Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 240 din 11 noiembrie 2004

privind aprobarea Regulamentului de organizare si functionare a Grupului pentru evaluarea impactului economic al actelor normative asupra intreprinderilor mici si mijlocii

ACT EMIS DE:                AGENTIA NATIONALA PENTRU INTREPRINDERI MICI SI MIJLOCII SI COOPERATIE

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 1130 din 30 noiembrie 2004


SmartCity3


    In temeiul art. 9 alin. (5) din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, al art. 4 alin. (3) si al art. 5 alin. (4) din Hotararea Guvernului nr. 753/2003 privind organizarea si functionarea Agentiei Nationale pentru Intreprinderi Mici si Mijlocii si Cooperatie, cu modificarile si completarile ulterioare,

    presedintele Agentiei Nationale pentru Intreprinderi Mici si Mijlocii si Cooperatie emite prezentul ordin.

    Art. 1
    Se aproba Regulamentul de organizare si functionare a Grupului pentru evaluarea impactului economic al actelor normative asupra intreprinderilor mici si mijlocii, prevazut in anexa care face parte integranta din prezentul ordin.
    Art. 2
    Prezentul ordin va fi publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.

                  Presedintele Agentiei Nationale pentru
               Intreprinderi Mici si Mijlocii si Cooperatie,
                            Eugen Ovidiu Chirovici

    ANEXA 1

                                  REGULAMENT
de organizare si functionare a Grupului pentru evaluarea impactului economic al actelor normative asupra intreprinderilor mici si mijlocii

    CAP. 1
    Organizarea Grupului pentru evaluarea impactului economic al actelor normative asupra intreprinderilor mici si mijlocii

    Art. 1
    Grupul pentru evaluarea impactului economic al actelor normative asupra intreprinderilor mici si mijlocii, denumit in continuare GIL, se constituie ca organism de dialog interinstitutional fara personalitate juridica pe langa Agentia Nationala pentru Intreprinderi Mici si Mijlocii si Cooperatie si isi desfasoara activitatea in conformitate cu prevederile prezentului regulament.
    Art. 2
    Evaluarea impactului economic al actelor normative asupra intreprinderilor mici si mijlocii reprezinta un instrument destinat imbunatatirii calitatii si coerentei procesului de reglementare a intreprinderilor mici si mijlocii din perspectiva dezvoltarii durabile a Romaniei.
    Art. 3
    (1) GIL este un organism de dialog interinstitutional pentru dezbaterea impactului actelor normative asupra intreprinderilor mici si mijlocii, in cadrul caruia organele de specialitate ale administratiei publice centrale, membrii desemnati ai: camerelor de comert si industrie, patronatelor si organizatiilor neguvernamentale de reprezentare a intreprinderilor mici si mijlocii - membre in Consiliul Economic si Social -, cadre universitare, cercetatori si economisti emit un aviz consultativ cu privire la oportunitatea promovarii actelor normative supuse analizei.
    (2) GIL contribuie, prin activitatea desfasurata, la simplificarea procedurilor administrative si la prevenirea cresterii nejustificate a costurilor legate de conformarea intreprinderilor mici si mijlocii fata de reglementarile in vigoare si/sau fata de propunerile legislative prezentate spre analiza, oferind factorilor de decizie informatiile necesare cu privire la impactul implementarii politicilor in domeniul intreprinderilor mici si mijlocii.
    (3) Misiunea GIL este:
    a) de a elimina tendintele de suprareglementare si efectele negative ale acestora asupra sectorului intreprinderilor mici si mijlocii;
    b) de a parcurge o etapa preliminara, de adaptare si de transpunere efectiva si eficienta a legislatiei europene, prin analize ex-ante (in special elemente de cost-beneficiu);
    c) de dezvoltare a unui cadru de reglementare coerent;
    d) de a intari colaborarea interinstitutionala si de a spori transparenta si comunicarea in procesul decizional.
    (4) GIL are urmatoarea componenta:
    a) presedinte: presedintele Agentiei Nationale pentru Intreprinderi Mici si Mijlocii si Cooperatie;
    b) membri: reprezentanti ai Agentiei Nationale pentru Intreprinderi Mici si Mijlocii si Cooperatie, desemnati de conducerea agentiei, respectiv din cadrul Directiei economice, juridice si resurse umane si al Directiei strategii si politici pentru intreprinderi mici si mijlocii si integrare europeana, si reprezentanti ai ministerelor, organizatiilor si institutiilor prevazute in anexa nr. 2 la prezentul regulament, desemnati de conducerea acestora.
    (5) Ministerele, precum si alte institutii ale administratiei centrale vor nominaliza in GIL experti din cadrul directiilor de integrare europeana si al directiilor juridice.
    (6) La sedintele GIL mai pot participa, cu acordul presedintelui GIL, si invitati din mediul de afaceri sau din societatea civila, interesati de subiectele ce urmeaza a fi dezbatute.
    (7) Membrii GIL vor putea fi contactati in legatura cu oportunitatea elaborarii actelor normative de catre ministerele initiatoare sau cu initiativele legislative propuse de asociatiile de reprezentare a intreprinderilor mici si mijlocii.
    (8) Secretariatul GIL este asigurat de catre Directia economica si juridica si resurse umane din cadrul Agentiei Nationale pentru Intreprinderi Mici si Mijlocii si Cooperatie.
    (9) Lista membrilor GIL si datele de contact ale acestora vor putea fi consultate pe site-ul Agentiei Nationale pentru Intreprinderi Mici si Mijlocii si Cooperatie (www.animmc.ro).

    CAP. 2
    Procedura de evaluare a impactului actelor normative

    Art. 4
    Evaluarea impactului economic al actelor normative asupra intreprinderilor mici si mijlocii se realizeaza in concordanta cu principiul proportionalitatii analizei, variind in functie de complexitatea implicatiilor actului normativ initiat.
    Art. 5
    Procedura de evaluare se realizeaza in doua etape:
    a) evaluarea preliminara, care are ca scop oferirea unei priviri de ansamblu asupra problemei identificate si a posibilei optiuni de ameliorare sau de inlaturare a consecintelor negative asupra intreprinderilor mici si mijlocii. Fisa evaluarii preliminare se realizeaza de ministerele initiatoare, ca parte componenta a notei de fundamentare/expunere de motive, si se inainteaza GIL o data cu propunerea legislativa (anexa nr. 1 la prezentul regulament);
    b) evaluarea propriu-zisa care are ca scop realizarea unei analize detaliate a propunerii legislative privind impactul economic al acesteia si consultarea tuturor partilor implicate (anexa nr. 2 la prezentul regulament).
    Art. 6
    Actele normative supuse analizei sunt din sfera:
    a) impozitelor si taxelor;
    b) ajutoarelor de stat;
    c) inregistrarii si autorizarii persoanelor fizice, asociatiilor familiale si persoanelor juridice.

    CAP. 3
    Atributiile GIL si ale secretariatului

    Art. 7
    GIL are urmatoarele atributii:
    a) realizeaza evaluarea propriu-zisa a impactului economic asupra sectorului intreprinderilor mici si mijlocii in legatura cu initiativele legislative;
    b) efectueaza, dupa caz, analize cost-beneficiu asupra actelor normative in vigoare, la implementarea carora au fost identificate probleme majore, si inainteaza presedintelui GIL propuneri in consecinta;
    c) inainteaza propuneri directiei de specialitate din cadrul Agentiei Nationale pentru Intreprinderi Mici si Mijlocii si Cooperatie pentru realizarea de sondaje de opinie privind impactul unor acte normative;
    d) formuleaza propuneri de completare a actelor normative cu impact asupra sectorului intreprinderilor mici si mijlocii, pe baza concluziilor sondajelor de opinie efectuate;
    e) intocmeste un calendar de elaborare a sondajelor de opinie pe teme de interes pentru intreprinderile mici si mijlocii si urmareste rezultatele acestora;
    f) adreseaza institutelor de specialitate solicitari de realizare a unor studii de impact major, in cazul in care rezultatele sondajelor reliefeaza necesitatea elaborarii acestora;
    g) formuleaza opinii cu privire la implementarea rezultatelor studiilor de impact pe care le inainteaza presedintele GIL;
    h) inainteaza presedintelui GIL propuneri pentru facilitarea accesului intreprinderilor mici si mijlocii la sursele de informare.
    Art. 8
    Secretariatul GIL indeplineste urmatoarele atributii principale:
    a) pregateste si asigura desfasurarea in bune conditii a lucrarilor GIL;
    b) primeste propunerile membrilor GIL pentru problemele supuse dezbaterilor;
    c) intocmeste, cu consultanta membrilor GIL, proiectul ordinii de zi a sedintelor si il supune aprobarii presedintelui GIL;
    d) asigura convocarea membrilor GIL;
    e) informeaza membrii GIL cu privire la lucrarile acestuia si le transmite ordinea de zi si materialele referitoare la temele incluse pe ordinea de zi;
    f) asigura redactarea proceselor-verbale ale sedintelor GIL si transmiterea lor, prin posta electronica si/sau in forma tiparita, membrilor acestuia;
    g) monitorizeaza indeplinirea angajamentelor asumate de membrii GIL si derularea actiunilor prevazute de GIL;
    h) asigura arhivarea documentelor privind activitatea GIL;
    i) intocmeste si prezinta in plen raportul anual al activitatii GIL, care va cuprinde temele incluse pe ordinea de zi a sedintelor, situatia prezentei si participarii membrilor la lucrarile GIL, recomandarile formulate, rezultatele monitorizarii de catre membrii GIL a valorificarii de catre institutiile competente a recomandarilor elaborate de GIL;
    j) asigura publicarea pe site-ul Agentiei Nationale pentru Intreprinderi Mici si Mijlocii si Cooperatie a ordinii de zi, a concluziilor sedintelor GIL si a raportului anual al activitatii GIL;
    k) indeplineste orice alte atributii stabilite de presedintele GIL pentru buna desfasurare a activitatii acestuia.

    CAP. 4
    Modul de functionare a GIL

    Art. 9
    GIL se intruneste in sedinte ordinare ori de cate ori este necesar, la convocarea presedintelui GIL.
    Art. 10
    (1) Ordinea de zi a sedintelor se intocmeste de catre Secretariatul GIL, pe baza propunerilor membrilor, se aproba de presedintele GIL si se afiseaza pe site-ul Agentiei Nationale pentru Intreprinderi Mici si Mijlocii si Cooperatie cu cel putin 7 zile calendaristice inainte de data sedintei.
    (2) Convocarea sedintelor GIL se face cu cel putin 7 zile calendaristice inainte de data sedintei, de catre Secretariatul GIL, care va transmite fiecarui membru invitatia de participare, ordinea de zi si/sau alte materiale referitoare la temele incluse pe ordinea de zi.
    Art. 11
    Sedintele GIL sunt conduse de presedinte sau de reprezentantul desemnat al acestuia.
    Art. 12
    (1) In realizarea atributiilor prevazute la art. 4, GIL elaboreaza recomandari cu rol consultativ.
    (2) Recomandarile GIL se inainteaza, prin secretariat, presedintelui GIL, care le va prezenta Guvernului si celor doua camere ale Parlamentului.
    (3) Secretariatul GIL va transmite in scris recomandarile GIL autoritatilor sau institutiilor publice competente sa le analizeze si sa le valorifice pentru adaptarea legislatiei in vigoare.
    (4) In cazul initierii unor propuneri de modificare a actelor normative in vigoare, la recomandarea GIL, cu acordul presedintelui GIL, acestea vor fi supuse dezbaterilor publice.
    Art. 13
    (1) Secretariatul GIL va consemna dezbaterile sedintei, punctele de vedere si propunerile formulate de membrii GIL, precum si recomandarile elaborate in procesul-verbal al sedintei.
    (2) La sfarsitul sedintei toti participantii vor semna procesul-verbal incheiat.
    (3) Procesele-verbale impreuna cu documentele informative se comunica membrilor GIL, prin intermediul secretariatului, in termen de maximum 7 zile de la data sedintei.

    CAP. 5
    Dispozitii finale

    Art. 14
    (1) Prezentul regulament poate fi modificat sau completat la cererea membrilor GIL.
    (2) Modificarile sau completarile prezentului regulament vor fi aprobate prin ordin al presedintelui Agentiei Nationale pentru Intreprinderi Mici si Mijlocii si Cooperatie, care va fi publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.
    Art. 15
    Se aproba componenta Grupului pentru evaluarea impactului economic al actelor normative asupra intreprinderilor mici si mijlocii, prevazuta in anexa nr. 3 la prezentul regulament.

    ANEXA 1
    la regulament

                            EVALUAREA PRELIMINARA

    1. Identificarea problemei
    Se va descrie problema pe care politica/initiativa legislativa se presupunea ca o rezolva.
    Indicati trendurile economice, sociale si de protectie a mediului asociate acestei probleme.
    Indicati potentialele inconsistente in legatura cu cele 3 aspecte mentionate - economic, social si de protectie a mediului - sau cu politicile sectoriale cu care interactioneaza.

    2. Obiectivul propunerii
    Care este politica de atingere a acestui obiectiv si impactul asteptat?

    3. Optiunile politicii urmarite
    Care este abordarea de baza propusa pentru a atinge obiectivul vizat?
    Care sunt instrumentele politice avute in vedere?
    Indicati cum optiunile identificate respecta principiul subsidiaritatii si pe cel al proportionalitatii.
    Care optiuni trebuie extinse inca din aceasta faza preliminara?

    4. Impactul pozitiv si negativ
    Indicati impactul pozitiv sau negativ pentru optiunile selectate din punct de vedere social, economic si de protectie a mediului.
    Indicati, de asemenea, ce grupuri sociale, sectoare economice sau regiuni sunt afectate de propunerea legislativa supusa dezbaterii (pe termen scurt, mediu si lung).

    5. Monitorizare
    Ce s-a intreprins pana in prezent in acest scop (studii, consultari)?
    Este recomandata o extindere a evaluarii? Da/Nu
    Este planificata o consultare? Da/Nu

    ANEXA 2
    la regulament

                PRINCIPALELE COMPONENTE ALE EVALUARII PROPRIU-ZISE

    Evaluarea propriu-zisa:
    1. ce se asteapta de la politica/initiativa legislativa si care este valoarea adaugata ce se va crea;
    2. care este obiectivul principal al politicii/initiativei legislative care trebuie atins;
    3. care sunt optiunile adecvate ale politicii intreprinse pentru atingerea obiectivului;
    4. care este impactul - pozitiv si negativ - pentru diferite optiuni identificate;
    5. cum pot fi monitorizate si evaluate rezultatele si impactul politicii/initiativei legislative propuse.

    1. Analiza problemei

    Prima abordare in procesul evaluarii propriu-zise este identificarea problemei in unul sau mai multe sectoare ale politicii dedicate dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii. Aceasta va trebui descrisa din punctul de vedere economic, social si al protectiei mediului. Se asteapta o estimare calitativa si cantitativa din punctul de vedere al implicatiilor financiare. De asemenea, vor fi identificate inca din faza initiala actiunile urgente si riscurile asociate.

    2. Identificarea politicii obiectivului

    Pe baza analizei efectuate vor fi stabilite, in functie de rezultatele asteptate, termene de implementare.
    Daca obiectivul initial este posibil sa fie revizuit sau redefinit, va fi analizata expunerea la riscuri majore.

    3. Identificarea optiunilor politicii si instrumentele alternative

    Optiunile alternative, precum si instrumentele trebuie identificate inca din faza initiala.
    De asemenea, trebuie avut in vedere in procesul evaluarii propriu-zise principiul proportionalitatii.
    Trebuie avute in vedere urmatoarele etape:
    a) considerarea mai multor abordari in atingerea obiectivului propus;
    b) considerarea diferitelor instrumente de aplicare a politicii. Conlucrarea cu Consiliul Economic si Social si cu comisiile de dialog social, la nivelul tuturor ministerelor si, in special, al celor implicate in circuitul de avizare;
    c) orientarea catre optiuni realiste.
    Vor fi realizate analize detaliate, bazate pe urmatoarele criterii, pentru a identifica optiunile cele mai realiste:
    - relevanta pentru problema identificata;
    - eficienta in atingerea obiectivelor;
    - coerenta cu obiectivele majore economice, sociale si de protectie a mediului;
    - costuri (resurse solicitate) si aplicare efectiva.

    4. Evaluarea impactului

    Optiunea politica trebuie examinata si retinuta in analiza de impact, acordandu-se o atentie deosebita dimensiunilor economice, sociale si de protectie a mediului.
    Acest proces are doua etape:
    a) identificarea impactului relevant;
    b) evaluarea impactului sub aspect cantitativ, calitativ si/sau bugetar.

    4.1. Identificarea impactului
    Evaluarea propriu-zisa trebuie sa identifice atat impactul direct, cat si pe cel indirect.
    Va fi identificat impactul care va fi semnificativ in aplicarea Strategiei guvernamentale de sustinere a dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii pe perioada 2004 - 2008.
    Impactul social, economic si de mediu are in vedere:
    - impactul economic are in vedere evaluarea atat la nivel micro, cat si la nivel macro, din punctul de vedere al cresterii economice si al competitivitatii, costurile barierelor administrative rezultate ca efect al implementarii legislatiei la nivel central si local de catre autoritatile administratiei centrale si locale; impactul privind potentialul inovarii si dezvoltarea tehnologica, schimbarile in investitii, nisele de piata si trendul comertului, precum si cresterea sau descresterea preturilor de consum;
    - impactul social are in vedere impactul asupra capitalului uman, schimbarile in forta de munca activa sau in calitatea fortei de munca, schimbarile ce pot afecta structura sociala, prin excluziunea unor grupuri sociale dezavantajate, impactul asupra sanatatii, siguranta produselor si protejarea drepturilor consumatorilor, precum si aspectele distributive legate de grupuri de lucratori sau de consumatori;
    - impactul de mediu are in vedere impactul pozitiv si negativ asociat cu: schimbarea climei, poluarea aerului, apei si solului, pierderea biodiversitatii, schimbari in sectorul de sanatate publica; se vor avea in vedere regiuni dezavantajate sau grupuri sociale ori de consumatori.

    4.2. Evaluarea impactului
    Impactul economic, social si de mediu, identificat pentru optiunea propusa, trebuie analizat si prezentat astfel incat sa ofere o cat mai buna intelegere asupra interferentei dintre cele 3 impacturi.

    ANEXA 3
    la regulament

          MINISTERELE, INSTITUTIILE SI ORGANIZATIILE REPREZENTATE IN GIL

    1. Academia Romana
    2. Academia de Studii Economice
    3. Institutul de Economie Mondiala
    4. Institutul de Calitatea Vietii
    5. Institutul European din Romania
    6. Ministerul Economiei si Comertului
    7. Ministerul Finantelor Publice
    8. Ministerul Justitiei
    9. Ministerul Integrarii Europene
    10. Ministerul Afacerilor Externe
    11. Ministerul Comunicatiilor si Tehnologiei Informatiei
    12. Ministerul Educatiei si Cercetarii
    13. Ministerul Administratiei si Internelor
    14. Ministerul Mediului si Gospodaririi Apelor
    15. Ministerul Agriculturii, Padurilor si Dezvoltarii Rurale
    16. Ministerul Muncii, Solidaritatii Sociale si Familiei
    17. Ministerul Transporturilor, Constructiilor si Turismului
    18. Ministerul Sanatatii
    19. Ministerul Culturii si Cultelor
    20. Autoritatea Nationala de Control
    21. Autoritatea Nationala Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor
    22. Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor
    23. Autoritatea pentru Valorificarea Activelor Statului
    24. Asociatia Romana de Standardizare - ASRO
    25. Asociatia Romana de Acreditare - RENAR
    26. Oficiul de Stat pentru Inventii si Marci
    27. Oficiul Roman pentru Drepturile de Autor
    28. Consiliul National al Intreprinderilor Private Mici si Mijlocii din Romania
    29. Camera de Comert si Industrie a Romaniei si a Municipiului Bucuresti
    30. Organizatia de Cooperare si Dezvoltare Economica
    31. Programul Natiunilor Unite pentru Dezvoltare
    32. Banca Mondiala



SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 240/2004

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 240 din 2004
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 240/2004
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu