Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 419 din 8 iunie 2007

pentru aprobarea procedurii de schimbare a sediului social, precum si pentru aprobarea formularului „Decizie de inregistrare a sediului social si a domiciliului fiscal",

ACT EMIS DE: MINISTERUL ECONOMIEI SI FINANTELOR

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 473 din 13 iulie 2007



In temeiul art. 11 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 386/2007 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Economiei şi Finanţelor,

în temeiul art. 75 din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,

ministrul economiei şi finanţelor emite următorul ordin:

Art. 1. - Se aprobă Procedura de schimbare a sediului social în cazul comercianţilor al căror domiciliu fiscal coincide cu sediul social, prevăzută în anexa nr. 1.

Art. 2. - Se aprobă Procedura de schimbare a sediului social în cazul contribuabililor care nu au calitatea de comerciant, prevăzută în anexa nr. 2.

Art. 3. - Se aprobă formularul „Decizie de înregistrare a sediului social şi a domiciliului fiscal", cod M.E.F. 14.13.02.16/nc, prevăzut în anexa nr. 3.

Art. 4. - Caracteristicile de tipărire, modul de difuzare, de utilizare şi de arhivare ale formularului menţionat la art. 3 sunt prevăzute în anexa nr. 4.

Art. 5. -Anexele nr. 1-4 fac parte integrantă din prezentul ordin.

Art. 6. - Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I, şi se aplică solicitărilor de schimbare a sediului social depuse după data de 1 iulie 2007.

Art. 7. - Direcţia generală proceduri pentru administrarea veniturilor şi Direcţia generală de reglementare a colectării creanţelor bugetare din cadrul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, Direcţia generală a tehnologiei informaţiei din cadrul Ministerului Economiei şi Finanţelor şi direcţiile generale ale finanţelor publice judeţene şi a municipiului Bucureşti vor lua măsuri pentru ducerea la îndeplinire a prevederilor prezentului ordin.

p. Ministrul economiei şi finanţelor,

Sebastian Teodor Gheorghe Vlădescu,

secretar de stat

ANEXA Nr. 1

PROCEDURA

de schimbare a sediului social în cazul comercianţilor al căror domiciliu fiscal coincide cu sediul social

1. Prezenta procedură se aplică contribuabililor care, potrivit legii, au obligaţia înregistrării în registrul comerţului, denumiţi în continuare comercianţi.

2. In cazul comercianţilor, modificările intervenite în datele declarate iniţial şi înscrise în certificatul de înregistrare se fac prin completarea şi depunerea cererii de înregistrare a menţiunilor/cererii de preschimbare a certificatului de înregistrare, potrivit dispoziţiilor legale privind înregistrarea comercianţilor.

3.  Competenţa de administrare a comercianţilor care îşi modifică sediul social revine, până la finalizarea procedurii de schimbare a sediului social şi a domiciliului fiscal, organului fiscal de la domiciliul fiscal, şi anume organului fiscal de la vechiul sediu social.

4.  Pentru modificarea domiciliului fiscal la noul sediu social, comerciantul depune la organul fiscal în a cărui rază teritorială este situat noul sediu social formularul 050 „Cerere de înregistrare a domiciliului fiscal al contribuabilului", aprobat prin Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 262/2007 pentru aprobarea formularelor de înregistrare fiscală a contribuabililor, însoţit de documentele prevăzute la pct. 31.2 sau 31.3, după caz, din Normele metodologice de aplicare a Ordonanţei Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 1.050/2004. Copiile de pe documente se certifică pe fiecare pagină de organul fiscal competent, pentru conformitate cu originalul.

5. Cererea se transmite, în maximum 3 zile lucrătoare de la înregistrare, prin scrisoare recomandată cu confirmare de primire, de către organul fiscal prevăzut la pct. 4 către organul fiscal în a cărui rază teritorială contribuabilul a avut ultimul domiciliu fiscal, în vederea întocmirii formalităţilor de transfer al dosarului fiscal.

6. Dosarul fiscal se transmite în termen de cel mult 15 zile de la primirea cererii şi va fi însoţit de un exemplar al certificatului de atestare fiscală, precum şi de fişa de evidenţă pe plătitor.

7. Un exemplar al certificatului de atestare fiscală se comunică şi contribuabilului de către organul fiscal emitent.

8.  La primirea dosarului fiscal, organul fiscal în a cărui rază teritorială se află noul sediu social şi domiciliu fiscal emite, în termen de maximum 3 zile lucrătoare, Decizia de înregistrare a sediului social şi a domiciliului fiscal, potrivit modelului prevăzut în anexa nr. 3 la ordin.

9.  Decizia de înregistrare a sediului social şi a domiciliului fiscal se întocmeşte în 3 exemplare, se vizează de conducătorul compartimentului de specialitate şi se aprobă de conducătorul unităţii fiscale.

10.  Un exemplar al deciziei se comunică contribuabilului, potrivit art. 44 din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.

11. Inregistrarea în registrul contribuabililor de la noul organ fiscal, precum şi scoaterea din registrul contribuabililor de la vechiul organ fiscal se operează cu data comunicării deciziei potrivit pct. 10.

12.  De la data prevăzută la pct. 10, competenţa pentru administrarea comerciantului revine organului fiscal de la noul sediu social şi domiciliu fiscal.

13.  Un exemplar al Deciziei de înregistrare a sediului social şi a domiciliului fiscal se transmite, însoţit de o copie a documentului care atestă data comunicării deciziei potrivit pct. 10, organului fiscal de la fostul domiciliu fiscal.

14.  Dosarul solicitării de înregistrare a sediului social şi a domiciliului fiscal se arhivează la dosarul fiscal al comerciantului şi cuprinde:

a) formularul 050 „Cerere de înregistrare a domiciliului fiscal al contribuabilului";

b) documentaţia depusă de comerciant;

c) Decizia de înregistrare a sediului social şi a domiciliului fiscal;

d) orice alte documente emise sau primite în cadrul procedurii.

ANEXA Nr. 2

PROCEDURA

de schimbare a sediului social în cazul contribuabililor care nu au calitatea de comerciant

1.  Prezenta procedură se aplică contribuabililor care nu au, potrivit legii, obligaţia înregistrării în registrul comerţului şi al căror sediu social coincide cu domiciliul fiscal.

2.  Contribuabilul care îşi schimbă sediul social depune la organul fiscal în a cărui rază teritorială este situat noul sediu social formularul 010 „Declaraţie de Înregistrare/Declaraţie de menţiuni pentru persoane juridice, asocieri şi alte entităţi fără personalitate juridică" şi formularul 050 „Cerere de înregistrare a domiciliului fiscal al contribuabilului", aprobate prin Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 262/2007 pentru aprobarea formularelor de înregistrare fiscală a contribuabililor, însoţite de documentele doveditoare ale datelor înscrise în declaraţie, potrivit Normelor metodologice de aplicare a Ordonanţei Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 1.050/2004. Copiile de pe documente se certifică pe fiecare pagină de organul fiscal competent, pentru conformitate cu originalul.

3.  Cererea de înregistrare a domiciliului fiscal se transmite, în maximum 3 zile lucrătoare de la înregistrare, prin scrisoare recomandată cu confirmare de primire, de către organul fiscal prevăzut la pct. 2 către organul fiscal în a cărui rază teritorială contribuabilul a avut ultimul domiciliu fiscal, în vederea întocmirii formalităţilor de transfer al dosarului fiscal.

4. Dosarul fiscal se transmite în termen de cel mult 15 zile de la primirea cererii şi va fi însoţit de un exemplar al certificatului de atestare fiscală, precum şi de fişa de evidenţă pe plătitor.

5.   Un exemplar al certificatului de atestare fiscală se comunică şi contribuabilului de către organul fiscal emitent.

6.  La primirea dosarului fiscal, organul fiscal în a cărui rază teritorială se află noul domiciliu fiscal emite, în termen de maximum 3 zile lucrătoare, Decizia de înregistrare a sediului social şi a domiciliului fiscal, potrivit modelului prevăzut în anexa nr. 3 la ordin.

7.  Decizia de înregistrare a sediului social şi a domiciliului fiscal se întocmeşte în 3 exemplare, se vizează de conducătorul compartimentului de specialitate şi se aprobă de conducătorul unităţii fiscale.

8. Un exemplar al Deciziei de înregistrare a sediului social şi a domiciliului fiscal se comunică contribuabilului, potrivit art. 44 din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.

9. Inregistrarea în registrul contribuabililor de la noul organ fiscal, precum şi scoaterea din registrul contribuabililor de la vechiul organ fiscal se operează cu data comunicării deciziei potrivit pct. 8.

10.   De la data prevăzută la pct. 8, competenţa pentru administrarea contribuabilului revine organului fiscal de la noul domiciliu fiscal.

11. La data înregistrării în registrul contribuabililor, noul organ fiscal emite certificatul de înregistrare fiscală, având înscris noul sediu social şi domiciliu fiscal.

12. După primirea Deciziei de înregistrare a sediului social şi a domiciliului fiscal, contribuabilul se prezintă la organul fiscal în a cărui rază teritorială se află noul sediu social, predă, în vederea anulării, vechiul certificat de înregistrare fiscală şi îl ridică pe cel nou.

13.  Un exemplar al Deciziei de înregistrare a sediului social şi a domiciliului fiscal se transmite, însoţit de o copie a documentului care atestă data comunicării deciziei potrivit pct. 8, organului fiscal de la fostul domiciliu fiscal.

14.  Dosarul solicitării de schimbare a sediului social şi a domiciliului fiscal se arhivează la dosarul fiscal al contribuabilului şi cuprinde:

a) formularul 050 „Cerere de înregistrare a domiciliului fiscal al contribuabilului";

b) documentaţia depusă de comerciant;

c) decizia de înregistrare a domiciliului fiscal;

d) certificatul de înregistrare fiscală anulat;

e) copia certificatului de înregistrare fiscală eliberat;

f)   orice alte documente emise sau primite în cadrul procedurii.

ANEXA Nr. 3

MINISTERUL ECONOMIEI ŞI FINANŢELOR

AGENŢIA NAŢIONALĂ DE ADMINISTRARE FISCALĂ

DIRECŢIA GENERALĂ A FINANŢELOR PUBLICE A.......................................

ADMINISTRAŢIA FINANŢELOR PUBLICE A...................................................

Nr........./......

DECIZIE

de înregistrare a sediului social şi a domiciliului fiscal

Către:

Denumire........................................................................................................................................................................ ...........................................

Cod de identificare fiscală...........................................................................................................................................................................................

Judeţul   .....................................................................................................................................................................................................................

Localitatea......................................................................................................., codul poştal......................................................................................

Str............................................................................nr...............bl......., sc......., et......., ap........, sectorul......., telefon................., fax........................

Ca urmare a cererii de înregistrare a domiciliului fiscal, depusă de dumneavoastră sub nr.................. din......................., vă comunicăm că noul sediu social şi domiciliu fiscal au fost înregistrate la următoarea adresă:

Judeţul   .....................................................................................................................................................................................................................

Localitatea......................................................................................................., codul poştal......................................................................................

Str..............................................................nr...........................................,bl....................., sc.............., et.............., ap..............., sectorul................

Conducătorul unităţii fiscale,

Numele şi prenumele...............................................

Semnătura şi ştampila unităţii...................................

Şeful compartimentului,

Numele şi prenumele...............................................

Cod M.E.F. 14.13.02.16/nc

ANEXA Nr. 4

CARACTERISTICILE DE TIPĂRIRE, MODUL DE DIFUZARE, DE UTILIZARE ŞI DE ARHIVARE ALE FORMULARELOR

Decizie de înregistrare a sediului social şi a domiciliului fiscal

1.  Denumire: Decizie de înregistrare a sediului social si a domiciliului fiscal.

2. Cod: 14.13.02.16/nc.

3.  Format: A4/t2.

4. Se tipăreşte:

     - într-o singură culoare;

     - se poate utiliza echipament informatic pentru editare.

5.  U/M: file.

6. Se difuzează: gratuit.

7. Se utilizează: la înregistrarea sediului social şi a domiciliului fiscal.

8. Se întocmeşte în: - 3 exemplare;

     - de: contribuabili sau de către reprezentantul fiscal/împuternicitul/reprezentantul legal.

9. Circulă:

     - originalul la contribuabil;

     - o copie la organul fiscal de la noul sediu social şi domiciliu fiscal;

     - o copie la organul fiscal de la vechiul sediu social şi domiciliu fiscal.

10. Se arhivează: la dosarul fiscal al contribuabilului.


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 419/2007

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 419 din 2007
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu