E-mail:
Parola:
     
 Nu ai cont? Inregistreaza-te
 Ai uitat parola? Click aici
alerte legex
Coduri postale şi prefixe telefonice naţionale şi internaţionale
Legături cu alte acte
Cele mai căutate legi
Ultimele acte citite
Sisteme de securitate
Registrul Agricol Integrat - www.registrulagricolintegrat.ro

Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 820 din 17 octombrie 2003

pentru aprobarea Regulamentului privind organizarea activitatii de certificare a unitatilor specializate in elaborarea de studii, proiecte, in executie, consultanta in domeniul gospodaririi apelor si documentatii tehnice pentru obtinerea avizelor si a autorizatiilor de gospodarire a apelor

ACT EMIS DE: MINISTERUL AGRICULTURII, PADURILOR, APELOR SI MEDIULUI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 763 din 30 octombrie 2003


SmartCity3


    In conformitate cu prevederile art. 50, 52, 68 si 110 din Legea apelor nr. 107/1996,
    in baza Hotararii Guvernului nr. 739/2003 privind organizarea si functionarea Ministerului Agriculturii, Padurilor, Apelor si Mediului,

    ministrul agriculturii, padurilor, apelor si mediului emite prezentul ordin.

    Art. 1
    Se aproba Regulamentul privind organizarea activitatii de certificare a unitatilor specializate in elaborarea de studii, proiecte, in executie, consultanta in domeniul gospodaririi apelor si documentatii tehnice pentru obtinerea avizelor si a autorizatiilor de gospodarire a apelor, prevazut in anexa care face parte integranta din prezentul ordin.
    Art. 2
    Inspectia de Stat a Apelor din cadrul Ministerului Agriculturii, Padurilor, Apelor si Mediului va duce la indeplinire prevederile prezentului ordin.
    Art. 3
    Ordinul ministrului apelor si protectiei mediului nr. 706/2001 pentru aprobarea Regulamentului privind organizarea activitatii de certificare a unitatilor specializate in elaborarea de studii, proiecte, in executie, consultanta in domeniul gospodaririi apelor si documentatii tehnice pentru obtinerea avizelor si a autorizatiilor de gospodarire a apelor, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 565 din 11 septembrie 2001, modificat prin Ordinul ministrului apelor si protectiei mediului nr. 1.100/2001, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 77 din 31 ianuarie 2002, isi inceteaza aplicabilitatea.
    Art. 4
    Prezentul ordin va fi publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.

           Ministrul agriculturii, padurilor, apelor si mediului,
                                 Ilie Sarbu

    ANEXA 1

                                 REGULAMENT
privind organizarea activitatii de certificare a unitatilor specializate in elaborarea de studii, proiecte, in executie, consultanta in domeniul gospodaririi apelor si documentatii tehnice pentru obtinerea avizelor si a autorizatiilor de gospodarire a apelor

    CAP. 1
    Prevederi generale

    Art. 1
    Activitatea de elaborare de studii, proiecte, lucrari de executie, consultanta in domeniul gospodaririi apelor si documentatii tehnice pentru obtinerea avizelor si autorizatiilor de gospodarire a apelor se poate face numai de unitati specializate certificate de Ministerul Agriculturii, Padurilor, Apelor si Mediului. Modul de organizare si procedura de certificare sunt prevazute in prezentul regulament.
    Art. 2
    Recunoasterea oficiala a certificarii unitatilor si persoanelor abilitate sa desfasoare activitatile prevazute la art. 1 se face prin eliberarea certificatelor de atestare in domeniile stabilite de Comisia de certificare.

    CAP. 2
    Organizarea activitatii de certificare

    Art. 3
    Certificarea unitatilor solicitante se realizeaza de Comisia de certificare infiintata in acest scop, care isi desfasoara activitatea pe langa Inspectia de Stat a Apelor din cadrul Ministerului Agriculturii, Padurilor, Apelor si Mediului.
    Art. 4
    Componenta Comisiei de certificare este urmatoarea:
    - presedinte - secretarul de stat pentru ape din cadrul Ministerului Agriculturii, Padurilor, Apelor si Mediului;
    - un vicepresedinte - seful Inspectiei de Stat a Apelor;
    - un reprezentant al Directiei de coordonare, reglementare, gestionarea, protectia ecologica a apelor si districte internationale din cadrul Ministerului Agriculturii, Padurilor, Apelor si Mediului;
    - un reprezentant al Societatii Nationale "Imbunatatiri Funciare" - S.A.;
    - un reprezentant al Directiei buget finante din cadrul Ministerului Agriculturii, Padurilor, Apelor si Mediului;
    - un reprezentant din Serviciul de fond funciar, imbunatatiri funciare, antigrindina din cadrul Ministerului Agriculturii, Padurilor, Apelor si Mediului;
    - un reprezentant din Serviciul de investitii din cadrul Ministerului Agriculturii, Padurilor, Apelor si Mediului;
    - 3 reprezentanti din invatamantul superior;
    - secretarul comisiei - numit din cadrul Inspectiei de Stat a Apelor.

    CAP. 3
    Atributiile Comisiei de certificare

    Art. 5
    Comisia de certificare are urmatoarele atributii:
    a) analizeaza documentele ce insotesc cererile de certificare;
    b) evalueaza pe baza documentelor depuse la dosar si a interviului capabilitatea stiintifica si tehnica a solicitantului, in vederea certificarii;
    c) aproba eliberarea certificatelor.
    Art. 6
    Pentru indeplinirea atributiilor sale Comisia de certificare are un secretariat tehnic asigurat de Inspectia de Stat a Apelor, avand urmatoarele atributii:
    - asigura inregistrarea dosarelor depuse in scopul obtinerii certificarii;
    - verifica intocmirea corecta a dosarelor si existenta tuturor documentelor solicitate prin prezentul regulament;
    - propune data de desfasurare a sedintei Comisiei de certificare si intocmeste ordinea de zi;
    - redacteaza referatul tehnic aferent fiecarei persoane juridice solicitante, cu propunerea catre Comisia de certificare a domeniilor ce urmeaza a fi acordate;
    - inregistreaza si tine evidenta certificatelor emise;
    - indeplineste alte sarcini stabilite de membrii Comisiei de certificare.

    CAP. 4
    Functionarea Comisiei de certificare

    Art. 7
    La analizarea fiecarui dosar inaintat Comisiei de certificare se vor evalua realizarile si posibilitatile solicitantului, impreuna cu referatul tehnic intocmit in acest sens.
    Art. 8
    Comisia de certificare va decide daca acorda sau nu certificatul. In cazul neacordarii certificatului toate documentele vor fi returnate solicitantului.
    Art. 9
    (1) Certificatele se vor atribui pe 3 niveluri dupa cum urmeaza:
    - nivelul 1: unitatilor specializate, care pot desfasura activitati definite la art. 1, indiferent de amploarea si complexitatea tehnica a acestora (valoarea de investitie estimata la peste 1.000.000 euro, valoare echivalenta in lei la cursul oficial al Bancii Nationale a Romaniei);
    - nivelul 2: unitatilor specializate, care pot desfasura activitati definite la art. 1 (valoarea de investitie estimata intre 300.000 si 1.000.000 euro, valoare echivalenta in lei la cursul oficial al Bancii Nationale a Romaniei);
    - nivelul 3: unitatilor specializate, care pot desfasura activitati definite la art. 1 (valoarea de investitie estimata sub 300.000 euro, valoare echivalenta in lei la cursul oficial al Bancii Nationale a Romaniei).
    (2) Trecerea de la un nivel la altul se poate face numai printr-o noua solicitare de certificare.
    Art. 10
    Certificatele acordate de Comisia de certificare se refera numai la persoane juridice.
    Art. 11
    Comisia de certificare are dreptul sa retraga certificatul in cazul in care unitatii i se resping, din cauza calitatii slabe, de autoritatile competente in domeniu cel putin doua documentatii intocmite, in cazul antreprenorilor care nu respecta pe parcursul executiei reglementarile in vigoare legate de calitatea si siguranta constructiilor sau in cazul unor declaratii neconforme cu realitatea. Inspectia de Stat a Apelor poate suspenda certificatul pana cand Comisia de certificare analizeaza si anuleaza certificatul. Pe perioada suspendarii certificatului toate unitatile subordonate Ministerului Agriculturii, Padurilor, Apelor si Mediului vor fi informate operativ in vederea luarii masurilor legale ce se impun.
    Art. 12
    Lucrarile Comisiei de certificare sunt conduse de catre presedinte sau, in lipsa acestuia, de catre vicepresedinte.
    Art. 13
    Convocarea Comisiei de certificare si ordinea de zi se aproba de presedintele acesteia, la propunerea secretariatului tehnic.
    Art. 14
    Propunerile facute in cadrul Comisiei de certificare se aproba cu votul a cel putin doua treimi din numarul membrilor comisiei (deschis exprimate).
    Art. 15
    Sedintele Comisiei de certificare sunt statutare daca sunt prezente doua treimi din numarul membrilor acesteia.
    Art. 16
    Hotararile Comisiei de certificare se consemneaza in procesul-verbal al sedintei. Procesul-verbal va fi redactat de secretariatul tehnic si semnat de fiecare membru al Comisiei de certificare.

    CAP. 5
    Criterii de certificare

    Art. 17
    (1) Stabilirea nivelului de certificare se face in functie de politica de personal, de politica de calitate (in conformitate cu standardele ISO 9000, 9001 si 9002) si de experienta in domeniul pentru care se solicita certificarea. Politica de personal a firmelor ce doresc certificarea in domeniile stabilite de prezentul regulament va consta in stabilirea unui numar optim necesar de specialisti in domeniu (apreciat de Comisia de certificare), atestati conform Legii nr. 10/1995 privind calitatea in constructii, cu modificarile ulterioare, pentru complexitatea si tipul activitatilor ce vor fi realizate.
    (2) Politica de calitate se va inscrie in prevederile Legii nr. 10/1995 si pachetului de reglementari ISO 9000.

    CAP. 6
    Procedura de certificare

    Art. 18
    Dosarul pentru obtinerea certificarii va fi insotit de urmatoarele documente:
    - cerere-tip;
    - memoriu de activitate in domeniu;
    - lista cuprinzand personalul atestat de Ministerul Transporturilor, Constructiilor si Turismului, curriculum vitae al acestuia, copii de pe atestatele eliberate de Ministerul Transporturilor, Constructiilor si Turismului expertilor care reprezinta societatea solicitanta (sustinuta de acte doveditoare), la cererea secretariatului Comisiei de certificare;
    - copie de pe statutul unitatii;
    - copie de pe certificatul de inmatriculare la registrul comertului;
    - copie de pe codul fiscal;
    - lista cuprinzand personalul angajat, insotita de curriculum vitae al acestuia (copii de pe diploma ce atesta calificarea);
    - lista cuprinzand utilajele si aparatura de calcul, dupa caz, din dotare;
    - acceptul asociatiilor profesionale din domeniu;
    - recomandare din partea Companiei Nationale "Institutul National de Meteorologie, Hidrologie si Gospodarire a Apelor" - S.A. - Laboratorul de ape subterane - pentru societatile care proiecteaza si executa foraje sau realizeaza studii hidrogeologice.
    Art. 19
    Dosarul complet se depune si se inregistreaza de solicitant la Directia de informare si relatii publice din cadrul Ministerului Agriculturii, Padurilor, Apelor si Mediului, urmand a fi transmis spre verificare la secretariatul tehnic al Comisiei de certificare, asigurat de Inspectia de Stat a Apelor.
    Art. 20
    Comisia de certificare analizeaza in plen dosarul solicitantului in prezenta acestuia si in urma interviului cu reprezentantul legal al solicitantului decide admiterea sau respingerea, nivelul si domeniul acordat.
    Art. 21
    In termen de maximum 60 de zile de la desfasurarea interviului Comisia de certificare trebuie sa se pronunte asupra acordarii sau neacordarii certificatului.
    Art. 22
    Pentru prelungirea valabilitatii certificatului se intocmeste un dosar care trebuie sa contina:
    - cerere de solicitare a prelungirii certificatului;
    - memoriu de activitate al unitatii certificate privind activitatea din perioada certificata;
    - copie de pe certificatul detinut anterior;
    - eventuale modificari referitoare la obiectul de activitate al unitatii certificate sau orice alte modificari survenite.

    CAP. 7
    Dispozitii finale

    Art. 23
    Membrii Comisiei de certificare sunt nominalizati in anexa nr. 1.
    Art. 24
    Specialistii care au responsabilitati in domeniul certificarii sunt atestati pentru domeniile definite de prezentul ordin. Exercitarea acestui drept se poate face numai dupa incetarea activitatii desfasurate de catre acestia in cadrul Ministerului Agriculturii, Padurilor, Apelor si Mediului, inclusiv in unitatile sale teritoriale.
    Art. 25
    Modelul cererii pentru obtinerea certificarii este prezentat in anexa nr. 2.
    Art. 26
    Modelul certificatului este prezentat in anexa nr. 3.
    Art. 27
    Certificatele sunt valabile un termen de 2 ani de la data emiterii lor, putand fi reinnoite la cerere.
    Art. 28
    Prelungirea valabilitatii certificatului se aproba de Comisia de certificare, pe baza propunerii secretariatului tehnic, care primeste si verifica dosarul de solicitare a prelungirii valabilitatii certificatului in urma unui nou interviu.
    Art. 29
    Anexele nr. 1 - 3 fac parte integranta din prezentul regulament.

    ANEXA 1
    la regulament

                       COMPONENTA COMISIEI DE CERTIFICARE

    1. Florin Stadiu        - secretar de stat pentru ape       - presedinte
    2. Dan Stematiu         - prof. univ. dr. ing.,             - vicepresedinte
                              Universitatea Tehnica de            interimar
                              Constructii
    3. Gheorghe Constantin  - director, Directia de coordonare, - membru
                              reglementare, gestionarea,
                              protectia ecologica a apelor si
                              districte internationale
    4. Valentin Apostol     - director, Societatea Nationala    - membru
                              "Imbunatatiri Funciare" - S.A.
    5. Alexandru Radulescu  - sef Serviciu de fond funciar,     - membru
                              imbunatatiri funciare,
                              antigrindina
    6. Matilda Stanculescu  - consilier, Directia buget finante - membru
    7. Nicolae Gheorghe     - consilier, Serviciul de           - membru
                              investitii
    8. Simion Hancu         - prof. univ. dr. ing., Facultatea  - membru
                              de imbunatatiri funciare
    9. Eugeniu Luca         - prof. univ. dr. ing., Facultatea  - membru
                              de imbunatatiri funciare

                     COMPONENTA SECRETARIATULUI TEHNIC

    1. Ana Maria Constantinescu   - consilier, Inspectia de Stat a Apelor
    2. Tiberiu Macarascu          - consilier, Inspectia de Stat a Apelor

    ANEXA 2
    la regulament

    Nr. ......./.............

                                 CERERE
                      pentru obtinerea certificarii

    Certificarea se face in urmatoarele domenii:
    a) intocmirea de studii de gospodarire a apelor;
    b) intocmirea de studii de fezabilitate si proiecte in domeniile:
       b1) gospodarirea apelor;
       b2) hidroedilitare;
       b3) constructii hidrotehnice;
       b4) combaterea eroziunii solului;
    c) executie (c1 - c4) aferenta domeniilor prevazute la lit. b1) - b4);
    d) consultanta (d1 - d4) aferenta domeniilor prevazute la lit. a), b) si c);
    e) intocmirea documentatiilor tehnice necesare pentru obtinerea avizelor si autorizatiilor de gospodarire a apelor.
    Unitatea ..................................., codul fiscal nr. ............,
                       (denumirea)
inregistrata in registrul comertului la nr. ..............., cu sediul in ................................, str. ................... nr. ..............., judetul/sectorul ...................., tel./fax ................, reprezentata legal prin director/manager .........................., solicit participarea la verificarea in vederea eliberarii certificatului pentru nivelul ............... de catre Comisia de certificare din cadrul Ministerului Agriculturii, Padurilor, Apelor si Mediului.
    Anexam dosarul intocmit in conformitate cu prevederile Regulamentului privind organizarea activitatii de certificare a unitatilor specializate in elaborarea de studii, proiecte, in executie, consultanta in domeniul gospodaririi apelor si documentatii tehnice pentru obtinerea avizelor si a autorizatiilor de gospodarire a apelor, aprobat prin Ordinul ministrului agriculturii, padurilor, apelor si mediului nr. 820/2003.

    Data ....................

                    ...........................................
                     (functia, numele, prenumele si semnatura)
                                       L.S.

    ANEXA 3
    la regulament

    MINISTERUL AGRICULTURII, PADURILOR, APELOR SI MEDIULUI
    Comisia de certificare a unitatilor specializate in elaborarea
    de studii, proiecte, in executie, consultanta in domeniul
    gospodaririi apelor si documentatii tehnice pentru obtinerea
    avizelor si a autorizatiilor de gospodarire a apelor

                               CERTIFICAT
        Cod numeric .................. Ordinul nr. ........./...........

    In conformitate cu prevederile Legii apelor nr. 107/1996, cu modificarile ulterioare, si ale Ordinului ministrului agriculturii, padurilor, apelor si mediului nr. 820/2003 pentru aprobarea Regulamentului privind organizarea activitatii de certificare a unitatilor specializate in elaborarea de studii, proiecte, in executie, consultanta in domeniul gospodaririi apelor si documentatii tehnice pentru obtinerea avizelor si a autorizatiilor de gospodarire a apelor,
    se certifica ............................, codul fiscal nr. .............., inregistrata in registrul comertului la nr. .............., cu sediul in ..............................., pentru efectuarea de ........................, nivelul de certificare .........................., in baza cererii si dosarului nr. ...............

    Emis la data de ....................

                                  Valabil pana la data de ....................,
                                  cu respectarea conditiilor inscrise pe verso.

                    Presedintele Comisiei de certificare,
                  ........................................

                                                                  - verso -

    Prezentul certificat poate fi utilizat numai de titular.
    Cu 60 de zile inainte de expirarea termenului de valabilitate, titularul va solicita reinnoirea certificatului.
    Responsabilitatea pentru corectitudinea si calitatea lucrarilor proiectate si executate revine in exclusivitate elaboratorului.
    Prezentul certificat isi pierde valabilitatea in conditiile prevazute la art. 11 din Regulamentul privind organizarea activitatii de certificare a unitatilor specializate in elaborarea de studii, proiecte, in executie, consultanta in domeniul gospodaririi apelor si documentatii tehnice pentru obtinerea avizelor si a autorizatiilor de gospodarire a apelor.



SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 820/2003

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 820 din 2003
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 820/2003
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu