Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

Ordinul Nr.58 din 15.04.2014

privind organizarea şi exercitarea controlului financiar preventiv propriu în cadrul Ministerului Afacerilor Interne pentru bugetul propriu al ordonatorului principal de credite, precum şi pentru unele operaţiuni care intră în competenţa de aprobare a ordonatorului principal de credite
ACT EMIS DE: Ministerul Afacerilor Interne
ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 324 din 05 mai 2014



SmartCity1

Având în vedere prevederile art. 9 alin. (5) din Ordonanţa Guvernului nr. 119/1999 privind controlul intern şi controlul financiar preventiv, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, ale pct. 4.2 din Normele metodologice generale referitoare la exercitarea controlului financiar preventiv, aprobate prin Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 522/2003, cu modificările şi completările ulterioare, ale Normelor metodologice privind organizarea şi exercitarea controlului financiar preventiv propriu în Ministerul Afacerilor Interne, aprobate prin Ordinul ministrului administraţiei şi internelor nr. 184/2004*), cu modificările şi completările ulterioare,*) Ordinul ministrului administraţiei şi internelor nr. 184/2004 nu a fost publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I.în temeiul art. 7 alin. (5) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 30/2007 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Afacerilor Interne, aprobată cu modificări prin Legea nr. 15/2008, cu modificările şi completările ulterioare,viceprim-ministrul, ministrul afacerilor interne, emite următorul ordin: Articolul 1Controlul financiar preventiv propriu pentru bugetul propriu al ordonatorului principal de credite, precum şi pentru unele operaţiuni care intră în competenţa de aprobare a ordonatorului principal de credite se organizează în cadrul Direcţiei generale financiare din cadrul Ministerului Afacerilor Interne şi se exercită de către persoanele desemnate prin ordin al ministrului afacerilor interne, denumit în continuare ordin de desemnare. Articolul 2(1) Cadrul specific privind proiectele de operaţiuni supuse controlului financiar preventiv propriu este prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.(2) Viza pentru controlul financiar preventiv propriu se acordă de prima persoană nominalizată în ordinul de desemnare pentru fiecare proiect de operaţiune, celelalte persoane desemnate reprezentând înlocuitori pentru persoana precedentă, în situaţiile în care aceasta din urmă lipseşte de la serviciu.(3) Regula prevăzută la alin. (2) nu se aplică atunci când volumul mare al proiectelor de operaţiune face imposibilă acordarea vizei pentru control financiar preventiv propriu de către o singură persoană.(4) În situaţiile în care există o incompatibilitate privind acordarea vizei de către o anumită persoană, viza se acordă de următoarea persoană nominalizată, aplicând regula prevăzută la alin. (2). Articolul 3Viza pentru control financiar preventiv propriu se exercită prin semnătura persoanei desemnate, precum şi prin aplicarea sigiliului personal, care va cuprinde următoarele informaţii: a)„Ministerul Afacerilor Interne“; b)„Direcţia generală financiară“; c)menţiunea „Vizat pentru control financiar preventiv propriu“; d)numărul de identificare al titularului sigiliului; e)data acordării vizei. Articolul 4Persoana desemnată răspunde, potrivit legii, în raport cu culpa sa, pentru legalitatea, regularitatea şi încadrarea în limitele prevederilor bugetare aprobate, a operaţiunilor pentru care a acordat viza de control financiar preventiv propriu. Articolul 5 (1) Proiectele de operaţiuni privind angajarea şi ordonanţarea cheltuielilor se prezintă pentru viza de control financiar preventiv propriu numai cu viza conducătorilor compartimentelor de specialitate din Aparatul central al Ministerului Afacerilor Interne, care iniţiază operaţiunea, sau a înlocuitorilor acestora.(2) Persoanele prevăzute la alin (1) răspund, potrivit legii, pentru realitatea, exactitatea şi legalitatea operaţiunilor ale căror documente justificative le-au certificat. Articolul 6Documentele prezentate la viză se înscriu în Registrul privind operaţiunile prezentate la viza de control financiar preventiv, al cărui model este prevăzut de Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 522/2003 pentru aprobarea Normelor metodologice generale referitoare la exercitarea controlului financiar preventiv, cu modificările şi completările ulterioare. Articolul 7Documentele care au primit viza de control financiar preventiv propriu se supun aprobării ordonatorului principal de credite ori înlocuitorilor de drept al acestuia desemnaţi prin Ordinul ministrului afacerilor interne privind împuternicirea ordonatorilor de credite în unităţile Ministerului Afacerilor Interne1. 1 Ordinul constituie act normativ clasificat, potrivit legii, nefiind publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I. Articolul 8Proiectele de operaţiuni care fac obiectul controlului financiar preventiv delegat se supun aprobării ordonatorului principal de credite numai după obţinerea vizei de control financiar preventiv delegat. Articolul 9(1) Persoana desemnată verifică operaţiunile supuse controlului financiar preventiv propriu prin utilizarea listelor de verificare, aprobate prin dispoziţie a secretarului general al Ministerului Afacerilor Interne.(2) Persoanele desemnate au obligaţia de a formula propuneri de perfecţionare a listelor de verificare, în funcţie de modificările legislative, de propunerile primite de la compartimentele implicate în operaţiunile respective sau de alte condiţii apărute. Articolul 10Directorul general al Direcţiei generale financiare asigură coordonarea, îndrumarea metodologică şi monitorizarea activităţii persoanelor desemnate. Articolul 11Cu aprobarea conducerii Direcţiei generale financiare, persoanele desemnate participă la cursuri de pregătire profesională organizate de instituţiile abilitate. Articolul 12Evaluarea activităţii persoanelor desemnate, pe linia controlului financiar preventiv propriu, se face de secretarul general al Ministerului Afacerilor Interne, cu acordul Ministerului Finanţelor Publice. Articolul 13Direcţia generală financiară va lua măsuri de aplicare a prezentului ordin. Articolul 14La data intrării în vigoare a prezentului ordin, Ordinul ministrului administraţiei şi internelor nr. 165/2007 privind organizarea şi exercitarea controlului financiar preventiv propriu, pentru bugetul propriu al ordonatorului principal de credite2, cu modificările şi completările ulterioare, se abrogă. 2 Ordinul nr. 165/2007 nu a fost publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I. Articolul 15Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. Viceprim-ministru, ministrul afacerilor interne, Gabriel Oprea
ANEXĂCADRUL SPECIFIC privind proiectele de operaţiuni supuse controlului financiar preventiv propriu

Nr. crt. Nr. op. din anexa nr. 1 la Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 522/2003 Proiectul de operaţiune supus controlului financiar preventiv propriu Documentele justificative Compartimentul care iniţiază operaţiunea Persoanele desemnate pentru acordarea vizei Termenul de acordare a vizei (zile lucrătoare)
de specialitate de control financiar preventiv propriu
0 1 2 3 4 5 6 7
A. Deschiderea, repartizarea şi modificarea creditelor bugetare
1. 1. Cererea de deschidere de credite bugetare - Notă justificativă - Fundamentarea pe baza normelor specifice fiecărui ordonator de credite pentru cheltuielile cuprinse în cererea de deschidere a creditelor bugetare - Deconturile justificative pe articole bugetare - Cereri de avans, după caz - Serviciul buget din cadrul Direcţiei generale financiare - Personalul Serviciului buget Conform nominalizării din ordinul de desemnare* 3 zile
- Biroul finanţare instituţiile prefectului
2. 2. Dispoziţia bugetară sau, după caz, ordinul de plată pentru repartizarea creditelor bugetare (sau alimentări) - Documentaţia privind fundamen-tarea sumelor înscrise în dispoziţiile bugetare de repartizare pentru bugetul propriu şi bugetelor ordonatorilor subordonaţi - Serviciul buget din cadrul Direcţiei generale financiare - Personalul Serviciului buget Conform nominalizării din ordinul de desemnare* 3 zile
- Biroul finanţare instituţiile prefectului
3. 3. Documentul pentru modificarea repartizării pe trimestre a creditelor bugetare, care se efectuează cu aprobarea Ministerului Finanţelor Publice - Fundamentarea propunerii ordonatorului principal de credite pentru modificarea repartizării iniţiale pe trimestre a creditelor bugetare - Serviciul buget din cadrul Direcţiei generale financiare - Personalul Serviciului buget Conform nominalizării din ordinul de desemnare* 3 zile
Biroul finanţare instituţiile prefectului
4. 4. Documentul pentru efectuarea virărilor de la un capitol la altul al clasificaţiei bugetare, care au loc numai cu acordul Ministerului Finanţelor Publice; documentul pentru efectuarea virărilor de credite între subdiviziunile clasificaţiei bugetare, pentru bugetul propriu al ordonatorului principal, precum şi cele între unităţile subordonate - Fundamentarea propunerii ordonatorului principal de credite privind virările de credite între capitolele bugetare - Serviciul buget din cadrul Direcţiei generale financiare - Personalul Serviciului buget Conform nominalizării din ordinul de desemnare* 3 zile
- Biroul finanţare instituţiile prefectului
5. 5. Dispoziţia bugetară de retragere şi cea de repartizare, în situaţia virărilor între unităţile subordonate, sau borderoul centralizator al acestor documente - Justificarea privind retragerea creditelor bugetare, solicitările ordonatorilor de credite subordonaţi - Serviciul buget din cadrul Direcţiei generale financiare - Personalul Serviciului buget Conform nominalizării din ordinul de desemnare* 3 zile
- Biroul finanţare instituţiile prefectului
B. Angajamente legale din care rezultă direct sau indirect obligaţii de plată
6. 1. Contract/Comandă de achiziţii publice - Documentaţia pentru elaborarea şi prezentarea ofertei - Ofertele depuse în condiţiile legii - Documentele care reflectă modul de atribuire a contractului de către autoritatea contractantă - Contestaţiile depuse - Documente care să ateste depunerea garanţiilor legale - Alte documente specifice - Direcţie de specialitate din aparatul central - Personalul desemnat din direcţiile de specialitate Conform nominalizării din ordinul de desemnare 5 zile
7. 2.1. Contract/Comandă de achiziţii publice finanţate integral sau parţial din credite externe acordate statului român de organisme şi organizaţii internaţionale - Documentele privind achiziţia, alcătuite în conformitate cu prevederile legislaţiei române şi cu reglementările organismelor internaţionale - Direcţie de specialitate din aparatul central - Personalul desemnat din direcţiile de specialitate Conform nominalizării din ordinul de desemnare 5 zile
8. 2.2. Contract/Comandă de achiziţii publice finanţate integral sau parţial din fonduri externe nerambursabile Contractul/Ordinul/Acordul de finanţare din fonduri comunitare - Programul anual de achiziţii publice - Nota privind determinarea valorii estimate a achiziţiei - Anunţul de participare la procedură - Ofertele depuse în condiţiile legii - Documentele care reflectă modul de atribuire a contractului de către autoritatea contractantă - Documente care să ateste depunerea garanţiilor legale - Documentele privind achiziţia, întocmite în conformitate cu prevederile legislaţiei române şi cu reglementările organismelor internaţionale - Alte documente specifice - Direcţie de specialitate din aparatul central - Personalul desemnat din direcţiile de specialitate Conform nominalizării din ordinul de desemnare 5 zile
9. 3. Contract de finanţare - Documentele de solicitare a finanţării (fişa de proiect) - Raportul de evaluare - Acordul de program, anexele proiectului - Direcţie de specialitate din aparatul central - Personalul desemnat din direcţiile de specialitate Conform nominalizării din ordinul de desemnare 5 zile
10. 4. Acord subsidiar de împrumut - Fundamentarea propunerii de acord subsidiar - Direcţie de specialitate din aparatul central - Conducătorii direcţiilor din aparatul central Conform nominalizării din ordinul de desemnare 5 zile
11. 12. Contract de concesionare sau închiriere în care Ministerul Afacerilor Interne este concesionar sau chiriaş - Documentele privind operaţiunea de luare în concesiune sau de închiriere - Direcţie de specialitate din aparatul central - Personalul desemnat din direcţiile de specialitate Conform nominalizării din ordinul de desemnare 5 zile
12. 13. Acorduri pentru schimb de experienţă sau documentare, pe bază de reciprocitate, fără transfer de valută - Documente privind propunerile de acord - Devizele de cheltuieli pentru acţiunile ce se derulează în cadrul acordurilor Direcţie de specialitate din aparatul central - Conducătorii direcţiilor din aparatul central Conform nominalizării din ordinul de desemnare 5 zile
0 1 2 3 4 5 6 7
13. 14. Actul intern de decizie privind organizarea în ţară a acţiunilor de protocol, a unor manifestări cu caracter cultural ştiinţific, precum şi a unor manifestări cu caracter specific - Documentele privind propunerea acţiunii - Devizul estimativ al acţiunii pe categorii de cheltuieli - Direcţie de specialitate din aparatul central - Conducătorii direcţiilor din aparatul central Conform nominalizării din ordinul de desemnare 5 zile
14. 15. Actul intern de decizie privind deplasarea în străinătate - finanţată integral din bugetul de stat - Nota de fundamentare a deplasării în străinătate - Documente, invitaţii şi comunicări scrise de la partenerul extern, privitoare la acţiunea şi la condiţiile efectuării deplasării în străinătate - Memorandumul de aprobare a deplasării, pentru miniştri - Direcţie de specialitate din aparatul central - Conducătorii direcţiilor din aparatul central Conform nominalizării din ordinul de desemnare 5 zile
15. 15. Actul intern de decizie privind deplasarea în străinătate - finanţată integral sau parţial din fonduri externe nerambursabile - Nota de fundamentare a deplasării în străinătate - Documente, invitaţii şi comunicări scrise de la partenerul extern, privitoare la acţiunea şi la condiţiile efectuării deplasării în străinătate - Memorandumul de aprobare a deplasării, pentru miniştri - Direcţie de specialitate din aparatul central - Conducătorii direcţiilor din aparatul central Conform nominalizării din ordinul de desemnare 5 zile
16. 16. Actul intern de decizie privind deplasări în alte localităţi din ţară - Nota de fundamentare a delegării/detaşării - Acceptul scris al persoanei detaşate - Direcţie de specialitate din aparatul central - Conducătorii direcţiilor din aparatul central Conform nominalizării din ordinul de desemnare 5 zile
17. 17. Ordinul/Dispoziţia de: - angajare (numire), mutare, scoatere sau avansare a personalului, inclusiv pentru cumulul de funcţii; - numire cu caracter temporar a personalului de execuţie pe funcţii de conducere; - acordare drepturi salariale: sporuri, majorări, indemnizaţii; - acordare compensaţie pentru chirie; - acordarea altor drepturi: indemnizaţie de mutare, de instalare etc. - Nota de fundamentare şi dosarul angajării cuprinzând: - anunţul organizării concursului; - ordinul de zi pe unitate privind constituirea comisiei de examinare; - procesul-verbal al comisiei de examinare; - acte de studii; - cazier judiciar; - recomandări; - garanţii materiale; - alte documente necesare în vederea angajării, stabilite de lege - Direcţie de specialitate din aparatul central - Personalul Direcţiei generale management resurse umane *** Conform nominalizării din ordinul de desemnare *** 5 zile
18. 18. Contractul de comodat în care ordonatorul principal de credite are calitatea de comodatar - Raportul de acceptare a ofertei comodantului - Devizul cheltuielilor ce urmează a fi suportate de comodatar aprobat de ordonatorul de credite - Actul intern de decizie privind distribuirea bunurilor Direcţie de specialitate din aparatul central - Conducătorii direcţiilor din aparatul central Conform nominalizării din ordinul de desemnare 5 zile
C. Ordonanţarea cheltuielilor din credite bugetare şi din alte fonduri publice
19. 1.1. Ordonanţarea de plată privind achiziţia publică pentru activitatea curentă şi investiţii - Contractul de achiziţie publică: - Factura - Documentele care atestă recepţionarea calitativă şi cantitativă a bunurilor sau a situaţiilor de lucrări - Declaraţia vamală de import - Direcţie de specialitate din aparatul central - Personalul desemnat din direcţiile de specialitate Conform nominalizării din ordinul de desemnare 3 zile
20. 1.2. Ordonanţarea de plată în lei privind plăţile aferente contractelor finanţate integral sau parţial din fonduri externe nerambursabile - Nota de fundamentare - Contractul de achiziţie publică - Facturi emise de furnizori - Documente care atestă recepţionarea calitativă şi cantitativă a bunurilor, serviciilor sau a situaţiei de lucrări - Contractul de finanţare al proiectului Direcţie de specialitate din aparatul central (beneficiar al contractului) - Personalul desemnat din direcţiile de specialitate Conform nominalizării din ordinul de desemnare 3 zile
21. 1.3. Ordonanţarea de plată în lei pentru transferul către Oficiul de Plăţi şi Contractare PHARE a fondurilor reprezentând cheltuieli neeligibile (TVA, mentenanţă etc.) aferente contractelor finanţate din Facilitatea Schengen - Contractul de achiziţie publică - Facturi emise de furnizori - Documente care atestă recepţionarea calitativă şi cantitativă a bunurilor, serviciilor sau a situaţiei de lucrări Direcţie de specialitate din aparatul central (beneficiar al contractului) - Personalul desemnat din direcţiile de specialitate Conform nominalizării din ordinul de desemnare 3 zile
22. 4. Cererea de valută sau ordonanţarea de plată valutară externă reprezentând cotizaţii, contribuţii, taxe etc. la diverse organisme internaţionale - Protocolul, acordul sau convenţia şi legea de ratificare - Avizul de plată transmis de organismul internaţional - Serviciul asistenţă financiară postaderare din cadrul Direcţiei generale financiare - Personalul Serviciului asistenţă financiară postaderare Conform nominalizării din ordinul de desemnare 3 zile
23. 5. Ordonanţarea de plată pentru subvenţii, transferuri, prime sau alte plăţi din fonduri publice acordate operatorilor economici sau altor beneficiari legali - Nota de fundamentare - Documentaţia specifică ce rezultă din actul normativ ce reglementează domeniul - Serviciul buget din cadrul Direcţiei generale financiare - Personalul Serviciului buget Conform nominalizării din ordinul de desemnare 3 zile
24. 6. Ordonanţarea de plată privind redevenţe, chirii sau alte cheltuieli legate de concesionare sau închiriere Nota de fundamentare - Contractul de concesionare sau de închiriere - Factura emisă de proprietar, avizată de beneficiar Direcţie de specialitate din aparatul central - Personalul desemnat din direcţiile de specialitate Conform nominalizării din ordinul de desemnare 3 zile
25. 10. Ordonanţarea de plată privind acordarea de avansuri în lei către terţe persoane juridice în cadrul contractelor încheiate - Contractul - Solicitarea de acordare a avansului - Documentele privind constituirea garanţiilor legale - Direcţie de specialitate din aparatul central - Personalul desemnat din direcţiile de specialitate Conform nominalizării din ordinul de desemnare 3 zile
26. 13.1. Ordonanţarea/Dispoziţia de plată privind acordarea de avansuri prin casierie - finanţat integral din bugetul de stat - Nota de fundamentare - Devizul sau documentul specific prin care s-a aprobat acţiunea - Serviciul execuţie buget propriu ordonator principal de credite - Personalul Serviciului execuţie buget propriu ordonator principal de credite Conform nominalizării din ordinul de desemnare 3 zile
0 1 2 3 4 5 6 7
27. 13.2. Ordonanţarea/Dispoziţia de plată privind acordarea de avansuri prin casierie - finanţat parţial sau integral din fonduri externe nerambursabile - Nota de fundamentare - Devizul sau documentul specific prin care s-a aprobat acţiunea - Serviciul asistenţă financiară postaderare - Personalul serviciului asistenţă financiară postaderare Conform nominalizării din ordinul de desemnare 3 zile
28. 14.1. Ordonanţarea de plată a indemnizaţiilor pentru persoanele trimise la specializare, studii şi schimb de experienţă în străinătate - Nota de fundamentare (raportul de necesitate) şi alte documente privind necesitatea plăţii Serviciul execuţie buget propriu ordonator principal de credite din cadrul Direcţiei generale financiare - Personalul Serviciului execuţie buget propriu ordonator principal de credite Conform nominalizării din ordinul de desemnare 3 zile
29. 14.2. Centralizatorul statelor de plată a soldelor, salariilor şi/sau altor drepturi legale acordate personalului - Ordinele/Dispoziţiile de personal - Nota justificativă - Situaţia privind prezenţa personalului (pontajul) - Serviciul execuţie buget propriu ordonator principal de credite din cadrul Direcţiei generale financiare Personalul Serviciului execuţie buget propriu ordonator principal de credite Conform nominalizării din ordinul de desemnare 3 zile
30. 14.3. Statul de plată (centralizatorul statelor de plată) a avansurilor din salariu/soldă şi a indemnizaţiilor de concediu de odihnă - Nota justificativă - situaţia privind prezenţa personalului (pontajul) - Raportul privind solicitarea avansului pentru efectuarea concediului de odihnă - Serviciul execuţie buget propriu ordonator principal de credite din cadrul Direcţiei generale financiare - Personalul Serviciului execuţie buget propriu ordonator principal de credite Conform nominalizării din ordinul de desemnare 3 zile
31. 14.4. Statul de plată (centralizatorul statelor de plată) a altor drepturi băneşti cuvenite personalului (indemnizaţia de mutare, instalare, compensaţia pentru chirie, alte drepturi sociale etc.) - Nota justificativă - Propunerile individuale privind drepturile aprobate - Documente justificative specifice plăţii Serviciul execuţie buget propriu ordonator principal de credite din cadrul Direcţiei generale financiare - Personalul Serviciului execuţie buget propriu ordonator principal de credite Conform nominalizării din ordinul de desemnare 3 zile
32. 14.5. Ordonanţările de plată pentru virarea din cont a restului de plată în contul colector pentru plata pe carduri, a impozitului pe salarii, a contribuţiei personalului la bugetul statului - Situaţia lunară privind plata drepturilor salariale Serviciul execuţie buget propriu ordonator principal de credite din cadrul Direcţiei generale financiare - Personalul Serviciului execuţie buget propriu ordonator principal de credite Conform nominalizării din ordinul de desemnare 3 zile
33. 14.6. Ordonanţările de plată pentru virarea din cont a contribuţiilor angajatorului la bugetul statului şi la fondurile speciale - Situaţia lunară privind plata drepturilor salariale - Baza de calcul al contribuţiilor - Serviciul execuţie buget propriu ordonator principal de credite din cadrul Direcţiei generale financiare - Personalul Serviciului execuţie buget propriu ordonator principal de credite Conform nominalizării din ordinul de desemnare 3 zile
34. 14.7. Ordonanţarea de plată a soldelor, salariilor şi altor drepturi de natură salarială care se achită în numerar Situaţia lunară privind plata drepturilor salariale - Serviciul execuţie buget propriu ordonator principal de credite din cadrul Direcţiei generale financiare - Personalul Serviciului execuţie buget propriu ordonator principal de credite Conform nominalizării din ordinul de desemnare 3 zile
35. 14.8. Statul de plată (centralizatorul statelor de plată) a valorii financiare a normelor de hrană Documentul ordonatorului principal de credite prin care se stabileşte punerea în aplicare sau acordarea noilor niveluri actualizate ale valorii financiare a normelor de hrană - Serviciul execuţie buget propriu ordonator principal de credite din cadrul Direcţiei generale financiare - Personalul Serviciului execuţie buget propriu ordonator principal de credite Conform nominalizării din ordinul de desemnare 3 zile
36. 14.9. Statul de plată (centralizatorul statelor de plată) a contravalorii articolelor de echipament sau a cotei- părţi anuale din valoarea financiară anuală a drepturilor de echipament Documentul ordonatorului principal de credite prin care se stabileşte şi/sau aplică valoarea financiară anuală a normelor de echipare sau a drepturilor de echipament - Direcţia generală logistică - Personalul Biroului echipare şi prestări servicii din cadrul Direcţiei administrative Conform nominalizării din ordinul de desemnare 3 zile
D. Concesionarea, închirierea şi vânzarea bunurilor din patrimoniul unităţilor Ministerului Afacerilor Interne
37. 1. Raport justificativ privind disponibilizarea unor spaţii în vederea închirierii - Raportul justificativ întocmit de unitatea deţinătoare privind obţinerea aprobării de disponibilizare - Documente din care rezultă că nu există solicitări ale unităţilor Ministerului Afacerilor Interne pentru utilizarea spaţiilor Direcţie de specialitate din aparatul central - Conducătorii direcţiilor din aparatul central Conform nominalizării din ordinul de desemnare* 3 zile
38. 1. Contract de concesionare/închiriere (Ministerul Afacerilor Interne este concedentul/titularul dreptului de proprietate.) - Studiul de oportunitate - Caietul de sarcini - Actul normativ de aprobare a concesiunii - Documentaţia licitaţiei Direcţie de specialitate din aparatul central - Conducătorii direcţiilor din aparatul central Conform nominalizării din ordinul de desemnare 5 zile
39. 2.1. Proces-verbal de predare-primire (transfer fără plată) - Raportul de disponibilizare - Adresele către instituţiile care solicită bunul - Direcţie de specialitate din aparatul central - Conducătorii direcţiilor din aparatul central Conform nominalizării din ordinul de desemnare* 5 zile
40. 2.2. Documentul de transfer al bunurilor materiale către unităţi subordonate sau alte instituţii publice - Raportul justificativ - Raportul de disponibilizare - Corespondenţa cu instituţiile publice interesate - Direcţie de specialitate din aparatul central - Conducătorii direcţiilor din aparatul central Conform nominalizării din ordinul de desemnare 5 zile
41. 2.3. Raportul privind ordinul prin care se transmite dreptul de folosinţă gratuită, pe o perioadă determinată, a unui bun aflat în administrarea ordonatorului principal de credite - Acord/Protocol de cooperare - Solicitarea părţii interesate pentru primirea bunurilor - Direcţie de specialitate din aparatul central - Conducătorii direcţiilor din aparatul central Conform nominalizării din ordinul de desemnare 5 zile
42. 3. Contract de vânzare-cumpărare (Ordonatorul principal de credite are calitatea de vânzător.) - Ordinul de numire a comisiei de evaluare - Raportul de evaluare a bunurilor ce urmează a fi vândute - Documentaţia licitaţiei cu strigare - Direcţie de specialitate din aparatul central - Conducătorii direcţiilor din aparatul central Conform nominalizării din ordinul de desemnare 5 zile
43. 3 Actul de valorificare prin schimb a unor bunuri scoase din funcţiune - Raportul de disponibilizare - Procesul-verbal de evaluare a bunului - Acceptul ofertantului - Avizul Ministerului Finanţelor Publice, după caz - Direcţie de specialitate din aparatul central - Conducătorii direcţiilor din aparatul central Conform nominalizării din ordinul de desemnare* 3 zile
E. Alte operaţiuni şi documente supuse controlului financiar preventiv propriu
44. 1. Lista mijloacelor fixe propuse pentru scoaterea din funcţiune/casare, lista cu bunurile materiale, altele decât mijloacele fixe, propuse pentru declasare şi casare, raportul de disponibilizare a bunurilor Raportul justificativ de prezentare - Direcţie de specialitate din aparatul central - Conducătorii direcţiilor din aparatul central Conform nominalizării din ordinul de desemnare* 5 zile
45. 2. Decontul privind cheltuielile ocazionate de organizarea în ţară a acţiunilor de protocol, precum şi decontul privind cheltuielile pentru manifestări cu caracter specific - Facturi fiscale - Documentele care atestă recepţia cantitativă şi calitativă a serviciilor - Serviciul execuţie buget propriu ordonator principal de credite din cadrul Direcţiei generale financiare - Personalul Serviciului execuţie buget propriu ordonator principal de credite Conform nominalizării din ordinul de desemnare 3 zile
0 1 2 3 4 5 6 7
46. 3.1. Decontul de cheltuieli privind plăţile în valută pentru reprezentanţi ai Ministerului Afacerilor Interne în străinătate, deplasări în străinătate etc. - finanţate integral din bugetul de stat - Documentele justificative - Raportul de activitate - Titularul de avans - Personalul Serviciului execuţie buget propriu ordonator principal de credite Conform nominalizării din ordinul de desemnare 3 zile
47. 3.2. Decontul de cheltuieli privind plăţile în valută pentru reprezentanţi ai Ministerului Afacerilor Interne în străinătate, deplasări în străinătate etc. - finanţate integral sau parţial din fonduri externe nerambursabile - Documentele justificative - Raportul de activitate - Titularul de avans - Personalul Serviciului asistenţă financiară postaderare Conform nominalizării din ordinul de desemnare
48. 4.1. Decontul de cheltuieli privind deplasări în ţară - finanţate integral din bugetul de stat - Documentele justificative - Ordinul de deplasare - Titularul de avans - Personalul Serviciului execuţie buget propriu ordonator principal de credite Conform nominalizării din ordinul de desemnare 3 zile
49. 4.2. Decontul de cheltuieli privind deplasări în ţară - finanţate integral sau parţial din fonduri externe nerambursabile - Documentele justificative - Ordinul de deplasare - Titularul de avans - Personalul Serviciului asistenţă financiară postaderare Conform nominalizării din ordinul de desemnare
50. 5.1. Raportul privind acceptarea unei oferte de donaţie, sponsorizare sau comodat - Oferta - Raportul privind verificarea persoanei ofertantului de către organul de specialitate din cadrul Departamentului de Informaţii şi Protecţie Internă - Raportul justificativ întocmit de unitatea beneficiară - Autorizările sau aprobările autorităţilor competente, după caz - Alte documente stabilite prin reglementările interne de linie - Direcţie de specialitate din aparatul central - Conducătorii direcţiilor din aparatul central Conform nominalizării din ordinul de desemnare 3 zile
51. 5.2. Contractul de donaţie sau sponsorizare, în care Ministerul Afacerilor Interne are calitatea de beneficiar - Raportul privind acceptarea ofertei - Oferta - Direcţie de specialitate din aparatul central - Conducătorii direcţiilor din aparatul central Conform nominalizării din ordinul de desemnare 5 zile
52. 7. Dispoziţia de încasare către casierie în vederea achitării de către angajat a: - avansurilor neconsumate; - debitelor datorate; - penalităţilor la deconturi. - Nota de fundamentare - Documentele care atestă suma datorată - Serviciul execuţie buget propriu ordonator principal de credite din cadrul Direcţiei generale financiare - Personalul Serviciului execuţie buget propriu ordonator principal de credite Conform nominalizării din ordinul de desemnare 1 zi
53. ** Documentul ordonatorului principal de credite privind actualizarea şi aprobarea valorii obiectivelor de investiţii noi sau în continuare, în funcţie de evoluţia indicilor de preţuri, emis cu ocazia elaborării programului anual de investiţii care se prezintă ca anexă la proiectul de buget - Documentaţiile tehnico-economice legal aprobate - Nota de fundamentare a actualizării valorii obiectivelor de investiţii - Date oficiale privind evoluţia indicilor de preţuri -Direcţie de specialitate din aparatul central - Conducătorii direcţiilor din aparatul central Conform nominalizării din ordinul de desemnare 5 zile
54. ** Documentul ordonatorului principal de credite prin care se solicită redistribuirea fondurilor între proiectele înscrise în programul de investiţii anexă la bugetul aprobat - Nota de fundamentare a solicitării de redistribuire - Date privind execuţia obiectivelor de investiţii pentru care se solicită redistribuirea fondurilor - Direcţie de specialitate din aparatul central - Conducătorii direcţiilor din aparatul central Conform nominalizării din ordinul de desemnare 5 zile
55. ** Raportul privind stabilirea nivelului taxelor/tarifelor percepute pentru prestările de servicii efectuate de unităţi ale Ministerului Afacerilor Interne - Baza de calcul Direcţie de specialitate din aparatul central - Conducătorii direcţiilor din aparatul central Conform nominalizării din ordinul de desemnare 5 zile
56. ** Dispoziţia directorului Direcţiei generale logistice pentru aprobarea normelor de consum pentru mijloacele de transport auto sau motoagregatele nou-intrate în dotarea Ministerului Afacerilor Interne, pentru modificarea normelor de consum sau a coeficienţilor de corecţie aferenţi - Procesul-verbal de determinare a normelor de consum/coeficienţilor de corecţie - Baze de calcul Direcţia generală de logistică Personal din cadrul Direcţiei generale logistică Conform nominalizării din ordinul de desemnare 3 zile
57. ** Documentul ordonatorului principal de credite prin care se stabileşte şi/sau se aplică valoarea financiară anuale a normelor de echipare sau a drepturilor de echipament - Lista de preţuri - Normele de echipare - Baza de calcul Direcţie de specialitate din aparatul central - Conducătorii direcţiilor din aparatul central Conform nominalizării din ordinul de desemnare 5 zile
58. ** Documentul ordonatorului principal de credite prin care se stabileşte punerea în aplicare sau acordarea noilor niveluri actualizate ale valorii financiare a normelor de hrană Lista cuprinzând valoarea financiară a normelor de hrană comunicată de Ministerul Apărării Naţionale Direcţie de specialitate din aparatul central - Conducătorii direcţiilor din aparatul central Conform nominalizării din ordinul de desemnare 5 zile
59. ** Rapoarte privind acordarea concediilor medicale de recuperabilitate în continuarea primelor 180 de zile de concediu medical - Certificate de decizie medicală - Procesele-verbale întocmite de unităţile din care fac parte persoanele ce beneficiază de concedii de recuperabilitate, prin care se constată starea clinică a acesteia, evoluţia bolii, recomandările cadrului medical de unitate - Situaţiile întocmite de unităţi privind absenţa de la programul de lucru Serviciul de specialitate din cadrul Direcţiei medicale Personalul Direcţiei medicale Conform nominalizării din ordinul de desemnare 5 zile
0 1 2 3 4 5 6 7
60. ** Proiecte de acte interne prin care se angajează cheltuieli: ordine ale ministrului, dispoziţii, instrucţiuni, note-raport etc. - Notă justificativă, după caz, referitoare la fundamentarea propunerii privind proiectul de ordin, instrucţiuni, norme etc. - Baze de calcul, după caz - Direcţiile de specialitate din aparatul central - Compartimentele din cadrul Direcţiei generale financiare - Conducătorii direcţiilor din aparatul central Conform nominalizării din ordinul de desemnare 5 zile
61. ** Acord-cadru de achiziţii publice - Programul anual de achiziţii publice - Nota privind determinarea valorii estimate a achiziţiei - Anunţul de participare la procedură - Actul de numire a comisiei de evaluare - Ofertele depuse în condiţiile legii - Documentele care reflectă modul de atribuire a contractului de către autoritatea contractantă - Contestaţiile depuse - Documente care să ateste depunerea garanţiilor legale - Alte documente specifice - Direcţie de specialitate din aparatul central - Conducătorii direcţiilor din aparatul central Conform nominalizării din ordinul de desemnare 5 zile
62. ** Documentul privind scăderea din gestiune a unor pagube care nu se datorează vinovăţiei unor persoane - Procesul-verbal de cercetare administrativă - Referatul privind scăderea din gestiune - Direcţie de specialitate din aparatul central - Conducătorii direcţiilor din aparatul central Conform nominalizării din ordinul de desemnare 5 zile
63. ** Decizia de imputare - Proces-verbal de cercetare administrativă şi anexele la acesta - Documente privind drepturile salariale ale persoanelor vinovate, în cazul stabilirii răspunderii materiale limitate - Personalul desemnat din direcţiile de specialitate ale aparatului central - Personalul desemnat din direcţiile de specialitate ale aparatului central Conform nominalizării din ordinul de desemnare* 5 zile
64. ** Protocoale de afiliere, convenţii, acorduri de participare la organisme internaţionale - Documentele privind propunerea de afiliere Direcţie de specialitate din aparatul central - Conducătorii direcţiilor din aparatul central Conform nominalizării din ordinul de desemnare 5 zile

* Personalul care acordă viza pentru control financiar preventiv propriu asupra proiectelor de operaţiuni ce privesc instituţiile prefectului se evidenţiază distinct în ordinul de desemnare. ** În Raportul privind activitatea de control financiar preventiv, prevăzut de Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 522/2003 pentru aprobarea Normelor metodologice generale referitoare la exercitarea controlului financiar preventiv, cu modificările şi completările ulterioare, se înscriu la poziţia „Alte operaţiuni“. *** În cazul cadrelor militare şi al poliţiştilor din competenţa de numire a ministrului afacerilor interne, proiectele de angajamente legale se avizează de directorii generali/directorii generali adjuncţi ai Direcţiei generale management resurse umane şi ai Direcţiei generale juridice, iar viza pentru control financiar preventiv propriu se acordă de directorul general/directorul general adjunct al Direcţiei generale financiare.


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 58/2014

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 58 din 2014
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 58/2014
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu