Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 937/M.85/676/913/10866/38/7/503 din  6 septembrie 2005

pentru aprobarea Normelor proprii de aplicare a Contractului-cadru privind conditiile acordarii asistentei medicale in cadrul sistemului de asigurari sociale de sanatate pentru anul 2005, adaptate la specificul organizarii asistentei medicale in reteaua sanitara a ministerelor si institutiilor din domeniul apararii, ordinii publice, sigurantei nationale si autoritatii judecatoresti, aplicabile in relatiile contractuale dintre Casa Asigurarilor de Sanatate a Apararii, Ordinii Publice, Sigurantei Nationale si Autoritatii Judecatoresti si furnizorii de servicii medicale si farmaceutice care apartin acestei retele

ACT EMIS DE: MINISTERUL SANATATII


SmartCity3

              Nr. 937 din 6 septembrie 2005
              MINISTERUL APARARII NATIONALE
              Nr. M.85 din 23 mai 2005
              MINISTERUL ADMINISTRATIEI SI INTERNELOR
              Nr. 676 din 2 iunie 2005
              MINISTERUL JUSTITIEI
              Nr. 913 din 28 iunie 2005
              SERVICIUL ROMAN DE INFORMATII
              Nr. 10.866 din 10 iunie 2005
              SERVICIUL DE TELECOMUNICATII SPECIALE
              Nr. 38 din 16 iunie 2005
              SERVICIUL DE INFORMATII EXTERNE
              Nr. 7 din 20 iunie 2005
              SERVICIUL DE PROTECTIE SI PAZA
              Nr. 503 din 22 iunie 2005
ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 839 din 16 septembrie 2005

    Pentru aplicarea art. 10 alin. (8) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 150/2002 privind organizarea si functionarea sistemului de asigurari sociale de sanatate, cu modificarile si completarile ulterioare, a art. 5^1 din Ordonanta Guvernului nr. 56/1998 privind infiintarea, organizarea si functionarea Casei Asigurarilor de Sanatate a Apararii, Ordinii Publice, Sigurantei Nationale si Autoritatii Judecatoresti, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 458/2001, si a art. 2 alin. (2) din Hotararea Guvernului nr. 52/2005 pentru aprobarea Contractului-cadru privind conditiile acordarii asistentei medicale in cadrul sistemului de asigurari sociale de sanatate pentru anul 2005, cu modificarile ulterioare,
    in temeiul art. 7 alin. (4) din Hotararea Guvernului nr. 168/2005 privind organizarea si functionarea Ministerului Sanatatii, cu modificarile si completarile ulterioare, al art. 7 alin. (1) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 14/2001 privind organizarea si functionarea Ministerului Apararii Nationale, aprobata cu modificari prin Legea nr. 389/2001, al art. 9 alin. (4) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 63/2003 privind organizarea si functionarea Ministerului Administratiei si Internelor, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 604/2003, cu modificarile ulterioare, al art. 6 alin. (4) din Hotararea Guvernului nr. 83/2005 privind organizarea si functionarea Ministerului Justitiei, al art. 23 alin. 3 din Legea nr. 14/1992 privind organizarea si functionarea Serviciului Roman de Informatii, cu modificarile si completarile ulterioare, al art. 10 din Legea nr. 92/1996 privind organizarea si functionarea Serviciului de Telecomunicatii Speciale, cu modificarile si completarile ulterioare, al art. 7 alin. (3) din Legea nr. 1/1998 privind organizarea si functionarea Serviciului de Informatii Externe, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, si al art. 8 alin. (3) din Legea nr. 191/1998 privind organizarea si functionarea Serviciului de Protectie si Paza, cu modificarile si completarile ulterioare,

    ministrul sanatatii, ministrul apararii nationale, ministrul administratiei si internelor, ministrul justitiei, directorul Serviciului Roman de Informatii, directorul Serviciului de Telecomunicatii Speciale, directorul Serviciului de Informatii Externe si directorul Serviciului de Protectie si Paza emit prezentul ordin.

    Art. 1
    (1) Se aproba Normele proprii de aplicare a Contractului-cadru privind conditiile acordarii asistentei medicale in cadrul sistemului de asigurari sociale de sanatate pentru anul 2005, adaptate la specificul organizarii asistentei medicale in reteaua sanitara a ministerelor si institutiilor din domeniul apararii, ordinii publice, sigurantei nationale si autoritatii judecatoresti, aplicabile in relatiile contractuale dintre Casa Asigurarilor de Sanatate a Apararii, Ordinii Publice, Sigurantei Nationale si Autoritatii Judecatoresti si furnizorii de servicii medicale si farmaceutice care apartin acestei retele, prevazute in anexa care face parte integranta din prezentul ordin.
    (2) Relatiile contractuale dintre Casa Asigurarilor de Sanatate a Apararii, Ordinii Publice, Sigurantei Nationale si Autoritatii Judecatoresti si furnizorii de servicii medicale, farmaceutice si dispozitive medicale se vor derula in conformitate cu prevederile Normelor metodologice de aplicare a Contractului-cadru privind conditiile acordarii asistentei medicale in cadrul sistemului de asigurari sociale de sanatate pentru anul 2005, aprobate prin Ordinul ministrului sanatatii si al presedintelui Casei Nationale de Asigurari de Sanatate nr. 56/45/2005, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 134 si nr. 134 bis din 14 februarie 2005, cu modificarile ulterioare.
    Art. 2
    Prezentul ordin va fi publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.

                 Ministrul sanatatii,
                 Gheorghe Eugen Nicolaescu

                 Ministrul apararii nationale,
                 Teodor Atanasiu

                 p. Ministrul administratiei si internelor,
                 Nicolae Berechet,
                 secretar de stat

                 p. Ministrul justitiei,
                 Katalin Barbara Kibedi,
                 secretar de stat

                 Directorul Serviciului Roman de Informatii,
                 Alexandru-Radu Timofte

                 Directorul Serviciului de Telecomunicatii Speciale,
                 Tudor Tanase

                 Directorul Serviciului de Informatii Externe,
                 Gheorghe Fulga

                 Directorul Serviciului de Protectie si Paza,
                 Gabriel Naghi

    ANEXA 1

                           NORME PROPRII
de aplicare a Contractului-cadru privind conditiile acordarii asistentei medicale in cadrul sistemului de asigurari sociale de sanatate pentru anul 2005, adaptate la specificul organizarii asistentei medicale in reteaua sanitara a ministerelor si institutiilor din domeniul apararii, ordinii publice, sigurantei nationale si autoritatii judecatoresti, aplicabile in relatiile contractuale dintre Casa Asigurarilor de Sanatate a Apararii, Ordinii Publice, Sigurantei Nationale si Autoritatii Judecatoresti si furnizorii de servicii medicale si farmaceutice care apartin acestei retele

    CAP. 1
    Dispozitii generale

    Art. 1
    (1) Prezentele norme stabilesc reguli de aplicare a Contractului-cadru privind conditiile acordarii asistentei medicale in cadrul sistemului de asigurari sociale de sanatate pentru anul 2005, aprobat prin Hotararea Guvernului nr. 52/2005, cu modificarile ulterioare, denumit in continuare Contract-cadru, adaptate la specificul organizarii asistentei medicale in retelele sanitare proprii din domeniul apararii, ordinii publice, sigurantei nationale si autoritatii judecatoresti.
    (2) Prevederile prezentelor norme, in masura in care nu dispun altfel, se completeaza cu dispozitiile Normelor metodologice de aplicare a Contractului-cadru privind conditiile acordarii asistentei medicale in cadrul sistemului de asigurari sociale de sanatate pentru anul 2005, aprobate prin Ordinul ministrului sanatatii si al presedintelui Casei Nationale de Asigurari de Sanatate nr. 56/45/2005, cu modificarile ulterioare.
    (3) Prezentele norme sunt aplicabile pe toata durata de valabilitate a Hotararii Guvernului nr. 52/2005, cu modificarile ulterioare.
    Art. 2
    Furnizorii de servicii medicale din retelele sanitare apartinand sistemului apararii, ordinii publice, sigurantei nationale si autoritatii judecatoresti sunt cei prevazuti la art. 5 din Ordonanta Guvernului nr. 56/1998 privind infiintarea, organizarea si functionarea Casei Asigurarilor de Sanatate a Apararii, Ordinii Publice, Sigurantei Nationale si Autoritatii Judecatoresti, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 458/2001.
    Art. 3
    Atributiile ce revin, potrivit normelor legale in vigoare, directiilor de sanatate publica judetene si a municipiului Bucuresti in domeniul asistentei medicale in sistemul asigurarilor sociale de sanatate sunt exercitate de directiile medicale sau de alte structuri similare ale ministerelor si institutiilor din domeniul apararii, ordinii publice, sigurantei nationale si autoritatii judecatoresti in cadrul retelelor sanitare proprii.
    Art. 4
    (1) In vederea incheierii contractului, furnizorii de servicii medicale din reteaua apararii, ordinii publice, sigurantei nationale si autoritatii judecatoresti vor prezenta documentele prevazute in Contractul-cadru. Certificatului de inregistrare in registrul unic al cabinetelor medicale ii este asimilat actul de infiintare a furnizorilor de servicii medicale.
    (2) La incheierea contractului de furnizare de servicii farmaceutice, furnizorii din reteaua apararii, ordinii publice, sigurantei nationale si autoritatii judecatoresti vor prezenta documentele prevazute la cap. III din Contractul-cadru referitor la acordarea medicamentelor cu si fara contributie personala in tratamentul ambulatoriu, cu exceptia certificatului de inmatriculare la registrul comertului.
    (3) Prin act de infiintare a furnizorului se intelege inclusiv ordinele legale de infiintare emise de ministerele si institutiile din sistemul apararii, ordinii publice, sigurantei nationale si autoritatii judecatoresti.
    Art. 5
    (1) Toate documentele care stau la baza incheierii contractelor si decontarii serviciilor medicale si farmaceutice si care contin informatii clasificate potrivit legii, datorita specificului institutiei respective, se certifica prin semnatura reprezentantilor legali ai furnizorilor, care vor raspunde de exactitatea si realitatea datelor transmise si/sau raportate.
    (2) Documentele prevazute la alin. (1) se prezinta spre verificare de catre reprezentantii legali ai furnizorilor, la sediul acestora, numai persoanelor nominalizate, potrivit specialitatilor si competentelor, de catre Casa Asigurarilor de Sanatate a Apararii, Ordinii Publice, Sigurantei Nationale si Autoritatii Judecatoresti, agreate de institutie. Fac exceptie de la activitatea de agreare auditorii publici interni ai Casei Asigurarilor de Sanatate a Apararii, Ordinii Publice, Sigurantei Nationale si Autoritatii Judecatoresti pe timpul misiunii.
    (3) Persoanele cu drept de control apartinand Casei Asigurarilor de Sanatate a Apararii, Ordinii Publice, Sigurantei Nationale si Autoritatii Judecatoresti, prevazute la alin. (2), vor avea acces la informatiile clasificate potrivit legii, in conditiile si cu respectarea procedurilor prevazute de lege.
    (4) Aceste documente sunt acte justificative care sustin platile efectuate, se arhiveaza si se pastreaza la sediul furnizorului pe toata durata prevazuta de Legea contabilitatii nr. 82/1991, republicata.
    Art. 6
    (1) Asiguratii care platesc contributia pentru asigurarile sociale de sanatate, indiferent de casa de asigurari in a carei evidenta se afla, precum si cei din categoriile de persoane prevazute la art. 6 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 150/2002 privind organizarea si functionarea sistemului de asigurari sociale de sanatate, cu modificarile si completarile ulterioare, care solicita servicii medicale furnizate in sistemul apararii, ordinii publice, sigurantei nationale si autoritatii judecatoresti, vor face dovada calitatii lor potrivit prevederilor art. 5 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 150/2002, cu modificarile si completarile ulterioare.
    (2) Pentru asiguratii care, potrivit legii, au regim de confidentialitate, precum si pentru persoanele private de libertate, evidenta acestora la Casa Asigurarilor de Sanatate a Apararii, Ordinii Publice, Sigurantei Nationale si Autoritatii Judecatoresti se tine numeric. Dovada calitatii de asigurat pentru aceste categorii de persoane se face pe baza adeverintelor eliberate de institutiile care le au in evidenta.
    (3) Pentru categoriile de asigurati care executa o pedeapsa privativa de libertate (arestati, retinuti si condamnati), in scopul evitarii dublei plati, institutiile in evidenta carora se afla acestea vor informa casele judetene de asigurari de sanatate si a municipiului Bucuresti in a caror raza aveau domiciliul aceste persoane, precum si Casa Asigurarilor de Sanatate a Ministerului Transporturilor, Constructiilor si Turismului despre starea de fapt a acestora.

    CAP. 2
    Asistenta medicala primara

    SECTIUNEA 1
    Servicii medicale curative

    Art. 7
    (1) Serviciile medicale se acorda in cabinetul medicului de familie, in cadrul programului de lucru stabilit, iar in afara acestui program, in centre de permanenta stabilite si organizate, potrivit legii, de directiile medicale sau de structurile similare acestora din ministerele si institutiile cu retele sanitare proprii din sistemul apararii, ordinii publice, sigurantei nationale si autoritatii judecatoresti, cu avizul Casei Asigurarilor de Sanatate a Apararii, Ordinii Publice, Sigurantei Nationale si Autoritatii Judecatoresti si in limita fondurilor alocate.
    (2) Avizul Casei Asigurarilor de Sanatate a Apararii, Ordinii Publice, Sigurantei Nationale si Autoritatii Judecatoresti poate fi retras, cu acordul directiilor medicale (similare), dupa o prealabila instiintare a acestora, daca din raportarile furnizorilor rezulta ca adresabilitatea la centrul de permanenta, intr-un trimestru, este nesemnificativa.
    (3) Acolo unde nu se pot organiza centre de permanenta, medicii din sistemul apararii, ordinii publice, sigurantei nationale si autoritatii judecatoresti pot acorda consultatii si in afara orelor de program, conform unui program de lucru stabilit de comun acord cu directiile medicale similare.

    SECTIUNEA a 2-a
    Modalitati de contractare

    Art. 8
    Pentru cabinetele medicale de unitate/infirmerii contractul de furnizare de servicii medicale in asistenta medicala primara se incheie intre spitalul militar, spitalul penitenciar sau alte unitati sanitare care coordoneaza activitatile medicale din aceste cabinete si Casa Asigurarilor de Sanatate a Apararii, Ordinii Publice, Sigurantei Nationale si Autoritatii Judecatoresti, conform reglementarilor specifice.
    Art. 9
    Pentru cabinetele medicale aflate in structura centrelor medicale judetene si ale municipiului Bucuresti contractul de furnizare de servicii medicale in asistenta medicala primara se incheie de reprezentantul legal al centrului medical si Casa Asigurarilor de Sanatate a Apararii, Ordinii Publice, Sigurantei Nationale si Autoritatii Judecatoresti.
    Art. 10
    Contractul de furnizare de servicii medicale in asistenta medicala primara pentru cabinetele medicale aflate in structura/coordonarea centrelor medicale de diagnostic si tratament sau a altor unitati sanitare similare se incheie de reprezentantul legal al acestora si Casa Asigurarilor de Sanatate a Apararii, Ordinii Publice, Sigurantei Nationale si Autoritatii Judecatoresti.
    Art. 11
    Contractul de furnizare de servicii medicale in asistenta medicala primara pentru cabinetele medicale aflate in structura spitalelor din retelele sanitare apartinand ministerelor si institutiilor din domeniul apararii, ordinii publice, sigurantei nationale si autoritatii judecatoresti se incheie de reprezentantul legal al acestor spitale si Casa Asigurarilor de Sanatate a Apararii, Ordinii Publice, Sigurantei Nationale si Autoritatii Judecatoresti.
    Art. 12
    (1) Listele ce cuprind asiguratii aflati in evidenta Casei Asigurarilor de Sanatate a Apararii, Ordinii Publice, Sigurantei Nationale si Autoritatii Judecatoresti, pe baza carora se incheie contractele de furnizare de servicii medicale in asistenta medicala primara, se intocmesc cu respectarea specificului ministerelor si institutiilor din domeniul apararii, ordinii publice, sigurantei nationale si autoritatii judecatoresti.
    (2) Pentru cabinetele medicale de unitate/infirmerii se vor intocmi liste nominale cu militari in termen, elevi si studenti militari, care se certifica de catre comandantul unitatii si de catre reprezentantul legal al unitatii sanitare in coordonarea careia se afla cabinetul medical. Medicii din cabinetele medicale de unitate/infirmerii pot inscrie pe listele nominale cadre active, functionari publici cu statut special, salariati civili, membri de familie ai acestora, precum si pensionari militari, care au optat pentru medicii de familie respectivi.
    (3) Medicul din cabinetul medical de unitate/infirmerie are obligatia sa anunte in scris, in termen de 15 zile, casa de asigurari de sanatate judeteana, a municipiului Bucuresti sau a Ministerului Transporturilor, Constructiilor si Turismului, dupa caz, in a carei raza de competenta isi are domiciliul asiguratul, includerea acestuia pe lista sa.
    Art. 13
    Listele nominale cuprinzand asiguratii, precum si formularele de raportare vor fi intocmite conform modelelor comunicate de Casa Asigurarilor de Sanatate a Apararii, Ordinii Publice, Sigurantei Nationale si Autoritatii Judecatoresti atat pe hartie, cat si pe suport magnetic.

    SECTIUNEA a 3-a
    Modalitati de plata

    Art. 14
    Pentru cabinetele medicale in care se acorda asistenta medicala persoanelor private de libertate, decontarea activitatii de asistenta medicala primara se face pe baza raportarii numerice, conform metodologiei stabilite de comun acord de ministerele si institutiile cu retea sanitara proprie si Casa Asigurarilor de Sanatate a Apararii, Ordinii Publice, Sigurantei Nationale si Autoritatii Judecatoresti.
    Art. 15
    Plata furnizorilor de servicii medicale pentru asistenta medicala acordata pentru persoanele private de libertate se efectueaza pe baza raportarilor numerice, dupa urmatoarele formule, adaptate formularelor de raportare stabilite prin decizie a presedintelui Casei Nationale de Asigurari de Sanatate:

    Total numar de persoane private
    de libertate in fiecare zi a lunii      
    ---------------------------------- = Numar mediu de persoane private de
    Numar de zile calendaristice ale     libertate din luna respectiva
    lunii respective

    Numar mediu de persoane private de
    libertate pe luna x 10
    ---------------------------------- = Numar de puncte neajustate pe luna
                    12

    Numarul initial de persoane private de libertate se va stipula in contract si va fi cel existent la data de 1 ianuarie 2005.
    Prin persoane private de libertate se intelege retinuti si arestati preventiv si persoane care executa o pedeapsa privativa de libertate.
    Art. 16
    Pentru perioada de absenta motivata a medicului care acorda asistenta medicala primara ministerele si institutiile in a caror subordine se afla acesta organizeaza preluarea activitatii medicale de catre un alt medic cu licenta de inlocuire si comunica despre aceasta Casei Asigurarilor de Sanatate a Apararii, Ordinii Publice, Sigurantei Nationale si Autoritatii Judecatoresti. Se considera absenta motivata urmatoarele situatii: concedii de odihna, caz de boala, citatii de la organele judecatoresti sau de alte organe care au dreptul, potrivit legii, de a solicita prezenta la institutiile respective si misiunile ordonate.
    Art. 17
    Directiile medicale sau alte structuri similare acestora din cadrul ministerelor si institutiilor din sistemul apararii, ordinii publice, sigurantei nationale si autoritatii judecatoresti vor pune la dispozitie Casei Asigurarilor de Sanatate a Apararii, Ordinii Publice, Sigurantei Nationale si Autoritatii Judecatoresti liste cuprinzand medicii cu licenta de inlocuire, fara obligatii contractuale, cum este si cazul medicilor militari pensionari sau disponibilizati, care pot prelua activitatea in conditiile legii.
    Art. 18
    (1) Numarul total de puncte se ajusteaza in raport de conditiile in care se desfasoara activitatea, in baza prevederilor art. 1 alin. (2) lit. c) pct. 1 din anexa nr. 2 la Ordinul ministrului sanatatii si al presedintelui Casei Nationale de Asigurari de Sanatate nr. 56/45/2005, cu modificarile ulterioare.
    (2) Lista cuprinzand cabinetele medicale si conditiile specifice sistemului in care se acorda asistenta medicala primara, la care se aplica majorari, se stabileste anual de directiile medicale sau de alte structuri similare din ministerele si institutiile din domeniul apararii, ordinii publice, sigurantei nationale si autoritatii judecatoresti in cadrul retelelor sanitare proprii impreuna cu Casa Asigurarilor de Sanatate a Apararii, Ordinii Publice, Sigurantei Nationale si Autoritatii Judecatoresti, cu referate justificative bine intemeiate si in limita fondului aprobat (cabinete aresturi, cabinete penitenciare, zone izolate etc.).
    (3) Criteriile de stabilire a cabinetelor medicale la care se pot aplica majorari vor fi inaintate de directiile medicale sau de alte structuri similare din ministerele si institutiile din domeniul apararii, ordinii publice, sigurantei nationale si autoritatii judecatoresti spre avizare Ministerului Sanatatii.

    CAP. 3
    Modalitati de contractare si decontare in asistenta ambulatorie de specialitate pentru specialitatile clinice, paraclinice si stomatologice

    Art. 19
    Criteriile de contractare si decontare a serviciilor medicale pentru furnizorii de servicii medicale paraclinice aflati in relatii contractuale cu Casa Asigurarilor de Sanatate a Apararii, Ordinii Publice, Sigurantei Nationale si Autoritatii Judecatoresti sunt stabilite in functie de criteriile prevazute in normele metodologice de aplicare a Contractului-cadru.
    Art. 20
    Decontarea de catre Casa Asigurarilor de Sanatate a Apararii, Ordinii Publice, Sigurantei Nationale si Autoritatii Judecatoresti a serviciilor medicale stomatologice preventive si a tratamentelor stomatologice se face in limita sumei contractate pentru cabinetele medicale din unitatile sanitare ambulatorii de specialitate apartinand ministerelor cu retele sanitare proprii, precum si pentru cele din cadrul ambulatoriilor de specialitate din structura spitalelor din reteaua ministerelor si institutiilor din domeniul apararii, ordinii publice, sigurantei nationale si autoritatii judecatoresti.

    CAP. 4
    Modul de prescriere, eliberare si decontare a medicamentelor cu si fara contributie personala in tratamentul ambulatoriu

    Art. 21
    Asistenta cu medicamente in tratamentul ambulatoriu se asigura de farmaciile autorizate si acreditate conform prevederilor legale in vigoare, precum si de farmaciile care functioneaza in structura unitatilor sanitare din ambulatoriul de specialitate din sistemul de aparare, ordine publica, siguranta nationala si autoritate judecatoreasca, acreditate de comisia de acreditare constituita la nivelul sistemului apararii, ordinii publice, sigurantei nationale si autoritatii judecatoresti, cu respectarea Normelor metodologice de evaluare pentru acreditarea farmaciilor, aprobate prin Ordinul ministrului sanatatii nr. 1.073/2003, cu modificarile ulterioare, adaptate specificului propriu.
    Art. 22
    Pentru farmaciile care functioneaza in ambulatoriile de specialitate din sistemul apararii, ordinii publice, sigurantei nationale si autoritatii judecatoresti nu se aplica criteriile de selectie a farmaciilor, in vederea incheierii contractului, prevazute in anexa nr. 30 la Ordinul ministrului sanatatii si al presedintelui Casei Nationale de Asigurari de Sanatate nr. 56/45/2005, cu modificarile ulterioare.
    Art. 23
    Pentru farmaciile care functioneaza in structura unor unitati sanitare din ambulatoriile de specialitate din reteaua sanitara proprie Casa Asigurarilor de Sanatate a Apararii, Ordinii Publice, Sigurantei Nationale si Autoritatii Judecatoresti va acorda in cadrul sumelor contractate un avans in limita a 30% din valoarea contractului, in conditiile legii.
    Art. 24
    Pentru farmaciile din structura apararii, ordinii publice, sigurantei nationale si autoritatii judecatoresti, la stabilirea valorii contractului nu se va utiliza si criteriul privind punctajul realizat in functie de incadrarea cu personal, dar se va aplica principiul proportionalitatii raportat la numarul de asigurati si consumul de medicamente din anul precedent.
    Art. 25
    Decontarea pentru activitatea curenta a farmaciilor din structura apararii, ordinii publice, sigurantei nationale si autoritatii judecatoresti se efectueaza in termen de pana la 60 de zile calendaristice de la data depunerii facturii de catre farmacie la Casa Asigurarilor de Sanatate a Apararii, Ordinii Publice, Sigurantei Nationale si Autoritatii Judecatoresti.
    Art. 26
    Modalitatea de decontare a partii necompensate de care beneficiaza asiguratii in baza unor legi speciale se stabileste prin ordin al ministrilor si conducatorilor institutiilor din sistemul apararii, ordinii publice, sigurantei nationale si autoritatii judecatoresti.
    Art. 27
    Documentele necesare decontarii medicamentelor se intocmesc in conditiile stabilite prin normele metodologice de aplicare a Contractului-cadru privind conditiile acordarii asistentei medicale in cadrul sistemului de asigurari sociale de sanatate pentru anul 2005.

    CAP. 5
    Dispozitii finale

    Art. 28
    Medicii din sistemul apararii, ordinii publice, sigurantei nationale si autoritatii judecatoresti care au fost acreditati sa lucreze in acest sistem si sunt mutati in interes de serviciu in alte unitati sanitare similare celei in care si-au desfasurat activitatea pot continua relatiile contractuale cu Casa Asigurarilor de Sanatate a Apararii, Ordinii Publice, Sigurantei Nationale si Autoritatii Judecatoresti prin incheierea unui nou contract.
    Art. 29
    Crearea bazei de date la nivelul Casei Asigurarilor de Sanatate a Apararii, Ordinii Publice, Sigurantei Nationale si Autoritatii Judecatoresti pentru functionarea sistemului informatic se va face cu respectarea prevederilor legale in vigoare privind informatiile clasificate, printr un protocol care se semneaza intre Casa Asigurarilor de Sanatate a Apararii, Ordinii Publice, Sigurantei Nationale si Autoritatii Judecatoresti si ministerele si institutiile din sistemul apararii, ordinii publice, sigurantei nationale si autoritatii judecatoresti.



SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 913/2005

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 913 din 2005
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 913/2005
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu