ORDIN Nr. 7660
din 24 august 2006
privind aprobarea
Instructiunilor pentru elaborarea Planului de ocupare a functiilor publice
ACT EMIS DE:
AGENTIA NATIONALA A FUNCTIONARILOR PUBLICI
ACT PUBLICAT IN:
MONITORUL OFICIAL NR. 742 din 31 august 2006
Având în vedere prevederile
art. 20 alin. (1) lit. d) şi o) şi ale art. 21 din Legea nr. 188/1999 privind
Statutul funcţionarilor publici, republicată, cu modificările şi completările
ulterioare, şi prevederile art. 4 alin. (1) lit. n) din Hotărârea Guvernului
nr. 1.000/2006 privind organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale a
Funcţionarilor Publici,
în temeiul art. 19 alin. (2) din Legea nr. 188/1999
privind Statutul funcţionarilor publici, republicată, cu modificările şi
completările ulterioare,
preşedintele Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor
Publici emite prezentul ordin.
Art. 1. - Se aprobă Instrucţiunile pentru elaborarea
Planului de ocupare a funcţiilor publice, prevăzute în anexa nr. 1.
Art. 2. - Se aprobă formatul standard prevăzut în
anexele nr. 2a) şi 2b).
Art. 3. - Anexele nr. 1, 2a) şi
2b) fac parte integrantă din prezentul ordin.
Art. 4. - La data intrării în vigoare a prezentului
ordin se abrogă Ordinul preşedintelui Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici nr. 2.753/2004
privind aprobarea Instrucţiunilor pentru elaborarea Planului de ocupare a
funcţiilor publice, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 700 din 3 august 2004, cu
modificările ulterioare.
Art. 5. - Prezentul ordin se publică în Monitorul
Oficial al României, Partea I.
Preşedintele Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor
Publici,
Jozsef Birtalan
ANEXA Nr. 1
INSTRUCŢIUNI
pentru elaborarea Planului de ocupare a funcţiilor
publice
CAPITOLUL I
Dispoziţii generale
Art. 1. - (1) Ordonatorii principali de credite din
administraţia publică au obligaţia să transmită Agenţiei Naţionale a
Funcţionarilor Publici datele prevăzute de art. 21 alin. (1) lit. a)-g) din
Legea nr. 188/1999 privind Statutul
funcţionarilor publici, republicată, cu modificările şi completările
ulterioare.
(2) Datele prevăzute la alin.
(1) vor fi transmise cu respectarea dispoziţiilor art. 914 din Legea nr. 188/1999,
republicată, cu modificările şi completările ulterioare.
Art. 2. - (1) Propunerile pentru Planul de ocupare a
funcţiilor publice se transmit în format electronic şi pe suport hârtie,
potrivit modelelor stabilite în anexele nr. 2a) şi 2b).
(2) Datele vor fi transmise după cum urmează:
a) ordonatorii principali de credite din
administraţia publică centrală vor transmite electronic, în format Acces, şi pe
hârtie, în format Excel, cu caractere Times New Roman, corp 12, fără
diacritice, sublinieri sau prescurtări, conform anexei nr. 2a);
b) ordonatorii principali de credite din
administraţia publică locală vor transmite electronic şi pe hârtie, în format
Excel, cu caractere Times New Roman, corp 12, fără diacritice, sublinieri sau
prescurtări, conform anexei nr. 2b).
(3) Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici pune
la dispoziţia ordonatorilor principali de credite din administraţia publică
centrală formatul electronic pentru transmiterea
datelor.
Art. 3. - In înţelesul prezentelor instrucţiuni,
termenii şi expresiile de mai jos se definesc după cum urmează:
a) funcţii publice vacante
- funcţii publice care s-au vacantat ca urmare a
încetării raporturilor de serviciu, a transferului titularului funcţiei
publice, a mutării definitive a funcţionarului public în cadrul altui
compartiment sau funcţii publice propuse pentru înfiinţare, inclusiv prin
modificarea calităţii postului din funcţie în regim contractual în funcţie
publică;
b) funcţii publice
temporar vacante - funcţii publice ai căror
titulari au raporturile de serviciu suspendate pe o perioadă de cel puţin o
lună;
c) concurs de promovare - concurs organizat în condiţiile legii pentru ocuparea unei funcţii
publice cu grad profesional superior, la care pot participa numai persoanele
care au calitatea de funcţionar public şi care îndeplinesc condiţiile prevăzute
de lege şi condiţiile specifice de participare la concurs;
d) concurs de promovare rapidă - concurs organizat în
condiţiile legii, la care pot participa funcţionarii publici care îndeplinesc
condiţiile art. 601
alin. (2) din Legea nr. 188/1999, republicată, cu modificările şi completările
ulterioare;
e) concurs de recrutare - concurs organizat în condiţiile legii, la care poate participa orice persoană
care îndeplineşte condiţiile prevăzute de lege şi condiţiile specifice de
participare la concurs;
f) funcţii publice supuse
reorganizării - categorie de funcţii publice care
urmează a fi supuse procedurilor de transformare sau desfiinţare, inclusiv prin
modificarea calităţii posturilor în sensul transformării unei funcţii publice
în funcţie în regim contractual;
g) transformarea unei
funcţii publice - modificarea atribuţiilor
prevăzute în fişa postului pentru funcţia publică respectivă în proporţie de
peste 50%, transformarea funcţiilor publice de grad profesional debutant în
grad profesional asistent la încheierea perioadei de
stagiu, transformarea unui post de nivel superior într-un post de nivel inferior, precum şi transformarea unei funcţii publice
în altă funcţie publică de acelaşi nivel sau de nivel inferior. Art. 4. - La
elaborarea propunerilor potrivit art. 1 nu vor fi avute în vedere funcţiile
publice a căror modalitate de ocupare a fost stabilită prin Planul de ocupare a
funcţiilor publice valabil pentru anul în curs.
Art. 5. - (1) Pentru funcţiile publice propuse a fi
înfiinţate în anul următor, autorităţile şi instituţiile publice au obligaţia
de a prevedea modalităţile de ocupare a acestora.
(2) In cazul în care autorităţile şi instituţiile
publice intenţionează să ocupe funcţiile publice prevăzute la alin. (1) prin
transfer şi redistribuire, acestea nu vor fi incluse în propunerile înaintate
Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici.
Art. 6. - (1) Modalităţile de ocupare a funcţiilor
publice devin obligatorii după adoptarea prin hotărâre a Guvernului, pentru
autorităţile şi instituţiile publice din administraţia publică centrală, sau
prin hotărâre a consiliului judeţean, respectiv hotărâre a consiliului local,
pentru autorităţile şi instituţiile publice din administraţia publică locală,
conform prevederilor art. 21 alin. (4) din Legea nr. 188/1999, republicată, cu
modificările şi completările ulterioare.
(2) Prin excepţie de la prevederile alin. (1), pentru
autorităţile şi instituţiile publice din administraţia publică locală
modalităţile de ocupare a funcţiilor publice pot fi modificate semestrial, prin
hotărâre a consiliului judeţean sau a consiliului local, cu respectarea
prevederilor art. 21 alin. (5) din Legea nr. 188/1999, republicată, cu
modificările şi completările ulterioare.
CAPITOLUL II
Elaborarea Planului de ocupare a funcţiilor publice
din administraţia publică centrală
Art. 7. - (1) Ordonatorii principali de credite din administraţia publică centrală sunt obligaţi să transmită
Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici propunerile pentru anul următor,
conţinând datele prevăzute de art. 21 alin. (1) lit. a)-g) din Legea nr.
188/1999, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, până la data
de 1 iulie a fiecărui an.
(2) Datele sunt transmise centralizat şi pentru
autorităţile şi instituţiile publice din subordinea ordonatorului principal de
credite sau finanţate prin bugetul acestuia.
(3) Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici
centralizează propunerile ordonatorilor principali de credite din administraţia
publică centrală până la data de 1 august a fiecărui an.
Art. 8. - In perioada 1-15 august a fiecărui an Agenţia
Naţională a Funcţionarilor Publici va consulta organizaţiile sindicale
reprezentative ale funcţionarilor publici în vederea definitivării proiectului
hotărârii Guvernului pentru aprobarea Planului de ocupare a funcţiilor publice
din administraţia publică centrală.
Art. 9. - Până la data de 15 septembrie a fiecărui an
Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici va înainta Guvernului spre aprobare,
cu avizul Ministerului Finanţelor Publice, proiectul hotărârii Guvernului
pentru aprobarea Planului de ocupare a funcţiilor publice din administraţia
publică centrală.
CAPITOLUL III
Elaborarea Planului de ocupare a funcţiilor publice
din administraţia publică locală
Art. 10. - (1) Ordonatorii principali de credite din
administraţia publică locală sunt obligaţi să transmită Agenţiei Naţionale a
Funcţionarilor Publici propunerile pentru anul următor, conţinând datele
prevăzute de art. 21 alin. (1) lit. a)-g) din Legea nr. 188/1999, republicată,
cu modificările şi completările ulterioare, până la data de 31 august a
fiecărui an.
(2) Prevederile art. 7 alin.
(2) din prezentele instrucţiuni sunt aplicabile şi în cazul ordonatorilor
principali de credite din administraţia publică locală.
(3) Proiectul Planului de ocupare a funcţiilor publice
va fi supus consultării cu organizaţiile sindicale ale funcţionarilor publici
reprezentative organizate în condiţiile legii.
(4) Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici
analizează propunerile autorităţilor şi instituţiilor publice din administraţia
publică locală şi transmite eventuale observaţii şi propuneri în termen de 30 de zile de la data primirii datelor transmise
conform alin. (1).
Art. 11. - (1) Până la data de 15 octombrie a fiecărui
an consiliul local, respectiv consiliul judeţean, va aproba Planul de ocupare a
funcţiilor publice, iar modalităţile de ocupare a funcţiilor publice transmise
de către autorităţile şi instituţiile publice devin obligatorii.
(2) Prin excepţie de la prevederile alin. (1), pentru
autorităţile şi instituţiile publice din administraţia publică locală
modalităţile de ocupare a funcţiilor publice pot fi modificate semestrial, cu
înştiinţarea Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici.
Art. 12. - (1) Planul de ocupare a funcţiilor publice
pentru ordonatorii principali de credite din administraţia publică locală va fi
aprobat cu respectarea observaţiilor şi propunerilor transmise de Agenţia
Naţională a Funcţionarilor Publici conform art. 10 alin. (4).
(2) Nerespectarea prevederilor alin. (1) atrage
neacordarea avizelor necesare punerii în aplicare a Planului de ocupare a
funcţiilor publice.
Art. 13. - In termen de 30 de zile de la data aprobării
Planului de ocupare a funcţiilor publice pentru ordonatorii principali de
credite din administraţia publică locală, aceştia au obligaţia de a transmite
Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici o copie a actului administrativ de
aprobare având anexat Planul de ocupare a funcţiilor publice aprobat.
CAPITOLUL IV
Dispoziţii tranzitorii şi finale
Art. 14. - (1) Aprobarea Planului de ocupare a
funcţiilor publice cu nerespectarea prevederilor legale atrage nulitatea
actului de aprobare.
(2) Actele administrative de ocupare a funcţiilor
publice prin alte modalităţi decât cele propuse şi aprobate prin Planul de
ocupare a funcţiilor publice sunt nule de drept.
(3) Nulitatea se constată de instanţa de contencios
administrativ.
Art. 15. - Ordonatorii principali de credite din
administraţia publică centrală şi locală vor transmite trimestrial Agenţiei
Naţionale a Funcţionarilor Publici situaţia privind numărul total al funcţiilor
publice prevăzut în statul de funcţii şi numărul total al funcţiilor publice
ocupate.
Art. 16. - Pentru anul 2007, elaborarea Planului de ocupare a funcţiilor publice se face cu respectarea următoarelor
termene:
a) 1 octombrie 2006, pentru transmiterea de către
ordonatorii principali de credite din administraţia publică centrală către
Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici a propunerilor pentru Planul de
ocupare a funcţiilor publice;
b) 1 noiembrie 2006, pentru centralizarea de către
Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici a propunerilor ordonatorilor
principali de credite din administraţia publică centrală;
c) 1 noiembrie - 1 decembrie
2006, pentru consultarea de către Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici a
organizaţiilor sindicale reprezentative ale funcţionarilor publici;
d) 15 decembrie 2006, pentru înaintarea de către
Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici a proiectului hotărârii Guvernului
pentru aprobarea Planului de ocupare a funcţiilor publice din administraţia
publică centrală;
e) 1 octombrie 2006, pentru transmiterea către
Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici a propunerilor pentru planurile de
ocupare a funcţiilor publice de către ordonatorii principali de credite din
administraţia publică locală;
f) 1 decembrie 2006, pentru aprobarea planurilor de
ocupare a funcţiilor publice ordonatorilor principali de credite din
administraţia publică locală.
ORDONATORI PRINCIPALI
DE CREDITE DIN ADMINISTRAŢIA PUBLICĂ CENTRALĂ
|
Funcţia publică
|
Nr.
maxim de
funcţii
publice
|
Nr.de funcţii
publice ocupate
|
Nr.de funcţii
publice vacante
|
Nr. maxim defuncţii
publice
care
vor fi înfiinţate
|
Nr. maxim de funcţii publice
supuse reorganizării
|
Nr. maxim defuncţii
publice
rezervate
promovării
|
Nr. maxim defuncţii
publice
rezervate
promovării
rapide
|
Nr. maxim de funcţii publice care vor fi
ocupate prin
recrutare
|
|
prefect
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
subprefect
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
secretar general al Guvernului
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
secretar general adjunct al Guvernului
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
secretar general din ministere
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
secretar general din alte organe de specialitate ale
administraţiei publice centrale
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
secretar general adjunct din ministere
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
secretar general adjunct din alte organe de specialitate ale
administraţiei publice centrale
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
inspector guvernamental
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Total categoria înalţi funcţionari publici
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
director general din ministere
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
director general din alte organe de specialitate ale
administraţiei publice centrale
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
director general din aparatul autorităţilor administrative
autonome
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
director general adjunct din ministere
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
director general adjunct din alte organe
de specialitate ale administraţiei publice centrale
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
director general adjunct din aparatul autorităţilor
administrative autonome
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
director din ministere
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
director din alte organe de specialitate ale administraţiei
publice centrale
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
director din aparatul autorităţilor administrative autonome
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
director adjunct din ministere
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
director adjunct din alte organe de specialitate ale
administraţiei publice centrale
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
director adjunct din aparatul autorităţilor
administrative autonome
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
director executiv în cadrul serviciilor publice deconcentrate ale
ministerelor
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
director executiv din cadrul serviciilor publice deconcentrate
ale organelor de specialitate ale administraţiei publice centrale din
unităţile administrativ-teritoriale
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
director executiv în cadrul instituţiei prefectului
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
director executiv adjunct in cadrul serviciilor publice
deconcentrate ale ministerelor
|
|
|
|
|
|
|
|
|
*) Anexa nr. 2a) este reprodusă în facsimil.
ANEXA Nr. 2a*)
|
director executiv adjunct din cadrul serviciilor publice
deconcentrate ale organelor de specialitate ale administraţiei publice
centrale din unităţile administrativ-teritoriale
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
director executiv adjunct în cadrul instituţiei prefectului
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
şef serviciu
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
şef birou
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
funcţii publice de conducere specifice
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Total categoria funcţionari publici de conducere
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
auditor clasa I grad profesional asistent
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
auditor clasa i grad profesional principal
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
auditor clasa I grad profesional superior
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
consilier juridic clasa I grad profesional debutant
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
consilier juridic clasa I grad profesional asistent
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
consilier juridic clasa I grad profesional principal
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
consilier juridic clasa I grad profesional superior
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
consilier clasa I grad profesional debutant
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
consilier clasa I grad profesional asistent
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
consilier clasa I grad profesional principal
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
consilier clasa I grad profesional superior
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
expert clasa I grad profesional debutant
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
expert clasa I grad profesional asistent
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
expert clasa I grad profesional principal
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
expert clasa I grad profesional superior
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
inspector clasa I grad profesional debutant
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
inspector clasa I grad profesional asistent
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
inspector clasa I grad profesional principal
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
inspector clasa I grad profesional superior
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
funcţii publice specifice clasa I
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
alte funcţii publice specifice (manageri publici)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Total funcţii publice clasa I
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
referent de specialitate clasa II grad profesional debutant
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
referent de specialitate clasa II grad profesional asistent
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
referent de specialitate clasa II grad profesional principal
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
referent de specialitate clasa II grad profesional superior
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
funcţii publice specifice clasa II
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Total funcţii publice clasa II
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
referent clasa III grad profesional debutant
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
referent clasa III grad profesional asistent
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
referent clasa III grad profesional principal
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
referent clasa III grad profesional superior
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
funcţii publice specifice clasa III
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Total funcţii publice clasa III
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Total funcţii publice execuţie
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Total funcţii publice
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ANEXA Nr. 2b*)
ORDONATORI PRINCIPALI DE CREDITE DIN ADMINISTRAŢIA
PUBLICĂ LOCALĂ
|
Funcţia publică
|
Nr.
maxim de
funcţii
publice
|
Nr.de
funcţii
publice
ocupate
|
Nr.de funcţii publice vacante
|
Nr. maxim
de funcţii
publice care
vor fi
înfiinţate
|
Nr. maxim de funcţii
publice
supuse
reorganizării
|
Nr. maxim de
funcţii
publice
rezervate
promovării
|
Nr. maxim de
funcţii
publice
rezervate
promovării
rapide
|
Nr.maxim de funcţii
publice care vor fi
ocupate
prin recrutare
|
|
secretar al judeţului
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
secretar al consiliului local
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
director general
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
director general adjunct
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
director executiv în cadrul aparatului propriu al autorităţilor
administraţiei publice locale
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
director executiv din cadrul instituţiilor publice subordonate
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
director executiv adjunct din cadrul aparatului propriu al
autorităţilor administraţiei publice locale
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
director executiv adjunct în cadrul instituţiilor publice
subordonate
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
şef serviciu
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
şef birou
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
funcţii publice de conducere specifice
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Total categoria funcţionari publici de conducere
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
auditor clasa I grad profesional asistent
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
auditor clasa I grad profesional principal
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
auditor clasa I grad profesional superior
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
consilier juridic clasa I grad profesional debutant
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
consilier juridic clasa I grad profesional asistent
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
consilier juridic clasa I grad profesional principal
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
consilier juridic clasa I grad profesional superior
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
consilier clasa I grad profesional debutant
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
consilier clasa I grad profesional asistent
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
consilier clasa I grad profesional principal
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
consilier clasa I grad profesional superior
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
expert clasa I grad profesional debutant
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
expert clasa I grad profesional asistent
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
expert clasa I grad profesional principal
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
expert clasa I grad profesional superior
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
inspector clasa I grad profesional debutant
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
inspector clasa I grad profesional asistent
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
inspector clasa I grad profesional principal
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
inspector clasa I grad profesional superior
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
funcţii publice specifice clasa I
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
alte funcţii publice specifice (manageri publici)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Total funcţii publice clasa I
|
|
|
|
|
|
|
|
|
*) Anexa nr. 2b) este reprodusă în facsimil.
|
referent de specialitate clasa II grad profesional debutant
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
referent de specialitate clasa II grad profesional asistent
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
referent de specialitate clasa II grad profesional principal
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
referent de specialitate clasa II grad profesional superior
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
funcţii publice specifice clasa II
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Total funcţii publice clasa II
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
referent clasa III grad profesional debutant
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
referent clasa III grad profesional asistent
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
referent clasa III grad profesional principal
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
referent clasa III grad profesional superior
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
funcţii publice specifice clasa III
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Total funcţii publice clasa III
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Total funcţii publice execuţie
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Total funcţii publice
|
|
|
|
|
|
|
|
|