Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 2651 din 9 noiembrie 2010

pentru aprobarea metodologiilor de aplicare a prevederilor art. 14 alin. (7), ale art. 57 alin. (21) si ale art. 761 alin. (1) lit. e) din Legea nr. 273/2006 privind finantele publice locale

ACT EMIS DE: MINISTERUL FINANTELOR PUBLICE

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 777 din 19 noiembrie 2010



Având în vedere prevederile art. 14 alin. (7), ale art. 57 alin. (21)şi ale art. 761 alin. (1) lit. e)din Legea nr. 273/2006 privind finanţele publice locale, cu modificările şi completările ulterioare,

în temeiul prevederilor art. 7 alin. (4) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 30/2007 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Administraţiei şi Internelor, aprobată cu modificări prin Legea nr. 15/2008, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale art. 10 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 34/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Finanţelor Publice, cu modificările şi completările ulterioare,

ministrul administraţiei şi internelor şi ministrul finanţelor publice emit următorul ordin:

Art. 1. - Se aprobă metodologiile de aplicare a prevederilor art. 14 alin. (7), ale art. 57 alin. (21) şi ale art. 761 alin. (1) lit. e) din Legea nr. 273/2006 privind finanţele publice locale, cu modificările şi completările ulterioare, astfel:

a) Metodologia privind calculul gradului de realizare a veniturilor proprii ale unităţilor administrativ-teritoriale, prevăzută în anexa nr. 1;

b)  Metodologia privind stabilirea indicatorilor cu privire la execuţia bugetelor locale, prevăzută în anexa nr. 2;

c)  Metodologia privind macheta de aprobare a bugetului general consolidat al unităţii/subdiviziunii administrativ-teritoriale, prevăzută în anexa nr. 3.

Art. 2. -Anexele nr. 1-3 fac parte integrantă din prezentul ordin.

Art. 3. - Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Ministrul administraţiei şi internelor,

Traian-Constantin Igaş

Ministrul finanţelor publice,

Gheorghe Ialomiţianu

ANEXA Nr. 1

METODOLOGIA

privind calculul gradului de realizare a veniturilor proprii ale unităţilor administrativ-teritoriale

1. Formula de calcul al gradului de realizare a veniturilor proprii (Grv) ale unităţilor administrativ-teritoriale este după cum urmează:

unde:

- Incasări(t) - încasările realizate în anul financiar (t), anterior anului de calcul (t+1);

- Suprasolviri(t) - sume achitate de contribuabil în plus faţă de creanţele pe care le datorează bugetului local al unităţii administrativ-teritoriale, în anul (t), anterior anului de calcul (t+1);

- Dji(t) - de încasat din venituri proprii (impozite şi taxe locale, chirii, redevenţe, accesorii, sancţiuni contravenţionale, despăgubiri, cheltuieli de judecată, exclusiv cote defalcate din impozitul pe venit) în anul (t), anterior anului de calcul (t+1), stabilite în baza materiei impozabile aflate în evidenţă şi a creanţelor nerealizate din anii anteriori, precum şi materia impozabilă suplimentară estimată a se încasa în anul (t), anterior anului de calcul (t+1).

2. Formula de calcul al indicatorului de încasat din venituri proprii (Di(t)) ale unităţilor administrativ-teritoriale este după cum urmează:

unde:

31.12(t-i) - rămăşiţe la data de 31 decembrie a anului financiar (t-1) precedent anului anterior anului de calcul (t+1), reprezentând: impozite/taxe locale, chirii/redevenţe, sancţiuni contravenţionale, despăgubiri, cheltuieli de judecată etc. şi accesorii aferente acestora, majorări de întârziere, penalităţi de întârziere/dobânzi calculate până la data de 31 decembrie a anului (t-1);

Di(t curent) - impozitele şi taxele locale, chiriile, redevenţele de încasat, stabilite pe baza inventarierii materiei impozabile la începutul anului (t), de încasat în anul (t), anterior anului de calcul (t+1)

I(IF)(t) - diferenţe de impozite şi taxe locale, precum şi accesoriile aferente acestor creanţe, stabilite ca urmare a inspecţiei fiscale, prin decizii de impunere şi comunicate contribuabililor, ale căror termene de plată expiră în anul (t), anterior anului de calcul (t+1), şi programate a se încasa în anul (t);

lS(t) - impozite şi taxe locale, stabilite suplimentar în cursul anului (t), anterior anului de calcul (t+1), ca urmare a dobândirii de materie impozabilă suplimentară (achiziţionarea de autoturisme, edificarea de clădiri etc.) de către contribuabili şi declarată de aceştia organului fiscal, pentru care se emit decizii de impunere, iar termenele de plată ale impozitelor/taxelor locale stabilite suplimentar expiră în anul (t), anterior anului de calcul (t+1). Creanţele stabilite suplimentar sunt programate a se încasa în anul (t), anterior anului de calcul (t+1);

ACC(t) - accesoriile (majorări de întârziere/dobânzi) datorate pentru neachitarea creanţelor principale, calculate până la data de 31 decembrie a anului (t), anterior anului de calcul (t+1), atât pentru creanţele principale din anul (t), cât şi pentru cele din anii anteriori anului (t);

Suprasolviri (t) - sume achitate de contribuabil în plus faţă de creanţele pe care le datorează bugetului local al unităţii administrativ-teritoriale, în anul (t), anterior anului de calcul (t+1);

Cr litigiu (t) - creanţe aflate în litigiu (inclusiv în situaţia de insolvenţă), la finele anului (t), anterior anului de calcul (t), şi care nu sunt certe, lichide şi exigibile;

lns(t) - insolvabilitate - creanţele principale şi accesoriile (majorări de întârziere/dobânzi) înscrise în procesele-verbale privind insolvabilitatea, aprobate de conducătorul organului fiscal până la data de 31 decembrie a anului (t), anterior anului de calcul (t+1).

Anii de referinţă (t+1), (t) şi (t-1) se identifică, astfel:

(t+1) - anul în care se calculează gradul de realizare a veniturilor proprii ale unităţilor administrativ-teritoriale;

(t) - anul pentru care se calculează gradul de realizare a veniturilor proprii ale unităţilor administrativ-teritoriale şi care este anul anterior anului în care se calculează gradul de realizare a veniturilor proprii ale unităţilor administrativ-teritoriale;

(t-1) - anul precedent anului anterior anului în care se calculează gradul de realizare a veniturilor proprii ale unităţilor administrativ-teritoriale.

ANEXA Nr. 2

METODOLOGIA

privind stabilirea indicatorilor cu privire la execuţia bugetelor locale

Indicatori

Nr. crt.

Venituri

1.

Gradul de realizare a veniturilor determinat ca raport procentual între veniturile totale încasate şi veniturile totale programate pentru perioada de raportare (Se calculează trimestrial.)

2.

Gradul de realizare a veniturilor proprii determinat ca raport procentual între veniturile proprii încasate şi veniturile proprii programate pentru perioada de raportare (Se calculează trimestrial.)

3.

Gradul de finanţare din veniturile proprii determinat ca raport procentual între veniturile proprii încasate (inclusiv cote defalcate din impozitul pe venit) şi veniturile totale încasate (Se calculează trimestrial.)

4.

Gradul de autofinanţare determinat ca raport procentual între veniturile proprii încasate (exclusiv cote defalcate din impozitul pe venit) şi veniturile totale încasate (Se calculează trimestrial.)

5.

Venituri proprii încasate percapita determinate ca raport între veniturile proprii încasate (inclusiv cote defalcate din impozitul pe venit) şi numărul de locuitori ai unităţii administrativ-teritoriale (Se calculează anual.)

NOTĂ:

Numărul de locuitori va fi cel avut în vedere la repartizarea sumelor defalcate din unele venituri ale bugetului de stat pentru echilibrarea bugetelor locale, potrivit prevederilor art. 33 alin. (4) din Legea nr. 273/2006, privind finanţele publice locale, cu modificările şi completările ulterioare.

Indicatori

Nr. crt.

Venituri

6.

Gradul de realizare a impozitelor pe proprietate determinat ca raport procentual între veniturile din impozite pe proprietate încasate şi veniturile din impozite pe proprietate programate pentru perioada de raportare (Se calculează anual.)

NOTĂ:

Indicatorii care se vor avea în vedere sunt: impozitul şi taxa pe clădiri, impozitul şi taxa pe teren, impozitul pe mijloacele de transport.

7.

Gradul de dependenţă al bugetului local faţă de bugetul de stat determinat ca raport procentual între încasările din surse primite de la bugetul de stat şi total încasări. (Se calculează anual.)

NOTĂ:

Sursele sunt:

- sumele defalcate din taxa pe valoarea adăugată;

- sume alocate din cotele defalcate din impozitul pe venit pentru echilibrarea bugetelor locale;

- subvenţii.

8.

Gradul de autonomie decizională determinat ca raport procentual între veniturile depersonalizate încasate şi total încasări (Se calculează trimestrial.)

NOTĂ:

Veniturile depersonalizate reprezintă suma veniturilor proprii, inclusiv sumele defalcate din TVA pentru echilibrarea bugetelor locale.

9.

Estimatul anual (Evfl) din venituri fiscale locale (venituri fiscale din care se scad cotele şi sumele defalcate din impozitul pe venit - indicator 04.02 şi sumele defalcate din taxa pe valoarea adăugată - indicator 11.02) se calculează conform următoarei proceduri: a) Se calculează trimestrial coeficientul de realizare a veniturilor fiscale (yi) în anul anterior (t-1) după următoarea formulă de calcul:

unde:

n - trimestrul de referinţă (I, II sau III) pentru care se calculează coeficientul;

? Incas. trim. i an (t-1) - încasările trimestriale cumulate aferente veniturilor fiscale locale realizate până la finele trimestrului (n) al anului anterior (t-1) pentru care se calculează coeficientul;

(t-1) - an anterior anului de calcul;

Incas. an (t-1) - total încasări aferente veniturilor fiscale locale (venituri fiscale din care se scad cotele defalcate şi sumele defalcate) realizate la finele anului anterior anului de calcul.

b) Se calculează trimestrial Estimatul anual (EVfI) din venituri fiscale locale (venituri fiscale din care se scad cotele defalcate şi sumele defalcate), după următoarea formulă de calcul:

unde:

n - trimestrul de referinţă (I, II sau III) în care se face estimarea;

? Incas. trim. i an (t) - încasările trimestriale cumulate aferente veniturilor fiscale locale din care se scad cotele defalcate şi sumele defalcate realizate până la finele trimestrului la care se calculează Estimatul (EvfI);

(t) - anul de calcul al Estimatului anual (EvfI) din venituri fiscale;

Explicaţie:

Estimatul anual (EvfI) din venituri fiscale locale (venituri fiscale din care se scad cotele defalcate şi sumele defalcate), care are probabilitatea cea mai mare de realizare în anul curent (t) având în vedere istoricul încasărilor din anul anterior (t-1).

Indicatori

Nr. crt.

Cheltuieli

1.

Rigiditatea cheltuielilor se determină ca raport procentual între plăţile aferente cheltuielilor de personal şi total plăţi

2.

Ponderea plăţilor din secţiunea de funcţionare în total plăţi (Se calculează trimestrial.)

3.

Ponderea plăţilor din secţiunea de dezvoltare în total plăţi (Se calculează trimestrial.)

4.

Ponderea serviciului datoriei publice locale în plăţi totale efectuate (Se calculează anual.)

5.

Deficitul (excedentul) secţiunii de funcţionare determinat conform Legii nr. 273/2006, cu modificările şi completările ulterioare (Se calculează trimestrial.)

6.

Deficitul (excedentul) secţiunii de dezvoltare determinat conform Legii nr. 273/2006, cu modificările şi completările ulterioare (Se calculează trimestrial.)

Nr. crt.

Plăţi restante

1.

Total plăţi restante înregistrate la sfârşitul perioadei de raportare, din care:

2.

sub 30 de zile

3.

peste 30 de zile

4.

peste 90 de zile

5.

peste 120 de zile

6.

către furnizori, creditorii din operaţii comerciale

7.

faţă de bugetul general consolidat

8.

faţă de salariaţi

9.

împrumuturi nerambursate la scadenţă

10.

dobânzi restante

ANEXA Nr. 31)

JUDEŢUL...............

Unitatea administrativ-teritorială.................

Formular |11|

METODOLOGIA

privind macheta de aprobare a bugetului general consolidat al unităţii/subdiviziunii administrativ-teritoriale pe anul.................

- mii lei -

Cod

rând

Bugetul local

Bugetul instituţiilor publice finanţe

din venituri proprii si subvenţii din bugetul local

Bugetul institutiilor

publice finanţate

integral din venituri

proprii

Bugetul împrumuturilor

Bugetul fondurilor nerambursabile

Total

Transferuri

intra bugete")

(se scad)

Total buget        general

externe

interne

A

0

1

2

3

4

5

6

7 = 1+2+3+4+5*5

8

9=7-3

VENITURI TOTAL (rd.02+18+19+20+23)

01

Venituri curente   (rd.03+17)

02

Venituri fiscale (rd.04+08+09+10+11+16)

03

Impozit pe venit, profit si casliguri din capital da la persoane juridica din care:

04

Impozit pe profil

05

Impozit pe venit, profit si câştiguri din capital de la persoane fizice (rd 07+ rd.06).   din care:

06

Impozitul pe veniturile din transferul proprietăţilor imobiliare din patrimoniul personal *)

07

Cote si sume defalcate din impozitul pe venit

08

Alte impozite pe venit, profit si câştiguri din capital

09

Impozite si taxe pe proprietate

10

Impozite si taxe pe bunuri si servicii   (rd.12 la rd.15)

11

Sume defalcate din TVA

12

Alte impozite si laxe generale pe bunuri si servicii

13

Taxa pe servicii specifice

14

Taxe pe utilizarea bunurilor, autorizarea utilizării bunurilor sau pe desfăşurarea de activitati

15

Alte impozite si taxe fiscale

16

Venituri nefiscale

17

Venituri din capital

18

Operaţiuni financiare

19

Subvenţii (rd.21+22)

20

Subvenţii de la bugetul de stat

21

Subvenţii de la alte administratii

22

1) Anexa nr. 3 este reprodusă în facsimil.

- mii lei -

Cod

rând

Bugetul local

Bugetul instituţiilor publice finanţate

din venituri proprii si subvenţii din bugetul tocai

Bugetul institutiilor

publice finanţate

integral din venituri

proprii

Bugetul împrumuturilor

Bugetul fondurilor

externe nerambursare

Total

Transferuri

Intre bugete**)

(se scad)

Total buget        general

externe

interne

A

0

1

2

3

4

5

6

7 = 1+2+3+4+5+6

8

9=7-3

Sume primite de la UE în contul plaţilor efectuate

23

CHELTUIELI TOTAL (rd.25+35+36+39+41)

24

Cheltuieli curente   (rd.26 la rd.35)

25

Cheltuieli de personal

26

Bunuri si servicii

27

Dobânzi

28

Subvenţii

29

Fonduri de rezerva

30

Transferuri intre unilati ala administraţiei publice

31

Alte transferuri

32

Proiacte cu finanţare din Fonduri externe nerambursare postaderare

33

Asistenta sociala

34

Alte cheltuieli

35

Cheltuieli de capital

36

Operaţiuni financiare (rd .37+38)

37

Imprumuturi acordate

38

Rambursai de credite externe si interne

39

Plaţi efectuate în anii precedent şi recuperate in anul curent

40

Rezerve

41

EXCEDENT( + ) /DEFlClT(-) 1)  (rd.01-rd24)

42

PE CAPITOLE:

43

Autorităţi publice si acţiuni axterne

44

Secţiunea de funcţionare

45

Secţiunea de dezvoltare

46

Alte servicii publice generale

47

Secţiunea de funcţionare

48

Secţiunea de dezvoltare

49

Tranzacţii privind datoria publica şi împrumuturi

50

Secţiunea de funcţionare

51

Secţiunea de dezvoltare

52

Transferuri cu caracter general intre diferite nivele ale administraţiei

53

Secţiunea de funcţionare

54

Secţiunea de dezvoltare

55

Apărare

56

Secţiunea de funcţionare

57

Secţiunea de dezvoltare

58

Ordine publica si siguranţa naţionala

59

Secţiunea de funcţionare

60

Secţiunea de dezvoltare

61

Invatamant

62

Secţiunea de funcţionare

63

Secţiunea de dezvoltare

64

Sanatate

65

Secţiunea de funcţionare

66

Secţiunea de dezvoltare

67

Cultura, recreere si religie

68

- mii lei -

Cod

rând

Bugetul local

Bugetul instituţiilor publice finanţate

din venituri proprii si subvenţii din bugetul local

Bugetul institutiilor

publice finanţate

integral din venituri

proprii

Bugetul împrumuturilor

Bugetul fondurilor

externe nerambursare

Total

Transferuri

intre bugete**)

(se scad)

Total buget        general

externe

interne

A

0

1

2

3

4

5

6

7 = 1+2+3+4+5+6

8

9=7-3

Secţiunea de funcţionare

69

Secţiunea de dezvoltare

70

Asigurări si asistenta sociala

71

Secţiunea de funcţionare

72

Secţiunea de dezvoltare

73

Locuinţe, servicii si dezvoltare publica

74

Secţiunea de funcţionare

75

Secţiunea de dezvoltare

76

Protecţia mediului

77

Secţiunea de funcţionare

78

Secţiunea de dezvoltare

79

Acţiuni generale economice, comerciale si de munca

80

Secţiunea de funcţionare

81

Secţiunea de dezvoltare

82

Combustibtii si energie

83

Secţiunea de funcţionare

84

Secţiunea de dezvoltare

85

Agricultura, silvicultura, piscicultura si vânătoare

56

Secţiunea de funcţionare

87

Secţiunea de dezvoltare

88

Transporturi

89

Secţiunea de funcţionare

90

Secţiunea de dezvoltare

91

Alte acţiuni economice

92

Secţiunea de funcţionare

93

Secţiunea de dezvoltare

94

1) deficit finanţat din excedentul anilor precedenţi

*) Numai restante din anii precedenţi

**) Se înscriu transferurile de sume dintre bugetele care compun bugetul general centralizat

ORDONATOR PRINCIPAL DE CREDITE

......................................................................


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 2651/2010

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 2651 din 2010
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 2651/2010
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu