Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 648 din 28 decembrie 2005

privind modificarea si completarea Procedurii de primire si de solutionare a cererilor de loc de munca sau indemnizatie de somaj, aprobata prin Ordinul presedintelui Agentiei Nationale pentru Ocuparea Fortei de Munca nr. 85/2002, cu modificarile si completarile ulterioare

ACT EMIS DE: MINISTERUL MUNCII, SOLIDARITATII SOCIALE SI FAMILIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 72 din 26 ianuarie 2006



     In temeiul prevederilor art. 8 lit. a) din Statutul Agentiei Nationale pentru Ocuparea Fortei de Munca, aprobat prin Hotararea Guvernului nr. 768/2003, cu modificarile si completarile ulterioare,

     avand in vedere prevederile art. II din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 144/2005 pentru modificarea si completarea Legii nr. 76/2002 privind sistemul asigurarilor pentru somaj si stimularea ocuparii fortei de munca,

     presedintele Agentiei Nationale pentru Ocuparea Fortei de Munca emite urmatorul ordin:

     Art. 1. - Procedura de primire si de solutionare a cererilor de loc de munca sau indemnizatie de somaj, aprobata prin Ordinul presedintelui Agentiei Nationale pentru Ocuparea Fortei de Munca nr. 85/2002, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 181 din 18 martie 2002, cu modificarile si completarile ulterioare, se modifica si se completeaza dupa cum urmeaza:

     1. Litera c) a articolului 2 va avea urmatorul cuprins:

     "c) carnetul de munca sau, in situatia in care nu s-a intocmit carnetul de munca, adeverinta prevazuta la art. 18 din Normele metodologice de aplicare a Legii nr. 76/2002 privind sistemul asigurarilor pentru somaj si stimularea ocuparii fortei de munca, aprobate prin Hotararea Guvernului nr. 174/2002, cu modificarile si completarile ulterioare, in cazul persoanelor provenite din munca;".

     2. La articolul 4 se introduce un nou alineat, alineatul (2), cu urmatorul cuprins:

     "(2) Dispozitia de repartizare se elibereaza in vederea prezentarii persoanei in cautarea unui loc de munca, inregistrata in evidenta agentiei pentru ocuparea fortei de munca judetene, respectiv a municipiului Bucuresti, la angajator, pentru a participa la selectia organizata de acesta, cu respectarea prevederilor legale, pentru ocuparea unui loc de munca vacant."

     3. Literele f) si g) ale alineatului (3) al articolului 5 vor avea urmatorul cuprins:

     "f) acte eliberate de organele financiare teritoriale, din care sa rezulte ca nu realizeaza venituri sau ca realizeaza, din activitati autorizate potrivit legii, venituri mai mici decat salariul de baza minim brut pe tara garantat in plata, in vigoare;

     g) declaratia pe propria raspundere, din care sa rezulte ca nu are loc de munca, nu realizeaza venituri sau ca realizeaza, din activitati autorizate potrivit legii, venituri mai mici decat salariul de baza minim brut pe tara garantat in plata, in vigoare."

     4. Litera a) a punctului A al alineatului (4) al articolului 5 va avea urmatorul cuprins:

     "a) carnetul de munca, in original si in copie, si adeverinta prevazuta la art. 18 din Normele metodologice de aplicare a Legii nr. 76/2002 privind sistemul asigurarilor pentru somaj si stimularea ocuparii fortei de munca, aprobate prin Hotararea Guvernului nr. 174/2002, cu modificarile si completarile ulterioare, sau, in cazul in care nu s-a intocmit carnetul de munca, doar adeverinta prevazuta la art. 18 din Normele metodologice de aplicare a Legii nr. 76/2002 privind sistemul asigurarilor pentru somaj si stimularea ocuparii fortei de munca, aprobate prin Hotararea Guvernului nr. 174/2002, cu modificarile si completarile ulterioare;".

     5. Litera a-1) a punctului A al alineatului (4) al articolului 5 se abroga.

     6. Litera a) a punctului B al alineatului (4) al articolului 5 va avea urmatorul cuprins:

     "a) carnetul de munca, in original si in copie, si adeverinta prevazuta la art. 18 din Normele metodologice de aplicare a Legii nr. 76/2002 privind sistemul asigurarilor pentru somaj si stimularea ocuparii fortei de munca, aprobate prin Hotararea Guvernului nr. 174/2002, cu modificarile si completarile ulterioare, sau, in cazul in care nu s-a intocmit carnetul de munca, doar adeverinta prevazuta la art. 18 din Normele metodologice de aplicare a Legii nr. 76/2002 privind sistemul asigurarilor pentru somaj si stimularea ocuparii fortei de munca, aprobate prin Hotararea Guvernului nr. 174/2002, cu modificarile si completarile ulterioare;".

     7. Litera a) a punctului C al alineatului (4) al articolului 5 va avea urmatorul cuprins:

     "a) carnetul de munca, in original si in copie, si adeverinta prevazuta la art. 18 din Normele metodologice de aplicare a Legii nr. 76/2002 privind sistemul asigurarilor pentru somaj si stimularea ocuparii fortei de munca, aprobate prin Hotararea Guvernului nr. 174/2002, cu modificarile si completarile ulterioare, sau, in cazul in care nu s-a intocmit carnetul de munca, doar adeverinta prevazuta la art. 18 din Normele metodologice de aplicare a Legii nr. 76/2002 privind sistemul asigurarilor pentru somaj si stimularea ocuparii fortei de munca, aprobate prin Hotararea Guvernului nr. 174/2002, cu modificarile si completarile ulterioare;".

     8. La anexa nr. 1 "Fisa pentru inregistrarea persoanei in cautarea unui loc de munca", paragraful "Date cu caracter social ale persoanei inregistrate" va avea urmatorul cuprins:

     "Date cu caracter social ale persoanei inregistrate:

     Cetatenia .................., nationalitatea/etnia .............., serviciul militar ............., starea civila .................., persoane in intretinere .............., dintre care copii ................, unic intretinator de familie ..........................., parinte unic sustinator al familiei monoparentale ....................".

     9. La anexa nr. 5 "Carnet de evidenta", litera b), liniuta a 3-a, sintagma "realizarea unor venituri lunare mai mari decat indemnizatia de somaj" se inlocuieste cu sintagma "realizarea unor venituri lunare mai mari decat salariul de baza minim brut pe tara, garantat in plata, in vigoare".

     10. Anexele nr. 2, 3, 4 si 8 se inlocuiesc cu anexele nr. 1 - 4 la prezentul ordin.

     Art. 2. - Prezentul ordin se publica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.

     Presedintele Agentiei Nationale

     pentru Ocuparea Fortei de Munca,

     Silviu Bian,

     secretar de stat

     ANEXA 1

     (Anexa nr. 2 la procedura)

     Agentia pentru Ocuparea Fortei de Munca

     a Judetului .............../Municipiului Bucuresti

     DISPOZITIA DE REPARTIZARE

     Nr. ..... data ..............

     Doamna/Domnul ......................................., cod numeric personal ..........................., cu domiciliul/resedinta in ....................., Carnetul de evidenta nr. ........, avand meseria/specialitatea ................, se repartizeaza la unitatea ...................................., codul fiscal ....................., din judetul ..............................., localitatea ......................., str. ................... nr. ........., pentru a fi incadrata/incadrat, cu respectarea prevederilor legale, in functia/meseria de ..................., cod COR ................, prevazuta in oferta dumneavoastra din Adresa nr. .............. la pozitia .......................... .

     Data prezentarii la unitate conform ofertei ............................ .

     Seful agentiei locale,

     ..........................

     Semnatura de primire

     ..........................

     Angajator ...........................

     Sediul/adresa .......................

     Contul/Banca ........................

     Cod fiscal ..........................

     Telefon .............................

     INSTIINTARE

     privind incadrarea in munca

     Nr. ..... data .............

     In conformitate cu Legea nr. 76/2002 privind sistemul asigurarilor pentru somaj si stimularea ocuparii fortei de munca, cu modificarile si completarile ulterioare, va informam ca doamna/domnul ........................, cod numeric personal ........................, cu Carnetul de evidenta nr. ...............

     - va fi incadrata/incadrat in munca pe durata determinata, de ............. luni/nedeterminata, incepand cu data de ...................;

     - nu a fost incadrata/incadrat in munca din urmatoarele motive:

     - refuz;

     - nu corespunde cerintelor postului;

     - locul de munca vacant a fost ocupat anterior.

     Data                       Semnatura angajatorului

     ..................           ...............................

     ANEXA 2

     (Anexa nr. 3 la procedura)

     Agentia pentru Ocuparea Fortei de Munca

     a Judetului .............../Municipiului Bucuresti,

     cod judet/sector ..................................

     Agentia locala pentru ocuparea fortei de munca

     (AL)/punct teritorial de lucru (PTL) .............,

     cod AL/PTL ........................................

     CERERE

     pentru acordarea indemnizatiei de somaj

     Nr. ..... data .............

     1. Numele si prenumele ....................................................

     2. Actul de identitate: tip ........, seria ......... nr. ................, data eliberarii ........................., autoritatea ........................

     3. Codul numeric personal .................................

     4. Data nasterii ..........................................

     5. Domiciliul/Resedinta: Localitatea ..............................., str. ..................... nr. ...., bl. ...., sc. ...., ap. ...., judetul/sectorul ....................., Oficiul postal nr. ........, tel. .....................

     Va rog sa aprobati plata indemnizatiei de somaj conform prevederilor Legii nr. 76/2002 privind sistemul asigurarilor pentru somaj si stimularea ocuparii fortei de munca, cu modificarile si completarile ulterioare.

     6. Acte prezentate in vederea acordarii indemnizatiei de somaj:

     a) actul de identitate BI/CI/AI seria ....... nr. ........................;

     b) adeverinta medicala nr. ............ data .............................;

     c) acte eliberate de organele financiare teritoriale: nr. .........., data ..................;

     d) alte acte, dupa caz (denumirea, seria, numarul, data):

     ..........................................................................

     ..........................................................................

     ..........................................................................

     ..........................................................................

     Declar pe propria raspundere, sub sanctiunile prevazute de Codul penal pentru fals in declaratii, ca nu am loc de munca, nu realizez venituri sau realizez din activitati autorizate potrivit legii venituri mai mici decat salariul de baza minim brut pe tara garantat in plata, in vigoare.

     Ma oblig sa comunic, in termen de 3 zile, agentiei pentru ocuparea fortei de munca la care sunt inregistrat orice schimbare a conditiilor care au condus la acordarea dreptului. In cazul in care nu imi voi respecta declaratia asumata prin prezenta cerere, ma oblig sa restitui integral sumele incasate nelegal, suportand rigorile legii.

     Semnatura solicitantului

     ............................

     INFORMATII

     privind indemnizarea*)

     1. Data incetarii activitatii ...............

     [conform art. 38 alin. (1) din Legea nr. 76/2002]

     2. Stagiu de cotizare total: ...... ani ...... luni ....... zile, din care:

     ...... ani ..... luni ..... zile, realizat anterior datei de 1 martie 2002;

     ...... ani ..... luni ..... zile, realizat ulterior datei de 1 martie 2002.

     3. Categoria de somer indemnizat:

     - 6 luni;

     - 9 luni;

     - 12 luni.

     4. Data dobandirii dreptului la indemnizatia de somaj .....................

     5. Salariul de baza minim brut pe tara garantat in plata, in vigoare la data stabilirii dreptului: ..................... lei

     6. Indemnizatia de somaj la data stabilirii dreptului: (cuantum) .................... lei, din care:

     - .............. lei reprezentand ......% din salariul de baza minim brut pe tara garantat in plata, in vigoare la data stabilirii dreptului;

     - .............. lei reprezentand ......% din .................. lei (media bazei lunare de calcul asupra careia s-a aplicat contributia de asigurari pentru somaj pe ultimele 12 luni in care s-a realizat stagiu de cotizare)

     7. Data expirarii perioadei de plata a indemnizatiei de somaj ............

     Intocmit, functionar public:

     Numele si prenumele ........................

     Semnatura ..................................

     Verificat, sef agentie locala ...................

     Numele si prenumele ........................

     Semnatura ..................................

     Vizat, CFP:

     Numele si prenumele ........................

     Semnatura ..................................

------------

     *) Se completeaza de functionarul public.

     ANEXA 3

     (Anexa nr. 4 la procedura)

     Agentia pentru Ocuparea Fortei de Munca

     a Judetului .............../Municipiului Bucuresti

     DISPOZITIA Nr. ................

     privind stabilirea/respingerea dreptului de indemnizatie de somaj*)

     Agentia pentru Ocuparea Fortei de Munca ....................., reprezentata prin director executiv ......................, numit in baza Ordinului/Deciziei nr. .... din ..............., avand in vedere prevederile art. ...... din Legea nr. 76/2002 privind sistemul asigurarilor pentru somaj si stimularea ocuparii fortei de munca, cu modificarile si completarile ulterioare,

     DISPUNE:

     Art. 1. - Incepand cu data de .............. se stabileste/se respinge*) dreptul de indemnizatie de somaj acordat doamnei/domnului .............................., cod numeric personal ............................, cu domiciliul/resedinta in ......................., avand carnetul de evidenta nr. .........., in cuantum de .................... lei, din care:

     - .............. lei reprezentand ......% din salariul de baza minim brut pe tara garantat in plata, in vigoare la data stabilirii dreptului;

     - .............. lei reprezentand ......% din .................. lei (media bazei lunare de calcul asupra careia s-a aplicat contributia de asigurari pentru somaj pe ultimele 12 luni in care s-a realizat stagiu de cotizare).

     Dreptul de indemnizatie de somaj se acorda, in conditiile legii, pe durata de ....... luni, perioada .......................................... .

     Motivul respingerii dreptului de indemnizatie de somaj este ............................ .*)

     Art. 2. - Cu drept de contestatie in termen de 30 de zile de la comunicare la instanta judecatoreasca competenta, potrivit legii.

     Director executiv,

     ......................

------------

     *) Se intocmeste in 3 (trei) exemplare, dintre care: exemplarul 1 ramane la agentia pentru ocuparea fortei de munca, exemplarul 2 se inmaneaza titularului dreptului, iar exemplarul 3 se transmite la compartimentul plati.

     *) In situatia respingerii dreptului de indemnizatie de somaj.

     ANEXA 4

     (Anexa nr. 8 la procedura)

     Agentia pentru Ocuparea Fortei de Munca

     a Judetului .............../Municipiului Bucuresti

     DISPOZITIA Nr. .........

privind incetarea/suspendarea/repunerea in plata a indemnizatiei de somaj*)

     Agentia pentru Ocuparea Fortei de Munca ................................, reprezentata prin director executiv .........................., numit in baza Ordinului/Deciziei nr. ........ din data de ......................., avand in vedere prevederile art. ..... din Legea nr. 76/2002 privind sistemul asigurarilor pentru somaj si stimularea ocuparii fortei de munca, cu modificarile si completarile ulterioare, fata de faptul ca doamna/domnul ............................., cod numeric personal ........................., avand carnetul de evidenta nr. ..............,

     DISPUNE:

     Art. 1. - Incepand cu data de ................. inceteaza*)/se suspenda*)/se repune in plata indemnizatia de somaj acordata doamnei/domnului ....................., cod numeric personal ..........................., cu domiciliul/resedinta in ............................ .

     Motivul incetarii/suspendarii platii indemnizatiei de somaj este ........................*).

     Art. 2. - Cu drept de contestatie in termen de 30 de zile de la comunicare la instanta judecatoreasca competenta, potrivit legii.

     Director executiv,

     ......................

------------

     *) Se intocmeste in 3 (trei) exemplare, dintre care: exemplarul 1 ramane la agentia pentru ocuparea fortei de munca, exemplarul 2 se inmaneaza titularului dreptului, iar exemplarul 3 se transmite la compartimentul plati.

     *) In situatia incetarii, respectiv suspendarii dreptului de indemnizatie de somaj.


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 648/2005

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 648 din 2005
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decizia 220 2018
    Buongiorno E-mail: giovannidinatale1954@­gmail.­com Offerte individuali in denaro da 2.000 a 5.200.000, con un tasso di interesse è rimborsabile del 3% in un periodo compreso tra 2 e 30 anni. Condizioni ragionevoli se la mia offerta ti interessa contattami di più rapidamente per discutere le modalità e documenti da fornire. giovannidinatale1954@­gmail.­com
ANONIM a comentat Decizia 220 2018
    Buongiorno E-mail: giovannidinatale1954@­gmail.­com Offerte individuali in denaro da 2.000 a 5.200.000, con un tasso di interesse è rimborsabile del 3% in un periodo compreso tra 2 e 30 anni. Condizioni ragionevoli se la mia offerta ti interessa contattami di più rapidamente per discutere le modalità e documenti da fornire. giovannidinatale1954@­gmail.­com
ANONIM a comentat Decretul 358 1948
    What type of loan do you need? Personal loan Car loan Refinancing Mortgage Business capital (start or expand your business) Have you lost hope and think that there is no way out, but your financial problems are still not gone? Do not hesitate to contact us for possible business cooperation. Contact us (WhatsApp) number +918131851434 contact email id : sumitihomelend@gmail.com Mr. Damian Sumiti
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 648/2005
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu