Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 766 din  9 iulie 1993

privind aprobarea Indrumarului pentru aplicarea prevederilor Hotararii Guvernului nr. 206/1993 privind unele masuri pentru continuarea liberalizarii preturilor si tarifelor

ACT EMIS DE: MINISTERUL FINANTELOR

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 166 din 19 iulie 1993


SmartCity3


    Ministrul de stat, ministrul finantelor,
    in baza Hotararii Guvernului nr. 788/1992 privind organizarea si functionarea Ministerului Finantelor,
    avand in vedere prevederile art. 3 din Hotararea Guvernului nr. 206/1993 privind unele masuri pentru continuarea liberalizarii preturilor si tarifelor,

    emite urmatorul ordin:

    1. Se aproba Indrumarul pentru aplicarea prevederilor art. 3 din Hotararea Guvernului nr. 206/1993 privind unele masuri pentru continuarea liberalizarii preturilor si tarifelor. 2. Departamentul de evolutie a preturilor si protectie a concurentei si directiile generale ale finantelor publice si controlului financiar de stat din judete si municipiul Bucuresti - serviciile de preturi si protectie a concurentei din cadrul Ministerului Finantelor vor aduce la indeplinire prevederile prezentului ordin.

                     Ministru de stat,
                     ministrul finantelor,
                     Florin Georgescu

                              INDRUMAR
privind aplicarea prevederilor Hotararii Guvernului nr. 206/1993 privind unele masuri pentru continuarea liberalizarii preturilor si tarifelor

    In baza prevederilor art. 3 din Hotararea Guvernului nr. 206/1993 privind unele masuri pentru continuarea liberalizarii preturilor si tarifelor se emite prezentul indrumar.
    1. Agentii economici negociaza preturile si tarifele cu beneficiarii in functie de conditiile concrete de pe piata, pe baza cererii si ofertei. La produsele si serviciile prevazute in anexa la hotararea sus-mentionata, negocierea, de catre regiile autonome si societatile comerciale cu capital majoritar de stat, se face sub supravegherea Ministerului Finantelor - Departamentul de evolutie a preturilor si protectie a concurentei. Pentru preturile cu amanuntul supravegherea se exercita si de Ministerul Comertului.
    Preturile cu ridicata sunt determinate de nivelul costurilor de productie dimensionate in functie de parametrii tehnici, constructivi si functionali si de alte caracteristici de calitate a produselor, de conditia de livrare (franco, ambalaj) a acestora, luandu-se in calcul influentele ce decurg din evolutia factorilor prevazuti de Hotararea Guvernului nr. 412/1992, precum si de marimea profitului rezultat in conditii de concurenta.
    Intrucat preturile mai mari solicitate de furnizori pentru acele produse care reprezinta, fata de cele similare, imbunatatiri ale parametrilor tehnici constructivi sau functionali ori ale altor caracteristici de calitate sau ale conditiilor de calitate pot constitui, practic, majorare de pret, aceste situatii se incadreaza in regulile de notificare prevazute de art. 3 din Hotararea Guvernului nr. 206/1993.
    Pentru livrarile din depozitele agentilor economici producatori (inclusiv din depozitele de produse finite ale acestora) nu se justifica aplicarea de adaos comercial, deoarece in costurile de productie trebuia sa fie incluse toate cheltuielile necesare fabricarii produsului, precum si cele pentru desfacerea acestuia, in concordanta cu conditia de livrare in care a fost negociat pretul cu ridicata.
    Pentru livrarile de produse din depozite, baze de aprovizionare si altele asemenea, intermediarii au dreptul la adaos comercial cu ridicata.
    Pentru vanzarea de marfuri prin magazinele cu amanuntul, indiferent de cantitatea vanduta unui cumparator, se aplica preturi cu amanuntul care contin adaos comercial cu amanuntul.
    Adaosul comercial cu ridicata si cel cu amanuntul pot fi stabilite ca o marime procentuala sau in suma fixa, ca diferenta intre pretul pe care l-a negociat cu beneficiarii (respectiv cel practicat la amanunt) si pretul cu ridicata la care s-a aprovizionat agentul economic cu activitate comerciala cu ridicata (respectiv cea cu amanuntul).
    In cazul produselor ale caror preturi se negociaza sub supravegherea Ministerului Finantelor - Departamentul de evolutie a preturilor si protectie a concurentei si a Ministerului Comertului, adaosul comercial cuvenit agentilor economici cu activitate comerciala cu ridicata si celor cu activitate comerciala cu amanuntul va fi cel rezultat ca diferenta intre preturile cu amanuntul si cele cu ridicata prevazute in notele de negociere incheiate. Impartirea acestuia pe verigi se va face prin negocierea partilor.
    2. Hotararea Guvernului nr. 206/1993 abroga prevederile art. 5 si 14 din Hotararea Guvernului nr. 464/1991 si reglementeaza in mod expres continutul (structura) pretului cu ridicata al bunurilor provenite din import.
    Agentul economic cu activitate de import, care efectueaza aceste operatiuni in calitate de intermediar (comisionar) are dreptul la o cota de comision la nivelul convenit cu comitentul.
    Agentul economic proprietar al marfii importate incaseaza de la beneficiari - pe langa pretul cu ridicata al importatorului determinat conform prevederilor art. 2 din Hotararea Guvernului nr. 206/1993 - si un adaos comercial cuvenit importatorului, din care acesta isi acopera cheltuielile pentru desfacerea marfurilor, inclusiv eventualul comision al societatii comerciale de export-import intermediare, precum si o cota de profit.
    3. Potrivit prevederilor art. 3 din Hotararea Guvernului nr. 206/1993, intentia de majorare a preturilor si tarifelor trebuie sa fie notificata beneficiarilor, de agentii economici furnizori, indiferent de forma de organizare si titularul dreptului de proprietate, cu cel putin 30 de zile inainte de punerea in aplicare.
    Modelul formularului ce se utilizeaza pentru notificarea preturilor cu ridicata si a tarifelor continand elemente minime necesare este redat in anexa nr. 1 la prezentul indrumar.
    Pentru notificare se va proceda astfel:
    3.1. Intentia de majorare a preturilor si a tarifelor trebuie anuntata in scris - in mod fundamentat - catre toti agentii economici beneficiari ai produselor si serviciilor in cauza, pentru ca acestia sa-si poata stabili strategia de aprovizionare tehnico-materiala si de productie sau de desfacere, in functie de noile conditii de pret solicitate de furnizor.
    Fundamentarea se refera, indeosebi, la influentele pe care le va primi (sau le-a primit) in mod obiectiv de la furnizorii proprii sau din activitatea de import, din evolutia factorilor prevazuti de Hotararea Guvernului nr. 412/1992, precum si in ce masura asemenea influente se vor regasi si la alti producatori sau importatori.
    In categoria cauzelor obiective care determina influente de natura celor sus-aratate, nu pot fi luate in considerare cele rezultate din utilizarea de catre furnizori, in mod abuziv, a pozitiei dominante pe piata sau pe o parte substantiala a pietei, care constituie contraventii incriminate de Legea nr. 11/1991 privind combaterea concurentei neloiale.
    3.2. In cadrul notificarii, agentul economic furnizor va trebui sa specifice explicit daca intentia de majorare a pretului sau a tarifului se refera la tranzactii incheiate sau la viitoare, eventuale, tranzactii. O asemenea precizare este indispensabila deoarece, potrivit prevederilor art. 4 din Hotararea Guvernului nr. 206/1993, agentilor economici le este interzisa schimbarea unilaterala a preturilor si a tarifelor negociate pentru tranzactiile incheiate si, ca urmare, preturile si tarifele notificate constituie numai baza de negociere intre parti.
    3.3. Avand in vedere prevederile pct. 3.2. de mai sus, se considera util ca fiecare agent economic beneficiar, la primirea notei prin care i se notifica intentia de majorare a pretului sau a tarifului negociat anterior, sa isi elaboreze analizele necesare din care sa rezulte in ce masura produsul ce va fi cumparat la noul pret, respectiv:
    - va avea asigurata vanzarea in forma prelucrata sau va putea fi revindut in starea cumparata;
    - in situatia in care va fi utilizat la fabricarea altor produse, daca acestea vor putea fi vandute populatiei sau altor beneficiari spre prelucrare sau revanzare, avand o desfacere normala;
    - daca exista alte posibilitati de aprovizionare de la agentii economici din tara sau din import la preturi mai mici si in conditii mai bune.
    Pe baza unor asemenea analize, fiecare agent economic beneficiar, in cadrul termenului limita de 30 de zile, va fi in masura sa hotarasca, in cazul tranzactiilor in curs de derulare, daca accepta majorarea anuntata de beneficiar sau va negocia nivelul notificat in sensul reducerii acestuia ori pentru mentinerea pretului sau a tarifului convenit anterior.
    Pentru viitoarele tranzactii, pretul notificat urmeaza sa constituie baza de negociere intre parti.
    Din cele de mai sus rezulta ca agentului economic beneficiar ii revine rolul esential in corecta dimensionare a preturilor si a tarifelor din economie.
    4. Termenul de cel putin 30 de zile, prevazut de art. 3 alin. 1 din Hotararea Guvernului nr. 206/1993, incepe de la data comunicarii (data postei) facuta fiecarui agent economic beneficiar si se refera la zile calendaristice.
    5. In situatia in care intentia de majorare a unui pret sau tarif este considerata justificata si corect dimensionata - la nivelul notificat sau la alt nivel, mai mic, negociat intre parti -, iar majorarea are influente semnificative in costul si in pretul sau tariful produselor si serviciilor pe care le executa agentul economic beneficiar, acesta, la randul sau, va anunta beneficiarilor proprii intentia de majorare a preturilor si a tarifelor, punerea in aplicare urmand sa se faca dupa cel putin 30 de zile de la data comunicarii intentiei fiecarui beneficiar.
    6. In cazul in care agentul economic beneficiar considera ca nivelul pretului sau al tarifului notificat nu este corect dimensionat, iar negocierile nu s-au putut incheia cu intelegerea partilor, in conformitate cu prevederile art. 20 din Hotararea Guvernului nr. 1109/1990 si ale Ordinului ministrului economiei si finantelor nr. 15/1991, divergentele vor putea fi supuse, in prima instanta, arbitrarii in vederea solutionarii serviciilor teritoriale de preturi si protectie a concurentei, iar in caz de nerezolvare, in termen de 5 zile lucratoare de la primirea in scris a sesizarii, Ministerului Finantelor - Departamentul de evolutie a preturilor si protectie a concurentei. Acestui minister i se supun direct spre rezolvare divergentele in cazurile care nu se incadreaza in prevederile ordinului sus-mentionat.
    Ministerul Finantelor - Departamentul de evolutie a preturilor si protectie a concurentei va rezolva sesizarea in cel mult 10 zile lucratoare de la primirea sesizarii (insotita de fundamentarea preturilor si punctul de vedere al serviciului teritorial).
    7. In conformitate cu prevederile art. 3 din Hotararea Guvernului nr. 206/1993, o copie dupa notificarea intentiei de majorare a preturilor si a tarifelor va fi transmisa spre informare serviciilor teritoriale de preturi si protectie a concurentei ale Ministerului Finantelor - Departamentul de evolutie a preturilor si protectie a concurentei.
    In acest sens, se va proceda astfel:
    7.1. Copia dupa notificare va fi transmisa organelor teritoriale ale Ministerului Finantelor - Departamentul de evolutie a preturilor si protectie a concurentei in cel mult 2 zile (lucratoare) de la data notificarii facute fiecarui beneficiar. Comunicarea se va face numai pentru produsele prevazute la anexa nr. 2 la prezentul indrumar.
    Pentru produsele si serviciile ale caror preturi si tarife au fost negociate sub supravegherea Ministerului Finantelor si, dupa caz, si a Ministerului Comertului, prevazute in anexa la Hotararea Guvernului nr. 206/1993, serviciile teritoriale vor transmite operativ Departamentului de evolutie a preturilor si protectie a concurentei copiile dupa notificarile facute beneficiarilor.
    In toate cazurile in care partile au convenit asupra altui nivel de pret sau tarif decat cel notificat, acesta va fi comunicat, inainte de aplicare, organelor teritoriale ale Ministerului Finantelor - Departamentul de evolutie a preturilor si protectie a concurentei.
    7.2. Serviciile teritoriale de preturi si protectie a concurentei vor asigura evidenta preturilor si tarifelor pentru care s-a anuntat intentia de majorare, precum si nivelul acestora, care se aplica dupa termenul de cel putin 30 de zile (nivel notificat sau negociat mai mic decat cel notificat).
    Evidenta clara a nivelurilor de pret sau de tarif va constitui si sursa de documentare pentru organele cu atributii de control in domeniul preturilor.
    7.3. Serviciile teritoriale de preturi si protectie a concurentei vor examina preturile si tarifele notificate ale principalelor produse si servicii, pentru a depista cazurile in care nivelul acestora este rezultatul unor supraevaluari ale influentelor primite in costuri, ori, indeosebi, al unor practici care au ca obiect sau ca efect impiedicarea, restrangerea sau denaturarea actiunii liberei concurente ori utilizarea de maniera abuziva a unei pozitii dominante pe piata, respectiv daca sunt consecinta:
    - unor intelegeri intre agentii economici producatori sau prestatori care sa aiba ca efect impunerea de maniera directa sau indirecta a unor niveluri de pret sau de tarif ori a altor conditii contractuale neloiale;
    - aplicarea unor conditii inegale la prestatii echivalente, producind unor parteneri comerciali dezavantaje in raporturile concurentiale;
    - unor masuri de limitare sau control al productiei sau desfacerii, impartirii pietei ori a surselor de aprovizionare sau rezultatul unor acumulari de marfuri de pe piata interna, pentru crearea unui deficit pe piata in scopul revanzarii lor ulterioare la preturi exagerate si pentru suprimarea concurentei loiale.
    In cazul preturilor si tarifelor negociate sub supravegherea Departamentului de evolutie a preturilor si protectie a concurentei din Ministerul Finantelor analizele se vor desfasura cu participarea acestui departament.
    8. In baza prevederilor art. 10 din Hotararea Guvernului nr. 412/1992, intentia de majorare a adaosurilor comerciale si a cotelor de comision, peste nivelul legal in vigoare la 30 iunie 1993, va fi anuntata organelor teritoriale ale Ministerului Finantelor in vederea verificarii temeiniciei acesteia si luarii in evidenta a noului nivel.
    Prin abrogarea Hotararii Guvernului nr. 776/1991, desfiintindu-se nivelul de 30 de procente prevazut de art. 6 din aceasta hotarare, atributia verificarii temeiniciei intentiei de majorare a adaosului comercial revine serviciilor de preturi si protectie a concurentei din judete si municipiul Bucuresti, cu respectarea normelor tehnice emise in acest scop. Fac exceptie produsele prevazute in anexa la Hotararea Guvernului nr. 206/1993, ale caror preturi se dimensioneaza sub supravegherea Ministerului Finantelor - Departamentul de evolutie a preturilor si protectie a concurentei.
    9. In cazurile in care se vor identifica practici anticoncurentiale de natura celor prevazute la pct. 7.3., serviciile teritoriale de preturi si protectie a concurentei vor trebui sa actioneze potrivit prevederilor Legii nr. 15/1990, Legii nr. 12/1990, asa cum a fost modificata si completata, precum si celor ale Legii nr. 11/1991, pentru intrarea in legalitate, aplicandu-se sanctiunile prevazute de dispozitiile acestor acte normative.


    ANEXA 1
                     NOTIFICARE
privind intentia de majorare a preturilor si tarifelor

    Data notificarii ..............................
    Agentul economic care notifica .........................
    Forma de proprietate ...................................
    Forma juridica .........................................
    Sediul - persoana juridica .............................
    Numarul din Registrul comertului .......................
    Codul fiscal*1) ........................................
    Beneficiar*2) ..........................................
    Sediul ..................................................
    Destinatia produsului*3) ................................

----------------------------------------------------------------------------
                                Pretul sau  Pretul sau
Nr. Denumirea produsului,  U.M.  tariful     tariful    Motivatia majorarii
crt.    serviciului              actual     notificat
                                lei/U.M.    lei/U.M.
----------------------------------------------------------------------------
0           A               B      1           2                C
----------------------------------------------------------------------------

----------------------------------------------------------------------------
    L.S. Notificarea se semneaza de persoanele responsabile imputernicite in acest scop.
----------------
    *1) Potrivit prevederilor Hotararii Guvernului nr. 224/1993.
    *2) In cazul in care notificarea a fost facuta la mai multi beneficiari, cu acelasi nivel de pret sau de tarif, se va anexa numai lista beneficiarilor.
    *3) Consum productiv, export, consum populatie, alte destinatii.


    ANEXA 2
                             NOMENCLATORUL
produselor din productia interna ale caror preturi se notifica de agentii economici si al serviciilor teritoriale, conform art. 3 alin. 2 din Hotararea Guvernului nr. 206/1993

    - Minereu de fier
    - Gaze naturale
    - Carbuni
    - Titei
    - Produse petroliere
    - Energie electrica si termica
    - Minereuri si concentrate de metale neferoase, rare si pretioase
    - Metale neferoase si pretioase
    - Produse metalurgice feroase
    - Televizoare alb-negru
    - Frigidere si congelatoare
    - Masini de spalat rufe
    - Aparate de radio
    - Aragazuri
    - Acumulatori electrici
    - Lampi cu incandescenta 75, 100W
    - Masa lemnoasa pe picior
    - Lemn rotund pentru industrializare
    - Lemn pentru celuloza
    - Celuloza
    - Hartie de ziar
    - Lemn de foc
    - Geamuri de 3mm, 4mm si 5mm grosime
    - Fiole pentru medicamente
    - Autovehicule rutiere (exclusiv cele cu destinatie civila)
    - Autoturisme Dacia (altele decat cele cu destinatie militara)
    - Automobile ARO (Idem)
    - Autosasiuri (Idem)
    - Autocamioane (Idem)
    - Combine agricole
    - Semanatori
    - Pluguri
    - Tractoare
    - Aeronave (exclusiv cele cu destinatie civila)
    - Aeronave IAR-99
    - Anvelope si camere pentru Dacia, ARO si masini agricole
    - Folie din polietilena si pvc pentru solarii
    - Cauciuc sintetic
    - Medicamente de uz uman si medicamente de uz veterinar
    - Ingrasaminte chimice (pana la 1 septembrie)
    - Antidaunatori (cele platite de la buget)
    - Sapun de rufe
    - Detergenti
    - Pasta de dinti
    - Proteze si produse ortopedice
    - Ciment PA 35
    - Var pentru constructii
    - Ipsos pentru constructii
    - Lavoare si vase WC din faianta
    - Faianta
    - Gresie
    - Paine
    - Lapte si produse lactate
    - Carne si  preparate din carne
    - Zahar rafinat
    - Peste proaspat
    - Oua de gaina
    - Ulei comestibil rafinat
    - Vin
    - Bere
    - Spirtoase (alcool rafinat si votca)
    - Apa minerala
    - Tigari
    - Grau
    - Orz
    - Porumb
    - Floarea-soarelui
    - Soia boabe
    - Sfecla de zahar
    - Bovine tineret si adulte
    - Porcine
    - Gaini tinere si adulte
    - Lapte de vaca cu 3,5% grasime
    - Chirii pentru locuinte din fondul de stat
    - Transport marfuri si calatori pe calea ferata
    - Transport fluvial in Delta si pe relatia Orsova - Moldova Noua, Braila - Harsova, Galati - Grindu, pentru localnici
    - Transport urban de calatori in comun, inclusiv cu metroul
    - Servicii de posta si telecomunicatii
    - Intretinerea copiilor in crese si gradinite
    - Produse si servicii de gospodarire a apelor
    - Apa, canal, salubritate
    - Distributia energiei termice
      Servicii medicale, inclusiv tarife pentru prestatiile prevazute in anexa la Hotararea Guvernului nr. 390/1991
      Prestari de servicii efectuate, in conditiile legii, de Ministerul de Interne.



SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 766/1993

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 766 din 1993
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu