Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

REGULAMENT din 16 martie 2005

REGULAMENT    din 16 martie 2005

privind procedura de investigatie in materia ajutorului de stat

ACT EMIS DE: CONSILIUL CONCURENTEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 257 din 28 martie 2005


SmartCity3


    In temeiul art. 28 alin. (1) din Legea concurentei nr. 21/1996, cu modificarile si completarile ulterioare, si al art. 22 alin. (1) din Legea nr. 143/1999 privind ajutorul de stat, cu modificarile si completarile ulterioare,

    Consiliul Concurentei adopta prezentul regulament.

    Introducere
    Elaborarea unui cadru juridic de reglementare a materiei ajutorului de stat reprezinta continuarea procesului de armonizare a legislatiei romanesti cu legislatia europeana, parte a procesului de aderare a Romaniei la Uniunea Europeana.
    Scopul controlului ajutoarelor de stat acordate de autoritatile publice sau de organismele care administreaza resurse ale statului ori ale colectivitatilor locale este de a urmari masura in care un ajutor de stat este compatibil cu un mediu concurential normal, intr-o economie de piata in care preturile produselor si tarifelor serviciilor sunt determinate de cerere si oferta.
    Prezentul regulament este emis avand in vedere competenta specifica a Consiliului Concurentei de a verifica respectarea cerintelor de ordin formal si de fond privind notificarea, de a decide asupra compatibilitatii ajutorului de stat cu mediul concurential normal, in situatia acordarii ajutoarelor de stat sau a modificarii ajutoarelor de stat existente, precum si de a lua masurile ce se impun in cazul nerespectarii deciziilor sale. Prezentul regulament se va aplica ajutorului de stat in toate sectoarele economiei, cu exceptia agriculturii si pisciculturii.

    CAP. 1
    Dispozitii generale

    Art. 1
    Scopul regulamentului
    Scopul prezentului regulament il reprezinta stabilirea procedurii de deschidere si de desfasurare a investigatiilor Consiliului Concurentei in domeniul reglementat de Legea nr. 143/1999 privind ajutorul de stat, cu modificarile si completarile ulterioare, denumita in continuare lege.
    Art. 2
    Definitii
    In sensul prezentului regulament, termenii si expresiile de mai jos au urmatoarele semnificatii:
    1. ajutor de stat nou este orice ajutor de stat sub forma de schema sau de ajutor individual, care nu este ajutor existent, inclusiv modificarile unui ajutor de stat existent;
    2. utilizarea abuziva a ajutorului de stat reprezinta utilizarea ajutorului de stat de catre beneficiar contrar deciziei emise de Consiliul Concurentei in baza prevederilor art. 5 alin. (3), respectiv a prevederilor art. 9 alin. (3) sau (4).

    CAP. 2
    Procedura privind ajutorul de stat notificat

    Art. 3
    Notificarea unui ajutor de stat nou
    (1) Orice intentie de a acorda un ajutor de stat nou sau de a modifica un ajutor de stat existent trebuie notificata Consiliului Concurentei in timp suficient de catre furnizorul si initiatorul ajutorului de stat, cu exceptia cazului in care este altfel prevazut in lege sau in regulamentele de aplicare a acesteia. Prin inregistrarea notificarii in Registrul special, Consiliul Concurentei confirma primirea acesteia.
    (2) In notificare furnizorul si initiatorul vor furniza toate informatiile necesare pentru a-i permite Consiliului Concurentei sa ia o decizie in conformitate cu prevederile art. 5 si 9.
    Art. 4
    Clauza suspensiva
    Orice ajutor de stat nou nu poate fi acordat si orice modificare a unui ajutor de stat existent nu poate fi pusa in aplicare pana cand Consiliul Concurentei nu ia o decizie de autorizare sau pana cand ajutorul de stat nu este considerat ca fiind autorizat.
    Art. 5
    Examinarea preliminara a notificarii si deciziile Consiliului Concurentei
    (1) Consiliul Concurentei examineaza notificarea de indata ce o primeste si ia una dintre deciziile prevazute la alin. (2) - (4), cu respectarea prevederilor art. 10.
    (2) In cazul in care in urma unei examinari preliminare Consiliul Concurentei considera ca masura notificata nu constituie ajutor de stat, va emite o decizie in acest sens.
    (3) In cazul in care in urma unei examinari preliminare Consiliul Concurentei considera ca masura notificata nu prezinta indoieli privind compatibilitatea sa cu regulile de ajutor de stat, va emite o decizie de autorizare.
    (4) In cazul in care in urma unei examinari preliminare Consiliul Concurentei considera ca masura notificata prezinta indoieli privind compatibilitatea sa cu regulile de ajutor de stat, va decide deschiderea unei investigatii.
    (5) Consiliul Concurentei ia una dintre deciziile mentionate la alin. (2) - (4) in termen de 60 de zile de la data la care notificarea a devenit efectiva. Notificarea devine efectiva daca in termen de 20 de zile de la data primirii acesteia sau de la data primirii informatiilor suplimentare solicitate, conform prevederilor art. 6 alin. (1), Consiliul Concurentei nu solicita alte informatii suplimentare.
    (6) In cazul in care Consiliul Concurentei nu a luat una dintre deciziile prevazute la alin. (2) - (4) in termenele stabilite la alin. (5), ajutorul de stat va fi considerat ca fiind autorizat. Furnizorul si initiatorul pot acorda ajutorul de stat respectiv in mod legal dupa instiintarea prealabila a Consiliului Concurentei, in cazul in care Consiliul Concurentei nu a luat nici o decizie conform acestui articol in termen de 15 zile de la primirea instiintarii.
    Art. 6
    Solicitarea de informatii
    (1) In cazul in care Consiliul Concurentei constata ca informatiile cuprinse in notificare sunt inexacte ori incomplete, solicita corectarea sau completarea acestora in termen de 20 de zile de la primirea notificarii. In urma primirii acestor informatii Consiliul Concurentei confirma, in scris, primirea lor furnizorului si initiatorului.
    (2) In cazul in care furnizorul si initiatorul nu transmit informatiile solicitate in termenul stabilit de catre Consiliul Concurentei sau transmit informatii inexacte ori incomplete, Consiliul Concurentei, printr-o scrisoare de revenire sau de completare, stabileste un nou termen pentru furnizarea acestora.
    (3) Notificarea este considerata a fi nesustinuta, si ca urmare retrasa, daca informatiile solicitate conform alin. (2) nu sunt transmise in termenul stabilit, cu exceptia cazurilor in care, inainte de expirarea termenului stabilit:
    a) fie termenul a fost prelungit cu acordul atat al Consiliului Concurentei, cat si al furnizorului si al initiatorului,
    b) fie furnizorul si initiatorul considera ca informatiile cuprinse in notificare sunt complete deoarece informatiile suplimentare solicitate nu sunt disponibile sau au fost deja furnizate, trimitand Consiliului Concurentei in acest sens o declaratie temeinic motivata; in acest caz, termenul de 60 de zile prevazut la art. 4 alin. (5) incepe sa curga de la data primirii acesteia.
    (4) In cazul in care notificarea este considerata a fi retrasa, Consiliul Concurentei informeaza furnizorul si initiatorul despre aceasta.
    Art. 7
    Procedura de investigatie
    (1) Deschiderea unei investigatii se face dupa cum urmeaza:
    a) pe baza informatiilor detinute, directia de resort va intocmi o nota continand o prezentare succinta a cazului, in fapt si in drept, o evaluare preliminara a caracterului de ajutor de stat al masurii in cauza, indoielile privind compatibilitatea acesteia cu un mediu concurential normal, precum si propunerea de deschidere a investigatiei;
    b) investigatia se va deschide prin ordin al presedintelui Consiliului Concurentei, in baza notei directiei de resort.
    (2) Ordinul de deschidere a investigatiei si nota care a stat la baza emiterii acestuia vor fi comunicate furnizorului si initiatorului si vor fi facute publice prin orice mijloace de informare, dupa ce i s-a dat posibilitatea beneficiarului sa specifice care informatii considera ca sunt supuse secretului de stat sau de serviciu.
    (3) Publicarea ordinului de deschidere a investigatiei si a notei da posibilitatea furnizorului, initiatorului si persoanelor interesate sa-si exprime punctul de vedere in termenul stabilit de Consiliul Concurentei in ordinul de deschidere a investigatiei, termen care nu va depasi in mod normal 15 zile. In cazuri temeinic justificate, Consiliul Concurentei poate prelungi acest termen.
    (4) Punctele de vedere primite de catre Consiliul Concurentei vor fi comunicate furnizorului si initiatorului, dupa caz. La cerere, persoanele interesate care si-au exprimat punctul lor de vedere conform alin. (3) pot solicita ca identitatea lor sa nu fie dezvaluita furnizorului si initiatorului, motivand o posibila atingere a intereselor lor. Furnizorul si initiatorul pot formula comentarii asupra punctelor de vedere comunicate lor, intr-un termen care nu va depasi in mod normal 15 zile. In cazuri temeinic justificate, Consiliul Concurentei poate prelungi acest termen.
    Art. 8
    Puteri de investigatie
    (1) In exercitarea atributiilor in cadrul unei proceduri de investigatie, personalul imputernicit al Consiliului Concurentei are urmatoarele puteri de investigatie:
    a) sa solicite furnizorilor de ajutor de stat, organismelor care administreaza surse ale statului sau ale colectivitatilor locale, precum si beneficiarilor de ajutor de stat informatiile si documentele care ii sunt necesare, mentionand baza legala si scopul solicitarii, si poate stabili termene pana la care aceste informatii si documente sa ii fie furnizate;
    b) sa i se permita accesul, in prezenta reprezentantului legal al beneficiarului de ajutor de stat ori in prezenta altei persoane desemnate de acesta, in orice spatiu in care isi desfasoara activitatea beneficiarul ajutorului de stat;
    c) sa solicite explicatii si declaratii reprezentantilor furnizorului de ajutor de stat, organismelor care administreaza surse ale statului sau ale colectivitatilor locale si beneficiarilor de ajutor de stat, dupa caz;
    d) sa i se permita accesul in timpul controlului la registre, documente, inscrisuri sau evidente contabile si sa obtina copii de pe acestea.
    (2) La cerere, personalul imputernicit al Consiliului Concurentei beneficiaza de protectie din partea organelor abilitate ale statului.
    (3) Personalul Consiliului Concurentei trebuie sa isi exercite atributiile prevazute la alin. (1) pe baza prezentarii unui ordin de inspectie in care sa se specifice tematica si scopul inspectiei.
    (4) Investigatia se va finaliza cu un raport de investigatie. O copie a acestui raport va fi transmisa furnizorului si initiatorului.
    Art. 9
    Deciziile Consiliului Concurentei privind inchiderea procedurii de investigatie
    (1) Procedura de investigatie se va incheia printr-o decizie a Consiliului Concurentei conform alin. (2) - (5), cu exceptia cazurilor prevazute la art. 10.
    (2) Atunci cand Consiliul Concurentei constata ca masura nu constituie ajutor de stat, va emite o decizie in acest sens.
    (3) Atunci cand Consiliul Concurentei constata ca indoielile privind compatibilitatea masurii de sprijin cu regulile de ajutor de stat au fost indepartate, va emite o decizie de autorizare.
    (4) Consiliul Concurentei poate impune, intr-o decizie de autorizare, conditii, cu respectarea carora masura poate fi considerata compatibila cu regulile de ajutor de stat. De asemenea, poate impune obligatii pentru a permite monitorizarea respectarii deciziei.
    (5) Atunci cand Consiliul Concurentei constata ca ajutorul de stat notificat nu este compatibil cu regulile de ajutor de stat, va interzice printr-o decizie acordarea ajutorului.
    (6) Consiliul Concurentei va trebui sa ia una dintre deciziile prevazute la alin. (2) - (5), imediat ce indoielile la care se face referire la art. 5 alin. (4) au fost indepartate, intr-un termen de cel mult patru luni de la data deschiderii investigatiei.
    (7) In cazul in care Consiliul Concurentei nu a luat una dintre deciziile prevazute la alin. (2) - (5), ajutorul de stat va fi considerat ca fiind autorizat.
    Art. 10
    Retragerea notificarii
    (1) Furnizorul si initiatorul pot sa isi retraga notificarea inainte de emiterea de catre Consiliul Concurentei a unei decizii in conformitate cu prevederile art. 5 sau 9.
    (2) In cazul in care procedura de investigatie a fost initiata, Consiliul Concurentei inchide prin ordin al presedintelui aceasta procedura.
    Art. 11
    Revocarea unei decizii
    In cazul in care se constata ca decizia a fost emisa pe baza unor informatii incorecte transmise pe parcursul procedurii de catre furnizor si initiator si care au fost determinate in luarea deciziei, Consiliul Concurentei poate revoca decizia luata in conformitate cu prevederile art. 5 alin. (2) si (3) sau ale art. 9 alin. (2) - (4), dupa ce li s-a acordat furnizorului si initiatorului posibilitatea de a-si exprima punctele de vedere. In vederea adoptarii respectivei decizii, Consiliul Concurentei va deschide procedura de investigatie. Prevederile art. 7, 8, 9, 12, art. 13 alin. (1), art. 14 alin. (1) si (4) si ale art. 15 vor fi aplicate in mod corespunzator.

    CAP. 3
    Procedura privind ajutorul de stat ilegal

    Art. 12
    Examinarea si solicitarea de informatii
    (1) In cazul in care Consiliul Concurentei intra in posesia unor informatii, din orice sursa, cu privire la un ajutor de stat presupus ilegal, aceasta examineaza de indata aceste informatii.
    (2) Consiliul Concurentei va solicita informatii de la furnizor si/sau initiator in conformitate cu prevederile art. 3 alin. (2) si ale art. 6 alin. (1) si (2).
    (3) In cazul in care nici in urma scrisorii de revenire sau de completare furnizorul si/sau initiatorul nu transmit informatiile solicitate in termenul stabilit, Consiliul Concurentei va decide deschiderea investigatiei, care se va finaliza cu o decizie conform art. 9 alin. (2) - (5).
    Art. 13
    Procedura privind ajutorul de stat ilegal acordat printr-un act administrativ
    (1) In cazul in care, dupa analiza informatiilor primite si a punctelor de vedere exprimate, Consiliul Concurentei considera ca masura de sprijin la care se face referire la art. 12 alin. (1) este ajutor de stat ilegal, va solicita curtii de apel in a carei circumscriptie teritoriala se afla sediul principal al furnizorului sau al beneficiarului de ajutor de stat sa dispuna, prin ordonanta presedintiala, suspendarea acordarii ajutorului de stat pana cand Consiliul Concurentei emite o decizie conform alin. (3) privind compatibilitatea acestuia cu regulile de ajutor de stat.
    (2) Totodata Consiliul Concurentei va reaminti furnizorului obligatia de a notifica ajutorul de stat in conformitate cu prevederile art. 3 alin. (1).
    (3) Consiliul Concurentei va emite o decizie in conformitate cu prevederile art. 5. In cazul in care Consiliul Concurentei decide sa deschida procedura de investigatie, aceasta se va incheia prin emiterea unei decizii conform prevederilor art. 9 alin. (2) - (5).
    (4) In cazul in care Consiliul Concurentei, in urma procedurii de investigatie prevazute la alin. (3), emite o decizie de interzicere, acesta va solicita curtii de apel in a carei circumscriptie teritoriala se afla sediul principal al furnizorului sau al beneficiarului de ajutor de stat anularea actului administrativ prin care s-a acordat ajutorul de stat ilegal si, pe cale de consecinta, suspendarea, recuperarea sau rambursarea ajutorului de stat si a dobanzii aferente acestuia, la o rata propusa de Consiliul Concurentei.
    Art. 14
    Procedura privind ajutorul de stat ilegal acordat printr-un act normativ
    (1) In cazul in care ajutorul de stat presupus ilegal a fost acordat printr-un act normativ cu putere de lege, Consiliul Concurentei va sesiza autoritatea emitenta, care este obligata ca in termen de 10 zile sa ia o decizie cu privire la suspendarea actului normativ prin care s-a acordat ajutorul de stat. Concomitent, Consiliul Concurentei informeaza furnizorul si beneficiarul de ajutor de stat cu privire la sesizarea transmisa autoritatii emitente.
    (2) In termen de 30 de zile de la data primirii sesizarii de catre autoritatea emitenta, furnizorul si initiatorul sunt obligati sa notifice Consiliului Concurentei in conformitate cu prevederile art. 3.
    (3) Consiliul Concurentei va analiza notificarea ajutorului de stat presupus ilegal, potrivit dispozitiilor cuprinse in cap. II, si va emite una dintre deciziile prevazute de art. 5 alin. (2) - (4) sau de art. 9 alin. (2) - (5).
    (4) In cazul in care furnizorul si initiatorul nu notifica in termen de 30 de zile de la data primirii sesizarii, Consiliul Concurentei va decide deschiderea investigatiei, care se va finaliza cu o decizie conform art. 9 alin. (2) - (5).
    (5) In urma emiterii unei decizii conform alin. (3) sau (4), autoritatea emitenta, tinand cont de aceasta, va lua o decizie cu privire la modificarea actului normativ prin care s-a acordat ajutorul de stat, respectiv cu privire la recuperarea sau rambursarea ajutoarelor de stat deja acordate.
    Art. 15
    Termen de prescriptie
    (1) Dreptul Consiliului Concurentei de a solicita recuperarea ajutorului de stat este supus unui termen de prescriptie de 10 ani.
    (2) Termenul de prescriptie va incepe sa curga din ziua in care ajutorul de stat ilegal este acordat beneficiarului. Orice masura luata de Consiliul Concurentei in legatura cu ajutorul de stat ilegal intrerupe acest termen. Termenul de prescriptie este suspendat atat timp cat cazul se afla pe rol la curtea de apel sau la Inalta Curte de Casatie si Justitie, dupa caz. Fiecare intrerupere duce la curgerea unui nou termen.
    (3) Orice ajutor de stat pentru care a expirat termenul de prescriptie este considerat ajutor existent.

    CAP. 4
    Procedura privind utilizarea abuziva a ajutorului de stat

    Art. 16
    Utilizarea abuziva a ajutorului de stat
    In cazul unei utilizari abuzive a ajutorului de stat, Consiliul Concurentei poate deschide procedura de investigatie in conformitate cu prevederile art. 5 alin. (4). Prevederile art. 7, 8, 9, 12, art. 13 alin. (1), art. 14 alin. (1) si (4) si ale art. 15 vor fi aplicate in mod corespunzator.

    CAP. 5
    Procedura privind schemele de ajutor de stat existente

    Art. 17
    Rezultatul activitatii de monitorizare
    In cazul in care, in urma activitatii de monitorizare prevazute in art. 26 din lege, Consiliul Concurentei sesizeaza ca o schema de ajutor de stat existenta nu mai este compatibila cu regulile de ajutor de stat, acesta informeaza furnizorul si initiatorul in aceasta privinta si le da posibilitatea sa transmita comentarii in termen de 30 de zile de la data primirii informarilor. In cazuri temeinic justificate, Consiliul Concurentei poate prelungi acest termen.
    Art. 18
    Propunerea de masuri adecvate
    In cazul in care, in urma analizarii informatiilor primite de la furnizor si initiator, conform art. 17, Consiliul Concurentei ajunge la concluzia ca o schema de ajutor de stat existenta nu mai este compatibila cu prevederile legii si cu prevederile reglementarilor emise in aplicarea acesteia, emite o recomandare, conform art. 13 din lege, prin care solicita furnizorului si initiatorului sa ia masuri pentru eliminarea incompatibilitatii acesteia. Solicitarea Consiliului Concurentei poate sa includa, printre altele, o recomandare privind:
    a) modificarea substantiala a schemei de ajutor de stat;
    b) introducerea unor cerinte procedurale;
    c) anularea schemei de ajutor de stat.
    Art. 19
    Consecintele propunerii de masuri
    (1) In cazul in care furnizorul si initiatorul accepta masurile propuse, acestia vor informa in scris Consiliul Concurentei asupra deciziei luate. Consiliul Concurentei ia cunostinta de aceasta decizie si informeaza furnizorul si initiatorul despre aceasta. Furnizorul si initiatorul au obligatia sa puna in aplicare masurile acceptate.
    (2) In cazul in care furnizorul si initiatorul nu accepta masurile propuse, iar Consiliul Concurentei, dupa analizarea argumentelor acestora, sustine in continuare necesitatea aplicarii acestor masuri, Consiliul Concurentei va initia procedura de investigatie in conformitate cu prevederile art. 5 alin. (4). Prevederile art. 7, 8, 9 si 11 vor fi aplicate in mod corespunzator.

    CAP. 6
    Persoanele interesate

    Art. 20
    Drepturile persoanelor interesate
    (1) Orice persoana interesata poate transmite punctul sau de vedere conform prevederilor art. 7, ca urmare a emiterii unui ordin al presedintelui Consiliului Concurentei de a deschide procedura de investigatie. Oricarei persoane interesate care a transmis punctul sau de vedere in timpul procedurii de investigatie si oricarui beneficiar de ajutor de stat individual i se va transmite o copie a deciziei adoptate de Consiliul Concurentei in conformitate cu prevederile art. 9.
    (2) Orice persoana interesata poate informa Consiliul Concurentei asupra unui ajutor de stat presupus ilegal sau asupra unei presupuse utilizari abuzive a unui ajutor de stat. In cazul in care Consiliul Concurentei considera ca, pe baza informatiilor pe care le poseda, nu exista motive suficiente pentru a-si forma un punct de vedere asupra cazului, va informa persoana interesata despre aceasta. In cazul in care Consiliul Concurentei adopta o decizie intr-un caz privind subiectul informatiilor furnizate, va trimite o copie a respectivei decizii persoanei interesate.
    (3) La cerere, orice persoana interesata poate obtine o copie a oricarei decizii emise de Consiliul Concurentei in conformitate cu prevederile art. 5 si 9.

    CAP. 7
    Dispozitii comune

    Art. 21
    Nerespectarea deciziilor de interzicere
    (1) In cazul in care, in urma emiterii unei decizii de interzicere de catre Consiliul Concurentei, ajutorul de stat este totusi acordat in temeiul unui act administrativ, Consiliul Concurentei va solicita curtii de apel in a carei circumscriptie teritoriala se afla sediul principal al furnizorului sau al beneficiarului anularea actului prin care s-a acordat ajutorul de stat si, pe cale de consecinta, recuperarea ajutorului de stat de catre furnizor sau rambursarea de catre beneficiar.
    (2) In cazul in care, in urma emiterii unei decizii de interzicere de catre Consiliul Concurentei, furnizorul acorda totusi ajutorul de stat in temeiul unui act normativ, Consiliul Concurentei va sesiza autoritatea emitenta. Aceasta, tinand seama de decizia Consiliului Concurentei, se va pronunta, in termen de 30 de zile de la primirea sesizarii, in legatura cu modificarea actului normativ si cu recuperarea sau rambursarea ajutoarelor acordate.
    Art. 22
    Secretul profesional
    Inspectorii de concurenta au obligatia de a nu dezvalui informatiile si documentele la care au acces si care au caracter de informatii secrete de stat sau informatii secrete de serviciu.
    Art. 23
    Destinatarul deciziei
    Deciziile emise in conformitate cu prevederile cap. II, III, IV, V si VII vor fi adresate beneficiarului, furnizorului si initiatorului. Consiliul Concurentei le va comunica beneficiarului in cel mai scurt timp posibil si ii va da acestuia posibilitatea sa specifice care informatii considera ca sunt supuse secretului de stat sau de serviciu.
    Art. 24
    Publicarea deciziilor
    Consiliul Concurentei asigura publicarea prin orice mijloace de informare a deciziilor emise conform prevederilor art. 5 alin. (2) si (3) si ale art. 9 alin. (2) - (5), a ordinului de deschidere a investigatiei si a notei aferente acestuia, emise in conformitate cu prevederile art. 7 alin. (2), precum si a ordinului emis conform prevederilor art. 10 alin. (2).
    Art. 25
    Dispozitii finale
    (1) Prezentul regulament transpune in legislatia romaneasca Regulamentul Consiliului Uniunii Europene (CE) nr. 659/1999 din 22 martie 1999 privind regulile pentru punerea in aplicare a art. 93 din Tratatul CE, publicat in Jurnalul Oficial al Comunitatilor Europene (JOCE) nr. L 83 din 27 martie 1999.
    (2) Prezentul regulament va fi pus in aplicare prin ordin al presedintelui Consiliului Concurentei si va fi publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.



SmartCity5

COMENTARII la Regulament 0/2005

Momentan nu exista niciun comentariu la Regulament 0 din 2005
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Regulament 0/2005
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu