Ordinul Nr.213 din 07.06.2011pentru aprobarea Regulamentului privind organizarea şi desfăşurarea examenului de promovare a personalului de specialitate juridică, cu funcţii de execuţie, asimilat judecătorilor şi procurorilor, din cadrul Autorităţii Naţionale pentru Cetăţenie ACT EMIS DE: Autoritatea Nationala pentru Cetatenie ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 441 din 23 iunie 2011
Având în vedere Nota de informare nr. 221/SRUS/2011 referitoare la aprobarea Regulamentului privind organizarea şi desfăşurarea examenului de promovare a personalului de specialitate juridică, cu funcţii de execuţie, asimilat judecătorilor şi procurorilor, din cadrul Autorităţii Naţionale pentru Cetăţenie,în temeiul dispoziţiilor art. 43-47, precum şi ale art. 87 alin. (1) din Legea nr. 303/2004 privind statutul judecătorilor şi procurorilor, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale dispoziţiilor art. 9 alin. (2) şi ale art. 12 alin. (3) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 5/2010 pentru înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea Autorităţii Naţionale pentru Cetăţenie, aprobată cu modificări prin Legea nr. 112/2010,preşedintele Autorităţii Naţionale pentru Cetăţenie emite următorul ordin: Articolul 1Se aprobă Regulamentul privind organizarea şi desfăşurarea examenului de promovare a personalului de specialitate juridică, cu funcţii de execuţie, asimilat judecătorilor şi procurorilor, din cadrul Autorităţii Naţionale pentru Cetăţenie, prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin. Articolul 2Direcţia administrativ-economică, prin Serviciul resurse umane şi salarizare, va duce la îndeplinire dispoziţiile prezentului ordin. Articolul 3Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. Preşedintele Autorităţii Naţionale pentru Cetăţenie, Nicoleta Ecaterina Eucarie ANEXĂREGULAMENT privind organizarea şi desfăşurarea examenului de promovare a personalului de specialitate juridică, cu funcţii de execuţie, asimilat judecătorilor şi procurorilor, din cadrul Autorităţii Naţionale pentru Cetăţenie Capitolul IDispoziţii generale Articolul 1Prezentul regulament se aplică personalului de specialitate juridică, cu funcţii de execuţie, asimilat judecătorilor şi procurorilor, din cadrul Autorităţii Naţionale pentru Cetăţenie, potrivit Legii nr. 303/2004 privind statutul judecătorilor şi procurorilor, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, denumit în continuare personal de specialitate juridică asimilat. Articolul 2Promovarea în funcţii de execuţie a personalului de specialitate juridică asimilat se face pe bază de examen organizat anual sau ori de câte ori este necesar de Direcţia administrativ-economică - Serviciul resurse umane şi salarizare din cadrul Autorităţii Naţionale pentru Cetăţenie, denumită în continuare compartiment pentru resurse umane. Articolul 3(1) Data, locul, modul de organizare a examenului, precum şi tematica pentru proba scrisă teoretică, aprobate de conducerea Autorităţii Naţionale pentru Cetăţenie, la propunerea compartimentului pentru resurse umane, se comunică tuturor persoanelor interesate prin intermediul conducătorilor compartimentelor în care acestea îşi desfăşoară activitatea, se afişează la sediul Autorităţii Naţionale pentru Cetăţenie şi se publică pe pagina de internet a instituţiei, cu cel puţin 60 de zile înainte de data stabilită pentru examen.(2) Cererile de înscriere la examen se depun, în termen de 15 zile de la afişarea datei examenului, la compartimentul pentru resurse umane.(3) În cererea de înscriere la examen, candidatul va preciza gradul profesional pentru care solicită susţinerea examenului, precum şi materia sau, după caz, materiile la care optează să susţină examenul. Capitolul IICondiţii pentru înscrierea la examen Articolul 4(1) Pentru a participa la examenul de promovare în funcţii de execuţie, personalul de specialitate juridică asimilat trebuie să îndeplinească, până în ziua organizării examenului inclusiv, condiţiile minime de vechime prevăzute la art. 44 alin. (1) din Legea nr. 303/2004 privind statutul judecătorilor şi procurorilor, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, în funcţia de personal de specialitate juridică asimilat, să aibă la ultima evaluare calificativul „Foarte bine“ şi să nu fi fost sancţionat disciplinar în ultimii 3 ani.(2) La calcularea vechimii prevăzute la alin. (1) se ia în considerare şi perioada în care personalul de specialitate juridică asimilat a fost judecător sau procuror. Capitolul IIIOrganizarea şi desfăşurarea examenului Articolul 5(1) Examenul de promovare a personalului de specialitate juridică asimilat constă în întocmirea unei lucrări scrise, cu caracter teoretic şi practic, şi în susţinerea unei probe scrise teoretice.(2) Lucrarea scrisă va fi întocmită pe o temă la alegerea candidatului, din următoarele materii: drept civil, drept penal, drept comercial, drept administrativ, drept financiar şi fiscal, dreptul muncii, dreptul familiei, drept internaţional privat, jurisprudenţa Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie, jurisprudenţa Curţii Constituţionale, jurisprudenţa Curţii Europene a Drepturilor Omului, jurisprudenţa Curţii de Justiţie a Uniunii Europene, procedura civilă, procedura penală.(3) Proba scrisă teoretică va fi susţinută la una dintre materiile prevăzute la alin. (2), la alegerea candidatului. Articolul 6(1) La propunerea compartimentului pentru resurse umane, preşedintele Autorităţii Naţionale pentru Cetăţenie numeşte, prin ordin:a)comisia de organizare a examenului; b)comisia pentru soluţionarea contestaţiilor privind rezultatele verificării condiţiilor de participare la examen; c)comisiile pentru verificarea lucrărilor scrise; d)comisiile pentru soluţionarea contestaţiilor privind notarea lucrărilor scrise. (2) Din comisiile prevăzute la alin. (1) lit. c) şi d) fac parte specialişti - personal de specialitate juridică asimilat din cadrul Autorităţii Naţionale pentru Cetăţenie, care au cel puţin gradul profesional pentru care candidatul susţine examenul.(3) Membrii comisiilor prevăzute la alin. (1) lit. c) şi d) se stabilesc în funcţie de numărul candidaţilor, precum şi în funcţie de materiile pentru care aceştia au optat.(4) Nu pot fi numite în comisiile prevăzute la alin. (1) persoanele care au soţul sau soţia, rude ori afini până la gradul al patrulea inclusiv în rândul candidaţilor. Dacă incompatibilitatea se iveşte ulterior desemnării membrilor comisiilor, persoana în cauză are obligaţia să se retragă şi să comunice de îndată această situaţie comisiei de organizare a examenului, în vederea înlocuirii sale.(5) Comisia de organizare a examenului este formată din persoane din cadrul compartimentului pentru resurse umane. Articolul 7Comisia de organizare a examenului are, în principal, următoarele atribuţii: a)primeşte cererile de înscriere la examen, verifică îndeplinirea condiţiilor necesare pentru participarea la examen şi respinge cererile candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile prevăzute de lege pentru participarea la examen; b)asigură publicitatea rezultatelor verificării condiţiilor de participare la examen; c)asigură publicitatea rezultatelor obţinute de candidaţi la lucrările scrise; d)îndeplineşte orice sarcini specifice necesare pentru buna desfăşurare a examenului. Articolul 8(1) Verificarea îndeplinirii condiţiilor pentru participarea la examen se face în termen de 5 zile lucrătoare de la data expirării termenului de înscriere la examen, prevăzut la art. 3 alin. (2).(2) Rezultatele verificării îndeplinirii condiţiilor pentru participarea la examen se comunică candidaţilor prin intermediul conducătorilor compartimentelor în care aceştia îşi desfăşoară activitatea, se afişează la sediul Autorităţii Naţionale pentru Cetăţenie şi se publică pe site-ul instituţiei. Articolul 9(1) Candidaţii ale căror cereri de înscriere la examen au fost respinse pot face contestaţie în termen de 48 de ore de la afişarea rezultatelor verificării îndeplinirii condiţiilor pentru participarea la examen.(2) Contestaţiile depuse de candidaţi cu privire la rezultatul verificării îndeplinirii condiţiilor pentru participarea la examen se soluţionează în termen de două zile lucrătoare.(3) Rezultatele contestaţiilor se comunică candidaţilor prin intermediul conducătorilor compartimentelor în care aceştia îşi desfăşoară activitatea, se afişează la sediul Autorităţii Naţionale pentru Cetăţenie şi se publică pe site-ul instituţiei. Articolul 10(1) Lucrările scrise întocmite de candidaţi vor fi depuse la compartimentul pentru resurse umane la data stabilită pentru examen.(2) Lucrarea scrisă va avea între 10 şi 20 de pagini, font Times New Roman, corp 14, interlinie la 1 1/2 rânduri. Articolul 11(1) Examinarea lucrărilor scrise se va face în maximum 5 zile lucrătoare de la data examenului.(2) Lucrările scrise se notează cu „Admis“ sau „Respins“. Articolul 12(1) Rezultatele obţinute la lucrările scrise întocmite de candidaţi se afişează la sediul Autorităţii Naţionale pentru Cetăţenie şi se publică pe site-ul instituţiei.(2) Candidatul declarat respins poate face contestaţie, în termen de 48 de ore de la afişarea rezultatelor, care se depune la compartimentul pentru resurse umane.(3) Contestaţiile se soluţionează în maximum 3 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.(4) Soluţia comisiei de contestaţii este definitivă.(5) Rezultatele obţinute de candidaţi în urma soluţionării contestaţiilor se afişează la sediul Autorităţii Naţionale pentru Cetăţenie şi se publică pe site-ul instituţiei. Articolul 13(1) Proba scrisă teoretică se susţine în termen de 48 de ore de la afişarea rezultatelor obţinute în urma soluţionării contestaţiilor privind notarea lucrărilor scrise întocmite de candidaţi.(2) Proba scrisă teoretică constă în două subiecte teoretice din materia pentru care candidatul a optat.(3) Comisiile de verificare a lucrărilor scrise au obligaţia de a elabora 3 variante de subiecte de examen.(4) Fiecare dintre variantele cu subiectele de examen este introdusă într-un plic sigilat şi semnat de membrii comisiilor de verificare a lucrărilor scrise, cu cel puţin două ore înainte de desfăşurarea probei scrise.(5) Timpul alocat pentru desfăşurarea probei scrise teoretice va fi stabilit de către membrii comisiilor de verificare a lucrărilor scrise şi nu poate depăşi 3 ore din momentul comunicării subiectelor. Articolul 14Rezultatele obţinute la proba scrisă teoretică se afişează la sediul Autorităţii Naţionale pentru Cetăţenie şi se publică pe site-ul instituţiei. Articolul 15Pentru a fi declarat admis la proba scrisă teoretică, candidatul trebuie să obţină cel puţin nota 6,00. Articolul 16Candidaţii nemulţumiţi de notele obţinute la proba scrisă teoretică pot face contestaţie în termen de 48 de ore de la afişarea rezultatelor. Contestaţiile se soluţionează în maximum 3 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere. Articolul 17Rezultatele obţinute în urma soluţionării contestaţiilor privind notarea probei scrise teoretice se afişează la sediul Autorităţii Naţionale pentru Cetăţenie şi se publică pe site-ul instituţiei. Capitolul IVDispoziţii finale Articolul 18În termen de cel mult 30 de zile de la afişarea rezultatelor finale, compartimentul pentru resurse umane va lua măsuri pentru acordarea coeficientului de multiplicare imediat superior personalului de specialitate juridică asimilat declarat admis la examenul de promovare. Articolul 19Plata membrilor comisiilor prevăzute la art. 6 alin. (1) se face potrivit dispoziţiilor legale referitoare la salarizarea judecătorilor, procurorilor şi a altor categorii de personal din sistemul justiţiei, cu respectarea prevederilor legii privind salarizarea unitară a personalului plătit din fonduri publice.
|
ANONIM a comentat
Decizia 220 2018
Buongiorno
E-mail: giovannidinatale1954@gmail.com
Offerte individuali in denaro da 2.000 a 5.200.000, con un tasso di interesse è rimborsabile del 3% in un periodo compreso tra
2 e 30 anni.
Condizioni ragionevoli se la mia offerta ti interessa contattami di più
rapidamente per discutere le modalità e
documenti da fornire. giovannidinatale1954@gmail.com
|
ANONIM a comentat
Decizia 220 2018
Buongiorno
E-mail: giovannidinatale1954@gmail.com
Offerte individuali in denaro da 2.000 a 5.200.000, con un tasso di interesse è rimborsabile del 3% in un periodo compreso tra
2 e 30 anni.
Condizioni ragionevoli se la mia offerta ti interessa contattami di più
rapidamente per discutere le modalità e
documenti da fornire. giovannidinatale1954@gmail.com
|
ANONIM a comentat
Decretul 358 1948
What type of loan do you need?
Personal loan
Car loan
Refinancing
Mortgage
Business capital (start or expand your business)
Have you lost hope and think that there is no way out, but your financial problems are still not gone?
Do not hesitate to contact us for possible business cooperation. Contact us (WhatsApp) number +918131851434 contact email id : sumitihomelend@gmail.com Mr. Damian Sumiti
|
ANONIM a comentat
Decretul 139 2005
HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS
Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at:
WhatsApp +1(520)200-2320)
(support@thehackangels.com).
(www.thehackangels.com)
If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
|
ANONIM a comentat
Decretul 139 2005
HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS
Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at:
WhatsApp +1(520)200-2320)
(support@thehackangels.com).
(www.thehackangels.com)
If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
|
ANONIM a comentat
Decretul 139 2005
HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS
Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at:
WhatsApp +1(520)200-2320)
(support@thehackangels.com).
(www.thehackangels.com)
If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
|
ANONIM a comentat
Raport 1937 2021
Obțineți creditul în 24 de ore
În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
|
ANONIM a comentat
Raport 1937 2021
Obțineți creditul în 24 de ore
În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
|
ANONIM a comentat
Raport 1937 2021
Obțineți creditul în 24 de ore
În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
|
ANONIM a comentat
Raport 1937 2021
Obțineți creditul în 24 de ore
În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
|
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 213/2011
|