E-mail:
Parola:
     
 Nu ai cont? Inregistreaza-te
 Ai uitat parola? Click aici
alerte legex
Coduri postale şi prefixe telefonice naţionale şi internaţionale
Legături cu alte acte
nu a modificat niciun act
Cele mai căutate legi
Ultimele acte citite
Sisteme de securitate
Registrul Agricol Integrat - www.registrulagricolintegrat.ro

Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

HOTARARE Nr

HOTARARE   Nr. 19 din 27 februarie 2007

pentru aprobarea Normei nr. 3/2007 privind taxele de autorizare, avizare si functionare in sistemul pensiilor administrate privat

ACT EMIS DE: COMISIA DE SUPRAVEGHERE A SISTEMULUI DE PENSII PRIVATE

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 178 din 14 martie 2007



In baza prevederilor art. 3 alin. (1), art. 16 şi ale art. 23 lit. f) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 50/2005 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea Comisiei de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 313/2005,

conform Hotărârii Parlamentului României nr. 24/2006 privind numirea preşedintelui, a vicepreşedintelui şi a celorlalţi membri ai Consiliului Comisiei de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private,

având în vedere prevederile art. 74 alin. (2) lit. k) şi ale art. 80 alin. (2) lit. h) din Legea nr. 411/2004 privind fondurile de pensii administrate privat, cu modificările şi completările ulterioare,

în baza Hotărârii luate în şedinţa Consiliului Comisiei de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private din data de 27 februarie 2007,

Comisia de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private emite următoarea hotărâre:

Art. 1. - Se aprobă Norma nr. 3/2007 privind taxele de autorizare, avizare şi funcţionare în sistemul pensiilor administrate privat, prevăzută în anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art. 2. - Prezenta hotărâre se publică în Monitorul Oficial al României,  Partea I, şi pe site-ul Comisiei de Supraveghere     a     Sistemului     de     Pensii     Private (www.csspp.ro).

Art. 3. - Departamentul autorizare-reglementare împreună cu Secretariatul tehnic şi cu directorul general vor urmări ducerea la îndeplinire a prevederilor prezentei hotărâri.

Preşedintele Comisiei de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private,

Mircea Oancea

ANEXĂ

NORMA   Nr. 3/2007

privind taxele de autorizare, avizare şi funcţionare în sistemul pensiilor administrate privat

Având în vedere prevederile art. 74 alin. (2) lit. k) şi ale art. 80 alin. (2) lit. h) din Legea nr. 411/2004 privind fondurile de pensii administrate privat, cu modificările şi completările ulterioare,

în temeiul dispoziţiilor art. 16 alin. (1), art. 17 şi ale art. 23 lit. f) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 50/2005 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea Comisiei de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 313/2005,

Comisia de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private, denumită în continuare Comisie, emite prezenta normă.

CAPITOLUL I

Dispoziţii generale

Art. 1. - (1) Prezenta normă stabileşte taxele care sunt percepute de Comisie în cadrul sistemului de pensii administrate privat.

(2) Comisia percepe taxe de autorizare, de avizare şi de funcţionare.

Art. 2. - Termenii şi expresiile utilizate în prezenta normă au semnificaţiile prevăzute la art. 2 din Legea nr. 411/2004 privind fondurile de pensii administrate privat, cu modificările şi completările ulterioare, denumită în continuare Lege.

CAPITOLUL II

Cuantumul taxelor de autorizare, avizare şi funcţionare

SECŢIUNEA 1

Taxele de autorizare

Art. 3. - Se vor plăti taxe de autorizare în următoarele cazuri:

a)   pentru autorizaţia de constituire a administratorului;

b)  pentru autorizaţia de administrare a fondului de pensii administrat privat;

c)   pentru autorizarea prospectului schemei de pensii private;

d)   pentru autorizarea fondului de pensii administrat privat;

e)   pentru autorizarea agenţilor de marketing persoane juridice;

f)   pentru autorizarea modificării actelor care au stat la baza autorizărilor menţionate la lit. a), b) şi d);

g)   pentru autorizarea modificării actelor care au stat la baza autorizaţiei menţionate la lit. e).

Art. 4. - Cuantumul taxelor de autorizare este de:

a)   80.000  lei,  pentru   autorizaţia  de  constituire  a administratorului;

b)   300.000 lei, pentru autorizaţia de administrare a fondului de pensii administrat privat;

c)   30.000 lei, pentru autorizarea prospectului schemei de pensii private;

d)   30.000 lei, pentru autorizarea fondului de pensii administrat privat;

e)   5.000 lei, pentru autorizarea agenţilor de marketing persoane juridice;

f)  1.000 lei, pentru autorizarea modificărilor prevăzute la art. 3 lit. f) şi g).

Art. 5. - Taxele de autorizare vor fi achitate de către:

a)    fondatori,   pentru   autorizaţia   de   constituire   a administratorului;

b)   administratori, pentru autorizaţia de administrare a fondului de pensii administrat privat;

c)  administratori, pentru autorizarea prospectului schemei de pensii private;

d)   administratori, pentru autorizarea fondului de pensii administrat privat;

e)   administratori, pentru modificarea actelor menţionate la art. 3 lit. f);

f)   agenţii  de   marketing   persoane  juridice,   pentru autorizarea de funcţionare;

g)   agenţii  de  marketing  persoane juridice,  pentru modificarea actelor menţionate la art. 3 lit. g).

SECŢIUNEA a 2-a

Taxele de avizare

Art. 6. - Taxele de avizare se percep în următoarele cazuri:

a)   avizarea depozitarului activelor fondului de pensii administrat privat;

b)   avizarea auditorului financiar al fondului de pensii administrat privat;

c)   avizarea modificării prospectului schemei de pensii private;

d)  avizarea agenţilor de marketing persoane fizice;

e)   avizarea agenţilor de marketing persoane juridice;

f)   avizarea materialelor publicitare.

Art. 7. - Cuantumul taxelor de avizare este de:

a)   80.000 lei, pentru taxa de avizare a depozitarului;

b)   35.000 lei, pentru taxa de avizare a auditorului financiar;

c)   1.000  lei,  pentru taxa de  avizare a  modificării prospectului schemei de pensii private;

d)   50  lei,  pentru  taxa  de  avizare  a  agenţilor  de marketing persoane fizice;

e)   4.000 lei, pentru taxa de avizare a agenţilor de marketing persoane juridice;

f)   1.000 lei, pentru taxa de avizare a materialelor publicitare.

Art. 8.  - Taxele de avizare vor fi achitate de către:

a)   depozitar, pentru obţinerea avizului de depozitare;

b)   auditorul financiar, pentru obţinerea avizului de auditor;

c)   administrator, pentru obţinerea avizelor prevăzute la art. 6 lit. c) şi f);

d)    agentul de marketing persoană fizică sau de administrator, pentru obţinerea avizului prevăzut la art. 6 lit. d);

e)   agentul de marketing persoană juridică, pentru obţinerea avizului prevăzut la art. 6 lit. e).

SECŢIUNEA a 3-a

Taxa de funcţionare

Art. 9. - (1) Administratorul achită Comisiei, de la momentul autorizării fondului de pensii administrat privat, pe durata existenţei acestuia, o taxă lunară de funcţionare.

(2)  Agenţii de marketing persoane juridice care au fost autorizaţi sau avizaţi de Comisie şi care îşi desfăşoară activitatea în temeiul contractului de mandat încheiat cu un administrator achită Comisiei o taxă lunară de funcţionare.

(3)  Taxa lunară de funcţionare se aplică veniturilor brute realizate de către agenţii de marketing persoane juridice din activitatea de marketing a fondului de pensii administrat privat.

(4)   Depozitarii achită Comisiei o taxă lunară de funcţionare.

Art. 10. - (1) Taxa lunară de funcţionare pentru administrator este compusă din:

a)   0,25% din valoarea contribuţiilor brute încasate de administrator, suportată de acesta din comisionul de administrare dedus din contribuţiile plătite;

b)   0,005% din valoarea activului net al fondului de pensii administrat privat, suportată de administrator din comisionul de administrare dedus de acesta din activul net total al fondului de pensii administrat privat.

(2)   Taxa lunară de funcţionare pentru agentul de marketing persoană juridică este în cuantum de 0,5%, aplicată veniturilor brute realizate de către acesta din activitatea de marketing a fondurilor de pensii administrate privat.

(3)  Taxa lunară de funcţionare pentru depozitari este în cuantum de 0,1%, aplicată veniturilor obţinute de aceştia din activitatea de depozitare aferentă fondurilor de pensii administrate privat.

Art. 11. - (1) Administratorii sunt obligaţi să întocmească şi să transmită lunar Comisiei, pentru luna precedentă, raportarea privind modul de constituire şi virare a taxei de funcţionare, potrivit anexei nr. 1.

(2)   Raportarea prevăzută la alin. (1) se semnează de către reprezentantul legal al administratorului.

(3)   Raportarea prevăzută la alin. (1) se transmite pe suport hârtie şi în format electronic, până la data de 25 a fiecărei luni calendaristice pentru luna precedentă.

Art. 12. - (1) Agenţii de marketing persoane juridice sunt obligaţi să întocmească şi să transmită lunar Comisiei, pentru luna precedentă, raportarea privind modul de constituire şi virare a taxei de funcţionare, potrivit anexei nr. 2.

(2)   Raportarea prevăzută la alin. (1) se semnează de către reprezentantul legal al agentului de marketing persoană juridică.

(3)   Raportarea prevăzută la alin. (1) se transmite pe suport hârtie şi în format electronic, până la data de 25 a fiecărei luni calendaristice pentru luna precedentă.

(4)   In cazul în care agentul de marketing persoană juridică realizează venituri de la mai mulţi administratori, acesta are obligaţia de a evidenţia în raportarea prevăzută la alin. (1) veniturile realizate de la fiecare administrator.

Art. 13. - (1) Depozitarii sunt obligaţi să întocmească şi să transmită lunar Comisiei, pentru luna precedentă, raportarea privind modul de constituire şi virare a taxei de funcţionare, potrivit anexei nr. 3.

(2)   Raportarea prevăzută la alin. (1) se semnează de către reprezentantul legal al depozitarului.

(3)   Raportarea prevăzută la alin. (1) se transmite pe suport hârtie şi în format electronic, până la data de 25 a fiecărei luni calendaristice pentru luna precedentă.

(4)  In cazul în care depozitarul realizează venituri de la mai mulţi administratori, acesta are obligaţia de a evidenţia în raportarea prevăzută la alin. (1) veniturile de la fiecare administrator în parte.

CAPITOLUL III

Dispoziţii finale

Art. 14. - (1) Taxele prevăzute în prezenta normă vor fi virate în contul Comisiei deschis la Trezoreria Municipiului Bucureşti.

(2) Virarea sumelor datorate lunar se va realiza cel târziu până la data de 25 a fiecărei luni calendaristice pentru luna precedentă, fără deducerea din obligaţia de plată a comisioanelor bancare.

Art. 15. - (1) Pentru neachitarea la termen a taxelor de funcţionare prevăzute la art. 10, administratorii, agenţii de marketing persoane juridice şi depozitarii datorează majorări de întârziere, calculate în conformitate cu reglementările în vigoare aplicabile la colectarea creanţelor bugetare.

(2) Majorările de întârziere vor fi evidenţiate separat pe ordinul de plată şi vor fi virate în contul Comisiei deschis la Trezoreria Municipiului Bucureşti.

Art. 16. - (1) Verificarea respectării prevederilor legale privind virarea sumelor prevăzute la art. 10 se face de către Comisie.

(2) In cazul raportării eronate a bazei de calcul, pentru diferenţele constatate Comisia aplică în mod corespunzător majorările de întârziere prevăzute la art. 15, calculate pentru fiecare zi de întârziere, începând cu ziua imediat următoare datei de scadenţă şi până la data plăţii efective inclusiv.

Art. 17. - Sumele provenind din taxe de autorizare, avizare, funcţionare, precum şi din majorări de întârziere se constituie venituri la bugetul Comisiei, conform art. 17 alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 50/2005 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea Comisiei de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private, aprobată cu modificări si completări prin Legea nr. 313/2005.

Art. 18. - Eventualele sume virate în plus se vor regulariza ulterior, la iniţiativa plătitorului, cu avizul prealabil al Comisiei.

Art. 19. - Anexele nr. 1-3 fac parte integrantă din prezenta normă.

ANEXA Nr. 1 la normă

RAPORTARE

privind modul de constituire şi virare a taxei de funcţionare

Administrator ................................................................................

            (denumire)

Fond de pensii administrate privat ..................................................

                                                            (denumire)

Luna

Total

contribuţii

brute încasate

Valoarea

activului net

total

Comision de administrare

încasat din contribuţii

Comision de administrare

încasat din activul net total

Taxă

de funcţionare

datorată din

contribuţii

Taxă

de funcţionare

datorată din

activul net total

Taxa

de funcţionare

datorată

(col. 6+7)

Documentul/ data

1

2

3

4

5

6

7

8

9

Numele şi prenumele ..................

Semnătura ....................................

Ştampila .......................................

ANEXA Nr. 2 la normă

RAPORTARE

privind modul de constituire şi virare a taxei de funcţionare

Luna ...............

Agent de marketing persoană juridică .........................................

(denumire)

Denumire administrator

Venitul brut realizat

Taxa de funcţionare datorată

Documentul/data

1

2

3

4

Numele şi prenumele ..................

Semnătura ....................................

Ştampila .......................................

ANEXA Nr. 3 la normă

RAPORTARE

privind modul de constituire şi virare a taxei de funcţionare

Luna ...............

Depozitar ......................................

(denumire)

Denumire administrator

Venit realizat

Taxa de funcţionare datorată

Documentul/data

1

2

3

4

Numele şi prenumele .............................

Semnătura ...............................................

Ştampila ..................................................


SmartCity5

COMENTARII la Hotărârea 19/2007

Momentan nu exista niciun comentariu la Hotărârea 19 din 2007
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu