Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

Ordinul Nr.1891 din 06.06.2013

privind aprobarea Instrucţiunilor pentru scăderea din evidenţa contabilă a valorii pagubelor produse în gospodăriile agrozootehnice din sistemul administraţiei penitenciare prin calamităţi naturale şi boli transmisibile ale animalelor
ACT EMIS DE: Ministerul Justitiei
ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 572 din 09 septembrie 2013




Văzând Referatul privind aprobarea Instrucţiunilor pentru scăderea din evidenţa contabilă a valorii pagubelor produse în gospodăriile agrozootehnice din sistemul administraţiei penitenciare prin calamităţi naturale şi boli transmisibile ale animalelor,în conformitate cu pct. 2.1.6.3. „Scăderea din gestiune a stocurilor“ din Normele metodologice privind organizarea şi conducerea contabilităţii instituţiilor publice, Planul de conturi pentru instituţiile publice şi instrucţiunile de aplicare a acestuia, aprobate prin Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 1.917/2005, cu modificările şi completările ulterioare, având în vedere Ordinul ministrului justiţiei nr. 963/C/2005*) „Norme privind organizarea, conducerea şi funcţionarea gospodăriilor agrozootehnice înfiinţate în unităţile din subordinea Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor“,*) Ordinul ministrului justiţiei nr. 963/C/2005 nu a fost publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I.în temeiul art. 13 din Hotărârea Guvernului nr. 652/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Justiţiei, cu modificările şi completările ulterioare,ministrul justiţiei emite următorul ordin: Articolul 1Se aprobă Instrucţiunile pentru scăderea din evidenţa contabilă a valorii pagubelor produse în gospodăriile agrozootehnice din sistemul administraţiei penitenciare prin calamităţi naturale şi boli transmisibile ale animalelor, prevăzute în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin. Articolul 2Administraţia Naţională a Penitenciarelor şi unităţile subordonate vor lua măsuri pentru îndeplinirea dispoziţiilor prezentului ordin. Articolul 3La data intrării în vigoare a prezentului ordin se abrogă orice alte dispoziţii contrare noii reglementări propuse. Articolul 4Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. p. Ministrul justiţiei, Florin Aurel Moţiu, secretar de stat
ANEXĂINSTRUCŢIUNI pentru scăderea din evidenţa contabilă a valorii pagubelor produse în gospodăriile agrozootehnice din sistemul administraţiei penitenciare prin calamităţi naturale şi boli transmisibile ale animalelor Articolul 1Valoarea pagubelor produse prin calamităţi naturale şi boli transmisibile ale animalelor în gospodăriile agrozootehnice ale unităţilor din sistemul administraţiei penitenciare se scade din evidenţa contabilă a acestor unităţi potrivit procedurii reglementate prin prezentele instrucţiuni. Articolul 2Sunt considerate pagube produse de calamităţi naturale şi, respectiv, de boli transmisibile ale animalelor: a)pierderile de recoltă produse prin acţiunea, pe areale extinse, a unor fenomene naturale, cum sunt: inundaţii, grindină, îngheţ, ploi abundente, vânt puternic, secetă excesivă, incendii şi alte asemenea fenomene; b)pierderile de animale produse ca urmare a unor boli transmisibile ale animalelor şi a unor fenomene naturale, cum sunt: inundaţii, cutremure, incendii datorate descărcărilor electrice, geruri extreme, precum şi alte asemenea fenomene. Articolul 3 (1) Conducerea unităţii penitenciare va informa, în termen de 24 de ore de la producerea fenomenului, conducerea Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor despre apariţia calamităţilor naturale sau a bolilor transmisibile ale animalelor.(2) În cazul apariţiei de boli transmisibile ale animalelor, conducerea unităţii penitenciare va anunţa imediat, prin orice modalitate de comunicare, direcţia sanitar-veterinară şi pentru siguranţa alimentelor judeţeană, respectiv a municipiului Bucureşti. Articolul 4 (1) În vederea scăderii din evidenţa contabilă a valorii pagubelor produse în gospodăriile agrozootehnice din sistemul Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor prin calamităţi naturale şi boli transmisibile ale animalelor, la nivelul fiecărei unităţi penitenciare se constituie, prin decizie, o comisie formată din următorii membri: preşedinte, un reprezentant al compartimentului economico-administrativ, reprezentanţi ai compartimentelor logistic şi ai compartimentului contabil şi un inginer sau tehnician agronom, respectiv medic ori tehnician veterinar.(2) Comisia de constatare a pierderilor de producţie şi de stabilire a valorii pagubelor produse de calamităţi naturale/boli transmisibile ale animalelor are următoarele atribuţii:a)întocmeşte Actul de constatare iniţială a pierderilor din calamităţi provocate de acţiunea factorilor naturali, conform anexei nr. 1, şi, respectiv, Actul de moarte - dispariţie şi sacrificare de necesitate a animalelor, conform anexei nr. 4, ca urmare a cercetării la faţa locului; b)solicită Administraţiei Naţionale de Meteorologie certificarea factorului natural care a determinat calamitatea; c)sesizează celelalte instituţii competente potrivit legii în vederea certificării faptului că pagubele sunt produse ca urmare a unor calamităţi naturale, respectiv boli transmisibile ale animalelor; d)efectuează procedurile necesare determinării procentului de distrugere a culturilor; e)întocmeşte Baza de calcul pentru determinarea pierderilor financiare, după încheierea ciclului de producţie în sectorul vegetal sau pe baza documentelor de gestiune şi sanitar-veterinare în sectorul zootehnic; f)întocmeşte Procesul-verbal de constatare şi stabilire a pierderilor din calamităţi provocate de acţiunea factorilor naturali, conform anexei nr. 2, în baza următoarelor documente:

Actul de constatare iniţială a pierderilor din calamităţi provocate de acţiunea factorilor naturali, conform anexei nr. 1;

Baza de calcul pentru determinarea pierderilor financiare, conform anexei nr. 3;

adresa primită de la Administraţia Naţională de Meteorologie; g)întocmeşte, pentru sectorul zootehnic, după primirea actului de stingere oficială a bolii, o notă de informare asupra apariţiei, evoluţiei şi stingerii bolii, la care se anexează Baza de calcul pentru determinarea pierderilor financiare şi documentele oficiale emise de direcţia sanitar-veterinară şi pentru siguranţa alimentelor judeţeană, conform legislaţiei sanitar-veterinare în vigoare; h)înaintează conducerii unităţii spre aprobare/avizare documentele justificative. (3) În condiţiile în care valoarea pagubei depăşeşte plafonul valoric ce este aprobat de către ordonatorul terţiar de credite, conform art. 5, conducerea unităţii penitenciare avizează documentaţia şi o înaintează conducerii Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor spre aprobare sau avizare.(4) Pentru culturile şi plantaţiile agricole la care daunele nu depăşesc 20% din producţia planificată, comisia de constatare a pierderilor de producţie şi de stabilire a valorii pagubelor produse de calamităţi naturale/boli transmisibile ale animalelor din unitate poate propune recalcularea preţului de cost, dacă acest cost nu depăşeşte preţul de pe piaţa liberă.(5) Pentru culturile şi plantaţiile agricole la care daunele depăşesc 20% din producţia planificată, comisia de constatare a pierderilor de producţie şi de stabilire a valorii pagubelor produse de calamităţi naturale/boli transmisibile ale animalelor din unitate propune scăderea din evidenţa contabilă a unităţii a valorii pagubelor rezultate din calamităţi naturale. Articolul 5 (1) În sistemul administraţiei penitenciare, competenţa pentru aprobarea scăderii din evidenţa contabilă a valorii pagubelor revine:a)ordonatorului terţiar de credite, până la limita plafonului valoric de 8.000 lei; b)ordonatorului secundar de credite, până la limita plafonului valoric de 20.000 lei; c)ordonatorului principal de credite, pentru pagube ce depăşesc plafonul valoric de 20.000 lei. (2) Aprobarea scăderii din evidenţa contabilă a valorii pagubelor produse este dispusă de ordonatorul de credite prin decizie sau ordin, după caz.(3) În condiţiile în care valoarea pagubelor depăşeşte plafonul valoric ce poate fi aprobat de către ordonatorul secundar de credite, conducerea Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor avizează documentele justificative şi le înaintează spre aprobare ordonatorului principal de credite. Articolul 6Administraţia Naţională a Penitenciarelor verifică şi analizează documentele justificative privind pierderile de producţie şi stabilirea valorii pagubelor, transmise de unităţile subordonate. Articolul 7Anexele nr. 1-4 fac parte integrantă din prezentele instrucţiuni. ANEXA Nr. 1la instrucţiuni MINISTERUL JUSTIŢIEI ADMINISTRAŢIA NAŢIONALĂ A PENITENCIARELOR

Penitenciarul ........ ........... Director unitate,
Nr. .......... din ................ ........ .............

ACT de constatare iniţială a pierderilor din calamităţi provocate de acţiunea factorilor naturali Comisia, constituită conform Deciziei de zi pe unitate nr. ........ ........ ......... din ........ ................ ........ ........, compusă din: 1. ........ ................ ................ ................ ........., reprezentant al compartimentului economico-administrativ - preşedinte; 2. ........ ................ ................ ................ ........., reprezentant al compartimentului logistic - membru; 3. ........ ................ ................ ................ ........., reprezentant al compartimentului contabil - membru; 4. ........ ................ ................ ........ ..............., reprezentant de specialitate (inginer sau tehnician agronom, medic sau tehnician veterinar) - membru În urma efectuării măsurătorilor, comisia a constatat următoarele:

Cultura de ........ ................ .........., înfiinţată pe suprafaţa de ................ ha, a fost calamitată în proporţie de .............%.

Pierderile de producţie au fost provocate de ........ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ........... .Comisia propune următoarele măsuri: a)înlocuirea culturii calamitate cu cultura de ........ ..........., în suprafaţă de ....... ha, până la data de ............, prin executarea următoarelor lucrări: ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ .........; b)menţinerea culturii sub observaţie ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ...........; c)completarea cantităţilor de produse agricole distruse, prin acţiunea de ........ ................ ................ ................ ..............; d)alte propuneri: ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ........ .Membrii comisiei ........ ........ ........... ........ ........ ........... ........ ........ ........... ........ ........ ........... Semnături ........ ................ ......... ........ ................ ......... ........ ................ ......... ........ ................ ......... ANEXA Nr. 2la instrucţiuni MINISTERUL JUSTIŢIEI ADMINISTRAŢIA NAŢIONALĂ A PENITENCIARELOR Penitenciarul ........ ........... Nr. .......... din ................

Se aprobă.
Ordonator de credite,
........ ................ ...........

PROCES-VERBAL nr. ............ din .............. de constatare şi stabilire a pierderilor din calamităţi provocate de acţiunea factorilor naturali Încheiat astăzi, ............. Comisia, constituită conform Deciziei de zi pe unitate nr. ........ ................ ......... din ........ ................ .........., compusă din: 1. ........ ................ ................ ................ .........., reprezentant al compartimentului economico-administrativ - preşedinte; 2. ........ ................ ................ ................ .........., reprezentant al compartimentului logistic - membru; 3. ........ ................ ................ ................ .........., reprezentant al compartimentului contabil - membru; 4. ........ ................ ................ ................ .........., reprezentant de specialitate (inginer sau tehnician agronom, medic ori tehnician veterinar) - membru Ne-am întrunit pentru constatarea şi stabilirea pierderilor din calamităţi provocate de ........ ........ ......... . 1. La data de ............ s-a constatat că suprafaţa de ........ cultivată cu .............. a fost calamitată în proporţie de .......%, cultura prezentându-se astfel: ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ .......... . Producţia medie planificată la această cultură a fost de ........ ................ ................ ................ ................ ........ ............... . 2. În urma verificării documentelor primare existente s-a constatat că la această cultură, până la momentul producerii evenimentului, s-au efectuat următoarele lucrări:

lucrări de pregătire a terenului efectuate până la însămânţare (plantare): ........ ................ ................ ................ ................... ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ............. ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ..............;

însămânţarea (plantarea) suprafeţei de ...... ha, care s-a efectuat în perioada ........ ................ ................ ........ ...............;

lucrări de îngrijire aplicate: ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ...............;

alte lucrări efectuate: ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ............. .3. În momentul când s-a produs calamitatea, stadiul de vegetaţie şi de dezvoltare a plantelor se prezenta astfel: ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ............... ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ .......... . 4. Împrejurările şi intensitatea factorilor care au produs calamitarea culturii: ........ ................ ................ ................ .......... . 5. În urma efectuării măsurătorilor pentru determinarea procentului de distrugere a culturii evaluate, s-a constatat că faţă de un număr mediu, normal, de .......... plante/ha (mp), un număr de ........ plante/ha (mp) sunt sănătoase şi un număr de ......... plante/ha (mp) sunt distruse. De asemenea, un număr de ........ plante/ha (mp) sunt distruse din alte cauze. Rezultă că pe suprafaţa afectată de calamitate se înregistrează o pierdere de producţie faţă de plan în proporţie de .....%, reprezentând o pierdere totală de producţie de ............ kg. Din pierderea totală, comisia stabileşte că ......% se diminuează pentru neaplicarea măsurilor agrotehnice şi alte cauze subiective, iar pierderea din cauza calamităţilor este de .....%, ceea ce reprezintă o pierdere de producţie de ............. kg. 6. În urma încheierii ciclului de producţie s-a obţinut o cantitate de ............. kg, în valoare de ............. lei (pct. 8 din baza de calcul prevăzută în anexa nr. 3 la instrucţiuni), reprezentând un procent de pierdere de ......... % faţă de totalul cheltuielilor efectuate în valoare de ............ lei (pct. 7 din baza de calcul prevăzută în anexa nr. 3 la instrucţiuni). Comisia propune scăderea din evidenţa contabilă, în contul statului, a cheltuielilor de producţie în valoare de .............. lei, conform bazei de calcul anexate la prezentul proces-verbal. La prezentul proces-verbal s-au anexat următoarele acte: ........ ................ ................ ................ ................ ........ ............. ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ............. ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ .......... . Drept care s-a încheiat prezentul proces-verbal în două exemplare, respectându-se întocmai Instrucţiunile pentru scăderea din evidenţa contabilă a valorii pagubelor produse în gospodăriile agrozootehnice din sistemul administraţiei penitenciare prin calamităţi naturale şi boli transmisibile ale animalelor.

Membrii comisiei
(semnăturile)
........ ...........
........ ...........
........ ...........
........ ...........

ANEXA Nr. 3la instrucţiuni MINISTERUL JUSTIŢIEI ADMINISTRAŢIA NAŢIONALĂ A PENITENCIARELOR Penitenciarul ........ ........ ............

Nr. .......... din .............. Director unitate,
........ ........ ........

BAZĂ DE CALCUL pentru determinarea pierderilor financiare La culturile de ........ ..............., până la data de ........ ..........., când s-a constatat calamitatea, s-au avut în vedere următoarele: 1. Suprafaţa calamitată ........ ................ ........ ......... ha 2. Cheltuieli materiale ........ ................ ........ ........... lei, din care:

sămânţă ........ ................ ................ ........ .......... lei

îngrăşăminte ........ ................ ................ ............ lei

carburanţi ........ ................ ................ ........ ........ lei

alte materiale ........ ................ ................ ........... lei3. Cheltuieli cu lucrările mecanice ........ ........ ......... lei 4. Cheltuieli cu forţa de muncă (inclusiv salariile specialiştilor) ............... lei 5. Cheltuieli indirecte ........ ................ ........ ............ lei 6. Alte cheltuieli ........ ................ ................ ............ lei 7. Total cheltuieli (2 + 3 + 4 + 5 + 6) ........ ............... lei 8. Venituri realizate ........ ................ ........ ............... lei 9. Valoarea pierderilor din calamităţi (7 – 8) ............ lei 10. Procent de pierdere (9 : 7) .......... % Membrii comisiei ........ ........ ......... ........ ........ ......... ........ ........ ......... ........ ........ ......... Contabil, ........ ........ ........ ANEXA Nr. 4la instrucţiuni MINISTERUL JUSTIŢIEI ADMINISTRAŢIA NAŢIONALĂ A PENITENCIARELOR Unitatea ........ ........ ........

Directorul unităţii
........ ........ ........
(semnătura)

ACT de moarte - dispariţie şi sacrificare de necesitate a animalelor la data de ........ ........ ........ Astăzi, data de mai sus, au fost înregistrate următoarele mortalităţi (de animale)

Nr. crt. Specia/ Categoria Nr. matricol Sex Nr. capete Greutatea totală - kg - Preţ unitar - lei - Valoarea totală - lei - Produse recuperate Cauzele morţii, dispariţiei sau sacrificării de necesitate
cantitate cantitate cantitate
U.M U.M U.M
0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Preţ unitar (lei)
Valoarea recuperărilor (lei)
Medic veterinar
........ ........ ........
(semnătura şi parafa)

Comisia: 1. ........ ........ ........ 2. ........ ........ ........ 3. ........ ........ ........


COMENTARII la Ordinul 1891/2013

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 1891 din 2013
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Legea 57 1974
    Bună ziua. Vă rog să publicați și anexele la lege, anexa unde sunt precizate indemnizațiile de conducere pentru construcții montaj (șef de lot, șef de șantier șef de brigadă,), am nevoie pentru luarea in calcul a indemnizației de conducere la calculul pensiei. ( sau șă-mi trimiteți pe mail ridelyp@invitel.hu ( am lucrat la I.E.L.I.F. Zalău în perioada 1975-1990) Vă mulțumesc cu anticipație. Vă doresc o zi frumoasă.
ANONIM a comentat Legea 189 2000
    Ziua bună Fiecare One aici ... Am Victoria Anita Crawford din Bahrain, am ajuns doar împrumut mea de la aceasta companie în această dimineață, o cantitate împrumut de €4 milioane de euro, fără nici o întârziere, după aplicarea pentru un credit in banca, dar ei resping cererea mea de credit form.Please îi contactați în cazul în care sunt interesați în obținerea unui împrumut de aici este de e-mail lor. marlyeduarda94@gmail.com
ANONIM a comentat Legea 30 1990
    Bună seara. Întrebare intrebatoare. Codul Muncii din acea perioada spunea la art 69 de transferul în interesul serviciului. Dacă în cartea mea de munca apare ca în anul 1992 am fost încadrată la o instituție de stat prin transfer în interesul serviciului, eu trebuia au ba sa dau concurs?! Legea 30 se bate cap în cap cu Codul muncii. Poate ma poate ajuta cineva cu un răspuns. Va mulțumesc!
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    $READ MY STORY ON HOW I BECAME DEBT FREE WITH TIPS OF DETECTING A LOAN SCAM ON-LINE !!$$$$$ Attention To The World, If you need a genuine and reliable loan help,and don’t want to be a scam victim,I think this is for you.This is a testimony on how,I was ripped off by some idiot that calls themselves lenders,and how I finally got my financial freedom through a God sent helper that finally gave my life a meaning,with the least cheapest rates as to 2% interest and little TOKEN other requirements and they don’t give a damn to your credit score… For more info on how to reach this great man just email him now and tell him that Mark Shores testify about him on the internet his email address is: slivinumarko@yahoo.com ... CONTACT THIS GREAT LOAN LENDER TODAY VIA THIS EMAIL ADDRESS:slivinumarko@yahoo.com and my everyday prayer to this great man is that GOD WILL NEVER STOP BLESSING AND PROTECTING HIS FAMILY because he put an endless smile on my faces and am 100% DEBT FREE TODAY.......
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    HOW I GOT MY LOAN FROM THIS GREAT COMPANY CALLED SLIVINU MARKO LOAN COMPANY Hello to All across the globe, I am Martha Loiussa, currently living in NEW YORK now, USA. I am a widow at the moment with 2 kids and I was stuck in a financial situation in April 2015 and I needed to refinance and pay my bills. I tried seeking loans from various loan firms both private and corporate but never with success, and most banks declined my credit ,do not full prey to those hoodlums at there that call them self money lender they are all scam , all they want is your money and you well not hear from them again they have done it to me twice before I meet Mr Slivinu Marko the most interesting part of it is that my loan was transfer to me within 74hours so I will advice you to contact Mr Slivinu Marko if you are interested in getting loan and you are sure you can pay him back on time you can contact him via email……… ( slivinumarko@yahoo.com ) No credit check, no co signer with just 2% interest rate and better repayment plans and schedule if you must contact any firm with reference to securing a loan without collateral then contact Mr Slivinu Marko today for your loan They offer all kind of categories of loan they Short term loan (5_10years) Long term loan (20_40) Media term loan(10_20) They offer loan like Home loan............., Business loan........ Debt loan ....... Student loan..........,Business start up loan Business loan....... , Company loan.............. etc Email..........( slivinumarko@yahoo.com ) When it comes to financial crisis and loan then Mr Slivinu Marko loan financial is the place to go please just tell him I Martha Loiussa direct you Good Luck.... HS EMAIL IS : slivinumarko@yahoo.com ......................
ANONIM a comentat Legea 189 2000
    De la primarie ati primit informatiile partial adevarate. Conform art 502 aliniat 7 a fost abrogat art.8 alin 1 din legea 118/1990 care preciza ca este scutit de la plata impozitelor locale beneficiarul legii 118/1990 si deci ale legii 189/2000. Aici au dreptate. Dar,tot in cod fiscal ,este precizat ca, persoanele beneficiare ale legii 118/1990 si deci si ale legii 189/2000 sunt scutite de impozit pe cladirea folosita ca DOMICILIU-vezi art.456 litera s. Asta nu v- au spus cei de la primarie. In cazul in care cladirea dvs este folosita in scop nerezidential atunci nu mai beneficiati de nicio reducere si va supuneti codului fiscal ( trebuie raport de evaluare daca cladirea este mai veche de 5 ani si plata impozit conform hotararii consiliului local intre 0,2 si 1,3 la suta din valoarea cf raportului de evaluare sau act de vanzare-cumparare/ proces verbal pt cladiri noi de pana in 5 ani. Nu sunt jurist dar asta e pararea mea. Va rog sa verificati si sa cititi articolele mentionate mai sus si sa solicitati primarie punctul de vedere daca aveti noutati sa ni le transmiteti si noua.
ANONIM a comentat Hotărârea 18 2016
     Acest lucru a informa publicul larg acest împrumut ușor este acum dat afara de la rata dobânzii de 2%, numai ca sunt necesare oameni serioase să se înscrie. e-mail de contact: jadkimi@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 16 2016
    Dragi Investitorii / Candidați financiare. Suntem o investitori privați / împrumut Creditor inregistrat! Crezi nevoie de asistență financiară? Ești în mizerie financiare sau datorii? Oferim împrumut la rata dobânzii de 3% în decurs de 1 an la 30 de ani de rambursare perioadă durată la individ și companii care au nevoie de asistență financiară și la orice parte a lumii. Ne da împrumuturi variind de la $ 5,000.00 la $ 500,000,000.00, valute: USD, CAD, KWD, OMR, SGD, RUB, GBP, AUD, MYR, ZAR, IDR, UAH, PHP, EURO. credite noastre sunt bine asigurate pentru securitate maximă este prioritatea noastră, Te pierde dormi la noapte îngrijorătoare cum să obțineți un creditor împrumut legit? Ești în sărăcie? Ai nevoie de asistență financiară pentru înființarea unei afaceri? Noi va putem ajuta financiar. Ne vom ajuta să treci peste aceste obstacole financiare. Interesate individuale sau la societăți ar trebui să ne contactați prin: e-mail: {} jadkimi@gmail.com Salutări, Dl Jad Kimi.
ANONIM a comentat Regulament 1 2016
    Candidați împrumut dragi !!! Ești în orice dificultate financiară? Pe care doresc să înceapă o afacere, sau doresc să plătească datoriile? Aceasta companie de împrumut a fost fondat de organizațiile pentru drepturile omului din întreaga lume, cu unicul scop de a ajuta pe cei săraci și persoanele cu dificultăți financiare în viață. Deci, dacă sunteți interesat într-o ofertă reală de împrumut cu amabilitate ajunge înapoi la noi prin e-mail: jean.senekal40@gmail.com Vă mulțumim și Dumnezeu să binecuvânteze.
ANONIM a comentat Decretul 463 2014
    Candidați împrumut dragi !!! Ești în orice dificultate financiară? Pe care doresc să înceapă o afacere, sau doresc să plătească datoriile? Aceasta companie de împrumut a fost fondat de organizațiile pentru drepturile omului din întreaga lume, cu unicul scop de a ajuta pe cei săraci și persoanele cu dificultăți financiare în viață. Deci, dacă sunteți interesat într-o ofertă reală de împrumut cu amabilitate ajunge înapoi la noi prin e-mail: jean.senekal40@gmail.com Vă mulțumim și Dumnezeu să binecuvânteze.
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 1891/2013
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu