Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

Ordinul Nr.2041 din 24.09.2013

privind stabilirea procedurii de avizare a solicitărilor de ocupare a posturilor vacante din unităţile de asistenţă socială prevăzute la art. 1 alin. (2) lit. d) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 77/2013 pentru stabilirea unor măsuri privind asigurarea funcţionalităţii administraţiei publice locale, a numărului de posturi şi reducerea cheltuielilor la instituţiile şi autorităţile publice din subordinea, sub autoritatea sau în coordonarea Guvernului ori a ministerelor
ACT EMIS DE: Ministerul Muncii, Familiei, Protectiei Sociale si Persoanelor Varstnice
ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 647 din 22 octombrie 2013



SmartCity1

Având în vedere:prevederile art. 5 alin. (4) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 77/2013 pentru stabilirea unor măsuri privind asigurarea funcţionalităţii administraţiei publice locale, a numărului de posturi şi reducerea cheltuielilor la instituţiile şi autorităţile publice din subordinea, sub autoritatea sau în coordonarea Guvernului ori a ministerelor;

precizările pentru aplicarea prevederilor Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 77/2013, publicate de Ministerul Dezvoltării Regionale şi Administraţiei Publice şi Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici,în temeiul art. 12 din Hotărârea Guvernului nr. 10/2013 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Muncii, Familiei, Protecţiei Sociale şi Persoanelor Vârstnice, cu modificările şi completările ulterioare, al art. 10 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 34/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Finanţelor Publice, cu modificările şi completările ulterioare, şi al art. 15 alin. (31) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 96/2012 privind stabilirea unor măsuri organizatorice în cadrul administraţiei publice centrale şi pentru modificarea unor acte normative, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 71/2013, cu modificările şi completările ulterioare, ministrul muncii, familiei, protecţiei sociale şi persoanelor vârstnice, viceprim-ministrul, ministrul finanţelor publice, şi ministrul delegat pentru buget emit următorul ordin: Articolul 1(1) Nota prevăzută la art. 5 alin. (4) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 77/2013 pentru stabilirea unor măsuri privind asigurarea funcţionalităţii administraţiei publice locale, a numărului de posturi şi reducerea cheltuielilor la instituţiile şi autorităţile publice din subordinea, sub autoritatea sau în coordonarea Guvernului ori a ministerelor, denumită în continuare Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 77/2013, se iniţiază de către Ministerul Muncii, Familiei, Protecţiei Sociale şi Persoanelor Vârstnice şi Ministerul Finanţelor Publice numai pentru posturile din unităţile de asistenţă socială finanţate din capitolul bugetar „Asigurări şi Asistenţă socială“.
(2) În vederea obţinerii avizului prevăzut la alin. (1), ordonatorul principal de credite al bugetului local întocmeşte o solicitare şi o notă justificativă pentru motivarea necesităţii posturilor vacante, conform prevederilor prezentului ordin.(3) Nota justificativă prevăzută la alin. (2) va conţine date privind tipul şi denumirea unităţii de asistenţă socială, numărul şi categoriile de funcţii aferente posturilor vacante pentru care se solicită avizul, motivarea nevoii de ocupare a acestora, iar în cazul serviciilor sociale cu sau fără personalitate juridică vor fi incluse informaţii referitoare la categoriile de beneficiari cărora li se adresează, capacitatea şi numărul de beneficiari existent în luna anterioară depunerii solicitării şi descrierea succintă a activităţilor desfăşurate.(4) Ordonatorul principal de credite al bugetului local răspunde de corectitudinea şi realitatea datelor înscrise în solicitare şi în nota justificativă pentru motivarea necesităţii posturilor vacante. Articolul 2(1) Se aprobă modelul solicitării, prevăzută la art. 1, conform anexei care face parte integrantă din prezentul ordin.(2) Solicitarea întocmită de ordonatorul principal de credite al bugetului local, însoţită de nota justificativă şi copia statului de funcţii, aprobat prin hotărâre a consiliului judeţean/consiliului local/Consiliului General al Municipiului Bucureşti cu menţiunea „conform cu originalul“, se depune, o dată pe lună, până pe data de 10 a lunii, la agenţia judeţeană pentru plăţi şi inspecţie socială, respectiv a Municipiului Bucureşti, denumită în continuare agenţie teritorială, pentru obţinerea avizului acesteia.(3) Agenţia teritorială avizează solicitarea cu privire la conformitatea/oportunitatea cu funcţiile aprobate prin statul de funcţii a posturilor vacante pentru care se solicită avizul.(4) Solicitarea avizată favorabil/nefavorabil, însoţită de motivarea avizului nefavorabil, după caz, precum şi de nota justificativă, se transmite ordonatorului principal de credite al bugetului local, în termen de 5 zile lucrătoare de la înregistrare. Articolul 3 (1) Solicitarea întocmită de ordonatorul principal de credite al bugetului local şi avizată de agenţia teritorială se depune, o dată pe lună, până pe data de 25 a lunii, la administraţia judeţeană a finanţelor publice/direcţia generală regională a finanţelor publice, pentru obţinerea avizului acesteia. Solicitările se analizează în ordinea înregistrării lor la administraţia judeţeană a finanţelor publice/direcţia generală regională a finanţelor publice.(2) Administraţia judeţeană a finanţelor publice/Direcţia generală regională a finanţelor publice, după caz, avizează solicitarea numai pentru următoarele date:a)corectitudinea sumelor înscrise în coloanele 5-7 din solicitare; b)corelaţia: col. 6 </ = col. 5 din solicitare; c)corelaţia: col. 7 + col. 8 X număr de luni rămase de plată până la sfârşitul anului + col. 9 (rândul C) +col. 10 (rândul C) </ = col. 6 din solicitare. (3) Solicitarea avizată favorabil/nefavorabil însoţită de motivarea avizului nefavorabil, după caz, se comunică ordonatorului principal de credite al bugetului local. Articolul 4(1) Solicitarea avizată favorabil conform art. 2 şi 3, însoţită de nota justificativă, se transmite de către ordonatorul principal de credite la Ministerul Muncii, Familiei, Protecţiei Sociale şi Persoanelor Vârstnice la adresa poştală str. Dem. I. Dobrescu nr. 2-4, sectorul 1, Bucureşti, şi în format electronic, la adresa de e-mail asistentasociala@mmuncii.ro, până în ultima zi lucrătoare a fiecărei luni.(2) În format electronic se transmit solicitarea în fişier de tip Excel şi nota justificativă în fişier de tip Word. Articolul 5 (1) Pe baza solicitării şi notei justificative transmise în condiţiile art. 4 alin. (1), Ministerul Muncii, Familiei, Protecţiei Sociale şi Persoanelor Vârstnice întocmeşte o situaţie centralizatoare la nivel naţional a posturilor vacante pentru care se solicită ocuparea, precum şi nota în vederea emiterii avizului Guvernului, pe care le transmite spre avizare Ministerului Finanţelor Publice.(2) Ministerul Finanţelor Publice avizează situaţia centralizatoare prevăzută la alin. (1) din punct de vedere al încadrării în plafonul cheltuielilor de personal, aprobat potrivit legii.(3) Ministerul Muncii, Familiei, Protecţiei Sociale şi Persoanelor Vârstnice, împreună cu Ministerul Finanţelor Publice, înaintează Guvernului documentele prevăzute la alin. (1), în vederea emiterii avizului. Articolul 6Avizul prevăzut la art. 5 alin. (3) se comunică ordonatorilor principali de credite ai bugetelor locale, în termen de 10 zile lucrătoare de la înregistrarea acestuia la Ministerul Muncii, Familiei, Protecţiei Sociale şi Persoanelor Vârstnice. Articolul 7 (1) De la primirea avizului favorabil prevăzut la art. 6, unităţile/subdiviziunile administrativ-teritoriale au dreptul să înceapă procedura legală pentru ocuparea posturilor vacante ce fac obiectul comunicării.(2) În cazul posturilor aferente categoriei funcţiei publice, procedura legală pentru ocuparea posturilor vacante demarează după obţinerea avizului Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici. Articolul 8Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. Ministrul muncii, familiei, protecţiei sociale şi persoanelor vârstnice, Mariana Câmpeanu Viceprim-ministru, ministrul finanţelor publice, Daniel Chiţoiu Ministrul delegat pentru buget, Liviu Voinea ANEXĂUnitatea/Subdiviziunea administrativ-teritorială Cod fiscal ........ ......... Date de contact: tel./fax/mail/adresa Persoană de contact :........ ........... SOLICITARE pentru obţinerea avizului prevăzut la
art. 5 alin. (4) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 77/2013 pentru stabilirea unor măsuri privind asigurarea funcţionalităţii administraţiei publice locale, a numărului de posturi şi reducerea cheltuielilor la instituţiile şi autorităţile publice din subordinea, sub autoritatea sau în coordonarea Guvernului ori a ministerelor pentru posturile din unităţile de asistenţă socială

Categoria posturilor vacante Nr. posturi aprobate prin H.C.L./H.C.J., conform statului de funcţii Nr. posturi aprobate şi ocupate Nr. posturi aprobate vacante Posturi vacante pentru care se solicită avizul Plafon aprobat conform deciziei AJFP/DGRFP (lei)*) Total cheltuieli de personal aprobate în buget (lei)*) Plăţi efectuate la cheltuieli de personal până la sfârşitul lunii anterioare celei pentru care se solicită avizul (lei) *) Medie lunară plăţi efectuate (lei) Necesar de cheltuieli de personal până la sfârşitul anului aferente posturilor vacante pentru care AJFP/DGRFP a acordat aviz favorabil**) Necesar de cheltuieli de personal până la sfârşitul anului pentru posturile vacante ce fac obiectul solicitării avizului Guvernului (lei)
0 1 2 3 = 1–2 4 < = 3 5 6 7 8 = 7/nr. luni aferente plăţilor 9 10
A. Funcţii publice x x x x x
B. Personal contractual x x x x x
Total x x x x x
C. Informaţii privind cheltuielile de personal x x x x

Întocmit Ordonator principal de credite al bugetului local, ........ ................ ................ ................ ............... Avizat AJPIS Avizat AJFP/DGRFP NOTĂ: Datele din coloanele 1-4 se completează la rândurile A şi B, datele din coloanele 5-9 se completează numai la rândul C, iar datele din coloana 10 se completează pentru toate rândurile. *) Reprezintă totalul cheltuielilor de personal prevăzute la titlul 10 „Cheltuieli de personal“ la nivelul unităţii administrativ-teritoriale. **) Necesarul se estimează pentru toate posturile vacante de la nivelul unităţii administrativ-teritoriale pentru care AJFP/DGRFP a acordat aviz favorabil pentru ocupare conform Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 77/2013 şi nu au fost ocupate efectiv până la data prezentei solicitări.


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 2041/2013

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 2041 din 2013
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 2041/2013
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu