Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

Ordinul Nr.450 din 26.03.2018

privind aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare al Consiliului de supraveghere din domeniul naval
ACT EMIS DE: Consiliul Concurentei
ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 426 din 18 mai 2018



SmartCity1

În temeiul prevederilor art. 19 alin. (4) lit. d) şi ale art. 26 alin. (1) din Legea concurenţei nr. 21/1996, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi al prevederilor art. III alin. (2) din Legea nr. 235/2017 pentru modificarea şi completarea Ordonanţei Guvernului nr. 22/1999 privind administrarea porturilor şi a căilor navigabile, utilizarea infrastructurilor de transport naval aparţinând domeniului public, precum şi desfăşurarea activităţilor de transport naval în porturi şi pe căile navigabile interioare,preşedintele Consiliului Concurenţei emite următorul ordin: Articolul 1În urma adoptării în Plenul Consiliului Concurenţei se aprobă Regulamentul de organizare şi funcţionare al Consiliului de supraveghere din domeniul naval, prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin. Articolul 2Compartimentele de specialitate din cadrul Consiliului Concurenţei vor urmări punerea în aplicare a prevederilor prezentului ordin. Articolul 3 Prezentul ordin intră în vigoare la data publicării în Monitorul Oficial al României, Partea I. Preşedintele Consiliului Concurenţei, Bogdan Marius Chiriţoiu ANEXĂREGULAMENT de organizare şi funcţionare al Consiliului de supraveghere din domeniul naval În temeiul prevederilor art. 26 alin. (1) din Legea concurenţei nr. 21/1996, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, Consiliul Concurenţei adoptă prezentul regulament. Capitolul IDispoziţii generale Articolul 1Consiliul de supraveghere din domeniul naval funcţionează pe baza prevederilor art. 661 şi 662 din Ordonanţa Guvernului nr. 22/1999 privind administrarea porturilor şi a căilor navigabile, utilizarea infrastructurilor de transport naval aparţinând domeniului public, precum şi desfăşurarea activităţilor de transport naval în porturi şi pe căile navigabile interioare, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, denumită în continuare Ordonanţa Guvernului nr. 22/1999. Articolul 2(1) Consiliul de supraveghere din domeniul naval este organizat şi funcţionează ca structură fără personalitate juridică în cadrul Consiliului Concurenţei.(2) Consiliul de supraveghere din domeniul naval este independent din punct de vedere organizatoric, juridic, decizional şi cu privire la deciziile de ordin financiar faţă de administraţiile prevăzute la art. 23 alin. (1) şi (2) din Ordonanţa Guvernului nr. 22/1999, faţă de utilizatorii de infrastructură de transport naval, precum şi faţă de operatorii economici care desfăşoară activităţi de transport naval prevăzute la art. 19 alin. (1) din Ordonanţa Guvernului nr. 22/1999. Din punct de vedere decizional, Consiliul de supraveghere din domeniul naval este independent faţă de orice autoritate publică. Capitolul IIAtribuţiile Consiliului de supraveghere din domeniul naval, ale membrilor, ale preşedintelui acestuia şi ale Serviciului de supraveghere din domeniul naval Articolul 3(1) Consiliul de supraveghere din domeniul naval acţionează în domeniul transportului naval, fără a aduce atingere competenţelor Consiliului Concurenţei de a aplica dispoziţiile Legii concurenţei nr. 21/1996, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.(2) Consiliul de supraveghere din domeniul naval are următoarele atribuţii:a)urmăreşte în ce măsură administraţiile prevăzute la art. 23 alin. (1) şi (2) din Ordonanţa Guvernului nr. 22/1999 respectă prevederile art. 24 alin. (1) lit. a) din Ordonanţa Guvernului nr. 22/1999; b)avizează normele de fundamentare a tarifelor prevăzute la art. 37 alin. (1) din Ordonanţa Guvernului nr. 22/1999, a chiriei şi redevenţei pentru închirierea şi concesiunea/subconcesiunea terenurilor portuare care aparţin domeniului public al statului sau unităţilor administrativ-teritoriale, percepute de către administraţiile prevăzute la art. 23 alin. (1) şi (2) din Ordonanţa Guvernului nr. 22/1999, precum şi structura pe elemente de cheltuieli a acestora şi urmăreşte aplicarea lor în mod nediscriminatoriu; c)avizează normele de fundamentare a tarifelor percepute pentru efectuarea serviciilor de siguranţă şi structura pe elemente de cheltuieli a acestor tarife şi verifică proporţionalitatea acestora cu costul serviciului furnizat, precum şi aplicarea lor în mod nediscriminatoriu; d)analizează şi se pronunţă, prin decizie, în termen de 60 de zile lucrătoare de la primirea tuturor informaţiilor necesare, cu privire la plângerile formulate în legătură cu un tratament inechitabil sau discriminatoriu, aplicat, prin deciziile administratorului infrastructurii de transport naval, în ceea ce priveşte:

(i) procedura de alocare a infrastructurii de transport naval;
(ii) nivelul şi/sau structura chiriilor/redevenţelor/tarifelor de utilizare, aplicate în legătură cu infrastructura de transport naval, precum şi efectuarea serviciilor de siguranţă;
(iii) cerinţele minime aplicate pentru furnizarea serviciilor de siguranţă;
(iv) procedura de acordare/refuz a/al dreptului de a furniza servicii de siguranţă.

În îndeplinirea acestei atribuţii, Consiliul de supraveghere din domeniul naval exercită o activitate administrativ-jurisdicţională; e)impune prin decizie măsurile care să asigure remedierea situaţiei, în situaţia în care se constată că printr-o decizie a administratorului de infrastructură navală a fost aplicat un tratament inechitabil şi/sau discriminatoriu în ceea ce priveşte unul sau mai multe dintre elementele prevăzute la lit. d); f)monitorizează şi avizează procedura de elaborare a contractelor-cadru prevăzută la art. 401 din Ordonanţa Guvernului nr. 22/1999; g)formulează recomandări pentru adoptarea de măsuri care să faciliteze dezvoltarea domeniului transportului naval; h)colaborează cu alte autorităţi publice în îndeplinirea atribuţiilor ce îi revin; i)analizează periodic respectarea cadrului legal în domeniul său de activitate şi face propuneri pentru îmbunătăţirea acestuia, în concordanţă cu reglementările Uniunii Europene; j)efectuează schimburi de informaţii cu organisme de supraveghere similare din statele membre ale Uniunii Europene cu privire la activitatea, principiile şi practicile lor decizionale, astfel încât acestea să fie armonizate. (3) În exercitarea atribuţiilor sale, ori de câte ori Consiliul de supraveghere din domeniul naval constată că pot fi incidente prevederile legislaţiei în materia ajutorului de stat, informează Consiliul Concurenţei.(4) În scopul îndeplinirii atribuţiilor prevăzute de Ordonanţa Guvernului nr. 22/1999, Consiliul de supraveghere din domeniul naval poate apela, în cazuri speciale, la specialişti externi din domeniul naval sau conex.(5) Consiliul de supraveghere din domeniul naval poate să solicite administratorului infrastructurii, precum şi oricăror altor operatori economici şi/sau autorităţi publice furnizarea informaţiilor şi documentelor relevante necesare exercitării atribuţiilor sale. Informaţiile solicitate se furnizează într-un termen rezonabil care nu poate depăşi 30 de zile lucrătoare de la data primirii solicitării acestora. În situaţii excepţionale, Consiliul de supraveghere din domeniul naval poate acorda o prelungire a acestui termen.(6) Membrii Consiliului de supraveghere din domeniul naval au obligaţia păstrării confidenţialităţii informaţiilor şi documentelor primite pentru îndeplinirea atribuţiilor prevăzute de Ordonanţa Guvernului nr. 22/1999.(7) În scopul îndeplinirii atribuţiilor prevăzute de Ordonanţa Guvernului nr. 22/1999, inspectorii de concurenţă din cadrul Serviciului de supraveghere din domeniul naval exercită puterile de inspecţie potrivit dispoziţiilor Legii nr. 21/1996, republicată, cu modificările şi completările ulterioare. Articolul 4(1) Consiliul de supraveghere din domeniul naval deliberează şi decide valabil în cvorum de cel puţin 3 membri, dintre care unul trebuie să fie preşedintele sau reprezentantul său desemnat.(2) Deciziile Consiliul de supraveghere din domeniul naval se adoptă cu majoritatea de voturi a membrilor prezenţi. Fiecare membru dispune de un vot. În caz de paritate de voturi, prevalează soluţia votată de preşedinte sau, după caz, de reprezentantul care îl înlocuieşte.(3) Şedinţele Consiliului de supraveghere din domeniul naval sunt convocate de preşedinte.(4) Membrii Consiliului de supraveghere din domeniul naval au următoarele atribuţii:a)participă obligatoriu la şedinţele Consiliului de supraveghere din domeniul naval; în situaţia absenţei de la şedinţele acestuia, indemnizaţia prevăzută la art. 661 alin. (15) din Ordonanţa Guvernului nr. 22/1999 va fi diminuată în mod corespunzător; b)participă la dezbaterile din cadrul şedinţelor, deliberează şi îşi exprimă votul în conformitate cu atribuţiile legale conferite; c)pot sesiza Consiliul Concurenţei cu privire la aspectele constatate în cadrul analizelor efectuate, potrivit atribuţiilor prevăzute de Ordonanţa Guvernului nr. 22/1999, în care pot fi incidente prevederile Legii concurenţei nr. 21/1996, republicată, cu modificările şi completările ulterioare; d)îndeplinesc orice alte atribuţii conform delegării dispuse de preşedintele Consiliului de supraveghere din domeniul naval. Articolul 5(1) Preşedintele Consiliului de supraveghere din domeniul naval are următoarele atribuţii:a)reprezintă Consiliul de supraveghere din domeniul naval în faţa autorităţilor şi instituţiilor publice, din ţară şi străinătate, precum şi a organismelor şi organizaţiilor internaţionale din domeniul naval; b)convoacă, conduce şedinţele Consiliului de supraveghere din domeniul naval şi supune la vot propunerile membrilor acestuia; c)semnează corespondenţa, ca urmare a îndeplinirii atribuţiilor, potrivit prevederilor art. 661 şi 662 din Ordonanţa Guvernului nr. 22/1999; d)semnează deciziile Consiliului de supraveghere din domeniul naval prin care se dispun măsuri şi se aplică sancţiuni; e)exercită orice alte atribuţii care îi revin potrivit legii. (2) Preşedintele Consiliului de supraveghere din domeniul naval poate delega puteri de reprezentare, prin mandat, oricăruia dintre membri, şefului de serviciu sau inspectorilor de concurenţă, în mandat fiind menţionate expres puterile delegate şi durata exercitării lor. Articolul 6(1) Serviciul de supraveghere din domeniul naval asigură aparatul tehnic necesar desfăşurării activităţii Consiliului de supraveghere din domeniul naval, fiind subordonat acestuia în ceea ce priveşte exercitarea atribuţiilor Consiliului de supraveghere din domeniul naval prevăzute de Ordonanţa Guvernului nr. 22/1999.(2) Serviciul de supraveghere din domeniul naval exercită atribuţiile prevăzute la art. 211 din Regulamentul de organizare şi funcţionare al Consiliului Concurenţei, pus în aplicare prin Ordinul preşedintelui Consiliului Concurenţei nr. 376/2017, cu modificările şi completările ulterioare. Capitolul IIIFuncţionarea Consiliului de supraveghere din domeniul naval Secţiunea 1Deliberarea şi decizia în cadrul şedinţelor Consiliului de supraveghere din domeniul naval Articolul 7Activitatea Consiliului de supraveghere din domeniul naval se desfăşoară în şedinţe lunare sau ori de câte ori este necesar. Articolul 8(1) Şedinţele Consiliului de supraveghere din domeniul naval sunt conduse de preşedintele acestuia.(2) În cazul în care preşedintele nu îşi poate îndeplini atribuţiile din motive obiective, şedinţele Consiliului de supraveghere din domeniul naval vor fi conduse de un membru al Consiliului desemnat de preşedinte pe durata absenţei sau a indisponibilităţii acestuia. Articolul 9(1) Convocările şedinţelor sunt aprobate de preşedintele Consiliului de supraveghere din domeniul naval şi cuprind data, locul şi ordinea de zi, împreună cu documentele care vor fi supuse dezbaterilor.(2) Convocările prevăzute la alin. (1) vor fi redactate de Serviciul de supraveghere din domeniul naval şi vor fi difuzate membrilor Consiliului de supraveghere din domeniul naval cu cel puţin 5 zile înainte de data stabilită pentru şedinţă.(3) Ordinea de zi a şedinţelor se aprobă la începutul fiecărei şedinţe şi poate fi completată sau modificată, la propunerea preşedintelui prin votul a cel puţin 3 membri pentru lucrările a căror soluţionare nu suportă amânare.(4) Proiectele înscrise pe ordinea de zi vor fi dezbătute în ordinea în care au fost înscrise. Consiliul de supraveghere din domeniul naval deliberează şi decide valabil în cvorum de cel puţin 3 membri, dintre care unul trebuie să fie preşedintele sau reprezentantul său desemnat. Articolul 10(1) Dezbaterile din cadrul şedinţelor Consiliului de supraveghere din domeniul naval sunt înregistrate audio şi video şi se consemnează în procesul-verbal al şedinţei.(2) Procesul-verbal al şedinţei se redactează de către o persoană desemnată din cadrul Serviciului de supraveghere din domeniul naval, pe baza înregistrării audio şi video şi a consemnărilor din cadrul şedinţei. Procesul-verbal va fi înregistrat în Registrul de procese-verbale al Consiliului de supraveghere din domeniul naval. Articolul 11(1) În exercitarea atribuţiilor sale, Consiliul de supraveghere din domeniul naval emite decizii ce constituie titlu executoriu fără vreo altă formalitate şi aprobă regulamente şi instrucţiuni, care vor fi puse în aplicare prin ordin al preşedintelui Consiliului Concurenţei şi publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I.(2) Deciziile Consiliului de supraveghere din domeniul naval se adoptă prin vot deschis cu majoritatea de voturi a membrilor prezenţi. Fiecare membru dispune de un vot. În caz de paritate de voturi, prevalează soluţia votată de preşedinte sau, după caz, de reprezentantul care îl înlocuieşte.(3) În cazuri urgente şi temeinic justificate, participarea la şedinţele de plen a unui membru al plenului care nu este prezent în instituţie din motive obiective poate avea loc, cu aprobarea preşedintelui Consiliului de supraveghere din domeniul naval, şi prin mijloace de comunicare la distanţă care să întrunească condiţiile tehnice necesare pentru identificarea celui ce participă şi care, totodată, garantează securitatea comunicării.(4) Deliberările Consiliului de Supraveghere din domeniul naval nu sunt publice. Soluţiile adoptate se publică pe propria pagină web.(5) Membrii Consiliului de supraveghere din domeniul naval se retrag din procesul decizional, motivând în scris retragerea, în cazurile care privesc o întreprindere cu care au avut legătură directă sau indirectă, respectiv soţul/soţia, rudele sau afinii de gradul II inclusiv, sau un interes personal de natură patrimonială.(6) Membrii Consiliului de supraveghere din domeniul naval care au votat împotriva luării deciziei vor solicita menţionarea opiniilor lor separate în procesul-verbal al şedinţei.(7) Deciziile se redactează de către persoana desemnată din cadrul Serviciului de supraveghere din domeniul naval, conform procesului-verbal al şedinţei, şi se semnează de membrii Consiliului de supraveghere din domeniul naval, exemplarul care se comunică părţilor fiind semnat doar de preşedinte.(8) Deciziile Consiliului de supraveghere din domeniul naval sunt obligatorii pentru toate părţile vizate de acestea.(9) Deciziile Consiliului de supraveghere din domeniul naval pot fi contestate la Curtea de Apel Bucureşti, secţia contencios administrativ, în termen de 30 de zile de la comunicare. Instanţa poate dispune, la cerere, suspendarea executării deciziei atacate, în condiţiile legii. În cazul amenzilor, suspendarea se poate dispune cu condiţia plăţii unei cauţiuni stabilite conform prevederilor Legii nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare, cu privire la creanţele bugetare.(10) Procesele-verbale de constatare şi de aplicare a unor sancţiuni, întocmite în conformitate cu prevederile art. 671 lit. d) din Ordonanţa Guvernului nr. 22/1999, pot fi contestate la Judecătoria Sectorului 1 Bucureşti, în termen de 15 zile de la comunicare. Hotărârea judecătoriei se poate ataca cu recurs la Tribunalul Bucureşti - Secţia contencios administrativ, în termen de 15 zile de la comunicare. Secţiunea a 2-aRegistrele Consiliului de supraveghere din domeniul naval Articolul 12Registrele Consiliului de supraveghere din domeniul naval comune cu cele ale Consiliului Concurenţei sunt următoarele: a)Registrul general de intrare şi de ieşire a corespondenţei; b)Registrul special, în care se înregistrează plângerile prevăzute de normele în vigoare; c)Registrul de arhivă. Articolul 13Registrele specifice Consiliului de supraveghere din domeniul naval sunt următoarele: a)Registrul de şedinţă, în care se consemnează convocatoarele, ordinea de zi şi procesele-verbale ale şedinţelor Consiliului de supraveghere din domeniul naval; b)Registrul deciziilor, în care se înregistrează deciziile Consiliului de supraveghere din domeniul naval; c)alte registre necesare desfăşurării activităţii Consiliului de supraveghere din domeniul naval, după caz. Capitolul IVDispoziţii finale Articolul 14
(1) Consiliul de supraveghere din domeniul naval întocmeşte şi publică anual, pe pagina web proprie, raportul privind activitatea desfăşurată.
(2) Deciziile Consiliului de supraveghere din domeniul naval vor fi comunicate părţilor şi vor fi publicate pe pagina web proprie. La publicare se va ţine seama de interesele legitime ale părţilor în cauză, astfel încât secretul de afaceri să nu fie divulgat.



SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 450/2018

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 450 din 2018
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 450/2018
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu