Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 1454 din 5 august 2009

pentru modificarea si completarea Procedurii privind declararea lunara de catre angajatori a evidentei nominale a asiguratilor si a obligatiilor de plata la bugetul asigurarilor pentru somaj, aprobata prin Ordinul ministrului muncii, solidaritatii sociale si familiei nr. 405/2004

ACT EMIS DE: MINISTERUL MUNCII, FAMILIEI SI PROTECTIEI SOCIALE

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 579 din 20 august 2009



Având în vedere dispoziţiile art. 2 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 28/2009 privind reglementarea unor măsuri de protecţie socială, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 268/2009,

în baza prevederilor art. 12 din Hotărârea Guvernului nr. 11/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale art. 19 alin. (4) din Normele metodologice de aplicare a Legii nr. 76/2002 privind sistemul asigurărilor pentru şomaj şi stimularea ocupării forţei de muncă, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 174/2002, cu modificările şi completările ulterioare,

ministrul muncii, familiei şi protecţiei sociale emite următorul ordin:

Art. I. - Procedura privind declararea lunară de către angajatori a evidenţei nominale a asiguraţilor şi a obligaţiilor de plată la bugetul asigurărilor pentru şomaj, aprobată prin Ordinul ministrului muncii, solidarităţii sociale şi familiei nr. 405/2004, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 765 din 20 august 2004, cu modificările şi completările ulterioare, se modifică şi se completează după cum urmează:

1. La articolul 2 se introduc două noi alineate, alineatele (2) şi (3), cu următorul cuprins:

„(2) In situaţia contribuabililor nerezidenţi, persoane juridice sau fizice care nu au un sediu, respectiv domiciliu/reşedinţa în România şi care au salariaţi care sunt supuşi legislaţiei de asigurări sociale din România în condiţiile reglementărilor comunitare cu privire la aplicarea regimurilor de securitate socială salariaţilor, lucrătorilor independenţi şi membrilor familiilor acestora care se deplasează în interiorul Comunităţii Europene, Spaţiului Economic European şi Elveţia, denumiţi în continuare contribuabili nerezidenţi, declaraţia lunară se depune/transmite, în condiţiile prezentei proceduri, la Agenţia Municipală pentru Ocuparea Forţei de Muncă Bucureşti.

(3) Agenţia Municipală pentru Ocuparea Forţei de Muncă Bucureşti:

a) asigură preluarea şi prelucrarea datelor cuprinse în declaraţiile lunare prevăzute la alin. (2);

b) asigură evidenţa persoanelor care fac obiectul declaraţiilor lunare prevăzute la alin. (2);

c) pune la dispoziţia agenţiilor pentru ocuparea forţei de muncă judeţene datele cuprinse în declaraţiile prevăzute la alin. (2), solicitate în vederea stabilirii drepturilor de care beneficiază, potrivit prevederilor legale, persoanele asigurate care fac obiectul acestor declaraţii lunare, respectiv, după caz, în vederea eliberării documentelor prevăzute de reglementările comunitare cu privire la aplicarea regimurilor de securitate socială salariaţilor, lucrătorilor independenţi şi membrilor familiilor acestora care se deplasează în interiorul Comunităţii Europene, Spaţiului Economic European şi Elveţia, în vederea certificării perioadei de asigurare pentru prestaţia de şomaj."

2. La articolul 7, punctele 1 şi 2 se modifică şi vor avea următorul cuprins:

„1. La rubrica «CUI (Cod fiscal)» se completează numai cu partea numerică a codului unic de înregistrare/codului de înregistrare fiscală.

2. La rubrica «Cod numeric personal» se completează cu codul unic de înregistrare atribuit prin certificatul de înregistrare angajatorilor persoane fizice/codul numeric personal al angajatorului (de exemplu, persoane fizice care angajează personal casnic conform legii)."

3. La articolul 7, punctul 3 se abrogă.

4. La articolul 7, după punctul 12 se introduc patru noi puncte, punctele 13-16, cu următorul cuprins:

„13. Prevederile pct. 12 se aplică şi în situaţia salariaţilor contribuabililor nerezidenţi care sunt supuşi legislaţiei de asigurări sociale din România în condiţiile reglementărilor comunitare cu privire la aplicarea regimurilor de securitate socială salariaţilor, lucrătorilor independenţi şi membrilor familiilor acestora care se deplasează în interiorul Comunităţii Europene, Spaţiului Economic European şi Elveţia.

14. Rubrica «Număr ore suspendate în lună pentru care se beneficiază de scutire în condiţiile Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 28/2009 privind reglementarea unor măsuri de protecţie socială, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 268/2009» (NOSST) se completează cu numărul de ore din programul de lucru în care raporturile de muncă sunt suspendate în temeiul art. 52 alin. (1) lit. d) din Legea nr. 53/2003 - Codul muncii, cu modificările şi completările ulterioare, şi pentru care salariaţii şi angajatorul acestora sunt scutiţi de plata contribuţiilor la bugetul asigurărilor pentru şomaj în temeiul art. 2 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 28/2009, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 268/2009 (Se completează numai în situaţia în care salariaţii şi angajatorul sunt scutiţi de plata contribuţiilor sociale la bugetul asigurărilor pentru şomaj în temeiul art. 2 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 28/2009, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 268/2009; în caz contrar se completează cu zero.).

15. Rubrica «Număr zile suspendare pentru care se beneficiază de scutire în condiţiile Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 28/2009 privind reglementarea unor măsuri de protecţie socială, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 268/2009» (NZSST) se completează cu numărul de zile lucrătoare din lună în care raporturile de muncă sunt suspendate în temeiul art. 52 alin. (1) lit. d) din Legea nr. 53/2003, cu modificările şi completările ulterioare, şi pentru care salariaţii şi angajatorul acestora sunt scutiţi de plata contribuţiilor la bugetul asigurărilor pentru şomaj în temeiul art. 2 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 28/2009, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 268/2009 (Se completează numai în situaţia în care salariaţii şi angajatorul sunt scutiţi de plata contribuţiilor sociale la bugetul asigurărilor pentru şomaj în temeiul art. 2 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 28/2009, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 268/2009; în caz contrar se completează cu zero.).

16. Rubrica «Salariul de bază minim brut pe ţară garantat în plată utilizat la calculul IS» (SB) se va completa cu salariul de bază minim brut pe ţară garantat în plată utilizat la calculul indemnizaţiei de şomaj în condiţiile art. 2 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 28/2009, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 268/2009 (salariul de bază minim brut pe ţară garantat în plată în vigoare în perioada de suspendare a raporturilor de muncă în temeiul art. 52 alin. (1) lit. d) din Legea nr. 53/2003, cu modificările şi completările ulterioare, pentru care salariaţii şi angajatorul acestora sunt scutiţi de plata contribuţiilor sociale la bugetul asigurărilor pentru şomaj în temeiul art. 2 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 28/2009, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 268/2009, corespunzător numărului de ore din programul de lucru în care raporturile de muncă sunt suspendate în temeiul aceluiaşi articol şi pentru care salariaţii şi angajatorul acestora sunt scutiţi de plata contribuţiilor la bugetul asigurărilor pentru şomaj în temeiul art. 2 din ordonanţa de urgenţă menţionată)."

5. La articolul 12 alineatul (2), după litera b) se introduc patru noi litere, literele c)-f), cu următorul cuprins:

,,c) numărul de ore din programul de lucru în care raporturile de muncă sunt suspendate în temeiul art. 52 alin. (1) lit. d) din Legea nr. 53/2003, cu modificările şi completările ulterioare, şi pentru care salariaţii şi angajatorul acestora sunt scutiţi de plata contribuţiilor la bugetul asigurărilor pentru şomaj în temeiul art. 2 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 28/2009, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 268/2009, în lună (NOSST), poate fi cel mult egal cu numărul de ore din programul de lucru în care raporturile de muncă sunt suspendate, conform legii, în lună (NOS);

d) în situaţia raporturilor de muncă cu durata normală a timpului de muncă/lucru cu normă întreagă, unde timpul normal de lucru este de 8, 7 sau 6 ore, numărul de zile de suspendare pentru care se beneficiază de scutire în condiţiile Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 28/2009, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 268/2009 (NZSST), este egal cu raportul dintre numărul de ore din programul de lucru în care raporturile de muncă sunt suspendate în temeiul art. 52 alin. (1) lit. d) din Legea nr. 53/2003, cu modificările şi completările ulterioare, şi pentru care salariaţii şi angajatorul acestora sunt scutiţi de plata contribuţiilor la bugetul asigurărilor pentru şomaj în temeiul art. 2 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 28/2009, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 268/2009, în lună (NOSST), şi numărul de ore reprezentând timpul normal de lucru, conform tipului de contract (8, 7 sau 6 ore). In luna martie 2009, numărul maxim de zile de suspendare pentru care se poate beneficia de scutire în condiţiile Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 28/2009, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 268/2009, (NZSST) este 5;

e) în situaţia raporturilor de muncă cu timp parţial de lucru, unde timpul normal de lucru este de 8, 7 sau 6 ore, numărul de zile de suspendare pentru care se beneficiază de scutire în condiţiile Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 28/2009, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 268/2009, (NZSST) este mai mare decât raportul dintre numărul de ore din programul de lucru în care raporturile de muncă sunt suspendate în temeiul art. 52 alin. (1) lit. d) din Legea nr. 53/2003, cu modificările şi completările ulterioare, şi pentru care salariaţii şi angajatorul acestora sunt scutiţi de plata contribuţiilor la bugetul asigurărilor pentru şomaj în temeiul art. 2 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 28/2009, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 268/2009, în lună (NOSST) şi numărul de ore reprezentând timpul normal de lucru, conform tipului de contract (8, 7 sau 6 ore). In luna martie 2009, numărul maxim de zile de suspendare pentru care se poate beneficia de scutire în condiţiile Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 28/2009, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 268/2009, (NZSST) este 5.

f) câmpurile «Număr ore suspendate în lună pentru care se beneficiază de scutire în condiţiile Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 28/2009 privind reglementarea unor măsuri de protecţie socială, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 268/2009» (NOSST), «Număr zile suspendare pentru care se beneficiază de scutire în condiţiile Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 28/2009 privind reglementarea unor măsuri de protecţie socială, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 268/2009» (NZSST) şi «Salariul de bază minim brut pe ţară garantat în plată utilizat la calculul IS» (SB) se completează numai în situaţia în care salariaţii şi angajatorul sunt scutiţi de plata contribuţiilor sociale la bugetul asigurărilor pentru şomaj în temeiul art. 2 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 28/2009, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 268/2009; în caz contrar se completează cu zero."

6. La articolul 12 alineatul (3), litera a) se modifică şi va avea următorul cuprins:

„a) câmpurile obligatorii sunt: LD, AD, DEN, CUI (CF/CNPA), TARA, LOC, JUD, CPOST, CAEN, BANCA, IBAN, TCID, CAD1, CAD2, TCAD, RP, Rl, NA, NI, NTA, FS1, FS2, NUMEA, PREA, FUNCTA, SSRR, SUB80REC, SUB80RES, SC80144REC, SC80144RES, SUB85REC, SUB85RES, SC85144REC, SC85144RES, SUB58REC, SUB58RES, SUB116REC, SUB116RES, RED9394REC, RED9394RES, SUB17AREC, SUB17ARES, SUB17BREC, SUB17BRES, SUB172REC şi SUB172RES. Angajatorii care au sediul în municipiul Bucureşti vor completa câmpul «JUD» cu «Bucureşti» şi, în mod obligatoriu, câmpul «SECT» cu numărul aferent sectorului (cu valori între 1 şi 6). Contribuabilii nerezidenţi vor completa câmpul «JUD» cu «nerezident». Câmpul «TARA» se va completa cu abrevierea ţării de rezidenţă a angajatorului/contribuabilului nerezident. Câmpurile SUB80REC, SUB80RES, SC80144REC, SC80144RES, SUB85REC, SUB85RES, SC85144REC, SC85144RES, SUB58REC, SUB58RES, SUB116REC, SUB116RES, RED9394REC, RED9394RES, SUB17AREC, SUB17ARES, SUB17BREC, SUB17BRES, SUB172REC şi SUB172RES se completează cu zero în cazul în care nu există sume recuperate prin deducere şi/sau de restituit de către agenţia pentru ocuparea forţei de muncă judeţeană, respectiv a municipiului Bucureşti. Câmpurile FS1 şi CAD1, respectiv, după caz, FS2 şi CAD2 se completează cu zero în cazul în care nu există sume care să fie declarate potrivit art. 8 pct. 2 şi 5, respectiv art. 8 pct. 3 şi 6."

7. La articolul 14, după alineatul (2) se introduce un nou alineat, alineatul (3), cu următorul cuprins:

„(3) Prin derogare de la dispoziţiile alin. (1) teza 1, pentru anul stabilit prin Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 28/2009, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 268/2009, an în care se aplică scutirea de la plata contribuţiilor la bugetul asigurărilor pentru şomaj în condiţiile acestei ordonanţe de urgenţă, numărul de zile cu normă întreagă lucrate în lună, folosite la stabilirea stagiului de cotizare, se calculează cu formula: [numărul de ore efectiv lucrate în lună (NOEL) + numărul de ore suspendate în lună pentru care se beneficiază de scutire în condiţiile Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 28/2009, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 268/2009 (NOSST)]/numărul de ore reprezentând timpul normal de lucru, conform tipului de contract (8, 7 sau 6 ore)."

8. Anexele nr. 1-3 se modifică şi se înlocuiesc cu anexele nr. 1-3 la prezentul ordin.

Art. II. - (1) Dispoziţiile prezentului ordin se aplică începând cu declaraţia lunară privind evidenţa nominală a asiguraţilor şi a obligaţiilor de plată la bugetul asigurărilor pentru şomaj corespunzătoare lunii în care prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

(2) Pentru declararea orelor din programul de lucru în care raporturile de muncă ale salariaţilor au fost suspendate în temeiul art. 52 alin. (1) lit. d) din Legea nr. 53/2003, cu modificările şi completările ulterioare, şi pentru care salariaţii respectivi şi angajatorul acestora au fost scutiţi de plata contribuţiilor la bugetul asigurărilor pentru şomaj în temeiul art. 2 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 28/2009, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 268/2009, aferente perioadei care a trecut de la data intrării în vigoare a ordonanţei de urgenţă, angajatorii care au beneficiat de dispoziţiile acestei ordonanţe de urgenţă au obligaţia de a declara orele respective prin depunerea de declaraţii rectificative, în termen de două luni de la data publicării în Monitorul Oficial al României, Partea I, a prezentului ordin.

(3) Nedepunerea de declaraţii rectificative la solicitarea, în scris, a agenţiilor pentru ocuparea forţei de muncă judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, constituie contravenţie şi se sancţionează cu amendă în cuantumul şi în condiţiile prevăzute la art. 114 alin. (1) lit. a) şi alin. (2) din Legea nr. 76/2002, cu modificările şi completările ulterioare, de către organele de control măsuri active ale Agenţiei Naţionale pentru Ocuparea Forţei de Muncă şi ale structurilor sale teritoriale.

(4) Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

p. Ministrul muncii, familiei şi protecţiei sociale,

Dumitru-Nicu Cornoiu,

secretar de stat

Capitol 1

ANEXA Nr. 1 (Anexa nr. 1 la procedură)

DECLARAŢIE

privind evidenţa nominală a asiguraţilor şi a obligaţiilor de plată la bugetul asigurărilor pentru şomaj pentru luna........anul........

CUI

(Cod Fiscal)

|__|__|__|__|__|

CNP

(in cazul in care angajatorul este

persoana fizica)

Nr.

Crt.

Nume si prenume asigurat

Cod numeric personal

al asiguratului

(CNP)

Cod numeric personal anterior al asiguratului

(CNPANT)

* numai daca REC="C"

Tip contr. (TC)

Nr. ore norma in luna (NOL)

Nr. ore lucrate efectiv în luna (NOEL)

Nr. ore

suspendate

în luna

(NOS)

Baza de calcul (BC)

Contribuţia

individuala

datorata

(CID)

TA

REC

NOSST

NZSST

SB

0

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

1

|__|__|__|__|

|__|__|__|__|

2

|__|__|__|__|

|__|__|__|__|

3

|__|__|__|__|

|__|__|__|__|

4

|__|__|__|__|

|__|__|__|__|

5

|__|__|__|__|

|__|__|__|__|

6

|__|__|__|__|

|__|__|__|__|

7

|__|__|__|__|

|__|__|__|__|

8

|__|__|__|__|

|__|__|__|__|

9

|__|__|__|__|

|__|__|__|__|

10

|__|__|__|__|

|__|__|__|__|

NOTĂ:

Pentru persoanele care au mai multe contracte individuale de muncă cu acelaşi angajator, se va completa câte o înregistrare pentru fiecare contract în parte.

*) Anexa este reprodusă în facsimil.

Capitol 2

ANEXA Nr. 2 (Anexa nr. 2 la procedură)

DATE DESPRE ANGAJATOR - SUBVENŢII, SCUTIRI ŞI REDUCERI

pentru luna.........anul.......

Total contribuţii datorate de asiguraţi (TCID)

|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|

Contribuţie angajator 1 (CAD1)

Total contribuţii datorate de angajator (TCAD)

Rest de plată (RP):

Contribuţie angajator 2 (CAD2)

Subvenţii, scutiri si reduceri recuperate (SSRR)

Rest de incasat (RI):

Rectificativă

|__|

Numărul de asiguraţi (CNP-uri unice) din capitolul 1

Nr. de asiguraţi cu tip asigurata=2

CUI (Cod fiscal) sau CNP

Numărul de înregistrări (total contracte de muncă) din  capitolul 1 :

Cod CAEN

Denumire angajator

CUI [Cod Fiscal]sau CNP anterior numai daca REC="C"

Baza de calcul contribuţie datorată angajator 1 (lei) FS1

Adresa

Loc.

Str

Nr.

Bl

Sc.

Et.

Ap.

Sector

Jud.

Tara

Baza de calcul contribuţie datorată angajator 2 (lei) FS2

Telefon

Fax

e-mail

cod postal

Cod IBAN

Banca

Nr. Crt.

Subvenţii, scutiri şi reduceri (după caz)

Recuperate prin

deducere din

contribuţia datorata

De restituit de la Bugetul

Asigurărilor pentru şomaj

0

1

2

3

1

Subvenţii conform art, 80 din Legea nr. 76/2002, cu modificările şi completările ulterioare

2

Scutire de la plata contribuţiei datorate de angajator, conform art. 80 din Legea nr. 76/2002, cu modificările şi completările ulterioare

3

Subvenţii conform art, 85 din Legea nr. 76/2002, cu modificările si completările ulterioare

4

Scutire de la plata contribuţiei datorate de angajator, conform art, 85 alin.(1) din Legea nr. 76/2002, cu modificările şi completările ulterioare

5

Subvenţii conform art, 7 alin. (3) din OUG 58/2001, cu modificările şi completările ulterioare

6

Subvenţii în baza Legii nr. 116/2002 si a Normelor metodologice aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 1.149/2002

7

Reduceri ale contribuţiei datorate de angajator, conform art. 93 si art 94 din Legea nr. 76/2002, cu modificările şi completările ulterioare

8

Subvenţii conform art. 17 alin. (1) lit.a) din Legea 279/2005, cu modificările şi completările ulterioare

9

Subvenţii conform art. 17 alinţi) lit.b) din Legea 279/2005, cu modificările şi completările ulterioare

10

Subvenţii conform art. 1 din Legea nr. 72/2007, cu modificările şi completările ulterioare

Sub sancţiunile aplicate falsului în declaraţii, declar ca am examinat această declaraţie şi in conformitate cu informaţiile furnizate, o declar corectă si completă

Persoana autorizată: Numele_________________Prenumele______________________Funcţia____________________

AJOFM/AMOFM                                                                   Semnatura şi ştampila______________________________

Nr. inreg.___________/______________

NOTĂ:

Angajatorii care depun declaraţia lunară pe CD sau dischetă şi angajatorii care au încheiat convenţii cu AJOFM/AMOFM depun acest formular şi pe suport de hârtie.

*) Anexa este reprodusă în facsimil.

ANEXA Nr. 3 (Anexa nr. 3 la procedură)

Fişierul Cap1.DBF sau Cap1.TXT

Conţine câte o înregistrare pentru fiecare asigurat1 şi are următoarea structură:

Denumirea câmpului

Tipul câmpului

Lungimea câmpului

Semnificaţie

1

2

3

4

5

Luna declaraţiei

LD

N

2

Se completează cu luna anului pentru care se întocmeşte declaraţia.

Anul declaraţiei

AD

N

4

Se completează cu anul pentru care se întocmeşte declaraţia.

Cod unic de înregistrare (CUI)/CF pentru angajatori persoane juridice

CF

N

10

Se completează partea numerică a codului unic de înregistrare/codului fiscal atribuit angajatorilor -persoane juridice.

Cod unic de înregistrare (CUI)/CNP angajatori persoane fizice

CNPA

N

13

Conţine codul unic de înregistrare atribuit prin certificatul de înregistrare angajatorilor persoane fizice/codul numeric personal al angajatorului.

Numele şi prenumele asiguratului

NUME

C

30

Conţine numele şi prenumele asiguratului.

Cod numeric personal

CNP

N

13

Conţine codul numeric personal al asiguratului.

Cod numeric personal anterior

CNPANT

N

13

Se completează numai în cazul declaraţiilor rectificative (REC=„C") şi conţine codul numeric personal al asiguratului din declaraţia iniţială care trebuie schimbat.

Tipul contractului

TC

C

2

Se completează cu *): „1" - pentru toate raporturile de muncă/serviciu cu durata normală a timpului de muncă/lucru cu normă întreagă, unde timpul normal de lucru este de 8 ore; „10" - pentru toate raporturile de muncă/serviciu cu durata normală a timpului de muncă/lucru cu normă întreagă, unde timpul normal de lucru este de 7 ore; „11" - pentru toate raporturile de muncă/serviciu cu durata normală a timpului de muncă/lucru cu normă întreagă, unde timpul normal de lucru este de 6 ore; „2" - pentru contractul individual de muncă cu timp parţial de lucru, unde timpul normal de lucru este de 8 ore; „3" - pentru contractul individual de muncă cu timp parţial de lucru, unde timpul normal de lucru este de 7 ore; „4" - pentru contractul individual de muncă cu timp parţial de lucru, unde timpul normal de lucru este de

6 ore; „5" - pentru contractul de muncă temporară cu durata normală a timpului de muncă/lucru cu normă întreagă, unde timpul normal de lucru este de 8 ore; „50" - pentru contractul de muncă temporară cu durata normală a timpului de muncă/lucru cu normă întreagă, unde timpul normal de lucru este de 7 ore; „51" - pentru contractul de muncă temporară cu durata normală a timpului de muncă/lucru cu normă întreagă, unde timpul normal de lucru este de 6 ore; „6" - pentru contractul de muncă temporară cu timp parţial de lucru, unde timpul normal de lucru este de 8 ore; „7" - pentru contractul de muncă temporară cu timp parţial de lucru, unde timpul normal de lucru este de 7 ore; „8" - pentru contractul de muncă temporară cu timp parţial de lucru, unde timpul normal de lucru este de 6 ore;

1 Pentru persoanele care au mai multe contracte individuale de muncă la acelaşi angajator, declaraţia se va completa cu câte o înregistrare pentru fiecare contract în parte.

1

2

3

4

5

„9" - pentru toate raporturile de muncă/serviciu ale angajaţilor militari cu durata normală a timpului de muncă/lucru cu normă întreagă, unde timpul normal de lucru este de 8 ore; „90" - pentru toate raporturile de muncă/serviciu ale angajaţilor militari cu durata normală a timpului de muncă/lucru cu normă întreagă, unde timpul normal de lucru este de 7 ore; „91" - pentru toate raporturile de muncă/serviciu ale angajaţilor militari cu durata normală a timpului de muncă/lucru cu normă întreagă, unde timpul normal de lucru este de 6 ore.

*) In situaţia directorilor şi membrilor directoratului societăţilor pe acţiuni, numiţi în condiţiile Legii nr. 31/1990 privind societăţile comerciale, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, şi în situaţia salariaţilor contribuabililor nerezidenţi care sunt supuşi legislaţiei de asigurări sociale din România în condiţiile reglementărilor comunitare cu privire la aplicarea regimurilor de securitate socială salariaţilor, lucrătorilor independenţi şi membrilor familiilor acestora care se deplasează în interiorul Comunităţii Europene, Spaţiului Economic European şi Elveţia, rubrica „tip contract" se va completa în mod corespunzător tipului de contract care poate fi asimilat contractului de mandat, respectiv contractului încheiat de salariaţii contribuabililor nerezidenti.

Număr ore normă în lună

NOL

N

3

Se completează cu numărul de ore de lucru normate în lună. Exemplul nr. 1: -timpul de muncă/lucru cu normă întreagă: 8 ore/zi; zile lucrătoare în lună: 21 de zile; NOL = 8 ore/zi X 21 de zile = 168 de ore normate în lună. Exemplul nr. 2: -timpul de muncă/lucru, timp parţial: 1 oră/zi; zile lucrătoare în lună: 22 de zile; NOL = 1 oră/zi X 22 de zile = 22 de ore normate în lună. Exemplul nr. 3: -în situaţia unui program de lucru inegal format din 2 zile lucrătoare în care timpul de muncă/lucru este de 3 ore/zi şi 2 zile lucrătoare în care timpul de muncă/lucru este de 7 ore/zi; total zile lucrate în cursul lunii: 4 zile; NOL = 3 + 3 + 7 + 7 = 20 de ore normate în lună.

Număr ore lucrate efectiv în lună

NOEL

N

3

Se completează cu numărul de ore efectiv lucrate în lună. Pentru persoana care are raporturile de muncă sau de serviciu suspendate pentru incapacitate temporară de muncă de cel mult 30 de zile, rubrica se va completa în acelaşi mod în care se completează pentru persoanele care au lucrat toata luna. (Orele din programul de lucru în care raporturile de muncă sau de serviciu sunt suspendate pentru incapacitate temporară de muncă de cel mult 30 de zile sunt considerate ore efectiv lucrate.)

Număr ore suspendate în lună

NOS

N

3

Se completează cu numărul de ore din programul de lucru în care raporturile de muncă sau de serviciu sunt suspendate, conform legii, cu excepţia suspendării pentru incapacitate temporară de muncă de cel mult 30 de zile. (Orele din programul de lucru în care raporturile de muncă sau de serviciu sunt suspendate pentru incapacitate temporară de muncă de cel mult 30 de zile sunt considerate ore efectiv lucrate.)

1

2

3

4

5

Baza de calcul contribuţie individuală

BC

N

10

Se completează cu suma reprezentând baza lunară de calcul asupra căreia angajatorii au obligaţia de a reţine şi de a vira contribuţia individuală la bugetul asigurărilor pentru şomaj, potrivit prevederilor legale, reprezentată de venitul brut realizat lunar de persoanele asigurate obligatoriu, prin efectul legii, prevăzute la art. 19 din Legea nr. 76/2002 privind sistemul asigurărilor pentru şomaj şi stimularea ocupării forţei de muncă, cu modificările şi completările ulterioare, determinat în conformitate cu prevederile art. 14 din Normele metodologice de aplicare a Legii nr. 76/2002, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 174/2002, cu modificările şi completările ulterioare.

Contribuţia individuală datorată

CID

N

8

Conţine contribuţia datorată de asigurat şi reţinută de angajator (cotă contribuţie individuală, stabilită potrivit legii, x BC - cu rotunjire potrivit prevederilor legale. De exemplu: 0,5% x BC).

Tip asigurat

TA

N

1

Se completează cu:

„1" - dacă pentru asiguratul obligatoriu, prin efectul legii, în sistemul asigurărilor pentru şomaj, angajatorul are obligaţia, conform Legii nr. 200/2006 privind constituirea şi utilizarea Fondului de garantare pentru plata creanţelor salariale, cu modificările ulterioare, de a plăti lunar contribuţia la Fondul de garantare pentru plata creanţelor salariale;

„2" - dacă pentru asiguratul obligatoriu, prin efectul legii, în sistemul asigurărilor pentru şomaj, angajatorul nu are obligaţia, conform Legii nr. 200/2006, cu modificările ulterioare, de a plăti lunar contribuţia la Fondul de garantare pentru plata creanţelor salariale.

Rectificativă

REC

C

1

- spaţiu, dacă declaraţia nu este rectificativă;

- „M", dacă se doreşte modificarea înregistrării iniţiale;

- „A", dacă se doreşte adăugarea unei înregistrări noi;

- „S", dacă se doreşte ştergerea înregistrării iniţiale;

- „C", dacă se doreşte modificarea CNP-ului din declaraţia iniţială.

Număr ore suspendate în lună pentru care se beneficiază de scutire în condiţiile Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 28/2009 privind reglementarea unor măsuri de protecţie socială, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 268/2009

NOSST

N

3

Se completează cu numărul de ore din programul de lucru în care raporturile de muncă sunt suspendate în temeiul art. 52 alin. (1) lit. d) din Legea nr. 53/2003 - Codul muncii, cu modificările şi completările ulterioare, şi pentru care salariaţii şi angajatorul acestora sunt scutiţi de plata contribuţiilor la bugetul asigurărilor pentru şomaj în temeiul art. 2 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 28/2009 privind reglementarea unor măsuri de protecţie socială, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 268/2009. Se completează numai în situaţia în care salariaţii şi angajatorul sunt scutiţi de plata contribuţiilor sociale la bugetul asigurărilor pentru şomaj în temeiul art. 2 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 28/2009, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 268/2009; în caz contrar se completează cu zero.

1

2

3

4

5

Număr zile suspendare pentru care se beneficiază de scutire în condiţiile Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 28/2009 privind reglementarea unor măsuri de protecţie socială, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 268/2009

NZSST

N

2

Se completează cu numărul de zile lucrătoare din lună în care raporturile de muncă sunt suspendate în temeiul art. 52 alin. (1) lit. d) din Legea nr. 53/2003, cu modificările şi completările ulterioare, şi pentru care salariaţii şi angajatorul acestora sunt scutiţi de plata contribuţiilor la bugetul asigurărilor pentru şomaj în temeiul art. 2 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 28/2009, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 268/2009. Se completează numai în situaţia în care salariaţii şi angajatorul sunt scutiţi de plata contribuţiilor sociale la bugetul asigurărilor pentru şomaj în temeiul art. 2 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 28/2009, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 268/2009; în caz contrar se completează cu zero.

In situaţia raporturilor de muncă cu durata normală a timpului de muncă/lucru cu normă întreagă, unde timpul normal de lucru este de 8, 7 sau 6 ore, NZSST este egal cu raportul dintre NOSST şi numărul de ore reprezentând timpul normal de lucru, conform tipului de contract (8, 7 sau 6 ore). In situaţia raporturilor de muncă cu timp parţial de lucru, unde timpul normal de lucru este de 8, 7 sau 6 ore, NZSST este mai mare decât raportul dintre (NOSST) şi numărul de ore reprezentând timpul normal de lucru, conform tipului de contract (8, 7 sau 6 ore). In luna martie 2009, numărul maxim de zile de suspendare pentru care se poate beneficia de scutire în condiţiile Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 28/2009, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 268/2009 (NZSST), este 5.

Salariul de bază minim brut pe ţară garantat în plată utilizat la calculul IS

SB

N

4

Se completează cu salariul de bază minim brut pe ţară garantat în plată utilizat la calculul indemnizaţiei de şomaj în condiţiile art. 2 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 28/2009, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 268/2009 (salariul de bază minim brut pe ţară garantat în plată în vigoare în perioada de suspendare a raporturilor de muncă în temeiul art. 52 alin. (1) lit. d) din Legea nr. 53/2003, cu modificările şi completările ulterioare, pentru care salariaţii şi angajatorul acestora sunt scutiţi de plata contribuţiilor sociale la bugetul asigurărilor pentru şomaj în temeiul art. 2 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 28/2009, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 268/2009, corespunzător numărului de ore din programul de lucru în care raporturile de muncă sunt suspendate în temeiul aceluiaşi articol şi pentru care salariaţii şi angajatorul acestora sunt scutiţi de plata contribuţiilor la bugetul asigurărilor pentru şomaj în temeiul art. 2 din ordonanţa de urgenţă menţionată).

Fişierul Cap2. DBF sau Cap2. TXT

Conţine o singură înregistrare şi are următoarea structură:

Denumirea câmpului

Tipul câmpului

Lungimea câmpului

Semnificaţie

1

2

3

4

5

Luna declaraţiei

LD

N

2

Se completează cu luna anului pentru care se întocmeşte declaraţia.

Anul declaraţiei

AD

N

4

Se completează cu anul pentru care se întocmeşte declaraţia.

Denumire angajator

DEN

C

30

Conţine denumirea completă a angajatorului sau, după caz, numele şi prenumele angajatorului persoană fizică.

Cod unic de înregistrare (CUI)/CF pentru angajatori persoane juridice

CF

N

10

Se completează partea numerică a codului unic de înregistrare/codului fiscal atribuit angajatorilor - persoane juridice.

Cod unic de înregistrare anterior (CUI)/CF pentru angajatori persoane juridice

CFANT

N

10

Se completează numai în cazul declaraţiilor rectificative (REC=„C") şi conţine codul fiscal al angajatorului din declaraţia iniţială care trebuie schimbat (a fost introdus eronat în declaraţia iniţială).

Cod unic de înregistrare (CUI)/CNP pentru angajatori persoane fizice

CNPA

N

13

Conţine codul unic de înregistrare atribuit prin certificatul de înregistrare angajatorilor persoane fizice (codul numeric personal al angajatorului).

Cod unic de înregistrare (CUI)/CNP pentru angajatori persoane fizice

CNPAANT

N

13

Se completează numai în cazul declaraţiilor rectificative (REC=„C") şi conţine codul numeric personal al angajatorului persoană fizică din declaraţia iniţială care trebuie schimbat (a fost introdus eronat în declaraţia iniţială).

Cod CAEN

CAEN

C

4

Codul CAEN al angajatorului pentru activitatea de bază.

Ţara

TARA

C

2

Abrevierea ţării de rezidenţă a angajatorului/ contribuabilului nerezident

Abrevieri utilizate*):

BE = Belgia; CZ = Republica Cehă; DK = Danemarca; DE = Germania; EE = Estonia; GR = Grecia; ES = Spania; FR = Franţa; IE = Irlanda; IT = Italia; CY = Cipru; LV = Letonia LT = Lituania; LU = Luxemburg; HU = Ungaria; MT = Malta; NL = Olanda; AT = Austria; PL = Polonia; PT = Portugalia; SI = Slovenia; SK = Slovacia; FI = Finlanda; SE = Suedia; UK = Marea Britanie; IS = Islanda; LI = Liechtenstein; NO = Norvegia; CH = Elveţia; RO = România; BG = Bulgaria.

*) Se modifică în mod corespunzător în situaţia în care

se modifică abrevierile utilizate pentru completarea

formularelor emise, conform reglementărilor

comunitare, de către instituţiile competente în materie

de şomaj.

Localitatea (oraş, comună)

LOC

C

30

Adresa, sediul angajatorului - localitate (oraşul sau comuna)

Strada (strada, satul)

STR

C

30

Adresa, sediul angajatorului - strada sau satul - dacă localitatea este oraş, se completează obligatoriu şi strada

Număr

NRA

C

10

Adresa, sediul angajatorului - număr

Bloc

BL

C

10

Adresa, sediul angajatorului - bloc

Scara

SC

C

4

Adresa, sediul angajatorului - scara

1

2

3

4

5

Etaj

ET

C

2

Adresa, sediul angajatorului - etaj

Apartament

AP

C

4

Adresa, sediul angajatorului - apartament

Sector

SECT

N

1

Adresa, sediul angajatorului-sector (numai pentru Bucureşti); câmp obligatoriu pentru angajatorii cu sediul în municipiul Bucureşti

Judeţ

JUD

C

15

Adresa, sediul angajatorului -judeţ

Telefon

TEL

N

10

Telefon de legătură al angajatorului (fără prefixul de ţară)

Fax

FAX

N

10

Numărul de fax al angajatorului (fără prefixul de ţară)

e-mail

MAIL

C

50

Adresa de e-mail a angajatorului de la care se trimite declaraţia, respectiv cea comunicată în scris în condiţiile art. 5 alin. (2) din procedură

Cod poştal

CPOST

C

6

Codul poştal

Cod IBAN

IBAN

C

24

Codul IBAN

Banca

BANCA

C

30

Banca la care angajatorul are deschis contul

Baza de calcul contribuţie datorată angajator 1

FS1

N

15

Baza de calcul al contribuţiei datorate de angajator la bugetul asigurărilor pentru şomaj, în situaţia în care pentru asiguraţii obligatoriu, prin efectul legii, prevăzuţi ia art. 19 lit. a) din Legea nr. 76/2002, cu modificările şi completările ulterioare (salariaţii încadraţi în temeiul unui contract individual de muncă încheiat pentru normă întreagă sau cu timp parţial ori al unui contract de muncă la domiciliu, de muncă temporară sau de ucenicie la locul de muncă, indiferent de durata acestora, cu excepţia persoanelor care au calitatea de pensionari), angajatorul are obligaţia, conform Legii nr. 200/2006, cu modificările ulterioare, de a plăti lunar contribuţia la Fondul de garantare pentru plata creanţelor salariale. Se completează, după caz, astfel:

a) suma bazelor de calcul al contribuţiei individuale la bugetul asigurărilor pentru şomaj ale asiguraţilor obligatoriu, prin efectul legii, prevăzuţi la art. 19 lit. a) din Legea nr. 76/2002, cu modificările şi completările ulterioare, determinate în conformitate cu prevederile art. 14 din Normele metodologice de aplicare a Legii nr. 76/2002, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 174/2002, cu modificările şi completările ulterioare, în situaţia în care pentru această categorie de asiguraţi angajatorul are obligaţia, conform Legii nr. 200/2006, cu modificările ulterioare, de a plăti lunar contribuţia la Fondul de garantare pentru plata creanţelor salariale;

b) cu zero, în situaţia în care pentru asiguraţii obligatoriu, prin efectul legii, în sistemul asigurărilor pentru şomaj, prevăzuţi la art. 19 din Legea nr. 76/2002, cu modificările şi completările ulterioare, angajatorul nu are obligaţia, conform Legii nr. 200/2006, cu modificările ulterioare, de a plăti lunar contribuţia la Fondul de garantare pentru plata creanţelor salariale; (de exemplu: instituţii publice definite conform Legii nr. 500/2002 privind finanţele publice, cu modificările ulterioare, care pot să angajeze forţă de munca pe bază de contract individual de muncă, în condiţiile prevăzute de Legea nr. 53/2003, cu modificările şi completările ulterioare etc).

1

2

3

4

5

Baza de calcul contribuţie datorată angajator 2

FS2

N

15

Baza de calcul al contribuţiei datorate de angajator la bugetul asigurărilor pentru şomaj, în situaţia în care pentru asiguraţii obligatoriu, prin efectul legii, prevăzuţi la art. 19 lit. a)-f) din Legea nr. 76/2002, cu modificările şi completările ulterioare, angajatorul nu are obligaţia, conform Legii nr. 200/2006, cu modificările ulterioare, de a plăti lunar contribuţia la Fondul de garantare pentru plata creanţelor salariale. Se completează, după caz, astfel:

a) cu zero, în situaţia în care în cadrul angajatorului îşi desfăşoară activitatea numai persoane asigurate obligatoriu, prin efectul legii, din categoria celor prevăzute la art. 19 lit. a) din Legea nr. 76/2002, cu modificările şi completările ulterioare, şi pentru care angajatorul are obligaţia, conform Legii nr. 200/2006, cu modificările ulterioare, de a plăti lunar contribuţia la Fondul de garantare pentru plata creanţelor salariale;

b) cu suma bazelor de calcul al contribuţiei individuale la bugetul asigurărilor pentru şomaj ale asiguraţilor obligatoriu, prin efectul legii, prevăzuţi la art. 19 din Legea nr. 76/2002, cu modificările şi completările ulterioare, determinate în conformitate cu prevederile art. 14 din Normele metodologice de aplicare a Legii nr. 76/2002, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 174/2002, cu modificările şi completările ulterioare, în situaţia în care pentru aceşti asiguraţi angajatorul nu are obligaţia, conform Legii nr. 200/2006, cu modificările ulterioare, de a plăti lunar contribuţia la Fondul de garantare pentru plata creanţelor salariale.

Contribuţie angajator 1

CAD1

N

10

Contribuţia datorată de angajator la bugetul asigurărilor pentru şomaj, aferentă categoriilor de persoane asigurate obligatoriu, prin efectul legii, în sistemul asigurărilor pentru şomaj, pentru care, potrivit prevederilor legale, angajatorul are obligaţia, conform Legii nr. 200/2006, cu modificările ulterioare, de a plăti lunar contribuţia la Fondul de garantare pentru plata creanţelor salariale, cu rotunjire potrivit prevederilor legale.

[CAD1 = FS1 x cota contribuţiei datorate de angajatori la bugetul asigurărilor pentru şomaj, stabilită potrivit legii]

Contribuţie angajator 2

CAD2

N

10

Contribuţia datorată de angajator la bugetul asigurărilor pentru şomaj, aferentă categoriilor de persoane asigurate obligatoriu, prin efectul legii, în sistemul asigurărilor pentru şomaj, pentru care, potrivit prevederilor legale, angajatorul nu are obligaţia, conform Legii nr. 200/2006, cu modificările ulterioare, de a plăti lunar contribuţia la Fondul de garantare pentru plata creanţelor salariale, cu rotunjire potrivit prevederilor legale.

[CAD2 = FS2 x cota contribuţiei datorate de angajatori la bugetul asigurărilor pentru şomaj, stabilită potrivit legii]

Total contribuţie datorată de angajator

TCAD

N

10

Contribuţia totală datorată de angajator la bugetul asigurărilor pentru şomaj (este egală cu suma dintre CAD1 şi CAD2)

Total contribuţii individuale datorate de asiguraţi şi colectate de angajator

TCID

N

10

Suma contribuţiilor individuale datorate la bugetul asigurărilor pentru şomaj, declarate de angajator în cap. 1

Subvenţii, scutiri şi reduceri recuperate

SSRR

N

10

Suma subvenţiilor, scutirilor şi reducerilor recuperate din contribuţia datorată de angajator (nu poate fi mai mare decât această contribuţie).

1

2

3

4

5

Rest de plată

RP

N

10

Se completează cu suma pe care angajatorul o virează la bugetul asigurărilor pentru şomaj, în cazul în care TCAD>SSRR. (RP = TCAD - SSRR), după efectuarea, în condiţiile legii, a deducerilor din contribuţia datorată de angajator.

Rest de încasat

Rl

N

10

Se completează cu suma pe care angajatorul o are de încasat de la bugetul asigurărilor pentru şomaj, în cazul în care TCAD = SSRR [reprezintă suma subvenţiilor, scutirilor si reducerilor de restituit de către AJOFM/AMOFM (SUB80RES, SC80144RES, SUB85RES, SC85144RES, SUB58RES, SUB116RES, RED9394RES, SUB17ARES, SUB17BRES SUB172RES), după efectuarea, în condiţiile legii, a deducerilor din contribuţia datorată de angajator].

Numărul de asiguraţi din cap. 1

NA

N

6

Numărul de asiguraţi (CNP-uri unice) din cap. 1.

Numărul de înregistrări din cap. 1

NI

N

6

Numărul de înregistrări din cap. 1; poate fi mai mare decât numărul de asiguraţi (NA) în cazul în care cel puţin un asigurat are mai mult de un contract de muncă cu respectivul angajator.

Numărul de asiguraţi de tip asigurat = 2

NTA

N

6

Numărul de asiguraţi care în cap. 1 sunt de tip asigurat 2 (TA=2)

Subvenţii conform art. 80 din Legea  nr. 76/2002, cu modificările şi completările ulterioare, recuperate din TCAD

SUB80REC

N

10

Sumele cuvenite pentru timpul efectiv lucrat, conform art. 80 din Legea nr. 76/2002, cu modificările şi completările ulterioare, recuperate prin deducere din TCAD

Subvenţii conform art. 80 din Legea nr. 76/2002, cu modificările şi completările ulterioare, de restituit

SUB80RES

N

10

Sumele cuvenite pentru timpul efectiv lucrat, conform art. 80 din Legea nr. 76/2002, cu modificările şi completările ulterioare, de restituit de către AJOFM/AMOFM

Scutire de la plata contribuţiei datorate de angajator, conform art. 80 din Legea nr. 76/2002, cu modificările şi completările ulterioare, recuperată din TCAD

SC80144REC

N

10

Scutire de la plata contribuţiei datorate de angajator, aferentă absolvenţilor încadraţi, conform art. 80 din Legea nr. 76/2002, cu modificările şi completările ulterioare, recuperată prin deducere din TCAD

Scutire de la plata contribuţiei datorate de angajator, conform art. 80 din Legea nr. 76/2002, cu modificările şi completările ulterioare, de restituit

SC80144RES

N

10

Scutire de la plata contribuţiei datorate de angajator, aferentă absolvenţilor încadraţi, conform art. 80 din Legea nr. 76/2002, cu modificările şi completările ulterioare, de restituit de către AJOFM-AMOFM

Subvenţii conform art. 85 din Legea  nr. 76/2002, cu modificările şi completările ulterioare, recuperate din TCAD

SUB85REC

N

10

Sumele cuvenite pentru timpul efectiv lucrat, conform art. 85 din Legea nr. 76/2002, cu modificările şi completările ulterioare, recuperate prin deducere din TCAD

Subvenţii conform art. 85 din Legea nr. 76/2002, cu modificările şi completările ulterioare, de restituit

SUB85RES

N

10

Sumele cuvenite pentru timpul efectiv lucrat, conform art. 85 din Legea nr. 76/2002, cu modificările şi completările ulterioare, de restituit de către AJOFM/AMOFM

Scutire de la plata contribuţiei datorate de angajator, conform art. 85 alin. (1) din Legea nr. 76/2002, cu modificările şi completările ulterioare, recuperată din TCAD

SC85144REC

N

10

Scutire de la plata contribuţiei datorate de angajator, aferentă persoanelor încadrate din categoriile prevăzute de lege, conform art. 85 alin. (1) din Legea nr. 76/2002, cu modificările şi completările ulterioare, recuperată prin deducere din TCAD

1

2

3

4

5

Scutire de la plata contribuţiei datorate de angajator, conform art. 85 alin. (1) din Legea nr. 76/2002, cu modificările şi completările ulterioare, de restituit

SC85144RES

N

10

Scutire de la plata contribuţiei datorate de angajator, aferentă persoanelor încadrate din categoriile prevăzute de lege, conform art. 85 alin. (1) din Legea nr. 76/2002, cu modificările şi completările ulterioare, de restituit de către AJOFM/AMOFM

Subvenţii conform art. 7 alin. (3) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 58/2001, cu modificările şi completările ulterioare, recuperată din TCAD

SUB58REC

N

10

Subvenţii conform art. 7 alin. (3) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 58/2001, recuperate prin deducere din TCAD

Subvenţii conform art. 7 alin. (3) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 58/2001, cu modificările şi completările ulterioare, de restituit

SUB58RES

N

10

Subvenţii conform art. 7 alin. (3) din Ordonanţa de urgentă a Guvernului nr. 58/2001, de restituit de către AJOFM/AMOFM

Subvenţii în baza Legii nr. 116/2002 privind prevenirea şi combaterea marginalizării sociale şi a Normelor metodologice aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 1.149/2002, recuperate din TCAD

SUB116REC

N

10

Subvenţii în baza Legii nr. 116/2002 şi a Normelor metodologice aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 1.149/2002, recuperate prin deducere din TCAD

Subvenţii în baza Legii nr. 116/2002 şi a Normelor metodologice aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 1.149/2002, de restituit

SUB116RES

N

10

Subvenţii în baza Legii nr. 116/2002 şi a Normelor metodologice aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 1.149/2002, de restituit de către AJOFM/AMOFM

Reduceri ale contribuţiei datorate de angajator, conform art. 93 şi 94 din Legea nr. 76/2002, cu modificările şi completările ulterioare, recuperate din TCAD

RED9394REC

N

10

Reduceri ale contribuţiei datorate de angajator, conform art. 93 şi 94 din Legea nr. 76/2002, cu modificările şi completările ulterioare, recuperate prin deducere din TCAD

Reduceri ale contribuţiei datorate de angajator, conform art. 93 şi 94 din Legea nr. 76/2002, cu modificările şi completările ulterioare, de restituit

RED9394RES

N

10

Reduceri ale contribuţiei datorate de angajator, conform art. 93 şi 94 din Legea nr. 76/2002, cu modificările si completările ulterioare, de restituit de către AJOFM/AMOFM

Subvenţii conform art. 17 alin. (1) lit. a) din Legea nr. 279/2005 privind ucenicia la locul de muncă, cu modificările şi completările ulterioare, recuperate din TCAD

SUB17AREC

N

10

Sume cuvenite pentru timpul efectiv lucrat, conform art. 17 alin. (1) lit. a) din Legea nr. 279/2005, cu modificările şi completările ulterioare, recuperate prin deducere din TCAD

Subvenţii conform art. 17 alin. (1) lit. a) din Legea nr. 279/2005, cu modificările şi completările ulterioare, de restituit

SUB17ARES

N

10

Sume cuvenite pentru timpul efectiv lucrat, conform art. 17 alin. (1) lit. a) din Legea nr. 279/2005, cu modificările si completările ulterioare, de restituit de către AJOFM/AMOFM

Subvenţii, conform art. 17 alin. (1) lit. b) din Legea nr. 279/2005, cu modificările şi completările ulterioare, recuperate din TCAD

SUB17BREC

N

10

Contravaloarea lunară a serviciilor de instruire teoretică a ucenicilor, conform art. 17 alin. (1) lit. b) din Legea nr. 279/2005, cu modificările şi completările ulterioare, recuperată prin deducere din TCAD

Subvenţii conform art. 17 alin. (1) lit. b) din Legea nr. 279/2005, cu modificările şi completările ulterioare, de restituit

SUB17BRES

N

10

Contravaloarea lunară a serviciilor de instruire teoretică a ucenicilor, conform art. 17 alin. (1) lit. b) din Legea nr. 279/2005, cu modificările şi completările ulterioare, de restituit de către AJOFM/AMOFM

1

2

3

4

5

Subvenţii, conform art. 1 din Legea  nr. 72/2007 privind stimularea încadrării în muncă a elevilor şi studenţilor, cu modificările ulterioare, recuperate din TCAD

SUB172REC

N

10

Sumele cuvenite pentru timpul efectiv lucrat, conform art. 1 din Legea nr. 72/2007, cu modificările ulterioare, recuperate prin deducere din TCAD

Subvenţii, conform art. 1 din Legea  nr. 72/2007, cu modificările ulterioare, de restituit

SUB172RES

N

10

Sumele cuvenite pentru timpul efectiv lucrat, conform art. 1 din Legea nr. 72/2007, cu modificările ulterioare, de restituit de către AJOFM/AMOFM

Numele persoanei autorizate

NUMEA

C

15

Numele persoanei autorizate să depună declaraţia

Prenumele persoanei autorizate

PREA

C

15

Prenumele persoanei autorizate să depună declaraţia

Funcţia persoanei autorizate

FUNCTA

C

15

Funcţia persoanei autorizate să depună declaraţia

Rectificativă

REC

C

1

- spaţiu, dacă declaraţia nu este rectificativă;

- „M", dacă se doreşte modificarea înregistrării iniţiale;

- „C", dacă se doreşte modificarea CF/CNPA-ului din declaraţia iniţială.


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 1454/2009

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 1454 din 2009
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 1454/2009
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu