Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 356 din 21 noiembrie 2005

pentru aprobarea Normelor privind sursele orfane si controlul surselor inchise de mare activitate

ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI


SmartCity3

              COMISIA NATIONALA PENTRU CONTROLUL ACTIVITATILOR NUCLEARE
ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 1109 din  8 decembrie 2005

    In conformitate cu prevederile Legii nr. 111/1996 privind desfasurarea in siguranta a activitatilor nucleare, republicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 78 din 18 februarie 1998, cu modificarile si completarile ulterioare, si ale Hotararii Guvernului nr. 1.627/2003 privind aprobarea Regulamentului de organizare si functionare a Comisiei Nationale pentru Controlul Activitatilor Nucleare, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 69 din 27 ianuarie 2004,

    presedintele Comisiei Nationale pentru Controlul Activitatilor Nucleare emite urmatorul ordin:

    Art. 1
    Se aproba Normele privind sursele orfane si controlul surselor inchise de mare activitate, prevazute in anexa*) care face parte integranta din prezentul ordin.
------------
    *) Anexa este reprodusa in facsimil.

    Art. 2
    Prezentul ordin va fi publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.
    Art. 3
    Directia relatii internationale trebuie sa comunice Comisiei Europene orice modificari referitoare la continutul art. 28 din Normele privind sursele orfane si controlul surselor inchise de mare activitate.
    Prezentul ordin transpune Directiva 2003/122 EURATOM din 22 decembrie 2003 privind sursele orfane si controlul surselor inchise de mare activitate, adoptata de Consiliul Uniunii Europene si publicata in Jurnalul Oficial al Uniunii Europene la data de 31 decembrie 2003.

                      Presedintele Comisiei Nationale
                  pentru Controlul Activitatilor Nucleare,
                             Vilmos Zsombori

    ANEXA 1

                                 NORME
privind sursele orfane si controlul surselor inchise de mare activitate

    CAP. 1
    SCOP SI DOMENIU DE APLICABILITATE

    Art. 1
    Scopul prezentelor norme este de a preveni expunerea lucratorilor si a populatiei la radiatiile provenind de la sursele orfane si de la un control inadecvat al surselor inchise de mare activitate si sa armonizeze controlul existent cu cel din statele membre ale Uniunii Europene, prin definirea unor cerinte specifice care sa asigure ca fiecare sursa inchisa de mare activitate este tinuta sub control.
    Art. 2
    (1) Prezentele norme se aplica surselor inchise de mare activitate asa cum sunt acestea definite in anexa 1.
    (2) Sunt exceptate de la aplicarea prevederilor prezentei norme sursele inchise a caror activitate a devenit mai mica decat nivelurile de exceptare prevazute in normele fundamentale de securitate radiologica.
    Art. 3
    Prezentele norme completeaza cerintele stabilite in normele fundamentale de securitate radiologica.

    CAP. 2
    DEFINITII

    Art. 4
    Termenii si expresiile utilizate in prezentele norme sunt definite in anexa 1.

    CAP. 3
    AUTORIZAREA

    Art. 5
    Desfasurarea oricarei activitati care implica o sursa inchisa de mare activitate, inclusiv luarea acesteia in posesie, necesita autorizarea prealabila de catre CNCAN, in conformitate cu prevederile Legii nr. 111/1996, republicata, cu completarile si modificarile ulterioare.
    Art. 6
    Inainte de emiterea autorizatiei, CNCAN trebuie sa se asigure ca:
    a) sunt stabilite conditiile pentru desfasurarea in siguranta a practicilor care implica sursele inchise de mare activitate si cele pentru dispunerea acestora ca deseu radioactiv, inclusiv pentru situatiile in care vor fi scoase din utilizare;
    b) exista aranjamentele valabile privind transferul surselor inchise de mare activitate la furnizor sau la unitati autorizate pentru depozitare intermediara sau finala ori angajamentul producatorului sau furnizorului pentru primirea acestora;
    c) exista aranjamentele materiale si financiare sau echivalente necesare si prevazute de lege, in situatia in care acestea sunt scoase din uz si/sau detinatorul da faliment sau isi inceteaza activitatea.
    Art. 7
    In procesul de autorizare a practicilor care implica sursele inchise de mare activitate, CNCAN trebuie sa verifice ca sunt indeplinite de solicitantul de autorizatie, cel putin, cerintele privind:
    a) atribuirea si definirea responsabilitatilor;
    b) pregatirea si autorizarea personalului care este implicat in desfasurarea practicii;
    c) sursa inchisa de mare activitate, containerul si echipamentele auxiliare, conform normelor tehnice aplicabile;
    d) existenta unui plan pentru interventia in caz de urgenta radiologica si a mijloacelor de comunicare necesare;
    e) existenta procedurilor de lucru;
    f) capabilitatea de a realiza intretinerea echipamentului, sursei inchise de mare activitate si a containerului, prin unitati autorizate, conform Legii nr. 111/1996, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
    g) existenta unui program pentru situatia in care sursa inchisa de mare activitate va fi scoasa din utilizare, inclusiv a unor aranjamente referitoare la transferul catre furnizor, alt titular de autorizatie sau la unitati autorizate pentru tratare, depozitare intermediara sau finala.

    CAP. 4
    TRANSFERUL

    Art. 8
    CNCAN va organiza un sistem national de evidenta operationala capabil sa inregistreze miscarile surselor inchise de mare activitate, inclusiv transferul acestora.

    CAP. 5
    INREGISTRARI

    Art. 9
    Titularul de autorizatie trebuie sa mentina inregistrari privind toate sursele inchise de mare activitate pe care le detine, locul detinerii si transferul acestora. Inregistrarile trebuie sa includa informatiile prevazute in anexa 3 la prezentele norme. Informatiile trebuie inregistrate pe formularul prevazut in anexa 3 a prezentelor norme.
    Art. 10
    (1) Titularul de autorizatie trebuie sa puna la dispozitia CNCAN, inregistrarile precizate la art. 9 din prezentele norme, in varianta scrisa si electronica:
    a) de indata ce a fost achizitionata o sursa inchisa de mare activitate;
    b) in luna ianuarie a fiecarui an, pentru anul precedent;
    c) ori de cate ori s-au produs modificari fata de situatia deja raportata;
    d) de indata ce o sursa inchisa de mare activitate a fost scoasa din evidenta sa; in acest caz, vor fi transmise datele de identificare ale noului detinator sau ale unitatii autorizate pentru depozitare intermediara sau finala;
    e) de indata, la incetarea activitatii, conform normelor de securitate radiologica - proceduri de autorizare;
    f) ori de cate ori sunt solicitate de CNCAN.
    (2) Inregistrarile trebuie sa fie puse la dispozitie reprezentantilor comisiei in timpul controlului.
    Art. 11
    CNCAN trebuie sa mentina evidenta titularilor de autorizatii si a surselor inchise de mare activitate pe care acestia le au in gestiune. Aceasta evidenta trebuie sa contina informatii referitoare la:
    a) activitatea sursei inchise de mare activitate, la data producerii sau daca aceasta nu este cunoscuta, activitatea la data punerii pe piata sau la data achizitiei;
    b) radionuclidul, forma fizica si chimica, clasificarea sursei de mare activitate si identificarea capsulei asa cum sunt acestea definite in formularul din anexa 3 la prezentele norme.
    Art. 12
    Evidenta prevazuta la art. 11 trebuie sa tina cont de transferul surselor inchise de mare activitate si trebuie mentinuta la zi.
    Art. 13
    CNCAN va pune la dispozitia titularilor de autorizatie forma electronica a formularului prevazut in anexa 3 a prezentelor norme.
    Art. 14
    CNCAN va revizui continutul formularului prevazut in anexa 3 a prezentelor norme, la solicitarea Comisiei Europene.

    CAP. 6
    OBLIGATII ALE TITULARILOR DE AUTORIZATII

    Art. 15
    Fiecare detinator de surse inchise de mare activitate trebuie:
    a) sa asigure conditiile pentru efectuarea periodica a testelor necesare (contaminarea nefixata de suprafata, conform standardelor internationale) pentru verificarea si mentinerea integritatii fiecarei surse inchise de mare activitate pe care o are in evidenta;
    b) sa asigure verificarea zilnica a existentei surselor inchise de mare activitate si, dupa caz, a echipamentelor care contin astfel de surse inchise la locul de utilizare sau de pastrare precum si a conditiilor adecvate de pastrare;
    c) sa instituie, dupa caz, un sistem de protectie fizica pentru a preveni accesul neautorizat, pericolul de incendiu, pierderea si sustragerea oricarei surse inchise de mare activitate sau, dupa caz, a echipamentului cu sursa inchisa de mare activitate;
    d) sa anunte de indata la CNCAN orice pierdere, sustragere sau utilizare neautorizata a surselor inchise de mare activitate si sa asigure verificarea acestora dupa fiecare eveniment care le-ar putea afecta integritatea, inclusiv dupa incendiu si sa comunice masurile care au fost luate;
    e) sa asigure returnarea oricarei surse inchise de mare activitate scoasa din utilizare la furnizor sau, dupa caz, transferul acesteia la unitati autorizate pentru depozitare intermediara sau finala, de indata ce s-a hotarat ca aceasta sa fie scoasa din utilizare;
    f) sa se asigure, prealabil efectuarii transferului, ca beneficiarul acestuia este autorizat conform Legii nr. 111/1996, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
    g) sa notifice, de indata la CNCAN, orice incident sau accident care ar implica expunerea neintentionata a lucratorilor sau a publicului.

    CAP. 7
    IDENTIFICARE SI MARCARE

    Art. 16
    (1) Producatorii sau furnizorii, in cazul surselor inchise de mare activitate importate, trebuie sa se asigure ca fiecare sursa inchisa de mare activitate este identificata printr-un numar unic. Acest numar trebuie sa fie inscriptionat sau poansonat pe sursa inchisa de mare activitate, acolo unde este posibil.
    (2) Numarul trebuie sa fie inscriptionat sau poansonat si pe containerul sursei inchise de mare activitate. In cazul in care acest lucru nu este posibil, sau in cazul containerelor de transport reutilizabile, containerul trebuie sa fie insotit, cel putin, de informatii referitoare la natura sursei inchise de mare activitate.
    (3) Producatorii si, dupa caz, furnizorii, trebuie sa asigure marcarea si etichetarea containerelor precum si, in situatiile in care este posibil, a surselor inchise de mare activitate cu simbolul "pericol de radiatii".
    (4) Producatorii trebuie sa furnizeze o fotografie a fiecarui tip de sursa inchisa de mare activitate si a tipului de container pentru aceasta.
    Art. 17
    Detinatorii trebuie sa se asigure ca fiecare sursa inchisa de mare activitate pe care o detine este insotita de informatii scrise referitoare la identificarea si marcarea acesteia, in conformitate cu prevederile art. 16 si sa se asigure ca etichetele raman lizibile.
    Art. 18
    Informatiile trebuie sa contina fotografii ale sursei inchise de mare activitate si, dupa caz, ale containerului sursei inchise de mare activitate, coletului de transport, dispozitivului si echipamentului.

    CAP. 8
    INFORMAREA SI PREGATIREA PROFESIONALA

    Art. 19
    (1) Detinatorul de surse inchise de mare activitate trebuie sa se asigure ca informarea si pregatirea profesionala a personalului expus profesional prevazuta de normele fundamentale de securitate radiologica include cerintele specifice pentru domeniul "Surse inchise" din normele privind eliberarea permiselor de exercitare a activitatilor din domeniul nuclear si desemnarea expertilor acreditati in protectie radiologica.
    (2) Informarea si pregatirea profesionala trebuie sa puna accent pe descrierea cerintelor de securitate radiologica si sa contina notiuni specifice despre posibilele consecinte ale pierderii de sub control a surselor inchise de mare activitate.
    (3) Informarea si pregatirea profesionala trebuie sa se repete la intervale de timp, conform prevederilor normelor fundamentale de securitate radiologica si sa contina informatiile necesare pentru pregatirea corespunzatoare a personalului expus profesional in caz de incident.
    (4) Titularul de autorizatie trebuie sa asigure participarea tuturor expusilor profesional la programe de pregatire in radioprotectie si securitate radiologica.
    Art. 20
    CNCAN trebuie sa ia masurile necesare astfel incat conducerea si persoanele din unitatile in care exista probabilitatea de a fi gasite sau procesate surse orfane (unitati de colectare sau unitati de reciclare a deseurilor metalice) precum si cele care isi desfasoara activitatea in puncte de tranzit vamal sa fie:
    a) informate cu privire la posibilitatea confruntarii cu situatia existentei unei surse inchise de mare activitate;
    b) informate cu privire la necesitatea controlului vizual pentru depistarea surselor inchise de mare activitate si a containerelor acestora;
    c) informate cu privire la notiunile de baza despre radiatii ionizante si efectele acestora;
    d) informate si instruite cu privire la actiunile care trebuie luate la fata locului in cazul detectarii sau suspectarii prezentei unei surse inchise de mare activitate.

    CAP. 9
    SURSE ORFANE

    Art. 21
    (1) CNCAN trebuie sa stabileasca responsabilitati pentru recuperarea surselor orfane si sa pregateasca un plan de interventie in caz de urgenta radiologica, plan de masuri adecvate si resurse pentru recuperarea acestora.
    (2) CNCAN va stabili, dupa caz, plasarea surselor orfane recuperate sub controlul de garantii nucleare.
    Art. 22
    CNCAN trebuie sa ia masurile necesare pentru ca sa poata fi oferita asistenta tehnica si de specialitate persoanelor care, in mod normal, nu sunt implicate in operatiuni supuse cerintelor de radioprotectie si care suspecteaza prezenta unei surse orfane. Principalul obiectiv al asistentei tehnice si de specialitate trebuie sa fie protectia lucratorilor si a populatiei impotriva radiatiilor si securitatea surselor inchise de mare activitate.
    Art. 23
    CNCAN trebuie sa stabileasca un plan de masuri cu scopul de a detecta sursele orfane in locuri in care acestea sunt, in general, necunoscute (unitati de colectare si unitati de reciclare a deseurilor metalice sau in birourile vamale).
    Art. 24
    (1) CNCAN dispune actiuni pentru recuperarea surselor orfane provenite din activitati din trecut.
    (2) Actiunile dispuse pot sa cuprinda masuri privind participarea, potrivit prevederilor legale, la finantarea costurilor necesare pentru recuperarea, managementul si depozitarea intermediara sau finala a surselor recuperate si pot include verificarea inregistrarilor din arhivele autoritatilor (ex: vama) si ale detinatorilor (ex: institute de cercetare, institute pentru incercarea materialelor sau spitale).

    CAP. 10
    ASIGURAREA FINANTARII PENTRU SURSELE ORFANE

    Art. 25
    Modul de finantare si celelalte mijloace necesare pentru acoperirea costurilor legate de actiunile de recuperare a surselor orfane si de activitatile necesare pentru implementarea prevederilor de la capitolul IX din prezentele norme se stabilesc in conformitate cu prevederile legale.

    CAP. 11
    COOPERAREA INTERNATIONALA SI SCHIMBUL DE INFORMATII

    Art. 26
    CNCAN trebuie sa ofere informatii si sa coopereze cu statele membre ale Uniunii Europene, cu celelalte tari si cu organismele internationale cu privire la pierderea, abandonarea, furtul, sau descoperirea surselor inchise de mare activitate si referitor la investigatiile si actiunile ulterioare, fara a aduce prejudicii cerintelor legate de confidentialitate si reglementarilor nationale.

    CAP. 12
    INSPECTII

    Art. 27
    CNCAN trebuie sa stabileasca si sa mentina un sistem de inspectii pentru a controla aplicarea prevederilor prezentei norme.

    CAP. 13
    AUTORITATEA COMPETENTA

    Art. 28
    (1) CNCAN este autoritatea nationala competenta cu atributii referitoare la aplicarea prevederilor prezentei norme.
    (2) CNCAN va transmite Comisiei Europene toate informatiile necesare pentru comunicarea rapida cu alte autoritati competente.
    (3) CNCAN asigura interfata cu celelalte autoritati cu atributii in aplicarea prevederilor prezentei norme si este punct de contact pentru a asigura interfata cu celelalte state membre si cu Comisia Europeana.

    CAP. 14
    RAPORTARI

    Art. 29
    La data de 31 decembrie 2010 CNCAN va raporta Comisiei Europene rezultatele implementarii prevederilor prezentei norme, raportare care va include consideratii referitoare la efectele pe care le-au avut prevederile capitolului I, art. 2.

    CAP. 15
    SANCTIUNI

    Art. 30
    Pentru nerespectarea prevederilor prezentei norme se aplica sanctiunile prevazute de Legea nr. 111/1996, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.

    CAP. 16
    DISPOZITII FINALE SI TRANZITORII

    Art. 31
    (1) Prevederile prezentei norme intra in vigoare cu data publicarii in Monitorul Oficial.
    (2) Referitor la sursele inchise de mare activitate plasate pe piata inainte de data de 31 decembrie 2005:
    (a) prevederile capitolelor III, IV, V si VI se aplica incepand cu data de 31 decembrie 2007;
    (b) prevederile capitolului VII nu se aplica, cu exceptia urmatoarelor cerinte care trebuie indeplinite pana cel mai tarziu la data de 31 decembrie 2007:
    (i) detinatorul trebuie sa se asigure ca fiecare sursa inchisa de mare activitate si fiecare container sunt insotite de informatii scrise privind natura si identificarea acesteia;
    (ii) detinatorul trebuie sa se asigure ca fiecare sursa inchisa de mare activitate si containerul acesteia sunt etichetate cu simbolul "pericol de radiatii".

    ANEXA 1
    la norme

                                  DEFINITII
    Autoritatea nationala competenta in domeniul nuclear este autoritatea, stabilita prin lege, cu competenta legala de a elibera autorizatii, de a efectua controale si de a reglementa amplasarea, proiectarea, constructia, punerea in functiune, exploatarea sau dezafectarea instalatiilor nucleare si radiologice.
    Autorizatia este documentul emis de autoritatea nationala competenta in domeniul nuclear, in baza unei evaluari de securitate nucleara si control, catre o persoana constituita conform Legii nr. 111/1996, republicata, cu completarile si modificarile ulterioare, la cererea acesteia pentru desfasurarea unei activitati nucleare.
    Containerul sursei inchise de mare activitate reprezinta recipientul in care se afla sursa inchisa de mare activitate, dar care nu face parte integranta din aceasta si care este folosit pentru transportul si manipularea acesteia.
    Depozitul final sau intermediar este instalatia autorizata de CNCAN, conform prevederilor Legii nr. 111/1996, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, pentru depozitarea finala sau pentru dispunerea temporara a surselor inchise de mare activitate.
    Detinatorul este orice persoana fizica sau persoana constituita conform Legii nr. 111/1996, republicata, cu completarile si modificarile ulterioare, care are responsabilitati referitoare la surse inchise de mare activitate, conform prevederilor legale in vigoare. In aceasta categorie sunt inclusi producatorii, furnizorii si utilizatorii cu exceptia unitatilor pentru depozitare temporara sau definitiva a deseurilor.
    Furnizorul este orice persoana fizica sau persoana constituita conform Legii nr. 111/1996, republicata, cu completarile si modificarile ulterioare, care furnizeaza sau ofera surse inchise de mare activitate.
    Persoana expusa profesional este definita in normele fundamentale de securitate radiologica.
    Practica este definita in normele fundamentale de securitate radiologica.
    Producatorul este orice persoana fizica sau persoana constituita conform Legii nr. 111/1996, republicata, cu completarile si modificarile ulterioare, care produce surse inchise de mare activitate.
    Sursa inchisa este definita in normele fundamentale de securitate radiologica si include, dupa caz, capsula care este invelis pentru materialul radioactiv ca parte integranta a sursei inchise.
    Sursa inchisa de mare activitate reprezinta o sursa inchisa care contine un radionuclid a carui activitate la momentul producerii, sau daca aceasta nu este cunoscuta, la momentul punerii sale pe piata, este egala sau depaseste nivelurile de activitate definite in anexa 2 a prezentelor norme.
    Sursa orfana este sursa inchisa a carei activitate, la momentul descoperirii sale este peste nivelul de exceptare precizat in normele fundamentale de securitate radiologica si care nu se afla sub control pentru ca, fie nu a fost niciodata sub control, fie a fost abandonata, pierduta, gresit plasata, furata sau transferata unui nou detinator, fara o notificare corespunzatoare la CNCAN si o informare corespunzatoare a destinatarului.
    Sursa scoasa din utilizare este sursa inchisa de mare activitate care nu mai este utilizata sau care nu se mai intentioneaza a fi utilizata in practica pentru care a fost autorizata.
    Transferul reprezinta trecerea unei surse inchise de mare activitate de la un detinator la altul.

    ANEXA 2
    la norme

    NIVELURILE DE ACTIVITATE PENTRU SURSELE INCHISE DE MARE ACTIVITATE

    Pentru radionuclizii care nu sunt listati in tabelul de mai jos, dar care sunt cuprinsi in normele fundamentale de securitate radiologica, se va considera valoarea activitatii egala cu 1/100 din valoarea A1 precizata in reglementarile AIEA pentru transportul in siguranta al materialelor radioactive.

________________________________________________________________________________
 Elementul (Nr. Atomic)       | Radionuclidul           | Activitatea (Bq)
______________________________|_________________________|_______________________
Fier (26)                     | Fe-55                   | 4 x 10^11
______________________________|_________________________|_______________________
Cobalt (27)                   | Co-60                   | 4 x 10^9
______________________________|_________________________|_______________________
Seleniu (34)                  | Se-75                   | 3 x 10^10
______________________________|_________________________|_______________________
Krypton (36)                  | Kr-85                   | 1 x 10^11
______________________________|_________________________|_______________________
Strontiu (38)                 | Sr-90(a)                | 3 x 10^9
______________________________|_________________________|_______________________
Paladium (46)                 | Pd-103(a)               | 4 x 10^11
______________________________|_________________________|_______________________
Iod (53)                      | I-125                   | 2 x 10^11
______________________________|_________________________|_______________________
Cesiu (55)                    | Cs-137(a)               | 2 x 10^10
______________________________|_________________________|_______________________
Prometiu (61)                 | Pm-147                  | 4 x 10^11
______________________________|_________________________|_______________________
Gadoliniu (64)                | Gd-153                  | 1 x 10^11
______________________________|_________________________|_______________________
Tuliu (69)                    | Tm-170                  | 3 x 10^10
______________________________|_________________________|_______________________
Iridiu (77)                   | Ir-192                  | 1 x 10^10
______________________________|_________________________|_______________________
Taliu (81)                    | Tl-204                  | 1 x 10^11
______________________________|_________________________|_______________________
Radiu (88)                    | Ra-226(b)               | 2 x 10^9
______________________________|_________________________|_______________________
Plutoniu (94)                 | Pu-238(a)               | 1 x 10^11
______________________________|_________________________|_______________________
Americiu (95)                 | Am-241(b)               | 1 x 10^11
______________________________|_________________________|_______________________
Californiu (98)               | Cf-252                  | 5 x 10^8
______________________________|_________________________|_______________________
    (a) - Activitatea include contributiile de la nuclizii - descendenti cu timpul de injumatatire mai mic de 10 zile
    (b) - Include surse radioactive care contin beriliu si emit neutroni
________________________________________________________________________________

    ANEXA 3
    la norme

      FORMULAR PENTRU INREGISTRAREA SURSELOR INCHISE DE MARE ACTIVITATE

 ______________________________________________________________________________
|1. Numarul de identificare|2. Identificarea         |3. Locatia sursei inchise|
|al sursei inchise de mare |detinatorului autorizat: |de mare activitate:      |
|activitate:               |                         |(utilizare sau detinere) |
|                          |                         |daca difera de           |
|                          |Nume:                    |informatiile de la pct. 2|
|                          |Adresa:                  |Nume:                    |
|                          |Tara:                    |Adresa:                  |
|                          |            _            |                         |
|                          |Producator |_|           |                         |
|                          |          _              |                    _    |
|                          |Furnizor |_|             |Locul de utilizare |_|   |
|                          |            _            |            _            |
|                          |Utilizator |_|           |Depozitare |_|           |
|..........................|.........................|_________________________|
|4. Inregistrare:          |5. Autorizatia:          |6. Controlul operational |
|                          |                         |al sursei de mare        |
|                          |                         |activitate (zz/ll/aa):   |
|                          |                         |.........................|
|                          |                         |Data:                    |
|Data inregistrarii:       |Numar:                   |.........................|
|Data transferului         |Data intrarii in vigoare:|Data:                    |
|inregistrarii in dosarul  |                         |.........................|
|istoric:                  |Data expirarii:          |Data:                    |
|                          |                         |.........................|
|__________________________|_________________________|Data:                    |
|7. Caracteristicile sursei|8. Receptia sursei       |.........................|
|inchise de mare           |inchise de mare          |Data:                    |
|activitate:               |activitate:              |.........................|
|                          |                         |Data:                    |
|..........................|.........................|.........................|
|Radionuclid:              |Data primirii:           |Data:                    |
|..........................|                         |.........................|
|Activitatea la data       |                         |Data:                    |
|producerii sau la prima   |.........................|.........................|
|plasare pe piata:         |Primit de la: |Data:                    |
|..........................|    Nume:                |.........................|
|Data producerii/          |    Adresa:              |Data:                    |
|achizitionarii:           |    Tara:                |.........................|
|..........................|                         |Data:                    |
|Producator/Furnizor:*1)   |                         |.........................|
|..........................|            _            |Data:                    |
|    Nume:                 |Producator |_|           |.........................|
|..........................|          _              |Data:                    |
|    Adresa:               |Furnizor |_|             |.........................|
|..........................|            _            |Data:                    |
|    Tara:                 |Utilizator |_|           |                         |
|..........................|_________________________|_________________________|
|Caracteristici fizice si  |9. Transferul sursei     |10. Alte informatii:     |
|chimice:                  |inchise de mare          |.........................|
|                          |activitate:              |            _            |
|                          |                         |Pierderea: |_|           |
|                          |                         |Data pierderii:          |
|..........................|.........................|.........................|
|Identificarea tipului de  |Data transferului:       |        _                |
|sursa:                    |                         |Furtul |_|               |
|                          |                         |Data furtului:           |
|..........................|.........................|.........................|
|Identificarea capsulei:   |Transferat catre:        |               _       _ |
|..........................|    Nume: |           Da |_|  Nu |_||
|Clasificare ISO:          |    Adresa:              |.........................|
|                          |    Tara: |Recuperarea:             |
|..........................|            _            |Data:                    |
|Clasificare ANSI:         |Producator |_|           |.........................|
|..........................|          _              |Locul:                   |
|Alte mentiuni ale         |Furnizor |_|             |.........................|
|certificatului:           |            _            |Alte informatii:         |
|(Certificatul de material |Utilizator |_|           |                         |
|sub forma speciala):      |                         |                         |
|                          |Depozitul final sau      |                         |
|                          |             _           |                         |
|                          |intermediar |_|          |                         |
|__________________________|_________________________|_________________________|
    *1) In cazul in care producatorul este din exteriorul Uniunii Europene, trebuie precizate datele de identificare ale importatorului sau furnizorului

                                            


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 356/2005

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 356 din 2005
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 356/2005
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu