Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 69 din 27 ianuarie 2005

privind aprobarea bugetelor de venituri si cheltuieli pe anul 2005, intocmite de institutele nationale de cercetare-dezvoltare care functioneaza sub coordonarea Ministerului Agriculturii, Padurilor si Dezvoltarii Rurale

ACT EMIS DE: MINISTERUL AGRICULTURII, PADURILOR SI DEZVOLTARII RURALE

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 675 din 28 iulie 2005


SmartCity3


    In conformitate cu prevederile art. 24 alin. (2) din Ordonanta Guvernului nr. 57/2002 privind cercetarea stiintifica si dezvoltarea tehnologica, aprobata si modificata prin Legea nr. 324/2003, cu modificarile ulterioare, si ale Legii nr. 292/2002 privind stabilirea modalitatii de aprobare a bugetelor de venituri si cheltuieli intocmite de institutele nationale de cercetare-dezvoltare,
    in baza prevederilor Legii nr. 290/2002 privind organizarea si functionarea unitatilor de cercetare-dezvoltare din domeniile agriculturii, silviculturii, industriei alimentare si a Academiei de Stiinte Agricole si Silvice "Gheorghe Ionescu-Sisesti", cu modificarile si completarile ulterioare,
    in temeiul prevederilor Hotararii Guvernului nr. 409/2004 privind organizarea si functionarea Ministerului Agriculturii, Padurilor si Dezvoltarii Rurale,

    ministrul agriculturii, padurilor si dezvoltarii rurale emite prezentul ordin.

    Art. 1
    (1) Se aproba bugetele de venituri si cheltuieli pe anul 2005, intocmite de institutele nationale de cercetare-dezvoltare care functioneaza sub coordonarea Ministerului Agriculturii, Padurilor si Dezvoltarii Rurale:
    - Institutul National de Cercetare-Dezvoltare pentru Pedologie, Agrochimie si Protectia Mediului - ICPA Bucuresti;
    - Institutul National de Cercetare-Dezvoltare pentru Biotehnologii in Horticultura Stefanesti - Arges.
    (2) Bugetele de venituri si cheltuieli intocmite de institutele nationale sunt prezentate in anexele nr. 1 si 2*) care fac parte integranta din prezentul ordin.
------------
    *) Anexele nr. 1 si 2 sunt reproduse in facsimil.

    Art. 2
    (1) Cheltuielile totale aferente veniturilor inscrise in bugetele de venituri si cheltuieli prevazute la art. 1 reprezinta limite maxime ce nu pot fi depasite decat in cazuri justificate si numai cu aprobarea Ministerului Agriculturii, Padurilor si Dezvoltarii Rurale, cu avizul Ministerului Finantelor Publice si al Ministerului Muncii, Solidaritatii Sociale si Familiei.
    (2) In cazul in care in executie se inregistreaza depasiri sau nerealizari de venituri aprobate, institutele nationale de cercetare-dezvoltare vor efectua cheltuieli in limita veniturilor realizate si cu incadrarea in indicatorii de eficienta aprobati.
    Art. 3
    Directia generala buget-finante va comunica bugetele de venituri si cheltuieli institutelor sus-mentionate, pentru ducerea la indeplinire a prevederilor acestora.
    Art. 4
    Prezentul ordin va fi publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.

         Ministrul agriculturii, padurilor si dezvoltarii rurale,
                             Gheorghe Flutur

    ANEXA 1

    MINISTERUL AGRICULTURII, PADURILOR SI DEZVOLTARII RURALE
    INSTITUTUL NATIONAL DE CERCETARE-DEZVOLTARE
    PENTRU PEDOLOGIE, AGROCHIMIE SI PROTECTIA MEDIULUI - ICPA Bucuresti

                      BUGETUL DE VENITURI SI CHELTUIELI
                               PE ANUL 2005

                                                                   - mii lei -
 ______________________________________________________________________________
|                 INDICATORI                    Nr. Preliminat/ Prevederi    % |
|                                               rd  Realizat    an 2005        |
|                                                   an 2004                    |
|______________________________________________________________________________|
|                      A                          0       1          2       3 |
|______________________________________________________________________________|
 I. VENITURI TOTALE, din care:                   01  35,432,169 38,975,385   10
   1. VENITURI DIN EXPLOATARE                    02  35,397,134 38,936,847   10
 din care
   a) Venituri din activitatea de baza*)         03  35,397,134 38,936,847   10
   b) Venituri din alte activitati conexe
      activitatii de cercetare-dezvoltare        04           0          0
   2. VENITURI FINANCIARE                        05      35,035     38,538   10
   3. VENITURI EXTRAORDINARE                     06           0          0
 II. CHELTUIELI TOTALE, din care: 07  35,294,384 38,842,970   10
   1. Cheltuieli de exploatare, total, din
      care:                                      08  35,259,858 38,804,992   10
   a) Cheltuieli materiale                       09   5,297,079  5,826,786   10
   b) Cheltuieli de personal, din care:          10  18,595,907 19,987,850    7
   - cheltuieli cu salariile                     11  12,261,748 13,120,070    7
   - contributii pentru asigurari sociale de
     stat                                        12   2,697,584  2,807,136    4
   - contributii pentru asigurarile de somaj     13     367,852    382,791    4
   - contributii pentru asigurarile sociale
     de sanatate                                 14     858,322    918,405    7
   - contributii pentru asigurarile de
     accidente de munca si boli profesionale     15      61,308    175,446  186
   - alte cheltuieli de personal, din care:      16   2,349,093  2,584,002   10
     - deplasari, detasari                       17     787,100    865,810   10
     - tichete de masa                           18   1,561,993  1,718,192   10
   c) Cheltuieli de exploatare privind
      amortizarea si provizioanele               19   1,958,000  2,353,800   20
   d) Cheltuieli de protocol                     20     100,000    110,000   10
   e) Cheltuieli de reclama si publicitate       21
   f) Cheltuieli cu sponsorizarea                22
   g) Cheltuieli prevazute de art. 21 (3)
      litera c) din Legea nr. 571/2003
      privind Codul fiscal                       23     500,000    550,000   10
   h) Alte cheltuieli                            24   8,808,872  9,976,556   13
   2. Cheltuieli financiare, din care:           25      34,526     37,978   10
   - cheltuieli privind dobanzile                26           0
   - alte cheltuieli financiare                  27      34,526     37,978   10
   3. Cheltuieli extraordinare                   28           0
 III. REZULTATUL BRUT (profit/pierdere)          29     137,785    132,415   -4
 IV. ALTE CHELTUIELI DEDUCTIBILE STABILITE
     POTRIVIT LEGII                              30
 V. IMPOZITUL PE PROFIT                          31      59,446     65,543   10
 VI. REZULTATUL NET (profit/pierdere)            32      78,339     66,872  -15
 VII. ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII
      PRECEDENTI                                 33           0          0
 VIII. PROFITUL DE REPARTIZAT RAMAS DUPA
       ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE DIN
       ANII PRECEDENTI                           34      78,339     92,098   18
 (potrivit Ordonantei Guvernului nr. 57/2002
 aprobata prin Legea nr. 324/2003), din care
   a) pentru cointeresarea personalului angajat
      in activitatea de cercetare-dezvoltare     35      15,667     18,419   18
   b) pentru finantarea dezvoltarii
      institutului, in conformitate cu planul
      de investitii si dotari ale acestuia,
      aprobat de organul administratiei
      centrale coordonatoare                     36      41,336     46,049   11
   c) pentru desfasurarea activitatii curente    37      21,336     27,630   29
 IX. SURSE DE FINANTARE A INVESTITIILOR          38   1,955,826  6,155,826    3
 din care:
   1. Surse proprii                              39   1,955,826  1,955,826    1
   2. Alocatii de la bugetul de stat pentru
      investitii                                 40
   3. Credite bancare pentru investitii          41
      - interne                                  42
      - externe                                  43
   4. Alte surse                                 44              4,200,000
 X. CHELTUIELI PENTRU INVESTITII, din care:      45   1,955,826  6,155,826    3
   1. Investitii, inclusiv investitii in curs
      la finele anului                           46   1,955,826  6,155,826    3
   2. Rambursarea de rate aferente creditelor
      pentru investitii                          47           0          0
      - interne                                  48
      - externe                                  49
 XI. DATE DE FUNDAMENTARE
   1. Venituri totale (rd. 1)                    50  35,432,169 38,975,385   10
   2. Cheltuieli aferente veniturilor totale     51  35,294,384 38,817,744   10
   3. Rezultate (+/-) (rd. 50 - rd. 51)          52     137,785    157,641   14
   4. Numar mediu de personal, total institut,
      din care:                                  53         140        145    4
      - numar mediu personal de
        cercetare-dezvoltare                     54          81         86    6
   5. Castigul mediu lunar pe salariat,
      total institut*)                          55       7,907      7,907    0
   6. Castigul mediu lunar pe personal de
      cercetare-dezvoltare                       56       8,360      8,945    7
   7. Rentabilitatea (rd. 52 / 51 * 100)         57        0,39       0,41
   8. Productivitatea muncii pe total personal
      mii lei/pers. (rd. 02 / rd. 53)            58     252,836    268,529    6
   9. Rata rentabilitatii financiare
      rd. 34 * 100 / capital propriu             59       23,58      27,72
  10. Plati restante                             60   8,309,973  3,500,000 0.42
  11. Creante de incasat                         61   7,893,716  3,200,000 0.42
________________________________________________________________________________
    *) Veniturile realizate din contractele incheiate cu Ministerul Educatiei si Cercetarii/Autoritatea Nationala pentru Cercetarea Stiintifica, inclusiv cele din contracte de finantare pe programe nucleu, sunt in suma de 16.338.075 mii lei, incheiate pana la data de 31.12.2004, iar cele realizate din contracte incheiate cu ordonatorii principali de credite care finanteaza programe si proiecte din planurile sectoriale sunt in suma de 8.169.271 mii lei.
    *) Castigul mediu lunar pe salariat este calculat fara influenta sumelor prevazute pentru plata indemnizatiilor membrilor Consiliului de Administratie, si drepturile salariale ale directorului general.

    NOTA:
    In cheltuielile cu salariile pe anul 2004 nu s-au cuprins indemnizatiile membrilor consiliului de administratie si nici drepturile banesti ale directorului general.

    NOTA:
    In cheltuielile cu salariile pe anul 2005 s-au cuprins:
    - suma de 360.360 mii lei reprezentand indemnizatiile membrilor consiliului de administratie;
    - suma de 482.625 mii lei reprezentand drepturile banesti ale directorului general (salariul de baza plus o estimare de 50% spor de conducere).

    ANEXA 2

    MINISTERUL AGRICULTURII, PADURILOR SI DEZVOLTARII RURALE
    INSTITUTUL NATIONAL DE CERCETARE-DEZVOLTARE PENTRU
    BIOTEHNOLOGII IN HORTICULTURA STEFANESTI - ARGES

                      BUGETUL DE VENITURI SI CHELTUIELI
                                 PE ANUL 2005

                                                                   - mii lei -
 ______________________________________________________________________________
|                 INDICATORI                 |Nr.| Realizat  | Prevederi |  %  |
|                                            |rd.| an 2004   | an 2005   |     |
|____________________________________________|___|___________|___________|_____|
|                      A                     | 0 |      1    |     2     |  3  |
|____________________________________________|___|___________|___________|_____|
|I. VENITURI TOTALE, din care:               |01 |140.389.724|149.000.000| 1,06|
|____________________________________________|___|___________|___________|_____|
|  1. VENITURI DIN EXPLOATARE                |   |           |           |     |
|din care:                                   |02 |140.360.796|148.970.000| 1,06|
|____________________________________________|___|___________|___________|_____|
|  a) Venituri din activitatea de baza*)     |03 | 11.002.567| 13.135.420| 1,19|
|____________________________________________|___|___________|___________|_____|
|  b) Venituri din alte activitati conexe    |   |           |           |     |
|     activitatii de cercetare-dezvoltare    |04 |129.358.229|135.834.580| 1,05|
|____________________________________________|___|___________|___________|_____|
|  2. VENITURI FINANCIARE                    |05 |     28.928|     30.000| 1,04|
|____________________________________________|___|___________|___________|_____|
|  3. VENITURI EXTRAORDINARE                 |06 |          -|          -|    -|
|____________________________________________|___|___________|___________|_____|
|II. CHELTUIELI TOTALE, din care: |07 |138.683.992|147.435.500| 1,06|
|____________________________________________|___|___________|___________|_____|
|  1. Cheltuieli de exploatare, total,       |   |           |           |     |
|     din care:                              |08 |135.299.326|144.303.500| 1,06|
|____________________________________________|___|___________|___________|_____|
|  a) Cheltuieli materiale                   |09 | 64.355.748| 68.000.000| 1,06|
|____________________________________________|___|___________|___________|_____|
|  b) Cheltuieli de personal, din care:      |10 | 36.535.817| 41.044.938| 1,12|
|____________________________________________|___|___________|___________|_____|
|  - cheltuieli cu salariile                 |11 | 28.461.450| 30.450.000| 1,07|
|____________________________________________|___|___________|___________|_____|
|  - contributii pentru asigurari sociale    |   |           |           |     |
|    de stat                                 |12 |  5.469.477|  6.851.250| 1,25|
|____________________________________________|___|___________|___________|_____|
|  - contributii pentru asigurarile de somaj |13 |    641.863|    913.500| 1,42|
|____________________________________________|___|___________|___________|_____|
|  - contributii pentru asigurarile sociale  |   |           |           |     |
|    de sanatate                             |14 |  1.591.364|  2.131.500| 1,34|
|____________________________________________|___|___________|___________|_____|
|  - contributii pentru asigurarile de       |   |           |           |     |
|    accidente de munca si boli profesionale |15 |    108.948|    418.688| 3,84|
|____________________________________________|___|___________|___________|_____|
|  - alte cheltuieli de personal, din care:  |16 |    262.715|    280.000| 1,06|
|____________________________________________|___|___________|___________|_____|
|    - deplasari, detasari                   |17 |    262.715|    280.000| 1,06|
|____________________________________________|___|___________|___________|_____|
|    - tichete de masa                       |18 |          -|          -|    -|
|____________________________________________|___|___________|___________|_____|
|  c) Cheltuieli de exploatare privind       |   |           |           |     |
|     amortizarea si provizioanele           |19 |  3.318.253|  4.000.000| 1,20|
|____________________________________________|___|___________|___________|_____|
|  d) Cheltuieli de protocol                 |20 |      8.123|      8.500| 1,05|
|____________________________________________|___|___________|___________|_____|
|  e) Cheltuieli de reclama si publicitate   |21 |          -|     75.000|    -|
|____________________________________________|___|___________|___________|_____|
|  f) Cheltuieli cu sponsorizarea            |22 |          -|          -|    -|
|____________________________________________|___|___________|___________|_____|
|  g) Cheltuieli prevazute la art. 21 (3)    |   |           |           |     |
|     litera c) din Legea nr. 571/2003       |   |           |           |     |
|     privind Codul fiscal                   |23 |      -    |      4.000|   - |
|____________________________________________|___|___________|___________|_____|
|  h) Alte cheltuieli                        |24 | 31.081.385| 31.171.062| 1,00|
|____________________________________________|___|___________|___________|_____|
|  2. Cheltuieli financiare, din care:       |25 |  3.384.666|  3.132.000| 0,93|
|____________________________________________|___|___________|___________|_____|
|  - cheltuieli privind dobanzile            |26 |  3.353.586|  3.100.000| 0,92|
|____________________________________________|___|___________|___________|_____|
|  - alte cheltuieli financiare              |27 |     31.080|     32.000| 1,03|
|____________________________________________|___|___________|___________|_____|
|  3. Cheltuieli extraordinare               |28 |          -|          -|    -|
|____________________________________________|___|___________|___________|_____|
|III. REZULTATUL BRUT (profit/pierdere)      |29 |  1.705.732|  1.564.500| 0,92|
|____________________________________________|___|___________|___________|_____|
|IV. ALTE CHELTUIELI DEDUCTIBILE STABILITE   |   |           |           |     |
|    POTRIVIT LEGII                          |30 |          -|          -|    -|
|____________________________________________|___|___________|___________|_____|
|V. IMPOZIT PE PROFIT                        |31 |          -|    250.320|    -|
|____________________________________________|___|___________|___________|_____|
|VI. REZULTATUL NET (profit/pierdere)        |32 |  1.705.732|  1.314.180| 0,77|
|____________________________________________|___|___________|___________|_____|
|VII. ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE DIN   |   |           |           |     |
|     ANII PRECEDENTI                        |33 |          -|          -|    -|
|____________________________________________|___|___________|___________|_____|
|VIII. PROFITUL DE REPARTIZAT RAMAS DUPA     |   |           |           |     |
|      ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE DIN  |   |           |           |     |
|      ANII PRECEDENTI (potrivit             |   |           |           |     |
|      Ordonantei Guvernului nr. 57/2002,    |   |           |           |     |
|      aprobata prin Legea nr. 324/2003),    |   |           |           |     |
|      din care:                             |34 |  1.705.732|  1.314.180| 0,77|
|____________________________________________|___|___________|___________|_____|
|  a) pentru cointeresarea personalului      |   |           |           |     |
|     angajat in activitatea de              |   |           |           |     |
|     cercetare-dezvoltare                   |35 |          -|    262.836|   - |
|____________________________________________|___|___________|___________|_____|
|  b) pentru finantarea dezvoltarii          |   |           |           |     |
|     institutului, in conformitate cu       |   |           |           |     |
|     planul de investitii si dotari ale     |   |           |           |     |
|     acestuia, aprobat de organul           |   |           |           |     |
|     administratiei centrale coordonator    |36 |          -|    788.508|    -|
|____________________________________________|___|___________|___________|_____|
|  c) pentru desfasurarea activitatii        |   |           |           |     |
|     curente                                |37 |  1.705.732|    262.836| 0,15|
|____________________________________________|___|___________|___________|_____|
|IX. SURSE DE FINANTARE A INVESTITIILOR,     |   |           |           |     |
|    din care:                               |38 |    514.222|  6.237.300|12,12|
|____________________________________________|___|___________|___________|_____|
|  1. Surse proprii                          |39 |    514.222|    600.000| 1,17|
|____________________________________________|___|___________|___________|_____|
|  2. Alocatii de la bugetul de stat pentru  |   |           |           |     |
|     investitii                             |40 |          -|    900.000|    -|
|____________________________________________|___|___________|___________|_____|
|  3. Credite bancare pentru investitii:     |41 |          -|          -|    -|
|____________________________________________|___|___________|___________|_____|
|     - interne                              |42 |          -|          -|    -|
|____________________________________________|___|___________|___________|_____|
|     - externe                              |43 |          -|          -|    -|
|____________________________________________|___|___________|___________|_____|
|  4. Alte surse - Banca Mondiala            |44 |          -|  4.737.300|    -|
|____________________________________________|___|___________|___________|_____|
|X. CHELTUIELI PENTRU INVESTITII, din care:  |45 |    514.222|  6.237.300|12,13|
|____________________________________________|___|___________|___________|_____|
|  1. Investitii, inclusiv investitii in     |   |           |           |     |
|     curs la finele anului                  |46 |    514.222|  6.237.300|12,13|
|____________________________________________|___|___________|___________|_____|
|  2. Rambursari de rate aferente creditelor |   |           |           |     |
|     pentru investitii                      |47 |          -|          -|    -|
|____________________________________________|___|___________|___________|_____|
|     - interne                              |48 |          -|          -|    -|
|____________________________________________|___|___________|___________|_____|
|     - externe                              |49 |          -|          -|    -|
|____________________________________________|___|___________|___________|_____|
|XI. DATE DE FUNDAMENTARE                    |   |          -|          -|    -|
|____________________________________________|___|___________|___________|_____|
|  1. Venituri totale (rd. 01)               |50 |140.388.981|149.000.000| 1,06|
|____________________________________________|___|___________|___________|_____|
|  2. Cheltuieli aferente veniturilor totale |51 |138.683.249|147.685.820| 1,06|
|____________________________________________|___|___________|___________|_____|
|  3. Rezultate (+/-) / rd. 50 - rd. 51)     |52 |  1.705.732|  1.314.180| 0,77|
|____________________________________________|___|___________|___________|_____|
|  4. Numar mediu de personal, total         |   |           |           |     |
|     institut, din care:                    |53 |        252|        260| 1,03|
|____________________________________________|___|___________|___________|_____|
|     - numar mediu de personal, de          |   |           |           |     |
|       cercetare-dezvoltare                 |54 |         37|         42| 1,14|
|____________________________________________|___|___________|___________|_____|
|  5. Castigul mediu lunar pe salariat,      |   |           |           |     |
|     total institut*)                      |55 |      7.110|      8.860| 1,25|
|____________________________________________|___|___________|___________|_____|
|  6. Castigul mediu lunar pe personal de    |   |           |           |     |
|     cercetare-dezvoltare                   |56 |     10.063|     13.500| 1,34|
|____________________________________________|___|___________|___________|_____|
|  7. Rentabilitatea (rd. 52 / rd. 51 * 100) |57 |       1,23|       0,89|    -|
|____________________________________________|___|___________|___________|_____|
|  8. Productivitatea muncii pe total        |   |           |           |     |
|     personal mii lei/pers.                 |   |           |           |     |
|     (rd. 02 / rd. 53)                      |58 |    556.984|    572.962| 1,03|
|____________________________________________|___|___________|___________|_____|
|  9. Rata rentabilitatii financiare         |   |           |           |     |
|      Rd. 34 * 100                          |   |           |           |     |
|     ---------------                        |   |           |           |     |
|     Capital propriu                        |59 |       1,48|       1,83|    X|
|____________________________________________|___|___________|___________|_____|
| 10. Plati restante                         |60 |  5.723.942|          X|    X|
|____________________________________________|___|___________|___________|_____|
| 11. Creante de incasat                     |61 |  1.736.928|    500.000| 0,28|
|____________________________________________|___|___________|___________|_____|
    *) Venituri realizate din contractele de cercetare incheiate cu Ministerul Educatiei si Cercetarii/Autoritatea Nationala pentru Cercetare Stiintifica, inclusiv cele din contracte de finantare pe programe nucleu, sunt in suma de 11.692.000 mii lei, incheiate pana la data de 30.10.2005, iar cele realizate din contracte incheiate cu ordonatorii principali de credite care finanteaza programe si proiecte din planurile sectoriale sunt in suma de - mii lei.
    *) Castigul mediu lunar pe salariat este calculat fara influenta sumelor prevazute pentru plata indemnizatiilor membrilor Consiliului de Administratie, si drepturilor salariale ale directorului general.

    NOTA:
    In cheltuielile cu salariile pe anul 2005 s-au cuprins si:
      suma de 811.620.000 lei reprezentand indemnizatiile membrilor consiliului de administratie;
      suma de 450.900.000 lei reprezentand drepturile banesti ale directorului general.



SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 69/2005

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 69 din 2005
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 69/2005
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu