Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

Ordinul Nr.3737 din 23.12.2015

privind aprobarea modelului şi conţinutului formularului „Decizie de ajustare/estimare a venitului sau cheltuielii uneia dintre persoanele afiliate"
ACT EMIS DE: Agentia Nationala de Administrare Fiscala
ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 973 din 29 decembrie 2015



SmartCity1

În temeiul prevederilor art. 11 alin. (3) din Hotărârea Guvernului nr. 520/2013 privind organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, cu modificările şi completările ulterioare, şi având în vedere dispoziţiile art. 11 alin. (4) din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare, respectiv art. 283 şi art. 342 alin. (1) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare,preşedintele Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală emite următorul ordin: Articolul 1Se aprobă modelul şi conţinutul formularului „Decizie de ajustare/estimare a venitului sau cheltuielii uneia dintre persoanele afiliate", prevăzut în anexa nr. 1. Articolul 2Formularul „Decizie de ajustare/estimare a venitului sau cheltuielii uneia dintre persoanele afiliate" se emite şi se completează conform instrucţiunilor prevăzute în anexa nr. 2. Articolul 3Caracteristicile de tipărire, modul de difuzare, utilizare şi păstrare ale formularului „Decizie de ajustare/estimare a venitului sau cheltuielii uneia dintre persoanele afiliate" sunt prevăzute în anexa nr. 3. Articolul 4Direcţia generală coordonare inspecţie fiscală, Direcţia generală proceduri pentru administrarea veniturilor, Direcţia generală de administrare a marilor contribuabili, precum şi direcţiile generale regionale ale finanţelor publice şi structurile subordonate acestora vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin. Articolul 5Anexele nr. 1-3 fac parte integrantă din prezentul ordin. Articolul 6Prezentul ordin intră în vigoare începând cu data de 1 ianuarie 2016 şi se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. Preşedintele Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, Gelu-Ştefan Diaconu ANEXA Nr. 1

Sigla DGRFP/ DGAMC/AJFP Direcţia ........ ................ ........ ............... ........ ................ ................ ........ ........... Nr. înregistrare ........ ........ .............. Data....../....../......

DECIZIE DE AJUSTARE/ESTIMARE a venitului sau cheltuielii uneia dintre persoanele afiliate 1. Date de identificare ale contribuabilului/plătitorului verificat: Denumirea contribuabilului/plătitorului: ........ ........ ........... Cod de identificare fiscală: ........ ................ ........ Nr. de înregistrare în registrul comerţului ........ ........ ............... Domiciliul fiscal: localitatea ........ ............, str. ........ ........ nr. ....., bl. ....., sc. ....., ap. ...., judeţul/sectorul ........ ........ .............. Prin reprezentant fiscal: ........ ................ ........ ........ Cod de identificare fiscală: ........ ................ ........ ........ Nr. de înregistrare în registrul comerţului ........ ................ ........ ........ Domiciliul fiscal: localitatea ........ ........ ..............., str. ........ ................ .......... nr. ...., bl. ....., sc. ...., ap. ...., judeţul/sectorul ........ ................ ........ ........ 2. Date de identificare ale contribuabilului/plătitorului afiliat: Denumirea contribuabilului/plătitorului: ........ ................ ........ ........ Cod de identificare fiscală: ........ ................ ................ ........ ............ Nr. de înregistrare în registrul comerţului ........ ................ ........ ........ Domiciliul fiscal: localitatea ........ ........ ..............., str. ........ ........ ............... nr. ...., bl. ...., sc. ...., ap. ...., judeţul/sectorul ........ ................ ........ ........ prin reprezentant fiscal: ........ ................ ........ ........ Cod de identificare fiscală: ........ ................ ........ ........ Nr. de înregistrare în registrul comerţului ........ ................ ........ ........ Domiciliul fiscal: localitatea ........ ........ ..............., str. ........ ........ ............... nr. ...., bl. ...., sc. ...., ap. ...., judeţul/sectorul ........ ................ ........ ........ 3. Date privind ajustarea/estimarea venitului sau cheltuielii 3.1. Ajustări/estimări efectuate asupra valorii venitului sau cheltuielii Ca urmare a inspecţiei fiscale desfăşurate la contribuabilul/plătitorul ........ ................ ........ ........ în perioada ........ ................ .......... de către ........ ................ ................ ........, s-a întocmit decizia de impunere privind obligaţiile fiscale principale aferente diferenţelor bazelor de impozitare stabilite în cadrul inspecţiei fiscale la persoane juridice/decizia privind modificarea bazei de impozitare ca urmare a inspecţiei fiscale nr. ............/........ ............... . Ca urmare a constatărilor efectuate în cadrul inspecţiei fiscale privind dosarul preţurilor de transfer s-au efectuat ajustări/estimări ale venitului/ cheltuielii înregistrate ca urmare a tranzacţiei/tranzacţiilor desfăşurată(e) de contribuabilul/plătitorul verificat ........ ................ ........ cu contribuabilul/plătitorul afiliat ........ ........ ..............., după cum urmează: a)tranzacţia constând în .............., respectiv cuantumul tranzacţiei/tranzacţiilor ce face/fac obiectul ajustării/estimării venitului sau cheltuielii ........ ................ .

Nr. crt. Denumire venit/cheltuială Nr./dată factură Valoarea venitului/cheltuielii înregistrat(e) iniţial (lei) Suma ajustată/estimată (lei) ± Valoarea venitului/cheltuielii ca urmare a ajustării/estimării (lei) ± Observaţii
0 1 2 3 4 5 = 3 ± 4 6
1
2
....

b)tranzacţia constând în .............., respectiv cuantumul tranzacţiei/tranzacţiilor ce fac obiectul ajustării/estimării venitului sau cheltuielii ........ ................

Nr. crt. Denumire venit/cheltuială Nr./dată factură Valoarea venitului/cheltuielii înregistrat(e) iniţial (lei) Suma ajustată/estimată (lei) Valoarea venitului/cheltuielii ca urmare a ajustării/estimării (lei) Observaţii
0 1 2 3 4 5 = 3 ± 4 6
1
2
....

.... 3.2. Motivul de fapt: ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ............ ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ............ 3.3. Temeiul de drept Actul normativ: ..........., art. ...., alin.: ..., lit. ..., paragraful ..., pct. ....... 4. Menţiuni privind audierea contribuabilului/plătitorului verificat: ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ............ ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ............ 5. Data comunicării Data comunicării reprezintă data la care se efectuează comunicarea actului administrativ fiscal în condiţiile art. 47 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare, după cum urmează: data semnării de primire, dacă se asigură remiterea acestuia contribuabilului/plătitorului român afiliat/reprezentantului fiscal, în condiţiile art. 47 alin. (2) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare;

data înscrisă de poştă la remiterea „confirmării de primire", dacă a fost transmis prin poştă, cu scrisoare recomandată cu confirmare de primire, în condiţiile art. 47 alin. (2) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare;

data la care expiră termenul de 15 zile de la data afişării anunţului publicitar, în condiţiile art. 47 alin. (5) şi (7) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare.6. Dispoziţii finale Prezenta decizie de ajustare/estimare a fost emisă în conformitate cu prevederile art. 283 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare, având în vedere decizia de impunere privind obligaţiile fiscale principale aferente diferenţelor bazelor de impozitare stabilite în cadrul inspecţiei fiscale la persoane juridice/decizia privind modificarea bazei de impozitare ca urmare a inspecţiei fiscale nr. ..../......... la contribuabilul/plătitorul ........ ..........Decizia de impunere privind obligaţiile fiscale principale aferente diferenţelor bazelor de impozitare stabilite în cadrul inspecţiei fiscale la persoane juridice/decizia privind modificarea bazei de impozitare ca urmare a inspecţiei fiscale nr. ...../........... emisă la contribuabilul/plătitorul ........ ........ ............. în baza căreia a fost emisă prezenta Decizie de ajustare/estimare a venitului sau cheltuielii uneia dintre persoanele afiliate a fost/nu a fost contestată în conformitate cu art. 267 şi 270 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare, şi este definitivă în sistemul căilor administrative şi judiciare de atac. În conformitate cu prevederile art. 283 şi ale art. 105 alin. (6) lit. a) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare, ajustarea/estimarea venitului/cheltuielii este operabilă pentru contribuabilul/plătitorul afiliat ........ ................ .......... şi este opozabilă organului fiscal competent al acestuia ........ ................ ................ ..........

Aprobat Avizat Întocmit (organul de inspecţie fiscală)
Conducătorul structurii de inspecţie fiscală Şef serviciu Numele şi prenumele Semnătura
Funcţia Numele şi prenumele 1.
Numele şi prenumele 2.
Semnătura şi ştampila*) Semnătura 3.

*) Ştampila se va aplica numai pentru coloana „Aprobat". ANEXA Nr. 2INSTRUCŢIUNI de completare a formularului „Decizie de ajustare/estimare a venitului sau cheltuielii uneia dintre persoanele afiliate" În conformitate cu dispoziţiile art. 283 alin. (2) şi (3) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare, denumit în continuare Cod de procedură fiscală, în cazul tranzacţiilor între persoane române afiliate, pentru operaţiuni impozabile în România, ajustarea/estimarea venitului sau cheltuielii uneia dintre persoanele române afiliate aflate în inspecţie fiscală se decide de organul de inspecţie fiscală competent ca urmare a emiterii deciziei de impunere privind obligaţiile fiscale principale aferente diferenţelor bazelor de impozitare stabilite în cadrul inspecţiei fiscale la persoane juridice/deciziei privind modificarea bazei de impozitare ca urmare a inspecţiei fiscale pentru contribuabilul/plătitorul verificat.Decizia de ajustare/estimare a venitului sau cheltuielii uneia dintre persoanele afiliate reprezintă actul administrativ fiscal emis de organele de inspecţie fiscală pentru ajustarea/estimarea venitului sau cheltuielii unei persoane române afiliate participante la o tranzacţie, alta decât cea la care organul fiscal a fost efectuată o inspecţie fiscală. Decizia de ajustare/estimare a venitului sau cheltuielii uneia dintre persoanele afiliate va fi emisă după rămânerea definitivă în sistemul căilor administrative şi judiciare de atac a deciziei de impunere privind obligaţiile fiscale principale aferente diferenţelor bazelor de impozitare stabilite în cadrul inspecţiei fiscale la persoane juridice/deciziei privind modificarea bazei de impozitare ca urmare a inspecţiei fiscale, emisă anterior pentru contribuabilul verificat. În situaţia în care în cadrul inspecţiei fiscale s-au efectuat ajustări/estimări pentru tranzacţii derulate cu mai multe persoane române afiliate, vor fi emise decizii de ajustare/estimare a venitului sau cheltuielii, pentru fiecare persoană română afiliată participantă în parte, fiind avute în vedere toate tranzacţiile pentru care s-a efectuat ajustarea/estimarea. Decizia de ajustare/estimare a venitului sau cheltuielii uneia dintre persoanele afiliate se întocmeşte de către organul de inspecţie fiscală, se avizează de şeful de serviciu şi se aprobă de conducătorul structurii de inspecţie fiscală. Informaţiile din conţinutul Deciziei de ajustare/estimare a venitului sau cheltuielii uneia dintre persoanele afiliate se vor completa după cum urmează: 1. Rubrica „Date de identificare ale contribuabilului/ plătitorului verificat" va cuprinde, în clar, următoarele: denumirea completă a contribuabilului/plătitorului român verificat a cărui tranzacţie a fost ajustată/estimată;

codul de identificare fiscală;

numărul de înregistrare în registrului comerţului;

domiciliul fiscal;

denumirea completă, codul de identificare fiscală, numărul de înregistrare în registrul comerţului şi domiciliul fiscal ale reprezentantului fiscal, pentru persoanele străine înregistrate pentru operaţiuni impozabile în România şi care au făcut obiectul ajustării/estimării.2. Rubrica „Date de identificare ale contribuabilului/ plătitorului afiliat" va cuprinde, în clar, următoarele informaţii: denumirea completă a contribuabilului/plătitorului român afiliat la care se referă tranzacţia ajustată/estimată;

codul de identificare fiscală;

numărul de înregistrare în registrul comerţului;

domiciliul fiscal;

denumirea completă, codul de identificare fiscală numărul de înregistrare în registrul comerţului şi domiciliul fiscal ale reprezentantului fiscal, în cazul persoanelor străine înregistrate pentru operaţiuni impozabile în România şi care au făcut obiectul ajustării/estimării.3. Rubrica „Date privind ajustarea/estimarea venitului sau cheltuielii" va cuprinde: 3.1. „Ajustări/estimări efectuate asupra valorii venitului sau cheltuielii": se va completa câte un tabel pentru fiecare categorie de tranzacţie, pentru fiecare an fiscal, conţinând următoarele informaţii: coloana 1: „Denumire venit/cheltuială" - se completează cu denumirea venitului/cheltuielii care a făcut obiectul ajustării/estimării, aferente tranzacţiei ajustate/estimate;

coloana 2: „Nr./dată factură" - se completează cu numărul şi data facturii care stă la baza înregistrării în contabilitate a tranzacţiei care a făcut obiectul ajustării/estimării, aferente tranzacţiei ajustate/estimate;

coloana 3: „Valoarea venitului/cheltuielii înregistrat(e) iniţial" - se completează cu suma venitului/cheltuielii înregistrate în contabilitate şi luate în calcul la determinarea valorii impozitului pe profit declarat de contribuabil;

coloana 4: „Suma ajustată/estimată" - se completează cu valoarea sumei ajustării/estimării efectuate, în plus sau în minus;

coloana 5: „Valoarea venitului/cheltuielii ca urmare a ajustării/estimării" - se completează cu valoarea venitului/cheltuielii rămase ca urmare a ajustării/estimării efectuate.Se va completa câte un rând pentru fiecare factură şi câte un tabel pentru fiecare categorie de tranzacţie conform codului CAEN al tranzacţiei. 3.2. „Motivul de fapt": se va înscrie detaliat şi clar modul în care contribuabilul a efectuat şi înregistrat o operaţiune patrimonială, modul cum a tratat-o din punct de vedere fiscal sau cu influenţă fiscală şi tratamentul fiscal aplicat de acesta, precum şi prezentarea consecinţelor fiscale, respectiv se vor prelua din cap. IV al raportului de inspecţie fiscală constatările privind preţurile de transfer care au legătură cu persoana română afiliată la care se referă tranzacţia ajustată/estimată. Se vor prelua din cap. IV al raportului de inspecţie fiscală constatările privind preţurile de transfer care au legătură cu contribuabilului/plătitorului român afiliat la care se referă tranzacţia ajustată/estimată, pentru operaţiuni impozabile în România. 3.3. „Temeiul de drept": se va înscrie detaliat şi clar încadrarea faptei constatate, cu precizarea actului normativ, a articolului, a alineatului, punctului, literei, prevăzute de lege, cu prezentarea concisă a textului de lege pentru cazul constatat. 4. „Menţiuni privind audierea contribuabilului/plătitorului": se va înscrie dacă contribuabilul/plătitorul român verificat a fost informat despre ajustările/estimările efectuate, precum şi punctul de vedere al acestuia. 5. „Data comunicării" reprezintă data când actul administrativ este comunicat contribuabilului/plătitorului român afiliat şi este stabilită în funcţie de modalitatea de comunicare, în conformitate cu prevederile art. 47 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare, după cum urmează: data semnării de primire, dacă se asigură remiterea acestuia contribuabilului/plătitorului român afiliat/reprezentantului fiscal, în condiţiile art. 47 alin. (2) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare;

data înscrisă de poştă la remiterea „confirmării de primire", dacă a fost transmis prin poştă, cu scrisoare recomandată cu confirmare de primire, în condiţiile art. 47 alin. (2) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare;

data la care expiră termenul de 15 zile de la data afişării anunţului publicitar, în condiţiile art. 47 alin. (7) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare.Decizia de ajustare/estimare a venitului sau cheltuielii uneia dintre persoanele afiliate" se va comunica atât persoanei române afiliate participantă la tranzacţia pentru care s-a făcut ajustarea/estimarea, alta decât cea la care se efectuează inspecţia fiscală, cât şi organului fiscal competent pentru administrarea creanţelor datorate de către această persoană. Decizia de ajustare/estimare a venitului sau cheltuielii uneia dintre persoanele afiliate" se va întocmi în 5 exemplare, toate cu titlu de original, de către echipa de inspecţie, avizată de către şeful de serviciu şi aprobată de conducătorul structurii de inspecţie fiscală. ANEXA Nr. 3Caracteristicile de tipărire, modul de difuzare, utilizare şi păstrare ale formularului „Decizie de ajustare/estimare a venitului sau cheltuielii uneia dintre persoanele afiliate" 1. Denumire: Decizie de ajustare/estimare a venitului sau cheltuielii uneia dintre persoanele afiliate 2. Format: A4/t1 (număr variabil de pagini în funcţie de volumul de informaţii înscrise) 3. Caracteristici de tipărire: se tipăreşte pe o singură faţă, utilizându-se echipamente informatice pentru editare. 4. Se difuzează gratuit. 5. Se utilizează la ajustarea/estimarea venitului sau cheltuielii de către persoana română afiliată participantă la tranzacţia pentru care se efectuează ajustarea/estimarea, alta decât cea la care se efectuează inspecţia fiscală. 6. Se întocmeşte în 5 exemplare de organul fiscal cu atribuţii de inspecţie fiscală. 7. Circulă: un exemplar la organul fiscal care a efectuat inspecţia fiscală;

un exemplar la contribuabilul/plătitorul verificat;

un exemplar la organul fiscal cu atribuţii de gestiune a declaraţiilor şi a dosarului fiscal al contribuabilului/plătitorul verificat;

un exemplar la contribuabilul/plătitorul afiliat, participant la tranzacţie, altul decât cel la care s-a efectuat inspecţia fiscală;

un exemplar la organul fiscal competent pentru administrarea creanţelor datorate de persoana română afiliată, participantă la tranzacţie, alta decât cea la care s-a efectuat inspecţia fiscală.8. Se arhivează: la dosarul de inspecţie fiscală care se păstrează de organul de inspecţie fiscală cuprinzând raportul de inspecţie fiscală în baza căruia a fost emisă decizia de impunere privind obligaţiile fiscale principale aferente diferenţelor bazelor de impozitare stabilite în cadrul inspecţiei fiscale la persoane juridice/decizia privind modificarea bazei de impozitare ca urmare a inspecţiei fiscale care a stat la baza emiterii prezentei decizii de ajustare/estimare a venitului sau cheltuielii uneia dintre persoanele afiliate;

la contribuabilul/plătitorul la care s-a efectuat inspecţia fiscală;

la dosarul fiscal al contribuabilului/plătitorului verificat cuprinzând raportul de inspecţie fiscală în baza căruia a fost emisă decizia de impunere privind obligaţiile fiscale principale aferente diferenţelor bazelor de impozitare stabilite în cadrul inspecţiei fiscale la persoane juridice/decizia privind modificarea bazei de impozitare ca urmare a inspecţiei fiscale care a stat la baza emiterii prezentei decizii de ajustare/estimare a venitului sau cheltuielii uneia dintre persoanele afiliate;

la contribuabilul/plătitorul afiliat participant la tranzacţia ajustată/estimată, altul decât cel la care s-a efectuat inspecţia fiscală;

la dosarul fiscal al contribuabilul/plătitorul persoană română afiliată la care se referă tranzacţia ajustată/estimată, alta decât cea la care s-a efectuat inspecţia fiscală.


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 3737/2015

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 3737 din 2015
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 3737/2015
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu