Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

Ordinul Nr.1891 din 06.06.2013

privind aprobarea Instrucţiunilor pentru scăderea din evidenţa contabilă a valorii pagubelor produse în gospodăriile agrozootehnice din sistemul administraţiei penitenciare prin calamităţi naturale şi boli transmisibile ale animalelor
ACT EMIS DE: Ministerul Justitiei
ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 572 din 09 septembrie 2013




Văzând Referatul privind aprobarea Instrucţiunilor pentru scăderea din evidenţa contabilă a valorii pagubelor produse în gospodăriile agrozootehnice din sistemul administraţiei penitenciare prin calamităţi naturale şi boli transmisibile ale animalelor,în conformitate cu pct. 2.1.6.3. „Scăderea din gestiune a stocurilor“ din Normele metodologice privind organizarea şi conducerea contabilităţii instituţiilor publice, Planul de conturi pentru instituţiile publice şi instrucţiunile de aplicare a acestuia, aprobate prin Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 1.917/2005, cu modificările şi completările ulterioare, având în vedere Ordinul ministrului justiţiei nr. 963/C/2005*) „Norme privind organizarea, conducerea şi funcţionarea gospodăriilor agrozootehnice înfiinţate în unităţile din subordinea Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor“,*) Ordinul ministrului justiţiei nr. 963/C/2005 nu a fost publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I.în temeiul art. 13 din Hotărârea Guvernului nr. 652/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Justiţiei, cu modificările şi completările ulterioare,ministrul justiţiei emite următorul ordin: Articolul 1Se aprobă Instrucţiunile pentru scăderea din evidenţa contabilă a valorii pagubelor produse în gospodăriile agrozootehnice din sistemul administraţiei penitenciare prin calamităţi naturale şi boli transmisibile ale animalelor, prevăzute în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin. Articolul 2Administraţia Naţională a Penitenciarelor şi unităţile subordonate vor lua măsuri pentru îndeplinirea dispoziţiilor prezentului ordin. Articolul 3La data intrării în vigoare a prezentului ordin se abrogă orice alte dispoziţii contrare noii reglementări propuse. Articolul 4Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. p. Ministrul justiţiei, Florin Aurel Moţiu, secretar de stat
ANEXĂINSTRUCŢIUNI pentru scăderea din evidenţa contabilă a valorii pagubelor produse în gospodăriile agrozootehnice din sistemul administraţiei penitenciare prin calamităţi naturale şi boli transmisibile ale animalelor Articolul 1Valoarea pagubelor produse prin calamităţi naturale şi boli transmisibile ale animalelor în gospodăriile agrozootehnice ale unităţilor din sistemul administraţiei penitenciare se scade din evidenţa contabilă a acestor unităţi potrivit procedurii reglementate prin prezentele instrucţiuni. Articolul 2Sunt considerate pagube produse de calamităţi naturale şi, respectiv, de boli transmisibile ale animalelor: a)pierderile de recoltă produse prin acţiunea, pe areale extinse, a unor fenomene naturale, cum sunt: inundaţii, grindină, îngheţ, ploi abundente, vânt puternic, secetă excesivă, incendii şi alte asemenea fenomene; b)pierderile de animale produse ca urmare a unor boli transmisibile ale animalelor şi a unor fenomene naturale, cum sunt: inundaţii, cutremure, incendii datorate descărcărilor electrice, geruri extreme, precum şi alte asemenea fenomene. Articolul 3 (1) Conducerea unităţii penitenciare va informa, în termen de 24 de ore de la producerea fenomenului, conducerea Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor despre apariţia calamităţilor naturale sau a bolilor transmisibile ale animalelor.(2) În cazul apariţiei de boli transmisibile ale animalelor, conducerea unităţii penitenciare va anunţa imediat, prin orice modalitate de comunicare, direcţia sanitar-veterinară şi pentru siguranţa alimentelor judeţeană, respectiv a municipiului Bucureşti. Articolul 4 (1) În vederea scăderii din evidenţa contabilă a valorii pagubelor produse în gospodăriile agrozootehnice din sistemul Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor prin calamităţi naturale şi boli transmisibile ale animalelor, la nivelul fiecărei unităţi penitenciare se constituie, prin decizie, o comisie formată din următorii membri: preşedinte, un reprezentant al compartimentului economico-administrativ, reprezentanţi ai compartimentelor logistic şi ai compartimentului contabil şi un inginer sau tehnician agronom, respectiv medic ori tehnician veterinar.(2) Comisia de constatare a pierderilor de producţie şi de stabilire a valorii pagubelor produse de calamităţi naturale/boli transmisibile ale animalelor are următoarele atribuţii:a)întocmeşte Actul de constatare iniţială a pierderilor din calamităţi provocate de acţiunea factorilor naturali, conform anexei nr. 1, şi, respectiv, Actul de moarte - dispariţie şi sacrificare de necesitate a animalelor, conform anexei nr. 4, ca urmare a cercetării la faţa locului; b)solicită Administraţiei Naţionale de Meteorologie certificarea factorului natural care a determinat calamitatea; c)sesizează celelalte instituţii competente potrivit legii în vederea certificării faptului că pagubele sunt produse ca urmare a unor calamităţi naturale, respectiv boli transmisibile ale animalelor; d)efectuează procedurile necesare determinării procentului de distrugere a culturilor; e)întocmeşte Baza de calcul pentru determinarea pierderilor financiare, după încheierea ciclului de producţie în sectorul vegetal sau pe baza documentelor de gestiune şi sanitar-veterinare în sectorul zootehnic; f)întocmeşte Procesul-verbal de constatare şi stabilire a pierderilor din calamităţi provocate de acţiunea factorilor naturali, conform anexei nr. 2, în baza următoarelor documente:

Actul de constatare iniţială a pierderilor din calamităţi provocate de acţiunea factorilor naturali, conform anexei nr. 1;

Baza de calcul pentru determinarea pierderilor financiare, conform anexei nr. 3;

adresa primită de la Administraţia Naţională de Meteorologie; g)întocmeşte, pentru sectorul zootehnic, după primirea actului de stingere oficială a bolii, o notă de informare asupra apariţiei, evoluţiei şi stingerii bolii, la care se anexează Baza de calcul pentru determinarea pierderilor financiare şi documentele oficiale emise de direcţia sanitar-veterinară şi pentru siguranţa alimentelor judeţeană, conform legislaţiei sanitar-veterinare în vigoare; h)înaintează conducerii unităţii spre aprobare/avizare documentele justificative. (3) În condiţiile în care valoarea pagubei depăşeşte plafonul valoric ce este aprobat de către ordonatorul terţiar de credite, conform art. 5, conducerea unităţii penitenciare avizează documentaţia şi o înaintează conducerii Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor spre aprobare sau avizare.(4) Pentru culturile şi plantaţiile agricole la care daunele nu depăşesc 20% din producţia planificată, comisia de constatare a pierderilor de producţie şi de stabilire a valorii pagubelor produse de calamităţi naturale/boli transmisibile ale animalelor din unitate poate propune recalcularea preţului de cost, dacă acest cost nu depăşeşte preţul de pe piaţa liberă.(5) Pentru culturile şi plantaţiile agricole la care daunele depăşesc 20% din producţia planificată, comisia de constatare a pierderilor de producţie şi de stabilire a valorii pagubelor produse de calamităţi naturale/boli transmisibile ale animalelor din unitate propune scăderea din evidenţa contabilă a unităţii a valorii pagubelor rezultate din calamităţi naturale. Articolul 5 (1) În sistemul administraţiei penitenciare, competenţa pentru aprobarea scăderii din evidenţa contabilă a valorii pagubelor revine:a)ordonatorului terţiar de credite, până la limita plafonului valoric de 8.000 lei; b)ordonatorului secundar de credite, până la limita plafonului valoric de 20.000 lei; c)ordonatorului principal de credite, pentru pagube ce depăşesc plafonul valoric de 20.000 lei. (2) Aprobarea scăderii din evidenţa contabilă a valorii pagubelor produse este dispusă de ordonatorul de credite prin decizie sau ordin, după caz.(3) În condiţiile în care valoarea pagubelor depăşeşte plafonul valoric ce poate fi aprobat de către ordonatorul secundar de credite, conducerea Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor avizează documentele justificative şi le înaintează spre aprobare ordonatorului principal de credite. Articolul 6Administraţia Naţională a Penitenciarelor verifică şi analizează documentele justificative privind pierderile de producţie şi stabilirea valorii pagubelor, transmise de unităţile subordonate. Articolul 7Anexele nr. 1-4 fac parte integrantă din prezentele instrucţiuni. ANEXA Nr. 1la instrucţiuni MINISTERUL JUSTIŢIEI ADMINISTRAŢIA NAŢIONALĂ A PENITENCIARELOR

Penitenciarul ........ ........... Director unitate,
Nr. .......... din ................ ........ .............

ACT de constatare iniţială a pierderilor din calamităţi provocate de acţiunea factorilor naturali Comisia, constituită conform Deciziei de zi pe unitate nr. ........ ........ ......... din ........ ................ ........ ........, compusă din: 1. ........ ................ ................ ................ ........., reprezentant al compartimentului economico-administrativ - preşedinte; 2. ........ ................ ................ ................ ........., reprezentant al compartimentului logistic - membru; 3. ........ ................ ................ ................ ........., reprezentant al compartimentului contabil - membru; 4. ........ ................ ................ ........ ..............., reprezentant de specialitate (inginer sau tehnician agronom, medic sau tehnician veterinar) - membru În urma efectuării măsurătorilor, comisia a constatat următoarele:

Cultura de ........ ................ .........., înfiinţată pe suprafaţa de ................ ha, a fost calamitată în proporţie de .............%.

Pierderile de producţie au fost provocate de ........ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ........... .Comisia propune următoarele măsuri: a)înlocuirea culturii calamitate cu cultura de ........ ..........., în suprafaţă de ....... ha, până la data de ............, prin executarea următoarelor lucrări: ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ .........; b)menţinerea culturii sub observaţie ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ...........; c)completarea cantităţilor de produse agricole distruse, prin acţiunea de ........ ................ ................ ................ ..............; d)alte propuneri: ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ........ .Membrii comisiei ........ ........ ........... ........ ........ ........... ........ ........ ........... ........ ........ ........... Semnături ........ ................ ......... ........ ................ ......... ........ ................ ......... ........ ................ ......... ANEXA Nr. 2la instrucţiuni MINISTERUL JUSTIŢIEI ADMINISTRAŢIA NAŢIONALĂ A PENITENCIARELOR Penitenciarul ........ ........... Nr. .......... din ................

Se aprobă.
Ordonator de credite,
........ ................ ...........

PROCES-VERBAL nr. ............ din .............. de constatare şi stabilire a pierderilor din calamităţi provocate de acţiunea factorilor naturali Încheiat astăzi, ............. Comisia, constituită conform Deciziei de zi pe unitate nr. ........ ................ ......... din ........ ................ .........., compusă din: 1. ........ ................ ................ ................ .........., reprezentant al compartimentului economico-administrativ - preşedinte; 2. ........ ................ ................ ................ .........., reprezentant al compartimentului logistic - membru; 3. ........ ................ ................ ................ .........., reprezentant al compartimentului contabil - membru; 4. ........ ................ ................ ................ .........., reprezentant de specialitate (inginer sau tehnician agronom, medic ori tehnician veterinar) - membru Ne-am întrunit pentru constatarea şi stabilirea pierderilor din calamităţi provocate de ........ ........ ......... . 1. La data de ............ s-a constatat că suprafaţa de ........ cultivată cu .............. a fost calamitată în proporţie de .......%, cultura prezentându-se astfel: ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ .......... . Producţia medie planificată la această cultură a fost de ........ ................ ................ ................ ................ ........ ............... . 2. În urma verificării documentelor primare existente s-a constatat că la această cultură, până la momentul producerii evenimentului, s-au efectuat următoarele lucrări:

lucrări de pregătire a terenului efectuate până la însămânţare (plantare): ........ ................ ................ ................ ................... ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ............. ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ..............;

însămânţarea (plantarea) suprafeţei de ...... ha, care s-a efectuat în perioada ........ ................ ................ ........ ...............;

lucrări de îngrijire aplicate: ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ...............;

alte lucrări efectuate: ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ............. .3. În momentul când s-a produs calamitatea, stadiul de vegetaţie şi de dezvoltare a plantelor se prezenta astfel: ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ............... ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ .......... . 4. Împrejurările şi intensitatea factorilor care au produs calamitarea culturii: ........ ................ ................ ................ .......... . 5. În urma efectuării măsurătorilor pentru determinarea procentului de distrugere a culturii evaluate, s-a constatat că faţă de un număr mediu, normal, de .......... plante/ha (mp), un număr de ........ plante/ha (mp) sunt sănătoase şi un număr de ......... plante/ha (mp) sunt distruse. De asemenea, un număr de ........ plante/ha (mp) sunt distruse din alte cauze. Rezultă că pe suprafaţa afectată de calamitate se înregistrează o pierdere de producţie faţă de plan în proporţie de .....%, reprezentând o pierdere totală de producţie de ............ kg. Din pierderea totală, comisia stabileşte că ......% se diminuează pentru neaplicarea măsurilor agrotehnice şi alte cauze subiective, iar pierderea din cauza calamităţilor este de .....%, ceea ce reprezintă o pierdere de producţie de ............. kg. 6. În urma încheierii ciclului de producţie s-a obţinut o cantitate de ............. kg, în valoare de ............. lei (pct. 8 din baza de calcul prevăzută în anexa nr. 3 la instrucţiuni), reprezentând un procent de pierdere de ......... % faţă de totalul cheltuielilor efectuate în valoare de ............ lei (pct. 7 din baza de calcul prevăzută în anexa nr. 3 la instrucţiuni). Comisia propune scăderea din evidenţa contabilă, în contul statului, a cheltuielilor de producţie în valoare de .............. lei, conform bazei de calcul anexate la prezentul proces-verbal. La prezentul proces-verbal s-au anexat următoarele acte: ........ ................ ................ ................ ................ ........ ............. ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ............. ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ .......... . Drept care s-a încheiat prezentul proces-verbal în două exemplare, respectându-se întocmai Instrucţiunile pentru scăderea din evidenţa contabilă a valorii pagubelor produse în gospodăriile agrozootehnice din sistemul administraţiei penitenciare prin calamităţi naturale şi boli transmisibile ale animalelor.

Membrii comisiei
(semnăturile)
........ ...........
........ ...........
........ ...........
........ ...........

ANEXA Nr. 3la instrucţiuni MINISTERUL JUSTIŢIEI ADMINISTRAŢIA NAŢIONALĂ A PENITENCIARELOR Penitenciarul ........ ........ ............

Nr. .......... din .............. Director unitate,
........ ........ ........

BAZĂ DE CALCUL pentru determinarea pierderilor financiare La culturile de ........ ..............., până la data de ........ ..........., când s-a constatat calamitatea, s-au avut în vedere următoarele: 1. Suprafaţa calamitată ........ ................ ........ ......... ha 2. Cheltuieli materiale ........ ................ ........ ........... lei, din care:

sămânţă ........ ................ ................ ........ .......... lei

îngrăşăminte ........ ................ ................ ............ lei

carburanţi ........ ................ ................ ........ ........ lei

alte materiale ........ ................ ................ ........... lei3. Cheltuieli cu lucrările mecanice ........ ........ ......... lei 4. Cheltuieli cu forţa de muncă (inclusiv salariile specialiştilor) ............... lei 5. Cheltuieli indirecte ........ ................ ........ ............ lei 6. Alte cheltuieli ........ ................ ................ ............ lei 7. Total cheltuieli (2 + 3 + 4 + 5 + 6) ........ ............... lei 8. Venituri realizate ........ ................ ........ ............... lei 9. Valoarea pierderilor din calamităţi (7 – 8) ............ lei 10. Procent de pierdere (9 : 7) .......... % Membrii comisiei ........ ........ ......... ........ ........ ......... ........ ........ ......... ........ ........ ......... Contabil, ........ ........ ........ ANEXA Nr. 4la instrucţiuni MINISTERUL JUSTIŢIEI ADMINISTRAŢIA NAŢIONALĂ A PENITENCIARELOR Unitatea ........ ........ ........

Directorul unităţii
........ ........ ........
(semnătura)

ACT de moarte - dispariţie şi sacrificare de necesitate a animalelor la data de ........ ........ ........ Astăzi, data de mai sus, au fost înregistrate următoarele mortalităţi (de animale)

Nr. crt. Specia/ Categoria Nr. matricol Sex Nr. capete Greutatea totală - kg - Preţ unitar - lei - Valoarea totală - lei - Produse recuperate Cauzele morţii, dispariţiei sau sacrificării de necesitate
cantitate cantitate cantitate
U.M U.M U.M
0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Preţ unitar (lei)
Valoarea recuperărilor (lei)
Medic veterinar
........ ........ ........
(semnătura şi parafa)

Comisia: 1. ........ ........ ........ 2. ........ ........ ........ 3. ........ ........ ........


COMENTARII la Ordinul 1891/2013

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 1891 din 2013
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Legea 241 2013
    Buna ziua, Acest lucru este de a informa publicul în general că suntem în prezent sa dea împrumut la o rată scăzută a dobânzii de 3%. Daca sunteti interesati in aplicarea pentru un împrumut, să completați cererea de mai jos. Pentru mai multe detalii contactati-ne acum prin: +2348073676763 sau email: anitaloanfirm@hotmail.com INFORMAȚII IMPRUMUTAT NECESARE Nume: Țară: sex: Varsta: Telefon: Suma necesară: Ocupația: Durata de împrumut: Cu respect. Mrs.Isa Anita
ANONIM a comentat Hotărârea 416 2014
    ce preturi naspa
ANONIM a comentat Ordin 117 2010
    -nu face diferenta clara intre deseuri metalice si materiale metalice pentru care ANPM stabileste autorizatii de mediu diferite.Astfel fiind,operatorii care gestioneaza deseuri metalice sunt asimilati cu operatorii care recupereaza deseuri metalice din aceste materiale metalice ori nemetalice cum sunt,deseurile radiologice:filme radiologice si solutii din care se recupereaza argintul- activitati ce nu sunt cautate de functionarii cu atributii de control in puncte de lucru autorizate cu autorizatie integrata de APM CI SUNT CAUTATE IN PUNCTE DE LUCRU NEAUTORIZATE UNDE NU EXISTA.MOTIV PENTRU CARE,RESTURILE DIN PROCESELE DE RECUPERARE A ARGINTULUI DIN FILME ORI SOLUTII SUNT DEVERSATE IN CANALIZARE.
ANONIM a comentat Decretul 111 1951
    Decretul 111 din 1951 este considerat abuziv sau nu?
ANONIM a comentat Decretul 463 2014
    Aici este o oportunitate pentru oricine care este în probleme financiare și cei care sunt în nevoie de un împrumut pentru orice motiv, vom oferi împrumuturi la o rată foarte rezonabil de 2%, oferim toate tipurile de credite pentru persoane fizice și companii, angajat sau șomer, toți cei care sunt în nevoie de asistență financiară sunt binevenite. Mulți suferă și au nevoie de ajutor pentru a îmbunătăți standardul lor de viață, mulți sunt șomeri și au nevoie de ajutor financiar pentru a începe o afacere, mulți au nevoie de asistență financiară pentru a șterge facturile și datoriile lor. Nu conteaza ce tip de împrumut care aveți nevoie și pentru orice motiv contactati-ne astăzi, aceasta este o oportunitate de aur la ușa ta pas, contactati-ne astăzi, prin e-mail ca davidpetersonloanfirm@outlook.com și de a lua împrumut de azi. Daca sunteti interesati intr-o împrumut, atunci pur și simplu să ne contactați prin e-mail nostru de mai jos. Nume: David Peterson E-mail: davidpetersonloanfirm@outlook.com
ANONIM a comentat Decretul 463 2014
    Aici este o oportunitate pentru oricine care este în probleme financiare și cei care sunt în nevoie de un împrumut pentru orice motiv, vom oferi împrumuturi la o rată foarte rezonabil de 2%, oferim toate tipurile de credite pentru persoane fizice și companii, angajat sau șomer, toți cei care sunt în nevoie de asistență financiară sunt binevenite. Mulți suferă și au nevoie de ajutor pentru a îmbunătăți standardul lor de viață, mulți sunt șomeri și au nevoie de ajutor financiar pentru a începe o afacere, mulți au nevoie de asistență financiară pentru a șterge facturile și datoriile lor. Nu conteaza ce tip de împrumut care aveți nevoie și pentru orice motiv contactati-ne astăzi, aceasta este o oportunitate de aur la ușa ta pas, contactati-ne astăzi, prin e-mail ca davidpetersonloanfirm@outlook.com și de a lua împrumut de azi. Daca sunteti interesati intr-o împrumut, atunci pur și simplu să ne contactați prin e-mail nostru de mai jos. Nume: David Peterson E-mail: davidpetersonloanfirm@outlook.com
ANONIM a comentat Decretul 463 2014
    Bună ziua, Sunteți în căutarea pentru un împrumut de afaceri, credit de nevoi personale, împrumut acasă, etc ..? Va oferim personale și de afaceri de împrumut la orice individ interesat la dobândă 2% de la 1 la 30 de ani. Nume: Data nașterii: Sex: Stare civilă: Adresa: Oraș: Țară: telefon: Suma de împrumut: Durata de împrumut: Venitul lunar net. Contactati-ne: creditsolutionhome@outlook.com
ANONIM a comentat Legea 3 1977
    legea a fost f.buna,dar dupa 1989 pensionandu-ma in anul 1991, s-au repectat prevederile de calcul,dar din martie 1991 prin trecerea la milioane nu s-au respectat prevederile art.7 din lege privin IMPRESCRIPTIA si prin legi neconstitutionale si aplicate retroactiv,legea 19/2000, s-au diminuat sumele din decizia de pensionare cu 1 la 100000 rezultand o pensie de 0,26 roni(tot lei) din 2619 lei in decizie, in prezent,aug.2014,primesc numai 50%,adic a 1335 lei,..Milu Bajenaru Valentin,Brasov
ANONIM a comentat Ordin 73 2014
    As dori un raspuns competent la urmatoarea situatie cu care ne confruntam de luni de zile fara nici un rezultat in afara debransarii de la electrica si ramanerii astfel si fara apa de consum curent . Fiica mea a divortat si a facut partaj imobiliar din mai 2009, drept pentru care s-a prezentat la sediul enel oras Pantelimon pentru schimbare titular contract, vechiul contract fiind pe numele fostului sot. Deoarece acesta nu a fost de acord si beneficiaza de ,,cunostinte ''la Enel si primarie, nu s-a putut face aceasta modificare. Precizez ca in urma partajului, din cele 2 proprietati vecine, una i-a revenit mie, iar una lui , ambele imobile fiind bransate inca de la constructia lor prin plata costurilor ca sot si sotie la vremea respectiva. Fiind primii care am facut bransamentul,ulterior pe acest bransament s-au mai bransat alte 5 imobile. Fostul sot nu a fost de acord ca ea sa ramana bransata pe vechiul bransament, iar Enel Pantelimon a facut un proiect de bransare din capatul celalalt al strazii, cu costuri exorbitante , depeste 125 milioanelei. Cum pot rezolva legal acest lucru ,deoarece el intre timp a reziliat contractul pentru imobilul meu si am fost debransata chiar a doua zi de la contorul meu . Enel refuza rebransarea decat in conditiile puse de el , cand eu am facut cerere doar de schimbare titular contract cum se face de regula in situatii de divort si partaj. Precizez ca ea a platit mereu consumul prin banca chiar daca nu e titular de contract, in baza contorului detinut la imobil . Datorita abuzurilor fostului sot care uzeaza de relatii la primaria Pantelimon si la toti furnizorii de utilitati din localitate, au fost taiate toate utilitatile si cu mari costuri mi-am facut contractele si bransamente gaze , chiar daca imobilul avea utilitati inca din 2006. Cum pot demonstra ca astfel se face o discriminare ,iar lipsa de curent electric produce pagube imense, fiind singura casa unde poate locui ? De o alta rebransare nici nu poate fi vorba deoarece nu detin banii necesari si nici nu-i vad rostul atata timp cat bransarea s-a facut cu banii nostri in 1996 ca sot si sotie ,iar pentru rebransare la gaze am imprumutat banii sa platesc cca 60 milioane lei , deoarece aici nu aveam contor separat, si s-a facut in mai bine de 5luni . Astept sa-mi dati un sfat pe mail deoarece suntem disperati ca nu se poate rezolva decat cu aceste costuri propuse prin proiect. Putem demonstra cu acte si raspunsurile primite de la toate forurile,ENEL inclusiv de la ANRE , care a gasit ca solutia data de Enel Pantelimon jud Ilfov aste singura legala si ca trebuie sa platesc peste 125 milioane lei pentru a avea current electric si apa de consum . Datorita acestei situatii, in casa si curte nu mai poate locui nici macar un caine , iar cei care fac legea doar pentru ei jubileaza. Ne punem mari sperante in rezolvarea legala a acestei situatii, am citit toate legile in acest domeniu , nu am gasit o explicatie anume ,si nici chiar debransarea nu s-a facut dupa 21 zile cum este legal, ci doar dupa o zi , ca sa ne arate cine este mai puternic. Asteptam cu mare nerabdare o solutie in aceste abuzuri facute doar pentru capriciile fostului sot care ne-a demonstrat ca pana acum el face ce doreste doar ca sa ne hartuiasca si sa ne ameninte cu diverse , inclusiv cu arme. Cu multumiri pentru raspunsul care speram sa-l primim cat mai curand,
ANONIM a comentat Decretul 153 1970
    pai cum sa nu existe comentariu??? -Unde e atitudinea cetateneasca???Cand umbla in tara fel si fel de gasti de "infractori",interlopi !!!!!cum ar fi in P.Neamt niste jigodii de cica minori care fura,ataca si-n plina zi pe bietii oameni,femei neajutorate etc,iar interlopii isi fac de cap;degeaba exista atatea "politii":politie locala,jandarmerie,politie judet,SRI,etc Luati atitudine fratilor!!!!!!!!!!Faceti odata ceva!!!!!!!!!!!Sa se vada ceva !!!!Nu asteptati numai recompense.Ca nici cetateanu nu poate lua atitudine daca aceste structuri nu ia initiativa!!!Nici primaria nu misca nimic!!!
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 1891/2013
Business Directory Directories Codul fiscal actualizat 2012 Coduri postale Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu