ORDIN
Nr. 639 din 14 iulie 2005
pentru aprobarea Metodologiei de autorizare a unitatilor specializate sa
elaboreze amenajamente silvice, studii sumare de amenajare si studii de
transformare a pasunilor impadurite
ACT EMIS DE: MINISTERUL AGRICULTURII, PADURILOR SI DEZVOLTARII
RURALE
ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL NR. 702 din 3 august 2005
In temeiul prevederilor art. 18 alin. 2, art. 66 alin. 2, art. 88 alin. 1,
art. 110 si ale art. 117 din Legea nr. 26/1996 - Codul silvic, cu modificarile
ulterioare,
in baza art. 9 alin. (6) din Hotararea Guvernului nr. 155/2005 privind
organizarea si functionarea Ministerului Agriculturii, Padurilor si Dezvoltarii
Rurale, cu modificarile si completarile ulterioare,
ministrul agriculturii, padurilor si dezvoltarii rurale emite urmatorul
ordin:
Art. 1
Se aproba Metodologia de autorizare a unitatilor specializate sa elaboreze
amenajamente silvice, studii sumare de amenajare si studii de transformare a pasunilor
impadurite, prevazuta in anexa care face parte integranta din prezentul ordin.
Art. 2
(1) La data intrarii in vigoare a prezentului ordin se abroga Ordinul
ministrului agriculturii, alimentatiei si padurilor nr. 64/2001 pentru
aprobarea Metodologiei de autorizare a unitatilor specializate sa elaboreze
amenajamente silvice, studii sumare de amenajare si studii de transformare a
pasunilor impadurite, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr.
238 din 10 mai 2001.
(2) In termen de 90 de zile de la data intrarii in vigoare a prezentului
ordin, unitatile autorizate in baza prevederilor Ordinului ministrului
agriculturii, alimentatiei si padurilor nr. 64/2001 au obligatia sa se
reautorizeze.
Art. 3
Prezentul ordin va fi publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.
Ministrul agriculturii,
padurilor si dezvoltarii rurale,
Gheorghe Flutur
ANEXA 1
METODOLOGIE
de autorizare a unitatilor specializate sa elaboreze amenajamente silvice,
studii sumare de amenajare si studii de transformare a pasunilor impadurite
CAP. 1
Dispozitii generale
Art. 1
Prezenta metodologie are ca obiect stabilirea modului in care se realizeaza
autorizarea unitatilor specializate sa elaboreze amenajamente silvice, studii
sumare de amenajare si studii de transformare a pasunilor impadurite.
Art. 2
(1) Autorizarea unitatilor specializate sa elaboreze amenajamente silvice,
studii sumare de amenajare si studii de transformare a pasunilor impadurite se
face de catre Comisia de autorizare care functioneaza in cadrul Ministerului
Agriculturii, Padurilor si Dezvoltarii Rurale.
(2) Autorizarea se acorda unitatilor care indeplinesc conditiile de
performanta stabilite de Comisia de autorizare si care fac dovada ca au
posibilitatea tehnica de executie a lucrarilor de specialitate pentru care au
solicitat autorizarea, in conformitate cu prevederile prezentei metodologii,
precum si pe baza interviului cu reprezentantul legal al societatii
solicitante.
(3) Autorizatia acordata in baza prevederilor prezentei metodologii
unitatilor specializate solicitante care fac dovada indeplinirii conditiilor de
autorizare se elibereaza de catre Comisia de autorizare si da dreptul acestora
sa contracteze lucrari de amenajare a padurilor si studii de transformare a
pasunilor impadurite pentru o suprafata cumulata, cel mult egala cu capacitatea
autorizata.
CAP. 2
Conditii de autorizare
Art. 3
Persoanele juridice care solicita autorizarea pentru activitatea de
amenajare in fondul forestier national si de elaborare de studii de
transformare a pasunilor impadurite trebuie sa indeplineasca cumulativ
urmatoarele conditii:
a) sa fie constituite si sa functioneze in conditiile legii;
b) sa aiba minimum 2 angajati cu contract individual de munca pe durata
nedeterminata, cu studii superioare de specialitate, dintre care un sef de
proiect, cu studii superioare de lunga durata si cu vechime de minimum 4 ani in
domeniul amenajarii padurilor, atestat de autoritatea publica centrala care
raspunde de silvicultura, si un proiectant;
c) sa aiba un expert certificat tehnic pentru amenajarea padurilor (expert
CTAP), angajat cu contract individual de munca pe durata nedeterminata sau pe
baza de contract de prestari de servicii. Persoana fizica atestata ca expert
CTAP de catre autoritatea publica centrala care raspunde de silvicultura nu
poate indeplini in acelasi timp si functia de sef de proiect in cadrul uneia
sau mai multor unitati autorizate;
d) sa aiba dotare tehnico-materiala corespunzatoare activitatii pe care o
desfasoara.
CAP. 3
Documente, procedura de autorizare
Art. 4
(1) Pentru dovedirea indeplinirii conditiilor de autorizare prezentate la
art. 3 se depune un dosar la secretariatul Comisiei de autorizare, cu
urmatoarele documente:
1. cererea de autorizare;
2. documentele de infiintare a persoanei juridice, in copie:
a) hotararea judecatoreasca de infiintare;
b) actul constitutiv, din care sa rezulte ca persoana juridica solicitanta
are ca obiect de activitate proiectarea si/sau activitati in domeniul
silviculturii (0201, 7420), conform codului CAEN;
c) incheierea judecatorului delegat la oficiul registrului comertului
privind inscrierea societatii;
d) certificatul de inmatriculare;
3. contracte individuale de munca, inregistrate la inspectoratul teritorial
de munca, potrivit legislatiei muncii, pentru personalul cu studii superioare
de specialitate angajat, in copie autentificata;
4. documente, in copie, din care sa rezulte pregatirea profesionala a
personalului angajat:
a) diplomele de absolvire ale personalului de specialitate;
b) foaia matricola pentru subingineri proiectanti, din care sa rezulte ca
in programa de invatamant a fost cuprins cursul de amenajarea padurilor;
c) certificatul de atestare pentru expertul CTAP;
d) certificatul de atestare pentru seful de proiect;
5. documente, in copie, din care sa rezulte dotarea tehnica specifica cu
obiecte de inventar:
a) lista de inventar intocmita la ultima inventariere a bunurilor din
patrimoniu, realizata conform legii;
b) facturile de achizitionare pentru bunurile procurate dupa ultima inventariere;
c) contractele de inchiriere pentru aparatura de specialitate, contracte de
comodat sau de prestari de servicii cu firme de specialitate, intocmite pentru
executarea de lucrari pe perioada pentru care se solicita autorizarea
societatii.
(2) Dotarea tehnica specifica cu obiecte de inventar trebuie sa cuprinda un
minimum de:
a) un teodolit sau o statie totala ori GPS. In lipsa acestora, se va
prezenta un contract de prestari de servicii cu o persoana fizica autorizata
pentru masuratori topografice, care face dovada dotarii tehnice specifice, sau
cu o persoana juridica autorizata pentru masuratori topografice. Teodolitul si
statia totala trebuie insotite de buletinul de verificare metrologica emis de
Institutul National de Metrologie cu mentiunea "Admis", cu exceptia
celor aflate in perioada de garantie;
b) doua dendrometre insotite de certificatul de etalonare emis de
Institutul National de Metrologie, cu exceptia celor aflate in perioada de
garantie;
c) un PC cu imprimanta;
d) un planimetru;
e) o clupa;
f) o trusa pentru analize pedologice. In lipsa acesteia, se va prezenta un
contract de prestari de servicii cu o persoana juridica autorizata in
efectuarea de studii pedologice;
g) program de prelucrare automata a datelor compatibil cu Programul AS.
Art. 5
(1) Stabilirea capacitatii anuale care se autorizeaza se realizeaza in urma
analizei structurii de personal angajat si a dotarii tehnice specifice.
(2) Capacitatea anuala care se autorizeaza se stabileste ca fiind suprafata
cumulata cea mai mica, rezultata in urma indeplinirii urmatoarelor conditii:
a) 4.500 ha/an, cu cartari stationale, pentru fiecare angajat cu studii
superioare de specialitate;
b) 2.000 ha/an, cu cartari stationale, pentru fiecare pensionar cu studii
superioare de specialitate;
c) 13.500 ha/an pentru detinerea unui aparat topografic (teodolit, statie
totala);
d) 27.000 ha/an pentru detinerea unui aparat GPS;
e) 4.500 ha/an pentru detinerea unui dendrometru.
(3) Suprafetele mentionate la alin. (2) lit. a) si b) sunt pentru
contractele individuale de munca cu norma intreaga, respectiv de 8 ore/zi.
Pentru fractiuni de norma suprafata va fi redusa proportional.
Art. 6
(1) La autorizare se au in vedere conditiile prevazute la art. 5, care in
mod obligatoriu trebuie indeplinite pentru faza de proiectare tehnologica -
teren.
(2) La analiza conditiilor in vederea autorizarii nu se au in vedere fazele
de proiectare tehnologica - redactare in concept si definitivare, pentru care
numarul de personal angajat se stabileste in functie de necesitati,
respectandu-se incadrarea in conditiile prevazute la art. 3 lit. b) si c).
Art. 7
Dosarele de autorizare se depun la Biroul unic din cadrul autoritatii
publice centrale care raspunde de silvicultura.
Art. 8
Dosarele depuse sunt analizate, in termen de 60 de zile, de Comisia de
autorizare, in sedinte de lucru programate de catre presedintele acesteia.
Art. 9
Analiza dosarului depus de persoana juridica care a solicitat autorizarea
se face de catre Comisia de autorizare, in prezenta reprezentantului legal al
unitatii respective, care, la cerere, va furniza date suplimentare.
Art. 10
Rezultatul analizei - autorizat/neautorizat - se consemneaza in
procesul-verbal de sedinta si se face public, in termen de 24 de ore, prin
afisaj la sediul autoritatii publice centrale care raspunde de silvicultura.
Art. 11
In termen de 10 zile de la data autorizarii se elibereaza autorizatia
conform modelului prezentat in anexa nr. 1 la prezenta metodologie.
Art. 12
Evidenta autorizatiilor emise se tine intr-un registru special.
CAP. 4
Comisia de autorizare si Comisia de solutionare a contestatiilor
Art. 13
(1) Comisia de autorizare este formata din 7 membri, dintre care:
a) directorul directiei care are in responsabilitate activitatea de
amenajare a padurilor - presedinte;
b) directorul directiei care are in responsabilitate activitatea de
reglementare in domeniul silvic - vicepresedinte;
c) 2 specialisti in silvicultura care isi desfasoara activitatea in
departamentul padurilor, avand cel putin functia publica de executie de
consilier principal;
d) un cadru universitar din domeniul amenajarii padurilor - membru;
e) un consilier juridic care isi desfasoara activitatea in domeniul
padurilor - membru;
f) un specialist in domeniul amenajarii padurilor - secretar.
(2) Comisia de autorizare este numita prin ordin al ministrului
agriculturii, padurilor si dezvoltarii rurale.
Art. 14
(1) Comisia de autorizare este legal constituita si poate functiona in
prezenta presedintelui sau a vicepresedintelui, secretarului si a cel putin 3
membri.
(2) Deciziile Comisiei de autorizare se iau cu votul a cel putin jumatate
plus unu din numarul membrilor prezenti.
Art. 15
Atributiile Comisiei de autorizare:
a) analizeaza dosarul intocmit conform prevederilor art. 4 si 5;
b) supune la interviu reprezentantul unitatii solicitante;
c) hotaraste autorizarea sau neautorizarea unitatii solicitante;
d) decide anularea sau suspendarea autorizatiei, in conformitate cu
prevederile prezentei metodologii.
Art. 16
Atributiile presedintelui Comisiei de autorizare sunt:
a) planifica si organizeaza activitatea comisiei de autorizare;
b) semneaza autorizatia.
Art. 17
Atributiile secretarului Comisiei de autorizare:
a) inregistreaza dosarele depuse in vederea autorizarii;
b) propune presedintelui planificarea activitatii Comisiei de autorizare;
c) redacteaza autorizatia si o prezinta presedintelui;
d) completeaza si pastreaza registrul cu autorizatiile emise;
e) completeaza si pastreaza registrul cu procesele-verbale de sedinta ale
Comisiei de autorizare;
f) redacteaza alte documente ale Comisiei de autorizare;
g) centralizeaza datele solicitate.
Art. 18
Comisia pentru solutionarea contestatiilor este formata din 3 membri:
a) directorul directiei de control al regimului silvic - presedinte;
b) un cadru universitar din domeniul amenajarii padurilor - membru;
c) un jurist din cadrul directiei care are in responsabilitate activitatea
de reglementare in domeniul silvic - secretar.
Art. 19
Atributiile presedintelui Comisiei pentru solutionarea contestatiilor sunt:
a) semneaza comunicarile emise de Comisia pentru solutionarea
contestatiilor;
b) planifica si organizeaza activitatea Comisiei pentru solutionarea
contestatiilor;
c) dispune, in cazul admiterii contestatiilor, reluarea procedurilor
legale.
Art. 20
Atributiile secretarului Comisiei pentru solutionarea contestatiilor:
a) inregistreaza si tine evidenta contestatiilor intr-un registru special;
b) propune planificarea activitatii Comisiei pentru solutionarea contestatiilor,
in termenul legal;
c) redacteaza documentele Comisiei pentru solutionarea contestatiilor;
d) comunica persoanelor interesate hotararile Comisiei pentru solutionarea
contestatiilor.
Art. 21
Contestatiile la hotararile Comisiei de autorizare se depun in termen de 48
de ore de la comunicarea facuta in concordanta cu prevederile art. 10.
CAP. 5
Obligatiile persoanelor juridice autorizate
Art. 22
Persoanele juridice care au fost autorizate au urmatoarele obligatii:
a) sa desfasoare activitatile pentru care au fost autorizate, prevazute la
art. 1, cu respectarea reglementarilor legale, precum si a metodologiilor,
regulamentelor, instructiunilor si normelor tehnice din domeniul silviculturii;
b) sa respecte masurile stabilite in procesele-verbale sau in notele de
control intocmite cu ocazia verificarilor tehnice facute de catre persoanele cu
atributii de control ori imputernicite de autoritatea publica centrala care
raspunde de silvicultura sau de unitatile din subordinea acesteia;
c) sa respecte prevederile stabilite si consemnate in procesele-verbale ale
sedintei de avizare a temei de proiectare - Conferinta I de amenajare - si ale
sedintei de preavizare a solutiilor tehnice - Conferinta a II-a de amenajare;
d) sa inainteze pentru avizare catre autoritatea publica centrala care
raspunde de silvicultura lucrarile elaborate, insotite de copii pe suport
magnetic ale bazei de date, in termen de cel mult un an de la receptia fazei de
proiectare tehnologica - teren;
e) sa transmita sub semnatura si stampila, in perioada 15 noiembrie - 31
decembrie, directiei care coordoneaza activitatea de amenajare a padurilor din
cadrul autoritatii publice centrale care raspunde de silvicultura toate datele
cuprinse in anexa nr. 2 la prezenta metodologie;
f) sa intocmeasca si sa completeze la zi registrul tehnic conform modelului
prezentat in anexa nr. 3 la prezenta metodologie;
g) sa puna la dispozitie persoanelor imputernicite de autoritatea publica
centrala care raspunde de silvicultura, precum si persoanelor cu atributii de
control silvic documentele solicitate.
CAP. 6
Dispozitii finale
Art. 23
Perioada de valabilitate pentru autorizatia emisa in conditiile prezentei
metodologii este de 4 ani.
Art. 24
(1) Capacitatea pentru care s-a dat autorizatia se poate modifica, la
cererea unitatii specializate, de catre Comisia de autorizare.
(2) Pentru modificarea suprafetei pentru care a fost emisa autorizatia se
depune de catre solicitant dosarul care cuprinde documentele prevazute la art.
4.
Art. 25
Nu sunt admise la avizare in comisiile tehnice de avizare pentru
silvicultura:
a) lucrarile executate de personal cu calificare necorespunzatoare;
b) lucrarile de amenajare a padurilor realizate pentru fondul forestier
proprietate publica a unitatilor administrativ-teritoriale si proprietate
privata a persoanelor fizice si juridice sau studiile de transformare a
pasunilor impadurite, care nu au fost verificate in teren de catre persoanele
imputernicite de autoritatea publica centrala care raspunde de silvicultura sau
de catre unitatile din subordinea acesteia.
Art. 26
(1) Autorizatia se anuleaza pentru:
a) adoptarea unei posibilitati de produse principale la un nivel mai mare
decat cea rezultata prin metodele de calcul al indicatorilor de posibilitate
din normele tehnice in vigoare sau prin utilizarea la calculul indicatorilor de
posibilitate a unor elemente de calcul neconforme cu realitatea;
b) trei lucrari respinse in Comisia tehnica de avizare pentru silvicultura
din cadrul Ministerului Agriculturii, Padurilor si Dezvoltarii Rurale in decurs
de un an. Respingerea reprezinta situatia in care lucrarile necesita
modificarea bazelor de amenajare sau modificarea cuantumului posibilitatii;
c) realizarea de contracte pentru lucrari de amenajare a padurilor a caror
suprafata cumulata depaseste capacitatea autorizata cu mai mult de 5%;
d) nerespectarea prevederilor art. 22 lit. a), b) si c);
e) suspendarea mai mult de trei ori a autorizatiei intr-un interval de 2
ani;
f) constatarea, prin hotarare judecatoreasca definitiva si irevocabila, a
savarsirii de catre unitatea specializata autorizata sau de catre un angajat al
acesteia a unor fapte penale in legatura cu activitatea pentru care a fost
autorizata.
(2) Anularea autorizatiei in conditiile alin. (1) lit. a) si b) conduce
automat la anularea autorizatiei si pentru seful de proiect si expertul CTAP.
(3) Anularea autorizatiei in conditiile alin. (1) lit. d) interzice si
incadrarea ca proiectant, pe o perioada de 10 ani, in orice unitate autorizata
specializata, a persoanelor care au indeplinit aceasta functie in unitatea
specializata careia i s-a retras autorizatia si care nu au respectat
prevederile art. 22 lit. a), b) si c).
Art. 27
(1) Autorizatia se suspenda pentru:
a) nerespectarea prevederilor art. 22 lit. d), e), f) si g), pana la
indeplinirea obligatiilor prevazute de prezenta metodologie;
b) savarsirea unor fapte penale in legatura cu activitatea pentru care a
fost autorizata, atat de catre firma, cat si de angajatii sai. In acest caz,
suspendarea autorizatiei se dispune pana la pronuntarea unei hotarari
definitive si irevocabile in cauza.
(2) Pe perioada suspendarii autorizatiei se interzice contractarea de
lucrari de amenajare a padurilor.
(3) Contractele incheiate in perioada suspendarii autorizatiei sunt nule de
drept.
Art. 28
Evidenta situatiilor in care nu au fost respectate prevederile art. 22, 25
si 26 se tine pe fiecare unitate specializata autorizata de catre serviciul de
specialitate din cadrul autoritatii publice centrale care raspunde de
silvicultura.
ANEXA 1*)
la metodologie
(fata)
*) Anexa nr. 1 este reprodusa in facsimil.
MINISTERUL AGRICULTURII, PADURILOR SI DEZVOLTARII RURALE
Comisia de autorizare a unitatilor specializate sa elaboreze amenajamente
silvice, studii sumare de amenajare si studii de transformare a pasunilor
impadurite
AUTORIZATIA
Nr. ............ din .....................
Comisia de autorizare a unitatilor specializate sa elaboreze amenajamente
silvice, studii sumare de amenajare si studii de transformare a pasunilor
impadurite, din cadrul Ministerului Agriculturii, Padurilor si Dezvoltarii
Rurale, constituita in conformitate cu Ordinul nr. .......... al ministrului
agriculturii, padurilor si dezvoltarii rurale, analizand cererea nr.
........... din data de .................. si documentatia aferenta,
AUTORIZEAZA
...........................................................................
...........................................................................
cu sediul in
...........................................................................
...........................................................................
avand Certificatul de inregistrare nr. ............ din ..................
eliberat de Oficiul Registrului Comertului, SA ELABOREZE AMENAJAMENTE SILVICE,
STUDII SUMARE DE AMENAJARE SI STUDII DE TRANSFORMARE A PASUNILOR IMPADURITE, cu
respectarea reglementarilor in vigoare.
Suprafata pentru care se autorizeaza sa execute lucrari de amenajare a
fondului forestier national si de transformare a pasunilor impadurite este
inscrisa pe versoul prezentei.
Prezenta Autorizatie are o valabilitate de 4 ani din momentul emiterii si
se poate suspenda sau anula de catre Comisia de autorizare in conditiile
prevazute la art. 26 si art. 27 din "Metodologia de autorizare a
unitatilor specializate sa elaboreze amenajamente silvice, studii sumare de
amenajare, si studii de transformare a pasunilor impadurite".
Capacitatea autorizata se poate modifica, in conditiile regulamentului
initial, cu inscrierea de mentiuni pe verso.
PRESEDINTE
(verso)
MENTIUNI
______________________________________________________________________________
|Nr. | Data | Suprafata | Semnatura si stampila*) presedintelui| Mentiuni
|
|crt.| | autorizata | Comisiei de autorizare |
|
|____|________|____________|______________________________________|____________|
| | | | | |
|____|________|____________|______________________________________|____________|
| | | | |
|
|____|________|____________|______________________________________|____________|
| | | | |
|
|____|________|____________|______________________________________|____________|
| | | | |
|
|____|________|____________|______________________________________|____________|
| | | | |
|
|____|________|____________|______________________________________|____________|
| | | | |
|
|____|________|____________|______________________________________|____________|
| | | | |
|
|____|________|____________|______________________________________|____________|
| | | | |
|
|____|________|____________|______________________________________|____________|
| | | | |
|
|____|________|____________|______________________________________|____________|
*) Se utilizeaza stampila Secretarului de stat pentru paduri.
ANEXA 2*1)
la metodologie
*1) Anexa nr. 2 este reprodusa in facsimil.
DENUMIREA AGENTULUI ECONOMIC ..........................................
CODUL UNIC DE INREGISTRARE ............................................
______________________________________________________________________________
|Nr. |Numarul*) |Beneficiar|Natura | Suprafata |Executant*)| Nr. contract|
|crt. |si data | |lucrarii| contractata|(proiectant)| individual
|
| |contractului| | | - ha - |/expert CTAP| de munca
|
|_____|____________|__________|________|____________|____________|_____________|
|_____|____________|__________|________|____________|____________|_____________|
|_____|____________|__________|________|____________|____________|_____________|
|_____|____________|__________|________|____________|____________|_____________|
|_____|____________|__________|________|____________|____________|_____________|
|_____|____________|__________|________|____________|____________|_____________|
|_____|____________|__________|________|____________|____________|_____________|
|_____|____________|__________|________|____________|____________|_____________|
|_____|____________|__________|________|____________|____________|_____________|
|_____|____________|__________|________|____________|____________|_____________|
|_____|____________|__________|________|____________|____________|_____________|
|_____|____________|__________|________|____________|____________|_____________|
|_____|____________|__________|________|____________|____________|_____________|
|_____|____________|__________|________|____________|____________|_____________|
|_____|____________|__________|________|____________|____________|_____________|
|_____|____________|__________|________|____________|____________|_____________|
|_____|____________|__________|________|____________|____________|_____________|
|_____|____________|__________|________|____________|____________|_____________|
|_____|____________|__________|________|____________|____________|_____________|
|_____|____________|__________|________|____________|____________|_____________|
|_____|____________|__________|________|____________|____________|_____________|
|_____|____________|__________|________|____________|____________|_____________|
|_____|____________|__________|________|____________|____________|_____________|
|_____|____________|__________|________|____________|____________|_____________|
|_____|____________|__________|________|____________|____________|_____________|
|_____|____________|__________|________|____________|____________|_____________|
|Total| | | | | |
|
|_____|____________|__________|________|____________|____________|_____________|
*) Pe aceeasi pagina se inscriu numai contractele incheiate intr-un singur
an.
*) Se nominalizeaza proiectantul sau proiectantii care realizeaza lucrarea
contractata.
ANEXA 3*1)
la metodologie
*1) Anexa nr. 3 este reprodusa in facsimil.
DENUMIREA AGENTULUI ECONOMIC ..........................................
CODUL UNIC DE INREGISTRARE ............................................
Semnificatia coloanelor din tabelul de mai jos este urmatoarea:
A - Nr./data Conferinta I de amenajare
B - Nr./data Conferinta a II-a de amenajare
C - Data depunerii spre avizare in CTAS minister sau CTA - ITRSV
D - Observatii*
______________________________________________________________________________
|Nr. |Numarul si |Beneficiar*|Denumirea|Suprafata | A |Nr./data | B | C | D
|
|crt.|data | |lucrarii |contractata| |verificare| | |
|
| |contractului| | | - ha - | |finala | | |
|
| | | | | | | | | |
|
|____|____________|___________|_________|___________|___|__________|___|___|___|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10|
|____|____________|___________|_________|___________|___|__________|___|___|___|
|____|____________|___________|_________|___________|___|__________|___|___|
|
|____|____________|___________|_________|___________|___|__________|___|___|
|
|____|____________|___________|_________|___________|___|__________|___|___|
|
|____|____________|___________|_________|___________|___|__________|___|___|
|
|____|____________|___________|_________|___________|___|__________|___|___|
|
|____|____________|___________|_________|___________|___|__________|___|___|
|
|____|____________|___________|_________|___________|___|__________|___|___|
|
|____|____________|___________|_________|___________|___|__________|___|___|
|
|____|____________|___________|_________|___________|___|__________|___|___|
|
|____|____________|___________|_________|___________|___|__________|___|___|___|
* Se inscrie: amenajamentul fondului forestier proprietate
publica/privata/a .................; studiu de transformare a pasunii
impadurite apartinand ................................; studiu sumar de
amenajare a fondului forestier proprietate privata a ...........................
* Se inscrie: nr./data Nota de control, data suspendarii autorizatiei,
perioada suspendarii autorizatiei, sanctiuni primite.