Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 166 din 6 februarie 2006

privind stabilirea structurii raportarilor referitoare la cheltuielile de personal prevazute de Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 48/2005 pentru reglementarea unor masuri privind numarul de posturi si cheltuielile de personal in sectorul bugetar, aprobata prin Legea nr. 367/2005, cu modificarile ulterioare

ACT EMIS DE: MINISTERUL FINANTELOR PUBLICE

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 162 din 21 februarie 2006



Având în vedere dispoziţiile art. 11 alin. (5) din Hotărârea Guvernului nr. 208/2005 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Finanţelor Publice şi a Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, cu modificările şi completările ulterioare,

în temeiul art. 9 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 48/2005 pentru reglementarea unor măsuri privind numărul de posturi şi cheltuielile de personal în sectorul bugetar, aprobată prin Legea nr. 367/2005, cu modificările ulterioare,

ministrul finanţelor publice emite următorul ordin:

Art. 1. - (1) In vederea monitorizării numărului de posturi şi a cheltuielilor de personal în sectorul bugetar, se instituie un sistem de raportare a acestor date pentru instituţiile şi autorităţile publice finanţate astfel:

a)   integral din bugetul de stat, bugetele locale, bugetul asigurărilor sociale de stat, bugetele fondurilor speciale, după caz;

b)  din venituri proprii şi subvenţii acordate de la bugetul de stat, bugetele locale, bugetul asigurărilor sociale de stat, bugetele fondurilor speciale, după caz;

c)  integral din venituri proprii.

(2) Raportarea datelor se realizează la termenele prevăzute de Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 48/2005 pentru  reglementarea unor măsuri privind numărul de posturi şi cheltuielile de personal în sectorul bugetar, aprobată prin Legea nr. 367/2005, cu modificările ulterioare, şi în structura stabilită prin prezentul ordin, potrivit anexelor nr. 1, 2, 2a), 2b), 2c) şi 3*) care fac parte integrantă din acesta.

Art. 2. - Pe data publicării prezentului ordin se abrogă Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 1.064/2005 pentru stabilirea structurii raportărilor referitoare la cheltuielile de personal prevăzute de Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 48/2005 pentru reglementarea unor măsuri privind numărul de posturi şi cheltuielile de personal în sectorul bugetar, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 701 din 3 august 2005.

Ministrul finanţelor publice,

Sebastian Teodor Gheorghe Vlădescu

*) Anexele nr. 1, 2, 2a), 2b), 2c) şi 3 sunt reproduse în facsimil.

Cod formular 1):

Institutia publica…/Localitatea     /Judeţul….…

Cod 2)     .

                SITUAŢIE
privind repartizarea pe luni a cheltuielilor                                                                                                                                                                                                                                                         Anexa nr.1
de personal  aprobate pe anul    

Capitol  3)                                                                                                                                                                                                                                                                                                               -lei-

Luna

numar rând

CHELTUIELI

DE

PERSONAL

din care:

Număr

de posturi finanţat

cheltuieli cu salariile

contribuţii aferenta

Total

din care

Total

contribuţii

pentru

asigurări

sociale de stat

contribuţii

pentru

asigurările

de şomaj

contribuţii

pentru asigurările

sociale de sănătate

contribuţii

pentru

asigurările de

accidente de muncă

şi boli profesionale

prime de asigurare de viată plătite de angajator pentru angajaţi

contribuţii

pentru concedii si indemnizaţi

cheltuieli

cu salariile   în     bani

cheltuieli        cu salariile

în natura

A

B

01=02+05

02

03

04

05=+06+C7+08+09+10+11

06

07

08

09

10

11

12

ianuarie februarie martie

01 02 03

Total  trim. 1

04

aprilie

mai

iunie

05 06 07

Total  trim. II

08

iulie

august

septembrie

09 10 11

Total  trim. III

12

octombrie noiembrie decembrie

13 14 15

Total  trim. IV

16

TOTAL

17

1)se va completa potrivit Nomenclatorului de formulare

2)se va completa potrivit clasificaţiei bugetare în profil departamental, pentru ordonatorii principali prevăzuţi la art.2 din O.U.G.48/2005 si cu codul unic de înregistrare pentru ordonatorii principali de credite prevăzuţi la art.3 din O.U.G. 48/2005

3)anexa se completează pentru fiecare capitol de cheltuieli, potrivit clasificaţiei bugetare.

Notă: Ordonatorii principali de credite bugetare, la completarea prezentei situaţii, vor avea în vedere atât aparatul propriu cât şi unităţile aflate în subordinea, în coordonarea sau sub autoritatea acestora.

ORDONATOR  PRINCIPAL  DE  CREDITE,

Intocmit,

Numele si prenumele    

Telefon (Fax)    

     Anexa 2)

Cod formular 1):

Instituţia publica.. ../Localitatea     /Judeţul    

Cod 2)     …..

SITUAŢIE

       PRIVIND   MONITORIZAREA CHELTUIELILOR DE PERSONAL

                                                                                                     PE LUNA ……….ANUL……….                                                                           - lei -

Titlu

Articol

Alineat

DENUMIRE      INDICATORI

număr rând

program anual

plăţi cumulate

efectuate  în

lunile anterioare

4)

plăţi în luna

pentru care

se face

raportarea

A

B

C

D

E

01

02

03

Capitolul

3)…..

10

CHELTUIELI DE PERSONAL

01

10.01

Cheltuieli cu salariile în bani

02

10.01.01

Salarii de baza

03

10.01.02

Salarii de merit

04

10.01.03

Indemnizaţii de conducere

05

10.01.04

Spor de vechime

06

10.01.05

Spor pentru condiţii de 'muncă

07

10.01,06

Alte sporuri

08

10.01.07

Ore suplimentare

09

10.01.08

Fond de premii, din care:

10

premiul anual 6)

11

10.01.09

Prima de vacanţă

12

10.01.10

Fonduri pentru posturi ocupate prin cumul

13

10.01.11

Fond aferent plaţii cu ora

14

10.01.12

Indemnizaţii plătite unor persoane din afara unităţii

15

10.01.13

Indemnizaţii de delegare

16

10.01.14

Indemnizaţii de detaşare

17

10.01.15

Alocaţii pentru transportul la şi de la locul de munca

18

10.01.16

Alocaţii pentru locuinţe

19

10.01.30

Alte drepturi salariale in bani

32

10.02

Cheltuieli cu salariile in natură

40

10,02.01

Tichete de masă

41

10.02.02

Norme de hrana

42

10.02.03

Uniforme ţi echipament obligatoriu

43

10.02.04

Locuinţă de serviciu folosită de salariat şi familia sa

44

10.02.05

Transportul la şi de la locul de muncă

45

10.02.30

Alte drepturi salariale în  natură

70

10.03

Contribuţii

71

10.03.01

Contribuţii de asigurări sociale de stat

72

10.03.02

Contribuţii de asigurări de şomaj

73

10.03.03

Contribuţii de asigurări  sociale de sănătate

74

10.03,04

Contribuţii pentru  asigurările  de accidente de muncă şi boli profesionale

75

10.03.05

Prime de asigurare de viată plăţile de angajator pentru angajaţi

76

10.03.06

Contribuţii pentru concedii şi indemnizaţii

77

Număr de posturi aprobate

80

5)

X

X.

Număr de posturi ocupate

81

X

X

Număr de posturi vacante

83

X

X

Număr mediu de posturi remunerate

84

X

X

Număr de posturi ocupate de persoane care cumulează pensia cu salariul 7)

85

X

X

Număr de consilieri locali

86

X

1)se va completa potrivit Nomenclatorului de formulare

2)se va completa potrivit clasificaţiei bugetare în profil departamental, pentru ordonatorii principali prevăzuţi la art.2din OUG.48/2005 şi cu codul unic de înregistrare pentru ordonatorii principali de credite prevăzuţi la art.3din O.U.G. 48/2005

3)anexa se completează pentru fiecare capitol de cheltuieli, potrivit clasificaţiei bugetare.

4)datele trebuie să corespunda cu cele din raportarea anterioara, cuprinse in col.02 cumulate cu cele din col.03

5)se va completa după caz, cu numărul maxim de posturi aprobat prin legea bugetului de stat, respectiv, prin legea bugetului asigurării sociale de stat sau alte acte normative;

6)sumele aferente  premiului anual sunt cuprinse  în fondul de premii (alineatul 10.01.08)

7)numărul de posturi ocupate de persoane care cumulează pensia cu salariul este inclus în numărul de posturi ocupate

ORDONATOR PRINCIPAL DE CREDITE,

Întocmit,

Numele si prenumele………………………..

Telefon ( Fax)     ……………………..

Anexa 2a) Cod formular 1):

Instituţia publică..../Localitatea     /Judeţul    

Cod 2)     ……..

SITUAŢIE

 PRIVIND   MONITORIZAREA CHELTUIELILOR DE PERSONAL AFERENTE FUNCŢIONARILOR PUBLICI

                                                                        PLAŢI CUMULATE pe………. LUNI din……….. ANUL    

                                                                                                                                                                                                               -lei -

Titlu

Articol

Alineat

DENUMIRE      INDICATORI

număr rând

Plăţi

cumulate

efectuate

4)

A

B

C

D

E

01

Capitolul

3)    

10

CHELTUIELI DE PERSONAL

01

10.01

Cheltuieli cu salariile in bani

02

10.01.01

Salarii de bază

03

10.01.02

Salarii de merit

04

10.01.03

Indemnizaţii de conducere

05

10,01.04

Spor de vechime

06

10.0105

Spor pentru condiţii de munca

07

10.0106

Alte sporuri

08

10.0107

Ore suplimentare

09

10.01.08

Fond de premii, din care:

10

premiul anual 6)

11

10,0109

Primă de vacant

12

10.0110

Fonduri pentru posturi ocupate prin cumul

13

10.01.11

Fond aferent plăţii cu ora

14

10.0112

Indemnizaţii plătite unor persoane din afara unităţii

15

10.0113

Indemnizaţii de delegare

16

10.01.14

Indemnizaţii de detaşare

17

10.0115

Alocaţii pentru transportul la si de la locul de munca

18

10.01.16

Alocaţii pentru locuinţe

19

10.01.30

Alte drepturi salariale în bani

32

10.02

Cheltuieli cu salariile in natură

40

10.02.01

Tichete de masă

41

10.02.02

Norme de hrană

42

10.02.03

Uniforme şl echipament obligatoriu

43

10.02.04

Locuinţă de serviciu folosită de salariat şi familia sa

44

10.02.05

Transportul la şi de la locul de muncă

45

10.02.30

Alte drepturi salariale in  natură

70

10.03

Contribuţii

71

10.03.01

Contribuţii de asigurări sociale de stat

72

10.03.02

Contribuţii de asigurări de şomaj

73

10.03.03

Contribuţii de asigurări  sociale de sănătate

74

10.03.04

Contribuţii pentru  asigurările  de accidente de muncă şi boli profesionale

75

10.03.05

Prime de asigurare de viată plătite de angajator pentru angajaţi

76

10.03.06

Contribuţii pentru concedii si indemnizaţii

77

Număr de posturi aprobate la finele perioadei de raportare 5)

80

Număr de posturi ocupate la finele perioadei de raportare

81

Număr de posturi vacante la finele perioadei de raportare

83

Număr mediu de posturi remunerate

84

Număr de posturi ocupate de persoane care cumulează pensia cu salariul la finele perioadei de raportare 7)

85

1)se va completa potrivit Nomenclatorului de formulare

2)se va completa potrivit clasificaţiei bugetare în profil departamental, pentru ordonatorii principali prevăzuţi la art.2 din O.U.G.43/2005 si cu codul unic de înregistrare pentru ordonatorii principali de credite prevăzuţi la art,3din O,U.G. 48/2005

3)anexa se completează pentru fiecare capitol de cheltuieli, potrivit clasificaţiei bugetare.

4)datele reprezintă plăţile efectuate cumulat pe 3,6.9,respectiv , 12 luni ale anului;

5)se va completa ,după caz, cu numărul maxim de posturi aprobat prin legea bugetului de stat, respectiv, prin legea bugetului asigurărilor sociale de stat sau alte acte normative;

6)sumele aferente  premiului anual sunt cuprinse  in fondul de premii (alineatul 10.0108)

7)numărul de posturi ocupate de persoane care cumulează pensia cu salariul la finele perioadei de raportare este inclus in numărul de posturi ocupate la finele perioade de raportare

ORDONATOR PRINCIPAL DE CREDITE,

Întocmit,

Numele si prenumele    

Telefon ( Fax)    

Anexa 2b) Cod formular 1):

Instituţia publică..../Localitatea     /Judeţul    

Cod 2)     …….

SITUAŢIE

           PRIVIND   MONITORIZAREA CHELTUIELILOR DE PERSONAL AFERENTE PERSONALULUI CONTRACTUAL

                                                                    PLAŢI CUMULATE pe …………LUNI din ………..ANUL    

                                                                                                                                                                                                           -lei -

Titlu

Articol

Alineat

DENUMIRE      INDICATORI

număr rând

Plăţi

cumulate

efectuate

4}

A

B

C

0

E

01

Capitolul 3

3)    

10

CHELTUIELI DE PERSONAL

01

10.01

Cheltuieli cu salariile in bani

02

10.01.01

Salarii de bază

03

10.01.02

Salarii de merii

04

10,01.03

Indemnizaţii de conducere

05

10.01.04

Spor de vechime

06

10.01.05

Spor pentru condiţii de muncă

07

10.01.08

Alte sporuri

08

10.01.07

Ore suplimentare

09

10.01.08

Fond de premii, din care

10

premiul anual 6)

11

10.01,09

Prima de vacanţă

12

10.01.10

Fonduri pentru posturi ocupate prin cumul

13

10.01.11

Fond aferent plaţii cu ora

14

10.01.12

Indemnizaţii plătite unor persoane din afara unităţii

15

10.01.13

Indemnizaţii de delegare

16

10.01,14

Indemnizaţii de detaşare

17

10,01.15

Alocaţii pentru transportul la şi de la locul de munca

18

10.01.16

Alocaţii pentru locuinţe

19

10.01.30

Alte drepturi salariate in bani

32

10.02

Cheltuieli cu salariile in natură

40

10.02.01

Tichete de masă

41

10,02.02

Norme de hrană

42

10,02.03

Uniforme şi echipament obligatoriu

43

10.02.04

Locuinţă de serviciu folosita de salariat şi familia sa

44

10.02.05

Transportul la şi de la locul de muncă

45

10.02.30

Alte drepturi salariale in  natură

70

10.03

Contribuţii

71

10.03.01

Contribuţii de asigurări sociale de stat

72

10.03.02

Contribuţii de asigurări de şomaj

73

10.03.03

Contribuţii de asigurări  sociale de sănătate

74

10.03.04

Contribuţii pentru  asigurările  de accidente de muncă şi boli profesionale

75

10.03.05

Prime de asigurare de viată plătite de angajator pentru angajaţi

76

10.03.06

Contribuţii pentru concedii şl indemnizaţii

77

Număr de posturi aprobate la finele perioadei de raportare 5)

80

Număr de posturi ocupate la finele perioadei de raportare

81

Număr de posturi vacante la finele perioadei de raportare

83

Număr mediu de posturi remunerate

84

Număr de posturi ocupate de persoane care cumulează pensia cu salariul la finele perioadei de raportare 7)

85

1)se va completa potrivit Nomenclatorului de formulare

2)se va completa potrivit clasificatiei bugetare in profil departamental, pentru ordonatorii principali prevăzuţi la art.2 din OUG.48/2005 si cu codul unic de inregistrare pentru ordonatorii principali de credite prevăzuţi la art.3din O.U.G. 48/2005

3)anexa se completează pentru fiecare capitol de cheltuieli, potrivit clasificatiei bugetare.

4)datele reprezintă plăţile efectuate cumulat pe 3,6,9,respectiv, 12 luni ale anului;

5)se va completa ,după caz, cu numărul maxim de posturi aprobat prin legea bugetului de stat, respectiv, prin legea bugetului asigurărilor sociale de stat sau alte acte normative;

5) sumele aferente   premiului anual sunt cuprinse  în fondul de premii (alineatul 10.01,08)

7) numărul de posturi ocupate de persoane care cumulează pensia cu salariul la finele perioadei de raportare este inclus în

numărul de posturi ocupate la finele perioade de raportare

ORDONATOR PRINCIPAL DE CREDITE,

Întocmit,

Numele si prenumele     .    

Telefon (Fax)    

Anexa 2c) Cod formulări}:

Instituţia publică... ./Localitatea     /Judeţul    

Cod 2)     ….

.                            SITUAŢIE

          PRIVIND   MONITORIZAREA CHELTUIELILOR DE PERSONAL AFERENTE ALTOR CATEGORII DE PERSONAL

                                                                     PLAŢI CUMULATE pe……….. LUNI din………….. ANUL    

                                                                                                                                                                                                            -lei -

Titlu

Articol

Alineat

DENUMIRE      INDICATORI

număr rând

Plăţi

cumulate

efectuate

4)

A

B

C

D

E

01

Capitolul :

3)……..

10

CHELTUIELI DE PERSONAL

01

10.01

Cheltuieli cu salariile in bani

02

10.01.01

Salarii de bază

03

10,01.02

Salarii de merit

04

10.01.03

Indemnizaţii de conducere

05

10.01.04

Spor de vechime

06

10.01.05

Spor pentru condiţii de munca

07

10.01.06

Alte sporuri

08

10.01.07

Ore suplimentare

09

10.01.08

Fond de premii, din care:

10

premiul anual 6)

11

10.01.09

Prima de vacanţa

12

10.01.10

Fonduri pentru posturi ocupate prin cumul

13

10.01.11

Fond aferent plăţii cu ora

14

10.01.12

Indemnizaţii plătite unor persoane din afara unităţii

15

10.01.13

Indemnizaţii de delegare

16

10.01.14

Indemnizaţii de detaşare

17

10.01.15

Alocaţii pentru transportul la şi de la locul de muncă

18

10.01.16

Alocaţii pentru locuinţe

19

10.01.30

Alte drepturi salariate in bani

32

10.02

Cheltuieli cu salariile in natură

40

10.02.01

Tichete de masă

41

10,02.02

Norme de hrana

42

10,02.03

Uniforme şi echipament obligatoriu

43

10.02.04

Locuinţă de serviciu folosită de salariat şi familia sa

44

10.02.05

Transportul la şi de la locul de muncă

45

10.02.30

Alte drepturi salariale în  natură

70

10.03

Contribuţii

71

10.03.01

Contribuţii de asigurări sociale de stat

72

10.03.02

Contribuţii de asigurări de şomaj

73

10.03.03

Contribuţii de asigurări   sociale de sănătate

74

10.03.04

Contribuţii pentru  asigurările  de accidente de muncă şi boli profesionale

75

10.03.05

Prime de asigurare de viată plătite de angajator pentru angajaţi

76

10.03.06

Contribuţii pentru concedii şi indemnizaţii

77

Număr de posturi aprobate la finele perioadei de raportare 5)

80

Număr de posturi ocupate la finele perioadei de raportare

81

Număr de posturi vacante la finele perioadei de raportare

83

Număr mediu de posturi remunerate

84

Număr de posturi ocupate de persoane care cumulează pensia cu salariul

la finele perioadei de raportare 7)

85

Număr mediu de consilieri locali remuneraţi

86

1)se va completa potrivit Nomenclatorului de formulare

2) se va completa potrivit clasificatiei bugetare in profil departamental, pentru ordonatorii principali prevăzuţi la art.2din O.U.G.48/2005 si cu codul unic de inregistrare pentru ordonatorii principali de credite prevăzuţi la art.3din O.U.G. 48/2005

3) anexa se completează pentru fiecare capitol de cheltuieli, potrivit clasificatiei bugetare.

4) datele reprezintă plătite efectuate cumulat pe 3,6,9,respectiv , 12 luni ale anului:

5) se va completa ,dupa caz, cu numărul maxim de posturi aprobat prin legea bugetului de stat, respectiv, prin legea bugetului asigurărilor sociale de stat sau alte acte normative;

6) sumele aferente   premiului anual sunt cuprinse  în fondul de premii (alineatul 10.01 08)

7) numărul de posturi ocupate de persoane care cumulează pensia cu salariul la finele perioadei de raportare este inclus în numărul de posturi ocupate la finele perioade de raportare

ORDONATOR PRINCIPAL DE CREDITE,

Întocmit,

Numele si prenumele    

Telefon {Fax…………………………….

Anexa nr. 3

INSTRUCŢIUNI

privind completarea şi depunerea formularelor de raportare

1.  Formularul (Anexa 1)

" Situaţie privind repartizarea pe luni   a cheltuielilor de personal aprobate   pe anul ____________"

se completează şi se depune astfel:

a)   de către ordonatorii principali de credite ai instituţiilor publice finanţate de la bugetul de stat, bugetul asigurărilor sociale de stat, bugetele fondurilor speciale, după caz, la Ministerul Finanţelor Publice, în termenul prevăzut la art.5 din ordonanţa de urgenţă, numai pentru instituţiile publice finanţate integral din aceste bugete, iar repartizarea sumelor se realizează pe fiecare lună, având în vedere asigurarea condiţiilor de desfăşurare a activităţii potrivit atribuţiilor acestora până la sfârşitul anului;

b)   de către ordonatorii principali de credite ai instituţiilor publice finanţate de la bugetele locale la Direcţiile generale ale finanţelor publice judeţene şi a municipiului Bucureşti, după caz, în termenul prevăzut la alin.(1) al art.6 din ordonanţa de urgenţă, numai pentru instituţiile publice finanţate integral din bugetul local, iar repartizarea sumelor se realizează pe fiecare lună, până la sfârşitul anului, având în vedere asigurarea condiţiilor de desfăşurare a activităţii potrivit atribuţiilor acestora. In termenul prevăzut la alin.(2) al art.6, Direcţiile generale ale finanţelor publice judeţene şi a municipiului Bucureşti vor transmite la Ministerul Finanţelor Publice, Direcţia Generală de Programare Bugetară şi Coordonarea Politicilor Publice Sectoriale, situaţia centralizatoare pe judeţ, respectiv pe municipiul Bucureşti, privind repartizarea pe fiecare lună a cheltuielilor de personal.;

c)   anexa se completează începând cu bugetul aferent anului 2007.

2. Formularul (Anexa nr. 2)

" Situaţie privind monitorizarea cheltuielilor de personal pe luna___anul___"

se completează şi se depune astfel:

 a) de către ordonatorii principali de credite ai instituţiilor publice finanţate din bugetul de stat, bugetul asigurărilor sociale de stat, bugetele fondurilor speciale, după caz, precum şi cei ai instituţiilor publice autonome finanţate integral din venituri proprii, la Ministerul Finanţelor Publice - Direcţia Generală de Programare Bugetară şi Coordonarea Politicilor Publice Sectoriale, la termenul prevăzut la art. 2 din ordonanţa de urgenţă, pentru aparatul propriu şi instituţiile publice din subordinea, în coordonarea sau sub autoritatea acestora, indiferent de modul de finanţare. In luna curentă se raportează datele aferente perioadei anterioare.

b)   de către ordonatorii principali de credite ai instituţiilor publice finanţate prin bugetele locale, la Direcţiile generale ale finanţelor publice judeţene şi a municipiului Bucureşti, după caz, în termenul prevăzut la a1in.(1) al art. 3, pentru aparatul propriu şi pentru instituţiile publice din subordinea acestora, indiferent de modul de finanţare. Direcţiile generale ale finanţelor publice judeţene şi a municipiului Bucureşti vor transmite la Ministerul Finanţelor Publice, Direcţia Generală de Programare Bugetară şi Coordonarea Politicilor Publice Sectoriale, în termenul prevăzut la alin.(2) al art.3 din ordonanţa de urgenţă situaţia centralizatoare, pe judeţ şi respectiv pe municipiul Bucureşti, privind monitorizarea numărului de posturi şi a cheltuielilor de personal în luna curentă se raportează datele aferente perioadei anterioare;

c)   Coloana 01 se va completa cu sumele şi cu numărul de posturi aprobate în condiţiile legii, în vigoare la finele lunii pentru care se face raportarea; indicatorii reprezentând numărul de posturi ocupate, numărul de posturi vacante şi numărul de posturi remunerate nu se completează în coloana 01;

d)   Coloana 02 reprezintă plăţile efectuate, cumulat până la finele lunii anterioare celei pentru care se face raportarea; indicatorii reprezentând numărul de posturi aprobat, numărul de posturi ocupate, numărul de posturi vacante şi numărul de posturi remunerate nu se completează în coloana 02;

e)   Coloana 03 reprezintă plăţile efectuate în luna pentru care se face raportarea; indicatorii reprezentând numărul de posturi ocupate şi numărul de posturi vacante , raportate în coloana 03, sunt cei înregistraţi Ea finele lunii pentru care se face raportarea; numărul de posturi ocupate adunat cu numărul de posturi vacante trebuie să fie egal cu numărul de posturi aprobate, raportat în coloana 01;

f)    Sumele transmise, reprezentând plăţile de casă, trebuie să corespundă cu cele din ultimul extras de cont eliberat de trezorerie   pentru   luna   pentru care se face raportarea;

g)   Numărul de consilieri locali raportat în col.03 este cel remunerat în luna pentru care se face raportarea;

h) In cazul capitolului 65 "învăţământ", postul este echivalent cu norma didactică;

3.  Formularul (Anexa 2a)

" Situaţie privind cheltuielile de personal aferente  funcţionarilor publici

plăţi cumulate__luni din anul___,

Formularul (Anexa 2b)

" Situaţie privind cheltuielile de personal aferente personalului contractual plăţi cumulate__luni din anul___,

Formularul (Anexa 2c) " Situaţie privind cheltuielile de personal

aferente   altor categorii de personal plăţi cumulate__luni din anul___,

se completează şi se depun astfel:

a)  de către ordonatorii principali de credite ai instituţiilor publice finanţate de la bugetul de stat, bugetul asigurărilor sociale de stat, bugetele fondurilor speciale, după caz, precum şi cei ai instituţiilor publice autonome finanţate integral din venituri proprii, la Ministerul Finanţelor Publice - Direcţia Generală de Programare Bugetară şi Coordonarea Politicilor Publice Sectoriale, la termenul prevăzut la art. 2 din ordonanţa de urgenţă, în prima lună din trimestru, pentru perioada anterioară, pentru aparatul propriu şi instituţiile publice din subordinea, în coordonarea sau sub autoritatea acestora, indiferent de modul de finanţare;

b)   de către ordonatorii principali de credite ai instituţiilor publice finanţate de la bugetele locale la Direcţiile generale a finanţelor publice judeţene şi a municipiului Bucureşti, după caz, în termenul prevăzut la alin.(1) al art. 3, în prima lună din trimestru pentru perioada anterioară, pentru aparatul propriu şi pentru instituţiile publice din subordinea acestora, indiferent de modul de finanţare;

c)   Direcţiile generale ale finanţelor publice judeţene şi a municipiului Bucureşti vor transmite la Ministerul Finanţelor Publice, Direcţia Generală de Programare Bugetară şi Coordonarea Politicilor Publice Sectoriale, în termenul prevăzut la alin.(2) al art.3 din ordonanţa de urgenţă , în prima lună din trimestru pentru perioada anterioara, situaţia centralizatoare, pe judeţ, respectiv pe municipiul Bucureşti, privind monitorizarea numărului de posturi şi a cheltuielilor de personal;

d)   indicatorii reprezentând numărul de posturi aprobate, numărul de posturi ocupate, numărul de posturi vacante, sunt cei înregistraţi la finele lunii anterioare celeia în care se face raportarea, respectiv 31 martie, 30 iunie, 30 septembrie şi 31 decembrie;

e)   numărul de posturi remunerate din anexele nr. 2a), 2b) si 2c) precum şi numărul mediu de consilieri locali din anexa nr. 2c), se determină ca medie lunară corespunzătoare numărului de luni de raportare;

Ordonatorii principali de credite ai instituţiilor publice finanţate de la bugetele locale vor prelua aplicaţia informatică, pe dischetă, de la Direcţiile generale ale finanţelor publice judeţene, repectiv, a municipiului Bucureşti.

4. Corelaţii de care trebuie să se ţină seama   la înscrierea datelor în formulare

Corelaţii pentru formularul 01:

rd.04 = rd.01+rd.02+rd.03

(col.01 la col.11)

rd.04= (rd.01+rd.02+rd.03)/3

col.12

rd.08 = rd.05+rd.06+rd.07

(col.01 la col.11)

rd.08 = (rd.05+rd.06+rd.07)/3

col.12

rd.12 = rd.09+rd.10+rd.11

(col.01 la col.11)

rd.12 = (rd.09+rd.10+rd.11)/3

col.12

rd.16 = rd.13+rd.14+rd.15

(col.01 la col.11)

rd.16 = (rd.13+rd.14+rd.15)/3

col.12

rd.17 = rd.04+rd.08+rd.12+rd.16

(col.01 la col.11)

rd.17 = (rd.04+rd.08+rd.12+rd.16)/4

col.12

col.01= col.02+col.05

(rd.01 la rd.17)

col. 05= col.06+col.07+col.08+col.09+col.10+col.11

(rd.01 la rd.17)

Corelaţii pentru formularul 02:

rd.01 = rd.02+rd.40+rd.71

(col.01 la col.03)

rd.02 = rd.03 la rd.10 + rd.12 la rd.19 + rd.32

(col.01 la col.03)

rd.40 = rd.41 la rd.45 + rd.70

(col.01 la col.03)

rd.71 = rd.72 la rd.77

(col.01 la col.03)

rd.80,col.01=(rd.81+rd.83), col.03

Corelaţii pentru   formularele 03, 04, 05:

rd.01 = rd.02+rd.40+rd.71

rd.02 = rd.03 la rd.10 + rd.12 la rd.19 + rd.32

rd.40 = rd.41 la rd.45 + rd.70

rd.71 = rd.72 la rd.77

rd.80=rd.81+rd.83

Corelaţii între formulare:

(col.02+col.03) formularul 02 =col.01, formularul 03 +col.01, formularul 04 +col.01, formularul 05

(rd.01 la rd.77)

col.03, formularul 02 =col.01, formularul 03 +col.01, formularul 04 +col.01, formularul 05

rd.81.rd.83

5. NOMENCLATOR    FORMULARE

COD

FORMULAR

TIPUL DE   INSTITUŢIE/TIPUL DE ANEXĂ

Instituţii finanţate integral din  bugetul de stat

10

Anexa 1

11

Anexa 2

12

Anexa 2a

13

Anexa 2b

14

Anexa 2c

Instituţii finanţate integral din bugetul local

20

Anexa 1

21

Anexa 2

22

Anexa 2a

23

Anexa 2b

24

Anexa 2c

Institutii finantate integral din bugetul asigurarilor sociale de stat

30

Anexa 1

31

Anexa 2

32

Anexa 2a

33

Anexa 2b

34

Anexa 2c

Instituţii finanţate integral din bugetul asigurărilor pentru şomaj

40

Anexa 1

41

Anexa 2

42

Anexa 2a

43

Anexa 2b

44

Anexa 2c

Instituţii finanţate integral din bugetul fondului naţional unic de                       asigurări de sănătate

50

Anexa 1

51

Anexa 2

52

Anexa 2a

53

Anexa 2b

54

Anexa 2c

Instituţii finanţate din venituri proprii şi subvenţii de la bugetul de stat

62

Anexa 2

63

Anexa 2a


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 166/2006

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 166 din 2006
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 166/2006
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu