Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

Ordinul Nr.4017 din 12.12.2012

pentru aprobarea Procedurii de predare-primire a amplasamentelor terenurilor constituite în perimetre de ameliorare şi de transfer al obiectivului de investiţie
ACT EMIS DE: Ministerul Mediului si Padurilor
ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 9 din 07 ianuarie 2013



SmartCity1

Având în vedere Referatul de aprobare nr. 193.958 din E.S. din 31 iulie 2012 al Direcţiei păduri şi dezvoltare forestieră,în temeiul prevederilor art. 8 alin. (2) şi art. 10 alin. (2) din Regulamentul privind stabilirea grupelor de terenuri care intră în perimetrele de ameliorare, funcţionarea şi atribuţiile comisiilor de specialişti, constituite pentru delimitarea perimetrelor de ameliorare, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 1.257/2011, precum şi ale art. 16 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 544/2012 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Mediului şi Pădurilor, cu modificările ulterioare,ministrul mediului şi pădurilor emite următorul ordin: Articolul 1Se aprobă Procedura de predare-primire a amplasamentelor terenurilor constituite în perimetre de ameliorare şi de transfer al obiectivului de investiţie, prevăzută în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin. Articolul 2Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. Ministrul mediului şi pădurilor, Rovana Plumb
ANEXĂPROCEDURA DE PREDARE-PRIMIRE a amplasamentelor terenurilor constituite în perimetre de ameliorare şi de transfer al obiectivului de investiţie Capitolul IDispoziţii generale Articolul 1Prezenta procedură de predare-primire a amplasamentelor terenurilor constituite în perimetre de ameliorare şi de transfer al obiectivului de investiţie se va aplica de către autoritatea contractantă, astfel cum este aceasta definită de Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 337/2006, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi de către alte entităţi. Articolul 2Procedura de predare-primire a amplasamentelor terenurilor constituite în perimetre de ameliorare se aplică în următoarele situaţii: a)la începerea lucrărilor de reconstrucţie ecologică; b)la finalizarea lucrărilor de reconstrucţie ecologică, după constatarea reuşitei definitive a plantaţiei; c)în cazul rezilierii contractului de execuţie a lucrărilor încheiat între autoritatea contractantă şi executantul lucrării. Capitolul IIPredarea-primirea amplasamentelor terenurilor constituite în perimetre de ameliorare la începerea lucrărilor Articolul 3Pentru predarea-primirea amplasamentelor terenurilor constituite în perimetre de ameliorare la începerea lucrărilor este necesară îndeplinirea cumulativă a următoarelor condiţii:

existenţa unui acord scris din partea proprietarului sau al reprezentantului legal al acestuia privind constituirea perimetrului de ameliorare şi împădurirea acestuia;

existenţa unui proiect tehnic privind ameliorarea terenurilor degradate constituite în perimetre de ameliorare pentru amplasamentul respectiv;

existenţa unui contract privind instalarea plantaţiei şi întreţinerea acesteia între autoritatea contractantă şi executant. Articolul 4(1) Autoritatea contractantă, prin decizie/hotărâre, constituie o comisie pentru predarea către executant a amplasamentului constituit în perimetru de ameliorare.(2) Predarea-primirea amplasamentului se face de către o comisie constituită conform alin. (1) şi care este alcătuită din următorii membri:

un reprezentant al autorităţii contractante responsabil de perimetrele de ameliorare;

un reprezentant al autorităţii contractante responsabil de contabilitate;

reprezentantul legal al proprietarului/administratorului terenului;

reprezentantul legal al proiectantului;

reprezentantul legal al executantului. (3) Termenul de predare-primire a amplasamentului este de maximum 15 zile calendaristice de la semnarea contractului de execuţie a lucrărilor de împădurire.(4) Autoritatea contractantă înştiinţează în scris membrii comisiei privind data, ora şi locul de întâlnire.(5) Delegaţii executantului, proiectantului şi ai proprietarului/administratorului terenului vor face dovada faptului că sunt reprezentanţi legali printr-o împuternicire scrisă, conform anexei nr. 1, care se prezintă la data stabilită pentru întâlnirea comisiei şi va fi ataşată la procesul-verbal de predare-primire a amplasamentului întocmit conform anexei nr. 2. Articolul 5(1) Predarea-primirea se realizează între reprezentantul legal al proprietarului/administratorului terenului şi reprezentantul legal al executantului, obligatoriu în prezenţa celorlalţi membri ai comisiei, ocazie cu care se întocmeşte procesul-verbal de predare-primire a amplasamentului.(2) La predarea-primirea amplasamentului perimetrului de ameliorare, proiectantul indică membrilor comisiei prevăzute la art. 4 alin. (1) limitele perimetrului. Membrii comisiei au obligaţia de a verifica existenţa în teren a picheţilor de contur şi a poziţionării corecte a acestora, cu ajutorul unui aparat GPS, conform inventarului de coordonate din „Planul de amplasare şi delimitare a imobilului“, inclus în studiul de fezabilitate.(3) Răspunderea privind existenţa şi amplasarea corespunzătoare în teren a picheţilor de contur, conform documentaţiei cadastrale din studiul de fezabilitate revine proiectantului. Capitolul IIIPredarea-primirea amplasamentelor terenurilor constituite în perimetre de ameliorare la terminarea lucrărilor şi transferul obiectivului de investiţie Articolul 6(1) Procedura de transfer a obiectivului de investiţie către proprietarul terenului se efectuează la finalizarea investiţiei, respectiv la constatarea realizării stării de masiv, conform legislaţiei silvice în vigoare.(2) În termen de maximum 3 zile de la data încheierii procesului-verbal de constatare a realizării stării de masiv, autoritatea contractantă întocmeşte Cererea de transmitere fără plată a obiectivului de investiţie, conform modelului prevăzut în anexa nr. 3.(3) Cererea întocmită conform alin. (2), împreună cu procesul-verbal de constatare a realizării stării de masiv, se transmite ordonatorului principal de credite. Modul de soluţionare a cererii se comunică autorităţii contractante care a depus-o, în termen de 15 zile lucrătoare de la data înregistrării acesteia la ordonatorul principal de credite.(4) În cazul unei documentaţii incomplete sau care mai necesită acte doveditoare suplimentare, termenul de comunicare curge de la data depunerii completărilor.(5) În termen de maximum 3 zile după primirea aprobării ordonatorului principal de credite, autoritatea contractantă, prin decizie/hotărâre, constituie o comisie pentru predarea către proprietar/administrator a amplasamentului perimetrului ameliorat şi a plantaţiei existente pe acesta. Articolul 7(1) Comisia prevăzută la art. 6 alin. (5) are următoarea componenţă:

un reprezentant al autorităţii contractante responsabil de perimetrele de ameliorare;

un reprezentant al autorităţii contractante responsabil de contabilitate;

reprezentantul legal al proprietarului/administratorului terenului;

reprezentantul legal al proiectantului;

reprezentantul legal al executantului.
(2) Convocarea comisiei se face de către autoritatea contractantă în termen 3 zile de la data deciziei/hotărârii de constituire a acesteia.
Articolul 8(1) Predarea amplasamentului perimetrului se face de către executant, în prezenţa comisiei special constituite, către proprietarul/administratorul terenului, care este şi beneficiarul investiţiei.(2) La predarea amplasamentului şi a investiţiei se încheie un proces-verbal conform anexei nr. 4.(3) După semnarea procesului-verbal prevăzut la alin. (2), proprietarul/administratorul are toate drepturile şi obligaţiile stipulate de lege ca deţinător de terenuri incluse în fondul forestier naţional.
Capitolul IVPredarea-primirea amplasamentelor terenurilor constituite în perimetre de ameliorare în cazul rezilierii contractului de lucrări Articolul 9(1) În cazul rezilierii contractului de lucrări încheiat între autoritatea contractantă şi executantul lucrării, autoritatea contractantă asigură, în termen de 3 zile, predarea provizorie a amplasamentului perimetrului către ocolul silvic arondat, conform Ordinului ministrului agriculturii şi dezvoltării rurale nr. 670/2008 privind aprobarea listei ocoalelor silvice care asigură la cerere, pe bază de contract, servicii silvice pentru proprietarii de fond forestier persoane fizice şi juridice care nu şi-au constituit ocoale silvice private, în vederea asigurării serviciilor de pază.(2) Serviciile de pază se asigură de către ocolul silvic prevăzut la alin. (1), pe bază de contract şi la valoarea prevăzută în proiectul tehnic. Articolul 10(1) Autoritatea contractantă, prin decizie/hotărâre, constituie o comisie pentru predarea provizorie a amplasamentului perimetrului în perioada cuprinsă între data rezilierii contractului şi data predării terenului către un alt executant în condiţiile legii.(2) Comisia prevăzută la alin. (1) are următoarea componenţă:

un reprezentant al autorităţii contractante responsabil de perimetrele de ameliorare;

un reprezentant al autorităţii contractante responsabil de contabilitate;

reprezentantul ocolului silvic responsabil de pază şi protecţie;

reprezentantul ocolului silvic responsabil de cultură şi refacere;

reprezentantul legal al proprietarului/administratorului terenului;

reprezentantul legal al proiectantului;

reprezentantul legal al executantului. Articolul 11
(1) Predarea-primirea provizorie a amplasamentului se face pe bază de inspecţie de fond, cu consemnarea valorii lucrărilor executate, recepţionate şi decontate şi a valorii lucrărilor rămase de executat, recepţionat şi decontat.(2) La predarea-primirea provizorie a amplasamentului se va încheia un proces-verbal al cărui model este prevăzut în anexa nr. 5.(3) Contractul de pază se încheie între autoritatea contractantă şi ocolul silvic, iar decontarea serviciilor prestate se face lunar, prin grija autorităţii contractante, din capitolul de deviz destinat pazei perimetrului.(4) Valoarea pagubelor care se pot înregistra ca urmare a neexecutării la timp a lucrărilor prevăzute în proiect, pe perioada suspendării execuţiei contractului, sau a lucrărilor necesare la reluarea contractului, constatate prin inspecţie de fond cu participarea proiectantului, va fi suportată de partea responsabilă conform clauzelor contractului de execuţie a lucrărilor.(5) În termen de maximum 15 zile de la rezilierea contractului, autoritatea contractantă va lua toate măsurile necesare pentru demararea procedurii de achiziţie publică privind atribuirea contractului de execuţie a lucrărilor şi finalizarea investiţiei.(6) La reatribuirea contractului de execuţie a lucrărilor, predarea-primirea amplasamentului pentru continuarea lucrărilor se va face conform prevederilor cap. II.
Capitolul VDispoziţii finale Articolul 12În cazul modificării termenului de reuşită definitivă, autoritatea contractantă va informa proprietarul/administratorul în legătură cu prelungirea duratei de finalizare a investiţiei, cu motivarea acestei modificări. Articolul 13Toate documentele care fac obiectul prezentei proceduri vor fi înregistrare individual la autoritatea contractantă în registrul de intrări-ieşiri documente. Articolul 14Predarea amplasamentelor pentru executarea lucrărilor de instalare a plantaţiei şi pentru pază nu aduce atingere dreptului de proprietate asupra terenului respectiv. Articolul 15Prevederile prezentei proceduri se aplică şi în cazul perimetrelor care, până la intrarea în vigoare a prezentei proceduri, au încheiat starea de masiv şi nu au fost predate către proprietar/administrator. Articolul 16Anexele nr. 1-5 fac parte integrantă din prezenta procedură.
ANEXA Nr. 1 la procedură ANTET Î M P U T E R N I C I R E nr. ........ ........ din data de ............... Pentru respectarea prevederilor art. .......... alin. ....... din Ordinul ministrului mediului şi pădurilor nr. 4.017/2012 pentru aprobarea Procedurii de predare-primire a amplasamentelor terenurilor constituite în perimetre de ameliorare şi de transfer al obiectivului de investiţie, Subsemnatul (a), ........ ................ ................ ................ ........ ........., în calitate de administrator/preşedinte/director al ........ ................ ................ ................ .............., J ........ ................, CUI ........ ........ ............, cu sediul social în localitatea ........ ................ ..............., str. ........ ........ .............. nr. ........ ........., judeţul ........ ............., împuternicesc pe domnul/doamna ........ ................ ................ ................ ................ ........, posesor/posesoare al/a BI/CI seria ............. nr. ........ ........ ........., CNP ........ ................ ................ ................, angajat în cadrul ........ ................ ........ ............... cu Contractul nr. ........ ................ ............, înregistrat la ITM ........ .............. cu nr. ........ .............., să reprezinte ........ ........ .............. la realizarea predării-primirii amplasamentelor terenurilor constituite în perimetre de ameliorare la obiectivul ........ ................ ............ Data ........ ........ Semnătura şi ştampila ........ ................ ......... ANEXA Nr. 2 la procedură Autoritatea contractantă ........ ......... Conducător, ........ ................ ........ Beneficiarul investiţiei ........ ................ ................ .............. Conducător, (nume, semnătură) ........ ................ ................ ........ ........ PROCES-VERBAL de predare-primire a amplasamentelor terenurilor degradate în vederea efectuării lucrărilor de reconstrucţie ecologică încheiat astăzi ........ ........... Comisia desemnată de Autoritatea contractantă ........ ............, numită prin Decizia/Hotărârea nr. ............ din ........ .......... a conducătorului, formată din: 1. ........ ........ .......... - preşedinte; 2. ........ ........ .......... - membru; 3. ........ ........ .......... - membru; 4. ........ ........ .......... - membru; 5. ........ ........ .......... - membru, în conformitate cu prevederile Legii nr. 100/2010 privind împădurirea terenurilor degradate, ale Regulamentului privind stabilirea grupelor de terenuri care intră în perimetre de ameliorare, funcţionarea şi atribuţiile comisiilor de specialişti constituite pentru delimitarea perimetrelor de ameliorare, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 1.257/2011, respectiv în baza Contractului de execuţie a lucrărilor nr. ......... din .........., am procedat azi ................ la predarea-primirea amplasamentului terenului degradat în suprafaţă de .......... ha constituit în perimetrul de ameliorare din localitatea ........ ................, judeţul ........ ........ ..........., în vederea efectuării lucrărilor de ameliorare prin împădurire, după cum urmează:

Nr. crt. Proprietar/ Administrator Unitatea administrativ-teritorială Tarla Parcela Nr. cadastral Nr. Carte funciară Suprafaţa (ha)
Total perimetru: Σ

Limitele amplasamentului perimetrului de ameliorare ........ ........, situat în localitatea ..............., tarla ............, parcela ........ ........., judeţul ..............., au fost materializate pe teren prin ................1 şi corespund cu planul de trasare anexat. Trasarea s-a executat prin verificarea următoarelor puncte de contur, care coincid cu inventarul de coordonate în sistem de coordonate Stereografic 1970 existent în proiect:

Punctul Coordonate în sistem Stereo 70
X Y

1 Ţăruşi din lemn, metal; borne. După primirea ordinului de începere a lucrărilor, executantul va proceda la amplasarea bornelor prevăzute în proiect, anterior oricărei altei lucrări. Proprietarul/Administratorul terenului va permite executantului efectuarea lucrărilor prevăzute în proiect până la constatarea stării de masiv şi nu va împiedica în niciun fel desfăşurarea acestora. Paza perimetrului de ameliorare va fi asigurată conform prevederilor legale. Drept care am încheiat prezentul proces-verbal în 4 exemplare, câte unul pentru: autoritatea contractantă ............., administratorul/proprietarul terenului ..............., proiectantul lucrărilor ..............., executantul lucrărilor ............. Prezentul proces-verbal conţine următoarele anexe:

Planul de trasare a limitelor perimetrului

Împuternicirea persoanei delegate din partea proprietarului/administratorului nr. ................

Împuternicirea persoanei delegate din partea proiectantului nr. ................

Împuternicirea persoanei delegate din partea executantului nr. ................Comisia de predare: Nume şi prenume 1. ........ ................ ................ ................ 2. ........ ................ ................ ................ 3. ........ ................ ................ ................ 4. ........ ................ ................ ................ 5. ........ ................ ................ ................ Semnătura ........ ................ ................ .......... ........ ................ ................ .......... ........ ................ ................ .......... ........ ................ ................ .......... ........ ................ ................ .......... ANEXA Nr. 3 la procedură ANTET Autoritatea contractantă Se aprobă Ordonator principal de credite, ........ ................ ................ ............. (ministru) CERERE de transmitere fără plată a obiectivului de investiţie ........ ................ ..........., din localitatea ........ ............., judeţul ........ ................ ......... Prezenta cerere a fost făcută în baza art. 10 alin. (2) din Regulamentul privind stabilirea grupelor de terenuri care intră în perimetrele de ameliorare, funcţionarea şi atribuţiile comisiilor de specialişti, constituite pentru delimitarea perimetrelor de ameliorare, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 1.257/2011, iar ca urmare a finalizării lucrărilor din Contractul nr. ................ încheiat cu ........ ................ ........ ........... şi a ameliorării perimetrului ........ ................ ................ .............. vom derula procedura de transfer a investiţiei către proprietarul/administratorul terenului. Proprietarul terenului ........ ................ ........ ........ este identificat prin Cartea funciară nr. ............... a comunei/oraşului/municipiului ........ ........ ..........., numărul cadastral ........., iar actul juridic care atestă dreptul de proprietate asupra terenului ameliorat este ........ ................ ........ ..............

Nr. crt. Denumirea mijlocului fix Nr. inventar Suprafaţa totală (ha) Suprafaţa efectiv împădurită (ha) Valoarea de inventar (lei) Caracteristicile tehnice Anul punerii în funcţiune Observaţii
1. Reconstrucţie ecologică forestieră pe terenuri degradate, constituite în perimetrul de ameliorare ........ .........., comuna ............, judeţul ............. Suprafaţa efectiv plantată este de .......... ha şi este formată din: - ......... ha plantaţie cu compoziţia ........ ........ ........ ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ .............. Pe suprafaţa de .......... ha, constituite din: drumuri de exploatare existente (...... ha), suprafeţe cu vegetaţie forestieră existentă care nu au necesitat lucrări (.... ha), teren neproductiv (....ha), nu au fost efectuate lucrări. Valoarea obiectivului de ........ .......... este compusă din: SF - ........ ......... lei; PT - ........ ........ lei; Lucrări - ........... lei.

Autoritatea contractantă Conducător, ........ ................ ........... ........ .............. tehnic, ........ ................ ........ ................ economic, ec. ........ ........ ......... Consilier juridic, jr. ........ ........... ANEXA Nr. 4 la procedură Autoritatea contractantă ........ ......... Conducător, ........ ................ ........ (nume, semnătură) Beneficiarul investiţiei ........ ................ ................ .............. Conducător, (nume, semnătură) ........ ................ ................ ........ ........ PROCES-VERBAL de predare-primire a obiectivului de investiţie ........ ................ .............. încheiat azi ........ ............ Comisia desemnată de Autoritatea contractantă ........ ........ ........., numită prin Decizia nr. .............. din ................ a conducătorului, formată din: 1. ........ ................ ................ ........ .......... - preşedinte; 2. ........ ................ ................ ........ .......... - membru; 3. ........ ................ ................ ........ .......... - membru; 4. ........ ................ ................ ........ .......... - membru; 5. ........ ................ ................ ........ .......... - membru, în prezenţa domnului ........ ........ ......... - reprezentant legal al Societăţii Comerciale ........ ........ ......... - în calitate de executant al lucrărilor, conform Contractului de execuţie a lucrărilor nr. ............./........ ........ ........., am procedat azi, data de mai sus, la predarea către proprietarul ........ ................ ............1, cu sediul în localitatea ........ ........ ........., judeţul ........ .........., reprezentată prin domnul/doamna ........ ........ ........., în calitate de ........ ........ ........., a obiectivului de investiţie denumit ........ ................ ..........., cu o valoare de inventar de ........ ........ ......... lei, compusă din:

proiectare în valoare totală de ........ ......... lei, din care: Studiul de fezabilitate cu valoarea de ........ ........ ......... lei cu finanţare din2 ........ ........ ......... şi Proiectul tehnic cu valoarea de ............ lei cu finanţare din2 ........ ...............;

lucrări silvice de înfiinţare şi întreţinere a culturilor cu valoarea totală de ........ ........ ......... lei, finanţate astfel:

din Fondul de ameliorare a fondului funciar cu destinaţie silvică valoarea de ........ ............... lei;

din bugetul de stat valoarea de ........ ........ ......... lei.Indicatorii tehnico-economici ai obiectivului de investiţie mai sus menţionat au fost aprobaţi prin Ordinul ministrului mediului şi pădurilor nr. ................3. Obiectivul de investiţie are următoarele caracteristici:

Denumirea obiectivului Suprafaţa totală (ha) Suprafaţa împădurită (ha) Compoziţia Anul instalării Observaţii

Pentru această suprafaţă, care prin efectul Legii nr. 100/2010 privind împădurirea terenurilor degradate face parte din fondul forestier naţional, proprietarul are obligaţia respectării regimului silvic şi a asigurării pazei, conform prevederilor legale în vigoare. Autoritatea contractantă ........ .......... va înregistra pe cheltuieli şi va scădea din evidenţele contabile valoarea totală de ................ lei pentru obiectivul ........ ........ ........., ce va fi înregistrată în evidenţele contabile ale proprietarului ........ ........ ......... După aprobarea transmiterii obiectivului de către ordonatorul principal de credite, Autoritatea contractantă ........ ........ ......... va preda proprietarului/administratorului terenului ........ ........ ........., în copie, următoarele documente:

fişele de evidenţă a lucrărilor;

studiul de fezabilitate;

proiectul tehnic.1 Consiliul local/Asociaţie de proprietari. 2 Fondul de ameliorare a fondului funciar cu destinaţie silvică, bugetul de stat etc. 3 Ordinul ministrului mediului şi pădurilor de aprobare. Drept care am încheiat prezentul proces-verbal în 4 exemplare, câte unul pentru: Ministerul Mediului şi Pădurilor, autoritatea contractantă (........ ........ .........), proprietarul terenului şi beneficiarul investiţiei (........ ........ .........), executantul lucrărilor (Societatea Comercială ........ ........ .........). Comisia de predare: Nume şi prenume 1. ........ ................ ................ ................ 2. ........ ................ ................ ................ 3. ........ ................ ................ ................ 4. ........ ................ ................ ................ 5. ........ ................ ................ ................ Semnătura ........ ................ ................ .......... ........ ................ ................ .......... ........ ................ ................ .......... ........ ................ ................ .......... ........ ................ ................ .......... ANEXA Nr. 5la procedură Autoritatea contractantă ........ ........ ......... Conducător,........ ................ ........ (nume, semnătură) Ocolul silvic ........ ................ ........... Conducător, ........ ................ ......... (nume, semnătură) PROCES-VERBAL de predare-primire a amplasamentelor terenurilor degradate în vederea efectuării serviciilor de pază încheiat astăzi ........ ........... Comisia desemnată din partea Autorităţii contractante ................, numită prin Decizia nr. ............. din ................ a conducătorului, formată din: 1. ........ ................ ................ ........ ........ - preşedinte; 2. ........ ................ ................ ........ ........ - membru; 3. ........ ................ ................ ........ ........ - membru; 4. ........ ................ ................ ........ ........ - membru; 5. ........ ................ ................ ........ ........ - membru; 6. ........ ................ ................ ........ ........ - membru; 7. ........ ................ ................ ........ ........ - membru, în conformitate cu prevederile Legii nr. 100/2010 privind împădurirea terenurilor degradate, ale Regulamentului privind stabilirea grupelor de terenuri care intră în perimetre de ameliorare, funcţionarea şi atribuţiile comisiilor de specialişti constituite pentru delimitarea perimetrelor de ameliorare, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 1.257/2011, respectiv în baza Contractului de servicii nr. ............... din ................, am procedat azi ........ ................ ............ la predarea-primirea amplasamentului perimetrului de ameliorare ........ ........ ........., localitatea ........ ............, judeţul ................, în vederea efectuării serviciilor de pază, după cum urmează:

Nr. crt. Proprietar/ Administrator Unitatea administrativ-teritorială Tarla/ Parcela C.F./ N.C. Suprafaţa (ha) Valoarea lucrărilor Valoarea lucrărilor rămase Nr. piaţă de probă Nr. puieţi
Executate Recepţionate Decontate Executate Recepţionate Decontate
Total perimetru: Σ Σ Σ Σ Σ Σ Σ Σ Σ

Serviciile de pază se vor asigura până la reatribuirea contractului de lucrări. Drept care am încheiat prezentul proces-verbal în 3 exemplare, câte unul pentru: autoritatea contractantă ........ ..........., ocolul silvic ........ ................, executantul lucrărilor ........ ................ ............ . Comisia de predare: Nume şi prenume 1. ........ ................ ................ ................ 2. ........ ................ ................ ................ 3. ........ ................ ................ ................ 4. ........ ................ ................ ................ 5. ........ ................ ................ ................ 6. ........ ................ ................ ................ 7. ........ ................ ................ ................ Semnătura ........ ................ ................ .......... ........ ................ ................ .......... ........ ................ ................ .......... ........ ................ ................ .......... ........ ................ ................ .......... ........ ................ ................ .......... ........ ................ ................ ..........


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 4017/2012

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 4017 din 2012
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 4017/2012
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu