ORDIN Nr
ORDIN Nr. 189
din 17 martie 2008
privind aprobarea bugetului
de venituri si cheltuieli pe anul 2008 al Regiei Nationale a Padurilor -
Romsilva, care functioneaza sub autoritatea Ministerului Agriculturii si
Dezvoltarii Rurale
ACT EMIS DE:
MINISTERUL MUNCII,FAMILIEI SI EGALITATII DE SANSE
ACT PUBLICAT IN:
MONITORUL OFICIAL NR. 262 din 3 aprilie 2008
Având în vedere Referatul Direcţiei generale buget
finanţe şi fonduri europene nr. 146.831 din 21
februarie 2008,
în temeiul prevederilor:
- art. 2 alin. (1) din Ordonanţa Guvernului nr. 1/2007
pentru aprobarea bugetelor de venituri şi cheltuieli ale unităţilor din
subordinea, coordonarea sau sub autoritatea ministerelor, celorlalte organe de
specialitate ale administraţiei publice centrale, precum şi a autorităţilor
publice centrale, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 176/2007,
cu modificările ulterioare;
- Hotărârii Guvernului nr. 385/2007 privind organizarea
şi funcţionarea Ministerului Agriculturii şi Dezvoltării Rurale;
- Hotărârii Guvernului nr. 386/200 privind organizarea
şi funcţionarea Ministerului Economiei şi Finanţelor, cu modificările şi
completările ulterioare;
- Hotărârii Guvernului nr. 381/2007 privind organizarea
şi funcţionarea Ministerului Muncii, Familiei şi Egalităţii de Şanse,
ministrul agriculturii şi dezvoltării rurale,
ministrul economiei şi finanţelor şi ministrul muncii, familiei şi egalităţii
de şanse emit prezentul ordin.
Art.1. - Se aprobă bugetul de venituri şi cheltuieli pe
anul 2008 al Regiei Naţionale a Pădurilor - Romsilva, care funcţionează sub
autoritatea Ministerului Agriculturii şi Dezvoltării Rurale.
Art. 2. - Bugetul de venituri şi cheltuieli al Regiei
Naţionale a Pădurilor - Romsilva este prevăzut în anexa*) care face parte
integrantă din prezentul ordin.
Art. 3. - (1) Nivelul cheltuielilor totale aferente
veniturilor înscrise în bugetul de venituri şi cheltuieli prevăzut la art. 2
reprezintă limita maximă şi nu poate fi depăşit decât în cazuri justificate şi numai cu aprobarea
ministerelor avizatoare, la propunerea Ministerului Agriculturii şi Dezvoltării
Rurale.
(2) In cazul în care în execuţie se înregistrează
depăşiri sau nerealizări ale veniturilor totale aprobate, Regia Naţională a
Pădurilor- Romsilva poate efectua cheltuieli totale proporţional cu gradul de
realizare a veniturilor totale, cu încadrarea în indicatorii de eficienţă
aprobaţi.
(3) Cheltuielile de personal fac parte din cheltuielile
aferente veniturilor totale şi nu pot înregistra depăşiri în execuţie.
Art. 4. - Prezentul ordin se publică în Monitorul
Oficial al României, Partea I.
Ministrul agriculturii şi dezvoltării rurale,
Dacian Cioloş
Ministrul economiei şi finanţelor,
Varujan Vosganian
Ministrul muncii, familiei şi egalităţii de şanse,
Paul Păcuraru
*) Anexa este reprodusă în facsimil.
ANEXĂ
MINISTERUL AGRICULTURII ŞI
DEZVOLTĂRII RURALE
REGIA NAŢIONALĂ A PĂDURILOR - ROMSILVA
Bd. Magheru nr. 31, sectorul 1, Bucureşti
Cod unic 1590120
BUGETUL DE VENITURI ŞI CHELTUIELI PE ANUL 2008
- mii lei -
|
|
INDICATORI
|
Nr. rd.
|
2008 Propuneri
|
0
|
1
|
2
|
3
|
4
|
I.
|
|
VENITURI TOTALE (rd.2+rd.10+rd.15)
|
1
|
1.431.936,0
|
|
1
|
Venituri din exploatare - total din care:
|
2
|
1.429.936,0
|
|
|
a) producţia vândută
|
3
|
1.170.000,0
|
|
|
b) venituri din vânzarea mărfurilor
|
4
|
7.000,0
|
|
|
c) venituri din subvenţii de exploatare aferente cifrei de
afaceri, din care
|
5
|
11.936,0
|
|
|
- subvenţii, cf. preved. legale in vigoare
|
6
|
|
|
|
- transferuri, conform Legii calului nr. 389/2005 cu modificările şi completările ulterioare şi Legii nr. 1/2000
pentru reconstituirea dreptului de proprietate asupra terenurilor agricole şi
celor forestiere, solicitate potrivit prevederilor Legii fondului funciar nr.
18/1991 şi ale Legii nr. 169/1997, cu modificările şi completările
ulterioare
|
7
|
11.936,0
|
|
|
d) producţia imobilizată
|
8
|
2.000,0
|
|
|
e) alte venituri din exploatare din care:
|
9
|
239.000,0
|
|
|
- venituri din reluarea provizionului pentru participarea
salariaţilor la profit constituit în anii anteriori
|
9a
|
6.558,8
|
|
2
|
Venituri financiare - total, din care:
|
10
|
2.000,0
|
|
|
a) venituri din interese de participare
|
11
|
|
|
|
b) venituri din alte investiţii financiare şi creanţe care fac
parte din activele imobilizate
|
12
|
|
|
|
c) venituri din dobânzi
|
13
|
1.500,0
|
|
|
d) alte venituri financiare
|
14
|
500,0
|
|
3
|
Venituri extraordinare
|
15
|
|
II.
|
|
CHELTUIELI TOTALE (rd.17+rd.46+rd.49)
|
16
|
1.343.436,0
|
|
1
|
Cheltuieli de exploatare - total, din care:
|
17
|
1.338.236,0
|
|
|
a) cheltuieli materiale
|
18
|
200.000,0
|
|
|
b) alte cheltuieli externe (cu energia şi apa)
|
19
|
11.500,0
|
|
|
c) cheltuieli privind mărfurile
|
20
|
3.000,0
|
|
|
d) cheltuieli cu personalul, din care:
|
21
|
439.850,7
|
|
|
- salarii
|
22
|
375.000,0
|
|
|
- contracte de mandat/contracte de performanta
|
23
|
181,6
|
|
|
- cheltuieli cu asigurările şi protecţia socială, din care:
|
24
|
96.781,4
|
|
|
- cheltuieli privind contribuţia la
asigurări sociale
|
25
|
72.656,3
|
|
|
- cheltuieli privind contribuţia pt. şomaj
|
26
|
3.593,8
|
|
|
- cheltuieli privind contribuţia la asigurări sociale de sănătate
|
27
|
20.531,3
|
|
|
- alte cheltuieli cu personalul, din
care:
|
28
|
64.669,1
|
|
|
- cheltuieli sociale prevăzute la art.
21 lit. c) din Legea nr. 571/2003 privind Codul Fiscal cu modificările şi
completările ulterioare, din care:
|
29
|
7.500,0
|
|
|
- tichete de creşă (cf.art.3 din
Legea nr. 193/2006)
|
30
|
|
|
|
- tichete cadou pentru cheltuieli sociale (cf.art.2 din Legea nr.
193/2006)
|
31
|
|
|
|
- fonduri speciale aferente fondului de salarii
|
32
|
9.995,0
|
|
|
- tichete de masă
|
33
|
40.615,3
|
|
|
- până la 10% din profitul net pentru participarea salariaţilor
la profit, dar nu mai mult de nivelul unui salariu de bază mediu lunar
realizat la nivelul agentului economic în exerciţiul financiar de referinţă
|
33a
|
6.558,8
|
|
|
e) Ajustări de valoare privind imobilizările corporale şi
necorporale
|
34
|
47.000,0
|
|
|
f) alte cheltuieli de exploatare, din care:
|
35
|
636.885,3
|
|
|
- cheltuieli cu prestaţiile externe, din care:
|
36
|
375.000,0
|
|
|
- cheltuieli de protocol, din care:
|
37
|
1.000,0
|
|
|
-tichete cadou pentru protocol (cf.art.2 din Legea nr. 193/2006)
|
38
|
|
|
|
- cheltuieli de reclamă şi
publicitate, din care:
|
39
|
1.000,0
|
|
|
-tichete cadou pentru cheltuieli de reclama şi publicitate
(cf.art.2 din Legea nr. 193/2006)
|
40
|
|
|
|
-tichete cadou pentru campanii de marketing, studiul pieţei,
promovarea pe pieţe existente sau noi (cf.art.2 din Legea nr. 193/2006)
|
41
|
|
|
|
- cheltuieli cu sponsorizarea
|
42
|
1.500,0
|
|
|
- alte cheltuieli, din care
|
43
|
261.885,3
|
|
|
- taxa pt. activitatea de exploatare a resurselor minerale
|
44
|
|
|
|
- redeventa din concesionarea bunurilor publice
|
45
|
|
|
2
|
Cheltuieli financiare - total, din care:
|
46
|
3.000,0
|
|
|
- cheltuieli privind dobânzile
|
47
|
2.000,0
|
|
|
- alte cheltuieli financiare
|
48
|
1.000,0
|
|
3
|
Cheltuieli extraordinare
|
49
|
2.200,0
|
III.
|
|
REZULTAT BRUT (profit/pierdere)
|
50
|
88.500,0
|
IV.
|
|
IMPOZIT PE PROFIT
|
51
|
13.252,0
|
V.
|
|
PROFITUL CONTABIL RĂMAS DUPĂ DEDUCEREA
IMPOZITULUI PE PROFIT, din care:
|
52
|
75.248,0
|
|
1
|
Rezerve legale
|
53
|
0,0
|
|
2
|
Acoperirea pierderilor contabile din anii precedenţi
|
54
|
0,0
|
|
3
|
Alte rezerve reprezentând facilităţi fiscale prevăzute de lege
|
55
|
0,0
|
|
4
|
Constituirea surselor proprii de finanţare
pt. proiectele cofinanţate din împrumuturi externe, precum şi pt.
constituirea surselor necesare rambursării ratelor de capital, plăţii
dobânzilor, comisioanelor şi altor costuri aferente acestor împrumuturi
externe
|
56
|
0,0
|
|
5
|
Alte repartizări prevăzute de lege
|
57
|
0,0
|
|
6
|
Participarea salariaţilor la profit în limita a a 10% din
profitul net, dar nu mai mult de nivelul unui salariu de bază mediu lunar
realizat la nivelul operatorului economic în exerciţiul financiar de
referinţă
|
58
|
7.524,8
|
|
7
|
Minim 50% varsaminte la bugetul de stat sau local în cazul regiilor autonome, ori dividende în cazul societăţilor
naţionale, companiilor naţionale şi societăţilor cu capital integral sau
majoritar de stat
|
59
|
37.624,0
|
|
8
|
Profitul nerepartizat pe destinaţiile prevăzute la pct. 1-7 se
repartizează la alte rezerve şi constituie sursă proprie de finanţare
|
60
|
30.099,2
|
VI.
|
|
SURSE DE FINANŢARE A INVESTIŢIILOR, din care:
|
61
|
305.801,7
|
|
1
|
Surse proprii
|
62
|
77.099,2
|
|
2
|
Alocaţii de la buget
|
63
|
87.000,0
|
|
3
|
Credite bancare
|
64
|
50.000,0
|
|
|
- interne
|
65
|
20.000,0
|
|
|
- externe
|
66
|
30.000,0
|
|
4
|
Alte surse, din care:
|
67
|
91.702,5
|
|
|
- Proiect de dezvoltare forestiera conform Legii nr. 400/2003
|
67a
|
13.967,5
|
|
|
- Fond de ameliorare confrom Ordinului MINISTERUL AGRICULTURII,
PĂDURILOR, APELOR ŞI MEDIULUI nr. 499/2003
|
67b
|
36.000,0
|
|
|
- Fond extrabugetar pentru construcţia de drumuri forestiere
conform Ordonanţei Guvernului nr. 82/2004
|
67c
|
41.735,0
|
VII.
|
|
CHELTUIELI PENTRU INVESTIŢII, din care:
|
68
|
305.801,7
|
|
1
|
Cheltuieli aferente investiţiilor,
inclusiv cele aferente investiţiilor în curs la finele anului
|
69
|
305.801,7
|
|
2
|
Rambursări de rate aferente creditelor pentru investiţii
|
70
|
|
|
|
- interne
|
71
|
|
|
|
- externe
|
72
|
|
VIII.
|
REZERVE, din care
|
73
|
18.257,5
|
|
1
|
Rezerve legale
|
74
|
18.257,5
|
|
2
|
Rezerve statutare
|
75
|
|
|
3
|
Alte rezerve
|
76
|
|
IX.
|
|
DATE DE FUNDAMENTARE
|
77
|
|
|
1
|
Venituri totale
|
78
|
1.431.936,0
|
|
2
|
Cheltuieli aferente veniturilor totale
|
79
|
1.343.436,0
|
|
3
|
Număr prognozat de personal la finele anului
|
80
|
15.805,0
|
|
4
|
Număr mediu personal total
|
81
|
22.200,0
|
|
5
|
Fond de salarii, din care:
|
82
|
375.000,0
|
|
|
a) fond de salarii aferent personalului angajat pe bază de
contract individual de muncă
|
83
|
374.536,6
|
|
|
b) alte cheltuieli cu personalul
|
84
|
463,4
|
|
6
|
Câştigul mediu lunar pe salariat (lei/persoană)
|
85
|
1.405,9
|
|
7
|
Productivitatea muncii pe total personal mediu
(lei/persoană)(rd.78/rd.81 - în preţuri curente)
|
86
|
64.501,6
|
|
8
|
Productivitatea muncii pe total personal mediu (lei/persoană)
(rd.78/rd.81 - în preţuri comparabile)
|
87
|
64.501,6
|
|
9
|
Productivitatea muncii în unităţi fizice
pe total personal mediu (unităţi fizice/persoană)
|
88
|
|
|
10
|
Cheltuieli totale la 1000 lei venituri totale [(cheltuieli
totale/venituri totale)x1000]=(rd..16/rd.1)x1000
|
89
|
938,2
|
|
11
|
Plăţi restante - total
|
90
|
|
|
|
- preţuri curente
|
91
|
|
|
|
- preţuri comparabile
|
92
|
|
|
12
|
Creanţe restante - total
|
93
|
|
|
|
- preţuri curente
|
94
|
19.200,0
|
|
|
- preţuri comparabile
|
95
|
19.200,0
|
Notă: - rd. 22 "salarii" = fondul de salarii
aferent personalului angajat pe bază de contract individual de muncă +
indemnizaţiile AGA, CA şi cenzorilor + alte drepturi băneşti asimilate
salariilor, potrivit reglementărilor legale în vigoare
- rd. 22 = rd. 82
- rd. 84 = indemnizaţiile AGA, CA, cenzorilor şi alte
drepturi băneşti asimilate salariilor, potrivit reglementărilor legale în
vigoare
ANEXĂ la buget
MINISTERUL AGRICULTURII ŞI DEZVOLTĂRII RURALE
REGIA NAŢIONALĂ A PĂDURILOR - ROMSILVA
PROGRAMUL DE REDUCERE A PLĂŢILOR RESTANTE / CREANŢELOR RESTANTE ŞI AL PIERDERILOR PE ANUL 2008
mii lei
DENUMIREA INDICATORULUI
|
PRELIMINAT 2007
(solduri)
|
PROGRAM 2008
(solduri)
|
DIFERENŢE
|
1. Plăţi restante -total
|
0,0
|
0,0
|
0,0
|
din care:
|
|
|
|
- preţuri curente
|
0,0
|
0,0
|
0,0
|
- preţuri comparabile
|
0,0
|
0,0
|
0,0
|
a) bugetul statului
|
|
|
|
- preţuri curente
|
|
|
|
- preţuri comparabile
|
|
|
|
b) bugetul asigurărilor sociale
|
|
|
|
- preţuri curente
|
|
|
|
- preţuri comparabile
|
|
|
|
c) bugete locale
|
|
|
|
- preţuri curente
|
|
|
|
- preţuri comparabile
|
|
|
|
d) bugetul fondurilor speciale
|
|
|
|
- preţuri curente
|
|
|
|
- preţuri comparabile
|
|
|
|
e) alţi creditori
|
|
|
|
- preţuri curente
|
|
|
|
- preţuri comparabile
|
|
|
|
2. Creanţe restante - total
|
19.400,0
|
19.200,0
|
-200,0
|
- preţuri curente
|
19.400,0
|
19.200,0
|
-200,0
|
- preţuri comparabile
|
20.273,0
|
19.200,0
|
-1.073,0
|
3. Pierderi
|
|
|
|
- preţuri curente
|
|
|
|
-preţuri comparabile
|
|
|
|
|
ANONIM a comentat
Decretul 770 1966
Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
|
ANONIM a comentat
Decretul 770 1966
Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
|
ANONIM a comentat
Raport 1937 2021
Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
|
ANONIM a comentat
Decretul 441 2020
Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
|
ANONIM a comentat
Decretul 441 2020
Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
|
ANONIM a comentat
Decretul 226 2006
Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
|
ANONIM a comentat
Decretul 226 2006
Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
|
ANONIM a comentat
Decretul 226 2006
Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
|
ANONIM a comentat
Hotărârea 1475 2004
Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
|
ANONIM a comentat
Decretul 139 2005
Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
|
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 189/2008
|