ORDIN Nr. 85
din 6 martie 2006
privind aprobarea Procedurii
de implementare a Programului national multianual pe perioada 2002-2006 de
sustinere a investitiilor realizate de catre intreprinderi nou-infiintate si
microintreprinderi, precum si a investitiilor de modernizare/retehnologizare a
intreprinderilor mici si mijlocii
ACT EMIS DE:
AGENTIA NATIONALA PENTRU INTREPRINDERI MICI SI MIJLOCII
ACT PUBLICAT IN:
MONITORUL OFICIAL NR. 244 din 17 martie 2006
Având în vedere prevederile anexei nr. 3/12/18 la Legea
bugetului de stat pe anul 2006 nr. 379/2005, ale art. 25 alin. (1) din Legea nr. 346/2004 privind stimularea înfiinţării şi dezvoltării
întreprinderilor mici şi mijlocii, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi ale art. 4 alin. (1) pct. 12 din
Hotărârea Guvernului nr. 753/2003 privind organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale pentru
Intreprinderi Mici şi Mijlocii şi Cooperaţie, cu modificările şi completările
ulterioare,
în temeiul art. 5 alin. (4) din Hotărârea Guvernului
nr. 753/2003, cu modificările şi completările ulterioare,
preşedintele Agenţiei Naţionale pentru Intreprinderi
Mici şi Mijlocii şi Cooperaţie emite prezentul
ordin.
Art. 1. - Se aprobă Procedura de implementare a Programului
naţional multianual pe perioada 2002-2006 de susţinere a investiţiilor
realizate de către întreprinderi nou-înfiinţate şi microîntreprinderi, precum
şi a investiţiilor de modernizare/retehnologizare a întreprinderilor mici şi
mijlocii, prevăzută în anexa
care face parte integrantă din prezentul ordin.
Art. 2. - Prezentul ordin va fi publicat în Monitorul
Oficial al României, Partea I, şi va intra în vigoare
de la data publicării.
Preşedintele Agenţiei Naţionale pentru Intreprinderi
Mici şi Mijlocii şi Cooperaţie,
Eugen Ovidiu Chirovici
ANEXĂ
PROCEDURĂ DE IMPLEMENTARE
a Programului naţional multianual pe perioada 2002-2006 de
susţinere a investiţiilor realizate de către întreprinderi nou-înfiinţate şi
microîntreprinderi, precum şi a investiţiilor de modernizare/retehnologizare a
întreprinderilor mici
si mijlocii
1. Obiectivul Programului
Obiectivul Programului naţional
multianual pe perioada 2002-2006 de susţinere a investiţiilor realizate de
către întreprinderi nou-înfiinţate şi microîntreprinderi, precum şi a
investiţiilor de modernizare/retehnologizare a Intreprinderilor mici şi mijlocii, denumit în continuare Program, îl
constituie susţinerea investiţiilor realizate de întreprinderile
nou-înfiinţate, precum şi de întreprinderile mici şi mijlocii (IMM) în
sectoarele economice prioritare stabilite prin prezenta procedură, creşterea
volumului de activitate şi a competitivităţii IMM din aceste sectoare.
2. Bugetul Programului
Bugetul alocat Programului pentru anul bugetar 2006 este
de 44,525 milioane lei (RON), defalcat astfel:
- 44,305 milioane lei (RON) pentru acordarea de
alocaţii financiare nerambursabile, denumite în
continuare AFN, beneficiarilor eligibili;
- 0,22 milioane lei (RON) la dispoziţia Agenţiei
Naţionale pentru Intreprinderi Mici şi Mijlocii şi Cooperaţie, denumită în
continuare ANIMMC, constând în cheltuieli pentru implementarea, administrarea,
monitorizarea şi evaluarea Programului (cheltuieli materiale şi servicii,
cheltuieli pentru derularea procedurii de achiziţie publică, cheltuieli de
promovare a Programului etc).
3. Implementarea Programului
3.1. ANIMMC este administratorul Programului, iar derularea acestuia se realizează prin intermediul unei
bănci comerciale, denumită în continuare bancă, ce urmează a fi selectată prin
licitaţie publică deschisă, în conformitate cu prevederile art. 26 alin. (3)
din Legea nr. 346/2004 privind stimularea înfiinţării şi dezvoltării
întreprinderilor mici şi mijlocii, cu modificările şi completările ulterioare.
3.2. ANIMMC va încheia cu banca selectată conform
subpct. 3.1 un contract de prestări de servicii, denumit în continuare contract
de intermediere financiară, în termen de 15 zile calendaristice de la data transmiterii
comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de licitaţie publică
deschisă.
3.3. ANIMMC împreună cu banca vor demara
implementarea Programului în termen de 15 zile calendaristice de la data
încheierii contractului de intermediere financiară.
3.4. In vederea administrării corespunzătoare a
Programului, în cadrul ANIMMC se va constitui un comitet de evaluare a
Programului, denumit în continuare CEP, format din reprezentanţi ai ANIMMC şi
ai băncii, şi unitatea de implementare a Programului, denumită în continuare
UIP, formată din reprezentanţi ai ANIMMC.
Structura organizatorică, numărul de persoane,
atribuţiile şi responsabilităţile CEP şi UIP vor fi stabilite prin ordin al
preşedintelui ANIMMC.
4. Beneficiari eligibili
4.1. Pot beneficia de prevederile Programului
întreprinderile nou-înfiinţate, microîntreprinderile, precum şi întreprinderile
mici şi mijlocii care îndeplinesc cumulativ următoarele criterii de eligibilitate:
a) sunt definite conform art. 2 din Legea nr.
346/2004, cu modificările şi completările ulterioare;
b) îşi desfăşoară activitatea în România;
c) au capital social integral privat;
d) şi-au îndeplinit la termen obligaţiile exigibile de
plată a contribuţiilor, impozitelor şi taxelor către bugetul de stat, bugetele
speciale şi bugetele locale, prevăzute de legislaţia în vigoare;
e) nu au credite restante;
f) nu sunt în stare de faliment ori de lichidare, nu
au afacerile administrate de un judecător-sindic, nu
au activităţile comerciale suspendate sau nu se află într-o situaţie similară
cu cele menţionate mai sus, reglementată de lege;
g) nu fac obiectul unei proceduri legale pentru
declararea lor în una dintre situaţiile prevăzute la lit. f);
h) au o cifră de afaceri anuală netă de până la 50
milioane euro, echivalent în RON, sau deţin active totale care nu depăşesc
echivalentul în RON a 43 milioane euro, conform ultimei situaţii financiare
aprobate (prin active totale se înţelege active imobilizate
plus active circulante plus cheltuieli în avans);
i) au un număr mediu anual de salariaţi de până la 249
inclusiv;
j) îndeplinesc criteriile de eligibilitate prevăzute de
normele specifice de creditare ale băncii, pentru a obţine creditul asociat.
4.2. In sensul Programului, o întreprindere este
considerată întreprindere nou-înfiinţată dacă:
a) a fost înfiinţată cu cel mult 2 ani înaintea datei
de solicitare a AFN şi a înregistrat venituri din exploatare în ultimele 3 luni
ale ultimului an fiscal în activitatea eligibilă accesată în cadrul
Programului, conform anexei nr. 1 la prezenta procedură;
b) are un număr mediu anual de salariaţi de până la 49
inclusiv, calculat conform art. 5 şi 6 din Legea nr. 346/2004, cu modificările
şi completările ulterioare;
c) are o cifră de afaceri anuală netă sau deţine active
totale de până la 10 milioane euro, echivalent în RON, conform art. 4 alin. (1)
lit. b) din Legea nr. 346/2004, cu modificările şi completările ulterioare.
4.3. In sensul Programului, o întreprindere este considerată microintreprindere dacă:
a) a fost înfiinţată cu cel puţin un an înaintea datei
de solicitare a AFN şi a înregistrat venituri din exploatare cel puţin în
ultimele 3 luni în activitatea eligibilă accesată în cadrul Programului,
conform anexei nr. 1 la prezenta procedură;
b) are un număr mediu anual de salariaţi de până la 9
inclusiv, calculat conform art. 5 şi 6 din Legea nr. 346/2004, cu modificările
şi completările ulterioare;
c) are o cifră de afaceri anuală netă sau deţine
active totale de până la 2 milioane euro, echivalent în RON, conform art. 4
alin. (1) lit. a) din Legea nr. 346/2004, cu modificările şi completările
ulterioare.
4.4. In sensul Programului, o întreprindere este
considerată întreprindere mică dacă:
a) a fost înfiinţată cu cel
puţin 2 ani înaintea datei de solicitare a AFN, a înregistrat venituri din
exploatare în fiecare dintre ultimii 2 ani anteriori solicitării AFN şi are
venituri din activitatea eligibilă accesată în cadrul Programului, conform
anexei nr. 1 la prezenta procedură, cel puţin în ultimele 3 luni;
b) are un număr mediu anual de salariaţi cuprins între
10 şi 49 inclusiv, calculat conform art. 5 şi 6 din Legea nr. 346/2004, cu
modificările şi completările ulterioare;
c) are o cifră de afaceri anuală netă sau deţine
active totale de până la 10 milioane euro, echivalent în RON, conform art. 4
alin. (1) lit. b) din Legea nr. 346/2004, cu modificările şi completările
ulterioare.
4.5. In sensul Programului, o întreprindere este
considerată întreprindere mijlocie dacă:
a) a fost înfiinţată cu cel puţin 2 ani înaintea datei
de solicitare a AFN, a înregistrat venituri din exploatare în fiecare dintre
ultimii 2 ani anteriori solicitării AFN şi are venituri din activitatea
eligibilă accesată în cadrul Programului, conform anexei nr. 1 la prezenta procedură,
cel puţin în ultimele 3 luni;
b) are un număr mediu anual de salariaţi cuprins între
50 şi 249 inclusiv, calculat conform art. 5 şi art. 6 alin. (1) din Legea nr.
346/2004, cu modificările şi completările ulterioare;
c) are o cifră de afaceri anuală netă de până la 50
milioane euro, echivalent în RON, sau deţine active totale care nu depăşesc
echivalentul în RON a 43 milioane euro, conform art. 4 alin. (1) lit. c) din
Legea nr. 346/2004, cu modificările şi completările ulterioare.
5. Termenii şi condiţiile
Programului
5.1. In cadrul Programului se susţin prin AFN
investiţiile realizate de beneficiarii eligibili în sectoarele
economice/activităţile eligibile prevăzute în anexa nr. 1 la prezenta procedura.
5.2. AFN poate fi acordată unui beneficiar eligibil
după cum urmează:
a) nu poate depăşi echivalentul în RON a 10.000 euro,
pentru întreprinderi nou-înfiinţate şi microintreprinderi, conform subpct. 4.2
şi 4.3, exclusiv taxa pe valoarea adăugată, şi în acelaşi timp nu poate acoperi
mai mult de 60% din valoarea proiectului de investiţii;
b) nu poate depăşi echivalentul în RON a 50.000 euro,
în cazul întreprinderilor mici şi mijlocii, conform subpct. 4.4 şi 4.5,
exclusiv taxa pe valoarea adăugată, şi în acelaşi timp nu poate acoperi mai
mult de 60% din valoarea proiectului de investiţii.
5.3. Banca va acorda beneficiarului eligibil un
credit de finanţare pe termen mediu sau lung, care va acoperi minimum 25% din
valoarea proiectului de investiţii.
5.4. Contribuţia proprie a beneficiarului eligibil trebuie
să fie de minimum 15% din valoarea proiectului de investiţii, în natură sau în
numerar.
5.5. AFN poate fi utilizată pentru achiziţionarea de
active corporale şi necorporale de tipul: terenuri, clădiri, construcţii,
maşini, utilaje şi echipamente, mijloace de transport de mărfuri, brevete de
invenţie, licenţe, dar şi pentru construcţia, reconstrucţia, extinderea sau
modernizarea de active corporale direct legate de realizarea proiectului de
investiţii.
5.6. Se pot finanţa numai achiziţiile de maşini,
utilaje, echipamente, mijloace de transport de mărfuri care sunt noi (nu
second-hand).
5.7. Cheltuielile efectuate, inclusiv facturile
emise, înaintea depunerii cererii de finanţare şi a documentelor justificative la ANIMMC nu sunt eligibile.
Cheltuielile efectuate după data depunerii cererii de
finanţare şi înainte de aprobarea acesteia nu obligă ANIMMC şi banca să aprobe
cererea de finanţare.
5.8. Atât AFN, cât şi creditul bancar în cadrul
Programului nu pot fi utilizate pentru rambursarea împrumuturilor existente,
înainte de aprobarea de către bancă a cererii de finanţare conform subpct. 5.7,
care au fost contractate din alte surse.
5.9. Contribuţia proprie în numerar a beneficiarului
va fi utilizată înaintea utilizării creditului bancar şi a AFN, integral sau în
tranşe corespunzătoare fiecărei cheltuieli eligibile aprobate de bancă, cu
respectarea procentelor prevăzute la subpct. 5.2, 5.3 şi 5.4.
5.10. O întreprindere poate beneficia de AFN în cadrul programului în condiţiile respectării regulii de
minimis, prevăzută de Legea nr. 143/1999 privind ajutorul de stat, republicată,
si Ordinul preşedintelui Consiliului Concurentei nr. 51/2004. '
Se consideră că o întreprindere respectă regula de
minimis în condiţiile în care nu a beneficiat în ultimii 3 ani consecutivi de
ajutoare de stat neautorizate de Consiliul Concurenţei, care cumulate cu
valoarea AFN solicitată depăşesc 400.000 lei (RON) la data depunerii cererii de
finanţare şi a documentelor justificative la ANIMMC.
5.11. O întreprindere poate accesa o singură dată
prezentul Program.
6. Modalitatea de derulare a Programului
6.1. Beneficiarii potenţiali vor depune la sediul
ANIMMC, personal sau prin poştă, cererea de finanţare însoţită de documentele
justificative, solicitate de ANIMMC şi de bancă.
Modelul cererii de finanţare şi lista documentelor
justificative vor fi stabilite în cadrul contractului de intermediere
financiară încheiat între ANIMMC şi bancă.
6.2. Preselecţia cererilor de finanţare şi a
documentelor justificative va fi făcută de CEP, în ordinea înregistrării
cererilor în registrul special al Programului.
Preselecţia va avea în vedere selectarea cererilor de
finanţare corect şi complet întocmite, însoţite de documentele justificative
corespunzătoare, care vor avea prioritate faţă de cererile incorect sau
incomplet întocmite şi/sau neînsoţite de documentele corespunzătoare.
Cererile incorect sau incomplet întocmite şi/sau
neînsoţite de documentele corespunzătoare vor pierde beneficiul numărului
iniţial de înregistrare din registrul special al Programului, urmând a se lua
în considerare noul număr de înregistrare acordat la data depunerii cererilor
corect şi complet întocmite, însoţite de documentele justificative
corespunzătoare.
CEP va înainta astfel băncii lista cu solicitanţii
preselectaţi în limita fondului alocat Programului şi lista solicitanţilor în
aşteptare, conform procedurilor cuprinse în contractul de intermediere
financiară încheiat între ANIMMC şi bancă.
6.3. Decizia finală cu privire la acordarea AFN şi a
creditului bancar va fi luată de către bancă în urma evaluării şi verificării
solicitantului conform normelor interne ale băncii.
6.4. Acordarea AFN şi a creditului bancar se va face în
baza unui contract de credit bancar şi AFN (anexă la contractul de intermediere
financiară), care va fi încheiat între bancă şi beneficiarul selectat conform
subpct. 6.3.
7. Dispoziţii finale
7.1. Banca selectată în urma licitaţiei publice
deschise, modelul cererii de finanţare şi lista documentelor justificative vor
fi publicate pe site-ul ANIMMC (www.animmc.ro), precum şi pe site-ul băncii în termen de 15 zile de la data
semnării contractului de intermediere financiară.
7.2. Data de la care se pot
depune cererile de finanţare şi documentele justificative la ANIMMC va fi anunţata în avans cu cel
puţin 10 zile calendaristice pe pagina web a ANIMMC.
Intervalul de timp dintre data apariţiei pe site a
modelului cererii de finanţare şi a listei documentelor justificative şi data
începerii înregistrării lor va fi de minimum 30 de zile calendaristice.
7.3. Procedura de înregistrare şi evaluare a cererilor
de finanţare şi a documentelor justificative va fi elaborată după selectarea
băncii, va fi stipulată în contractul de intermediere financiară şi va fi
publicată pe site-ul ANIMMC, precum şi pe site-ul băncii.
7.4. Beneficiarii Programului sunt obligaţi să
raporteze trimestrial, timp de 5 ani, prin transmiterea către ANIMMC a
formularului de raportare tehnică şi financiară prevăzut în anexa nr. 2 la
prezenta procedură.
ANEXA Nr. 1*) la procedura
LISTA
sectoarelor economice şi a
activităţilor eligibile în cadrul Programului naţional
multianual pe perioada
2002-2006 de susţinere a investiţiilor realizate de către
întreprinderi nou-înfîinţate
şi microîntreprinderi, precum şi a investiţiilor de
modernizare/retehnologizare
a întreprinderilor mici şi mijlocii
Nr.crt.
|
Denumirea sectoarelor
eligibile
|
Cod CAEN
|
Denumirea
activităţilor eligibile
|
1.
|
Industria textilă şi a
produselor textile
|
172
|
Producţia
de ţesături
|
173
|
Finisarea
materialelor textile
|
174
|
Fabricarea de articole confecţionate din textile,
cu excepţia îmbrăcămintei şi lenjeriei de corp
|
175
|
Fabricarea
altor articole textile
|
177
|
Fabricarea
de articole tricotate sau croşetate
|
181
|
Fabricarea articolelor de
îmbrăcăminte din piele
|
182
|
Fabricarea altor articole de
îmbrăcăminte şi accesorii
|
2.
|
Industria pielăriei şi a produselor din
piele
|
191
|
Tăbăcirea şi finisarea
pieilor
|
192
|
Fabricarea articolelor de
voiaj şi marochinarie şi a articolelor de harnaşament
|
193
|
Fabricarea încălţămintei
|
3.
|
Fabricarea lemnului şi a produselor din
lemn
|
202
|
Fabricarea de produse
stratificate din lemn
|
203
|
Fabricarea de elemente de dulgherie şi
tâmplărie, pentru construcţii
|
205
|
Fabricarea altor
produse din
lemn;
Fabricarea articolelor din
plută,
paie şi împletituri.
|
4.
|
Fabricarea celulozei, hârtiei şi a
produselor din hârtie
|
212
|
Fabricarea articolelor din hârtie şi carton
|
5.
|
Fabricarea substanţelor, a produselor chimice şi a
fibrelor sintetice şi artificiale
|
243
|
Fabricarea
vopselelor, lacurilor, cernelii tipografice şi masticurilor
|
244
|
Fabricarea de medicamente,
produse farmaceutice şi naturiste
|
*) Anexa nr. 1 este reprodusă
în facsimil.
|
|
2451
|
Fabricarea săpunurilor, detergenţilor şi a produselor de
întreţinere
|
6.
|
Fabricarea produselor din cauciuc şi mase plastice
|
251
|
Producţia de articole din cauciuc
|
252
|
Fabricarea articolelor din
material plastic
|
7.
|
Fabricarea altor produse din materiale nemetalice
|
261
|
Fabricarea sticlei şi a articolelor
din sticlă
|
262
|
Fabricarea produselor din
ceramică refractară şi nerefractară (exclusiv cele pentru construcţii)
|
263
|
Fabricarea plăcilor şi dalelor,
din ceramică
|
264
|
Fabricarea cărămizilor, ţiglelor
şi altor produse pentru construcţii, din argilă arsă
|
2661
|
Fabricarea elementelor din beton pentru construcţii
|
2663
|
Fabricarea betonului
|
2664
|
Fabricarea mortarului
|
2665
|
Fabricarea produselor din azbociment
|
267
|
Tăierea, fasonarea şi finisarea pietrei
|
8.
|
Industria metalurgică şi a produselor din metal
|
281
|
Fabricarea de construcţii
metalice
|
285
|
Tratarea şi acoperirea metalelor, operaţiuni de
mecanică generală
|
9.
|
Industria de maşini şi echipamente
|
291
|
Fabricarea de echipamente pentru
producerea şi utilizarea energiei mecanice ( cu excepţia motoarelor pentru
avioane, autovehicule şi motociclete)
|
292
|
Fabricarea de maşini de
utilizare generală
|
2932
|
Fabricarea altor maşini şi
utilaje agricole şi forestiere
|
294
|
Fabricarea maşinilor-unelte
|
295
|
Fabricarea altor maşini cu
destinaţie specifică
|
297
|
Fabricarea maşinilor şi aparatelor pentru uz casnic
|
10.
|
Industria de maşini şi aparate electrice
|
312
|
Producţia de aparate pentru
comandă şi distribuţia electricităţii
|
313
|
Producţia de fire şi cabluri
electrice şi optice
|
316
|
Producţia de alte aparate,
echipamente şi materiale electrice
|
11.
|
Industria mijloacelor de transport
|
3430
|
Producţia de
piese şi accesorii pentru autovehicule şi motoare de
autovehicule
|
12.
|
Alte activităţi industriale
|
361
|
Producţia de mobilier
|
366
|
Fabricarea altor produse n.c.a.
|
371
|
Recuperarea deşeurilor şi resturilor metalice reciclabile
|
372
|
Recuperarea deşeurilor şi resturilor
nemetalice reciclabile
|
13.
|
Industria de echipamente electrice şi optice
|
3002
|
Fabricarea calculatoarelor şi altor echipamente electronice
|
3310
|
Producţia de aparatură şi
instrumente medicale
|
3330
|
Producţia de echipamente de
măsură, reglare şi control pentru procesele
industriale
|
ANEXA Nr. 2*) la procedură
Formular de raportare tehnică şi financiară
Nr._________din data:_____________________
Numele societăţii beneficiare:_________________________
Informaţii generale:
Data raportării:
Nr. şi data Contractului de Credit bancar şi AFN:
Tipul investiţiei (proiect):
Denumirea Băncii/Sucursalei:
Date de identificare a beneficiarului (Adresa societăţii,
Telefon, Fax, E-mail):
Data înfiinţării societăţii:
Domeniul de activitate:
Date privind acţionarii/administratorii (genul:
masculin, feminin):
Informaţii despre proiect:
Obiectul investiţiei:
Perioada de implementare a proiectului:
Domeniul de activitate:
Codul CAEN:
Valoarea investiţiei:
RON din care:
Contribuţia beneficiarului:
RON % din valoarea investiţiei fără TVA
Valoare AFN: RON % din valoarea investiţiei fără TVA
Valoarea creditului: RON % din valoarea investiţiei fără TVA
Suma tragerilor: RON
din care:
Suma tragerilor din AFN: RON
Suma tragerilor din credit: RON
*) Anexa nr. 2 este reprodusă în facsimil.
Suma rambursată din credit: RON
Suma de rambursat din credit: RON
Informaţii operaţionale;
Rata de utilizare a capacităţii de producţie:
-
Iniţială %
-
Curentă %
Adoptarea de noi tehnologii:
DA NU
Dacă DA, specificaţi: mărirea capacităţii de producţie:
DA NU
Realizarea de produse noi:
DA NU
Reducerea consumului de materii prime:
DA NU
Reducerea consumului de energie:
DA NU
Reducerea poluării:
DA NU
Implementarea de noi tehnologii:
DA NU
Creşterea productivităţii:
DA NU
Altele:
Autorizaţii necesare de la Agenţia Locala de Protecţia
Mediului:
DA NU
Daca DA, vă rugăm să specificaţi dacă sunt obţinute:
DA NU
Personalul:
Numărul iniţial,_____________din
care:
______bărbaţi______________femei
______angajaţi permanent_________colaboratori
______muncitori_____________administrativ_________necalificaţi
Numărul actual______________din
care:
______bărbaţi___________femei
______angajaţi
permanent____________colaboratori
______muncitori______administrativ_______necalificaţi
Informaţii economico financiare:
Cifra de afaceri iniţială (la data semnării contractului
Data__________şi suma iniţială__________________(în RON)
cu următoarea structură:
în ţară (intern)_______________________
export_____________________________
Cifra de afaceri la data raportării (trimestrial)
Data__________şi suma curentă__________________(în RON)
cu următoarea structură:
în ţară (intern)________________________
export______________________________
Profit net (la data semnării contractului)
Data__________şi suma iniţială:_________________( în RON)
Profit net la data raportării (trimestrial)
Data_________şi suma curentă__________________( în RON)
Pentru rapoartele trim. IV (raport
anual) al fiecărui an din cei 5 se vor transmite:
--Cifra de afaceri (în RON):
cu următoarea structură:
în ţară (intern)_______________________
export______________________________
-
Profit din exploatare:
-
Profit brut total:
-
Profit net:
-
Valoarea activelor totale;
-
Valoarea activelor nete:
-
Valoarea capitalului propriu:
-
Valoarea dividendelor distribuite:
-
Dacă în anul raportării s-au făcut investiţii
se vor furniza următoarele date:
o Tipul investiţiei
(clădiri, utilaje, maşini de transport, birouri):
o Valoarea:
o Sursa finanţării
(proprie sau credit):
Pentru raportul pe trim.IV 2006 se vor transmite:
Cifra de afaceri (în RON)
cu următoarea structură:
în ţară (intern)______________________
export_____________________________
Profit din exploatare: Profit brut total:
Profit net:
Valoarea activelor totale:
Valoarea activelor nete:
Valoarea capitalului propriu:
Valoarea dividendelor distribuite:
pentru anul 2005, date necesare pentru monitorizarea
programului.
Firma a mai beneficiat de alte credite de investiţii
înainte de acest credit (completat numai pentru trim.IV 2006).
NU
DA
anul: valoarea:
Societatea a beneficiat şi de alte fonduri nerambursabile
în ultimii 3 (trei) ani?
|_| nu am beneficiat de ajutor de stat;
|_| am beneficiat de
următoarele ajutoare de stat:
Nr. Crt.
|
Anul acordării ajutorului de stat
|
Forma
ajutorului de
stat
|
Instituţia finanţatoare
|
Programul prin
care a beneficiat
de finanţare
|
Cuantumul
ajutorului de
stat acordat
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
în conformitate cu prevederile Legii 143/1999 privind
ajutorul de stat, cu modificările şi completările ulterioare.
Relaţiile cu banca (descriere generală, asistenţa adecvată):
|
înţelegerea clară a regulilor băncii:
|
Probleme cheie care au afectat afacerea:
|
Impactul utilizării alocaţiei asupra dezvoltării societăţii:
|
Recomandări pentru ANIMMC:
|
DIRECTOR
Stampila: Semnatura