Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 52 din 28 septembrie 2005

pentru aprobarea Regulamentului nr. 11/2005 privind prevenirea si combaterea spalarii banilor si a finantarii actelor de terorism prin intermediul pietei de capital

ACT EMIS DE: COMISIA NATIONALA A VALORILOR MOBILIARE

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 885 din  3 octombrie 2005


SmartCity3


    In conformitate cu prevederile art. 1 si 2 si ale art. 7 alin. (3) si (15) din Statutul Comisiei Nationale a Valorilor Mobiliare, aprobat prin Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 25/2002, aprobata si modificata prin Legea nr. 514/2002, modificata si completata prin Legea nr. 297/2004,
    avand in vedere prevederile art. 9 alin. (6) si (7) din Legea nr. 656/2002 pentru prevenirea si sanctionarea spalarii banilor, astfel cum a fost modificata si completata prin Legea nr. 230/2005,
    in sedinta din data de 21 septembrie 2005 Comisia Nationala a Valorilor Mobiliare a hotarat emiterea urmatorului ordin:

    Art. 1
    Se aproba Regulamentul nr. 11/2005 privind prevenirea si combaterea spalarii banilor si a finantarii actelor de terorism prin intermediul pietei de capital, prevazut in anexa care face parte din prezentul ordin.
    Art. 2
    Regulamentul mentionat la art. 1 va intra in vigoare la data publicarii acestuia si a prezentului ordin in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, si va fi publicat in Buletinul Comisiei Nationale a Valorilor Mobiliare si pe site-ul acesteia (www.cnvmr.ro).
    Art. 3
    Directia reglementare din cadrul Directiei generale autorizate reglementare impreuna cu Secretariatul general si cu directorul general executiv vor urmari ducerea la indeplinire a prevederilor prezentului ordin.

            Presedintele Comisiei Nationale a Valorilor Mobiliare,
                            Gabriela Anghelache

    ANEXA 1

                          REGULAMENTUL Nr. 11/2005
privind prevenirea si combaterea spalarii banilor si a finantarii actelor de terorism prin intermediul pietei de capital

    CAP. 1
    Dispozitii generale

    Art. 1
    Prezentul regulament stabileste norme cu privire la prevenirea si combaterea spalarii banilor si a finantarii actelor de terorism prin intermediul pietei de capital.
    Art. 2
    In intelesul prezentului regulament, termenii si expresiile de mai jos au urmatoarele semnificatii:
    a) tranzactie cu numerar - orice tranzactie care implica incasari si plati de sume de bani in numerar;
    b) CNVM - Comisia Nationala a Valorilor Mobiliare;
    c) entitati reglementate - entitatile a caror activitate este reglementata si/sau supravegheata de CNVM in indeplinirea atributiilor sale legale, conform prevederilor art. 2 alin. (1) pct. 5 din Legea nr. 297/2004 privind piata de capital, cu modificarile si completarile ulterioare, si care desfasoara activitatile prevazute de art. 8 din Legea nr. 656/2002 pentru prevenirea si sanctionarea spalarii banilor, modificata si completata prin Legea nr. 230/2005;
    d) client - orice persoana fizica, juridica sau entitate fara personalitate juridica, pentru care entitatile reglementate presteaza servicii in baza unui contract;
    e) finantarea actelor de terorism - infractiunea prevazuta la art. 36 din Legea nr. 535/2004 privind prevenirea si combaterea terorismului;
    f) spalarea banilor - notiunea definita conform art. 2 lit. a) din Legea nr. 656/2002, modificata si completata prin Legea nr. 230/2005;
    g) tranzactie suspecta - notiunea definita conform prevederilor art. 2 lit. c) din Legea nr. 656/2002, modificata si completata prin Legea nr. 230/2005;
    h) tranzactionarea pe cont propriu - incheierea de tranzactii cu unul sau mai multe instrumente financiare, avand la baza capitalul propriu;
    i) tranzactionarea pe contul clientului - efectuarea oricaror operatiuni aferente executarii unui ordin de cumparare sau de vanzare a unuia sau a mai multor instrumente financiare in numele si pe contul clientilor.
    Art. 3
    (1) CNVM monitorizeaza entitatile reglementate pentru a se asigura ca acestea respecta prevederile legale in vigoare referitoare la identificarea, verificarea si inregistrarea clientilor si a tranzactiilor, raportarea tranzactiilor suspecte si a tranzactiilor cu numerar, precum si implementarea unui program de respectare a tuturor acestor cerinte si instruirea personalului in acest sens.
    (2) CNVM este in drept sa monitorizeze operatiunile cu instrumente financiare efectuate de entitatile reglementate, in scopul de a identifica tranzactiile suspecte.
    (3) CNVM va informa de indata Oficiul National de Prevenire si Combatere a Spalarii Banilor, atunci cand din datele obtinute rezulta suspiciuni de spalare a banilor, finantare a actelor de terorism sau incalcari ale dispozitiilor Legii nr. 656/2002, modificata si completata prin Legea nr. 230/2005.
    (4) CNVM poate verifica eficacitatea procedurilor aplicate de entitatile reglementate, in scopul prevenirii si combaterii spalarii banilor si a finantarii actelor de terorism.
    (5) In procesul de monitorizare, CNVM poate solicita entitatilor reglementate orice informatii sau documente relevante.

    CAP. 2
    Obligatii ale entitatilor reglementate

    Art. 4
    (1) Entitatile reglementate sunt obligate sa identifice, sa verifice si sa inregistreze identitatea clientilor inainte de a initia orice relatie de afaceri sau de a efectua tranzactii in numele clientului.
    (2) Entitatile reglementate sunt obligate sa aplice de indata procedura de identificare si atunci cand apar suspiciuni cu privire la identitatea clientului in cursul desfasurarii operatiunilor.
    (3) Entitatile reglementate au obligatia de a revizui informatiile referitoare la identificarea clientului in momentul in care apar suspiciuni asupra clientului in cursul desfasurarii operatiunilor.
    (4) In cazul in care exista indoieli cu privire la faptul ca un client actioneaza in nume propriu sau in cazul in care exista certitudine cu privire la faptul ca acel client actioneaza in numele altei persoane, entitatea reglementata este obligata sa ia masurile adecvate pentru a obtine informatii cu privire la adevarata identitate a persoanei in interesul ori in numele careia actioneaza clientul.
    (5) Entitatile reglementate au obligatia de a se asigura ca toate criteriile referitoare la identificarea clientului sunt aplicate si in sediile sale secundare, inclusiv in cele localizate in strainatate.
    (6) Cerintele de identificare a clientului nu se impun in cazurile prevazute la art. 12 alin. (4) din Legea nr. 656/2002, modificata si completata prin Legea nr. 230/2005.
    Art. 5
    (1) Datele privind identificarea clientului prevazute la art. 4 se verifica si se actualizeaza sau se completeaza, dupa caz, daca este necesar, pentru orice tranzactie care implica o suma reprezentand echivalentul a minimum 10.000 euro, indiferent daca tranzactia este efectuata intr-o singura operatiune sau in mai multe operatiuni care par a avea legatura intre ele.
    (2) In cazul in care suma nu este cunoscuta in momentul acceptarii tranzactiei, persoana fizica sau juridica obligata sa stabileasca identitatea clientilor va proceda la identificarea de indata a acestora, atunci cand este informata despre valoarea tranzactiei si cand a stabilit ca a fost atinsa limita minima prevazuta la alin. (1).
    (3) In conformitate cu prevederile art. 9 alin. (3) din Legea nr. 656/2002, modificata si completata prin Legea nr. 230/2005, de indata ce exista o informatie ca printr-o operatiune se urmareste spalarea banilor sau finantarea actelor de terorism, se va proceda la identificarea clientilor, chiar daca valoarea operatiunii este mai mica decat 10.000 euro.
    (4) Identificarea clientului trebuie realizata in cazul tuturor operatiunilor in care sunt implicate persoane care nu sunt prezente sau reprezentante fizic la efectuarea acestora.
    Art. 6
    (1) Entitatile reglementate trebuie sa preia in evidentele lor urmatoarele informatii legate de oricare client persoana fizica, care are obligatia sa le furnizeze sub semnatura:
    a) numele si prenumele complet al clientului si orice alte nume folosite;
    b) locul si data nasterii;
    c) codul numeric personal sau echivalentul acestuia pentru persoanele straine;
    d) numarul si seria documentului de identitate;
    e) data eliberarii documentului de identitate si entitatea care l-a emis;
    f) domiciliul stabil/resedinta (adresa completa - strada, numar, bloc, scara, etaj, apartament, oras, judet/sector, cod postal, tara);
    g) cetatenia;
    h) calitatea de rezident/nerezident;
    i) telefonul/faxul;
    j) scopul si natura operatiunilor derulate cu entitatea reglementata;
    k) denumirea si locul desfasurarii activitatii/ocupatia.
    (2) Entitatea reglementata va pastra o copie a documentului de identitate al clientului. Clientul trebuie sa prezinte documente de identitate cu fotografie, emise in conditiile legii de organele abilitate legal.
    (3) Entitatea reglementata are obligatia de a verifica informatiile primite de la client, pe baza documentelor primare obtinute de la acesta.
    Art. 7
    (1) Entitatile reglementate trebuie sa preia in evidentele lor, dupa caz, urmatoarele informatii legate de client, persoana juridica sau entitate fara personalitate juridica, care are obligatia sa le furnizeze:
    a) numarul, seria si data certificatului de inregistrare/documentului de inregistrare la Oficiul National al Registrului Comertului sau la autoritati similare sau echivalente;
    b) forma si structura juridica;
    c) denumirea;
    d) capitalul social subscris si varsat;
    e) codul unic de inregistrare (CUI) sau echivalentul acestuia pentru persoanele straine;
    f) institutia de credit si codul IBAN;
    g) lista persoanelor cu drept de semnatura in cont, a administratorilor, a persoanelor cu functii de conducere sau cu mandat de reprezentare a clientului si specimenul de semnatura al acestora;
    h) adresa completa a sediului social/sediului central sau, dupa caz, a sucursalei;
    i) structura actionariatului/asociatilor;
    j) telefonul, faxul si, dupa caz, e-mailul, adresa paginii de Internet;
    k) scopul si natura operatiunilor derulate cu entitatea reglementata.
    (2) Clientul, persoana juridica sau entitate fara personalitate juridica, va prezenta urmatoarele documente, iar entitatea reglementata va retine, dupa caz, copii certificate ale acestora:
    a) actul constitutiv/contractul de societate si statutul;
    b) imputernicirea pentru persoana care reprezinta clientul, daca aceasta nu este reprezentantul legal;
    c) certificatul constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului (pentru societatile comerciale) sau de autoritati similare din statul de origine si documentele echivalente pentru celelalte tipuri de persoane juridice sau entitati fara personalitate juridica, care sa ateste informatiile care tin de identificarea clientului;
    d) o declaratie semnata de catre reprezentantii legali cu privire la activitatea desfasurata de client si la functionarea legala a acestuia.
    (3) Entitatea reglementata va identifica persoanele fizice care intentioneaza sa actioneze in numele clientului, persoana juridica sau entitate fara personalitate juridica, potrivit regulilor referitoare la identificarea persoanelor fizice, si va analiza documentele in baza carora persoanele sunt mandatate sa actioneze in numele persoanei juridice.
    (4) Documentele prezentate de clientul persoana juridica sau entitate fara personalitate juridica vor include traducerea legalizata in limba romana in cazul in care documentele originale sunt intocmite in alta limba.
    Art. 8
    (1) In activitatea desfasurata, o entitate reglementata se poate baza pe informatiile obtinute de la o terta parte care trebuie sa respecte cerintele Legii nr. 656/2002, modificata si completata prin Legea nr. 230/2005, referitoare la identificarea clientului, precum si la inregistrarea acestor informatii, pentru a:
    a) stabili identitatea clientului pe baza unor documente separate, date sau informatii;
    b) initia masuri adecvate pentru identificarea beneficiarului;
    c) identifica structura actionariatului si a conducerii/consiliului de administratie al clientului persoana juridica;
    d) obtine informatii cu privire la obiectul de activitate si la natura operatiunilor desfasurate de client.
    (2) Informatiile obtinute de la o terta parte trebuie verificate de entitatea reglementata.
    (3) Entitatea reglementata trebuie sa solicite tertei parti si sa obtina, fara intarziere, copiile documentelor care atesta identitatea clientului.
    (4) Responsabilitatea privind informatiile obtinute de la o terta parte pentru identificarea clientului revine entitatii reglementate.
    (5) O entitate reglementata se poate baza pe identificarea clientului realizata de o terta parte dintr-o alta tara, cu conditia ca terta parte sa respecte obligatii privind identificarea clientului similare cerintelor Legii nr. 656/2002, modificata si completata prin Legea nr. 230/2005.
    Art. 9
    (1) Entitatea reglementata trebuie sa intocmeasca o procedura scrisa de acceptare a clientilor.
    (2) Entitatea reglementata nu trebuie sa tina conturi anonime sau conturi detinute in nume fictive.
    (3) Entitatile reglementate vor intreprinde masurile care se impun in cazul operatiunilor care favorizeaza anonimatul sau care permit interactiunea in absenta cu clientul, pentru a impiedica utilizarea lor in operatiuni de spalare a banilor sau de finantare a actelor de terorism.
    (4) Entitatea reglementata nu va deschide conturi, nu va initia operatiuni sau realiza tranzactii si va inceta orice operatiune in cazul in care este in incapacitate sa realizeze identificarea clientului conform prevederilor prezentului regulament si a normelor legale in vigoare.
    (5) Entitatea reglementata poate refuza deschiderea de conturi sau derularea de operatiuni in cazul in care:
    a) clientul nu se conformeaza procedurii prevazute la alin. (1);
    b) are suspiciuni ca acel client poate fi implicat in operatiuni de spalare a banilor sau in finantarea actelor de terorism.
    Art. 10
    (1) Entitatile reglementate au obligatia pastrarii tuturor informatiilor privind identitatea clientului pentru o perioada de cel putin 5 ani, incepand cu data cand se incheie relatia cu clientul.
    (2) Entitatile reglementate trebuie sa pastreze toate documentele si evidentele aferente tuturor tranzactiilor clientului timp de cel putin 5 ani de la incheierea tranzactiei sau chiar mai mult, la solicitarea Oficiului National de Prevenire si Combatere a Spalarii Banilor, indiferent daca respectivul cont a fost inchis sau relatia cu clientul a incetat.
    Art. 11
    Este necesar ca entitatile reglementate sa monitorizeze majoritatea sau in anumite cazuri toate tranzactiile efectuate prin conturile lor de categoria de clienti cu risc ridicat. In momentul in care se decide cu privire la clientii care sunt inclusi in aceasta categorie, urmatoarele informatii trebuie avute in vedere:
    a) tipul de client persoana fizica/juridica sau entitate fara personalitate juridica;
    b) tara de origine;
    c) functia publica sau functia importanta detinuta;
    d) tipul de activitate desfasurata de catre client;
    e) sursa fondurilor clientului;
    f) alti indicatori de risc.
    Art. 12
    Entitatile reglementate vor acorda o atentie sporita in momentul in care analizeaza tranzactii cu persoane din jurisdictii care nu beneficiaza de sisteme adecvate de prevenire si combatere a spalarii banilor si a finantarii actelor de terorism.
    Art. 13
    (1) Entitatile reglementate trebuie sa identifice tranzactiile sau tipurile de tranzactii suspecte efectuate in numele clientilor sai.
    (2) In cazul in care o entitate reglementata are suspiciuni ca o operatiune care urmeaza a fi efectuata are ca scop spalarea banilor sau finantarea actelor de terorism, aceasta va sesiza imediat Oficiul National de Prevenire si Combatere a Spalarii Banilor si CNVM, sub forma unei raportari de tranzactie suspecta.
    (3) Se interzice entitatilor reglementate, directorilor, administratorilor, reprezentantilor si personalului acestora sa avertizeze clientii implicati sau sa faca cunoscut, in orice alt mod, faptul ca o raportare privind o tranzactie suspecta sau informatii aferente acesteia au fost/vor fi inaintate catre Oficiul National de Prevenire si Combatere a Spalarii Banilor si CNVM.
    Art. 14
    (1) Entitatile reglementate trebuie sa raporteze in cel mult 24 de ore catre Oficiul National de Prevenire si Combatere a Spalarii Banilor si CNVM tranzactiile efectuate in numerar, in lei sau valuta, a caror limita minima o reprezinta echivalentul in lei a 10.000 euro, indiferent daca tranzactia se realizeaza prin una sau mai multe operatiuni legate intre ele.
    (2) Prevederile alineatului (1) se aplica atat tranzactiilor interne, cat si celor internationale.
    Art. 15
    Contractele de confidentialitate, legislatia sau prevederile privind secretul profesional nu pot fi invocate pentru a restrictiona capacitatea entitatilor reglementate de a raporta tranzactiile suspecte.
    Art. 16
    (1) Entitatile reglementate au obligatia sa stabileasca si sa aplice proceduri si mecanisme de control intern si sa desemneze unul sau mai multi angajati care vor raporta direct consiliului de administratie pentru a preveni implicarea entitatii din care face parte in actiuni de spalare de bani si de finantare a actelor de terorism.
    (2) Entitatile reglementate au obligatia de a desemna dintre persoanele mentionate la alin. (1) un ofiter de conformitate la nivelul conducerii executive, care va avea atributii in legatura cu:
    a) dezvoltarea de politici interne, proceduri si control, pentru asigurarea de standarde ridicate la angajarea personalului;
    b) desfasurarea de programe de pregatire profesionala continua;
    c) implementarea procedurilor de control pentru testarea sistemului.
    (3) In situatia in care entitatea reglementata are obligatia constituirii unui compartiment de control intern, specializat in supravegherea respectarii legislatiei in vigoare, persoanele desemnate in conformitate cu prevederile alin. (1) pot fi incadrate in compartimentul de control intern.
    (4) Numele impreuna cu functia ocupata si cu responsabilitatile stabilite ale persoanelor mentionate la alin. (1) vor fi comunicate Oficiului National de Prevenire si Combatere a Spalarii Banilor si CNVM, in termen de 30 de zile de la data intrarii in vigoare a prezentului regulament.
    (5) Entitatea reglementata va notifica Oficiul National de Prevenire si Combatere a Spalarii Banilor si CNVM cu privire la schimbarea sau inlocuirea angajatilor mentionati la alin. (1), in termen de 15 zile de la data respectivei modificari.
    (6) Persoanele desemnate conform alin. (1) si (2) raspund pentru indeplinirea sarcinilor stabilite in aplicarea prezentului regulament si a Legii nr. 656/2002, modificata si completata prin Legea nr. 230/2005.
    Art. 17
    (1) Entitatile reglementate trebuie sa asigure instruirea angajatilor proprii cu privire la prevenirea si combaterea spalarii banilor si a finantarii actelor de terorism.
    (2) Programele de instruire trebuie sa asigure faptul ca angajatii:
    a) sunt la curent cu legile, regulamentele si procedurile privind prevenirea si combaterea spalarii banilor si a finantarii actelor de terorism;
    b) au competenta necesara pentru a analiza adecvat tranzactiile in scopul identificarii activitatilor de spalare a banilor si de finantare a actelor de terorism;
    c) cunosc in intregime cerintele de raportare.
    (3) Entitatile reglementate vor comunica tuturor angajatilor procedura de prevenire si combatere a spalarii banilor si a finantarii actelor de terorism.

    CAP. 3
    Sanctiuni

    Art. 18
    Incalcarea dispozitiilor prezentului regulament se sanctioneaza in conformitate cu prevederile titlului X din Legea nr. 297/2004 privind piata de capital, cu modificarile si completarile ulterioare, si cu prevederile Statutului Comisiei Nationale a Valorilor Mobiliare, aprobat prin Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 25/2002, aprobata si modificata prin Legea nr. 514/2002, modificata si completata prin Legea nr. 297/2004.

    CAP. 4
    Dispozitii finale

    Art. 19
    Prezentul regulament se completeaza de drept cu celelalte prevederi legale incidente.
    Art. 20
    (1) Prezentul regulament intra in vigoare la data publicarii acestuia si a ordinului de aprobare in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, si va fi publicat in Buletinul CNVM si pe site ul CNVM (www.cnvmr.ro).
    (2) La data intrarii in vigoare a prezentului regulament se abroga Instructiunile Comisiei Nationale a Valorilor Mobiliare nr. 9/1999 privind prevenirea si combaterea spalarii banilor, aprobate prin Ordinul Comisiei Nationale a Valorilor Mobiliare nr. 25/1999, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 29 din 26 ianuarie 2000.



SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 52/2005

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 52 din 2005
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 52/2005
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu