Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

HOTARARE Nr

HOTARARE   Nr. 603 din 28 septembrie 1992

pentru aprobarea divizarii partiale a Societatii Comerciale cu capital integral de stat "Agrotransport" Dolj - S.A.*)

ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 277 din  6 noiembrie 1992


SmartCity3


    *) Societatea Comerciala "Agrotransport" Dolj - S.A. a fost infiintata prin Hotarirea Guvernului nr. 13/1991, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei,    Partea I, nr. 8 din 16 ianuarie 1991.

    Guvernul Romaniei hotaraste:

    Art. 1
    Se aproba divizarea partiala a Societatii Comerciale cu capital integral de stat "Agrotransport" Dolj - S.A.
    Ca urmare a divizarii partiale ia fiinta Societatea Comerciala cu capital integral de stat "Agrotransport Cernele" - S.A., prin preluarea unei fractiuni din activul si pasivul Societatii Comerciale "Agrotransport" Dolj - S.A., corespunzatoare sucursalei Cernele.
    Societatea Comerciala "Agrotransport Cernele" - S.A. este persoana juridica romana si are sediul principal in localitatea Cernele - Izvoru Rece, judetul Dolj.
    Art. 2
    Societatea Comerciala "Agrotransport Cernele" - S.A. are un capital social in valoare de 6.398 mii lei, stabilit pe baza bilantului intocmit la 30 iunie 1992 de Societatea Comerciala "Agrotransport" Dolj - S.A.
    Valoarea capitalului social se va definitiva dupa finalizarea actiunii de reevaluare a patrimoniului, potrivit Hotaririi Guvernului nr. 26/1992.
    Ca urmare a divizarii partiale, capitalul social al Societatii Comerciale "Agrotransport" Dolj - S.A. este de 67.774 mii lei.
    Art. 3
    Obiectul de activitate al Societatii Comerciale "Agrotransport Cernele" - S.A. consta in:
    a) executarea transporturilor de produse agroalimentare, persoane si alte marfuri, in trafic intern si international, cu mijloacele auto din dotare;
    b) efectuarea operatiunilor de intretinere-reparatii si service pentru utilaje proprii si cele apartinind unor agenti economici romani sau straini;
    c) efectuarea de operatiuni de import-export;
    d) desfasurarea comertului cu ridicata si cu amanuntul.
    Art. 4
    Societatea Comerciala "Agrotransport Cernele" - S.A. isi desfasoara activitatea in conformitate cu legea si statutul prevazut in anexa la prezenta hotarire.
    Art. 5
    Orice prevederi contrare prezentei hotariri se abroga.

               PRIM-MINISTRU
              THEODOR STOLOJAN

                       Contrasemneaza:
                       Ministrul agriculturii si alimentatiei,
                       Petru Marculescu

                       Ministrul economiei si finantelor,
                       George Danielescu

    ANEXA 1

                            STATUTUL
    Societatii Comerciale "Agrotransport Cernele" - S.A.

    CAP. 1
    Denumirea, forma juridica, sediul, durata

    Art. 1
    Denumirea societatii
    Denumirea societatii este Societatea Comerciala "Agrotransport Cernele" - S.A.
    In toate actele, facturile, anunturile, publicatiile emanind de la societate, denumirea societatii va fi urmata de initialele S.A., de capitalul social, numarul de inregistrare de la Registrul comertului si sediul societatii.
    Art. 2
    Forma juridica a societatii
    Societatea Comerciala "Agrotransport Cernele" - S.A. este persoana juridica romana, avind forma juridica de societate pe actiuni. Aceasta isi desfasoara activitatea in conformitate cu legile romane si cu prezentul statut.
    Art. 3
    Sediul societatii
    Sediul societatii este in Romania, localitatea Cernele - Izvorul Rece, judetul Dolj. Sediul societatii poate fi schimbat in alt loc din Romania, pe baza hotaririi adunarii generale a actionarilor, potrivit legii.
    Societatea poate avea sucursale si filiale, situate si in alte localitati.
    Art. 4
    Durata societatii
    Durata societatii este nelimitata, cu incepere de la data inmatricularii la Registrul comertului.

    CAP. 2
    Obiectul de activitate al societatii

    Art. 5
    Obiectul de activitate al societatii
    Obiectul de activitate al societatii este:
    a) executarea de transporturi in trafic intern si international de persoane, in regim de taxi, produse agroalimentare si alte marfuri cu mijloacele auto din dotare, pentru agenti economici de stat sau privati, romani sau straini;
    b) efectuarea in atelierele proprii de operatiuni service, intretineri, reparatii, reconditionari si modificari constructive pentru mijloacele auto proprii si cele apartinind agentilor economici de stat sau privati, romani sau straini;
    c) pregatirea unor persoane in vederea sustinerii examenului pentru obtinerea carnetului de conducere auto, in conditiile legii;
    d) optimizarea fluxurilor de transport realizate cu mijloacele auto proprii sau apartinind unor terti, prin agentii specializate;
    e) comert intermediar cu produse diverse, import-export.

    CAP. 3
    Capitalul social, actiunile

    Art. 6
    Capitalul social
    Capitalul social initial este de 6.398 mii lei si se compune din mijloace fixe la valoarea ramasa de 4.590 mii lei si mijloace circulante la valoarea ramasa de 1.808 mii lei.
    Capitalul social al societatii este de 6.398 mii lei, impartit in 1.280 actiuni nominative in valoare de 5.000 lei fiecare.
    Capitalul social initial este detinut integral de statul roman, ca actionar unic, pina la transmiterea actiunilor din proprietatea statului catre terte persoane fizice sau juridice, romane sau straine, in conditiile legii.
    Art. 7
    Actiunile
    Actiunile vor cuprinde mentiunile prevazute de lege.
    Actiunile vor purta timbrul sec al societatii si semnatura a doi administratori.
    Societatea va tine evidenta actionarilor intr-un registru numerotat, sigilat si parafat de presedintele consiliului de administratie; registrul se pastreaza la sediul societatii sub ingrijirea consiliului de administratie.
    Art. 8
    Majorarea capitalului
    Capitalul social poate fi majorat pe baza hotaririi adunarii generale extraordinare a actionarilor, prin emiterea de noi actiuni reprezentind aportul in numerar sau natura.
    Majorarea capitalului se poate face, partial sau total, in natura prin hotarirea adunarii generale a actionarilor, pe baza evaluarii efectuate de expertii desemnati de catre actionari.
    Art. 9
    Reducerea capitalului
    Reducerea capitalului se poate face pe baza hotaririi adunarii generale extraordinare a actionarilor.
    Propunerea pentru reducere a capitalului trebuie comunicata de catre consiliul de administratie comisiei de cenzori, cu cel putin 30 de zile inainte de data adunarii generale a actionarilor, care decid asupra acestei reduceri. Comisia de cenzori va trebui sa se refere asupra cauzelor si conditiilor reducerii.
    Art. 10
    Majorarea sau reducerea capitalului societatii, atit timp cit este integral de stat, se face cu acordul imputernicitilor mandatati sa reprezinte, potrivit legii, interesele capitalului de stat.
    Art. 11
    Drepturi si obligatii decurgind din actiuni
    Fiecare actiune confera actionarului dreptul la un vot in adunarea generala a actionarilor si de a participa la distribuirea dividendelor, potrivit legii.
    Obligatiile societatii sint garantate cu patrimoniul societatii iar actionarii raspund numai in limita actiunilor ce le-au subscris.
    Art. 12
    Cesiunea actiunilor
    Actiunile sint indivizibile cu privire la societate, care nu recunoaste decit un singur proprietar pentru fiecare actiune.
    Cesiunea se va face potrivit legii.
    Cesiunea actiunii se inregistreaza in registrul de evidenta a actiunilor si se mentioneaza pe titlu.
    Art. 13
    Pierderea actiunilor
    In cazul pierderii uneia sau mai multor actiuni, proprietarul va trebui sa anunte consiliul de administratie si sa faca public faptul prin presa. Dupa 6 luni va putea obtine un duplicat al actiunii.

    CAP. 4
    Adunarea generala a actionarilor

    Art. 14
    Atributii
    Adunarea generala a actionarilor este organul de conducere al societatii, care decide asupra activitatii acesteia si asigura politica ei economica.
    Adunarea generala a actionarilor are urmatoarele atributii principale:
    a) aproba structura organizatorica a societatii si numarul de posturi, precum si normativul de constituire a compartimentelor functionale si de productie;
    b) alege membrii consiliului de administratie si ai comisiei de cenzori, le stabileste atributiile si ii revoca;
    c) numeste directorii, le stabileste atributiile si ii revoca;
    d) aproba si modifica programele de activitate si bugetul societatii;
    e) analizeaza rapoartele consiliului de administratie privind stadiul si perspectivele societatii, cu referire la profit, pozitia pe piata interna si internationala, nivelul tehnic, calitatea, forta de munca, protectia mediului, relatiile cu clientii. De asemenea, hotaraste asupra nivelului fondurilor pentru cercetare stiintifica care are ca obiect fundamentarea strategiilor de dezvoltare, cresterea calitatii produselor si serviciilor, elaborarea de produse si tehnologii noi, competitive;
    f) hotaraste cu privire la contractarea de imprumuturi bancare pe termen lung, inclusiv a celor externe, la nivelul imprumuturilor bancare curente si la conditiile de acordare a garantiilor, stabileste conditiile de acordare a creditelor comerciale si aproba orice fel de credit acordat de societate;
    g) examineaza, aproba sau modifica bilantul si contul de profit si pierderi dupa analiza rapoartelor consiliului de administratie si al comisiei de cenzori, aproba repartizarea profitului intre actionari;
    h) hotaraste cu privire la infiintarea si desfiintarea de sucursale si filiale;
    i) hotaraste cu privire la marirea sau reducerea capitalului social, precum si la cesiunea actiunilor;
    j) hotaraste cu privire la adoptarea sau modificarea statutului, precum si la transformarea formei juridice a societatii;
    k) hotaraste cu privire la comasarea, divizarea sau dizolvarea societatii;
    l) hotaraste cu privire la executarea de reparatii capitale si realizarea de investitii noi;
    m) hotaraste, cu prilejul stabilirii bugetului, asupra modului de remunerare a membrilor consiliului de administratie; hotaraste asupra salariilor si primelor directorilor;
    n) hotaraste cu privire la actionarea in justitie a membrilor consiliului de administratie, directorilor, ai adjunctilor acestora si ai cenzorilor, pentru pagubele pricinuite societatii;
    o) hotaraste asupra oricaror alte probleme din competenta sa, potrivit legii sau prezentului statut.
    Art. 15
    Convocarea adunarilor generale ale actionarilor
    Adunarile generale ale actionarilor sint de doua feluri: ordinare si extraordinare.
    Adunarea generala ordinara are atributiile prevazute la art. 14 lit. a)-g) si n), iar adunarea generala extraordinara atributiile prevazute la lit. h)-o), precum si celelalte atributii ce le revin potrivit legii si prezentului statut.
    Art. 16
    Adunarea generala se convoaca de presedintele consiliului de administratie sau de catre unul dintre administratori, desemnat de presedinte.
    Adunarile generale ordinare au loc o data pe an, la 2 luni de la incheierea exercitiului economico-finaciar, pentru examinarea bilantului si a contului de profit si pierderi pe anul precedent si pentru stabilirea programului de activitate si a bugetului pe anul in curs.
    Adunarile generale extraordinare se convoaca in conditiile prevazute de lege, la cererea actionarilor reprezentind 1/10 din capitalul social sau la cererea comisiei de cenzori.
    Adunarea generala va fi convocata de administratori ori de cite ori va fi nevoie.
    Convocarea va fi publicata in Monitorul Oficial al Romaniei si intr-unul din ziarele de larga circulatie din localitatea in care se afla sediul societatii sau din cea mai apropiata localitate.
    Convocarea va cuprinde locul si data tinerii adunarii, precum si ordinea de zi, cu aratarea explicita a tuturor problemelor care vor face obiectul dezbaterilor adunarilor.
    Cind, in ordinea de zi, figureaza propuneri pentru modificarea statutului, convocarea va trebui sa cuprinda textul integral al propunerilor.
    Adunarea generala a actionarilor se intruneste la sediul societatii sau in alt loc din aceeasi localitate.
    Hotaririle adunarilor actionarilor se iau prin vot deschis.
    Votul secret este obligatoriu pentru alegerea membrilor consiliului de administratie si a cenzorilor, pentru revocarea lor si pentru luarea hotaririlor referitoare la raspunderea administratorilor.
    Art. 17
    Adunarea generala a actionarilor este prezidata de presedintele consiliului de administratie, iar in lipsa acestuia, de catre unul dintre vicepresedinti, desemnat de presedinte.
    Presedintele consiliului de administratie desemneaza, dintre actionari, 2 secretari care vor verifica prezenta actionarilor la adunare si vor intocmi procesul-verbal al sedintei.
    Procesul-verbal se va scrie intr-un registru sigilat si parafat.
    Procesul-verbal va fi semnat de persoana care a prezidat sedinta si de secretarul care l-a intocmit.
    Art. 18
    Adunarea generala ordinara este constituita valabil si poate hotari daca, la prima sedinta, actionarii prezenti sau reprezentati detin cel putin 2/3 din capitalul social, iar la a doua convocare, daca detin cel putin 1/2 din capitalul social.
    Adunarea generala extraordinara este constituita valabil si poate lua hotariri daca la prima convocare actionarii prezenti sau reprezentati detin cel putin 3/4 din capitalul social, iar la a doua convocare, daca detin cel putin 1/2 din capitalul social.
    Adunarea generala a actionarilor statuar constituita ia hotariri cu majoritatea absoluta de voturi a celor prezenti sau reprezentanti.
    Hotaririle adunarii generale a actionarilor sint obligatorii chiar pentru actionarii absenti sau nereprezentati.
    Art. 19
    In perioada in care statul este actionar unic, atributiile adunarii generale a actionarilor vor fi exercitate de imputernicitii mandatati sa reprezinte interesele capitalului de stat, potrivit legii, pina la crearea conditiilor de constituire a adunarii generale a actionarilor.
    Imputernicitii mandatati sa reprezinte interesele capitalului de stat sint in numar de 3, potrivit legii, din cadrul Ministerului Agriculturii si Alimentatiei si Ministerului Economiei si Finantelor.
    Imputernicitii mandatati sa reprezinte interesele capitalului de stat isi pastreaza calitatea de angajati la unitatea sau institutia de la care provin, precum si toate drepturile si obligatiile derivind din aceasta calitate.
    Imputernicitii mandatati sa reprezinte interesele capitalului de stat nu pot face parte din consiliul de administratie al Societatii Comerciale "Agrotransport - Cernele" - S.A.
    Imputernicitii mandatati sa reprezinte interesele capitalului de stat nu pot fi persoane care au fost condamnate pentru gestiune frauduloasa, abuz de incredere, fals, inselaciune, delapidare, marturie mincinoasa, dare sau luare de mita, precum si pentru alte infractiuni prevazute de lege referitor la societatile comerciale.
    Imputernicitii mandatati sa reprezinte interesele capitalului de stat prezinta semestrial Ministerului Agriculturii si Alimentatiei un raport asupra activitatii desfasurate de societatea comerciala si un program de activitate pentru perioada urmatoare, iar la incheierea activitatii prezinta raportul asupra intregii activitati desfasurate.
    Pentru luarea unor decizii complexe, imputernicitii mandatati sa reprezinte interesele capitalului de stat pot atrage in activitatea de analiza consilieri si consultanti din diferite sectoare de activitate. Activitatea acestora va fi recompensata material, conform intelegerii, pe baza de contract.
    Imputernicitii mandatati sa reprezinte interesele capitalului de stat indeplinesc orice alte atributii care deriva din legislatia in vigoare, precum si din statutul societatii.
    Retribuirea se face conform normelor in vigoare.
    Imputernicitii mandatati sa reprezinte interesele capitalului de stat isi vor inceta activitatea pe data constituirii adunarii generale a actionarilor.

    CAP. 5
    Consiliul de administratie

    Art. 20
    Organizarea
    Societatea este administrata de catre un consiliu de administratie format din 5 persoane alese de adunarea generala a actionarilor pe o perioada de 4 ani, cu posibilitatea de a fi realese pe noi perioade de 4 ani, care pot avea si calitatea de actionari.
    Cind se creeaza un loc vacant in consiliul de administratie, adunarea generala a actionarilor alege un nou administrator pentru completarea locului vacant, cu respectarea procedurii prevazute de lege.
    Pina la transmiterea actiunilor din proprietatea statului catre terte persoane fizice sau juridice, consiliul de administratie al societatii comerciale va fi numit de imputernicitii mandatati sa reprezinte interesele capitalului de stat, cu acordul Ministerului Agriculturii si Alimentatiei.
    Consiliul de administratie este condus de un presedinte.
    Consiliul de administratie se intruneste la sediul societatii ori de cite ori este necesar, la convocarea presedintelui sau a 1/3 din numarul membrilor sai si ia decizii cu majoritatea simpla de voturi din numarul total al membrilor consiliului. El este prezidat de presedinte iar in lipsa acestuia de unul dintre administratori, desemnat de presedinte. Presedintele numeste un secretar, fie dintre membrii consiliului, fie din afara acestuia.
    Dezbaterile consiliului de administratie au loc conform ordinii de zi stabilite pe baza proiectului comunicat de presedinte cu cel putin 15 zile inainte. Acestea se consemneaza in procesul-verbal al sedintei care se scrie intr-un registru sigilat si parafat de persoana care a prezidat sedinta si de secretar.
    Consiliul de administratie poate delega o parte din atributiile sale unui comitet de directie compus din membri alesi dintre administratori.
    Presedintele consiliului de administratie indeplineste si functia de director general, in care calitate conduce si comitetul de directie, asigurind conducerea curenta a societatii, aducerea la indeplinire a hotaririlor adunarii generale a actionarilor si a consiliului de administratie.
    In relatiile cu tertii, societatea este reprezentata de catre presedintele consiliului de administratie pe baza si in limitele imputernicirilor date de adunarea generala a actionarilor sau, in lipsa sa, de catre unul dintre administratori, desemnat de consiliul de administratie.
    Membrii consiliului de administratie vor putea semna orice act care este legat de administrarea societatii in interesul acesteia, in limita drepturilor care li se confera.
    Presedintele consiliului de administratie este obligat sa puna la dispozitia actionarilor si comisiei de cenzori, la cererea acestora, toate documentele societatii.
    Presedintele si ceilalti membri ai consiliului de administratie, precum si directorii raspund fata de societate pentru prejudiciile aduse sau rezultate din faptele lor ilicite, pentru abaterile de la statut si pentru greselile comise in administrarea societatii.
    Art. 21
    Consiliul de administratie are urmatoarele atributii:
    a) angajeaza si concediaza personalul;
    b) stabileste indatoririle si imputernicirile personalului societatii pe compartimente;
    c) aproba incheierea de contracte de inchiriere (luarea sau darea cu chirie) pe baza hotaririi adunarii generale ordinare a actionarilor;
    d) stabileste tactica si strategia de marketing;
    e) supune anual adunarii generale a actionarilor, in termen de 60 de zile de la incheierea exercitiului economico-financiar, raportul cu privire la activitatea societatii, bilantul si contul de profit si pierderi pe anul precedent, precum si proiectul de buget pe anul urmator al societatii;
    f) rezolva orice alte probleme stabilite de adunarea generala a actionarilor.

    CAP. 6

    Art. 22
    Gestiunea societatii este controlata de actionari si de comisia de cenzori aleasa, in conditiile legii, de adunarea generala a actionarilor, formata din 3 membri si tot atitia supleanti, care nu pot avea alta functie in societate.
    In perioada in care statul este actionar unic, cenzorii sint reprezentanti ai Ministerului Economiei si Finantelor.
    Art. 23
    Pentru a putea exercita dreptul de control, actionarilor si comisiei de cenzori li se vor prezenta, la cerere, date cu privire la activitatea societatii, situatia patrimoniului, a beneficiilor si a pierderilor.
    Art. 24
    Comisia de cenzori are urmatoarele atributii principale:
    - in cursul exercitiului financiar verifica gospodarirea fondurilor fixe si a mijloacelor circulante, a portofoliului de efecte, casa si registrele de evidenta contabila si informeaza consiliul de administratie asupra neregulilor constatate;
    - la incheierea exercitiului financiar controleaza exactitatea inventarului, a documentelor si informatiilor prezentate de consiliul de administratie asupra fondurilor societatii, a bilantului si a contului de profit si pierderi, prezentind adunarii generale a actionarilor un raport scris, prin care se propune aprobarea sau modificarea bilantului si a contului de profit si pierderi;
    - la lichidarea societatii controleaza operatiunile de lichidare;
    - prezinta adunarii generale a actionarilor punctul de vedere privind propunerile de reducere a capitalului social.
    Atributiile comisiei de cenzori se completeaza si cu alte obligatii prevazute de lege.
    Art. 25
    Comisia de cenzori se intruneste la sediul societatii si ia decizii in unanimitate. Daca nu se realizeaza unanimitatea, raportul cu divergente se inainteaza adunarii generale.
    Comisia de cenzori poate convoca adunarea generala a actionarilor in cazul in care capitalul social s-a diminuat cu mai mult de 10% timp de 2 ani consecutiv (cu exceptia primilor 2 ani de la constituirea societatii) sau ori de cite ori considera necesar pentru alte situatii privind incalcarea dispozitiilor legale si statutare.

    CAP. 7
    Activitatea societatii

    Art. 26
    Exercitiul economico-financiar incepe la 1 ianuarie si se incheie la 31 decembrie ale fiecarui an. Primul exercitiu incepe la data constituirii societatii.
    Art. 27
    Societatea va tine evidenta contabila in lei si va intocmi anual bilantul si contul de profit si pierderi, avind in vedere normele metodologice elaborate de Ministerul Economiei si Finantelor.
    Bilantul contabil anual si contul de profit si pierderi se publica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a IV-a.
    Art. 28
    Profitul societatii se stabileste prin bilantul aprobat de adunarea generala a actionarilor.
    Plata profitului cuvenit actionarilor se face de societate in conditiile legii.
    In cazul inregistrarii de pierderi, partile se obliga sa analizeze cauzele si sa ia masuri de recuperare.
    Art. 29
    Nivelul salariilor pentru personalul societatii, pe categorii de calificare si functii, se stabileste si poate fi modificat de catre adunarea generala a actionarilor, in functie de studii si munca efectiv prestata, cu respectarea limitei minime de salarizare prevazute de lege.
    Drepturile si obligatiile personalului societatii se stabilesc de consiliul de administratie.
    Drepturile salariale se stabilesc prin negocieri la nivelul societatii si se inscriu in contractul colectiv de munca, incheiat conform prevederilor legii.
    Drepturile salariale individuale se stabilesc in contracte individuale, tinind seama de prevederile contractului colectiv de munca.
    Art. 30
    Consiliul de administratie stabileste, in conditiile legii, modul de amortizare a fondurilor fixe.

    CAP. 8
    Modificarea formei juridice, dizolvare, lichidare, litigii

    Art. 31
    Societatea va putea fi transformata in alta forma de societate prin hotarirea adunarii generale extraordinare a actionarilor.
    Cit timp societatea va avea capital integral de stat, ea va putea fi transformata in alta forma de societate numai cu aprobarea organului care a infiintat-o.
    Art. 32
    Urmatoarele situatii duc la dizolvarea societatii:
    - imposibilitatea realizarii obiectului social;
    - pierderea a jumatate din capitalul social, daca adunarea generala a actionarilor nu decide completarea capitalului sau reducerea lui la suma ramasa;
    - numarul de actionari va fi redus sub 5, timp de 6 luni;
    - in orice alte situatii pe baza hotaririi adunarii generale a actionarilor.
    Art. 33
    In caz de dizolvare, societatea va fi lichidata.
    Lichidarea societatii se va face dupa procedura prevazuta de lege.
    Art. 34
    Litigiile societatii cu persoane fizice sau juridice romane sint de competenta instantelor judecatoresti, potrivit legii.
    Litigiile nascute din raporturile contractuale dintre societate si persoane juridice romane pot fi solutionate si prin arbitraj, potrivit legii.
    Art. 35
    Prevederile prezentului statut se completeaza cu dispozitiile legale referitoare la societatile comerciale.



SmartCity5

COMENTARII la Hotărârea 603/1992

Momentan nu exista niciun comentariu la Hotărârea 603 din 1992
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu