ORDIN Nr. 691 din 19
august 2010
privind modificarea si
completarea Ordinului ministrului sanatatii publice si al presedintelui Casei
Nationale de Asigurari de Sanatate nr. 1.211/325/2006 pentru aprobarea
regulamentelor de organizare si functionare a comisiei nationale, a
subcomisiilor nationale si comisiilor de evaluare a furnizorilor de servicii
medicale, de dispozitive medicale, de medicamente si materiale sanitare, a
standardelor de evaluare, precum si a normelor metodologice pentru evaluarea
furnizorilor de servicii medicale, de dispozitive medicale, de medicamente si
materiale sanitare
ACT EMIS DE:
CASA NATIONALA DE ASIGURARI DE SANATATE
ACT PUBLICAT IN:
MONITORUL OFICIAL NR. 641 din 14 septembrie 2010
Având în vedere:
- Referatul de aprobare al Ministerului Sănătăţii nr.
Cs.A. 9.271 din 31 august 2010 si al Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate
nr. D.G.E. 1.200 din 19 august 2010,
- dispoziţiile art. 244 din Legea nr. 95/2006 privind
reforma în domeniul sănătăţii, cu modificările şi completările ulterioare, în
temeiul:
- dispoziţiilor art. 281 alin. (2) din Legea nr.
95/2006, cu modificările şi completările ulterioare;
- dispoziţiilor prevăzute la art. 7 alin. (4) din
Hotărârea Guvernului nr. 144/2010 privind organizarea şi funcţionarea
Ministerului Sănătăţii, cu modificările şi completările ulterioare;
- dispoziţiilor prevăzute la art. 17 alin. (5) din
Hotărârea Guvernului nr. 972/2006 pentru aprobarea Statutului Casei Naţionale
de Asigurări de Sănătate, cu modificările şi completările ulterioare,
ministrul sănătăţii şi preşedintele Casei Naţionale
de Asigurări de Sănătate emit următorul ordin:
Art. I. - Ordinul ministrului
sănătăţii publice şi al preşedintelui Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate
nr. 1.211/325/2006 pentru aprobarea regulamentelor de organizare şi funcţionare
a comisiei naţionale, a subcomisiilor naţionale şi comisiilor de evaluare a furnizorilor de servicii medicale, de
dispozitive medicale, de medicamente şi materiale sanitare, a standardelor de
evaluare, precum şi a normelor metodologice pentru evaluarea furnizorilor de
servicii medicale, de dispozitive medicale, de medicamente şi materiale
sanitare, publicat în Monitorul Oficial al României,
Partea I, nr. 923 şi 923 bis din 14 noiembrie 2006, cu
modificările şi completările ulterioare, se modifică şi se completează după cum
urmează:
1. La anexa nr. 2,
articolul 6 se modifică şi va avea următorul cuprins:
„Art. 6. - Subcomisia Naţională de Evaluare a
Unităţilor de Dializă Publice şi Private aprobă formularele cererilor de
evaluare, formularele aferente vizitelor de evaluare, chestionarele de evaluare
şi criteriile de eligibilitate, procesul verbal de evaluare şi decizia de
evaluare. Acestea sunt unice la nivel naţional."
2. La anexa nr. 2, articolul 7 se modifică şi va avea următorul cuprins:
„Art. 7. - Subcomisia Naţională de Evaluare a
Unităţilor de Dializă Publice şi Private are ca obiect de activitate evaluarea
unităţilor de dializă care doresc să intre în relaţie contractuală în sistemul
de asigurări de sănătate, putând solicita documente suplimentare pe care le
consideră necesare, precum şi observaţii la faţa locului, după caz."
3. La anexa nr. 3,
articolul 6 se modifică şi va avea următorul cuprins:
„Art. 6. - Subcomisia Naţională de Evaluare a
Furnizorilor de Asistenţă Medicală de Urgenţă Prespitalicească şi Transport
Sanitar aprobă formularele cererilor de evaluare, formularele aferente
vizitelor de evaluare, chestionarele de evaluare şi criteriile de
eligibilitate, procesul-verbal de evaluare şi decizia de evaluare. Acestea sunt
unice la nivel naţional."
4. La anexa nr. 4,
articolul 6 se modifică şi va avea următorul cuprins:
„Art. 6. - Subcomisia Naţională de Evaluare a
Furnizorilor de Dispozitive Medicale aprobă formularele cererilor de evaluare, formularele aferente vizitelor de evaluare, chestionarele de evaluare şi criteriile de eligibilitate,
procesul-verbal de evaluare şi decizia de evaluare. Acestea sunt unice la nivel
naţional."
5. La anexa nr. 5,
articolul 7 se modifică şi va avea următorul cuprins:
„Art. 7. - Subcomisia Naţională de Evaluare a
Spitalelor aprobă formularele cererilor de evaluare, formularele aferente
vizitelor de evaluare, chestionarele de evaluare şi criteriile de
eligibilitate, procesul-verbal de evaluare şi decizia de evaluare. Acestea sunt
unice la nivel naţional."
6. La anexa nr. 7,
articolul 7 se modifică şi va avea următorul cuprins:
„Art. 7. - Subcomisia Naţională de Evaluare a
Furnizorilor de Ingrijiri la Domiciliu aprobă formularele cererilor de evaluare,
formularele aferente vizitelor de evaluare, chestionarele de evaluare şi
criteriile de eligibilitate, procesul-verbal de evaluare şi decizia de
evaluare. Acestea sunt unice la nivel naţional."
7. La anexa nr. 9,
articolul 7 se modifică şi va avea următorul cuprins:
„Art. 7. - Subcomisia Naţională de Evaluare a
Farmaciilor aprobă formularele cererilor de evaluare, formularele aferente
vizitelor de evaluare, chestionarele de evaluare şi criteriile de
eligibilitate, procesul-verbal de evaluare şi decizia de evaluare. Acestea sunt
unice la nivel naţional."
8. La anexa nr. 11,
articolul 7 se modifică şi va avea următorul cuprins:
„Art. 7. - Subcomisia Naţională de Evaluare a
Cabinetelor de Medicină Dentară aprobă formularele cererilor de evaluare,
formularele aferente vizitelor de evaluare, chestionarele de evaluare şi
criteriile de eligibilitate, procesul-verbal de evaluare şi decizia de
evaluare. Acestea sunt unice la nivel naţional."
9. La anexa nr. 13,
articolul 7 se modifică şi va avea următorul cuprins:
„Art. 7. - Subcomisia Naţională
de Evaluare a Furnizorilor de Investigaţii Medicale Paraclinice - Radiologie şi
Imagistică Medicală aprobă formularele cererilor de evaluare, formularele
aferente vizitelor de evaluare, chestionarele de evaluare şi criteriile de
eligibilitate, procesul-verbal de evaluare şi decizia de evaluare. Acestea sunt
unice la nivel naţional."
10. La anexa nr. 15,
articolul 7 se modifică şi va avea următorul cuprins:
„Art. 7. - Subcomisia Naţională de Evaluare a
Furnizorilor de Servicii Medicale Paraclinice - Analize Medicale de Laborator
aprobă formularele cererilor de evaluare, formularele aferente vizitelor de
evaluare, chestionarele de evaluare şi criteriile de eligibilitate,
procesul-verbal de evaluare şi decizia de evaluare. Acestea sunt unice la nivel
naţional."
11. La anexa nr. 17,
articolul 7 se modifică şi va avea următorul cuprins:
„Art. 7. - Subcomisia Naţională de Evaluare a
Cabinetelor Medicale de Medicină de Familie, Cabinetelor Medicale de
Specialitate, Centrelor Medicale, Centrelor de Diagnostic şi Tratament şi
Centrelor de Sănătate aprobă formularele cererilor de evaluare, formularele
aferente vizitelor de evaluare, chestionarele de evaluare şi criteriile de
eligibilitate, procesul-verbal de evaluare şi decizia de evaluare. Acestea sunt
unice la nivel naţional."
12. La anexa nr. 19 standardul I, criteriul 2 se modifică şi va avea următorul cuprins:
„2. Unitatea de dializă are aviz de funcţionare
eliberat de direcţia de sănătate publică/aviz de înfiinţare eliberat de Ministerul
Sănătăţii/ordin al ministrului sănătăţii, după caz, conform reglementărilor în
vigoare, şi este înregistrată la Registrul Renal Român."
13. La anexa nr. 19 standardul IV se abrogă criteriul 10.
14. La anexa nr. 20 standardul IV se abrogă criteriul 7.
15. La anexa nr. 20 standardul IV, criteriul 8 se modifică şi va avea următorul cuprins:
„8. Aparatele medicale şi echipamentele din dotare au
verificare metrologică valabilă, după caz."
16. La anexa nr. 22 standardul I, criteriul 3 se modifică şi va avea următorul cuprins:
„3. Furnizorul are proces-verbal de constatare a
condiţiilor igienico-sanitare sau document similar acestuia, eliberat de
direcţiile de sănătate publică judeţene, respectiv a municipiului
Bucureşti."
17. La anexa nr. 22 standardul I, criteriul 5 se modifică şi va avea următorul cuprins:
„5. Furnizorul are copie de la producător de pe
certificatul de înregistrare a dispozitivelor medicale emis de Ministerul
Sănătăţii pentru produsele comercializate, după caz, şi/sau aviz de utilizare
emis de Oficiul Tehnic de Dispozitive Medicale pentru produsele second-hand, cu
marcaj CE, acordate prin închiriere, după caz."
18. La anexa nr. 22 standardul I, criteriul 7 se modifică şi va avea următorul cuprins:
„7. Furnizorul are certificat de înregistrare cu cod unic de înregistrare/act de înfiinţare şi cod fiscal."
19. La anexa nr. 22 standardul V, criteriul 1 se modifică şi va avea următorul cuprins:
„1. Furnizorul a respectat clauzele contractuale aşa
cum sunt ele definite în contractul de furnizare de dispozitive medicale
destinate recuperării unor deficienţe organice sau funcţionale, încheiat cu
casa de asigurări de sănătate."
20. La anexa nr. 23 standardul I, criteriul 1 se abrogă.
21. La anexa nr. 23 standardul I, criteriul 3 se modifică şi va avea următorul cuprins:
„3. Furnizorul are proces-verbal de constatare a
condiţiilor igienico-sanitare sau document similar acestuia, eliberat de
direcţiile de sănătate publică judeţene, respectiv a municipiului
Bucureşti."
22. La anexa nr. 23 standardul I, criteriul 5 se modifică şi va avea următorul cuprins:
„5. Furnizorul are certificat de înregistrare a
dispozitivelor medicale emis de Ministerul Sănătăţii pentru produsele
comercializate, după caz."
23. La anexa nr. 23 standardul I, criteriul 7 se modifică şi va avea următorul cuprins:
„7. Furnizorul are certificat de înregistrare cu cod
unic de înregistrare/act de înfiinţare şi cod fiscal."
24. La anexa nr. 23 standardul IV, criteriul 1 se modifică şi va avea următorul cuprins:
„1. Aparatele şi instrumentele necesare producţiei au
verificare metrologică valabilă, după caz."
25. La anexa nr. 23 standardul VI, criteriul 1 se modifică şi va avea următorul cuprins:
„1. Furnizorul a respectat clauzele contractuale, aşa
cum sunt ele definite în contractul de furnizare de dispozitive medicale
destinate recuperării unor deficienţe organice sau funcţionale, încheiat cu
casa de asigurări de sănătate."
26. La anexa nr. 24 standardul I, criteriul 3 se modifică şi va avea următorul cuprins:
„3. Furnizorul are proces-verbal de constatare a condiţiilor igienico-sanitare sau document similar
acestuia, eliberat de direcţiile de sănătate publică judeţene, respectiv a
municipiului Bucureşti."
27. La anexa nr. 24 standardul I, criteriul 5 se modifică şi va avea următorul cuprins:
„5. Furnizorul are certificat
de înregistrare a dispozitivelor medicale emis de Ministerul Sănătăţii pentru
produsele comercializate, după caz."
28. La anexa nr. 24 standardul I, criteriul 7 se modifică şi va avea următorul cuprins:
„7. Furnizorul are certificat de
înregistrare cu cod unic de înregistrare/act de înfiinţare şi cod fiscal."
29. La anexa nr. 24 standardul IV, criteriile 1 şi 2 se modifică şi vor avea următorul cuprins:
„1. Aparatele şi instrumentele necesare protezării ORL
au verificare metrologică valabilă, după caz.
2. Deţine cabină insonoră şi audiometru, în
conformitate cu reglementările legale în vigoare."
30. La anexa nr. 24 standardul VI, criteriul 1 se modifică şi va avea următorul cuprins:
„1. Furnizorul a respectat clauzele contractuale, aşa
cum sunt ele definite în contractul de furnizare de dispozitive medicale
destinate recuperării unor deficienţe organice sau funcţionale, încheiat cu
casa de asigurări de sănătate."
31. La anexa nr. 25 standardul I, criteriul 3 se modifică şi va avea următorul cuprins:
„3. Furnizorul are proces-verbal de constatare a
condiţiilor igienico-sanitare sau document similar acestuia, eliberat de
direcţiile de sănătate publică judeţene, respectiv a municipiului
Bucureşti."
32. La anexa nr. 25 standardul I, criteriul 5 se modifică şi va avea următorul cuprins:
„5. Furnizorul are certificat de înregistrare a
dispozitivelor medicale emis de Ministerul Sănătăţii pentru produsele
comercializate, după caz."
33. La anexa nr. 25 standardul I, criteriul 7 se modifică şi va avea următorul cuprins:
„7. Furnizorul are certificat de înregistrare cu cod
unic de înregistrare/act de înfiinţare şi cod fiscal."
34. La anexa nr. 25 standardul IV, criteriul 1 se modifică şi va avea următorul cuprins:
„1. Aparatele şi instrumentele necesare protezării au
verificare metrologică valabilă, după caz."
35. La anexa nr. 25 standardul VI, criteriul 1 se modifică şi va avea următorul cuprins:
„1. Furnizorul a respectat clauzele contractuale, aşa
cum sunt ele definite în contractul de furnizare de dispozitive medicale
destinate recuperării unor deficienţe organice sau funcţionale, încheiat cu
casa de asigurări de sănătate."
36. La anexa nr. 26 litera A standardul IV, criteriul 7 se modifică şi va avea următorul cuprins:
„7. Spitalul are verificare metrologică
valabilă pentru aparatura din dotare, după caz."
37. La anexa nr. 26 litera A standardul IV se abrogă criteriul 9.
38. La anexa nr. 26 litera A standardul IV, criteriul 10 se modifică şi va avea următorul cuprins:
„10. Furnizorul face dovada deţinerii legale a
aparaturii medicale şi a materialelor, din care reies data fabricaţiei şi data
achiziţiei."
39. La anexa nr. 26 litera B standardul IV, criteriul 6 se modifică si va avea următorul cuprins:
„6. Ambulatoriul are verificare metrologică valabilă
pentru aparatura din dotare, după caz."
40. La anexa nr. 26 litera B standardul IV se abrogă criteriul 8.
41. La anexa nr. 27 standardul IV, criteriul 2 se modifică şi va avea următorul cuprins:
„2. Furnizorul de îngrijiri medicale la domiciliu are
verificare metrologică valabilă pentru aparatura din
dotare, după caz."
42. La anexa nr. 27 standardul IV se abrogă criteriul 5.
43. La anexa nr. 28 standardul I se abrogă criteriul 4.
44. La anexa nr. 29 standardul IV, criteriul 7 se modifică şi va avea următorul cuprins:
„7. Cabinetul medical are verificare metrologică
valabilă pentru aparatura din dotare, după caz."
45. La anexa nr. 29 standardul IV, criteriul 8 se modifică şi va avea următorul cuprins:
„8. Cabinetul medical are contract de service/întreţinere pentru aparatura din dotare."
46. La anexa nr. 30 standardul IV, criteriul 6 se modifică şi va avea următorul cuprins:
„6. Furnizorul face dovada deţinerii legale a
aparaturii medicale şi a materialelor, din care reies data fabricaţiei şi data
achiziţiei."
47. La anexa nr. 30 standardul IV se abrogă criteriul 11.
48. La anexa nr. 31 standardul IV, criteriul 9 se modifică şi va avea următorul cuprins:
„9. Furnizorul are verificare metrologică valabilă
pentru aparatura din dotare, după caz."
49. La anexa nr. 31 standardul IV se abrogă criteriul 11.
50. La anexa nr. 32 standardul IV, criteriul 8 se modifică şi va avea următorul cuprins:
„8. Furnizorul are verificare metrologică valabilă
pentru aparatura din dotare, după caz."
51. La anexa nr. 32 standardul IV se abrogă criteriul 10.
52. La anexa nr. 33 articolul 4, după litera a) se
introduce o nouă literă, litera a1), cu următorul cuprins:
,,a1) unitatea de
dializă care solicită evaluarea, pentru efectuarea vizitei de evaluare, are
obligaţia să facă şi dovada plăţii taxei de evaluare, în cuantum de 3.000 lei
pentru unitatea din mediul urban şi în cuantum de 750 lei pentru unitatea din
mediul rural; unitatea de dializă publică - fără personalitate juridică, secţie
în cadrul spitalului, nu trebuie să facă dovada unei plăţi separate pentru
evaluare, dacă furnizează servicii medicale numai în cadrul spitalului. In
acest caz se va depune dovada plăţii taxei de evaluare a spitalului. Plata
taxei de evaluare se va face către Casa Naţională de Asigurări de Sănătate, cod
fiscal 11697800, în contul nr. RO66TREZ70026360550XXXXX, deschis la Activitatea
de Trezorerie şi Contabilitate Publică a Municipiului Bucureşti;".
53. La anexa nr. 33
articolul 8, litera a) se modifica şi va avea următorul cuprins:
,,a) se face conform unei
programări stabilite cu respectivul furnizor, nu mai târziu de 30 de zile
calendaristice de la data la care documentaţia depusă este completă;".
54. La anexa nr. 33
articolul 12, după litera a) se introduce o nouă literă, litera a1), cu următorul
cuprins:
,,a1) dovada plăţii
taxei de evaluare;".
55. La anexa nr. 33,
după capitolul IV se introduce un nou capitol,
capitolul V „Revocarea şi încetarea
valabilităţii deciziei de evaluare", cu următorul cuprins:
„CAPITOLUL V
Revocarea şi încetarea valabilităţii deciziei de
evaluare
Art. 13. - Revocarea sau încetarea valabilităţii
deciziei de evaluare se constată în următoarele situaţii:
a) valabilitatea deciziei de
evaluare încetează de drept la data încetării valabilităţii autorizaţiei
sanitare de funcţionare sau a documentului similar
acesteia;
b) decizia de evaluare se revocă, printr-o notificare
scrisă, transmisă de Subcomisia Naţională de Evaluare a Unităţilor de Dializă
Publice si Private, în termen de maximum 30 de zile
calendaristice de la data sesizării acesteia cu
privire la revocarea, de către organele în drept, a autorizaţiei sanitare de
funcţionare a furnizorului sau a documentului similar acesteia;
c) Subcomisia Naţională de Evaluare a Unităţilor de
Dializă Publice şi Private informează, prin adresă scrisă, Casa Naţională de
Asigurări de Sănătate despre revocarea deciziei de evaluare.
Art. 14. - Unitatea de dializă poate contesta revocarea
deciziei de evaluare la Comisia Naţională de Evaluare în Sistemul de Asigurări
de Sănătate. Contestaţia trebuie înregistrată în termen de maximum 5 zile
calendaristice de la data la care a fost revocată decizia de evaluare. Comisia
Naţională de Evaluare în Sistemul de Asigurări de Sănătate va lua o decizie, care va fi comunicată unităţii
de dializă în termen de 30 de zile calendaristice de la data înregistrării
documentului la secretariatul Comisiei Naţionale de Evaluare în Sistemul de
Asigurări de Sănătate.
Art. 15. - Decizia de evaluare îşi încetează
valabilitatea la data la care furnizorul de servicii medicale evaluat îşi
schimbă locaţia/pierde dreptul legal de folosinţă a spaţiului sediului/punctului de lucru care a fost evaluat, precum
şi la data la care a expirat valabilitatea unui document care a stat la baza
emiterii acesteia."
56. Anexa nr. 3 la Normele metodologice de evaluare a unităţilor de dializă publice şi
private, cuprinse în anexa nr. 33, se modifică şi se înlocuieşte cu o nouă
anexă, al cărei model este prevăzut în anexa nr. 1.
57. Anexa nr. 5 la normele metodologice cuprinse în
anexa nr. 33 se modifică şi se înlocuieşte cu o
nouă anexă, al cărei model este prevăzut în anexa nr. 2.
58. Anexa nr. 6 la
normele metodologice cuprinse în anexa nr. 33 se modifică şi se înlocuieşte cu
o nouă anexă, al cărei model este prevăzut în anexa nr. 3.
59. La anexa nr. 34
articolul 4, după litera a) se introduce o nouă literă, litera a1), cu următorul cuprins:
,,a1) sediul/punctul
de lucru/substaţia furnizorului de asistenţă medicală de urgenţă şi transport
sanitar care solicită evaluarea, pentru efectuarea vizitei de evaluare, are
obligaţia să facă şi dovada plăţii taxei de evaluare, în cuantum de 1.600 lei,
astfel: 800 lei pentru evaluarea activităţii de urgenţă prespitaliceasca din
mediul urban, respectiv 200 lei pentru activitatea din mediul rural; şi 800 lei
pentru evaluarea activităţii de transport sanitar din mediul urban, respectiv
200 lei pentru activitatea
din mediul rural. Plata taxei de evaluare se va face către Casa Naţională de
Asigurări de Sănătate, cod fiscal 11697800, în contul nr.
RO66TREZ70026360550XXXXX, deschis la Activitatea de Trezorerie şi Contabilitate
Publică a Municipiului Bucureşti;".
60. La anexa nr. 34
articolul 12, după litera a) se introduce o nouă literă, litera a1), cu următorul cuprins:
,,a1) dovada plăţii
taxei de evaluare;".
61. La anexa nr. 34,
după capitolul IV se introduce un nou capitol,
capitolul V „Revocarea şi încetarea
valabilităţii deciziei de evaluare", cu următorul cuprins:
„CAPITOLUL V
Revocarea şi încetarea valabilităţii deciziei de
evaluare
Art. 13. - Revocarea sau
încetarea valabilităţii deciziei de evaluare se constată în următoarele
situaţii:
a) valabilitatea deciziei de
evaluare încetează de drept la data încetării valabilităţii autorizaţiei
sanitare de funcţionare sau a documentului similar acesteia;
b) decizia de evaluare se
revocă, printr-o notificare scrisă, transmisă de Subcomisia Naţională de
Evaluare a Furnizorilor de Asistenţă Medicală de Urgenţă Prespitaliceasca şi
Transport Sanitar, în termen de maximum 30 de zile calendaristice de la data
sesizării acesteia cu privire la revocarea, de către organele în drept, a
autorizaţiei sanitare de funcţionare a furnizorului sau a documentului similar
acesteia;
c) Subcomisia Naţională de
Evaluare a Furnizorilor de Asistenţă Medicală de Urgenţă Prespitaliceasca şi
Transport Sanitar informează, prin adresă scrisă, Casa Naţională de Asigurări
de Sănătate despre revocarea deciziei de evaluare.
Art. 14. - Furnizorul de servicii medicale poate
contesta revocarea deciziei de evaluare la Comisia Naţională de Evaluare în Sistemul de Asigurări de
Sănătate. Contestaţia trebuie înregistrată în termen de maximum 5 zile
calendaristice de la data la care a fost revocată decizia de evaluare. Comisia
Naţională de Evaluare în Sistemul de Asigurări de Sănătate va lua o decizie,
care va fi comunicată furnizorului în termen de 30 de zile calendaristice de la
data înregistrării documentului la secretariatul Comisiei Naţionale de Evaluare
în Sistemul de Asigurări de Sănătate.
Art. 15. - Decizia de evaluare îşi încetează
valabilitatea la data la care furnizorul de servicii medicale evaluat îşi
schimbă locaţia/pierde dreptul legal de folosinţă a spaţiului sediului/punctului de lucru care a fost evaluat, precum
şi la data la care a expirat valabilitatea unui document care a stat la baza
emiterii acesteia."
62. Anexa nr. 3 la Normele metodologice de evaluare a
furnizorilor de asistenţă medicală de urgenţă
prespitalicească si transport sanitar, cuprinse în anexa nr. 34, se modifica şi
se înlocuieşte cu o nouă anexă, al cărei model este prevăzut în anexa nr. 4.
63. Anexa nr. 5 la
normele metodologice cuprinse în anexa nr. 34 se modifică şi se înlocuieşte cu
o nouă anexă, al cărei model este prevăzut în anexa nr. 5.
64. Anexa nr. 6 la
normele metodologice cuprinse în anexa nr. 34 se modifică şi se înlocuieşte cu
o nouă anexă, al cărei model este prevăzut în anexa nr. 6.
65. La anexa nr. 35 articolul 4, după litera a) se
introduce o nouă literă, litera a1), cu următorul cuprins:
,,a1) sediul/punctul de lucru al furnizorului
de dispozitive medicale care solicită evaluarea,
pentru efectuarea vizitei de evaluare, are obligaţia să facă şi dovada plăţii
taxei de evaluare, în cuantum de 2.000 lei pentru furnizorul din mediul urban, respectiv 500 lei pentru furnizorul din mediul
rural. Plata taxei de evaluare se va face către Casa
Naţională de Asigurări de Sănătate, cod fiscal 11697800, în contul nr.
RO66TREZ70026360550XXXXX, deschis la Activitatea de Trezorerie şi Contabilitate
Publică a Municipiului Bucureşti;".
66. La anexa nr. 35
articolul 12, după litera a) se introduce o nouă literă, litera a1), cu următorul
cuprins:
,,a1) dovada plăţii
taxei de evaluare;".
67. La anexa nr. 35,
după capitolul IV se introduce un nou capitol,
capitolul V „Revocarea şi încetarea
valabilităţii deciziei de evaluare", cu următorul cuprins:
„CAPITOLUL V
Revocarea şi încetarea valabilităţii deciziei de
evaluare
Art. 13. - Revocarea sau încetarea valabilităţii
deciziei de evaluare se constată în următoarelor situaţii:
a) valabilitatea deciziei de
evaluare încetează de drept la data încetării valabilităţii avizului de
funcţionare sau a documentului similar acestuia;
b) decizia de evaluare se revocă, printr-o notificare
scrisă, transmisă de Subcomisia Naţională de Evaluare a Furnizorilor de
Dispozitive Medicale, în termen de maximum 30 de zile calendaristice de la data
sesizării acesteia cu privire la revocarea, de către organele în drept, a
avizului de funcţionare a furnizorului sau a documentului similar acestuia;
c) Subcomisia Naţională de
Evaluare a Furnizorilor de Dispozitive Medicale informează, prin adresă scrisă,
casele de asigurări de sănătate despre revocarea deciziei de evaluare.
Art. 14. - Furnizorul de dispozitive medicale poate
contesta revocarea deciziei de evaluare la Comisia Naţională de Evaluare în
Sistemul de Asigurări de Sănătate. Contestaţia trebuie înregistrată în termen
de maximum 5 zile calendaristice de la data la care a fost revocată decizia de
evaluare. Comisia Naţională de Evaluare în Sistemul de Asigurări de Sănătate va
lua o decizie, care va fi comunicată furnizorului în termen de 30 de zile
calendaristice de la data înregistrării documentului la secretariatul Comisiei
Naţionale de Evaluare în Sistemul de Asigurări de Sănătate.
Art. 15. - Decizia de evaluare îşi încetează
valabilitatea la data la care furnizorul de servicii medicale evaluat îşi
schimbă locaţia/pierde dreptul legal de folosinţă a spaţiului sediului/punctului de lucru care a fost evaluat, precum
şi la data la care a expirat valabilitatea unui
document care a stat la baza emiterii acesteia."
68. Anexa nr. 1 la Normele metodologice de evaluare a
furnizorilor de dispozitive medicale destinate
recuperării unor deficienţe organice sau funcţionale, cuprinse în anexa nr. 35,
se modifică şi se înlocuieşte cu o nouă anexă, al cărei model este prevăzut în anexa nr. 7.
69. Anexa nr. 3 la
normele metodologice cuprinse în anexa nr. 35 se modifică şi se înlocuieşte cu
o nouă anexă, al cărei model este prevăzut în anexa nr. 8.
70. Anexa nr. 5 la
normele metodologice cuprinse în anexa nr. 35 se modifică şi se înlocuieşte cu
o nouă anexă, al cărei model este prevăzut în anexa nr. 9.
71. Anexa nr. 6 la
normele metodologice cuprinse în anexa nr. 35 se modifică şi se înlocuieşte cu
o nouă anexă, al cărei model este prevăzut în anexa nr. 10.
72. La anexa nr. 36 articolul 6, după litera a) se introduce o nouă literă, litera a1), cu următorul cuprins:
,,a1) spitalul care
solicită evaluarea, pentru efectuarea vizitei de evaluare, are obligaţia să
facă şi dovada plăţii taxei de evaluare, în cuantum de 3.500 lei, pentru
spitalele din mediul urban ce au în structură peste 400 de paturi, respectiv
875 lei pentru spitalele din mediul rural sau 2.500 lei pentru spitalele din
mediul urban ce au în structură până la 400 de paturi inclusiv, respectiv 625
lei pentru spitalele din mediul rural. Pentru efectuarea vizitei de evaluare,
reprezentantul legal al spitalului face o cerere de evaluare pentru
componentele din structura aprobată de Ministerul Sănătăţii, avându-se în
vedere în acest sens secţiile spitalului, laboratorul de analize medicale,
secţia de radiologie şi imagistică medicală, farmacia cu circuit închis,
ambulatoriul integrat al spitalului. Plata taxei de evaluare se va face către
Casa Naţională de Asigurări de Sănătate, cod fiscal 11697800, în contul nr.
RO66TREZ70026360550XXXXX, deschis la Activitatea de Trezorerie şi Contabilitate
Publică a Municipiului Bucureşti. In cazul în care structuri din cadrul
spitalului sau al ambulatoriului integrat al spitalului depun şi cerere pentru
evaluare, separat de cererea de evaluare a spitalului, se va achita taxa de
evaluare stabilită pentru respectiva categorie de furnizori;".
73. La anexa nr. 36
articolul 17, după litera a) se introduce o nouă literă, litera a 1), cu următorul cuprins:
,,a1) dovada plăţii
taxei de evaluare;".
74. La anexa nr. 36,
după capitolul IV se introduce un nou capitol,
capitolul V „Revocarea şi încetarea
valabilităţii deciziei de evaluare", cu următorul cuprins:
„CAPITOLUL V
Revocarea şi încetarea valabilităţii deciziei de
evaluare
Art.18. - Revocarea sau încetarea
valabilităţii deciziei de evaluare se constată în următoarele situaţii:
a) valabilitatea deciziei de
evaluare încetează de drept la data încetării valabilităţii autorizaţiei
sanitare de funcţionare sau a documentului similar acesteia;
b) Comisia de Evaluare a
Spitalelor informează, în termen de maximum 10 zile calendaristice, Subcomisia
Naţională de Evaluare a Spitalelor, prin adresă scrisă, şi trimite copia
autorizaţiei sanitare de funcţionare sau a documentului similar a cărui
valabilitate a încetat sau informează despre sesizarea de revocare a
autorizaţiei sanitare de funcţionare sau a documentului similar;
c) decizia de evaluare se revocă, printr-o notificare
scrisă, transmisă de Comisia de Evaluare a Spitalelor, în termen de maximum 30
de zile calendaristice de la data sesizării acesteia cu privire la revocarea,
de către organele în drept, a autorizaţiei sanitare de funcţionare a spitalului
sau a documentului similar acesteia;
d) Comisia de Evaluarea Spitalelor informează, prin
adresă scrisă, casele de asigurări de sănătate despre revocarea deciziei de
evaluare.
Art. 19. - Furnizorul poate contesta revocarea deciziei
de evaluare la Subcomisia Naţională de Evaluare a Spitalelor. Contestaţia
trebuie înregistrată în termen de maximum 5 zile calendaristice, de la data la
care a fost revocată decizia de evaluare. Subcomisia Naţională de Evaluare a Spitalelor va lua o
decizie, care va fi comunicată spitalului în termen de 30 de zile
calendaristice de la data înregistrării documentului la secretariatul
Subcomisiei Naţionale de Evaluare a Spitalelor.
Art. 20. - Decizia de evaluare îşi încetează
valabilitatea la data la care furnizorul de servicii medicale evaluat îşi
schimbă locaţia/pierde dreptul legal de folosinţă a spaţiului sediului/punctului de lucru care a fost evaluat, precum
şi la data la care a expirat valabilitatea unui document care a stat la baza
emiterii acesteia."
75. Anexa nr. 3 la Normele metodologice de evaluare a
spitalelor, cuprinse în anexa nr. 36, se
modifică şi se înlocuieşte cu o nouă anexă, al cărei model este prevăzut în
anexa nr. 11.
76. Anexa nr. 5 la
normele metodologice cuprinse în anexa nr. 36 se modifică şi se înlocuieşte cu
o nouă anexă, al cărei model este prevăzut în anexa nr. 12.
77. Anexa nr. 6 la normele metodologice cuprinse în anexa nr. 36 se modifică şi se înlocuieşte cu o nouă
anexă, al cărei model este prevăzut în anexa nr. 13.
78. La anexa nr. 37 articolul 6, după litera a) se
introduce o nouă literă, litera a1), cu următorul cuprins:
,,a1) sediul/punctul de lucru al furnizorului de îngrijiri medicale la domiciliu care solicită
evaluarea, pentru efectuarea vizitei de evaluare, are obligaţia să facă şi
dovada plăţii taxei de evaluare, în cuantum de 1.000 lei pentru furnizorul din
mediul urban, respectiv 250 lei pentru furnizorul din mediul rural. Plata taxei
de evaluare se va face către Casa Naţională de Asigurări de Sănătate, cod
fiscal 11697800, în contul nr. RO66TREZ70026360550XXXXX, deschis la Activitatea
de Trezorerie şi Contabilitate Publică a Municipiului Bucureşti;".
79. La anexa nr. 37
articolul 17, după litera a) se introduce o nouă literă, litera a1), cu următorul cuprins:
,,a1) dovada plăţii
taxei de evaluare;".
80. La anexa nr. 37,
după capitolul IV se introduce un nou capitol,
capitolul V „Revocarea şi încetarea
valabilităţii deciziei de evaluare", cu următorul cuprins:
„CAPITOLUL V
Revocarea şi încetarea valabilităţii deciziei de
evaluare
Art. 18. - Revocarea sau încetarea valabilităţii
deciziei de evaluare se constată în următoarele situaţii:
a) valabilitatea deciziei de
evaluare încetează de drept la data încetării valabilităţii autorizaţiei de
funcţionare sau a documentului similar acesteia;
b) Comisia de Evaluare a Furnizorilor de îngrijiri
Medicale la Domiciliu informează, în termen de maximum 10 zile calendaristice,
Subcomisia Naţională de Evaluare a Furnizorilor de Ingrijiri Medicale la
Domiciliu, prin adresă scrisă, şi trimite copia autorizaţiei de funcţionare sau
a documentului similar a cărui valabilitate a încetat sau informează despre
sesizarea de revocare a autorizaţiei de funcţionare sau a documentului similar;
c) decizia de evaluare se revocă, printr-o notificare
scrisă, transmisă de Comisia de Evaluare a Furnizorilor de Ingrijiri Medicale
la Domiciliu, în termen de maximum 30 de zile calendaristice de la data
sesizării acesteia cu privire la revocarea, de către organele în drept, a
autorizaţiei de funcţionare sau a documentului similar acesteia;
d) Comisia de Evaluare a Furnizorilor de Ingrijiri
Medicale la Domiciliu informează, prin adresă scrisă, casele de asigurări de
sănătate despre revocarea deciziei de evaluare.
Art. 19. - Furnizorul poate contesta revocarea deciziei
de evaluare la Subcomisia Naţională de Evaluare a Furnizorilor de Ingrijiri
Medicale la Domiciliu. Contestaţia trebuie înregistrată în termen de maximum 5
zile calendaristice de la data la care a fost revocată decizia de evaluare.
Subcomisia Naţională de Evaluare a Furnizorilor de Ingrijiri Medicale la
Domiciliu va lua o decizie, care va fi comunicată furnizorului în termen de 30
de zile calendaristice de la data înregistrării documentului la secretariatul
Subcomisiei Naţionale de Evaluare a Furnizorilor de Ingrijiri Medicale la
Domiciliu.
Art. 20. - Decizia de evaluare îşi încetează
valabilitatea la data la care furnizorul de servicii medicale evaluat îşi
schimbă locaţia/pierde dreptul legal de folosinţă a spaţiului sediului/punctului de lucru care a fost evaluat, precum
şi la data la care a expirat valabilitatea unui document care a stat la baza
emiterii acesteia."
81. Anexa nr. 3 la Normele metodologice de evaluare a
furnizorilor de îngrijiri medicale la
domiciliu, cuprinse în anexa nr. 37, se modifică şi se înlocuieşte cu o nouă
anexă, al cărei model este prevăzut în anexa nr. 14.
82. Anexa nr. 5 la normele metodologice cuprinse în anexa nr. 37 se modifică şi se înlocuieşte cu o nouă
anexă, al cărei model este prevăzut în anexa nr. 15.
83. Anexa nr. 6 la
normele metodologice cuprinse în anexa nr. 37 se modifică şi se înlocuieşte cu
o nouă anexă, al cărei model este prevăzut în
anexa nr. 16.
84. La anexa nr. 38 articolul 6, după litera a) se
introduce o nouă literă, litera a1), cu următorul cuprins:
,,a1) farmacia
comunitară organizată conform Legii nr. 31/1990, republicată, cu modificările
şi completările ulterioare, punctul de lucru al societăţii comerciale care
solicită evaluarea, pentru efectuarea vizitei de evaluare, au obligaţia să facă
şi dovada plăţii taxei de evaluare, în cuantum de 1.000 lei pentru farmacia din
mediul urban, respectiv 150 lei pentru farmacia din mediul rural; oficina
locală de distribuţie care solicită evaluarea, pentru efectuarea vizitei de
evaluare, are obligaţia să facă şi dovada plăţii taxei de evaluare, în cuantum
de 100 lei; farmaciile cu circuit inchis nu trebuie să facă dovada achitării
acestei taxe de evaluare. Plata taxei de evaluare se va face către Casa
Naţională de Asigurări de Sănătate, cod fiscal 11697800, în contul nr.
RO66TREZ70026360550XXXXX, deschis la Activitatea de Trezorerie şi Contabilitate
Publică a Municipiului Bucureşti;".
85. La anexa nr. 38
articolul 17, după litera a) se introduce o nouă literă, litera a1), cu următorul
cuprins:
,,a1) dovada plăţii
taxei de evaluare;".
86. La anexa nr. 38,
după capitolul IV se introduce un nou capitol,
capitolul V „Revocarea şi încetarea
valabilităţii deciziei de evaluare", cu următorul cuprins:
„CAPITOLUL V
Revocarea şi încetarea valabilităţii deciziei de evaluare
Art. 18. - Revocarea sau încetarea valabilităţii
deciziei de evaluare se constată în următoarele situaţii:
a) valabilitatea deciziei de
evaluare încetează de drept la data încetării valabilităţii autorizaţiei de
funcţionare sau a documentului similar acesteia;
b) Comisia de Evaluare a Farmaciilor informează, în
termen de maximum 10 zile calendaristice, Subcomisia Naţională de Evaluare a
Farmaciilor, prin adresă scrisă, şi trimite copia autorizaţiei de funcţionare
sau a documentului similar a
cărui valabilitate a încetat sau informează despre sesizarea de revocare a
autorizaţiei de funcţionare sau a documentului similar;
c) decizia de evaluare se
revocă, printr-o notificare scrisă, transmisă de Comisia de Evaluare a Farmaciilor,
în termen de maximum 30 de zile calendaristice de la data sesizării acesteia cu
privire la revocarea, de către organele în drept, a autorizaţiei de funcţionare a farmaciei sau a documentului similar acesteia;
d) Comisia de Evaluare a
Farmaciilor informează, prin adresă scrisă, casele de asigurări de sănătate
despre revocarea deciziei de evaluare.
Art. 19. - Furnizorul poate contesta revocarea deciziei
de evaluare la Subcomisia Naţională de Evaluare a
Farmaciilor. Contestaţia trebuie înregistrată în termen de maximum 5 zile
calendaristice de la data la care a fost revocată decizia de evaluare.
Subcomisia Naţională de Evaluare a Farmaciilor va lua o decizie, care va fi
comunicată furnizorului în termen de 30 de zile calendaristice de la data
înregistrării documentului la secretariatul Subcomisiei Naţionale de Evaluare a
Farmaciilor.
Art. 20. - Decizia de evaluare îşi încetează
valabilitatea la data la care furnizorul de servicii medicale evaluat îşi
schimbă locaţia/pierde dreptul legal de folosinţă a spaţiului sediului/punctului de lucru care a fost evaluat, precum şi la data
la care a expirat valabilitatea unui document care a stat la baza emiterii
acesteia."
87. Anexa nr. 3 la Normele metodologice de evaluare a
farmaciilor, cuprinse în anexa nr. 38, se
modifică şi se înlocuieşte cu o nouă anexă, al cărei model este prevăzut în
anexa nr. 17.
88. Anexa nr. 5 la normele metodologice cuprinse în
anexa nr. 38 se modifică şi se înlocuieşte cu o
nouă anexă, al cărei model este prevăzut în anexa nr. 18.
89. Anexa nr. 6 la
normele metodologice cuprinse în anexa nr. 38 se modifică şi se înlocuieşte cu
o nouă anexă, al cărei model este prevăzut în anexa nr. 19.
90. La anexa nr. 39
articolul 6, după litera a) se introduce o nouă literă, litera a1), cu următorul cuprins:
,,a1) cabinetul de
medicină dentară care solicită evaluarea, pentru efectuarea vizitei de
evaluare, are obligaţia să facă şi dovada plăţii taxei de evaluare, în cuantum
de 1.000 lei pentru cabinetul din mediul urban, respectiv 250 lei pentru
cabinetul din mediul rural. Plata taxei de evaluare se va face către Casa
Naţională de Asigurări de Sănătate, cod fiscal 11697800, în contul nr.
RO66TREZ70026360550XXXXX, deschis la Activitatea de Trezorerie şi Contabilitate
Publică a Municipiului Bucureşti;".
91. La anexa nr. 39
articolul 17, după litera a) se introduce o nouă literă, litera a1), cu următorul
cuprins:
,,a1) dovada plăţii
taxei de evaluare;".
92. La anexa nr. 39,
după capitolul IV se introduce un nou capitol,
capitolul V „Revocarea şi încetarea
valabilităţii deciziei de evaluare", cu următorul cuprins:
„CAPITOLUL V
Revocarea şi încetarea valabilităţii deciziei de
evaluare
Art. 18. - Revocarea sau încetarea valabilităţii deciziei de evaluare se constată în următoarele
situaţii:
a) valabilitatea deciziei de
evaluare încetează de drept la data încetării valabilităţii autorizaţiei
sanitare de funcţionare sau a documentului similar acesteia;
b) Comisia de Evaluare a
Cabinetelor de Medicină Dentară informează, în termen de maximum 10 zile calendaristice,
Subcomisia Naţională de Evaluare a Cabinetelor de Medicină Dentară, prin adresă
scrisă, şi trimite copia autorizaţiei sanitare de funcţionare sau a
documentului similar a cărui valabilitate a încetat sau informează despre
sesizarea de revocare a autorizaţiei sanitare de funcţionare sau a documentului
similar;
c) decizia de evaluare se revocă, printr-o notificare
scrisă, transmisă de Comisia de Evaluare a Cabinetelor de Medicină Dentară, în
termen de maximum 30 de zile calendaristice de la data sesizării acesteia cu
privire la revocarea, de către organele în drept, a autorizaţiei sanitare de
funcţionare sau a documentului similar acesteia;
d) Comisia de Evaluare a Cabinetelor
de Medicină Dentară informează, prin adresă scrisă, casele de asigurări de
sănătate despre revocarea deciziei de evaluare.
Art. 19. - Furnizorul poate contesta revocarea deciziei
de evaluare la Subcomisia Naţională de Evaluare a Cabinetelor de Medicină
Dentară. Contestaţia trebuie înregistrată în termen de maximum 5 zile calendaristice
de la data la care a fost revocată decizia de evaluare. Subcomisia Naţională de
Evaluare a Cabinetelor de Medicină Dentară va lua o decizie, care va fi
comunicată furnizorului în termen de 30 de zile calendaristice de la data
înregistrării documentului la secretariatul Subcomisiei Naţionale de Evaluare a
Cabinetelor de Medicină Dentară.
Art. 20. - Decizia de evaluare îşi încetează
valabilitatea la data la care furnizorul de servicii medicale evaluat îşi
schimbă locaţia/pierde dreptul legal de folosinţă a spaţiului sediului/punctului de lucru care a fost evaluat, precum
şi la data la care a expirat valabilitatea unui document care a stat la baza
emiterii acesteia."
93. Anexa nr. 3 la Normele metodologice de evaluare a
cabinetelor de medicină dentară, cuprinse în
anexa nr. 39, se modifică şi se înlocuieşte cu o nouă anexă, al cărei model
este prevăzut în anexa nr. 20.
94. Anexa nr. 5 la normele metodologice cuprinse în anexa nr. 39 se modifică şi se înlocuieşte cu o nouă anexă, al cărei
model este prevăzut în anexa nr. 21.
95. Anexa nr. 6 la
normele metodologice cuprinse în anexa nr. 39 se modifică şi se înlocuieşte cu
o nouă anexă, al cărei model este prevăzut în anexa nr. 22.
96. La anexa nr. 40 articolul 6, după litera a) se
introduce o nouă literă, litera a1), cu următorul cuprins:
,,a1) furnizorul
(sediul/punctul de lucru) de investigaţii medicale paraclinice - radiologie şi
imagistică medicală care solicită evaluarea, pentru efectuarea vizitei de
evaluare, are obligaţia să facă şi dovada plăţii taxei de evaluare, în cuantum
de 2.000 lei pentru furnizorul din mediul urban, respectiv 500 lei pentru
furnizorul din mediul rural; furnizorii de investigaţii medicale paraclinice -
radiologie şi imagistică medicală din structura spitalului nu trebuie să facă
dovada plăţii taxei de evaluare, dacă furnizează servicii medicale numai în
cadrul spitalului. Plata taxei de evaluare se va face către Casa Naţională de
Asigurări de Sănătate, cod fiscal 11697800, în contul nr.
RO66TREZ70026360550XXXXX, deschis la Activitatea de Trezorerie şi Contabilitate
Publică a Municipiului Bucureşti;".
97. La anexa nr. 40
articolul 17, după litera a) se introduce o nouă literă, litera a1), cu următorul cuprins:
,,a1) dovada plăţii
taxei de evaluare;".
98. La anexa nr. 40,
după capitolul IV se introduce un nou capitol,
capitolul V „Revocarea şi încetarea
valabilităţii deciziei de evaluare", cu următorul cuprins:
„CAPITOLUL V
Revocarea şi încetarea valabilităţii deciziei de
evaluare
Art. 18. - Revocarea sau încetarea valabilităţii
deciziei de evaluare se constată în următoarele situaţii:
a) valabilitatea deciziei de
evaluare încetează de drept la data încetării valabilităţii autorizaţiei
sanitare de funcţionare sau a documentului similar acesteia;
b) Comisia de Evaluare a Furnizorilor de Investigaţii
Medicale Paraclinice - Radiologie şi Imagistică Medicală informează, în termen
de maximum 10 zile calendaristice, Subcomisia Naţională de Evaluare a
Furnizorilor de Investigaţii Medicale Paraclinice - Radiologie şi Imagistică
Medicală, prin adresă scrisă, şi trimite copia autorizaţiei sanitare de
funcţionare sau a documentului similar a cărui valabilitate a încetat ori
informează despre sesizarea de revocare a autorizaţiei sanitare de funcţionare
sau a documentului similar;
c) decizia de evaluare se revocă, printr-o notificare
scrisă, transmisă de Comisia de Evaluare a Furnizorilor de Investigaţii
Medicale Paraclinice - Radiologie şi Imagistică Medicală, în termen de maximum
30 de zile calendaristice de la data sesizării acesteia cu privire la
revocarea, de către organele în drept, a autorizaţiei sanitare de funcţionare
sau a documentului similar acesteia ;
d) Comisia de Evaluare a Furnizorilor de Investigaţii
Medicale Paraclinice - Radiologie şi Imagistică Medicală informează, prin adresă
scrisă, casele de asigurări
de sănătate despre revocarea deciziei de evaluare.
Art. 19. - Furnizorul poate contesta revocarea deciziei
de evaluare la Subcomisia Naţională de Evaluare a Furnizorilor de Investigaţii
Medicale Paraclinice - Radiologie şi Imagistică Medicală. Contestaţia trebuie înregistrată în termen de maximum 5 zile calendaristice
de la data la care a fost revocată decizia de evaluare. Subcomisia Naţională de
Evaluare a Furnizorilor de Investigaţii Medicale Paraclinice - Radiologie şi
Imagistică Medicală va lua o
decizie, care va fi comunicata furnizorului în termen de 30 de zile
calendaristice de la data înregistrării documentului la secretariatul
Subcomisiei Naţionale de Evaluare a Furnizorilor de Investigaţii Medicale
Paraclinice - Radiologie şi Imagistică Medicală.
Art. 20. - Decizia de evaluare îşi încetează
valabilitatea la data la care furnizorul de servicii medicale evaluat îşi
schimbă locaţia/pierde dreptul legal de folosinţă a spaţiului sediului/punctului de lucru care a fost evaluat, precum
şi la data la care a expirat valabilitatea unui document care a stat la baza
emiterii acesteia."
99. Anexa nr. 3 la Normele metodologice de evaluare a
furnizorilor de investigaţii medicale
paraclinice - radiologie şi imagistică medicală, cuprinse în anexa nr. 40, se
modifica şi se înlocuieşte cu o nouă anexă, al cărei model este prevăzut în
anexa nr. 23.
100. Anexa nr. 5 la normele metodologice cuprinse în
anexa nr. 40 se modifică şi se înlocuieşte cu o
nouă anexă, al cărei model este prevăzut în anexa nr. 24.
101. Anexa nr. 6 la
normele metodologice cuprinse în anexa nr. 40 se modifică şi se înlocuieşte cu
o nouă anexă, al cărei model este prevăzut în anexa nr. 25.
102. La anexa nr. 41
articolul 6, după litera a) se introduce o nouă literă, litera a1), cu următorul cuprins:
,,a1) furnizorul
(sediul/punctul de lucru) de servicii medicale paraclinice - analize medicale
de laborator care solicită evaluarea, pentru efectuarea vizitei de evaluare,
are obligaţia să facă şi dovada plăţii taxei de evaluare, în cuantum de 2.000
lei pentru furnizorul din mediul urban, respectiv 500 lei pentru furnizorul din
mediul rural; furnizorii de servicii medicale paraclinice - analize medicale de
laborator din structura spitalului nu trebuie să facă dovada plăţii taxei de
evaluare, dacă furnizează servicii medicale numai în cadrul spitalului. Plata
taxei de evaluare se va face către Casa Naţională de Asigurări de Sănătate, cod
fiscal 11697800, în contul nr. RO66TREZ70026360550XXXXX, deschis la Activitatea
de Trezorerie şi Contabilitate Publică a Municipiului Bucureşti;".
103. La anexa nr. 41
articolul 17, după litera a) se introduce o nouă literă, litera a1), cu următorul cuprins:
,,a1) dovada plăţii
taxei de evaluare;".
104. La anexa nr. 41,
după capitolul IV se introduce un nou capitol,
capitolul V „Revocarea şi încetarea
valabilităţii deciziei de evaluare", cu următorul cuprins:
„CAPITOLUL V
Revocarea şi încetarea valabilităţii deciziei de evaluare
Art. 18. - Revocarea sau încetarea valabilităţii
deciziei de evaluare se constată în următoarele situaţii:
a) valabilitatea deciziei de
evaluare încetează de drept la data încetării valabilităţii autorizaţiei
sanitare de funcţionare sau a documentului similar
acesteia;
b) Comisia de Evaluare a Furnizorilor
de Servicii Medicale Paraclinice -Analize Medicale de Laborator informează, în
termen de maximum 10 zile calendaristice, Subcomisia Naţională de Evaluare a
Furnizorilor de Servicii Medicale Paraclinice -Analize Medicale de Laborator,
prin adresă scrisă, şi trimite copia autorizaţiei sanitare de funcţionare sau a
documentului similar a cărui valabilitate a încetat ori informează despre
sesizarea de revocare a autorizaţiei sanitare de funcţionare sau a documentului similar;
c) decizia de evaluare se revocă, printr-o notificare
scrisă, transmisă de Comisia de Evaluare a Furnizorilor de Servicii Medicale
Paraclinice - Analize Medicale de Laborator, în termen de maximum 30 de zile
calendaristice de la data sesizării acesteia cu privire la revocarea, de către
organele în drept, a autorizaţiei sanitare de funcţionare sau a documentului
similar acesteia;
d) Comisia de Evaluare a Furnizorilor de Servicii
Medicale Paraclinice -Analize Medicale de Laborator
informează, prin adresă scrisă, casele de asigurări de sănătate despre
revocarea deciziei de evaluare.
Art. 19. - Furnizorul poate contesta revocarea deciziei
de evaluare la Subcomisia Naţională de Evaluare a Furnizorilor de Servicii
Medicale Paraclinice -Analize Medicale de Laborator. Contestaţia trebuie înregistrată
în termen de maximum 5 zile calendaristice de la data la care a fost revocată
decizia de evaluare. Subcomisia Naţională de Evaluare a Furnizorilor de
Servicii Medicale Paraclinice -Analize Medicale de Laborator va lua o decizie,
care va fi comunicată furnizorului în termen de 30 de zile calendaristice de la
data înregistrării documentului la secretariatul Subcomisiei Naţionale de
Evaluare a Furnizorilor de Servicii Medicale Paraclinice - Analize Medicale de Laborator.
Art. 20. - Decizia de evaluare îşi încetează
valabilitatea la data la care furnizorul de servicii medicale evaluat îşi
schimbă locaţia/pierde dreptul legal de folosinţă a spaţiului sediului/punctului de lucru care a fost evaluat, precum
şi la data la care a expirat valabilitatea unui document care a stat la baza
emiterii acesteia."
105. Anexa nr. 3 la Normele metodologice de evaluare
a furnizorilor de servicii medicale paraclinice - analize medicale de
laborator, cuprinse în anexa nr. 41, se
modifică şi se înlocuieşte cu o nouă anexă, al cărei model este prevăzut în
anexa nr. 26.
106. Anexa nr. 5 la
normele metodologice cuprinse în anexa nr. 41 se modifică şi se înlocuieşte cu
o nouă anexă, al cărei model este prevăzut în anexa nr. 27.
107. Anexa nr. 6 la
normele metodologice cuprinse în anexa nr. 41 se modifică şi se înlocuieşte cu
o nouă anexă, al cărei model este prevăzut în anexa nr. 28.
108. La anexa nr. 42
articolul 6, după litera a) se introduce o nouă literă, litera a1), cu următorul cuprins:
,,a1) cabinetele
medicale de medicină de familie, cabinetele medicale de specialitate, centrele
medicale, centrele de diagnostic şi tratament şi centrele de sănătate
(sediul/punctul de lucru) care solicită evaluarea, pentru efectuarea vizitei de
evaluare, au obligaţia să facă şi dovada plăţii taxei de evaluare, în cuantum
de 1.000 lei pentru fiecare cabinet medical din structură aflat în mediul
urban, respectiv 250 lei pentru fiecare cabinet medical din structură aflat în
mediul rural. Plata taxei de evaluare se va face către Casa Naţională de Asigurări
de Sănătate, cod fiscal 11697800, în contul nr. RO66TREZ70026360550XXXXX,
deschis la Activitatea de Trezorerie şi Contabilitate Publică a Municipiului
Bucureşti."
109. La anexa nr. 42 articolul 17, după litera a) se introduce o nouă literă, litera a1), cu următorul cuprins:
,,a1) dovada plăţii
taxei de evaluare;".
110. La anexa nr. 42,
după capitolul IV se introduce un nou capitol,
capitolul V „Revocarea şi încetarea
valabilităţii deciziei de evaluare", cu următorul cuprins:
„CAPITOLUL V
Revocarea şi încetarea valabilităţii deciziei de
evaluare
Art. 18. - Revocarea sau încetarea valabilităţii
deciziei de evaluare se constată în următoarele situaţii:
a) valabilitatea deciziei de evaluare încetează de drept la data încetării valabilităţii autorizaţiei
sanitare de funcţionare sau a documentului similar acesteia;
b) Comisia de Evaluare a Cabinetelor Medicale de
Medicină de Familie, Cabinetelor Medicale de Specialitate, Centrelor Medicale,
Centrelor de Diagnostic şi Tratament şi Centrelor de Sănătate informează, în
termen de maximum 10 zile calendaristice, Subcomisia Naţională de Evaluare a
Cabinetelor Medicale de Medicină de Familie, Cabinetelor Medicale de
Specialitate, Centrelor Medicale, Centrelor de Diagnostic şi Tratament şi
Centrelor de Sănătate, prin adresă scrisă, şi trimite copia autorizaţiei
sanitare de funcţionare sau a documentului similar a cărui valabilitate a
încetat ori informează despre sesizarea de revocare a autorizaţiei sanitare de
funcţionare sau a documentului similar;
c) decizia de evaluare se revocă, printr-o notificare
scrisă, transmisă de Comisia de Evaluare a Cabinetelor Medicale de Medicină de
Familie, Cabinetelor Medicale de Specialitate, Centrelor Medicale, Centrelor de
Diagnostic şi Tratament şi Centrelor de Sănătate, în termen de maximum 30 de
zile calendaristice de la data sesizării acesteia cu privire la revocarea, de
către organele în drept, a autorizaţiei sanitare de funcţionare sau a
documentului similar acesteia;
d) Comisia de Evaluare a Cabinetelor Medicale de Medicină
de Familie, Cabinetelor Medicale de Specialitate, Centrelor Medicale, Centrelor
de Diagnostic şi Tratament şi Centrelor de Sănătate informează, prin adresă
scrisă, casele de asigurări de sănătate despre
revocarea deciziei de evaluare.
Art. 19. - Furnizorul poate contesta revocarea deciziei
de evaluare la Subcomisia Naţională de Evaluare a Cabinetelor Medicale de
Medicină de Familie, Cabinetelor Medicale de Specialitate, Centrelor Medicale,
Centrelor de Diagnostic şi Tratament
şi Centrelor de Sănătate. Contestaţia trebuie înregistrată în termen de maximum
5 zile calendaristice de la data la care a fost revocată decizia de evaluare.
Subcomisia Naţională de Evaluare a Cabinetelor Medicale de Medicină de Familie,
Cabinetelor Medicale de Specialitate, Centrelor Medicale, Centrelor de
Diagnostic şi Tratament şi Centrelor de Sănătate va lua o decizie, care va fi
comunicată furnizorului în termen de 30 de zile calendaristice de la data
înregistrării documentului la secretariatul Subcomisiei Naţionale de Evaluare a
Cabinetelor Medicale de Medicină de Familie, Cabinetelor Medicale de
Specialitate, Centrelor Medicale, Centrelor de Diagnostic şi Tratament şi
Centrelor de Sănătate.
Art. 20. - Decizia de evaluare
îşi încetează valabilitatea la data la care furnizorul de servicii medicale
evaluat îşi schimbă locaţia/pierde dreptul legal de folosinţă a spaţiului
sediului/punctului de lucru care a fost evaluat, precum şi la data la care a
expirat valabilitatea unui document care a stat la baza
emiterii acesteia."
111. Anexa nr. 3 la Normele metodologice de evaluare
a cabinetelor medicale de medicină de familie,
cabinetelor medicale de specialitate, centrelor medicale, centrelor de
diagnostic şi tratament si centrelor de sănătate, cuprinse în anexa nr! 42, se
modifică şi se înlocuieşte cu o nouă anexă, al cărei model este prevăzut în
anexa nr. 29.
112. Anexa nr. 5 la
normele metodologice cuprinse în anexa nr. 42 se modifică şi se înlocuieşte cu
o nouă anexă, al cărei model este prevăzut în anexa nr. 30.
113. Anexa nr. 6 la
normele metodologice cuprinse în anexa nr. 42 se modifică şi se înlocuieşte cu
o nouă anexă, al cărei model este prevăzut în anexa nr. 31.
Art. II. -Anexele nr. 1-31 fac
parte integrantă din prezentul ordin.
Art. III. - Direcţiile de
specialitate din cadrul Ministerului Sănătăţii, Casei Naţionale de Asigurări de
Sănătate, direcţiilor de sănătate publică şi al caselor de asigurări de
sănătate vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.
Art. IV. - Prezentul ordin se
publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.
Ministrul sănătăţii,
Cseke Attila
p. Preşedintele Casei Naţionale de Asigurări de
Sănătate,
Dorin Ionescu
ANEXA Nr. 1
(Anexa nr. 3 la normele metodologice)
Nr...........
Data..................
SUBCOMISIA NAŢIONALA DE EVALUARE
A UNITĂŢILOR DE DIALIZĂ PUBLICE SI PRIVATE
PROCES-VERBAL
Subsemnatul/Subsemnata,.......................................................,
evaluator al Subcomisiei Naţionale de Evaluare a Unităţilor de Dializă Publice şi Private, şi
subsemnatul/subsemnata,....................................., evaluator al
Subcomisiei Naţionale de Evaluare a Unităţilor de Dializă Publice şi Private, desemnaţi prin
dispoziţia de evaluare nr..........să efectuăm vizita de evaluare nr........, am efectuat această vizită la adresa
indicată, la data de..................., şi am completat chestionarul
nr.........aferent dispoziţiei pentru vizita de evaluare. Vizita în vederea evaluării a fost
efectuată în prezenţa conducătorului unităţii de dializă,
domnul/doamna........................................................., iar
rezultatele acesteia sunt consemnate în chestionarul
nr............
Unitatea de dializă a obţinut........DA.........NU.
Conducătorul unităţii de dializă,
...............................
Semnătura
...............................
Ştampila unităţii de
dializă..........................................
Prezentul proces-verbal se întocmeşte în două
exemplare, dintre care un exemplar rămâne la furnizor.
Evaluator,
.............................
Semnătura
.............................
Evaluator,
.............................
Semnătura
.............................
ANEXA Nr. 2
(Anexa nr. 5 la normele metodologice)
Nr.............
Data...........
SUBCOMISIA NAŢIONALA DE EVALUARE
A UNITĂŢILOR DE DIALIZĂ PUBLICE SI PRIVATE
NOTIFICARE PRIVIND EVALUAREA
Furnizorul
........................................................................, aflat
la adresa: str.............................................. nr.........., localitatea.........................Judeţul/sectorul
......................................, având reprezentant legal
pe.............................................., actul de înfiinţare sau de organizare nr..................,
autorizaţia sanitară de funcţionare nr................, codul
fiscal..............................., contul
nr................................, deschis la Trezoreria Statului, sau contul
nr..................................., deschis la Banca.......................,
a obţinut......DA.......NU.
Observaţii.............................................................................................................
...................................................................................
...................................................................................
...................................................................................
...................................................................................
...................................................................................
...................................................................................
Termenul acordat pentru îndeplinirea în totalitate a
criteriilor de eligibilitate este de..........zile.
Preşedinte,
.............................
ANEXA Nr. 3
(Anexa nr. 6 la normele metodologice)
Nr.............
Data...........
SUBCOMISIA NAŢIONALĂ DE EVALUARE
A UNITĂŢILOR DE DIALIZĂ PUBLICE SI PRIVATE
DECIZIE DE EVALUARE
Furnizorul
........................................................................, aflat
la adresa: str.............................................. nr..........,
localitatea.........................Judeţul/sectorul......................................,
având reprezentant legal pe..............................................., actul de înfiinţare sau de organizare
nr.................., autorizaţia sanitară de funcţionare nr................, codul fiscal..............................., contul nr................................,
deschis la Trezoreria Statului, sau contul
nr..................................., deschis la Banca...................., a obţinut......DA.......NU.
Observaţii.............................................................................................................
...................................................................................
...................................................................................
...................................................................................
...................................................................................
...................................................................................
...................................................................................
Valabilitatea deciziei de evaluare este până
la...............
Preşedinte,
.............................
ANEXA Nr. 4
(Anexa nr. 3 la normele metodologice)
SUBCOMISIA NAŢIONALA DE EVALUARE A FURNIZORILOR DE ASISTENŢĂ MEDICALĂ DE URGENŢĂ
PRESPITALICEASCA ŞI TRANSPORT SANITAR
PROCES-VERBAL
Subsemnatul/Subsemnata,....................................................,
evaluator al Subcomisiei Naţionale de Evaluare a
Furnizorilor de Asistenţă Medicală de Urgenţă
Prespitaliceasca şi Transport Sanitar, şi subsemnatul/subsemnata,
....................................., evaluator al Subcomisiei Naţionale de Evaluare a Furnizorilor de
Asistenţa Medicală de Urgenţă Prespitaliceasca şi Transport Sanitar, desemnaţi
prin dispoziţia de evaluare nr.........să efectuăm vizita în vederea evaluării
nr. . ......., am efectuat această vizită la adresa indicată, la data de.................., şi am completat
chestionarul nr........, aferent dispoziţiei pentru vizita în vederea
evaluării.
Vizita în vederea evaluării a fost efectuată în
prezenta conducătorului furnizorului de asistenţă medicală de urgenţă prespitalicească/transport
sanitar/punctului de lucru, domnul/doamna.........................................................
...., iar rezultatele acesteia sunt consemnate în chestionarul
nr............
Furnizorul de asistenţă medicală de urgenţă
prespitalicească/transport sanitar a obţinut......DA.....NU
Conducătorul furnizorului de asistenţă medicală de
urgenţă prespitalicească/transport sanitar/punctului de lucru,
.............................
Semnătura
.............................
Ştampila furnizorului de asistenţă medicală de urgenţă
prespitalicească/transport sanitar/punctului de
lucru.......................
Prezentul proces-verbal se întocmeşte în două
exemplare, dintre care un exemplar rămâne la furnizor.
Evaluator,
.............................
Semnătura
.............................
Evaluator,
.............................
Semnătura
.............................
Data....................
ANEXA Nr. 5
(Anexa nr. 5 la normele metodologice)
Nr............
Data.........
SUBCOMISIA NAŢIONALA DE EVALUARE A FURNIZORILOR DE
ASISTENTĂ MEDICALĂ DE URGENTĂ PRESPITALICEASCĂ Şl
TRANSPORT SANITAR
NOTIFICARE PRIVIND EVALUAREA
Furnizorul/Punctul de
lucru.........................................................., aflat la
adresa: str......................................nr............,
localitatea............................ Judeţul/sectorul....................,
având reprezentant legal pe.................................................., actul de înfiinţare/organizare
nr..............., autorizaţia sanitară de funcţionare nr................., cod
fiscal ......................................., contul
nr........ ...................., deschis la Trezoreria Statului, sau contul
nr.. ..............................., deschis la
Banca................................, a
obţinut......DA......NU.
Observaţii:............................................................................................................
...................................................................................
...................................................................................
...................................................................................
...................................................................................
...................................................................................
...................................................................................
Termenul acordat pentru îndeplinirea în totalitate a
criteriilor de eligibilitate este de............zile.
Preşedinte,
.............................
ANEXA Nr. 6
(Anexa nr. 6 la normele metodologice)
Nr............
Data.........
SUBCOMISIA NAŢIONALA DE EVALUARE A FURNIZORILOR DE
ASISTENTĂ MEDICALĂ DE URGENTĂ PRESPITALICEASCĂ Şl TRANSPORT SANITAR
DECIZIE DE EVALUARE
Furnizorul/Punctul de
lucru..........................................................., aflat la
adresa: str......................................nr............, localitatea............................Judeţul/sectorul..................................,
având reprezentant legal pe.................................................., actul de înfiinţare/organizare nr.
.............., autorizaţia sanitară de funcţionare nr................., cod
fiscal......................................., contul
nr............................, deschis la Trezoreria Statului, sau contul
nr... ..............................., deschis la
Banca................................, a
obţinut......DA......NU.
Observaţii:............................................................................................................
...................................................................................
...................................................................................
...................................................................................
...................................................................................
...................................................................................
...................................................................................
Valabilitatea deciziei de evaluare este până la....................
Preşedinte,
.............................
ANEXA Nr. 7
(Anexa nr. 1 la normele metodologice)
Domnule Preşedinte,
Subsemnatul,................................................,
reprezentant legal al furnizorului de dispozitive
medicale destinate recuperării unor deficienţe organice sau
funcţionale...............................................................,
aflat la adresa: str......................................nr......., localitatea..........................,
judeţul......................, cu certificatul de înregistrare cu cod unic de
înregistrare sau, după caz, actul de înfiinţare conform prevederilor legale în vigoare..............,
avizul de funcţionare emis de Ministerul Sănătăţii nr......, proces-verbal de constatare a condiţiilor
igienico-sanitare nr.........., certificatul/certificatele de înregistrare a
dispozitivelor medicale şi/sau declaraţiile de conformitate CE, după caz, conform tabelului
anexat........., contul nr...................., deschis la Trezoreria Statului, sau contul nr....................., deschis la
Banca......................, solicit evaluarea sediului/punctului de
lucru..........................................., aflat la adresa:
str...................................... nr......., localitatea................, judeţul ......................, cod
fiscal/CUI .....................,
telefon................., fax..................., pentru activitatea de:
- proteza re DA/NU
- protezare ORL DA/NU
- producţie DA/NU
- comerţ DA/NU
Anexez documentele solicitate
de Subcomisia Naţională de Evaluare a Furnizorilor de Dispozitive Medicale
destinate recuperării unor deficienţe organice sau funcţionale.
Mă oblig prin prezenta să furnizez evaluatorilor
informaţiile şi documentele necesare vizitei în vederea evaluării furnizorului
de dispozitive medicale destinate recuperării unor deficienţe organice sau
funcţionale/punctului de lucru, precum şi acces liber în spaţiile acestuia.
Furnizorul are următoarele puncte de lucru:
..................................................
...............................................................
...............................................................
Sediul/Punctul de lucru este condus
de........................................., care se legitimează cu BI/CI seria.......nr.................. si are
Contractul de muncă nr........................
Data...............
Semnătura
.............................
Domnului preşedinte al Subcomisiei Naţionale de
Evaluare a Furnizorilor de Dispozitive Medicale destinate recuperării unor
deficienţe organice sau funcţionale
ANEXA Nr. 8
(Anexa nr. 3 la normele metodologice)
Nr.................
SUBCOMISIA NAŢIONALĂ DE EVALUARE A FURNIZORILOR DE
DISPOZITIVE MEDICALE DESTINATE RECUPERĂRII UNOR DEFICIENTE ORGANICE SAU
FUNCŢIONALE
PROCES-VERBAL
Subsemnatul/Subsemnata,
..................................., evaluator al Subcomisiei Naţionale de
Evaluare a Furnizorilor de Dispozitive
Medicale destinate recuperării unor deficienţe organice sau funcţionale şi
subsemnatul/subsemnata, ............................., evaluator al Subcomisiei Naţionale de Evaluare a Furnizorilor de
Dispozitive Medicale destinate recuperării unor deficienţe organice sau funcţionale, desemnaţi prin
dispoziţia de evaluare nr.......să efectuăm vizita în vederea evaluării
nr....., am efectuat această vizită
la adresa indicată, la data de................, şi am completat chestionarul
nr........, aferent dispoziţiei pentru vizita în vederea evaluării. Vizita în vederea evaluării a
fost efectuată în prezenţa conducătorului sediului furnizorului de dispozitive
medicale destinate
recuperării unor deficienţe organice sau funcţionale/punctului de lucru, domnul/doamna....................................................., iar rezultatele acesteia sunt consemnate în chestionarul
nr...........
Furnizorul de dispozitive medicale destinate
recuperării unor deficienţe organice sau funcţionale a obţinut......DA.....NU.
Conducătorul sediului furnizorului de dispozitive
medicale destinate recuperării unor deficienţe organice sau
funcţionale/punctului de lucru,
.............................
Semnătura
.............................
Ştampila furnizorului de dispozitive medicale destinate
recuperării unor deficienţe organice sau funcţionale/punctului de
lucru..................
Prezentul proces-verbal se
întocmeşte în două exemplare, dintre care un exemplar rămâne la furnizor.
Evaluator,
.............................
Semnătura
.............................
Evaluator,
.............................
Semnătura
.............................
Data....................
ANEXA Nr. 9
(Anexa nr. 5 la normele metodologice)
Nr............
Data..............
SUBCOMISIA NAŢIONALA DE EVALUARE A FURNIZORILOR DE
DISPOZITIVE MEDICALE DESTINATE RECUPERĂRII UNOR DEFICIENTE ORGANICE SAU
FUNCŢIONALE
NOTIFICARE PRIVIND EVALUAREA
Furnizorul.........................................................,
aflat la adresa: str.................................nr........,
localitatea.........................., judeţul/sectorul.............................,
având reprezentant legal pe...................................,
cu certificatul de înregistrare cu cod unic de
înregistrare sau, după caz, actul de înfiinţare conform prevederilor legale în
vigoare....................., avizul de funcţionare emis de Ministerul Sănătăţii nr.......,
procesul-verbal de constatare a condiţiilor igienico-sanitare nr..............,
contul nr.........................., deschis la Trezoreria Statului, sau contul
nr.........................., deschis la Banca...................., a obţinut......DA......NU.
Observaţii:............................................................................................................
...................................................................................
...................................................................................
...................................................................................
...................................................................................
...................................................................................
...................................................................................
Termenul acordat pentru îndeplinirea în totalitate a
criteriilor de eligibilitate este de..........zile.
Preşedinte,
.............................
ANEXA Nr. 10
(Anexa nr. 6 la normele metodologice)
Nr............
Data................
SUBCOMISIA NAŢIONALA DE EVALUARE A FURNIZORILOR DE
DISPOZITIVE MEDICALE DESTINATE RECUPERĂRII UNOR DEFICIENTE ORGANICE SAU
FUNCŢIONALE
DECIZIE DE EVALUARE
Furnizorul...................................................,
aflat la adresa: str..........................................nr..........,
localitatea....................., judeţul/sectorul.....................,
având reprezentant legal pe..........................................,
cu certificatul de înregistrare cu cod unic de
înregistrare sau, după caz, actul de înfiinţare conform prevederilor legale în
vigoare....................., avizul de funcţionare emis de Ministerul Sănătăţii nr..................., contul nr..........................., deschis la
Trezoreria Statului, sau contul nr......................., deschis la Banca............................., a
obţinut..........DA........NU.
Observaţii:............................................................................................................
...................................................................................
...................................................................................
...................................................................................
Valabilitatea deciziei de evaluare este până
la.............
Preşedinte,
.............................
ANEXA Nr. 11
(Anexa nr. 3 la normele metodologice)
Nr............
Data...............
COMISIA DE EVALUARE A SPITALELOR
PROCES-VERBAL
Subsemnatul/Subsemnata,...................................,
evaluator al Comisiei de Evaluare a Spitalelor
a.....................................,
subsemnatul/subsemnata,.................................................,
evaluator al Comisiei de Evaluare a Spitalelor
a...................................., şi
subsemnatul/subsemnata,............................................, evaluator
al Comisiei de Evaluare a Spitalelor
a..................................., desemnaţi prin
dispoziţia de evaluare nr.......să efectuăm vizita în vederea evaluării
nr....., am efectuat această vizită la adresa indicată, la data de...... ........., şi am completat chestionarul nr.........şi tabelele
anexe, după cum urmează:.......................................,
aferente dispoziţiei pentru vizita în vederea
evaluării. Vizita în vederea evaluării a fost efectuată în prezenţa
conducătorului spitalului,
domnul/doamna................................................., iar rezultatele
acesteia sunt consemnate în chestionarul
nr................
Spitalul a obţinut.......DA.......NU.
Conducătorul spitalului,
.............................
Semnătura
.............................
Ştampila spitalului.......................
Prezentul proces-verbal se
întocmeşte în două exemplare, dintre care un exemplar rămâne la spital.
Evaluator
.............................,
Semnătura
.............................
Evaluator,
.............................
Semnătura
.............................
Evaluator,
.............................
Semnătura
.............................
ANEXA Nr. 12
(Anexa nr. 5 la normele metodologice)
Nr............
Data.........
COMISIA DE EVALUARE A SPITALELOR
NOTIFICARE PRIVIND EVALUAREA
Spitalul........................................., aflat
la adresa: str.......................................nr.........,
localitatea......................................., judeţul/sectorul..........................,
având reprezentant legal pe..................................,
actul de înfiinţare sau de organizare nr.........., autorizaţia sanitară de funcţionare
nr........., codul fiscal.......................şi contul
nr..................... ., deschis la Trezoreria Statului, sau contul nr....................... .., deschis la Banca........................, a obţinut......DA......NU.
Observaţii:............................................................................................................
...................................................................................
...................................................................................
...................................................................................
...................................................................................
...................................................................................
...................................................................................
Termenul acordat pentru îndeplinirea în totalitate a
criteriilor de eligibilitate este de................zile.
Preşedinte,
.............................
ANEXA Nr. 13
(Anexa nr. 6 la normele metodologice)
Nr............
Data.................
COMISIA DE EVALUARE A SPITALELOR
DECIZIE DE EVALUARE
Spitalul..........................................,
aflat la adresa: str.....................................nr...........,
localitatea......................................, judeţul/sectorul.................................,
având reprezentant legal pe..............................................,
actul de înfiinţare sau de organizare nr.........., autorizaţia sanitară de funcţionare nr..........,
codul fiscal................şi contul nr.................., deschis la
Trezoreria Statului, sau contul nr.................,
deschis la Banca........................, a
obţinut......DA......NU.
Observaţii:............................................................................................................
...................................................................................
...................................................................................
...................................................................................
...................................................................................
...................................................................................
...................................................................................
Valabilitatea deciziei de evaluare este până
la................
Preşedinte,
.............................
ANEXA Nr. 14
(Anexa nr. 3 la normele metodologice)
Nr..........
Data.................
COMISIA DE EVALUARE A FURNIZORILOR DE ÎNGRIJIRI LA
DOMICILIU
PROCES-VERBAL
Subsemnatul/Subsemnata,.......................................................,
evaluator al Comisiei de Evaluare a Furnizorilor de Ingrijiri la Domiciliu a......................., şi
subsemnatul/subsemnata,......................................., evaluator al
Comisiei de Evaluare a Furnizorilor de Ingrijiri la
Domiciliu a......................., desemnaţi prin
dispoziţia de evaluare nr.......să efectuăm vizita în vederea evaluării nr......, am efectuat această vizită la
adresa indicată, la data de................, şi am completat chestionarul
nr........, aferent dispoziţiei pentru vizita în vederea evaluării. Vizita în vederea evaluării a fost efectuată în
prezenţa conducătorului furnizorului de îngrijiri medicale la domiciliu,
domnul/doamna....................................., iar rezultatele acesteia
sunt consemnate în chestionarul nr.........
Furnizorul de îngrijiri medicale la domiciliu a
obţinut......DA.....NU.
Conducătorul furnizorului de îngrijiri medicale la
domiciliu,
.............................
Semnătura
.............................
Ştampila.......................
Prezentul proces-verbal se
întocmeşte în două exemplare, dintre care un exemplar rămâne la furnizor.
Evaluator,
.............................
Semnătura
.............................
Evaluator,
.............................
Semnătura
.............................
ANEXA Nr. 15
(Anexa nr. 5 la normele metodologice)
Nr.............
Data.............
COMISIA DE EVALUARE A FURNIZORILOR DE ÎNGRIJIRI LA DOMICILIU
NOTIFICARE PRIVIND EVALUAREA
Furnizorul/Punctul de
lucru........................................................, aflat la adresa:
str............................................nr........., localitatea..........................., judeţul/sectorul................................,
având reprezentant legal
pe....................................................,
cu certificatul de înregistrare în registrul unic al
cabinetelor medicale/actul de înfiinţare sau organizare
nr..................................., autorizaţia de funcţionare nr......................, contul
nr........................., deschis la Trezoreria Statului,
sau contul nr.............................., deschis
la Banca................, codul fiscal....................................................................,
a obţinut......DA......NU.
Observaţii:............................................................................................................
...................................................................................
...................................................................................
...................................................................................
...................................................................................
...................................................................................
...................................................................................
Termenul acordat pentru îndeplinirea în totalitate a
criteriilor de eligibilitate este de..........zile.
Preşedinte,
.............................
ANEXA Nr. 16
(Anexa nr. 6 la normele metodologice)
Nr............
Data.........
COMISIA DE EVALUARE A FURNIZORILOR DE ÎNGRIJIRI LA
DOMICILIU
DECIZIE DE EVALUARE
Furnizorul/Punctul de lucru
.........................................................., aflat la adresa:
str.................................. nr............, localitatea...........................,
judeţul/sectorul............................, având reprezentant legal
pe........................................................, cu certificatul de înregistrare în registrul unic al cabinetelor
medicale/actul de înfiinţare sau organizare
nr................................... autorizaţia de funcţionare nr..................., contul
nr......................, deschis la Trezoreria Statului, sau contul
nr..............................., deschis la Banca....................................................., codul
fiscal.............................................., a
obţinut......DA......NU.
Observaţii:............................................................................................................
...................................................................................
...................................................................................
...................................................................................
...................................................................................
...................................................................................
...................................................................................
Valabilitatea deciziei de
evaluare este până la............
Preşedinte,
.............................
ANEXA Nr. 17
(Anexa nr. 3 la normele metodologice)
Nr.....................
Data....................
COMISIA DE EVALUARE A FARMACIILOR
PROCES-VERBAL
Subsemnatul/Subsemnata,..............................................,
evaluator al Comisiei de Evaluare a Farmaciilor a......................., şi
subsemnatul/subsemnata,.........................................................,
evaluator al Comisiei de Evaluare a
Farmaciilora......................., desemnaţi prin
dispoziţia de evaluare nr..........să efectuăm vizita în vederea evaluării
nr.........., am efectuat această vizită la adresa indicată, la data de................, şi am completat
chestionarul nr..........şi tabelele anexe............, aferente dispoziţiei
pentru vizita în vederea
evaluării. Vizita în vederea evaluării a fost efectuată în prezenţa
conducătorului farmaciei/punctului de lucru,
domnul/doamna..........................., iar rezultatele acesteia sunt consemnate în chestionarul nr...........
Farmacia/Punctul de lucru a obţinut......DA.....NU.
Conducătorul farmaciei/punctului de lucru,
.............................
Semnătura
.............................
Ştampila farmaciei/punctului de lucru.......................
Prezentul proces-verbal se întocmeşte în două
exemplare, dintre care un exemplar rămâne la furnizor.
Evaluator,
.............................
Semnătura
.............................
Evaluator,
.............................
Semnătura
.............................
ANEXA Nr. 18
(Anexa nr. 5 la normele metodologice)
Nr............
Data..........
COMISIA DE EVALUARE A FARMACIILOR
NOTIFICARE PRIVIND EVALUAREA
Farmacia/Punctul de lucru
.........................................................,
aflată/aflat la adresa: str.............................. nr........, localitatea............................,
judeţul/sectorul .........................., având reprezentant legal
pe....................................................., înregistrată/înregistrat la registrul
comerţului ...................., cu certificatul de înregistrare/certificatul
constatator......................., având contul
nr.................., deschis la Trezoreria Statului, sau contul
nr............................, deschis la
Banca.................................., codul
fiscal.........................., a obţinut......DA......NU.
Observaţii:............................................................................................................
...................................................................................
...................................................................................
...................................................................................
...................................................................................
...................................................................................
...................................................................................
Termenul acordat pentru îndeplinirea în totalitate a
criteriilor de eligibilitate este de..........zile.
Preşedinte,
.............................
ANEXA Nr. 19
(Anexa nr. 6 la normele metodologice)
Nr.............
Data.................
COMISIA DE EVALUARE A FARMACIILOR
DECIZIE DE EVALUARE
Farmacia/Punctul de
lucru......................................................., aflată/aflat la
adresa: str....................................nr........, localitatea ...................,
judeţul/sectorul .................., având reprezentant
legal pe .........................................................., înregistrată/înregistrat la registrul
comerţului..........................., cu certificatul de
înregistrare/certificatul constatator..................., având contul nr..............................., deschis la
Trezoreria Statului, sau contul nr........................., deschis la
Banca..........................., codul
fiscal......................................, a obţinut......DA.....NU.
Observaţii:............................................................................................................
...................................................................................
...................................................................................
...................................................................................
...................................................................................
...................................................................................
...................................................................................
Valabilitatea deciziei de evaluare este până
la...............
Preşedinte,
.............................
ANEXA Nr. 20
(Anexa nr. 3 la normele metodologice)
Nr..........
Data.................
COMISIA DE EVALUARE A CABINETELOR DE MEDICINĂ DENTARA
PROCES-VERBAL
Subsemnatul/Subsemnata,
............................................, evaluator al Comisiei de Evaluare
a Cabinetelor de Medicină Dentară
a..................., şi subsemnatul/subsemnata,................................................,
evaluator al Comisiei de Evaluare a Cabinetelor de
Medicină Dentară a......................., desemnaţi prin dispoziţia de
evaluare nr.......să efectuăm vizita în vederea evaluării nr......, am efectuat această vizită la adresa
indicată, la data de................, şi am completat chestionarul nr........,
aferent dispoziţiei pentru vizita
în vederea evaluării. Vizita în vederea evaluării a fost efectuată în prezenţa
conducătorului cabinetului de medicină dentară,
domnul/doamna............................................................., iar
rezultatele acesteia sunt consemnate în chestionarul nr............
Furnizorul de servicii stomatologice a
obţinut......DA.....NU.
Conducătorul cabinetului de medicină dentară,
.............................
Semnătura
.............................
Ştampila cabinetului de medicină dentară...............
Prezentul proces-verbal se întocmeşte în două
exemplare, dintre care un exemplar rămâne la furnizor.
Evaluator,
.............................
Semnătura
.............................
Evaluator,
.............................
Semnătura
.............................
ANEXA Nr. 21
(Anexa nr. 5 la normele metodologice)
Nr..........
Data.................
COMISIA DE EVALUARE A
CABINETELOR DE MEDICINĂ DENTARA
NOTIFICARE PRIVIND EVALUAREA
Cabinetul de medicină dentară/Punctul de
lucru................................, aflat la adresa:
str........................................nr.......,
localitatea..........................Judeţul/sectorul.................................,
având reprezentant legal
pe....................................................,
cu certificatul de înregistrare în registrul unic al cabinetelor
medicale...............nr.............sau actul de
înfiinţare ori organizare a unităţii
sanitare nr............., autorizaţia sanitară de funcţionare nr..............,
contul nr.........................., deschis la Trezoreria Statului, ori contul nr......................., deschis la Banca................., codul fiscal........................., a
obţinut......DA......NU.
Observaţii:............................................................................................................
...................................................................................
...................................................................................
...................................................................................
...................................................................................
...................................................................................
...................................................................................
Termenul acordat pentru îndeplinirea în totalitate a
criteriilor de eligibilitate este de..........zile.
Preşedinte,
.............................
ANEXA Nr. 22
(Anexa nr. 6 la normele metodologice)
Nr..........
Data.................
COMISIA DE EVALUARE A CABINETELOR DE MEDICINĂ DENTARĂ
DECIZIE DE EVALUARE
Cabinetul de medicină
dentară/Punctul de lucru................................., aflat la adresa:
str....................................nr.........., localitatea............................Judeţul/sectorul
................................., având reprezentant legal pe................................................, cu certificatul de înregistrare în registrul unic al cabinetelor
medicale..............nr..............sau actul de înfiinţare ori organizare a unităţii sanitare nr..............,
autorizaţia sanitară de funcţionare nr.................., contul
nr......................, deschis la Trezoreria Statului, ori contul nr.........................,
deschis la Banca................., codul fiscal..................., a
obţinut......DA......NU.
Observaţii:............................................................................................................
...................................................................................
...................................................................................
...................................................................................
...................................................................................
...................................................................................
...................................................................................
Valabilitatea deciziei de evaluare este până
la...............
Preşedinte,
.............................
ANEXA Nr. 23
(Anexa nr. 3 la normele metodologice)
Nr..........
Data.................
COMISIA DE EVALUARE A FURNIZORILOR DE INVESTIGAŢII
MEDICALE PARACLINICE -RADIOLOGIE SI IMAGISTICĂ MEDICALĂ
PROCES-VERBAL
Subsemnatul/Subsemnata,....................................,
evaluator al Comisiei de Evaluare a Furnizorilor de
Investigaţii Medicale Paraclinice
- Radiologie şi Imagistică Medicală a Judeţului......................., şi
subsemnatul/subsemnata,.................................., evaluator al Comisiei de Evaluare a
Furnizorilor de Investigaţii Medicale Paraclinice - Radiologie şi Imagistică
Medicală a Judeţului................................,
desemnaţi prin dispoziţia de evaluare nr............să efectuăm vizita în
vederea evaluării nr..........., am efectuat această vizită la adresa indicată, la data de................,
şi am completat chestionarul nr.........şi tabelele anexe, după cum urmează..........................,
aferente dispoziţiei pentru vizita în vederea evaluării. Vizita în vederea
evaluării a fost efectuată în
prezenţa reprezentantului legal al furnizorului,
domnul/doamna............................................................., iar
rezultatele acesteia sunt consemnate în chestionarul nr............
Furnizorul de investigaţii medicale paraclinice -
radiologie şi imagistică medicală a obţinut.........DA........NU.
Reprezentantul legal..............................................al furnizorului de investigaţii medicale paraclinice - radiologie şi imagistică medicală/punctului de
lucru/filialei...........................................
Semnătura
.............................
Ştampila furnizorului de investigaţii medicale
paraclinice - radiologie şi imagistică medicală/punctului de
lucru/filialei........
Prezentul proces-verbal se întocmeşte în două
exemplare, dintre care un exemplar rămâne la furnizor.
Evaluator,
.............................
Semnătura
.............................
Evaluator,
.............................
Semnătura
.............................
ANEXA Nr. 24
(Anexa nr. 5 la normele metodologice)
Nr..........
Data.................
COMISIA DE EVALUARE A FURNIZORILOR DE INVESTIGAŢII
MEDICALE PARACLINICE - RADIOLOGIE SI IMAGISTICĂ MEDICALĂ
NOTIFICARE PRIVIND EVALUAREA
Furnizorul.......................................................,
aflat la adresa: str..................................nr...........,
localitatea......................, judeţul/sectorul
.................., având reprezentant legal
pe................................., cu certificatul de înregistrare în
registrul unic al cabinetelor medicale...............nr.............., actul de înfiinţare sau organizare a unităţii
sanitare......................................., autorizaţia sanitară de funcţionare nr..............,
autorizaţia de funcţionare nr.........., contul nr........................,
deschis la Trezoreria Statului, ori contul nr......................., deschis la
Banca.............., codul fiscal......................., a
obţinut......DA......NU.
Observaţii:............................................................................................................
...................................................................................
...................................................................................
...................................................................................
...................................................................................
...................................................................................
...................................................................................
Termenul acordat pentru îndeplinirea în totalitate a
criteriilor de eligibilitate este de..........zile.
Preşedinte,
.............................
ANEXA Nr. 25
(Anexa nr. 6 la normele metodologice)
Nr..........
Data.................
COMISIA DE EVALUARE A
FURNIZORILOR DE INVESTIGAŢII MEDICALE PARACLINICE - RADIOLOGIE SI IMAGISTICĂ
MEDICALĂ
DECIZIE DE EVALUARE
Furnizorul..................................................,
aflat la adresa: str..........................................nr.......,
localitatea...................., judeţul/sectorul
..............., având reprezentant legal pe ...............................,
cu certificatul de înregistrare în registrul unic al cabinetelor medicale..................nr.............., actul de înfiinţare
sau organizare a unităţii sanitare.............................., autorizaţia sanitară de funcţionare nr..............,
autorizaţia de funcţionare nr.........., contul nr........................,
deschis la Trezoreria Statului, ori contul nr......................., deschis la Banca.............., codul
fiscal................................., a obţinut......DA......NU.
Observaţii:............................................................................................................
...................................................................................
...................................................................................
...................................................................................
...................................................................................
...................................................................................
...................................................................................
Valabilitatea deciziei de evaluare
este până la..................
Preşedinte,
.............................
ANEXA Nr. 26
(Anexa nr. 3 la normele metodologice)
Nr..........
Data.................
COMISIA DE EVALUARE A FURNIZORILOR DE SERVICII MEDICALE
PARACLINICE - ANALIZE MEDICALE DE LABORATOR
PROCES-VERBAL
Subsemnatul/Subsemnata,.........................................,
evaluator al Comisiei de Evaluare a Furnizorilor de Servicii Medicale Paraclinice-Analize Medicale de
Laboratora........................................., şi subsemnatul/subsemnata,..............................., evaluator al
Comisiei de Evaluare a Furnizorilor de Servicii Medicale Paraclinice -Analize
Medicale de Laborator a..........................., desemnaţi
prin dispoziţia de evaluare nr.........să efectuăm vizita de evaluare
nr......., am efectuat această vizită la adresa indicată, la data de................, şi am
completat chestionarul nr.......şi tabelele anexe, după cum
urmează...................., aferente dispoziţiei pentru vizita în vederea evaluării. Vizita în vederea evaluării a
fost efectuată în prezenţa reprezentantului legal al furnizorului de servicii medicale paraclinice - analize medicale de laborator/punctului
de lucru/filialei, domnul/doamna.........................................., iar
rezultatele acesteia sunt consemnate în chestionarul nr...........
Furnizorul de servicii medicale paraclinice - analize
medicale de laborator a obţinut......DA.....NU.
Reprezentantul legal........................................al
furnizorului de servicii medicale paraclinice - analize medicale de
laborator/p unctului de lucru/filialei..............................
Semnătura
.............................
Ştampila furnizorului de servicii medicale paraclinice
- analize medicale de laborator/punctului de lucru/filialei...................
Prezentul proces-verbal se întocmeşte în două
exemplare, dintre care un exemplar rămâne la furnizor.
Evaluator,
.............................
Semnătura
.............................
Evaluator,
.............................
Semnătura
.............................
ANEXA Nr. 27
(Anexa nr. 5 la normele metodologice)
Nr..........
Data.................
COMISIA DE EVALUARE A FURNIZORILOR DE SERVICII MEDICALE
PARACLINICE - ANALIZE MEDICALE DE LABORATOR
NOTIFICARE PRIVIND EVALUAREA
Furnizorul.......................................................,
aflat la adresa: str......................................nr.........,
localitatea...................., judeţul/sectorul..................,
având reprezentant legal pe..................................................,
cu certificatul de înregistrare în registrul unic al
cabinetelor medicale...............nr................, actul de înfiinţare sau
organizare a unităţii sanitare............................, autorizaţia sanitară de funcţionare nr..............,
autorizaţia de funcţionare nr............, contul nr.....................,
deschis la Trezoreria Statului, ori contul
nr........................, deschis la Banca........................., codul
fiscal.........................................., a
obţinut......DA......NU.
Observaţii:............................................................................................................
...................................................................................
...................................................................................
...................................................................................
...................................................................................
...................................................................................
...................................................................................
Termenul acordat pentru îndeplinirea în totalitate a
criteriilor de eligibilitate este de..........zile.
Preşedinte,
.............................
ANEXA Nr. 28
(Anexa nr. 6 la normele metodologice)
Nr..........
Data.................
COMISIA DE EVALUARE A FURNIZORILOR DE SERVICII MEDICALE
PARACLINICE - ANALIZE MEDICALE DE LABORATOR
DECIZIE DE EVALUARE
Furnizorul................................................,
aflat la adresa: str............................................nr............,
localitatea..................., judeţul/sectorul..................,
având reprezentant legal pe.................................................,
cu certificatul de înregistrare în registrul unic al
cabinetelor medicale.................nr.............., actul de înfiinţare sau
organizare a unităţii sanitare............................................, autorizaţia sanitară de funcţionare
nr......................., autorizaţia de funcţionare
nr........................, contul nr..........................., deschis ia Trezoreria Statului, ori contul
nr............................., deschis la Banca......................., codul
fiscal................................., a
obţinut......DA......NU.
Observaţii:............................................................................................................
...................................................................................
...................................................................................
...................................................................................
...................................................................................
...................................................................................
...................................................................................
Valabilitatea deciziei de evaluare este până
la.............
Preşedinte,
.............................
ANEXA Nr. 29
(Anexa nr. 3 la normele metodologice)
Nr..........
Data.................
COMISIA DE EVALUARE A
CABINETELOR MEDICALE DE MEDICINĂ DE FAMILIE, CABINETELOR
MEDICALE DE SPECIALITATE, CENTRELOR MEDICALE, CENTRELOR DE DIAGNOSTIC Şl TRATAMENT Şl CENTRELOR DE SĂNĂTATE
PROCES-VERBAL
Subsemnatul/Subsemnata,.......................................................,
evaluator al Comisiei de evaluare a Cabinetelor Medicale de Medicină de Familie, Cabinetelor Medicale de Specialitate,
Centrelor Medicale, Centrelor de Diagnostic şi Tratament şi Centrelor de Sănătate a......................., şi
subsemnatul/subsemnata, ........................................., evaluator al Comisiei de Evaluare a Cabinetelor Medicale de Medicină de Familie, Cabinetelor Medicale de Specialitate, Centrelor
Medicale, Centrelor de Diagnostic şi Tratament şi Centrelor de Sănătate a.......................,
desemnaţi prin dispoziţia de evaluare nr.......să efectuăm vizita în vederea evaluării nr....., am efectuat această
vizită la adresa indicată, la data de................, şi am completat
chestionarul nr.........şi tabelele anexe, după cum urmează.........................................,
aferente dispoziţiei pentru vizita în vederea evaluării. Vizita a fost
efectuată în prezenţa
conducătorului furnizorului,
domnul/doamna............................................................., iar
rezultatele acesteia sunt consemnate în chestionarul
nr............
Furnizorul de servicii medicale a obţinut......DA.....NU.
Conducătorul furnizorului de servicii medicale,
..................................
Semnătura
..............................................
Ştampila furnizorului de servicii
medicale.....................................
Prezentul proces-verbal se
întocmeşte în două exemplare, dintre care un exemplar rămâne la furnizor.
Evaluator,
.....................
Semnătura
.................
Evaluator,
.....................
Semnătura
.................
ANEXA Nr. 30
(Anexa nr. 5 la normele metodologice)
Nr..........
Data.................
COMISIA DE EVALUARE A
CABINETELOR MEDICALE DE MEDICINĂ DE FAMILIE,
CABINETELOR MEDICALE DE SPECIALITATE, CENTRELOR MEDICALE, CENTRELOR DE DIAGNOSTIC Şl TRATAMENT Şl CENTRELOR DE SĂNĂTATE
NOTIFICARE PRIVIND EVALUAREA
Furnizorul/Punctul de
lucru.................................., aflat la adresa:
str..............................nr........, localitatea........................,
judeţul/sectorul ............., având reprezentant
legal pe...................................., cu
certificatul de înregistrare în registrul unic al cabinetelor
medicale....................nr........., sau actul de înfiinţare ori organizare
a unităţii sanitare nr..............................., autorizaţia sanitară de funcţionare
nr......................., contul
nr.............................., deschis la Trezoreria Statului, sau contul
nr......................., deschis la
Banca.........................................., codul fiscal.................,
a obţinut......DA......NU.
Observaţii:................................................................................................................................................................................ .
Termenul acordat pentru îndeplinirea în totalitate a
criteriilor de eligibilitate este de..........zile.
Preşedinte,
......................
ANEXA Nr. 31
(Anexa nr. 6 la normele metodologice)
Nr..........
Data.................
COMISIA DE EVALUARE A
CABINETELOR MEDICALE DE MEDICINĂ DE FAMILIE,
CABINETELOR MEDICALE DE SPECIALITATE, CENTRELOR MEDICALE, CENTRELOR DE DIAGNOSTIC Şl TRATAMENT ŞI CENTRELOR DE SĂNĂTATE
DECIZIE DE EVALUARE
Furnizorul/Punctul de lucru
............................................., aflat la adresa:
str..................................................nr........, localitatea ........................, judeţul/sectorul .............,
având reprezentant legal pe ...................................., cu
certificatul de înregistrare în registrul unic al
cabinetelor medicale....................nr..........sau actul de înfiinţare ori organizare a unităţii sanitare nr..............................., autorizaţia sanitară de
funcţionare nr.................., contul nr..............................,
deschis la Trezoreria Statului, sau contul
nr......................., deschis la
Banca.........................................., codul fiscal.................,
a obţinut......DA......NU.
Observaţii:.........................................................................................................................
...................................................................................
...................................................................................
...................................................................................
...................................................................................
...................................................................................
...................................................................................
Valabilitatea deciziei de
evaluare este până la...............
Preşedinte,
....................