Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 1734 din 15 noiembrie 2005

pentru publicarea in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, a Amendamentului nr. 4 la Memorandumul de finantare convenit intre Guvernul Romaniei si Comisia Europeana privind asistenta financiara nerambursabila acordata prin Instrumentul pentru Politici Structurale de Preaderare pentru masura "Modernizarea sistemului de apa potabila si a celui al apelor uzate in orasul Pascani, Romania"

ACT EMIS DE: MINISTERUL FINANTELOR PUBLICE

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 1053 din 25 noiembrie 2005


SmartCity3


    In temeiul prevederilor Hotararii Guvernului nr. 208/2005 privind organizarea si functionarea Ministerului Finantelor Publice si a Agentiei Nationale de Administrare Fiscala, cu modificarile si completarile ulterioare,
    in conformitate cu prevederile art. 28 alin. (2) din Legea nr. 590/2003 privind tratatele,

    ministrul finantelor publice emite urmatorul ordin:

    Art. 1
    Se aproba publicarea in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, a Amendamentului nr. 4, semnat la Bruxelles la 29 septembrie 2005 si la Bucuresti la 11 mai 2005, la Memorandumul de finantare convenit intre Guvernul Romaniei si Comisia Europeana privind asistenta financiara nerambursabila acordata prin Instrumentul pentru Politici Structurale de Preaderare pentru masura "Modernizarea sistemului de apa potabila si a celui al apelor uzate in orasul Pascani, Romania", ratificat prin Legea nr. 147/2003, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 318 din 12 mai 2003. Acest amendament este cuprins in anexa care face parte integranta din prezentul ordin.
    Art. 2
    Autoritatea de Management pentru Infrastructura din cadrul Ministerului Finantelor Publice va urmari punerea in aplicare a prezentului ordin.
    Art. 3
    Prezentul ordin se publica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.

                           Ministrul finantelor publice,
                        Sebastian Teodor Gheorghe Vladescu

    ANEXA 1

                           AMENDAMENTUL Nr. 4
la Memorandumul de finantare convenit intre Guvernul Romaniei si Comisia Europeana privind asistenta financiara nerambursabila acordata prin Instrumentul pentru Politici Structurale de Preaderare pentru masura "Modernizarea sistemului de apa potabila si a celui al apelor uzate in orasul Pascani, Romania"

    Memorandumul de finantare ISPA 2000/RO/16/P/PE/005 "Modernizarea sistemului de apa potabila si a celui al apelor uzate in orasul Pascani, Romania" se modifica dupa cum urmeaza:
    - La articolul 2 paragraful "Durata", al doilea alineat va avea urmatorul cuprins:
    "- data finalizarii: 31 decembrie 2008".
    - La articolul 3, paragraful 1 va avea urmatorul cuprins:
    "1. Cheltuiala publica sau echivalenta maxima care va fi luata in considerare pentru calcularea asistentei va fi de 19.053.680 euro."
    - La articolul 3, paragraful 3 va avea urmatorul cuprins:
    "3. Valoarea maxima a asistentei asigurate prin Instrumentul pentru Politici Structurale de Preaderare este fixata la 14.290.260 euro."
    - La articolul 4, paragraful 3 va avea urmatorul cuprins:
    "3. Masura descrisa in anexa nr. I si platile efectuate de autoritatea responsabila cu implementarea acestei masuri se vor incheia nu mai tarziu de data de 31 decembrie 2008."
    - In anexa nr. I "Descrierea masurii":
    - paragraful 2 va avea urmatorul cuprins:
    "2. Autoritatea care prezinta cererea (coordonatorul national ISPA)
    2.1. Denumirea: Ministerul Finantelor Publice
    2.2. Adresa: Bd. Libertatii nr. 12, sectorul 5, Bucuresti, Romania.";
    - paragraful 3 va avea urmatorul cuprins:
    "3. Autoritatea responsabila cu implementarea (conform celor definite la pct. 2, sectiunea a II-a din anexa nr. III.2):
    3.1. Denumirea: Oficiul de Plati si Contractare PHARE, Ministerul Finantelor Publice
    3.2. Adresa: Bd. Mircea Voda nr. 44, sectorul 3, Bucuresti, Romania in cooperare cu:
    3.3. Denumirea: Ministerul Mediului si Gospodaririi Apelor
    3.4. Adresa: Bd. Libertatii nr. 12, sectorul 5, Bucuresti, Romania.";
    - paragraful 4 va avea urmatorul cuprins:
    "4. Beneficiarul final (in cazul in care acesta este alt organism decat autoritatea mentionata la pct. 3):
    4.1. Denumirea: Directia Apa Canal Pascani
    4.2. Adresa: Str. Moldovei nr. 33, Pascani, judetul Iasi, Romania
    4.3. E-mail: dac_pc@sicme.ro.";
    - la paragraful 6 "Descriere", alineatul 2 va avea urmatorul cuprins:
    "Masura cuprinde 3 componente:
    A. Reabilitarea sursei de apa Motca;
    B. Reabilitarea statiei de tratare a apelor uzate Pascani si a retelei de canalizare;
    C. Asistenta tehnica si supervizarea contractelor de lucrari."
    - La componenta A, descrierea ramane neschimbata.
    - La componenta B, ultimele doua paragrafe ale componentei curente B vor fi inlocuite astfel:
    "Reabilitarea statiei de tratare si a statiei de pompare finala va raspunde cerintelor mentionate in Directiva Comisiei Europene privind tratarea apelor uzate urbane pentru un debit mediu de apa uzata mai mare de 208 l/sec. Acesta este suficient pentru a corespunde debitelor prevazute pentru anul 2025 si va permite extinderea sistemului de canalizare existent in oras fara sa compromita conditiile de mediu referitoare la captarea apei. Daca este necesar, statia de tratare poate fi modernizata relativ usor in vederea indepartarii azotului si fosforului.
    Reabilitarea facilitatilor existente de tratare a namolurilor face obiectul acestei masuri. Se recomanda ca lucrarile referitoare la folosirea namolului in agricultura sa fie realizate de regia de apa atunci cand va avea posibilitatea financiara corespunzatoare.
    Lucrarile de reabilitare se refera, de asemenea, si la sistemul de colectare a apei in zona de cale ferata a orasului, care deserveste o populatie de aproximativ 9.000 de persoane, si cuprinde instalarea sau reabilitarea a 1,2 km de canal cazut sau blocat si a deversorului pentru ape pluviale aferent, transferarea tuturor conexiunilor de la colectorul existent la colectorul care il va inlocui si instalarea unei noi subtraversari de cale ferata.
    Reteaua de canalizare reabilitata va duce la o prevenire mai eficienta a inundatiilor in zonele joase prin dirijarea apelor reziduale din partea de sus a orasului pentru a curge liber spre statia de pompare terminala si statia de tratare a apei uzate."
    - La componenta C, descrierea curenta a componentei C va fi inlocuita cu:
    "C. Asistenta tehnica si supervizarea contractelor de lucrari
    Aceasta componenta include:
    - asistenta tehnica pe parcursul procesului de licitatie (pregatirea dosarului de licitatie, realizarea activitatilor de licitatie, precum si sprijinul beneficiarului final in vederea indeplinirii conditiilor stabilite in cadrul memorandumului de finantare, pana la momentul aprobarii acestora de catre Comisia Europeana);
    - supervizarea contractelor de lucrari de la momentul proiectarii pana la sfarsitul perioadei de notificare a deficientelor (reabilitarea sursei de apa Motca si reabilitarea statiei de tratare a apelor uzate Pascani si a retelei de canalizare) conform conditiilor FIDIC ale contractului pentru proiectare si constructie, editia 1999;
    - sustinerea managementului beneficiarului final (organizarea, consultarea si instruirea Unitatii de Implementare a Proiectului - UIP, asistenta tehnica de proiect, urmarirea implementarii acordului de mediu, stabilirea de principii financiare initiale privind apa si apa uzata, dezvoltarea resurselor umane, informarea publicului si publicitatea masurii ISPA)."
    - In paragraful 7 "Obiective":
    - la alineatul 7.1 din cadrul componentei B vor fi adaugate doua obiective noi:
    - "reduce poluarea pana la stadiul evacuarii sedimentelor existente si permite eliminarea lor in pamant conform Directivei Consiliului nr. 86/278/CEE;
    - elimina riscul sanatatii publice, al mediului natural si asigura sustinerea pe termen lung a serviciului apelor uzate.";
    - la alineatul 7.2 "Indicatori":
    a) indicatorii fizici curenti ai componentei A raman neschimbati;
    b) indicatorii fizici curenti ai componentelor B si C vor fi inlocuiti dupa cum urmeaza:

    Componenta B*) - Reabilitarea statiei de tratare a apelor uzate Pascani si a retelei de canalizare

    *) Tabelul este reprodus in facsimil.

 ______________________________________________________________________________
|                   Indicatori fizici                  | Unitate   | Cantitate |
|                                                      | de masura |           |
|______________________________________________________|___________|___________|
| Statie de pompare finala                             |           |           |
| Pompe pentru apele reziduale echipate cu conducte    |    nr.    |     4     |
| asociate                                             |    nr.    |     1     |
| Bloc nou de alimentare cu energie (630 kVA)          |    lot    |     1     |
| Instalatie de distributie si transformare (0,4 kV)   |    lot    |     1     |
| Cablaje, putere redusa, impamantare                  |    lot    |     1     |
| Controlul de nivel si telemetrie                     |    lot    |     1     |
|______________________________________________________|___________|___________|
| Conducta magistrala de pompare (la canalizare)       |           |           |
| Regruparea conductelor existente in functie de noile |           |           |
| lucrari                                              |    nr.    |     4     |
|______________________________________________________|___________|___________|
| Lucrari noi                                          |           |           |
| Rezervor de colectare/control debit                  |    nr.    |     1     |
| Debitmetru                                           |    nr.    |     1     |
| Ecrane fine                                          |    nr.    |     2     |
| Instalatie de conditionare a refuzului               |    nr.    |     1     |
| Gratar deplasabil si instalatie de inlaturare a      |           |           |
| grasimilor                                           |    nr.    |     1     |
| Instalatie de curatare a gratarului                  |    lot    |     1     |
| Comenzi statie                                       |    lot    |     1     |
| Instrumente de control, monitorizare si echipamente  |           |           |
| de siguranta a statiei                               |    lot    |     1     |
| Cladire                                              |    nr.    |     1     |
|______________________________________________________|___________|___________|
| Canale de aductie (betonate)                         |    lot    |     1     |
|______________________________________________________|___________|___________|
| Tratare Primara                                      |           |           |
| Camera de distributie a debitului si conectarea la   |           |           |
| alimentarea statiei de tratare primara               |    lot    |     1     |
| Reabilitarea rezervoarelor primare existente (cu un  |           |           |
| diametru de 30 m)                                    |    nr.    |     2     |
| Racleti de curatare rezervoare pentru statia de      |           |           |
| tratare primara                                      |    nr.    |     2     |
| Sistem automat de descarcare a namolului pentru      |           |           |
| statia de tratare primara                            |    nr.    |     2     |
|______________________________________________________|___________|___________|
| Tratare Secundara                                    |           |           |
| Reabilitarea/modificarea rezervoarelor de aerare     |           |           |
| existente pentru furnizarea unei capacitati de       |           |           |
| aerare de 9.766 m^3                                  |    nr.    |     2     |
| Sisteme de difuzare a aerului                        |    nr.    |     2     |
| Sistem de distributie a namolului activat recirculat |    nr.    |     1     |
| Malaxoare pentru namolul activat recirculat          |    nr.    |     4     |
| Ventilator industrial                                |    nr.    |     3     |
| Comenzi statie                                       |    lot    |     1     |
| Instrumente de control, monitorizare si de siguranta |           |           |
| a statiei                                            |    lot    |     1     |
| Camera de ventilatie                                 |    nr.    |     1     |
| Echipament de mentinere a nivelului                  |    nr.    |     1     |
| Reabilitarea rezervoarelor existente de sedimentare  |           |           |
| finala, cu un diametru de 25 m                       |    nr.    |     5     |
| Racleti de curatare rezervoare pentru statia de      |           |           |
| tratare finala                                       |    nr.    |     5     |
| Sistem automat de descarcare a namolului pentru      |           |           |
| statia de tratare finala                             |    nr.    |     5     |
| Sisteme de distributie a debitelor pentru statia de  |           |           |
| tratare finala                                       |    nr.    |     5     |
|______________________________________________________|___________|___________|
| Canalul de evacuare final                            |           |           |
| Contor pentru masurarea debitului la iesire          |    nr.    |     1     |
| Consolidarea canalului de evacuare existent          |    lot    |     1     |
|______________________________________________________|___________|___________|
| Statia de pompare a namolului                        |           |           |
| Pompe de evacuare a namolului activat                |    nr.    |     5     |
| Pompe pentru surplusul de namol activat              |    nr.    |     2     |
| Pompe de namol primar                                |    nr.    |     2     |
| Lucrari de drenaj/pompe de evacuare a lichidelor     |    nr.    |     2     |
| Reabilitarea/modificarea structurii statiei de       |           |           |
| pompare existente                                    |    nr.    |     1     |
| Comenzi statie                                       |    lot    |     1     |
| Instrumente de control, monitorizare si de siguranta |           |           |
| a statiei                                            |    lot    |     1     |
|______________________________________________________|___________|___________|
| Instalatie de distributie de 0,4 kV                  |           |           |
| Inlocuirea instalatiei si a panourilor de distributie|    lot    |     1     |
| Imbunatatirea constructiei existente                 |    nr.    |     1     |
| Sisteme de protectie a iluminatului si de            |           |           |
| impamantare, inlocuirea sistemelor existente cu      |           |           |
| altele noi, corespunzatoare noii statii              |    lot    |     1     |
| Retele electrice si hidraulice, sisteme de conducte  |           |           |
| si cablaje                                           |    lot    |     1     |
| SCADA, sistem de monitorizare centralizata a         |           |           |
| lucrarilor                                           |    lot    |     1     |
| Lucrari de pamant si drumuri de acces aferente       |           |           |
| noilor instalatii, lucrari de constructii civile     |    lot    |     1     |
| Echipamente de intretinere, echipamente pentru       |           |           |
| laboratoarele existente                              |    lot    |     1     |
|______________________________________________________|___________|___________|
| Canal colector cu diametrul de 2200 mm               |     -     |     -     |
| Inlocuirea a 1,2 km de colector canalizare cu        |           |           |
| diametrul de 2200 mm pe un traseu nou                |     m     |   1200    |
| Transferul tuturor conexiunilor de la colectorul     |           |           |
| existent la colectorul nou                           |    lot    |     1     |
| Constructia unei noi subtraversari de cale ferata si |           |           |
| a unui deversor la caminul existent                  |    lot    |     1     |
|______________________________________________________|___________|___________|
| Reabilitarea liniei de namol                         |           |           |
| Instalatie completa de concentrare a namolului cu    |           |           |
| dispozitiv de accelerare a concentrarii namolului si |           |           |
| pompe de la decantorul primar/rezervor de ape        |           |           |
| pluviale la bazinul de omogenizare                   |    lot    |     1     |
| Rezervor fermentare namol complet cu elemente noi:   |           |           |
| cupola, scari acces, usi, ferestre, balustrade,      |           |           |
| izolatie, sistem gaz                                 |    lot    |     1     |
|______________________________________________________|___________|___________|
| Conducta si camera vane complete pentru rezervor     |           |           |
| fermentare namol cu pompe circulatie si mixer static |    lot    |     1     |
| Centrala termica completa cu boiler si pompe         |           |           |
| de recirculare, generator electric                   |    lot    |     1     |
| Instalatie concentrare si deshidratare namol: presa  |           |           |
| cu curea, centrifuga, instalatie polimeri si toate   |           |           |
| conductele aferente                                  |    lot    |     1     |
| Rezervoare de gaz complete cu cosuri de urgenta      |    nr.    |     3     |
| Conducte                                             |    lot    |     1     |
| Modernizarea paturilor de uscare namol               |    lot    |     1     |
| Alimentare cu energie electrica, cabluri             |    lot    |     1     |
| Sistem SCADA                                         |    lot    |     1     |
| Drumuri, amenajari teren, iluminat exterior          |    lot    |     1     |
| Echipament de intretinere                            |    lot    |     1     |
|______________________________________________________|___________|___________|

    Indicatorii prezentati in cadrul componentei C vor fi eliminati (deoarece au fost ajustati si inclusi in Componenta B actuala).

    Indicatori de performanta propusi

    Urmatorii indicatori de performanta vor fi adaugati in tabelul de la punctul 7.3 si vor ilustra modul de imbunatatire a performantei cerute de reabilitarea propusa a liniei de namol si a retelei de canalizare:
 ______________________________________________________________________________
| Indicator de performanta   | Inainte de ISPA        | Dupa ISPA              |
|____________________________|________________________|________________________|
| 4. Tratarea namolului      | Namol care nu se poate | Namol care se poate    |
| conform standardelor       | utiliza in agricultura | utiliza in agricultura |
| cerute de Directiva        | si cu un continut prea |                        |
| Consiliului nr. 86/278/CEE | mare de apa pentru un  |                        |
|                            | transport economic     |                        |
|____________________________|________________________|________________________|
| 5. Performanta Statiei de  | - Nu corespunde        | Corespunde Directivei  |
| tratare a apelor uzate     |                        | nr. 91/271/CEE         |
| conform Directivei         |                        |                        |
| nr. 91/271/CEE             |                        |                        |
|____________________________|________________________|________________________|

    - Paragraful 8 "Programul de lucru" va avea urmatorul cuprins:
 ______________________________________________________________________________
|                Activitate                       | Data de incepere si durata |
|_________________________________________________|____________________________|
| Inspectii suplimentare/Investigatii             |   ianuarie 2005 |   2 luni |
|_________________________________________________|_________________|__________|
| Pregatirea documentelor de licitatie            |     martie 2005 |   2 luni |
|_________________________________________________|_________________|__________|
| Lansarea licitatiilor de catre UIP si perioada  |                 |          |
| de licitatie                                    |     august 2005 |   2 luni |
|_________________________________________________|_________________|__________|
| Evaluarea licitatiei si desemnarea              |                 |          |
| castigatorului de catre UIP                     |  octombrie 2005 |   2 luni |
|_________________________________________________|_________________|__________|
| Perioada de mobilizare a contractorului         |   ianuarie 2006 |   1 luna |
|_________________________________________________|_________________|__________|
| Proiectul realizat de catre contractor -        |                 |          |
| verificat de catre UIP                          |  februarie 2006 |   2 luni |
|_________________________________________________|_________________|__________|
| Perioada de constructie - monitorizata si       |                 |          |
| administrata de catre UIP                       |    aprilie 2006 |  21 luni |
|_________________________________________________|_________________|__________|
| Instalarea statiei mecanice si electrice -      |                 |          |
| monitorizata de catre UIP                       |        mai 2006 |  15 luni |
|_________________________________________________|_________________|__________|
| Testare pe santier - monitorizata de catre UIP  | septembrie 2006 |  11 luni |
|_________________________________________________|_________________|__________|
| Punere in functiune - monitorizata de catre UIP |  noiembrie 2006 |  11 luni |
|_________________________________________________|_________________|__________|
| Demobilizare                                    |  noiembrie 2008 |   2 luni |
|_________________________________________________|_________________|__________|

    "Orarul defalcat pe componente" va avea urmatorul cuprins:
 ______________________________________________________________________________
|              Componenta              | Data de incepere | Data de finalizare |
|______________________________________|__________________|____________________|
| A. Reabilitarea sursei de alimentare |                  |                    |
| cu apa Motca                         |   decembrie 2004 |     decembrie 2007 |
|______________________________________|__________________|____________________|
| B. Reabilitarea statiei de tratare a |                  |                    |
| apelor uzate din Pascani si a retelei|                  |                    |
| de canalizare                        |   februarie 2006 |     decembrie 2008 |
|______________________________________|__________________|____________________|
| C. Asistenta tehnica si supervizare  |                  |                    |
| a contractelor de lucrari            |    ianuarie 2003 |     decembrie 2008 |
|______________________________________|__________________|____________________|

    - Paragraful 12 "Cost si asistenta (in euro)" va avea urmatorul cuprins:

                  Situatia orientativa, pe componente, a costurilor

 ______________________________________________________________________________
|        Articolul         | Componenta A  | Componenta B      | Componenta C  |
|                          | Reabilitarea  | Reabilitarea      | Asistenta     |
|                          | sursei de     | statiei de        | tehnica si    |
|                          | alimentare cu | tratare a apelor  | supervizare a |
|                          | apa Motca     | uzate din Pascani | contractelor  |
|                          |               | si a retelei de   | de lucrari    |
|                          |               | canalizare        |               |
|__________________________|_______________|___________________|_______________|
| Costuri de               |               |                   |               |
| planificare/proiectare   |       -       |         -         |       -       |
|__________________________|_______________|___________________|_______________|
| Achizitii terenuri       |       -       |         -         |       -       |
|__________________________|_______________|___________________|_______________|
| Pregatirea santierului   |       -       |         -         |       -       |
|__________________________|_______________|___________________|_______________|
| Lucrari principale       |     4.812.000 |       4.249.180   |       -       |
|__________________________|_______________|___________________|_______________|
| Statii si utilaje        |     1.918.000 |       4.715.500   |       -       |
|__________________________|_______________|___________________|_______________|
| Asistenta tehnica        |       -       |         -         |     1.350.000 |
|__________________________|_______________|___________________|               |
| Supervizarea in timpul   |               |                   |               |
| implementarii            |       -       |         -         |               |
|__________________________|_______________|___________________|_______________|
| Cheltuieli neprevazute   |     1.040.000 |         969.000   |       -       |
|__________________________|_______________|___________________|_______________|
| Taxe/impozite publice    |       -       |         -         |       -       |
|__________________________|_______________|___________________|_______________|
| TOTAL                    |    7.770.000  |       9.933.680   |     1.350.000 |
|__________________________|_______________|___________________|_______________|

    Cost si asistenta ISPA

 ______________________________________________________________________________
| Cost total | Contributia | Cheltuieli | Total       | Asistenta  | Rata      |
|            | sectorului  | neeligibile| cheltuieli  | ISPA       | asistentei|
|            | privat      |            | eligibile   |            |           |
|____________|_____________|____________|_____________|____________|___________|
| 19.053.680 |      -      |      -     |  19.053.680 | 14.290.260 |           |
|____________|_____________|____________|_____________|____________|___________|

    - Paragraful 13 "Implicarea institutiilor financiare internationale" se inlocuieste astfel:
    "In data de 8 martie 2002, BEI a oferit un imprumut de 55.000.000 euro in favoarea Romaniei, cu garantie absoluta, pentru cofinantarea unui numar de proiecte ISPA mediu, inclusiv masura "Modernizarea sistemului de apa potabila si a celui al apelor uzate in orasul Pascani, Romania" nr. 2000/RO/16/P/PE/005.
    In baza acestuia, ulterior, in data de 17 septembrie 2003, Ministerul Finantelor Publice din Romania a oferit un imprumut de 4.263.420,28 euro Consiliului Local din Pascani pentru cofinantarea prezentei masuri ISPA."

    ANEXA 1.a*)

    *) Anexa nr. I.a) este reprodusa in facsimil.

    Planul provizoriu de achizitii se va inlocui dupa cum urmeaza:
 ______________________________________________________________________________
| Licitatia | Descrierea      | Tipul       | Luna prognozata    | Rata de     |
| nr.       | lucrarilor si a | contractului| pentru lansarea    | rambursare a|
|           | serviciilor care| (lucrari,   | licitatiei/semnarea| facturilor  |
|           | vor fi licitate | furnizare   | contractului       | legate de   |
|           |                 | materiale,  | (luna, anul)       | contractul  |
|           |                 | servicii)   |                    | specificat  |
|___________|_________________|_____________|____________________|_____________|
|     1.    | Contract A -    | lucrari     |   noiembrie 2004   |     75%     |
|           | Reabilitarea    |             |                    |             |
|           | sursei de apa   |             |                    |             |
|           | Motca           |             |                    |             |
|___________|_________________|_____________|____________________|_____________|
|     2.    | Contract B -    | lucrari     |      august 2005   |     75%     |
|           | Reabilitarea    |             |                    |             |
|           | statiei de      |             |                    |             |
|           | tratare a apelor|             |                    |             |
|           | uzate Pascani   |             |                    |             |
|           | si a retelei de |             |                    |             |
|           | canalizare      |             |                    |             |
|___________|_________________|_____________|____________________|_____________|
|     3.    | Contract C -    | servicii    |    ianuarie 2003   |     75%     |
|           | Asistenta       |             |                    |             |
|           | tehnica si      |             |                    |             |
|           | supervizare a   |             |                    |             |
|           | contractelor de |             |                    |             |
|           | lucrari         |             |                    |             |
|___________|_________________|_____________|____________________|_____________|

    ANEXA 2*)

    *) Anexa nr. II este reprodusa in facsimil.

    PLANUL FINANCIAR (bazat pe angajamentele din bugetul UE)

    Titlul masurii: "Modernizarea sistemului de apa potabila si a celui al
                     apelor uzate in orasul Pascani, Romania"

    Nr. ISPA:       2000 RO 16 P PE 005

 ______________________________________________________________________________
|   Anul   |Cost total|  Costuri  |             Costuri eligibile              |
|          |          |neeligibile|____________________________________________|
|          |          |           |     Total     |      ISPA     |Autoritatile|
|          |          |           |               |               |  nationale |
|          |          |           |               |               |____________|
|          |          |           |               |               |Autoritatea |
|          |          |           |               |               |  locala    |
|__________|__________|___________|_______________|_______________|____________|
|          | 1 = 2 + 3|      2    | 3 = 5 + 7| 4  |      5   |  6 |      7     |
|          |          |           |          |(%) |          | (%)|            |
|          |          |           |          |=3/1|          |=5/3|            |
|__________|__________|___________|__________|____|__________|____|____________|
|  2000    |     -    |      -    |     -    | -  |      -   |  - |      -     |
|__________|__________|___________|__________|____|__________|____|____________|
|  2001    | 5,623,333|      -    | 5,623,333| 100| 4,218,000| 75 |  1,405,333 |
|__________|__________|___________|__________|____|__________|____|____________|
|  2002    | 9,012,467|      -    | 9,012,467| 100| 6,758,850| 75 |  2,253,617 |
|__________|__________|___________|__________|____|__________|____|____________|
|  2003    |     -    |      -    |     -    |  - |      -   |  - |      -     |
|__________|__________|___________|__________|____|__________|____|____________|
|  2004    |     -    |      -    |     -    |  - |      -   |  - |      -     |
|__________|__________|___________|__________|____|__________|____|____________|
|  2005    | 1,626,200|      -    | 1,626,200| 100| 1,219,650| 75 |    406,550 |
|__________|__________|___________|__________|____|__________|____|____________|
|  2006    | 2,791,680|           | 2,791,680| 100| 2,093,760| 75 |    697,920 |
|__________|__________|___________|__________|____|__________|____|____________|
|ne-       |          |           |          |    |          |    |            |
|anualizate|     -    |      -    |     -    |  - |      -   |  - |      -     |
|__________|__________|___________|__________|____|__________|____|____________|
|  Total   |19,053,680|      -    |19,053,680| 100|14,290,260| 75 |  4,763,420 |
|__________|__________|___________|__________|____|__________|____|____________|

- continuare -
 _______________
| Imprumut IFI* |
|_______________|
|     8    |  9 |
|          | (%)|
|          |=8/1|
|__________|____|
|     -    | -  |
|__________|____|
|     -    | -  |
|__________|____|
|     -    | -  |
|__________|____|
|     -    | -  |
|__________|____|
|     -    | -  |
|__________|____|
|     -    | -  |
|__________|____|
|          |    |
|__________|____|
|     -    | -  |
|__________|____|
| 4,263,420| 22 |
|__________|____|

                                             


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 1734/2005

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 1734 din 2005
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decizia 220 2018
    Buongiorno E-mail: giovannidinatale1954@­gmail.­com Offerte individuali in denaro da 2.000 a 5.200.000, con un tasso di interesse è rimborsabile del 3% in un periodo compreso tra 2 e 30 anni. Condizioni ragionevoli se la mia offerta ti interessa contattami di più rapidamente per discutere le modalità e documenti da fornire. giovannidinatale1954@­gmail.­com
ANONIM a comentat Decizia 220 2018
    Buongiorno E-mail: giovannidinatale1954@­gmail.­com Offerte individuali in denaro da 2.000 a 5.200.000, con un tasso di interesse è rimborsabile del 3% in un periodo compreso tra 2 e 30 anni. Condizioni ragionevoli se la mia offerta ti interessa contattami di più rapidamente per discutere le modalità e documenti da fornire. giovannidinatale1954@­gmail.­com
ANONIM a comentat Decretul 358 1948
    What type of loan do you need? Personal loan Car loan Refinancing Mortgage Business capital (start or expand your business) Have you lost hope and think that there is no way out, but your financial problems are still not gone? Do not hesitate to contact us for possible business cooperation. Contact us (WhatsApp) number +918131851434 contact email id : sumitihomelend@gmail.com Mr. Damian Sumiti
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 1734/2005
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu