Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

Ordinul Nr.2682 din 20.12.2011

privind aprobarea Regulamentului de organizare şi desfăşurare a activităţii de evaluare a performanţelor profesionale individuale pentru personalul contractual din sistemul administraţiei penitenciare şi a Regulamentului de organizare şi desfăşurare a examenului de promovare în grade sau trepte profesionale pentru personalul contractual din sistemul administraţiei penitenciare
ACT EMIS DE: Ministerul Justitiei
ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 105 din 09 februarie 2012



SmartCity1

Având în vedere prevederile art. 26 alin. (6) din Legea-cadru nr. 284/2010 privind salarizarea unitară a personalului plătit din fonduri publice, cu modificările ulterioare, şi ale art. 42 din Regulamentul-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcţiilor contractuale şi a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286/2011,în temeiul art. 13 din Hotărârea Guvernului nr. 652/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Justiţiei, cu modificările şi completările ulterioare,ministrul justiţiei emite următorul ordin: Articolul 1Se aprobă Regulamentul de organizare şi desfăşurare a activităţii de evaluare a performanţelor profesionale individuale pentru personalul contractual din sistemul administraţiei penitenciare, prevăzut în anexa nr. 1, care face parte integrantă din prezentul ordin. Articolul 2Se aprobă Regulamentul de organizare şi desfăşurare a examenului de promovare în grade sau trepte profesionale pentru personalul contractual din sistemul administraţiei penitenciare, prevăzut în anexa nr. 2, care face parte integrantă din prezentul ordin. Articolul 3Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. p. Ministrul justiţiei, Gabriel Tănăsescu, secretar general ANEXA Nr. 1REGULAMENT de organizare şi desfăşurare a activităţii de evaluare a performanţelor profesionale individuale pentru personalul contractual din sistemul administraţiei penitenciare Capitolul IOrganizarea evaluării performanţelor profesionale individuale Articolul 1(1) Evaluarea performanţelor profesionale individuale ale personalului contractual din sistemul administraţiei penitenciare constă în aprecierea obiectivă a activităţii acestuia.(2) Scopul evaluării constă în:a)stabilirea gradului de compatibilitate a persoanei evaluate cu cerinţele cuprinse în fişa postului; b)fundamentarea activităţilor de promovare în funcţii, grade şi trepte profesionale; c)fundamentarea activităţilor de recompensare; d)identificarea nevoilor de formare profesională continuă; e)validarea programelor de recrutare, selecţie, încadrare; f)acordarea altor drepturi stabilite de actele normative în vigoare. (3) Structura fişei postului este prevăzută în anexa nr. 1. Articolul 2Evaluarea performanţelor profesionale individuale trebuie realizată cu obiectivitate, probitate şi deontologie profesională. Articolul 3(1) Perioada de evaluare este 1 ianuarie- 15 februarie a fiecărui an, cu excepţia personalului didactic şi didactic auxiliar, pentru care activitatea de evaluare se realizează în perioada 1-30 octombrie a fiecărui an.(2) Perioada evaluată este 1 ianuarie-31 decembrie a anului anterior celui în care se face evaluarea, cu excepţia personalului didactic şi didactic auxiliar, pentru care perioada evaluată corespunde anului de învăţământ. Articolul 4(1) Evaluarea performanţelor profesionale individuale se face, numai în cadrul perioadelor de evaluare menţionate la art. 3 alin. (1), persoanelor care au desfăşurat activitate profesională în aceeaşi instituţie cel puţin 6 luni.(2) În mod excepţional, evaluarea performanţelor profesionale individuale ale personalului contractual se face şi în cursul perioadei evaluate, în următoarele cazuri:a)atunci când pe parcursul perioadei evaluate raportul de muncă al persoanei evaluate încetează, se suspendă pentru o perioadă de cel puţin 3 luni ori se modifică, în condiţiile legii, sub raportul locului muncii prin şi/sau al felului muncii, caz în care persoana respectivă va fi evaluată pentru perioada de până la încetarea, suspendarea ori modificarea raporturilor de muncă; b)atunci când pe parcursul perioadei evaluate raportul de muncă sau de serviciu, după caz, al şefului ierarhic, respectiv al conducătorului unităţii încetează, se suspendă pentru o perioadă de cel puţin 3 luni ori se modifică, în condiţiile legii, caz în care acesta are obligaţia ca, înainte de încetarea, suspendarea sau modificarea raporturilor de muncă ori de serviciu sau, dacă nu este posibil, în termen de cel mult 15 zile de la data când au intervenit aceste situaţii, să realizeze evaluarea performanţelor profesionale individuale ale persoanelor din subordine; c)atunci când pe parcursul perioadei evaluate persoana evaluată dobândeşte o diplomă de studii de nivel superior şi urmează să fie promovată, în condiţiile legii, într-o funcţie corespunzătoare studiilor absolvite. (3) În cazul detaşării pentru minimum o lună, unitatea unde are loc detaşarea realizează evaluarea performanţelor profesionale individuale ale celor în cauză.(4) În cazul delegării pentru minimum o lună, unitatea unde are loc delegarea va comunica unităţii de bază datele necesare evaluării performanţelor profesionale individuale ale celor în cauză.(5) În cazul în care pe parcursul unui an personalul a fost evaluat pentru una sau mai multe situaţii prevăzute la alin. (2)-(4), nota finală se calculează ca medie aritmetică ponderată conform formulei: unde: N1, N2, ... Ni = nota obţinută la fiecare evaluare întocmită conform prevederilor art. 3 alin. (1); L1, L2, ... Li = numărul de luni pentru care s-a întocmit fiecare evaluare întocmită conform prevederilor alin. (2)-(4); N = nota finală care se transformă în calificativ anual. Capitolul IIProcesul de evaluare a performanţelor profesionale individuale Articolul 5Procesul de evaluare a performanţelor profesionale individuale are ca elemente de referinţă: a)fişa postului, ca element de raportare la cerinţele, activităţile şi responsabilităţile corespunzătoare postului; b)obiectivele profesionale individuale stabilite pentru perioada evaluată; c)criteriile de evaluare a performanţelor profesionale individuale, stabilite în condiţiile prezentului regulament. Articolul 6(1) Obiectivele profesionale individuale trebuie să corespundă următoarelor cerinţe:a)să fie specifice atribuţiilor funcţionale menţionate în fişa postului; b)să fie cuantificabile; c)să fie prevăzute cu termene de realizare; d)să fie realiste - să poată fi duse la îndeplinire în termenele de realizare prevăzute şi cu resursele alocate; e)să fie flexibile - să poată fi revizuite în funcţie de modificările intervenite în priorităţile unităţii. (2) Obiectivele profesionale individuale pot fi revizuite ori de câte ori intervin modificări ale acestora. Obiectivele revizuite se vor menţiona în fişa de evaluare a performanţelor profesionale individuale şi se aduc la cunoştinţa persoanei evaluate. Articolul 7(1) Criteriile de evaluare a performanţelor profesionale individuale, stabilite pe baza criteriilor de evaluare a postului, prevăzute de lege, sunt:a)nivelul cunoştinţelor, abilităţile şi experienţa profesională; b)capacitatea de creativitate, de rezolvare a problemelor complexe şi diversificate; c)capacitatea de judecată şi de luare a deciziilor; d)capacitatea de coordonare şi supervizare; e)capacitatea de comunicare; f)capacitatea de a se adapta şi de a lucra în condiţiile prevăzute de muncă; g)respectarea incompatibilităţilor şi a regimurilor speciale de integritate morală şi etică profesională. (2) Evaluatorul are obligaţia de a stabili în mod obligatoriu criteriile de evaluare prevăzute la alin. (1) şi opţional, în funcţie de specificul activităţii, alte criterii de evaluare dintre următoarele:a)capacitatea de a rezolva eficient sarcinile de serviciu; b)capacitatea de a-şi asuma responsabilităţile; c)capacitatea de a se perfecţiona; d)capacitatea de a controla; e)spiritul de iniţiativă; f)capacitatea de a lucra independent; g)capacitatea de a lucra în echipă; h)loialitatea faţă de instituţie. (3) În cazul în care obiectivele şi criteriile de evaluare nu se aduc la cunoştinţa persoanei evaluate, acestea nu sunt luate în considerare în procesul de evaluare a persoanei în cauză.(4) Modelul fişei de evaluare este prevăzut în anexa nr. 2. Articolul 8(1) Criteriile de evaluare a performanţelor profesionale individuale şi obiectivele profesionale individuale se notează de către şeful ierarhic al persoanei evaluate cu note de la 1 la 5, exprimând aprecierea îndeplinirii acestora, nota 1 reprezentând minimul, iar nota 5 maximul.(2) Nota finală acordată persoanei evaluate este dată de media notelor acordate la criteriile de performanţă şi îndeplinirea obiectivelor profesionale individuale, cu două zecimale.(3) Calificativul final al evaluării se stabileşte pe baza notei finale, după cum urmează:a)între 1,00 şi 2,00 - nesatisfăcător; b)între 2,01 şi 3,00 - satisfăcător; c)între 3,01 şi 4,00 - bine; d)între 4,01 şi 5,00 - foarte bine. Articolul 9Conducătorii unităţilor care au în subordine personal contractual vor lua măsuri ca la începerea perioadei de evaluare să fie finalizate următoarele activităţi pregătitoare: a)emiterea deciziei de zi pe unitate privind organizarea şi desfăşurarea activităţii de evaluare a personalului, care va cuprinde: baza legală, etapele acţiunii, stabilirea nominală a persoanelor cu drept de completare a fişelor de evaluare, nominalizarea personalului ce va fi evaluat; b)instruirea personalului care participă la activitatea de evaluare a subordonaţilor; c)difuzarea imprimatelor tipizate pentru evaluarea personalului. Articolul 10Etapele activităţii de evaluare sunt următoarele: a)completarea fişei de evaluare de către şeful ierarhic; b)acordarea calificativului final de către conducătorul instituţiei; c)aducerea la cunoştinţa persoanei evaluate a notei şi a calificativului final. Articolul 11În vederea completării fişei de evaluare a performanţelor profesionale individuale, şeful ierarhic realizează următoarele: a)completează fişa de evaluare; b)propune calificativul de evaluare a performanţelor profesionale individuale; c)consemnează rezultatele deosebite ale persoanei evaluate, dificultăţile obiective întâmpinate de aceasta în perioada evaluată şi orice alte observaţii pe care le consideră relevante; d)identifică eventualele necesităţi de formare profesională pentru anul următor perioadei evaluate; e)propune obiectivele individuale şi criteriile de evaluare a performanţelor profesionale pentru anul următor perioadei evaluate. Articolul 12(1) Calitatea de evaluator o are conducătorul instituţiei publice.(2) După finalizarea etapei activităţii de evaluare menţionate la art. 10 lit. a), fişa de evaluare se înaintează evaluatorului, care acordă calificativul.(3) În situaţia în care calitatea de şef ierarhic al persoanei evaluate o are conducătorul instituţiei publice, calificativul propus constituie calificativ acordat.(4) Evaluatorul va modifica fişa de evaluare în situaţia în care constată că aprecierile şi notările consemnate de şeful ierarhic nu corespund realităţii.(5) Dovada comunicării notei şi calificativului se face prin luare de semnătură sau prin proces-verbal constatator, în caz de refuz de semnătură ori în cazul în care persoana evaluată nu este prezentă în instituţie în perioada stabilită pentru aducerea la cunoştinţă. Articolul 13(1) Persoanele nemulţumite de rezultatul evaluării pot să îl conteste la şeful structurii de la eşalonul superior din domeniul de activitate al persoanei evaluate, care soluţionează contestaţia pe baza fişei de evaluare şi a referatelor întocmite de către persoana evaluată, şeful ierarhic al acesteia şi evaluator.(2) Contestaţia se formulează în scris la unitate, în termen de 5 zile lucrătoare de la luarea la cunoştinţă de către persoana evaluată a calificativului final acordat de evaluator, şi se soluţionează în termen de 10 zile lucrătoare de la data înregistrării la eşalonul superior a contestaţiei însoţite de documentele prevăzute la alin. (1).(3) Şeful structurii de la eşalonul superior din domeniul de activitate al persoanei evaluate soluţionează contestaţia, în sensul că poate modifica sau poate menţine notările şi calificativul acordate.(4) Rezultatul contestaţiei se comunică persoanei evaluate în termen de 3 zile lucrătoare de la soluţionarea contestaţiei.(5) Persoana evaluată nemulţumită de modul de soluţionare a contestaţiei se poate adresa instanţei competente, în condiţiile legii.(6) Fişa de evaluare, însoţită, unde este cazul, de documentele privind soluţionarea contestaţiei, se clasează la dosarul profesional al persoanei evaluate. Capitolul IIIDispoziţii finale Articolul 14(1) Pentru anul 2010, precum şi pentru anul 2011, la realizarea evaluărilor performanţelor profesionale individuale ale personalului contractual, obiectivele profesionale individuale se stabilesc pe baza principalelor sarcini avute de personalul contractual în perioada evaluată.(2) Activitatea de evaluare a personalului contractual pentru activitatea profesională desfăşurată în anul 2010, respectiv în anul de învăţământ 2009-2010 începe la 15 zile şi se finalizează în termen de 45 de zile de la data intrării în vigoare a prezentului regulament. Articolul 15(1) În situaţia în care punctajele realizate în anii 2008 şi 2009 se situează peste limita maximă a punctajului postului şi se încadrează în punctajul corespunzător postului pe care putea fi promovat, acestea se consideră calificative „foarte bine“ utile la promovarea personalului contractual.(2) Personalul didactic şi didactic auxiliar este evaluat potrivit normelor de evaluare a performanţelor profesionale individuale prevăzute la art. 92 din Legea educaţiei naţionale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare. Articolul 16Anexele nr. 1 şi 2 fac parte integrantă din prezentul regulament. Articolul 17Imprimatele-tip necesare pentru întocmirea fişelor de evaluare a activităţii profesionale se asigură anual de către Direcţia economico-administrativă din Administraţia Naţională a Penitenciarelor, prin grija Direcţiei management resurse umane. ANEXA Nr. 1la regulament Unitatea ............ Structura fişei postului FIŞA POSTULUI A. Identificarea postului 1. Denumirea structurii/biroului/compartimentului 2. Denumirea postului 3. Poziţia postului din statul de organizare 4. Funcţia 5. Gradul/Treapta profesională 6. Nivelul de acces la informaţii clasificate 7. Relaţii cu alte posturi: 7.1. sfera relaţională internă: relaţii ierarhicerelaţii funcţionalerelaţii de controlrelaţii de reprezentare7.2. sfera relaţională externă: relaţii cu autorităţi şi instituţii publicerelaţii cu organizaţii internaţionalerelaţii cu persoane juridice privateB. Cerinţele postului 1. Pregătire: 1.1. studii de specialitate 1.2. cursuri/programe de perfecţionare/specializare 1.3. limbi străine şi nivelul de cunoaştere 1.4. cunoştinţe de operare/programare pe calculator şi nivelul de cunoaştere 1.5. alte cunoştinţe şi abilităţi 1.6. autorizaţii speciale pentru exercitarea atribuţiilor 2. Experienţă: 2.1. vechime în muncă 2.2. vechime în specialitate 3. Aptitudini şi abilităţi necesare C. Condiţii specifice postului 1. Locul de muncă 2. Programul de lucru 3. Deplasări curente 4. Încadrarea în condiţii de muncă 5. Riscuri implicate de post 6. Compensări D. Descrierea activităţilor şi responsabilităţilor corespunzătoare postului ........ ................ ................ ................ E. Întocmit de: Numele şi prenumele ........ ................ ................ ................ Funcţia publică de conducere ........ ................ ........ ........... Semnătura ........ ................ ................ ................ ........ .......... Data întocmirii ........ ................ ................ ................ ........... Luat la cunoştinţă de către ocupantul postului Numele şi prenumele ........ ................ ................ ........ .......... Semnătura ........ ................ ................ ................ ................ Data ........ ................ ................ ................ ................ .......... Aprobat de şeful unităţii: Numele şi prenumele ........ ................ ................ ........ ......... Funcţia publică de conducere ........ ................ ........ ............ Semnătura ........ ................ ................ ................ ........ ........ Data ........ ................ ................ ................ ................ ........... ANEXA Nr. 2la regulament (Instituţia) ........ ........ ............. Unitatea ........ ........ ............. Caracterul documentului: FIŞĂ DE EVALUARE a performanţelor profesionale individuale ale personalului civil contractual pentru perioada de la .............. la .............. Motivul evaluării: anuală o alte o : ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ..........., A. Date de identificare Numele şi prenumele persoanei evaluate ........ ................ ................ ........ ........., funcţia ........ ................ ........ ..........., gradul/treapta ........ ................ ......... departamentul/compartimentul ........ ................ ................ ................ ................ ........., data încadrării în instituţie ........ ........ ............, data numirii în funcţie ........ ........ ..............., data ultimei promovări ........ ................ ........, calificative obţinute în ultimii 3 ani: B. Studii, cursuri de pregătire profesională, stagii de documentare absolvite/efectuate în perioada supusă aprecierii şi calificativele obţinute ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ............... C. Recompense şi sancţiuni disciplinare: D. Obiective
Nr. crt. Obiectivele pentru perioada evaluată şi termenele de realizare Nota şefului ierarhic/ modificările evaluatorului
1.
...
Nr. crt. Obiectivele revizuite pentru perioada evaluată şi termenele de realizare Nota şefului ierarhic/ modificările evaluatorului
1.
...
Total la îndeplinirea obiectivelor Media notelor acordate =

E. Criterii

Nr. crt. Criterii de performanţă utilizate în evaluare Nota şefului ierarhic/ modificările evaluatorului
1.
...
Total la realizarea criteriilor de performanţă Media notelor acordate =

Nota finală propusă (media notelor acordate la criteriile de performanţă şi îndeplinirea obiectivelor profesionale individuale) = Calificativul propus = F. Obiectivele stabilite cu ocazia evaluării pentru următoarea perioadă evaluată

Nr. crt. Obiectivele şi termenele de realizare
1.
...

G. Criteriile de evaluare stabilite cu ocazia evaluării pentru următoarea perioadă evaluată

Nr. crt. Criterii de evaluare
1.
...

H. Potenţialul de dezvoltare şi propuneri ale şefului ierarhic privind evoluţia profesională: a)avansarea în gradul/treapta profesională ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ..................... ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ............ b)participarea la cursuri/programe de formare profesională continuă ........ ................ ................ ................ ........ ....................... ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ............ ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ............. c)desfăşurarea unei noi activităţi/modificarea raporturilor de muncă ........ ................ ................ ................ ........ ...................... ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ............ ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ............ ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ............ ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ............ d)altele ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ............ ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ............ ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ............ ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ............ Şeful ierarhic: aprecieri şi propuneri ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ .............. ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ............ Numele şi prenumele ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........... Funcţia, data numirii ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ............. Semnătura ........ ................ ............ Data ........ ................ ............. I. Concluzii, recomandări şi hotărârea evaluatorului privind calificativul propus Evaluator Gradul, numele şi prenumele ........ ................ ................ .......... Funcţia, data numirii ........ ........ ............. Semnătura ........ ........... Data ........ ................ .......... J. Luarea la cunoştinţă a rezultatelor evaluării: De acord cu rezultatele evaluării o Semnătura ........ ........... Data ........ ........ ........... Contest rezultatele evaluării o Şeful structurii de la eşalonul superior din domeniul de activitate al persoanei evaluate: Gradul, numele şi prenumele ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ............... Semnătura ........ ........... Data ........ ................ ........ ........ Luarea la cunoştinţă a rezolvării contestaţiei Semnătura .............. Data luării la cunoştinţă ........ ................ ......... ANEXA Nr. 2REGULAMENT de organizare şi desfăşurare a examenului de promovare în grade sau trepte profesionale pentru personalul contractual din sistemul administraţiei penitenciare Articolul 1(1) Prin promovare se asigură evoluţia în carieră a personalului contractual, prin trecerea într-un grad superior, într-o treaptă profesională sau într-o funcţie superioară.(2) Promovarea persoanelor încadrate cu contract individual de muncă în grade sau trepte profesionale se face, de regulă, pe un post vacant ori temporar vacant, iar în situaţia în care nu există un asemenea post, se face prin transformarea postului din statul de funcţii în care acestea sunt încadrate într-unul de nivel imediat superior.(3) Promovarea în grade sau trepte profesionale a personalului contractual se face din 3 în 3 ani prin examen.(4) Pentru a participa la examenul de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare, candidatul trebuie să fi obţinut calificativul „foarte bine“ la evaluarea performanţelor profesionale individuale cel puţin de două ori în ultimii 3 ani.(5) Examenul de promovare se organizează o singură dată într-un an calendaristic, după finalizarea activităţii de evaluare a performanţelor profesionale individuale.(6) Candidaţii se pot înscrie la examenul de promovare în termen de 15 zile calendaristice de la afişarea la sediul unităţii a anunţului de examen, care va cuprinde şi necesarul de cunoştinţe teoretice necesare funcţiei evaluate, stabilite de conducerea unităţii.(7) Înscrierea la examen constă în depunerea de către candidaţi a unei cereri de înscriere, validată de structura de resurse umane a unităţii prin ataşarea copiilor fişelor de evaluare pe ultimii 3 ani şi a adeverinţei privind vechimea în funcţia/gradul/treapta deţinută/deţinut. Articolul 2(1) Examenul de promovare în grade sau trepte profesionale a personalului contractual constă în susţinerea unei probe scrise ori a unei probe practice, după caz, şi a unui interviu, stabilite de comisia de examinare.(2) Proba practică se susţine în cazul funcţiilor contractuale la care este necesară verificarea abilităţilor practice. Articolul 3(1) Comisia de examinare desemnată prin act administrativ de către conducătorul unităţii va evalua candidatul în cadrul examenului de promovare în grade sau trepte profesionale pe baza următoarelor criterii:a)cunoştinţe teoretice necesare funcţiei evaluate; b)comportament în situaţii de criză; c)abilităţi de comunicare; d)capacitate de sinteză. (2) Criteriul prevăzut la alin. (1) lit. a) se evaluează pe baza unei probe scrise din domeniul de activitate al angajatului, care să ateste pregătirea profesională şi gradul de acumulare a experienţei profesionale în domeniul respectiv. Proba scrisă poate fi susţinută şi sub forma unui test-grilă.(3) Criteriile prevăzute la alin. (1) lit. b)-d) se evaluează în cadrul interviului.(4) Comisia de examinare poate stabili şi alte criterii de evaluare specifice care vor fi evaluate în cadrul interviului, cum ar fi:a)complexitate, iniţiativă, creativitate şi diversitate a activităţilor; b)judecata şi impactul deciziilor; c)influenţă, coordonare şi supervizare. Articolul 4(1) Comisia de examinare este formată din 3 membri, 2 membri din cadrul unităţii şi un membru de sindicat sau, după caz, un reprezentant al salariaţilor, cu experienţa şi cunoştinţele necesare în domeniul postului în care se face promovarea.(2) Pentru soluţionarea contestaţiilor, prin act administrativ al conducătorului unităţii se constituie comisia de soluţionare a contestaţiilor, potrivit componenţei stabilite la alin. (1).(3) Calitatea de membru în comisia de examinare este incompatibilă cu calitatea de membru în comisia de soluţionare a contestaţiilor.(4) Membrii din comisia de soluţionare a contestaţiilor trebuie să aibă experienţa şi cunoştinţele necesare în domeniul postului în care se face promovarea.(5) Membrii comisiilor de examinare şi de soluţionare a contestaţiilor vor semna declaraţii pe propria răspundere în care precizează că:a)nu sunt în aceleaşi comisii cu soţul/soţia sau o rudă de gradul I; b)nu sunt soţ/soţie sau rudă până la gradul I inclusiv ori, după caz, nu au relaţii cu caracter patrimonial cu unul dintre candidaţi; c)vor respecta confidenţialitatea lucrărilor comisiei şi a variantelor de subiecte ce vor fi elaborate. Articolul 5(1) În cadrul examenului de promovare fiecare dintre cele două probe, respectiv proba scrisă sau proba practică, după caz, şi interviul, vor fi notate cu un punctaj maxim de 100 de puncte.(2) Membrii comisiei de examinare acordă individual punctaje pentru fiecare dintre cele două probe menţionate la alin. (1), consemnate în borderoul de notare.(3) Punctajul final al fiecăreia dintre cele două probe se calculează ca medie aritmetică a punctajelor prevăzute la alin. (2). Articolul 6(1) Punctajul examenului de promovare se calculează ca medie aritmetică a punctajelor finale obţinute la fiecare dintre cele două probe, scrisă sau practică, după caz, şi interviul.(2) Punctajul minim de promovare este de 50 de puncte.(3) Rezultatele obţinute se afişează la sediul unităţii în termen de 3 zile lucrătoare de la susţinerea ultimei probe.(4) Contestaţiile se pot depune în termen de două zile lucrătoare de la afişarea rezultatelor şi se soluţionează în ziua lucrătoare următoare datei-limită de depunere a contestaţiilor.(5) Rezultatele soluţionării contestaţiilor se afişează la data soluţionării şi sunt definitive.



SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 2682/2011

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 2682 din 2011
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 2682/2011
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu