Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 677 din 31 august 2010

privind publicarea acceptarii amendamentelor la Conventia internationala din 1974 pentru ocrotirea vietii omenesti pe mare, asa cum a fost amendata, adoptate de Organizatia Maritima Internationala prin Rezolutia MSC.282(86) a Comitetului Securitatii Maritime din 5 iunie 2009

ACT EMIS DE: MINISTERUL TRANSPORTURILOR SI INFRASTRUCTURII

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 628 din 7 septembrie 2010



In temeiul prevederilor art. 2 pct. 18 şi ale art. 5 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 76/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, cu modificările şi completările ulterioare,

ministrul transporturilor şi infrastructurii emite următorul ordin:

Art. 1. - Se publică amendamentele la Convenţia internaţională din 1974 pentru ocrotirea vieţii omeneşti pe mare, aşa cum a fost amendată, adoptate de Organizaţia Maritimă Internaţională prin Rezoluţia MSC.282(86) a Comitetului Securităţii Maritime din 5 iunie 2009, prevăzute în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.

Art. 2. - Autoritatea Navală Română va lua măsurile necesare pentru punerea în aplicare a prevederilor prezentului ordin.

Art. 3. - Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

p. Ministrul transporturilor şi infrastructurii,

Constantin Dascălu,

secretar de stat

ANEXA

REZOLUŢIA   MSC.282(86) (adoptată la 5 iunie 2009)

Adoptarea amendamentelor la Convenţia internaţională din 1974 pentru ocrotirea vieţii omeneşti pe mare, aşa cum a fost amendată

Comitetul Securităţii Maritime,

amintind art. 28(b) din Convenţia privind crearea Organizaţiei Maritime Internaţionale referitor la funcţiile Comitetului,

amintind, de asemenea, art. VIII(b) din Convenţia internaţională din 1974 pentru ocrotirea vieţii omeneşti pe mare (SOLAS) (denumită în continuare Convenţia), cu privire la procedura de amendare aplicabilă anexei la Convenţie, cu excepţia prevederilor cap. I din aceasta,

luând în considerare, la cea de-a optzeci şi şasea sesiune a sa, amendamentele la Convenţie, propuse şi difuzate în conformitate cu art. VIII(b)(i) din aceasta:

1. adoptă, în conformitate cu art. VIII(b)(iv) din Convenţie, amendamentele la Convenţie, al căror text este redat în anexa la prezenta rezoluţie;

2.  stabileşte, în conformitate cu art. VIII(b)(vi)(2)(bb) din Convenţie, că amendamentele menţionate se vor considera ca fiind acceptate la 1 iulie 2010, cu excepţia cazului în care înainte de această dată mai mult de o treime din guvernele contractante la Convenţie sau guvernele contractante ale căror flote comerciale reprezintă în total cel puţin 50% din tonajul brut al flotei comerciale mondiale vor fi notificat obiecţiile lor la aceste amendamente;

3.  invită guvernele contractante la Convenţie să noteze că, în conformitate cu art. VIII(b)(vii)(2) din Convenţie, amendamentele vor intra în vigoare la 1 ianuarie 2011, după acceptarea lor în conformitate cu paragraful 2 de mai sus;

4. solicită secretarului general, în conformitate cu art. VIII(b)(v) din Convenţie, să transmită tuturor guvernelor contractante la Convenţie copii certificate ale prezentei rezoluţii şi ale textului amendamentelor prevăzute în anexă;

5. solicită, în plus, secretarului general să transmită copii ale acestei rezoluţii şi ale anexei sale membrilor Organizaţiei care nu sunt guverne contractante la Convenţie.

ANEXA la Rezoluţia MSC. 282(86)

Amendamente la Convenţia internaţională din 1974 pentru ocrotirea vieţii omeneşti pe mare, aşa cum a fost amendată

CAPITOLUL II-1

Construcţie - structură, compartimentare şi stabilitate, maşini şi instalaţii electrice

Partea A-1

Structura navelor

Regula 3-5 - Instalarea de materiale ce conţin azbest

1. Textul existent al paragrafului 2 se înlocuieşte după cum urmează:

„Incepând cu 1 ianuarie 2011, pentru toate navele se interzice instalarea de materiale noi ce conţin azbest."

Partea C

Instalaţii de maşini

Regula 35-1 - Instalaţii de santină

2.  Următorul nou paragraf 2.6.3 se adaugă după paragraful 2.6.2 existent:

„2.6.3 Mijloacele prevăzute pentru drenarea încăperilor închise pentru vehicule şi a încăperilor ro-ro închise, precum şi a încăperilor de categorie specială trebuie să respecte de asemenea regulile II-2/20.6.1.4 şi II-2/20.6.1.5."

CAPITOLUL V

Siguranţa navigaţiei

Regula 19 - Cerinţe de dotare a navelor cu sisteme şi echipamente de navigaţie

3. La paragraful 2.1 se înlocuieşte alineatul .4 existent, după cum urmează:

„.4 hărţi maritime şi publicaţii nautice care permit planificarea şi afişarea drumului navei pentru voiajul prevăzut, indicarea şi monitorizarea poziţiilor pe durata întregului voiaj. Un sistem de vizualizare a hărţilor electronice şi de informaţii (ECDIS) este de asemenea acceptat ca îndeplinind cerinţele acestui paragraf privind dotarea cu hărţi. Navele cărora li se aplică paragraful 2.10 trebuie să respecte cerinţele specificate în acesta privind dotarea cu ECDIS;".

4.  La paragraful 2.2, după alineatul .2 existent se adaugă noile alineate .3 şi .4, după cum urmează:

„.3 un sistem de alarmă de cart pe puntea de navigaţie (BNWAS) după cum urmează:

.1 navele de marfă cu un tonaj brut mai mare sau egal cu 150 şi navele de pasageri, indiferent de mărime, construite la 1 iulie 2011 sau după această dată;

.2 navele de pasageri, indiferent de mărime, construite înainte de 1 iulie 2011, nu mai târziu de prima inspecţie* efectuată după 1 iulie 2012;

.3 navele de marfă cu un tonaj brut mai mare sau egal cu 3.000, construite înainte de 1 iulie 2011, nu mai târziu de prima inspecţie* efectuată după 1 iulie 2012;

.4 navele de marfă cu un tonaj brut mai mare sau egal cu 500, dar mai mic de 3.000, construite înainte de 1 iulie 2011, nu mai târziu de prima inspecţie* efectuată după 1 iulie 2013; şi

.5 navele de marfă cu un tonaj brut mai mare sau egal cu 150, dar mai mic de 500, construite înainte de 1 iulie 2011, nu mai târziu de prima inspecţie* efectuată după 1 iulie 2014.

Sistemul de alarmă de cart pe puntea de navigaţie trebuie să fie în funcţiune atât timp cât nava navighează pe mare;

.4 un sistem de alarmă de cart pe puntea de navigaţie (BNWAS) instalat înainte de 1 iulie 2011 poate ulterior să fie scutit de respectarea deplină a standardelor adoptate de Organizaţie, după cum consideră Administraţia.

* Se face referire la interpretarea uniformă a expresiei «prima inspecţie» menţionată în regulile Convenţiei SOLAS (MSC. 1/Circ. 1290)."

5.  După paragraful 2.9 existent se adaugă noile paragrafe 2.10 şi 2.11, după cum urmează:

„2.10 Navele care efectuează voiaje internaţionale trebuie să fie echipate cu un sistem de vizualizare a hărţilor electronice şi de informaţii (ECDIS) după cum urmează:

.1 navele de pasageri cu un tonaj brut mai mare sau egal cu 500, construite la 1 iulie 2012 sau după această dată;

.2 navele cisternă cu un tonaj brut mai mare sau egal cu 3.000, construite la 1 iulie 2012 sau după această dată;

.3 navele de marfă, altele decât navele cisternă, cu un tonaj brut mai mare sau egal cu 10.000, construite la 1 iulie 2013 sau după această dată;

.4 navele de marfă, altele decât navele cisternă, cu un tonaj brut mai mare sau egal cu 3.000, dar mai mic de 10.000, construite la 1 iulie 2014 sau după această dată;

.5 navele de pasageri cu un tonaj brut mai mare sau egal cu 500, construite înainte de 1 iulie 2012, nu mai târziu de prima inspecţie* efectuată la 1 iulie 2014 sau după această dată;

.6 navele cisternă cu un tonaj brut mai mare sau egal cu 3.000, construite înainte de 1 iulie 2012, nu mai târziu de prima inspecţie* efectuată la 1 iulie 2015 sau după această dată;

.7 navele de marfă, altele decât navele cisternă, cu un tonaj brut mai mare sau egal cu 50.000, construite înainte de 1 iulie 2013, nu mai târziu de prima inspecţie* efectuată la 1 iulie 2016 sau după această dată;

.8 navele de marfă, altele decât navele cisternă, cu un tonaj brut mai mare sau egal cu 20.000, dar mai mic de 50.000, construite înainte de 1 iulie 2013, nu mai târziu de prima inspecţie* efectuată la 1 iulie 2017 sau după această dată; şi

.9 navele de marfă, altele decât navele cisternă, cu un tonaj brut mai mare sau egal cu 10.000, dar mai mic de 20.000, construite înainte de 1 iulie 2013, nu mai târziu de prima inspecţie* efectuată la 1 iulie 2018 sau după această dată.

2.11 Administraţiile pot acorda derogare navelor de la aplicarea cerinţelor paragrafului 2.10 atunci când aceste nave vor fi scoase complet din exploatare în decurs de 2 ani după data de implementare specificată la alineatele .5 până la .9 din paragraful 2.10.

* Se face referire la interpretarea uniformă a expresiei «prima inspecţie» menţionată în regulile Convenţiei SOLAS (MSC. 1/Circ. 1290)."

CAPITOLUL VI 

Transportul de mărfuri

6. Titlul capitolului VI se înlocuieşte cu următorul:

„Transportul de mărfuri şi combustibili lichizi"

Regula 1 -Aplicare

7. La începutul paragrafului 1 se adaugă cuvintele „Dacă nu se prevede în mod expres altfel," iar cuvântul existent „Prezentul" se înlocuieşte cu cuvântul „prezentul".

Regula 5-1 - Formulare de date privind siguranţa materialului

8. Textul existent al regulii se înlocuieşte după cum urmează: „Navelor care transportă hidrocarburi sau combustibil lichid, aşa cum s-a definit în regula 1 din anexa I la Convenţia internaţională din 1973 pentru prevenirea poluării de către nave, aşa cum s-a modificat prin Protocolul din 1978 referitor la aceasta, trebuie să li se furnizeze formulare de date privind siguranţa materialului, stabilite pe baza recomandărilor elaborate de către Organizaţie*, înaintea începerii încărcării acestora ca mărfuri în vrac sau înainte de aprovizionarea cu combustibil lichid.

* Se face referire la Recomandarea pentru formularele de date privind siguranţa materialului (MSDS) pentru încărcăturile de hidrocarburi şi de combustibili lichizi prevăzute în anexa I la Convenţia MARPOL, adoptate de Organizaţie prin Rezoluţia MSC.286(86), aşa cum poate fi amendată."

APENDICE

Certificate

Lista echipamentului pentru Certificatul de siguranţă pentru nava de pasageri (Formular P)

9.  In Lista echipamentului pentru Certificatul de siguranţă pentru nava de pasageri (Formular P), la secţiunea 5, se introduce un nou punct, punctul 14, după cum urmează:

„14. Sistem de alarmă de cart pe puntea de navigaţie (BNWAS)".

Lista echipamentului pentru Certificatul de siguranţă a echipamentului pentru nava de marfă (Formular E)

10. In Lista echipamentului pentru Certificatul de siguranţă a echipamentului pentru nava de marfă (Formular E), la secţiunea 3, se introduce un nou punct, punctul 14, după cum urmează:

„14. Sistem de alarmă de cart pe puntea de navigaţie (BNWAS)".

Lista echipamentului pentru Certificatul de siguranţă pentru nava nucleară de pasageri (Formular PNUC)

11. In Lista echipamentului pentru Certificatul de siguranţă pentru nava nucleară de pasageri (Formular PNUC), la secţiunea 5, se introduce un nou punct, punctul 15, după cum urmează:

„15. Sistem de alarmă de cart pe puntea de navigaţie (BNWAS)".

Lista echipamentului pentru Certificatul de siguranţă pentru nava nucleară de marfă (Formular CNUC)

12. In Lista echipamentului pentru Certificatul de siguranţă pentru nava nucleară de marfă (Formular CNUC), la secţiunea 5, se introduce un nou punct, punctul 14, după cum urmează:

„14. Sistem de alarmă de cart pe puntea de navigaţie (BNWAS)".

***

Notă de subsol ce trebuie adăugată la regula V/18 din Convenţia SOLAS

La nota de subsol existentă la paragraful 2, după ultima referire se adaugă următoarea:

„Standarde de funcţionare pentru un sistem de alarmă de cart pe puntea de navigaţie (BNWAS) [Rezoluţia MSC. 128(75)]".


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 677/2010

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 677 din 2010
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 677/2010
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu