Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

Ordinul Nr.69 din 06.05.2014

privind condiţiile de exercitare de către Ministerul Sănătăţii şi Departamentul pentru situaţii de urgenţă din cadrul Ministerului Afacerilor Interne a controlului operaţional şi a inspecţiei activităţii serviciilor de ambulanţă şi UPU/CPU şi pentru aprobarea modalităţilor şi procedurilor de monitorizare a serviciilor de ambulanţă şi UPU/CPU
ACT EMIS DE: Ministerul Afacerilor Interne
ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 343 din 09 mai 2014



SmartCity1

Având în vedere prevederile art. I alin. (1), (4), (5) şi (6) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 1/2014 privind unele măsuri în domeniul managementului situaţiilor de urgenţă, precum şi pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 21/2004 privind Sistemul Naţional de Management al Situaţiilor de Urgenţă,în temeiul art. I alin. (7) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 1/2014, al art. 7 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 144/2010 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Sănătăţii, cu modificările şi completările ulterioare, şi al art. 7 alin. (5) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 30/2007 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Afacerilor Interne, aprobată cu modificări prin Legea nr. 15/2008, cu modificările şi completările ulterioare,ministrul sănătăţii şi viceprim-ministrul, ministrul afacerilor interne, emit următorul ordin: Articolul 1Controlul operaţional al activităţii serviciilor de ambulanţă, inclusiv al celor private, şi al unităţilor şi compartimentelor de primire a urgenţelor, denumite în continuare UPU/CPU, reprezintă procesul de analiză şi verificare permanentă sau periodică a activităţii acestor structuri, în scopul de a urmări buna desfăşurare a acestor activităţi, respectarea procedurilor prevăzute de legislaţia în vigoare şi de a lua măsuri pentru îmbunătăţirea acestora. Articolul 2Activităţile pentru care se desfăşoară controlul operaţional, structurile iniţiatoare ale controalelor, avizatorii rapoartelor de control şi decidenţii care le aprobă sunt prevăzute în anexa nr. 1. Articolul 3Controlul operaţional se realizează independent sau în comun de către structurile specifice din cadrul Ministerului Sănătăţii, denumit în continuare MS, sau al Ministerului Afacerilor Interne, denumit în continuare MAI, conform atribuţiilor legale şi prevederilor anexei nr. 1, pe baza unui calendar comun aprobat anual de către ministrul sănătăţii şi de către ministrul afacerilor interne. Articolul 4În calendarul prevăzut la art. 3 se nominalizează, conform atribuţiilor legale şi prevederilor anexei nr. 1, structurile care realizează controlul operaţional, structurile care sunt supuse acestui control, perioada sau periodicitatea cu care se realizează controlul, decidentul/decidenţii care avizează şi care aprobă raportul de control şi structurile responsabile cu implementarea măsurilor aprobate. Articolul 5(1) Rapoartele de control privitoare la controalele operaţionale realizate independent de către MS se avizează de către Departamentul pentru situaţii de urgenţă din cadrul MAI, denumit în continuare DSU, şi se aprobă de către ministrul sănătăţii, iar cele privitoare la controalele operaţionale realizate independent de către DSU se avizează de MS şi se aprobă de către ministrul afacerilor interne. Pentru controalele operaţionale realizate în comun, rapoartele de control se aprobă de către cei 2 miniştri. (2) Raportul de control cuprinde rezultatele controlului operaţional şi propunerile de măsuri pentru îmbunătăţirea activităţii. Articolul 6(1) Inspecţia activităţii serviciilor de ambulanţă, inclusiv a celor private, şi a UPU/CPU reprezintă verificarea, programată sau inopinată, a activităţii acestor structuri, în ceea ce priveşte respectarea prevederilor legale în vigoare referitoare la asistenţa medicală de urgenţă.(2) Activitatea prevăzută la alin. (1) se realizează de către personal de specialitate, împuternicit în acest scop de către conducerea MS sau MAI, pentru constatarea şi sancţionarea faptelor prevăzute la cap. VII din Hotărârea Guvernului nr. 857/2011 privind stabilirea şi sancţionarea contravenţiilor la normele din domeniul sănătăţii publice, cu completările ulterioare. Articolul 7Exercitarea activităţii de inspecţie de către personalul prevăzut la art. 6 se realizează în conformitate cu prevederile art. 26 din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătăţii, cu modificările şi completările ulterioare. Articolul 8Monitorizarea activităţii serviciilor de ambulanţă judeţene, respectiv al municipiului Bucureşti, şi a UPU/CPU reprezintă procesul permanent de colectare, prelucrare, interpretare şi analiză a datelor raportate de către aceste structuri către MS şi DSU, conform prevederilor legale. Articolul 9Modalităţile de raportare, înregistrare şi soluţionare a evenimentelor şi a potenţialelor disfuncţionalităţi care apar între componentele sistemului naţional de asistenţă medicală de urgenţă şi prim ajutor calificat sunt prevăzute în anexa nr. 2. Articolul 10Anexele nr. 1 şi 2 fac parte integrantă din prezentul ordin. Articolul 11Direcţiile şi structurile de specialitate din subordinea MS şi MAI duc la îndeplinire prevederile prezentului ordin. Articolul 12Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. Ministrul sănătăţii, Nicolae Bănicioiu Viceprim-ministru, ministrul afacerilor interne, Gabriel Oprea ANEXA Nr. 1Activităţile pentru care se desfăşoară controlul operaţional, structurile iniţiatoare ale controalelor, avizatorii rapoartelor de control şi decidenţii care le aprobă

Nr. crt. Activitatea supusă controlului operaţional Structura iniţiatoare a controlului Avizator raport control Decident care aprobă raportul de control
CMUD DSU MS
1. Organizarea şi respectarea procedurilor legale în formarea şi pregătirea profesională a personalului SAJ, SABIF, UPU/CPU, inclusiv pentru personalul medical şi paramedical SMURD MS şi/sau DSU* DA DA* DA* Ministru MS, ministru MAI*
2. Organizarea şi respectarea procedurilor legale în derularea programelor de pregătire în rezidenţiat şi promovare în grad profesional în specialitatea medicină de urgenţă MS, în colaborare cu sau la propunerea DSU DA DA - Ministru MS
3. Organizarea şi respectarea procedurilor legale în desfăşurarea activităţii SAJ/SABIF MS şi/sau DSU* - DA* DA* Ministru MS, ministru MAI*
4. Organizarea şi respectarea procedurilor legale în desfăşurarea activităţii UPU/CPU MS şi/sau DSU* - DA* DA* Ministru MS, ministru MAI*
5. Organizarea şi respectarea procedurilor legale în desfăşurarea activităţii SMURD DSU, în colaborare cu sau la propunerea MS - - DA Ministru MS, ministru MAI**
6. Organizarea şi respectarea procedurilor legale în desfăşurarea activităţii de telemedicină pre- şi interspitalicească în domeniul asistenţei medicale de urgenţă şi prim ajutor calificat DSU, în colaborare cu sau la propunerea MS - - DA Ministru MS, ministru MAI**
7. Organizarea şi respectarea procedurilor legale în desfăşurarea activităţii de acordare a serviciilor medicale de urgenţă prespitaliceşti de către furnizorii privaţi MS şi/sau DSU* - DA* DA* Ministru MS, ministru MAI*
8. Organizarea şi respectarea procedurilor legale în desfăşurarea activităţii de colectare, prelucrare şi analizare a datelor referitoare la activitatea serviciilor medicale de urgenţă şi prim ajutor calificat MS şi/sau DSU* - DA* DA* Ministru MS, ministru MAI*

* Cu respectarea prevederilor art. 5 din ordin. ** Codecidenţi. NOTĂ: Semnificaţiile denumirilor utilizate sunt, după cum urmează: a)CMUD - Comisia de Medicină de Urgenţă şi Dezastre a Ministerului Sănătăţii; b)SAJ - Serviciul de ambulanţă judeţean; c)SABIF - Serviciul de Ambulanţă Bucureşti-Ilfov; d)SMURD - Serviciul Mobil de Urgenţă, Reanimare şi Descarcerare; e)MS - Ministerul Sănătăţii; f)MAI - Ministerul Afacerilor Interne; g)DSU - Departamentul pentru situaţii de urgenţă. ANEXA Nr. 2Modalităţile de raportare, înregistrare şi soluţionare a evenimentelor şi a potenţialelor disfuncţionalităţi care apar între componentele sistemului naţional de asistenţă medicală de urgenţă şi prim ajutor calificat

Nr. crt. Evenimente sau disfuncţionalităţi raportate Înregistrare şi soluţionare
1) Nivel local 2) Nivel judeţean 3) Nivel central
Conducerea spitalului Conducerea SAJ/SABIF Conducerea ISU Direcţia de sănătate publică DSU MS
1. Evenimente sau disfuncţionalităţi administrative în UPU/CPU Înregistrare şi soluţionare la nivel local - - - Înregistrare, analiză şi propuneri către MS pentru soluţionare la nivel central Înregistrare şi soluţionare la nivel central
2. Evenimente sau disfuncţionalităţi organizatorice în UPU/CPU Înregistrare şi soluţionare la nivel local - - - Înregistrare, analiză şi propuneri către MS pentru soluţionare la nivel central Înregistrare şi soluţionare la nivel central
3. Evenimente sau disfuncţionalităţi vizând aspecte profesionale în UPU/CPU Înregistrare şi soluţionare la nivel local - - - Înregistrare, analiză şi propuneri către MS pentru soluţionare la nivel central Înregistrare şi soluţionare la nivel central
4. Evenimente sau disfuncţionalităţi etice în UPU/CPU Înregistrare şi soluţionare la nivel local - - - Înregistrare, analiză şi propuneri către MS pentru soluţionare la nivel central Înregistrare şi soluţionare la nivel central
5. Disfuncţionalităţi între UPU/CPU-secţii spital* Înregistrare şi soluţionare la nivel local - - - Înregistrare, analiză şi propuneri către MS pentru soluţionare la nivel central* Înregistrare şi soluţionare la nivel central*
6. Disfuncţionalităţi între UPU/CPU - UPU/CPU din alt spital Înregistrare şi soluţionare la nivel local - - - Înregistrare, analiză şi propuneri către MS pentru soluţionare la nivel central Înregistrare şi soluţionare la nivel central
7. Disfuncţionalităţi între UPU/CPU - secţii din alt spital* Înregistrare şi soluţionare la nivel local - - - Înregistrare, analiză şi propuneri către MS pentru soluţionare la nivel central* Înregistrare şi soluţionare la nivel central*
8. Evenimente sau disfuncţionalităţi administrative SMURD Înregistrare şi soluţionare la nivel local - Înregistrare şi soluţionare la nivel judeţean - Înregistrare şi soluţionare la nivel central Înregistrare, analiză şi propuneri către DSU pentru soluţionare la nivel central**
9. Evenimente sau disfuncţionalităţi organizatorice SMURD Înregistrare şi soluţionare la nivel local - Înregistrare şi soluţionare la nivel judeţean - Înregistrare şi soluţionare la nivel central Înregistrare, analiză şi propuneri către DSU pentru soluţionare la nivel central**
10. Evenimente sau disfuncţionalităţi vizând aspecte profesionale SMURD Înregistrare şi soluţionare la nivel local - Înregistrare şi soluţionare la nivel judeţean - Înregistrare şi soluţionare la nivel central Înregistrare şi aviz pentru soluţionare la nivel central**
Nr. crt. Evenimente sau disfuncţionalităţi raportate Înregistrare şi soluţionare
1) Nivel local 2) Nivel judeţean 3) Nivel central
Conducerea spitalului Conducerea SAJ/SABIF Conducerea ISU Direcţia de sănătate publică DSU MS
11. Evenimente sau disfuncţionalităţi etice SMURD Înregistrare şi soluţionare la nivel local - Înregistrare şi soluţionare la nivel judeţean - Înregistrare şi soluţionare la nivel central Înregistrare, analiză şi propuneri către DSU pentru soluţionare la nivel central**
12. Disfuncţionalităţi între SMURD - secţii din spitale, inclusiv UPU/CPU* Înregistrare şi soluţionare la nivel local - Înregistrare şi soluţionare la nivel judeţean - Înregistrare şi soluţionare la nivel central Înregistrare şi soluţionare la nivel central***
13. Disfuncţionalităţi între UPU/ CPU - SAJ/SABIF Înregistrare şi soluţionare la nivel local Înregistrare şi soluţionare la nivel judeţean - Înregistrare şi soluţionare la nivel judeţean Înregistrare şi soluţionare la nivel central Înregistrare şi soluţionare la nivel central***
14. Disfuncţionalităţi între UPU/ CPU - Alţi furnizori publici sau privaţi de asistenţă medicală de urgenţă prespitalicească sau transport sanitar Înregistrare şi soluţionare la nivel local - - - Înregistrare şi soluţionare la nivel central Înregistrare, analiză şi propuneri către DSU pentru soluţionare la nivel central**
15. Disfuncţionalităţi între UPU/ CPU - SMURD - SAJ/SABIF Înregistrare şi soluţionare la nivel local Înregistrare şi soluţionare la nivel judeţean Înregistrare şi soluţionare la nivel judeţean Înregistrare şi soluţionare la nivel judeţean Înregistrare şi soluţionare la nivel central Înregistrare, analiză şi propuneri către DSU pentru soluţionare la nivel central**
16. Disfuncţionalităţi între SMURD - SAJ Înregistrare şi soluţionare la nivel local Înregistrare şi soluţionare la nivel judeţean Înregistrare şi soluţionare la nivel judeţean Înregistrare şi soluţionare la nivel judeţean Înregistrare şi soluţionare la nivel central Înregistrare, analiză şi propuneri către DSU pentru soluţionare la nivel central**
17. Evenimente sau disfuncţionalităţi administrative SAJ/SABIF - Înregistrare şi soluţionare la nivel judeţean - Înregistrare şi soluţionare la nivel judeţean Înregistrare, analiză şi propuneri către MS pentru soluţionare la nivel central Înregistrare şi soluţionare la nivel central
18. Evenimente sau disfuncţionalităţi organizatorice SAJ/SABIF - Înregistrare şi soluţionare la nivel judeţean l - Înregistrare şi soluţionare la nivel judeţean Înregistrare, analiză şi propuneri către MS pentru soluţionare la nivel central Înregistrare şi soluţionare la nivel central
19. Evenimente sau disfuncţionalităţi vizând aspecte profesionale SAJ/SABIF - Înregistrare şi soluţionare la nivel judeţean - Înregistrare şi soluţionare la nivel judeţean Înregistrare, analiză şi propuneri către MS pentru soluţionare la nivel central Înregistrare şi soluţionare la nivel central
Nr. crt. Evenimente sau disfuncţionalităţi raportate Înregistrare şi soluţionare
1) Nivel local 2) Nivel judeţean 3) Nivel central
Conducerea spitalului Conducerea SAJ/SABIF Conducerea ISU Direcţia de sănătate publică DSU MS
20. Evenimente sau disfuncţionalităţi etice SAJ/SABIF - Înregistrare şi soluţionare la nivel judeţean - Înregistrare şi soluţionare la nivel judeţean Înregistrare şi aviz pentru soluţionare la nivel central Înregistrare şi soluţionare la nivel central
21. Disfuncţionalităţi între SAJ/ SABIF - secţii din spitale, altele decât UPU/CPU* Înregistrare şi soluţionare la nivel local Înregistrare şi soluţionare la nivel judeţean - Înregistrare şi soluţionare la nivel judeţean Înregistrare şi soluţionare la nivel central Înregistrare şi soluţionare la nivel central***
22. Orice alte evenimente sau disfuncţionalităţi în care sunt implicate UPU/CPU, SMURD, SAJ/SABIF şi alte instituţii publice sau private, precum şi persoane fizice Înregistrare şi soluţionare la nivel local Înregistrare şi soluţionare la nivel judeţean Înregistrare şi soluţionare la nivel judeţean Înregistrare şi soluţionare la nivel judeţean Înregistrare şi soluţionare la nivel central Înregistrare şi soluţionare la nivel central***

* În cazul în care secţiile implicate în disfuncţionalităţi aparţin unui spital aflat în coordonarea managerială a autorităţilor administraţiei publice locale, MS şi DSU colaborează cu acestea şi le înaintează propuneri argumentate pentru soluţionarea problemelor raportate. ** MS analizează şi înaintează către DSU propuneri de soluţionare a evenimentelor care privesc activitatea personalului medico-sanitar al SMURD. *** MS soluţionează cazurile în ceea ce priveşte activitatea personalului medico-sanitar al SMURD şi al secţiilor din spital, inclusiv a UPU/CPU. N O T Ă: 1. Evenimentele sau disfuncţionalităţile sunt raportate de către structurile la nivelul cărora acestea s-au desfăşurat către structura ierarhică direct superioară de la nivel local, judeţean sau central. În situaţia unor evenimente sau disfuncţionalităţi de amploare sau cu consecinţe grave şi/sau majore, raportarea se face de către structurile la nivelul cărora acestea s-au desfăşurat către toate structurile ierarhice superioare de la nivel local, judeţean sau central. 2. Structurile care înregistrează raportări despre evenimente sau disfuncţionalităţi încearcă soluţionarea acestora la propriul nivel. Dacă acest lucru nu este posibil, situaţia se raportează structurii ierarhice direct superioare. 3. Centrul operativ pentru situaţii de urgenţă al MS raportează toate evenimentele către ministrul MS şi/sau către persoanele desemnate de către acesta, către secretarul de stat, şef al DSU, şi colaborează în soluţionarea problemelor cu structurile operative de monitorizare din cadrul DSU. 4. Semnificaţiile denumirilor utilizate sunt, după cum urmează: a)CMUD - Comisia de Medicină de Urgenţă şi Dezastre a Ministerului Sănătăţii; b)SAJ - Serviciul de ambulanţă judeţean; c)SABIF - Serviciul de Ambulanţă Bucureşti-Ilfov; d)SMURD - Serviciul Mobil de Urgenţă, Reanimare şi Descarcerare; e)MS - Ministerul Sănătăţii; f)MAI - Ministerul Afacerilor Interne; g)DSU - Departamentul pentru situaţii de urgenţă.


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 69/2014

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 69 din 2014
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 69/2014
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu