Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 500 din 5 iulie 2007

pentru aprobarea Procedurii privind emiterea acordului de catre Inspectoratul de Stat in Constructii - I.S.C. pentru interventii in timp asupra constructiilor existente

ACT EMIS DE: INSPECTORATUL DE STAT IN CONSTRUCTII

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 543 din 9 august 2007



In conformitate cu prevederile art. 38 alin. 2 din Legea nr. 10/1995 privind calitatea în construcţii, cu modificările ulterioare, precum şi ale Hotărârii Guvernului nr. 1.016/2004 privind măsurile pentru organizarea şi realizarea schimbului de informaţii în domeniul standardelor şi reglementărilor tehnice, precum şi al regulilor referitoare la serviciile societăţii informaţionale între România şi statele membre ale Uniunii Europene, precum şi Comisia Europeană, ale art. 8 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 24/2007 privind stabilirea unor măsuri de reorganizare în cadrul administraţiei publice centrale,

în conformitate cu prevederile art. 11 lit. I) din Regulamentul privind controlul de stat al calităţii în construcţii, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 272/1994,

având în vedere prevederile art. 5 pct. 6 şi ale art. 13 pct. 2 şi 8 din Regulamentul de organizare şi funcţionare a Inspectoratului de Stat în Construcţii - I.S.C, aprobat prin Decizia primului-ministru nr. 147/2007,

în temeiul art. 10 alin. (5) din Hotărârea Guvernului nr. 361/2007 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Dezvoltării, Lucrărilor Publice şi Locuinţelor,

ministrul dezvoltării, lucrărilor publice şi locuinţelor şi inspectorul general de stat al Inspectoratului de Stat în Construcţii emit următorul ordin:

Art. 1. - Se aprobă Procedura privind emiterea acordului de către Inspectoratul de Stat în Construcţii - I.S.C. pentru intervenţii în timp asupra construcţiilor existente, prevăzută în anexa*) care face parte integrantă din prezentul ordin.

Art. 2. - Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I, şi intră în vigoare la data publicării.

Art. 3. - La data intrării în vigoare a prezentului ordin, Ordinul ministrului    lucrărilor publice şi amenajării teritoriului nr. 31/N/1995 pentru aprobarea Procedurii privind emiterea acordului Inspecţiei de stat în construcţii, lucrări publice, urbanism şi amenajarea teritoriului pentru intervenţii în timp asupra construcţiilor, publicat în Buletinul Construcţiilor nr. 4/1996, precum şi orice dispoziţii contrare îşi încetează aplicabilitatea.

Ministrul dezvoltam, lucrărilor publice şi locuinţelor,

Laszlo Borbely

Inspectorul general de stat al Inspectoratului de Stat în Construcţii,

Dorina Nicolina Isopescu

*) Anexa se publică şi în Buletinul Construcţiilor editat de Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare în Construcţii şi Economia Construcţiilor- INCERC Bucureşti.

ANEXĂ*)

PROCEDURĂ

privind emiterea acordului de către Inspectoratul de Stat în Construcţii - I.S.C. pentru intervenţii în timp asupra construcţiilor existente

CAPITOLUL I

Dispoziţii generale

Art. 1. - Prezenta procedură stabileşte documentaţia tehnică necesară în baza căreia se emite acordul Inspectoratului de Stat în Construcţii - I.S.C. pentru intervenţii asupra construcţiilor existente şi etapele ce trebuie parcurse pentru eliberarea acordului cu privire la intervenţiile solicitate, în vederea menţinerii pe întreaga durată de existenţă a construcţiei a cerinţelor esenţiale stabilite prin Legea nr. 10/1995 privind calitatea în construcţii, cu modificările ulterioare.

Art. 2. - Nu se admit acele intervenţii asupra construcţiilor existente care pot influenţa negativ nivelul de siguranţă al acestora prevăzut de reglementările tehnice în vigoare.

CAPITOLUL II

Cadrul legal

Art. 3. - La baza prevederilor cuprinse în prezenta procedură au stat următoarele acte normative:

a)  Legea nr. 10/1995 privind calitatea în construcţii, cu modificările ulterioare;

b) Legea nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

c)   Regulamentul privind controlul de stat al calităţii în construcţii, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 272/1994;

d) Regulamentul privind conducerea şi asigurarea calităţii în construcţii şi Regulamentul privind stabilirea categoriei de importanţă a construcţiilor, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 766/1997, cu modificările şi completările ulterioare;

e)  Normele metodologice de aplicare a Legii nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii, aprobate prin Ordinul ministrului transporturilor, construcţiilor si turismului nr. 1.430/2005.

CAPITOLUL III

Domeniul de aplicare

Art. 4. - Prezenta procedură se aplică în vederea emiterii acordului de către Inspectoratul de Stat în Construcţii - I.S.C. în cazul intervenţiilor asupra construcţiilor care au suferit degradări determinate de acţiuni accidentale: incendii, explozii, inundaţii, uragane, alunecări, prăbuşiri, cutremure sau alte astfel de accidente şi în cazul intervenţiilor asupra construcţiilor determinate de acţiuni ale investitorului, respectiv pentru:

a) lucrări de reconstruire, consolidare, modificare, extindere, schimbare de destinaţie sau de reparare a construcţiilor de orice fel, precum şi a instalaţiilor aferente acestora, cu excepţia celor prevăzute la art. 11 din Legea nr. 50/1991, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

b)  lucrări de reconstruire, extindere, reparare, consolidare, protejare, restaurare, conservare, precum şi orice alte lucrări, indiferent de valoarea lor, care urmează să fie efectuate la construcţii reprezentând monumente istorice, inclusiv la cele din zonele lor de protecţie;

c)  lucrări de reconstruire, modificare, extindere, reparare, modernizare şi reabilitare privind căi de comunicaţie, inclusiv lucrări de artă, reţele şi dotări tehnico-edilitare, lucrări hidrotehnice, amenajări de albii, lucrări de îmbunătăţiri funciare;

d) alte intervenţii.

Art. 5. -In cazul executării de construcţii noi sau în cazul demolării unor construcţii, emiterea acordului Inspectoratului de Stat în Construcţii - I.S.C.este necesară numai în situaţia în care acestea sunt amplasate adiacent faţă de construcţii existente sau în imediata lor vecinătate şi numai dacă sunt necesare măsuri de intervenţie asupra clădirilor existente, respectiv subzidiri, consolidări sau alte lucrări de punere în siguranţă.

CAPITOLUL IV

Conţinutul documentaţiei tehnice necesare în vederea emiterii acordului

Art. 6. - Pentru construcţiile care au suferit degradări ca urmare a acţiunilor accidentale vor fi depuse de către investitori următoarele documentaţii:

a) cererea investitorului privind emiterea acordului, care va cuprinde şi descrierea succintă a intervenţiei solicitate - un exemplar;

b) memoriul tehnic cu descrierea detaliată a lucrărilor ce vor fi executate, întocmit de un inginer structurist, verificat de un verificator tehnic atestat şi vizat de expertul tehnic atestat care a elaborat expertiza tehnică - două exemplare, dintre care un exemplar vizat spre neschimbare se restituie;

c) raportul de expertiză tehnică, elaborat de un expert tehnic atestat - un exemplar;

d) planul de situaţie cu amplasarea obiectivului respectiv - un exemplar;

e)  planşe cu structura de rezistenţă cuprinzând soluţiile constructive propuse - un exemplar.

Art. 7. - Pentru construcţiile unde intervenţiile sunt determinate de acţiunile investitorului vor fi depuse următoarele documentaţii:

a) cererea investitorului privind emiterea acordului, care va cuprinde şi descrierea succintă a intervenţiei solicitate - un exemplar;

b) certificatul de urbanism în fotocopie - un exemplar;

c) memoriul tehnic cu descrierea detaliată a lucrărilor ce vor fi executate, întocmit de un inginer structurist, verificat de un verificator tehnic atestat şi vizat de expertul tehnic atestat care a elaborat expertiza tehnică - două exemplare, dintre care un exemplar vizat spre neschimbare se restituie;

d)  avizul proiectantului iniţial al construcţiei sau expertiza tehnică, în cuprinsul căruia să se facă referire la influenţa intervenţiei solicitate asupra stării tehnice a întregii construcţii - un exemplar;

e) planul de situaţie cu amplasarea obiectivului respectiv - un exemplar;

f)  planşe cuprinzând soluţiile constructive propuse - un exemplar.

CAPITOLUL V

Competenţele privind emiterea acordului

Art. 8. - (1) Inspectoratul de Stat în Construcţii - I.S.C, prin inspectoratele judeţene în construcţii, respectiv Inspectoratul în Construcţii al Municipiului Bucureşti, emite la cerere acordul pentru intervenţii asupra construcţiilor existente, indiferent de categoria de importanţă a acestora.

(2) Cererea-tip prin care investitorul solicită acordul Inspectoratului de Stat în Construcţii - I.S.C. este prevăzută în anexa nr. 1.

CAPITOLUL VI

Etapele procesului de emitere a acordului

Art. 9. - (1) In urma analizării şi verificării documentaţiei tehnice depusă de către investitor - proprietar, administrator sau utilizator - se întocmeşte acordul Inspectoratului de Stat în Construcţii - I.S.C. sau adresa prin care se menţionează motivele respingerii cererii de emitere a acordului.

(2) Formularul-tip pentru emiterea acordului este prevăzut în anexa nr. 2.

(3) Acordul Inspectoratului de Stat în Construcţii - I.S.C. sau adresa prin care se menţionează motivele respingerii cererii de emitere a acordului se eliberează în termen de 15 zile de la data depunerii documentaţiei complete.

(4)  Documentaţia depusă, care conţine şi memoriul tehnic vizat spre neschimbare, se predă investitorului împreună cu acordul.

(5) Al doilea exemplar al acordului împreună cu cererea de solicitare şi memoriul tehnic de rezistenţă vizat spre neschimbare se vor arhiva în cadrul inspectoratului judeţean în construcţii, respectiv în cadrul Inspectoratului în Construcţii al Municipiului Bucureşti.

(6) In cazul respingerii documentaţiei, aceasta se restituie integral, arhivându-se în cadrul instituţiei un exemplar din adresa de respingere motivată şi cererea investitorului.

Art. 10. -Acordurile sau adresele de respingere motivate, eliberate de către inspectoratele judeţene în construcţii, respectiv de către Inspectoratul în Construcţii al Municipiului Bucureşti, vor fi semnate de către inspectorii-şefi judeţeni, respectiv de către inspectorul-şef al Inspectoratului în Construcţii al Municipiului Bucureşti, iar exemplarul al doilea va fi semnat şi de către inspectorul de specialitate care a efectuat analiza tehnică a documentaţiei privind solicitarea emiterii acordului de intervenţie asupra construcţiei existente.

CAPITOLUL VII

Dispoziţii finale

Art. 11. - Urmărirea aplicării şi controlul respectării prevederilor prezentei proceduri se realizează de Direcţia control şi sinteză din cadrul Inspectoratului de Stat în Construcţii - I.S.C, inspectoratele teritoriale şi judeţene în construcţii, respectiv Inspectoratul în Construcţii al Municipiului Bucureşti.

Art. 12. -Anexele nr. 1 şi 2 fac parte integrantă din prezenta procedură.

ANEXA Nr. 1 la procedură

Nr.................../.......................................

Domnule inspector-şef judeţean/inspector-şef,

Subsemnatul(a)/S.C,......................................................................,în calitate/reprezentat(ă) de....................................................., cu domiciliul/sediul în ................................................................................., str ....................................................,nr ......................., bl............, sc................, ap......................, judeţul/sectorul ........................................, telefon......................................................., B.I./C.I. seria........................... nr .............................., cod numeric personal.........................................../număr de înmatriculare.............................., cod fiscal..................., prin prezenta solicit eliberarea acordului pentru execuţia intervenţiilor asupra construcţiei existente, conform documentaţiei tehnice depuse, din localitatea .......................................judeţul .............................., str.........................................nr..............., bl............., sc..........., ap.................., sectorul.........., având destinaţia de ..............................................................

Lucrările ce se propun a fi executate sunt următoarele: ...............................................................................................................................................

........................................................................................................................................................................ .........................................................

........................................................................................................................................................................ .........................................................

...........................................................................................................................................................................cu/fără schimbarea destinaţiei iniţiale.

Valoarea investiţiei este estimată la ....................................... lei.

La prezenta cerere se anexează următoarea documentaţie:

• certificat de urbanism în fotocopie, după caz - un exemplar;

• memoriu tehnic - două exemplare;

• expertiză tehnică sau acordul proiectantului iniţial al construcţiei - un exemplar;

• plan de situaţie cu amplasarea obiectivului respectiv - un exemplar;

• planşe cuprinzând soluţiile constructive propuse - un exemplar.

Semnătura

...................................

Domnului inspector-şef judeţean/inspector-şef al Inspectoratului Judeţean în Construcţii............................/Inspectoratului în Construcţii al Municipiului Bucureşti

ANEXA Nr. 2 la procedură

INSPECTORATUL DE STAT ÎN CONSTRUCŢII

INSPECTORATUL TERITORIAL ÎN CONSTRUCŢII...................................

INSPECTORATUL JUDEŢEAN ÎN CONSTRUCŢII..................................../

INSPECTORATUL ÎN CONSTRUCŢII AL MUNICIPIULUI BUCUREŞTI

ACORD

Nr...................../.........................................

Ca urmarea Cererii nr..............din......................................, formulată de.................................................................................,în calitate/reprezentată de............................................, cu domiciliul/sediul în..................................., str.........................................nr.........., bl......, sc ........., ap..................., judeţul/sectorul ......, telefon .................................., B.I./C.I. seria .............nr..............................., cod numeric personal ...................................../număr de înmatriculare........................................................................, cod fiscal ..................................., a documentaţiei tehnice depuse şi a Certificatului de urbanism nr................../....................., emis de ..........................................,

potrivit dispoziţiilor art. 11 lit. I) din Regulamentul privind controlul de stat al calităţii în construcţii, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 272/1994,

având în vedere prevederile Ordinului ministrului dezvoltării, lucrărilor publice şi locuinţelor şi al inspectorului general de stat al Inspectoratului de Stat în Construcţii nr. 486/500/2007 pentru aprobarea Procedurii privind emiterea acordului de către Inspectoratul de Stat în Construcţii - I.S.C. pentru intervenţii în timp asupra construcţiilor existente,

Inspectoratul Judeţean în Construcţii................................., respectiv Inspectoratul în Construcţii al Municipiului Bucureşti emite acordul cu privire la intervenţiile solicitate în vederea obţinerii autorizaţiei de construire, potrivit documentaţiei depuse, la construcţia din localitatea....................................., str .......................................................nr ................, bl .................., sc..............., ap.................judeţul/sectorul.........................................................

Lucrările de intervenţii, potrivit documentaţiei, sunt următoarele:...................................................................................................................................

........................................................................................................................................................................ ........................................................

........................................................................................................................................................................ ........................................................

Documentaţia tehnică se restituie, având vizat spre neschimbare memoriul tehnic de rezistenţă.

Alte menţiuni: ........................................................................................................................................................................ ....................................

........................................................................................................................................................................ ........................................................

........................................................................................................................................................................ .........................................................

........................................................................................................................................................................ .........................................................

După obţinerea autorizaţiei de construire aveţi următoarele obligaţii:

a) de a respecta soluţia propusă de expertul tehnic atestat;

b) de a anunţa în scris începerea lucrărilor la inspectoratul judeţean în construcţii, respectiv la Inspectoratul în Construcţii al Municipiului Bucureşti;

c) de a afişa, pe şantier, la loc vizibil, panoul de identificare a lucrării;

d)  de a achita cotele legale în conformitate cu prevederile Legii nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale Legii nr. 10/1995 privind calitatea în construcţii, cu modificările ulterioare.

Inspector-şef judeţean/Inspector-şef,

....................................................................................

........................................................................................................................................................................ .........................................................

construcţia din localitatea..............................., str ....................................... nr............,bl .................., sc ...................., ap.................... Judeţul/sectorul.......................


COMENTARII la Ordinul 500/2007

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 500 din 2007
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Legea 241 2013
    Buna ziua, Acest lucru este de a informa publicul în general că suntem în prezent sa dea împrumut la o rată scăzută a dobânzii de 3%. Daca sunteti interesati in aplicarea pentru un împrumut, să completați cererea de mai jos. Pentru mai multe detalii contactati-ne acum prin: +2348073676763 sau email: anitaloanfirm@hotmail.com INFORMAȚII IMPRUMUTAT NECESARE Nume: Țară: sex: Varsta: Telefon: Suma necesară: Ocupația: Durata de împrumut: Cu respect. Mrs.Isa Anita
ANONIM a comentat Hotărârea 416 2014
    ce preturi naspa
ANONIM a comentat Ordin 117 2010
    -nu face diferenta clara intre deseuri metalice si materiale metalice pentru care ANPM stabileste autorizatii de mediu diferite.Astfel fiind,operatorii care gestioneaza deseuri metalice sunt asimilati cu operatorii care recupereaza deseuri metalice din aceste materiale metalice ori nemetalice cum sunt,deseurile radiologice:filme radiologice si solutii din care se recupereaza argintul- activitati ce nu sunt cautate de functionarii cu atributii de control in puncte de lucru autorizate cu autorizatie integrata de APM CI SUNT CAUTATE IN PUNCTE DE LUCRU NEAUTORIZATE UNDE NU EXISTA.MOTIV PENTRU CARE,RESTURILE DIN PROCESELE DE RECUPERARE A ARGINTULUI DIN FILME ORI SOLUTII SUNT DEVERSATE IN CANALIZARE.
ANONIM a comentat Decretul 111 1951
    Decretul 111 din 1951 este considerat abuziv sau nu?
ANONIM a comentat Decretul 463 2014
    Aici este o oportunitate pentru oricine care este în probleme financiare și cei care sunt în nevoie de un împrumut pentru orice motiv, vom oferi împrumuturi la o rată foarte rezonabil de 2%, oferim toate tipurile de credite pentru persoane fizice și companii, angajat sau șomer, toți cei care sunt în nevoie de asistență financiară sunt binevenite. Mulți suferă și au nevoie de ajutor pentru a îmbunătăți standardul lor de viață, mulți sunt șomeri și au nevoie de ajutor financiar pentru a începe o afacere, mulți au nevoie de asistență financiară pentru a șterge facturile și datoriile lor. Nu conteaza ce tip de împrumut care aveți nevoie și pentru orice motiv contactati-ne astăzi, aceasta este o oportunitate de aur la ușa ta pas, contactati-ne astăzi, prin e-mail ca davidpetersonloanfirm@outlook.com și de a lua împrumut de azi. Daca sunteti interesati intr-o împrumut, atunci pur și simplu să ne contactați prin e-mail nostru de mai jos. Nume: David Peterson E-mail: davidpetersonloanfirm@outlook.com
ANONIM a comentat Decretul 463 2014
    Aici este o oportunitate pentru oricine care este în probleme financiare și cei care sunt în nevoie de un împrumut pentru orice motiv, vom oferi împrumuturi la o rată foarte rezonabil de 2%, oferim toate tipurile de credite pentru persoane fizice și companii, angajat sau șomer, toți cei care sunt în nevoie de asistență financiară sunt binevenite. Mulți suferă și au nevoie de ajutor pentru a îmbunătăți standardul lor de viață, mulți sunt șomeri și au nevoie de ajutor financiar pentru a începe o afacere, mulți au nevoie de asistență financiară pentru a șterge facturile și datoriile lor. Nu conteaza ce tip de împrumut care aveți nevoie și pentru orice motiv contactati-ne astăzi, aceasta este o oportunitate de aur la ușa ta pas, contactati-ne astăzi, prin e-mail ca davidpetersonloanfirm@outlook.com și de a lua împrumut de azi. Daca sunteti interesati intr-o împrumut, atunci pur și simplu să ne contactați prin e-mail nostru de mai jos. Nume: David Peterson E-mail: davidpetersonloanfirm@outlook.com
ANONIM a comentat Decretul 463 2014
    Bună ziua, Sunteți în căutarea pentru un împrumut de afaceri, credit de nevoi personale, împrumut acasă, etc ..? Va oferim personale și de afaceri de împrumut la orice individ interesat la dobândă 2% de la 1 la 30 de ani. Nume: Data nașterii: Sex: Stare civilă: Adresa: Oraș: Țară: telefon: Suma de împrumut: Durata de împrumut: Venitul lunar net. Contactati-ne: creditsolutionhome@outlook.com
ANONIM a comentat Legea 3 1977
    legea a fost f.buna,dar dupa 1989 pensionandu-ma in anul 1991, s-au repectat prevederile de calcul,dar din martie 1991 prin trecerea la milioane nu s-au respectat prevederile art.7 din lege privin IMPRESCRIPTIA si prin legi neconstitutionale si aplicate retroactiv,legea 19/2000, s-au diminuat sumele din decizia de pensionare cu 1 la 100000 rezultand o pensie de 0,26 roni(tot lei) din 2619 lei in decizie, in prezent,aug.2014,primesc numai 50%,adic a 1335 lei,..Milu Bajenaru Valentin,Brasov
ANONIM a comentat Ordin 73 2014
    As dori un raspuns competent la urmatoarea situatie cu care ne confruntam de luni de zile fara nici un rezultat in afara debransarii de la electrica si ramanerii astfel si fara apa de consum curent . Fiica mea a divortat si a facut partaj imobiliar din mai 2009, drept pentru care s-a prezentat la sediul enel oras Pantelimon pentru schimbare titular contract, vechiul contract fiind pe numele fostului sot. Deoarece acesta nu a fost de acord si beneficiaza de ,,cunostinte ''la Enel si primarie, nu s-a putut face aceasta modificare. Precizez ca in urma partajului, din cele 2 proprietati vecine, una i-a revenit mie, iar una lui , ambele imobile fiind bransate inca de la constructia lor prin plata costurilor ca sot si sotie la vremea respectiva. Fiind primii care am facut bransamentul,ulterior pe acest bransament s-au mai bransat alte 5 imobile. Fostul sot nu a fost de acord ca ea sa ramana bransata pe vechiul bransament, iar Enel Pantelimon a facut un proiect de bransare din capatul celalalt al strazii, cu costuri exorbitante , depeste 125 milioanelei. Cum pot rezolva legal acest lucru ,deoarece el intre timp a reziliat contractul pentru imobilul meu si am fost debransata chiar a doua zi de la contorul meu . Enel refuza rebransarea decat in conditiile puse de el , cand eu am facut cerere doar de schimbare titular contract cum se face de regula in situatii de divort si partaj. Precizez ca ea a platit mereu consumul prin banca chiar daca nu e titular de contract, in baza contorului detinut la imobil . Datorita abuzurilor fostului sot care uzeaza de relatii la primaria Pantelimon si la toti furnizorii de utilitati din localitate, au fost taiate toate utilitatile si cu mari costuri mi-am facut contractele si bransamente gaze , chiar daca imobilul avea utilitati inca din 2006. Cum pot demonstra ca astfel se face o discriminare ,iar lipsa de curent electric produce pagube imense, fiind singura casa unde poate locui ? De o alta rebransare nici nu poate fi vorba deoarece nu detin banii necesari si nici nu-i vad rostul atata timp cat bransarea s-a facut cu banii nostri in 1996 ca sot si sotie ,iar pentru rebransare la gaze am imprumutat banii sa platesc cca 60 milioane lei , deoarece aici nu aveam contor separat, si s-a facut in mai bine de 5luni . Astept sa-mi dati un sfat pe mail deoarece suntem disperati ca nu se poate rezolva decat cu aceste costuri propuse prin proiect. Putem demonstra cu acte si raspunsurile primite de la toate forurile,ENEL inclusiv de la ANRE , care a gasit ca solutia data de Enel Pantelimon jud Ilfov aste singura legala si ca trebuie sa platesc peste 125 milioane lei pentru a avea current electric si apa de consum . Datorita acestei situatii, in casa si curte nu mai poate locui nici macar un caine , iar cei care fac legea doar pentru ei jubileaza. Ne punem mari sperante in rezolvarea legala a acestei situatii, am citit toate legile in acest domeniu , nu am gasit o explicatie anume ,si nici chiar debransarea nu s-a facut dupa 21 zile cum este legal, ci doar dupa o zi , ca sa ne arate cine este mai puternic. Asteptam cu mare nerabdare o solutie in aceste abuzuri facute doar pentru capriciile fostului sot care ne-a demonstrat ca pana acum el face ce doreste doar ca sa ne hartuiasca si sa ne ameninte cu diverse , inclusiv cu arme. Cu multumiri pentru raspunsul care speram sa-l primim cat mai curand,
ANONIM a comentat Decretul 153 1970
    pai cum sa nu existe comentariu??? -Unde e atitudinea cetateneasca???Cand umbla in tara fel si fel de gasti de "infractori",interlopi !!!!!cum ar fi in P.Neamt niste jigodii de cica minori care fura,ataca si-n plina zi pe bietii oameni,femei neajutorate etc,iar interlopii isi fac de cap;degeaba exista atatea "politii":politie locala,jandarmerie,politie judet,SRI,etc Luati atitudine fratilor!!!!!!!!!!Faceti odata ceva!!!!!!!!!!!Sa se vada ceva !!!!Nu asteptati numai recompense.Ca nici cetateanu nu poate lua atitudine daca aceste structuri nu ia initiativa!!!Nici primaria nu misca nimic!!!
Business Directory Directories Codul fiscal actualizat 2012 Coduri postale Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu