Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 88 din 24 martie 1992

privind procedura de contractare cu firme straine a asistentei de specialitate pentru privatizarea societatilor comerciale inainte de organizarea Fondurilor Proprietatii Private si a Fondului Proprietatii de Stat

ACT EMIS DE: AGENTIA NATIONALA PENTRU PRIVATIZARE

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 121 din  5 iunie 1992


SmartCity3


    In baza art. 8 din Hotararea Guvernului nr. 858/1991 privind reorganizarea Agentiei Nationale pentru Privatizare si Dezvoltarea Intreprinderilor Mici si Mijlocii, in conformitate cu prevederile Legii nr. 58/1991 privind privatizarea societatilor comerciale, presedintele Agentiei Nationale pentru Privatizare si Dezvoltarea Intreprinderilor Mici si Mijlocii emite prezentul ordin.
    In vederea contractarii cu firme straine a asistentei de specialitate necesare pentru privatizare, societatile comerciale cu capital de stat interesate urmeaza procedura de mai jos:

    Art. 1
    Societatile comerciale, cu acordul consiliului  imputernicitilor statului, identifica obiectivele asistentei de specialitate, care pot include:
    - intocmirea documentatiei de prezentare a societatii comerciale;
    - intocmirea prospectului de emisiune;
    - evaluarea societatii comerciale sau a activelor supuse vanzarii;
    - intocmirea documentatiei juridice aferente vanzarii societatii comerciale, in functie de modalitatea de vanzare aprobata de Agentia Nationala pentru Privatizare si Dezvoltarea Intreprinderilor Mici si Mijlocii;
    - marketingul societatii comerciale in vederea privatizarii;
    - alte domenii.
    Art. 2
    Agentia Nationala pentru Privatizare si Dezvoltarea Intreprinderilor Mici si Mijlocii poate fi consultata in legatura cu propunerea de asistenta de specialitate necesara societatii comerciale.
    Art. 3
    Responsabilitatea pentru asigurarea fondurilor necesare asistentei de specialitate apartine societatii comerciale.
    Art. 4
    In vederea contractarii asistentei de specialitate, societatea comerciala are obligatia intocmirii caietului de sarcini pentru lansarea cererii de oferta.
    Caietul de sarcini va face parte integranta din contractul de asistenta de specialitate.
    Caietul de sarcini are drept scop definirea obiectivelor asistentei de specialitate si a responsabilitatilor consultantului.
    Continutul-cadrul al caietului de sarcini este urmatorul:
    4.1. Date generale referitoare la societatea comerciala in contextul privatizarii.
    4.2. Obiectivele asistentei de specialitate.
    4.3. Sarcinile si responsabilitatile consultantului.
    4.4. Organizarea si finantarea asistentei de specialitate; se vor mentiona elemente privind:
    - rapoartele datorate de consultant;
    - graficul de desfasurare a activitatii de consultanta;
    - bugetul indicativ (daca este cazul);
    - profilul necesar al echipei de consultanti.
    4.5. Procedura si criteriile de selectare a consultantului (daca este cazul); in acest sens, se va consulta Agentia Nationala pentru Privatizare si Dezvoltarea Intreprinderilor Mici si Mijlocii).
    In anexa nr. 1 se prezinta un model orientativ de caiet de sarcini.
    Art. 5
    Cererea de oferta se poate adresa de catre societatea comerciala:
    5.1. Unui numar nelimitat de firme de consultanta, in care caz societatea comerciala este obligata sa publice un anunt in cel putin doua ziare de importanta nationala si o publicatie cu profil economic. In anuntul publicitar se vor cuprinde urmatoarele informatii:
    1. obiectul general al asistentei de specialitate solicitate;
    2. locul si persoana de la care se poate obtine caietul de sarcini, inclusiv data limita pentru aceasta si alte informatii legate de prezentarea ofertei (limba, numar de exemplare etc.);
    3. termenul de depunere in plic sigilat a ofertelor (ziua, ora, locul).
    5.2. Unor consultanti preselectionati, la recomandarea Agentiei Nationale pentru Privatizare si Dezvoltarea Intreprinderilor Mici si Mijlocii, in functie de obiectul asistentei de specialitate.
    In aceasta situatie, cererea de oferta va consta intr-o scrisoare de invitatie, care va cuprinde elementele anuntului publicitar de la pct. 5.1. si va fi adresata unui numar de minimum 5 firme de consultanta.
    In situatia in care asistenta de specialitate presupune folosirea a maximum 10 om-zile de consultanta, societatea comerciala poate discuta conditiile contractului fara a parcurge intreaga procedura de publicitate si selectare.
    Inainte de semnarea contractului societatea comerciala va solicita acordul Agentiei Nationale de Privatizare si Dezvoltarea Intreprinderilor Mici si Mijlocii, conform art. 11 din prezentul ordin.
    Art. 6
    Ofertele prezentate vor raspunde cerintelor cuprinse in caietul de sarcini si vor cuprinde "curriculum vitae" a specialistilor firmei care vor lucra efectiv la proiect.
    Ofertele se vor prezenta in plicuri sigilate si se vor pastra la sediul societatii comerciale pana la data intrunirii comisiei de evaluare a ofertelor, de catre persoana mentionata in anunt sau in scrisoarea de invitatie.
    Art. 7
    Comisia de evaluare a ofertelor se numeste de catre consiliul de administratie al societatii comerciale si va fi alcatuita din:
    - directorul general - presedintele comisiei;
    - cel putin un alt membru al comitetului de directie, in functie de specificul asistentei de specialitate;
    - un specialist de la Agentia Nationala pentru Privatizare si Dezvoltarea Intreprinderilor Mici si Mijlocii, desemnat de departamentul de specialitate al acesteia;
    - consilierul juridic al societatii comerciale;
    - persoana din societatea comerciala, numita de directorul general, care va raspunde de derularea contractului de asistenta de specialitate (responsabil de proiect);
    - un secretar (fara drept de vot).
    Art. 8
    Comisia de evaluare stabileste data intrunirii membrilor sai pentru analiza ofertelor si alegerea consultantului.
    Analiza ofertelor si alegerea consultantului se realizeaza numai in situatia in care s-au primit minimum 3 oferte.
    Art. 9
    Comisia de evaluare are urmatoarele obligatii:
    1. stabileste grila de evaluare a ofertelor (model anexa nr. 2);
    2. verifica integritatea plicurilor care cuprind ofertele;
    3. deschide plicurile si verifica daca ofertele sunt conforme cu cererea de oferta (continut, numar de exemplare etc.);
    4. in situatiile in care ofertele prezentate nu indeplinesc unele din conditiile de forma (numar de exemplare, limba) din cererea de oferta, comisia, cu majoritate de voturi, poate hotari daca oferta este sau nu acceptata.
    In cazul in care comisia de evaluare are un numar par de membri, presedintele comisiei are posibilitatea de decizie in situatia in care nu se intruneste majoritatea;
    5. dupa acceptarea ofertelor care indeplinesc conditiile de prezentare solicitate, se va proceda la evaluarea ofertelor;
    6. ofertele vor fi analizate si punctate individual de fiecare membru al comisiei, conform grilei de evaluare a ofertelor;
    7. secretarul comisiei totalizeaza rezultatele evaluarilor individuale ale membrilor comisiei si clasifica ofertele;
    8. presedintele comisiei verifica respectarea procedurii si anunta firma castigatoare;
    9. secretarul comisiei redacteaza procesul-verbal de incheiere a evaluarii ofertelor, care este semnat de toti membrii comisiei si de presedinte.
    Art. 10
    Presedintele comisiei informeaza firma castigatoare si o convoaca pentru negocierea clauzelor contractuale.
    Anexa nr. 3 la prezentul ordin cuprinde un model de contract-cadru.
    Art. 11
    Societatea comerciala este obligata, conform art. 64 lit. f) din Legea nr. 58/1991, sa solicite acordul Agentiei Nationale pentru Privatizare si Dezvoltarea Intreprinderilor Mici si Mijlocii, inainte de incheierea contractului de asistenta de specialitate cu firme de consultanta straine.
    Art. 12
    In vederea obtinerii acordului Agentiei Nationale pentru Privatizare si Dezvoltarea Intreprinderilor Mici si Mijlocii, societatea comerciala va prezenta acesteia urmatoarele documente:
    a) caietul de sarcini si oferta firmei castigatoare;
    b) procesul-verbal al comisiei de evaluare, insotit de punctajele individuale ale membrilor comisiei ;
    c) proiectul de contract negociat cu firma de consultanta.
    Art. 13
    Agentia Nationala pentru Privatizare si Dezvoltarea Intreprinderilor Mici si Mijlocii, prin Departamentul Juridic sau Departamentul Vanzare Actiuni, respectiv Departamentul Vanzare Active, comunica acordul sau observatiile privind clauzele contractului de consultanta, in termen de 5 zile.
    Art. 14
    Dupa obtinerea acordului final al Agentiei Nationale pentru Privatizare si Dezvoltarea Intreprinderilor Mici si Mijlocii, societatea comerciala semneaza contractul de consultanta.
    Art. 15
    Coordonarea activitatii consultantului se va realiza de catre responsabilul de proiect, cu consultarea specialistului Agentiei Nationale pentru Privatizare si Dezvoltarea Intreprinderilor Mici si Mijlocii, mentionat la art. 7 din prezentul ordin.
    Rapoartele intermediare ale consultantului si raportul final vor fi aprobate de societatea comerciala, cu avizul consultativ al Agentiei Nationale pentru Privatizare si Dezvoltarea Intreprinderilor Mici si Mijlocii.
    Art. 16
    Prevederile prezentului ordin pot fi utilizate orientativ de catre societatile comerciale pentru:
    - contractarea cu firme straine a consultantei pentru alte obiective, care nu sunt legate de privatizarea societatilor comerciale;
    - contractarea cu firme romane a asistentei de specialitate pentru privatizarea societatilor comerciale.

         Presedintele Agentiei Nationale pentru Privatizare
         si Dezvoltarea Intreprinderilor Mici si Mijlocii,
                        Adrian Severin

    ANEXA 1

             ASISTENTA DE SPECIALITATE
pentru programul de privatizare initiat inainte de organizarea fondurilor

        CAIET DE SARCINI*)

    *) Elementele cuprinse in [] sunt orientative.

        Model
    Introducere
    Guvernul Romaniei a initiat un program de reforma care are ca scop dezvoltarea noului cadru legislativ si institutional necesar trecerii la economia de piata.
    Un obiectiv major al acestui program il constituie privatizarea societatilor comerciale, in prezent proprietati de stat.
    Procesul de reforma a inceput cu adoptarea Legii nr. 15/1990 privind reorganizarea unitatilor economice de stat ca regii autonome si societati comerciale. Regiile urmeaza sa ramana in proprietatea statului, fiind in continuare administrate de acesta, iar societatile comerciale urmeaza a fi privatizate progresiv. Legea nr. 31/1990 privind societatile comerciale asigura cadrul legal  necesar aparitiei agentilor economici privati.
    Reglementarea legala a procesului de privatizare este asigurata de Legea privatizarii societatilor comerciale nr. 58/1991, adoptata la data de 16 august 1991, care prevede urmatoarele:
    - transferul gratuit catre cetatenii indreptatiti a 30% din capitalul social al fiecarei societati comerciale cu capital de stat;
    - vanzarea de actiuni ale societatilor comerciale catre investitori privati (persoane fizice sau juridice, romane sau straine);
    - vanzarea unor active apartinand societatilor comerciale catre cumparatori privati (persoane fizice sau juridice, romane sau straine).
    De asemenea, Legea privatizarii societatilor comerciale prevede infiintarea Fondurilor Proprietatii Private si a Fondurilor Proprietatii de Stat, institutii de administrare a 30%, respectiv 70%, din capitalul societatilor comerciale cu capital de stat.
    Inainte de organizarea F.P.P./F.P.S., legea prevede realizarea unui program de "privatizare rapida", care va include vanzarea actiunilor a aproximativ 30 de societati comerciale si vanzarea de active apartinand unor societati comerciale cu capital de stat.
    Prezentul caiet de sarcini are ca obiect asistenta de specialitate pentru privatizarea unei societati comerciale cu capital de stat, a carei descriere sumara va fi prezentata in anexa.
    Obiective
    Obiectivul acestei actiuni il constituie privatizarea cu succes a unei societati comerciale cu capital de stat.
    In contextul prezentat, prin privatizare cu succes se intelege realizarea, in masura posibilitatilor, a unei vanzari care sa permita functionarea ulterioara a societatii comerciale privatizate fara datorii sau obligatii, in masura sa ii afecteze nivelul performantelor viitoare, in conditiile asigurarii si protectiei intereselor statului, in calitatea sa de vanzator.
    Sarcini
              Faza 1: analiza
    1. Analiza detaliata a activitatii societatii comerciale, dupa cum urmeaza:
    Istoric si descriere sumara a societatii comerciale:
    - Descriere si adresa.
    - Numele directorului general sau al persoanei de contact.
    - Istoric, schimbari ale dreptului de proprietate.
    - Descriere sumara a produselor, activitatilor, instalatiilor si echipamentelor, performantelor financiare anterioare (3 ani).
    - Alte subiecte de interes.
    Produse, piete, concurenta:
    - Descrierea produselor societatii in termeni calitativi si cantitativi; identificarea aspectelor particulare in ce priveste licentele si patentele utilizate; aprecierea competitivitatii pe pietele prezente si viitoare.
    - Identificarea pietelor prezentate (cantitati, tendinte de crestere, cerinte calitative etc.).
    - Identificarea pietelor viitoare, a cerintelor si masurilor necesare pentru a patrunde pe acestea.
    - Identificarea principalilor concurenti.
    Procesul tehnologic, dotarea existenta:
    - Descrierea cladirilor, fabricilor si a echipamentului (plan de situatie, liste de echipamente etc.).
    - Descrierea procesului tehnologic pentru principalele produse.
    - Evaluarea modului in care dotarile existente satisfac cerintele calitative si de eficienta.
    - Estimarea necesarului de imbunatatiri tehnologice si modernizari si a costurilor necesare.
    Organizare, management, forta de munca:
    - Descrierea organizarii existente si in ce masura aceasta este adecvata.
    - Identificarea managerilor, a pregatirii si experientei acestora.
    - Identificarea fortei de munca pe niveluri de pregatire, calificare, varsta, salarii etc.
    - Comentarii asupra atitudinii conducerii si a personalului in legatura cu privatizarea.
    Situatia si performantele financiare:
    - Analiza bilantului contabil si rezultatele financiare pe ultimele 12 luni.
    - Analiza performantelor financiare recente (profit, flux financiar).
    - Analiza situatiei financiare curente (structura capitalului, venitul net, plati de incasat, capital de lucru, stocuri, alte active financiare).
    - Analiza capacitatii de finantare a necesarului de investitii identificat anterior.
    Evaluarea activitatii societatii comerciale:
    Avantajele societatii comerciale, punctele slabe, trasaturi, tendinte, oportunitati.
    - Evaluarea avantajelor si a punctelor slabe ale societatii in activitatea sa prezenta si in cea viitoare (ca societate comerciala privata actionand pe o piata libera).
    - Identificarea tendintelor ce ar putea ameninta existenta societatii dupa privatizare.
    - Oportunitati ale societatii comerciale privatizate si modalitati de a le folosi.
    - Prevederi privitoare la viitoarele performante financiare.
    Evaluarea si propunerea pretului minim:
    - Alegerea si fundamentarea alegerii de metode de evaluare adecvate.
    - Fundamentarea coeficientilor utilizati in evaluare.
    - Prezentarea aplicarii metodelor alese in cazul societatii comerciale si a unei valori aproximative pentru societatea comerciala.
    - Propunerea unui pret minim care sa asigure viabilitatea financiara a societatii comerciale privatizate.
    Materialele scrise pentru Faza 1
    1. Documentatia de prezentare a societatii comerciale.
    2. Prezentarea metodei de privatizare propuse.
    Durata Fazei 1
    30 de zile de la data inceperii derularii contractului.
              Faza a 2-a: implementarea
    Sarcini
    1. Planul de privatizare
    - Pe baza propunerii aprobate se va elabora un plan detaliat cuprinzand etapele privatizarii si planificarea termenelor pentru fiecare dintre acestea.
    - Sugestii privind posibilitati de atragere a unor surse de finantare pentru potentialii cumparatori.
    2. Studiul pietei
    - Publicarea si sondarea intereselor potentialilor cumparatori.
    - Sistem de evidenta si estimare a interesului manifestat.
    3. Documentatia de vanzare
    - Pregatirea documentatiei de vanzare in concordanta cu legislatia si modalitatile specifice aprobate pentru privatizarea societatii comerciale.
    4. Negocieri
    - Asistenta tehnica la negocierea vanzarii pachetelor de actiuni conform planului aprobat.
    5. Formalitati
    - Asistenta tehnica pentru derularea tuturor formalitatilor de efectuare a tranzactiei de privatizare.
    6. Publicitate
    - Asistenta tehnica in elaborarea si desfasurarea programului publicitar pentru atragerea potentialilor cumparatori.
  Durata Fazei a 2-a
    3 luni de la inceperea derularii contractului.
    Evaluarea capabilitatii ofertantului
    Prin oferta prezentata consultantul va trebui sa demonstreze ca este capabil:
    - sa formeze o echipa care sa inteleaga rapid si sa se adapteze la specificul cadrului legislativ si al mediului economic romanesc si sa aiba experienta in domeniul privatizarii;
    - sa poata sa actioneze in conditiile absentei unui sistem de evidenta contabila compatibil cu sistemele occidentale si unei lipse de experienta si date in domeniul evaluarii tehnice si financiare a societatilor comerciale;
    - sa asigure traducerea materialelor prezentate;
    - sa asigure logistica necesara organizarii in cele mai bune conditii a derularii contractului.
  Probleme administrative si termene
    1. Ofertele se primesc pana la data de ..................
    2. Derularea contractului va incepe la data de ..........
    3. Faza 1 se incheie la data de .........................
    4. Faza a 2-a se incheie la data de .....................
    5. Conditiile de finalizare a contractului se vor stabili de comun acord, in concordanta cu planul de privatizare adoptat.
    6. Consultantul va fi raspunzator in fata societatii comerciale contractante pentru indeplinirea sarcinilor ce-i revin conform contractului.
    Componenta echipei de consultanti
    Membrii echipei de consultanti trebuie sa aiba experienta si rezultate semnificative in urmatoarele domenii:
    - evaluare de afaceri si stabilirea preturilor de vanzare in domeniul de activitate a societatii comerciale contractante;
    - evaluarea tehnica a cladirilor, masinilor, utilajelor, proceselor tehnologice, in special in domeniul de activitate al societatii comerciale contractante;
    - analiza financiara intr-un mediu economic similar cu cel prezent in Romania;
    - metode si proceduri de privatizare;
    - rezolvarea problemelor juridice intr-un mediu legislativ similar cu cel existent in Romania;
    - implementarea procedurii de privatizare intr-un mediu legislativ si economic asemanator cu cel din Romania;
    - publicitate adecvata pentru programul de privatizare.
    Echipa va trebui sa vorbeasca limbile engleza si franceza, iar cunoasterea limbii romane va fi un avantaj.
    Finantare
    Finantarea contractului se va asigura din fondurile societatii comerciale contractante.

    ANEXA 2

           GRILA DE EVALUARE
    Model
  A. Punctarea ofertelor
I. Evaluarea tehnica                                       - max. 100 pct.
  a) Analiza obiectivelor cuprinse in termenii
     de referinta                                          - max.  30 pct.
                                                           ---------------
  - abordarea obiectivelor                                 - max.   8 pct.
  - organizarea activitatii                                - max.   7 pct.
  - planul de lucru                                        - max.   6 pct.
  - suport logistic si organizatoric                       - max.   2 pct.
  - colaborarea cu firme din Romania si/sau
    transferul de cunostinte spre partenerul roman         - max.   7 pct.
  b) Experienta generala a firmei in domeniul
     obiectivelor cuprinse in caietul de sarcini           - max.  30 pct.
                                                           ---------------
  - structuri institutionale                               - max.   2 pct.
  - aspecte juridice                                       - max.   2 pct.
  - management financiar                                   - max.   5 pct.
  - privatizare                                            - max.   7 pct.
  - management general                                     - max.   7 pct.
  - restructurare                                          - max.   7 pct.
  c) Echipa propusa de consultant pentru
     proiectul specific                                    - max.  35 pct.
                                                           ---------------
 - seful echipei
  - pregatire profesionala                                 - max.   7 pct.
  - experienta generala                                    - max.   4 pct.
  - experienta in Europa de Est                            - max.   4 pct.
 - membrii echipei
  - pregatire profesionala                                 - max.   4 pct.
  - experienta generala                                    - max.   9 pct.
  - experienta in Europa de Est                            - max.   7 pct.
  d) Experienta firmei in Romania                          - max.   5 pct.
II. Evaluarea financiara
  - oferta care contine pretul minim se puncteaza cu 100 puncte;
  - punctajul pentru celelalte oferte se calculeaza astfel:
                   pretul minim
                   ------------  x 100
                   pretul ofertei
    B. Determinarea punctajului final
  Se acorda evaluarii tehnice o pondere de 80%, iar celei financiare de 20%,
punctajul final fiind stabilit astfel:
    (puncte evaluare tehnica) X 0,8 + (puncte evaluare financiara) X 0,2 =
     punctaj final.
    C. Clasificarea ofertelor
  Se clasifica ofertele in functie de punctajul final.

    ANEXA 3

      CONTRACT DE ASISTENTA TEHNICA
           Model
    1. Parti contractante
    Numele si adresa partilor contractante.
    2. Scurt istoric
    Se fac referiri la scrisoarea de invitatie, caietul de sarcini si licitatia castigata de consultant.
    3. Definitii
    Sunt definiti toti termenii utilizati in contract.
    4. Angajare
    Angajare formala si acceptarea angajarii de catre consultant.
    5. Obligatiile consultantului
    Principalele obligatii ale consultantului sunt cuprinse in caietul de sarcini, care va face parte din contract si va fi anexat acestuia. In functie de cat de detaliat si cuprinzator este caietul de sarcini se vor adauga date privind:
    - rapoartele ce trebuie intocmite de consultant si datele limita de raportare;
    - limba contractuala;
    - prezenta membrilor echipei de asistenta tehnica;
    - graficul de livrare a asistentei tehnice.
    6. Conditii de plata:
    - suma;
    - esalonarea platilor, in procente din suma totala, la furnizarea rapoartelor;
    - valuta contractuala;
    - modalitati de plata;
    - penalizari.
    7. Obligatiile societatii comerciale:
    Exemple:
    - asigurarea de servicii (secretariat, traducere etc.);
    - disponibilitatea personalului propriu si furnizarea datelor necesare consultantului.
    8. Clauze asiguratorii
    (pentru cazul desfasurarii defectuoase a contractului)
    Exemple:
    - depasirea termenelor contractuale;
    - eventuala acceptare a acestor depasiri;
    - intreruperea contractului;
    - despagubiri;
    - reclamatii si arbitraj;
    - forta majora.
    9. Diverse (generale sau specifice)
    Exemplu:
    - drepturi de autor;
    - confidentialitate;
    - asigurari;
      lege aplicabila;
      contacte, adrese pentru notificari.



SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 88/1992

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 88 din 1992
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 88/1992
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu