Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 572 din 24 iulie 2006

pentru aprobarea Normelor tehnice de aplicare a prevederilor Legii nr. 226/2006 privind incadrarea unor locuri de munca in conditii speciale

ACT EMIS DE: MINISTERUL MUNCII, SOLIDARITATII SOCIALE SI FAMILIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 714 din 21 august 2006



In temeiul prevederilor art. 7 din Legea nr. 226/2006 privind încadrarea unor locuri de muncă în condiţii speciale, având în vedere Legea nr. 226/2006 privind încadrarea unor locuri de muncă în condiţii speciale şi Hotărârea Guvernului nr. 412/2005 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului  Muncii, Solidarităţii Sociale şi  Familiei, cu modificările şi completările ulterioare,

ministrul muncii, solidarităţii sociale si familiei emite următorul ordin:

Art. 1. - Se aprobă Normele tehnice de aplicare a prevederilor Legii nr. 226/2006 privind încadrarea unor locuri de muncă în condiţii speciale, prevăzute în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.

Art. 2. - Prezentul ordin se va aplica de Ministerul Muncii, Solidarităţii Sociale şi Familiei, Casa Naţională de Pensii  şi  Alte   Drepturi  de  Asigurări  Sociale,  casele teritoriale şi locale de pensii, Inspecţia Muncii, prin inspectoratele teritoriale, precum şi de către persoanele juridice cărora le revin drepturi şi obligaţii care decurg din lege.

Art. 3.  -  Prezentul ordin va fi publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Ministrul muncii, solidarităţii sociale şi familiei,

Gheorghe Barbu

ANEXĂ

NORME   TEHNICE

de aplicare a prevederilor Legii nr. 226/2006 privind încadrarea unor locuri de muncă în condiţii speciale

A.  Termeni

Termenii utilizaţi în cuprinsul prezentelor norme au următoarele semnificaţii:

a)   aviz - avizul emis de Ministerul Muncii, Solidarităţii Sociale şi Familiei pentru încadrarea locurilor de muncă în condiţii speciale, obţinut în conformitate cu prevederile Hotărârii Guvernului nr. 1.025/2003 privind metodologia şi criteriile de încadrare a persoanelor în locuri de muncă în condiţii speciale, cu modificările şi completările ulterioare;

b)   declaraţie nominală - declaraţia, depusă iniţial de angajator, privind evidenţa nominală a asiguraţilor şi a obligaţiilor de plată către bugetul asigurărilor sociale de stat, conform modelului stabilit prin anexele nr. 1.1 şi 1.2 la Normele de aplicare a prevederilor Legii nr. 19/2000 privind sistemul public de pensii şi alte drepturi de asigurări sociale, cu modificările şi completările ulterioare, aprobate prin Ordinul ministrului muncii şi solidarităţii sociale nr. 340/2001, cu modificările şi completările ulterioare;

c)   declaraţie rectificativă - declaraţia privind evidenţa nominală a asiguraţilor şi a obligaţiilor de plată către bugetul asigurărilor sociale de stat, prin care se comunică de către angajator rectificări ale unei declaraţii anterioare, conform modelului stabilit prin anexele nr. 1.1 şi 1.2 la Normele de aplicare a prevederilor Legii nr. 19/2000 privind sistemul public de pensii şi alte drepturi de asigurări sociale, cu modificările şi completările ulterioare, aprobate prin Ordinul ministrului muncii şi solidarităţii sociale nr. 340/2001, cu modificările şi completările ulterioare.

B.  Incadrarea asiguraţilor în locuri de muncă în condiţii speciale

1.   Asiguraţii care îşi desfăşoară activitatea pe durata programului normal de lucru dintr-o lună numai în locurile de muncă specificate în aviz beneficiază de stagii de cotizare în condiţii speciale, în sistemul public de pensii.

2.  Incadrarea asiguraţilor în locuri de muncă în condiţii speciale se face de către angajator pe baza documentelor şi evidenţelor acestuia, întocmite conform legii, din care rezultă că activitatea asiguraţilor s-a desfăşurat numai în respectivele locuri de muncă, pe durata programului normal de lucru din luna respectivă.

3.  Programul normal de lucru din luna respectivă pentru locurile de muncă prevăzute în aviz este cel stabilit prin regulamentul intern, prin contractul colectiv de muncă ori prin alte acte normative specifice, în funcţie de sectorul de activitate, sau de angajator.

4.   Pentru perioadele cuprinse între 1 aprilie 2001 şi 1 iulie 2006, angajatorii depun la casa teritorială de pensii în a cărei rază de activitate îşi au sediile, în termen de 90 de zile de la data publicării prezentelor norme tehnice, următoarele documente:

a)   avizul, în original şi în copie, prin care se atestă încadrarea locurilor de muncă în condiţii speciale, originalul restituindu-se după certificarea conformităţii copiei cu acesta;

b)   lista nominală, inclusiv pe suport electronic, a asiguraţilor care şi-au desfăşurat activitatea pe durata programului normal de lucru din fiecare lună în locurile de muncă specificate în aviz, întocmită în baza evidenţelor angajatorului, în conformitate cu modelul prezentat în anexele nr.  1  şi  1a) la prezentele norme tehnice; lista nominală este documentul justificativ pentru întocmirea declaraţiilor rectificative;

c) declaraţiile rectificative corespunzătoare fiecărei luni din perioada respectivă. In declaraţiile rectificative vor fi înregistraţi numai asiguraţii care şi-au desfăşurat activitatea pe durata programului normal de lucru din luna respectivă în locuri de muncă încadrate în condiţii speciale, conform prevederilor Legii nr. 226/2006.

Angajatorii care au obligaţia depunerii declaraţiilor rectificative vor face următoarea menţiune pe anexa nr. 1.2 la normele aprobate prin Ordinul ministrului muncii şi solidarităţii sociale nr. 340/2001: „Conform prevederilor art. 1 alin. (5) din Legea nr. 226/2006, nu se datorează diferenţa dintre cota de contribuţie de asigurări sociale datorată de angajator pentru condiţii speciale de muncă şi cea corespunzătoare condiţiilor de muncă declarate în Declaraţia nominală iniţială."

Casele judeţene de pensii, respectiv Casa de Pensii a Municipiului Bucureşti, vor pune la dispoziţie angajatorilor baza de date corespunzătoare perioadei pentru care se depun declaraţii rectificative, în vederea întocmirii corecte a acestora.

5.  Cota de contribuţie de asigurări sociale prevăzută de lege pentru condiţii speciale de muncă se datorează de către angajator începând cu data de 17 iunie 2006, data intrării în vigoare a Legii nr. 226/2006.

6.   In situaţiile prevăzute la art. 1 alin. (3) din Legea nr. 226/2006, angajatorul va depune la casa teritorială de pensii Nota privind locurile de muncă încadrate în condiţii speciale, întocmită de către acesta, şi Nota de constatare, întocmită de către inspectoratul teritorial de muncă, în conformitate cu modelul prezentat în anexa nr. 2 la prezentele norme tehnice.

7.   a) Asiguraţii unui angajator, denumit în condiţiile prezentelor norme tehnice prestator, care efectuează, potrivit legii, activităţi pe durata programului normal de lucru în locuri de muncă aparţinând altui angajator, denumit în condiţiile prezentelor norme tehnice beneficiar, încadrate, potrivit legii, în condiţii speciale, beneficiază pentru aceste perioade de prevederile Legii nr. 226/2006.

b)  In situaţiile prevăzute la lit. a), prestatorii depun la casa teritorială de pensii în a cărei rază de activitate îşi au sediile originalul şi copia documentului pe baza căruia, conform legii, funcţionează, din care să rezulte că în obiectul de activitate este prevăzută şi desfăşurarea unor activităţi care se regăsesc în anexa nr. 1 la Legea nr. 226/2006. Documentul original se restituie prestatorului după certificarea conformităţii copiei cu acesta.

c)  Prestatorul depune la casa teritorială de pensii, odată cu declaraţiile nominale sau, după caz, odată cu declaraţiile rectificative, şi lista cu angajaţii care şi-au desfăşurat activitatea pe durata programului normal de lucru din fiecare lună numai în locurile de muncă încadrate, conform legii, în condiţii speciale [anexele nr. 1 şi 1a)]. Lista se confirmă, în mod obligatoriu, prin semnătură şi ştampilă, de către beneficiar şi va fi însoţită de avizul obţinut de către acesta.

d)  Lista prevăzută la lit. c) se întocmeşte şi se depune la casa teritorială de pensii atât pentru perioada 1 aprilie 2001-1 iulie 2006, cât şi pentru perioadele ulterioare datei de 1 iulie 2006.

e)  Cota de contribuţie de asigurări sociale, prevăzută de lege pentru condiţii speciale de muncă, se datorează de către prestator, începând cu data de 17 iunie 2006, data intrării în vigoare a Legii nr. 226/2006.

8.   Perioadele în care un asigurat lucrează pe durata programului normal de lucru din luna respectivă numai în locuri de muncă încadrate în condiţii speciale, conform prevederilor Legii nr. 226/2006, se stabilesc prin decizie a angajatorului care reglementează atribuţiile de serviciu ce revin fiecărui asigurat, în funcţie de sarcinile specifice de muncă. Această decizie este document justificativ pentru întocmirea declaraţiilor nominale sau, după caz, a declaraţiilor rectificative.

9.  Orice modificare intervenită în legătură cu locurile de muncă încadrate în condiţii speciale, pentru care s-a obţinut avizul, se comunică de către angajator casei teritoriale de pensii în evidenţa căreia se află documentaţia depusă iniţial, după consultarea sindicatelor sau, după caz, a reprezentanţilor salariaţilor, în cadrul comitetului de securitate şi sănătate în muncă, ori a responsabilului cu protecţia muncii.

10.  Incepând cu data de 1 aprilie 2001, constituie stagii de cotizare în condiţii speciale, conform prevederilor Legii nr. 226/2006, perioadele în care asiguraţii au desfăşurat activităţi dintre cele prevăzute în anexa nr. 1 la această lege, pe durata programului normal de lucru din fiecare lună, numai în locurile de muncă din cadrul unităţilor prevăzute în anexa nr. 2 la aceeaşi lege.

Dovedirea acestor stagii de cotizare se face pe baza declaraţiilor rectificative depuse de angajator la casa teritorială de pensii, pentru perioadele 1 aprilie 2001-1 iulie 2006, şi pe baza declaraţiilor nominale depuse de angajator la casa teritorială de pensii, pentru perioadele de după data de 1 iulie 2006.

11.   Se asimilează stagiilor de cotizare în condiţii speciale perioadele anterioare datei de 1 aprilie 2001, în care asiguraţii au desfăşurat activităţi dintre cele prevăzute în anexa nr. 1 la Legea nr. 226/2006 pe durata programului normal de lucru din fiecare lună, numai în locurile de muncă din cadrul unităţilor prevăzute în anexa nr. 2 la această lege, activităţi încadrate, conform legislaţiei anterioare acestei date, în grupa I de muncă.

Dovedirea acestor stagii de cotizare se face cu carnetul de muncă, completat conform prevederilor Decretului nr. 92/1976 privind carnetul de muncă, şi/sau cu adeverinţe eliberate, potrivit legii, de angajatorul la care a lucrat persoana respectivă sau, după caz, de instituţia care a preluat arhivele acestuia. Modelul adeverinţei este prezentat în anexa nr. 3 la prezentele norme tehnice.

12.   Prevederile pct. 11 se aplică şi asiguraţilor care îndeplinesc cumulativ următoarele condiţii:

a)  au desfăşurat activităţi dintre cele prevăzute în anexa nr. 1 la Legea nr. 226/2006;

b)  activităţile s-au desfăşurat numai în locuri de muncă din cadrul unor unităţi care, în urma reorganizării, inclusiv prin preluarea parţială a patrimoniului, se regăsesc la una dintre unităţile prevăzute în anexa nr. 2 la Legea nr. 226/2006;'

c)  anterior reorganizării, au încetat raporturile de muncă cu unitatea care a fost reorganizată.

Dovedirea acestor situaţii se face cu carnetul de muncă, completat conform prevederilor Decretului nr. 92/1976, şi cu adeverinţe eliberate, potrivit legii, de angajatorul la care a lucrat persoana respectivă sau, după caz, de instituţia care a preluat arhivele acestuia. Modelul adeverinţei este prezentat în anexa nr. 4 la prezentele norme tehnice.

13.   Perioadele ulterioare datei de 10 septembrie 2003, data intrării în vigoare a Hotărârii Guvernului nr. 1.025/2003, cu modificările şi completările ulterioare, în care un asigurat care îşi desfăşoară activitatea în condiţii speciale de muncă se află în concediu pentru incapacitate temporară de muncă şi/sau în concediu de odihnă, constituie stagiu de cotizare realizat în condiţii speciale de muncă, dacă asiguratul în cauză a lucrat, cel puţin în ziua premergătoare concediului, în locuri de muncă încadrate în astfel de condiţii de muncă.

14.   a) Persoanele ale căror drepturi de pensie s-au deschis în perioada 1 aprilie 2001-17 iunie 2006 beneficiază de recalcularea acestor drepturi prin valorificarea perioadelor realizate în condiţii speciale, conform prevederilor Legii nr. 226/2006, dacă au desfăşurat activităţile prevăzute în anexa nr. 1 la această lege, pe durata programului normal de lucru din luna respectivă, numai în locuri de muncă din cadrul unităţilor prevăzute în anexa nr. 2 la aceeaşi lege.

b)  Persoanele înscrise la pensie pentru limită de vârstă în perioada prevăzută la lit. a) beneficiază de recalculare în situaţia în care, la data deschiderii dreptului la pensie, ar fi fost îndeplinite condiţiile prevăzute la art. 3 sau 4 din Legea nr. 226/2006.

c)  La recalcularea drepturilor de pensie, punctajul mediu anual se determină potrivit prevederilor art. 5 din Legea nr. 226/2006.

d)  Recalcularea drepturilor de pensie se face la cerere, noile drepturi acordându-se conform prevederilor art. 169 din Legea nr. 19/2000 privind sistemul public de pensii şi alte drepturi de asigurări sociale, cu modificările şi completările ulterioare.

C. Evidenţa la casele teritoriale de pensii a angajatorilor care au, conform prevederilor Legii nr. 226/2006, locuri de muncă încadrate în condiţii speciale

15.   Evidenţa angajatorilor care au locuri de muncă încadrate în condiţii speciale, potrivit prevederilor Legii nr. 226/2006, se organizează la nivelul compartimentului cu atribuţii de înregistrare a contribuabililor din sistemul public de pensii, pe baza unui registru special, întocmit atât pe suport hârtie, cât şi pe suport electronic.

Registrul special va cuprinde cel puţin următoarele rubrici:

-   numărul şi data înregistrării la casa teritorială de pensii a documentaţiei;

-  denumirea societăţii/sediul/codul fiscal sau, după caz, codul unic de înregistrare;

-   numărul de înregistrare la registrul comerţului;

-   numărul şi data avizului.

16.   La deschiderea dreptului de pensie, confirmarea stagiului de cotizare în condiţii speciale de muncă, realizat după data de 1 aprilie 2001, se face de către compartimentele prevăzute la pct. 15.

17.  In situaţia în care se constată neconcordanţe între evidenţele casei teritoriale de pensii şi cele ale angajatorului cu privire la stagiile de cotizare realizate în condiţii speciale, angajatorul sau, după caz, prestatorul are obligaţia să prezinte casei teritoriale de pensii atât documentele pe baza cărora s-a efectuat nominalizarea persoanelor care desfăşoară activităţi în locuri de muncă încadrate în condiţii speciale, cât şi documentele din care rezultă timpul efectiv lucrat în aceste locuri de muncă.

Dacă în urma analizării documentelor se constată că neconcordanţele provin din erori de înregistrare şi/sau de operare a datelor la casa teritorială de pensii şi/sau la angajator, se va proceda la efectuarea corecturilor necesare punerii de acord a evidenţelor.

In cazul în care se constată că neconcordanţele provin din nerespectarea prevederilor legale cu privire la încadrarea în condiţii speciale, se vor lua măsurile legale ce se impun pentru intrarea în legalitate.

18. Prevederile prezentelor norme tehnice se completează cu cele ale Normelor de aplicare a prevederilor Legii nr.  19/2000 privind sistemul public de

pensii şi alte drepturi de asigurări sociale, cu modificările şi completările ulterioare, aprobate prin Ordinul ministrului muncii şi solidarităţii sociale nr. 340/2001, cu modificările şi completările ulterioare.

19. Anexele nr. 1-4 fac parte integrantă din prezentele norme tehnice.

ANEXA Nr. 1 la normele tehnice

Date de identificare a unităţii

..............................................

..............................................

Nr..................../........................

LISTA

asiguraţilor care au desfăşurat activităţi pe durata programului normal de lucru din luna respectivă la locurile de muncă specificate în Avizul nr..../..., emis de Ministerul Muncii, Solidarităţii Sociale şi Familiei

Nr. crt.

Numele şi prenumele

Codul numeric personal

Locul de muncă (secţie/atelier/compartiment)

Perioada

(de la ... la)

Observaţii

Sub sancţiunea prevăzută de art. 292 din Codul penal, declarăm conformitatea înscrisurilor din prezenta listă.

Conducătorul unităţii,

............................................

(numele, prenumele, semnătura şi ştampila)

ANEXA Nr. 1a)*) la normele tehnice

Modalităţi de transmitere pe cale electronică a Listei asiguraţilor care au desfăşurat activităţi, pe durata programului normal de lucru din luna respectivă la locurile de muncă specificate în avizul nr....../.....emis de către Ministerul Muncii Solidarităţii Sociale şi Familiei

Condiţii tehnice standard pentru formatul electronic

Listele în format electronic vor fi transmise pe suport tip: dischetă FD 3,5" Microsoft DOS sau CD+ROM, în dublu exemplar.

Suporturile vor fi etichetate cu informaţiile următoare:

-    denumire fişier;

codul unic de înregistrare sau codul fiscal al angajatorului, după caz;

-     numărul suportului magnetic în cadrul setului de suporturi ex:l/3, 2/3, 3/3, dacă setul are 3 suporturi.

Suportul magnetic va conţine două fişiere de tip DBF sau TXT (înregistrări de lungime fixă), care vor avea în mod obligatoriu următoarele denumiri şi conţinut: CF_226.DBF sau CF_226.TXT - unde CF=codul fiscal al unităţii (ANEXA la) conţine datele aferente asiguraţilor

Ordinea câmpurilor din structura fişierelor este obligatorie şi sunt de lungime fixă.

In descrierea de mai jos "Tip câmp" are următoarea semnificaţie :

N - numeric, aliniat la dreapta

C - caracter (alfanumeric), aliniat la stânga, fără :,:,„..(semne diacritice) .

In situaţia transmiterii fişierelor tip DBF se vor respecta obligatoriu denumirile câmpurilor date în structurile de fişier.

*) Anexa nr. 1a) este reprodusă în facsimil.

Descrierea organizării înregistrărilor din fişiere:

Fişierul CF_226.DBF sau CF_226.TXT - unde CF=codul fiscal al unităţii (ANEXA 1a) are următoarea structura :

Denumire câmp

Tip câmp

Lung.

Explicaţii

Denumire angajator

DEN

C

29

Conţine denumirea angajatorului

Cod unic de înregistrare (CUI)/CF pentru angajatori persoane juridice

CF

N

10

Se completează partea numerică a codului unic de înregistrare / codului fiscal atribuit angajatorilor - persoane juridice

Cod judeţ din Nr. de înmatriculare în Registrul Comerţului

RJ

C

3

Conţine primele trei caractere din numărul de înmatriculare în registrul comerţului al angajatorului

Nr. de înregistrare din Registrul Comerţului

RN

N

5

Conţine caracterele 4-8 din numărul de înmatriculare în registrul comerţului al angajatorului (nr. în RC)

Anul din Nr. de înmatriculare în Registrul Comerţului

RA

N

4

Conţine ultimele patru caractere din numărul de înmatriculare în registrul comerţului al angajatorului

Număr aviz

NRAVIZ

N

3

Număr aviz încadrare locuri de muncă în condiţii speciale conform Legii 226/2006

Data aviz

DATAAVIZ

Date

8

Data eliberării avizului de aviz încadrare locuri de muncă în condiţii speciale conform Legii 226/2006

Cod asigurat

CNP

N

13

Conţine codul numeric personal al asiguratului

Nume şi prenume asigurat

NUME

C

29

Conţine numele şi prenumele asiguratului

Loc de munca -secţie/ atelier/ compartiment

LOC_M

C

60

Loc de munca -secţia/ atelier/ compartiment, unde asiguratul a desfăşurat activitatea in condiţii speciale de munca conform Legii 226/2006

De la

DE   LA

Date

8

Perioada de început în care au desfăşurat activităţi conform Legii 226/2006

Pana la

PANA_LA

Date

8

Perioada de sfârşit în care au desfăşurat activităţi conform Legii 226/2006 (se completează perioade continue)

Judeţ

A_JUD

C

3

Cod judeţ- sediu angajator -se completează obligatoriu (*)

Observaţii

OBS

C

80

Observaţii

*)Codurile de judeţe

Cod judeţ

Denumire judeţ

221

Iaşi

231

Giurgiu

241

Maramureş

251

Mehedinţi

261

Mureş

271

Neamţ

281

Olt

291

Prahova

301

Satu Mare

311

Sălaj

321

Sibiu

331

Suceava

341

Teleorman

351

Timiş

361

Tulcea

371

Vaslui

381

Vâlcea

391

Vrancea

401

Călăraşi

411

Bucureşti

471

Ilfov

Cod judeţ

Denumire judeţ

011

Alba

021

Arad

031

Argeş

041

Bacău

051

Bihor

061

Bistriţa

071

Botoşani

081

Braşov

091

Brăila

101

Buzău

111

Caras Severin

121

Cluj

131

Constanta

141

Covasna

151

Dâmbovita

161

Dolj

171

Galaţi

181

Gorj

191

Harghita

201

Hunedoara

211

Ialomiţa

ANEXA Nr. 2*) la normele tehnice

Nr............/....................

NOTĂ

privind locurile de muncă încadrate în condiţii speciale potrivit „Avizului pentru încadrarea locurilor de muncă în condiţii speciale" nr......../..........

A. Datele de identificare ale unităţii iniţiale, căreia i s-a emis „Avizul pentru încadrarea locurilor de muncă în condiţii speciale":

Denumirea unităţii.........................Sediul în localitatea.............   str.

........................nr...........jud..................   cod unic de înregistrare/cod fiscal..................numărul de înregistrare la registrul comerţului........................

B. Datele de identificare ale unităţii care a preluat locurile de muncă specificate în „Avizul pentru încadrarea locurilor de muncă în condiţii speciale":

1. Denumirea unităţii.........................Sediul în localitatea.............   str.

.......................nr...........jud..................   cod unic de înregistrare/cod fiscal

..................numărul de înregistrare la registrul comerţului........................

Locurile de muncă au fost preluate total / parţial, conform listei anexate.

2. Denumirea unităţii.........................Sediul în localitatea.............   str.

........................nr...........jud..................  cod unic de înregistrare/cod fiscal

..................numărul de înregistrare la registrul comerţului........................

Locurile de muncă au fost preluate total / parţial conform listei anexate.

CONDUCĂTORUL UNITĂŢII

....................................................

nume, prenume / Semnătura/ Ştampila

*) Anexa nr. 2 este reprodusă în facsimil.

INSPECŢIA MUNCII

Inspectoratul Teritorial de Muncă............

Nr.........../.............

NOTĂ DE CONSTATARE

Subsemnatul(a)  .........................................,inspector de muncă la I.T.M..........

..........cu legitimaţia nr........, în baza prevederilor art.19 alin.(l) din Legea nr.108/1999 privind infiinţarea şi organizarea Inspecţiei Muncii, republicată,şi a art.1 alin.{4) din Legea nr. 226/2006 privind încadrarea unor locuri de muncă în condiţii speciale, am verificat menţinerea, conform avizului, a locurilor de muncă la noua unitate.

Locurile de muncă precizate în aviz au fost preluate în totalitate/parţial conform listei anexate.

INSPECTOR DE MUNCĂ                           INSPECTOR ŞEF

nume, prenume / Semnătura

Menţiune:

Datele din chenar se completează de către unitate.

Pct. B. 1, 2 - se vor completa în funcţie de modificările cronologice ale datelor de identificare ale unităţii.

Locurile de muncă vor fi precizate în listă numai în cazul în care acestea au fost preluate parţial.

ANEXA Nr. 3 la normele tehnice

Date de identificare a unităţii

..............................................

..............................................

Nr.............../.........................

ADEVERINŢA

Se adevereşte prin prezenta că domnul/doamna .........................................., născut/născută la data de ....................în localitatea................................. ............................................, judeţul ......................................., având codul numeric personal .............................., a fost angajat/angajată cu contract individual de muncă la societatea1) ..................................., în meseria/funcţia .................................................................., în perioada .....................

Pe perioada ................................................................ se încadrează în grupa I de muncă, în procent de   .............,în baza prevederilor2) ........................................, activitate care se regăseşte la poziţia ...................... din anexa nr. 1  la Legea nr. 226/2006 privind încadrarea unor locuri de muncă în condiţii speciale.

Societatea se regăseşte la poziţia .............................. din anexa nr. 2 la Legea nr. 226/2006.

Conducătorul unităţii,

.......................................

(numele, prenumele, semnătura şi ştampila)

1)  Se completează cu denumirea societăţii sau, după caz, cu eventualele denumiri anterioare.

2)  Se precizează actul normativ (număr, dată, poziţie, anexă) în baza căruia a fost încadrat în grupa I de muncă, anterior datei de 1 aprilie 2001.

ANEXA Nr. 4 la normele tehnice

Date de identificare a unităţii

................................................

................................................

Nr..................../..

ADEVERINŢĂ

Se adevereşte prin prezenta că domnul/doamna .........................................., născut/născută la data de ....................în localitatea......................................., judeţul ............................................, având codul numeric personal .............................., a fost angajat/angajată cu contract individual de muncă la societatea1) .............................., în meseria/funcţia ..................,în perioada ............................................

Pe perioada2 .............................................................. se încadrează în grupa I de muncă, în procent de ...............,în baza prevederilor3 ..............................................., activitate care se regăseşte la poziţia din anexa nr. 1 la Legea nr. 226/2006 privind încadrarea unor locuri de muncă în condiţii speciale.

Locul de muncă unde se desfăşoară activitatea prevăzută în anexa nr. 1 la Legea nr. 226/2006 a fost preluat de societatea ...................................., care se regăseşte la poziţia ......................... din anexa nr. 2 la Legea nr. 226/2006.

Preluarea locului de muncă s-a făcut în bâza4'................................., începând cu data de ....................................

Conducătorul unităţii,

...................................

(numele, prenumele, semnătura şi ştampila)

1)  Se completează cu denumirea societăţii sau, după caz, cu eventualele denumiri anterioare.

2)   Pentru perioada anterioară datei de 1 aprilie 2001.

3)  Se precizează actul normativ (număr, dată, poziţie, anexă) în baza căruia a fost încadrat în grupa I de muncă, anterior datei de 1 aprilie 2001.

4)  Se înscriu actele normative sau alte documente care au reglementat această preluare.


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 572/2006

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 572 din 2006
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 572/2006
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu