Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 143 din  2 august 2005

privind modificarea si completarea Procedurii de implementare a Programului national pentru sustinerea mestesugurilor si artizanatului, aprobata prin Ordinul presedintelui Agentiei Nationale pentru Intreprinderi Mici si Mijlocii si Cooperatie nr. 49/2005

ACT EMIS DE: AGENTIA NATIONALA PENTRU INTREPRINDERI MICI SI MIJLOCII SI COOPERATIE

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 746 din 17 august 2005


SmartCity3


    Avand in vedere prevederile anexei nr. 3/12/22 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 66/2005 cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul 2005, cu modificarile ulterioare, ale art. 25 alin. (1) din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, precum si prevederile art. 4 alin. (1) pct. 12 din Hotararea Guvernului nr. 753/2003 privind organizarea si functionarea Agentiei Nationale pentru Intreprinderi Mici si Mijlocii si Cooperatie, cu modificarile si completarile ulterioare,
    in temeiul art. 5 alin. (4) din Hotararea Guvernului nr. 753/2003, cu modificarile si completarile ulterioare,

    presedintele Agentiei Nationale pentru Intreprinderi Mici si Mijlocii si Cooperatie emite prezentul ordin.

    Art. 1
    Procedura de implementare a Programului national pentru sustinerea mestesugurilor si artizanatului, aprobata prin Ordinul presedintelui Agentiei Nationale pentru Intreprinderi Mici si Mijlocii si Cooperatie nr. 49/2005, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 284 din 5 aprilie 2005, se modifica si se completeaza dupa cum urmeaza:
    1. Punctul 1 "Obiectivul Programului" va avea urmatorul cuprins:
    "1. Obiectivul Programului
    1.1. Obiectivul Programului national pentru sustinerea mestesugurilor si artizanatului, denumit in continuare Program, il constituie stimularea dezvoltarii mestesugurilor si a micii industrii din Romania, a intaririi clasei de mici mestesugari, care isi desfasoara activitatea individual sau organizat prin intermediul asociatiilor sau al altor organizatii, in special in localitatile rurale, dar si in cele urbane, protejarea meseriilor care presupun un numar mare de operatii executate manual in practicarea lor si relansarea serviciilor si a produselor obtinute de acestia, in special a celor cu specific traditional, inclusiv obiecte de arta populara si artizanat, precum si promovarea acestor produse si servicii pe pietele nationale si internationale.
    1.2. Programul urmareste prin acordarea de alocatii financiare nerambursabile:
    a) stimularea practicarii mestesugurilor si a meseriilor tipice micii industrii, care presupun un grad important de prelucrare manuala ca mijloc important de realizare a unor servicii si produse obtinute apeland la tehnologii simple si avand o componenta de prelucrare manuala semnificativa, in special utilizand tehnologii traditionale;
    b) imbunatatirea accesului mestesugurilor la informatii de piata si facilitarea valorificarii acestor informatii;
    c) promovarea serviciilor si produselor realizate apeland la tehnologii simple si avand o componenta de prelucrare manuala semnificativa, in special utilizand tehnologii traditionale;
    d) stimularea cererii interne de servicii si produse care presupun un grad important de prelucrare manuala, precum si castigarea de piete externe noi pentru aceste produse si servicii, in mod special pentru cele cu specific traditional, de arta populara si artizanat;
    e) cresterea numarului de locuri de munca prin atragerea in astfel de activitati a generatiei tinere si a femeilor, in toate zonele tarii."
    2. Punctul 2 "Bugetul Programului" va avea urmatorul cuprins:
    "2. Bugetul Programului
    Bugetul alocat Programului pentru anul bugetar 2005 este de 500.000 RON, defalcat astfel:
    - 490.000 RON pentru acordarea de alocatii financiare nerambursabile beneficiarilor eligibili;
    - 10.000 RON la dispozitia Agentiei Nationale pentru Intreprinderi Mici si Mijlocii si Cooperatie (ANIMMC), constand in cheltuieli pentru implementarea, administrarea, monitorizarea si evaluarea Programului (cheltuieli pentru promovarea Programului, cheltuieli materiale si servicii)."
    3. Punctul 3 "Definitii" va avea urmatorul cuprins:
    "3. Definitii
    In cadrul Programului urmatorii termeni se definesc astfel:
    a) produsele si serviciile mestesugaresti, de mica industrie si artizanale sunt produsele si serviciile executate de mestesugari, mici meseriasi si artizani, fie complet manual, fie cu ajutorul uneltelor manuale sau chiar mecanice, atat timp cat contributia manuala a mestesugarului sau artizanului ramane cea mai substantiala componenta a produsului finit. Acestea sunt produse fara restrictii privind cantitatea si folosind materiale brute, neprelucrate, apeland in general la resursele naturale. Natura speciala a produselor mestesugaresti si artizanale deriva din trasaturile lor distinctive, care pot fi utilitare, estetice, artistice, creative, culturale, decorative, functionale, traditionale, simbolice si semnificative social si religios;
    b) produsele si serviciile mestesugaresti, de mica industrie, artistice si de artizanat cuprind o arie larga de obiecte si activitati care valorifica tehnicile, materiile prime, formele si ornamentele traditionale, precum si pe cele ale creatiei populare din diferite genuri; produse si servicii cu valoare artistica, dar si utilitara, adaptata la cerintele vietii moderne, dar care pastreaza specificul executiei manuale;
    c) produsele de arta populara sunt produsele realizate de creatorii si mesterii populari, care pastreaza caracterul autentic si specificul etnic al zonei sau centrului respectiv."
    4. Literele a) si c) ale punctului 4.1 vor avea urmatorul cuprins:
    "a) sunt organizate in baza Decretului-lege nr. 66/1990 privind organizarea si functionarea cooperatiei mestesugaresti si a Legii nr. 109/1996 privind organizarea si functionarea cooperatiei de consum si a cooperatiei de credit sau in baza Legii nr. 1/2005 privind organizarea si functionarea cooperatiei si indeplinesc conditiile de incadrare in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, potrivit dispozitiilor Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare;
    ..........................................................................
    c) sunt constituite ca asociatii profesionale sau fundatii si au ca scop promovarea mestesugurilor si a meseriilor care presupun un numar mare de operatii executate manual in practicarea lor, a breslelor, a artei populare si artizanatului."
    5. Litera d) a alineatului (1) al punctului 4.2 va avea urmatorul cuprins:
    "d) au ca obiect de activitate producerea si comercializarea produselor care pastreaza specificul executiei manuale (hand-made) si artizanat, prestarea serviciilor care presupun un numar mare de operatii executate manual in practicarea lor sau acordarea de consultanta in domeniul acestor mestesuguri, in special al mestesugurilor artistice traditionale;".
    6. Dupa litera d) a punctului 5.1 se introduc doua litere noi, literele e) si f), cu urmatorul cuprins:
    "e) participarea la cursuri de formare/calificare sau de specializare/perfectionare profesionala a mestesugarilor (furnizate de agenti economici cu activitate principala de instruire, autorizati in conditiile legii);
    f) achizitionarea de diverse scule, dispozitive, echipamente, utilaje, masini, precum si achizitionarea de calculatoare (tip PC, inclusiv sisteme portabile, formate din: unitate centrala, monitor, imprimanta, eventual licenta sistemului de operare) si de aparate de marcat electronice fiscale necesare pentru desfasurarea activitatii (exceptand liniile tehnologice care nu mai permit pastrarea specificului executiei predominant manuale al produselor finite sau serviciilor prestate)."
    7. Punctul 5.3 va avea urmatorul cuprins:
    "5.3. Valoarea alocatiei financiare nerambursabile acordate beneficiarilor selectati pentru activitatile mentionate la pct. 5.1 este egala cu echivalentul a 65% din valoarea cheltuielilor eligibile efectuate (exclusiv TVA), dar nu mai mult de 25.000 lei RON, pentru fiecare beneficiar."
    8. Punctul 5.5 va avea urmatorul cuprins:
    "5.5. Fiecare beneficiar poate obtine pe parcursul a 2 ani consecutivi o alocatie financiara nerambursabila totala de maximum 25.000 lei RON in cadrul acestui Program."
    9. Punctul 7.4 va avea urmatorul cuprins:
    "7.4. Data limita de depunere a cererii-tip de acord de principiu pentru finantare este 1 noiembrie a anului bugetar in curs, in conditiile neepuizarii pana la aceasta data a bugetului alocat Programului pentru anul bugetar in curs."
    10. Alineatul (1) al punctului 7.5 va avea urmatorul cuprins:
    "7.5. - (1) ANIMMC va finaliza procesul de evaluare a solicitarii in termen de maximum 15 zile calendaristice de la data primirii cererii-tip de acord de principiu pentru finantare, insotita de toate documentele justificative. Pentru solicitantii selectati pentru finantare, ANIMMC va transmite o notificare privind acordul de principiu pentru finantare, conform anexei nr. 3 la prezenta procedura, pentru realizarea finantarii in conditiile precizate in cererea-tip de acord de principiu pentru finantare."
    11. Punctul 8.3 va avea urmatorul cuprins:
    "8.3. Termenul limita pentru depunerea cererii-tip de eliberare a alocatiei financiare nerambursabile, completata, este 25 noiembrie a anului bugetar in curs."
    12. Anexele nr. 1 - 4 la procedura se inlocuiesc cu anexele nr. 1 - 4*) la prezentul ordin.
------------
    *) Anexele nr. 1 - 4 sunt reproduse in facsimil.

    Art. 2
    Prezentul ordin va fi publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, si va intra in vigoare de la data publicarii.

                        Presedintele Agentiei Nationale
             pentru Intreprinderi Mici si Mijlocii si Cooperatie,
                          Eugen Ovidiu Chirovici

    ANEXA 1

    ACTIVITATILE DE SUSTINERE A MESTESUGURILOR SI ARTIZANATULUI SI CHELTUIELILE ELIGIBILE AFERENTE CARE CONSTITUIE OBIECTUL FINANTARII

  ______________________________________________________________________________
|Nr. |   Activitatea   |Cheltuieli eligibile|Valoarea  |    Documente          |
|crt.|   eligibila     |                    |maxima a  |    justificative      |
|    |                 |                    |finantarii|                       |
|    |                 |                    |pe        |                       |
|    |                 |                    |activitati|                       |
|    |                 |                    |- lei RON |                       |
|____|_________________|____________________|__________|_______________________|
| 1. |Participari la   |- Cheltuieli pentru:|   25.000 |- Contractul cu        |
|    |targuri si       |  - Taxa de         |          |  organizatorul        |
|    |expozitii        |    participare     |          |  targului/expozitiei  |
|    |internationale,  |  - Inchiriere stand|          |- Ordin de deplasare   |
|    |organizate in    |  - Amenajare stand |          |- Factura fiscala/     |
|    |strainatate, cu  |- Cheltuieli de     |          |  chitanta fiscala     |
|    |stand propriu sau|  transport*1)      |          |- Documente plata -    |
|    |in asociere cu   |- Cheltuieli de     |          |  bilete pentru        |
|    |alti agenti      |  cazare*1) pe      |          |  mijloacele de        |
|    |economici        |  perioada targului |          |  transport            |
|    |                 |- Cheltuieli de     |          |- Asigurare auto si    |
|    |                 |  transport mostre  |          |  carte verde (daca    |
|    |                 |                    |          |  este cazul)          |
|    |                 |                    |          |- Foaie de parcurs     |
|    |                 |                    |          |  (daca este cazul)    |
|    |                 |                    |          |- Ordine de plata      |
|    |                 |                    |          |- Dispozitii de plata  |
|    |                 |                    |          |  valutara externa     |
|    |                 |                    |          |- Declaratie de export |
|    |                 |                    |          |  temporar (pentru     |
|    |                 |                    |          |  mostre)              |
|    |                 |                    |          |- Copie dupa extrasul  |
|    |                 |                    |          |  de cont              |
|____|_________________|____________________|__________|_______________________|
| 2. |Participari la   |- Cheltuieli pentru:|   10.000 |- Contractul cu        |
|    |targuri si       |  - Taxa de         |          |  organizatorul        |
|    |expozitii,       |    participare     |          |  targului/expozitiei  |
|    |organizate in    |  - Inchiriere stand|          |- Ordin de deplasare   |
|    |tara, cu stand   |  - Amenajare stand |          |- Factura fiscala/     |
|    |propriu sau in   |- Cheltuieli de     |          |  chitanta fiscala     |
|    |asociere cu alti |  transport*2)      |          |- Documente plata -    |
|    |agenti economici |- Cheltuieli de     |          |  bilete pentru        |
|    |                 |  cazare*2) pe      |          |  mijloacele de        |
|    |                 |  perioada targului |          |  transport            |
|    |                 |                    |          |- Foaie de parcurs     |
|    |                 |                    |          |  (daca este cazul)    |
|    |                 |                    |          |- Ordine de plata      |
|    |                 |                    |          |- Copie dupa extrasul  |
|    |                 |                    |          |  de cont              |
|____|_________________|____________________|__________|_______________________|
    *1) Va fi decontata 65% din valoarea cheltuielilor pentru transport si cazare, in baza documentelor de plata, la nivelul sumelor prevazute in H.G. nr. 518/1995 privind unele drepturi si obligatii ale personalului roman trimis in strainatate pentru indeplinirea unor misiuni cu caracter temporar, cu modificarile si completarile ulterioare. Se deconteaza numai transportul pana la/de la destinatia unde se desfasoara targul/expozitia - exclusiv transportul in localitate.
    *2) Va fi decontata 65% din valoarea cheltuielilor pentru transport si cazare, in baza documentelor de plata, la nivelul sumelor prevazute in H.G. nr. 543/1995, republicata cu modificarile ulterioare privind drepturile banesti ale salariatilor institutiilor publice si regiilor autonome cu specific deosebit pe perioada delegarii si detasarii in alta localitate, precum si in cazul deplasarii in cadrul localitatii in interesul serviciului (exclusiv transport mostre). Se deconteaza numai transportul pana la/de la destinatia unde se desfasoara targul/expozitia - exclusiv transportul in localitate.

 ______________________________________________________________________________
|Nr. |   Activitatea   |Cheltuieli eligibile|Valoarea  |    Documente          |
|crt.|   eligibila     |                    |maxima a  |    justificative      |
|    |                 |                    |finantarii|                       |
|    |                 |                    |pe        |                       |
|    |                 |                    |activitati|                       |
|    |                 |                    |- lei RON |                       |
|____|_________________|____________________|__________|_______________________|
| 3. |Elaborarea si    |- Cheltuieli pentru |   10.000 |- Contracte de         |
|    |productia de     |  elaborarea si     |          |  furnizare*3)         |
|    |materiale        |  productia         |          |- Factura fiscala/     |
|    |tiparite de      |  materialelor de   |          |  chitanta fiscala     |
|    |promovare a      |  promovare:        |          |- Ordine de plata      |
|    |produselor de    |  a) pliante, mape  |          |- Copie dupa extrasul  |
|    |arta populara,   |  b) brosuri        |          |  de cont              |
|    |artizanat si a   |  c) cataloage      |          |- Mostre pentru        |
|    |mestesugurilor*1)|  d) afise          |          |  materialele de       |
|    |                 |  e) CD-uri         |          |  promovare realizate  |
|____|_________________|____________________|__________|_______________________|
| 4. |Realizarea unui  |- Elaborare de      |   10.000 |- Contracte de         |
|    |site pe Internet |  pagini WEB pentru |          |  servicii*4)          |
|    |pentru           |  prezentarea pe    |          |- Factura fiscala/     |
|    |prezentarea      |  Internet a        |          |  chitanta fiscala     |
|    |activitatii      |  activitatii       |          |- Ordine de plata      |
|    |solicitantului si|  solicitantului si |          |- Copie dupa extrasul  |
|    |a produselor sau |  a produselor sau  |          |  de cont              |
|    |serviciilor      |  serviciilor       |          |                       |
|    |promovate*2)     |  promovate         |          |                       |
|____|_________________|____________________|__________|_______________________|
| 5. |Participarea     |- Cheltuieli pentru |   10.000 |- Contractul de        |
|    |mestesugarilor la|  instruire constand|          |  prestari servicii    |
|    |cursuri de       |  in:               |          |  incheiat cu          |
|    |formare/         |  a) taxa de        |          |  furnizorul de formare|
|    |calificare sau de|     participare    |          |  profesionala         |
|    |specializare/    |     individuala la |          |- Copie a              |
|    |perfectionare    |     cursuri        |          |  certificatului/      |
|    |profesionala     |  b) cheltuieli de  |          |  diplomelor de        |
|    |                 |     transport      |          |  absolvire/           |
|    |                 |  c) cheltuieli de  |          |  atestatului          |
|    |                 |     cazare         |          |- Factura fiscala/     |
|    |                 |                    |          |  chitanta fiscala     |
|    |                 |                    |          |- Ordin de plata/      |
|    |                 |                    |          |  chitanta             |
|    |                 |                    |          |- Extrasul de cont     |
|    |                 |                    |          |- Ordin de deplasare   |
|    |                 |                    |          |- Documente plata -    |
|    |                 |                    |          |  bilete pentru        |
|    |                 |                    |          |  mijloacele de        |
|    |                 |                    |          |  transport            |
|    |                 |                    |          |- Foaie de parcurs     |
|    |                 |                    |          |  (daca este cazul)    |
|____|_________________|____________________|__________|_______________________|
| 6. |Achizitionarea   |- Cheltuieli pentru |   25.000 |- Certificatul de      |
|    |de diverse scule,|  achizitionare     |          |  garantie             |
|    |dispozitive,     |                    |          |- Factura fiscala/     |
|    |echipamente,     |                    |          |  chitanta fiscala     |
|    |utilaje, masini, |                    |          |  detaliata, pe        |
|    |precum si        |                    |          |  componente si preturi|
|    |achizitionarea de|                    |          |- Ordine de plata/     |
|    |calculatoare     |                    |          |  chitanta             |
|    |(tip PC, inclusiv|                    |          |- Copie dupa extrasul  |
|    |sisteme          |                    |          |  de cont              |
|    |portabile,       |                    |          |                       |
|    |formate din:     |                    |          |                       |
|    |unitate centrala,|                    |          |                       |
|    |monitor,         |                    |          |                       |
|    |imprimanta,      |                    |          |                       |
|    |eventual licenta |                    |          |                       |
|    |sistemului de    |                    |          |                       |
|    |operare) si de   |                    |          |                       |
|    |aparate de       |                    |          |                       |
|    |marcat           |                    |          |                       |
|    |electronice      |                    |          |                       |
|    |fiscale necesare |                    |          |                       |
|    |pentru           |                    |          |                       |
|    |desfasurarea     |                    |          |                       |
|    |activitatii,     |                    |          |                       |
|    |(exceptand       |                    |          |                       |
|    |liniile          |                    |          |                       |
|    |tehnologice)     |                    |          |                       |
|____|_________________|____________________|__________|_______________________|
    *1) Materialele promotionale vor fi realizate si in limbi de larga circulatie internationala.
    *2) Site-ul se realizeaza in limba romana si cel putin intr-o limba de larga circulatie internationala.
    *3) In contract trebuie sa se precizeze perioada de desfasurare a activitatii si limba/limbile in care se realizeaza materialele promotionale.
    *4) In contract trebuie sa se precizeze perioada de desfasurare a activitatii, limbile in care se realizeaza site-ul si adresa paginii WEB.

    ANEXA 2

             CERERE-TIP DE ACORD DE PRINCIPIU PENTRU FINANTARE
    (Se completeaza toate rubricile din formularul-tip in limba romana, prin tehnoredactare)

    Subscrisa ..................................., avand datele de identificare mentionate la sectiunea A, reprezentata legal prin dl/dna ...................... avand calitatea de ..........................., solicit finantarea in conditiile prevederilor programului aprobat prin Ordinul Presedintelui nr.   /2005.

    SECTIUNEA A
    Prezentarea solicitantului

    Denumirea societatii comerciale ..........................................
    Adresa ...................................................................
    Telefon: ...................... Fax: ............ E-mail: ................
    Data inregistrarii societatii comerciale .................................
    Nr. de inmatriculare la Oficiul Registrul Comertului (dupa caz) ..........
    Codul fiscal (dupa caz) ..................................................
    Codul unic de inregistrare (dupa caz) ....................................
    Nr. cont in care se solicita transferarea alocatiei financiare nerambursabile (ROL) ................................... deschis la Trezoreria
...................................

    Forma juridica: ......................................
                                             _
    Forma de proprietate 100% privata    DA |_|
                                             _
                                         NU |_|

    Capitalul social:   ................... mii lei RON detinut de
    - persoane fizice   ..........%
    - persoane juridice ..........%

    Obiectul principal de activitate .........................................
    ..........................................................................
    ..........................................................................
    ..........................................................................
    ..........................................................................
    Cod CAEN .................................................................
    Numarul mediu scriptic anual de personal (in anul fiscal anterior) .......
    Cifra de afaceri (conform ultimului bilant contabil anual aprobat) ......................... mii lei RON,
    Profit net/pierdere (conform ultimului bilant contabil anual aprobat) ......................... mii lei RON

    In prezent desfasor activitate de export:
     _
    |_|  DA  Valoarea exportului realizat in anul fiscal precedent (mii euro)
             Valoare absoluta: ...............................................
             Pondere in total venituri (%): ..................................
             Tari in care am realizat export .................................
             .................................................................
             .................................................................
             Produsele pe care doresc sa le promovez la export cu sprijinul
             acestui program
             .................................................................
             .................................................................
     _       .................................................................
    |_|  NU  Produsele pe care doresc sa le promovez la export cu sprijinul
             acestui program
             .................................................................
             .................................................................

    SECTIUNEA B
    Prezentarea activitatilor pentru care solicit finantare in cadrul Programului

    Tipul activitatilor pentru care se solicita finantarea:
     _
    |_| Participari la targuri si expozitii internationale, organizate in strainatate, cu stand propriu sau in asociere cu alti agenti economici
     _
    |_| Participari la targuri si expozitii organizate in tara, cu stand propriu sau in asociere cu alti agenti economici
     _
    |_| Elaborarea si productia de materiale tiparite de promovare a agentului economic redactate in limbi de circulatie internationala
     _
    |_| Realizarea unui site pe Internet pentru prezentarea activitatii solicitantului si a produselor si/sau serviciilor promovate
     _
    |_| Participari la cursuri de formare/calificare sau de specializare/perfectionare profesionala a mestesugarilor
     _
    |_| Achizitionarea de diverse scule, dispozitive, echipamente, utilaje, masini, precum si achizitionarea de calculatoare (tip PC, inclusiv sisteme portabile, formate din: unitate centrala, monitor, imprimanta, eventual licenta sistemului de operare) si de aparate de marcat electronice fiscale necesare pentru desfasurarea activitatii (exceptand liniile tehnologice)

    Denumirea          Tipul de cheltuiala pentru       Valoarea      Din care:
    activitatii        care se solicita finantare       cheltuielilor valoarea
                                                        eligibile*1)  finantarii
                                                                      solicitate
                                                                      *2)
                                                        - lei -       - lei -
________________________________________________________________________________
 _                      _
|_| Participari la     |_| Cheltuieli de participare
    targuri si             conform contractului cu
    expozitii              organizatorul, incluzand:
    internationale,         _
    organizate in          |_| Inchiriere stand,        ............. ..........
    strainatate,               taxa de participare
    cu stand propriu        _
    sau in asociere        |_| Amenajare stand          ............. ..........
    cu alti agenti      _
    economici*3)       |_| Cheltuieli de transport      ............. ..........
                        _
                       |_| Cheltuieli de cazare         ............. ..........
                           pe perioada targului
                        _
                       |_| Cheltuieli cu transportul    ............. ..........
                           mostrelor

------------
    *1) Valoarea cheltuielilor eligibile fara TVA.
    *2) 65% din valoarea cheltuielilor eligibile fara TVA.
    *3) Suma totala nu va depasi 25 mii lei RON.

    Denumirea          Tipul de cheltuiala pentru       Valoarea      Din care:
    activitatii        care se solicita finantare       cheltuielilor valoarea
                                                        eligibile*1)  finantarii
                                                                      solicitate
                                                                      *2)
                                                        - lei -       - lei -
________________________________________________________________________________
                       TOTAL                            ............. ..........

                       Denumire targ/expozitie internationala*3)
                       Perioada de desfasurare a activitatii:
                       de la .............. la ..............
                              (zi/luna/an)      (zi/luna/an)

                       Date privind organizatorul targului
                           Denumire: .........................................
                           Adresa: ...........................................
                           Telefon: ..........................................
                           Fax: ..............................................
                       Numar de persoane care vor participa in activitate din
                       partea solicitantului
                       .......................................................
                       Telefon: ................... Fax: .....................
                       Numar de persoane care vor participa in activitate din
                       partea solicitantului
                       .......................................................
 _                      _
|_| Participari la     |_| Cheltuieli de participare
    targuri si             conform contractului cu
    expozitii              organizatorul, incluzand:
    organizate              _
    in tara, cu            |_| Inchiriere stand,        ............. ..........
    stand propriu              taxa de participare
    sau in asociere         _
    cu alti agenti         |_| Amenajare stand          ............. ..........
    economici*4)        _
                       |_| Cheltuieli de transport      ............. ..........
                        _
                       |_| Cheltuieli de cazare         ............. ..........
                           pe perioada targului

------------
    *1) Valoarea cheltuielilor eligibile fara TVA.
    *2) 65% din valoarea cheltuielilor eligibile fara TVA.
    *3) Se completeaza pentru fiecare targ/expozitie internationala.
    *4) Suma totala nu va depasi 10 mii lei RON.

    Denumirea          Tipul de cheltuiala pentru       Valoarea      Din care:
    activitatii        care se solicita finantare       cheltuielilor valoarea
                                                        eligibile*1)  finantarii
                                                                      solicitate
                                                                      *2)
                                                        - lei -       - lei -
________________________________________________________________________________
                       TOTAL                            ............. ..........
                       Denumire targ/expozitie*3) ............................
                       Perioada de desfasurare a activitatii:
                       de la .............. la ..............
                              (zi/luna/an)      (zi/luna/an)

                       Date privind organizatorul targului*4)
                           Denumire: .........................................
                           Adresa: ...........................................
                           ...................................................
                           Telefon: ..........................................
                           Fax: ..............................................
                       Numar de persoane care vor participa in activitate din
                       partea solicitantului
                       .......................................................
 _                      _
|_| Elaborarea si      |_| Elaborarea si productia
    productia de           materialelor publicitare
    materiale tiparite     stipulate in contractul
    de promovare a         ce urmeaza a fi semnat
    agentului              cu furnizorul*4)             ............. ..........
    economic*5)            Denumire furnizor: ................................
    - pliante              Adresa: ...........................................
    - brosuri              ...................................................
    - cataloage            Telefon: ..........................................
    - afise                Fax: ..............................................
    - bannere
    - CD-uri

------------
    *1) Valoarea cheltuielilor eligibile fara TVA.
    *2) 65% din valoarea cheltuielilor eligibile fara TVA.
    *3) Se completeaza pentru fiecare targ/expozitie.
    *4) Se completeaza pentru fiecare furnizor.
    *5) Suma totala nu va depasi 10 mii lei RON.

    Denumirea          Tipul de cheltuiala pentru       Valoarea      Din care:
    activitatii        care se solicita finantare       cheltuielilor valoarea
                                                        eligibile*1)  finantarii
                                                                      solicitate
                                                                      *2)
                                                        - lei -       - lei -
________________________________________________________________________________
 _                      _
|_| Realizarea unui    |_| Elaborare de pagini WEB
    site pe Internet       pentru prezentarea pe
    pentru prezentarea     Internet a activitatii
    activitatii            solicitantului si a
    solicitantului si      produselor promovate         ............. ..........
    a produselor
    promovate*3)       Date privind partenerul*4) contractual:
                           Denumire: .........................................
                           Adresa: ...........................................
                           Telefon: ..........................................
                           Fax: ..............................................
 _                      _
|_| Participari la     |_| Taxa de participare pentru   ............. ..........
    cursuri de             salariatii solicitantului
    formare/calificare  _
    sau de             |_| Cheltuieli pentru transport  ............. ..........
    specializare/       _
    perfectionare      |_| Cheltuieli pentru cazare     ............. ..........
    profesionala*5)        pentru personalul angajat
                           al solicitantului pe
                           perioada cursului

                       TOTAL                            ............. ..........
                       Denumire curs*6): .....................................
                       Perioada de desfasurare a cursului:
                       de la .............. la ..............
                              (zi/luna/an)      (zi/luna/an)

                       Date privind organizatorul*7):
                           Denumire: .........................................

------------
    *1) Valoarea cheltuielilor eligibile fara TVA.
    *2) 65% din valoarea cheltuielilor eligibile fara TVA.
    *3) Suma solicitata nu va depasi 10 mii lei RON.
    *4) Se completeaza pentru fiecare partener.
    *5) Suma totala nu va depasi 10 mii lei RON.
    *6) Se completeaza pentru fiecare curs.
    *7) Se completeaza pentru fiecare organizator.

    Denumirea          Tipul de cheltuiala pentru       Valoarea      Din care:
    activitatii        care se solicita finantare       cheltuielilor valoarea
                                                        eligibile*1)  finantarii
                                                                      solicitate
                                                                      *2)
                                                        - lei -       - lei -
________________________________________________________________________________
                           Adresa: ...........................................
                           ...................................................
                           Telefon: ..........................................
                           Fax: ..............................................
                       Numar de persoane care vor participa in activitate din
                       partea solicitantului
                       .......................................................
 _                      _
|_| Achizitionarea de  |_| Cheltuieli pentru achizitia
    diverse scule,         de diverse scule,
    dispozitive,           dispozitive, echipamente,
    echipamente,           utilaje, masini, precum
    utilaje, masini,       si achizitionarea de
    precum si              calculatoare si de aparate
    achizitionarea de      de marcat electronice
    calculatoare si de     fiscale                      ............. ..........
    aparate de marcat  Obiectul contractului de achizitie ....................
    electronice        Date privind funrnizorul*4):
    fiscale necesare       Denumire: .........................................
    pentru                 Adresa: ...........................................
    desfasurarea           Telefon: ..........................................
    activitatii            Fax: ..............................................
    (exceptand liniile
    tehnologice)*3)

------------
    *1) Valoarea cheltuielilor eligibile fara TVA.
    *2) 65% din valoarea cheltuielilor eligibile fara TVA.
    *3) Suma totala nu va depasi 25 mii lei RON.
    *4) Se completeaza pentru fiecare furnizor/partener contractual.

    SECTIUNEA C
    Declaratie pe propria raspundere

    Subsemnatul/Subsemnata ..........................., identificat/identificata cu actul de identitate seria .... nr. ........, eliberat de ................... la data de ..............., cu domiciliul in localitatea ......................, str. .............................. nr. ... bl. ..., sc. ..., ap. ..., sectorul/judetul .................., in calitate de reprezentant legal al societatii .............................., declar pe propria raspundere ca toate informatiile furnizate si consemnate in prezenta cerere sunt corecte si complete.

    Inteleg ca orice omisiune sau incorectitudine in prezentarea informatiilor in scopul de a obtine avantaje pecuniare este pedepsita conform legii.

    Declar pe propria raspundere ca activitatile pentru care solicit finantarea prin prezentul program nu fac obiectul altui program de finantare de la bugetul de stat sau orice alt tip de subventie in cadrul altor programe/subprograme cu finantare nerambursabila, si ca voi raporta pe o perioada de trei ani catre unitatea de implementare a programului din cadrul ANIMMC efectele participarii la program, conform pct. 8.2. d) din prezenta procedura.

    De asemenea declar pe propria raspundere ca in ultimii 3 (trei) ani:
     _
    |_| nu am beneficiat de ajutor de stat;
     _
    |_| am beneficiat de urmatoarele ajutoare de stat:
 _________________________________________________________________________
|Nr. | Anul       | Forma      | Institutia   | Programul    | Cuantumul  |
|crt.| acordarii  | ajutorului | finantatoare | prin care a  | ajutorului |
|    | ajutorului | de stat    |              | beneficiat   | de stat    |
|    | de stat    |            |              | de finantare | acordat    |
|____|____________|____________|______________|______________|____________|
|____|____________|____________|______________|______________|____________|
|____|____________|____________|______________|______________|____________|
|____|____________|____________|______________|______________|____________|
|____|____________|____________|______________|______________|____________|
|____|____________|____________|______________|______________|____________|

in conformitate cu prevederile Legii nr. 143/1999 privind ajutorul de stat, cu modificarile si completarile ulterioare.

    Semnatura autorizata si stampila solicitantului*          Functia

    Data semnarii:

------------
    * Toate cererile depuse pentru acest program vor fi semnate de aceeasi persoana autorizata sa reprezinte legal societatea.

    ANEXA 3

                                         __________________________________
                                        |                                  |
                                        | Data: .......................... |
                                        |                                  |
                                        | Numarul notificarii: ........... |
                                        |__________________________________|

                              - NOTIFICARE*1) -
                                   PRIVIND
                    ACORDUL DE PRINCIPIU PENTRU FINANTARE
                     (in conditiile prevazute in ANEXA 2)

    DESTINATAR: Societatea comerciala: .......................................
                Data inregistrarii societatii comerciale: ....................
                Nr. de inmatriculare la
                Oficiul Registrul Comertului (dupa caz): .....................
                Codul fiscal (dupa caz): .....................................
                Codul unic de inregistrare (dupa caz): .......................
                Adresa: ......................................................

    Ca urmare a Cererii-tip de Acord de Principiu pentru finantare nr. ........ din data de ............., va notificam prin prezenta acordul nostru de principiu pentru finantarea urmatoarelor activitati si cheltuieli aferente acestora:

    Denumirea activitatii   Tipul de cheltuiala                 Valoarea
                            pentru care se acorda               finantarii
                            finantare                           aprobate de
                                                                principiu
                                                                  -lei-
________________________________________________________________________________
 _                           _
|_| Participari la targuri  |_| Cheltuieli de participare
    si expozitii                conform contractului cu
    internationale,             organizatorul, incluzand:
    organizate in                _
    strainatate, cu stand       |_| Inchiriere stand,           ..............
    propriu sau in                  taxa de participare
    asociere cu alti             _
    agenti economici            |_| Amenajare stand             ..............
                             _
                            |_| Cheltuieli de transport         ..............
                             _
                            |_| Cheltuieli de cazare,           ..............
                                pe perioada targului
                             _
                            |_| Cheltuieli de transport         ..............
                                mostre

                            TOTAL                               ..............

------------
    *1) se completeaza de catre ANIMMC.

    Denumirea activitatii   Tipul de cheltuiala                 Valoarea
                            pentru care se acorda               finantarii
                            finantare                           aprobate de
                                                                principiu
                                                                  -lei-
________________________________________________________________________________
                            Denumire targ/expozitie ..........................
                            Denumire organizator .............................
 _                           _
|_| Participari la targuri  |_| Cheltuieli de participare
    si expozitii                conform contractului cu
    organizate in tara,         organizatorul, incluzand:
    cu stand propriu sau         _
    in asociere cu alti         |_| Inchiriere stand,           ..............
    agenti economici                taxa de participare
                                 _
                                |_| Amenajare stand             ..............
                             _
                            |_| Cheltuieli de transport        ...............
                             _
                            |_| Cheltuieli de cazare,          ...............
                                pe perioada targului

                            TOTAL                              ...............

                            Denumire targ/expozitie ..........................
                            Denumire organizator .............................
 _                           _
|_| Elaborarea si           |_| Elaborarea si productia
    productia de materiale      materialelor publicitare
    tiparite de promovare       stipulate in contractul
    a agentului economic        ce urmeaza a fi semnat
                                cu furnizorul                   ..............

                                Denumire furnizor ............................
 _                           _
|_| Realizarea unui site    |_| Elaborare de pagini WEB
    pe Internet pentru          pentru prezentarea pe
    prezentarea                 Internet a activitatii
    activitatii                 solicitantului si a
    solicitantului si a         produselor promovate la
    produselor/serviciilor      export                          ..............
    promovate
                                Denumire furnizor ............................
 _                           _
|_| Participari la cursuri  |_| Taxa de participare             ..............
    de formare/calificare    _
    sau de specializare/    |_| Cheltuieli pentru transport     ..............
    perfectionare            _
    profesionala            |_| Cheltuieli pentru cazare        ..............
                                pe perioada cursului

                            TOTAL                               ..............

                                Denumire si tematica curs ....................
                                Denumire furnizor de instruire ...............

    Denumirea activitatii   Tipul de cheltuiala                 Valoarea
                            pentru care se acorda               finantarii
                            finantare                           aprobate de
                                                                principiu
                                                                  -lei-
________________________________________________________________________________
 _                           _
|_| Achizitionarea de       |_| Cheltuieli pentru achizitia de
    diverse scule,              diverse scule, dispozitive,
    dispozitive,                echipamente, utilaje, masini,
    echipamente, utilaje,       precum si achizitionarea de
    masini, precum si           calculatoare si de aparate de
    achizitionarea de           marcat electronice              ..............
    calculatoare si de
    aparate de marcat           Obiectul contractului de achizitie
    electronice fiscale         ..............................................
    necesare pentru             Denumire furnizor ............................
    desfasurarea
    activitatii (exceptand
    liniile tehnologice)
________________________________________________________________________________

             Valoarea totala a finantarii aprobate de principiu ..............

    Coordonator UIP:

    Semnatura .................

    ANEXA 4

                                  CERERE-TIP
de anulare totala sau partiala a finantarii pentru care exista acord de principiu
    (se completeaza in cazul modificarii uneia dintre conditiile in care s-a obtinut acordul de principiu asupra finantarii)

    Subscrisa ...................................................., avand datele de identificare mentionate la sectiunea A, reprezentata legal prin dl/dna ................................ avand calitatea de .........................., solicit anularea acordului de principiu pentru finantare, obtinut prin Notificarea nr. ... din data de ......, pentru categoriile de cheltuieli prezentate in sectiunea B.

    SECTIUNEA A
    Prezentarea solicitantului

    Denumirea societatii comerciale: .........................................
    Adresa: ..................................................................
    Telefon: .................  Fax: .................  E-mail: ..............
    Data inregistrarii societatii comerciale: ................................
    Nr. de inmatriculare la Oficiul Registrului Comertului (dupa caz):
    ..........................................................................
    Codul fiscal (dupa caz): .................................................
    Codul unic de inregistrare (dupa caz): ...................................

    SECTIUNEA B
    Cheltuieli pentru care se solicita anularea finantarii

    Denumirea activitatii   Tipul de cheltuiala                Valoarea
                                                               finantarii pentru
                                                               care se solicita
                                                               anularea
                                                                    - lei -
________________________________________________________________________________
 _                           _
|_| Participari la targuri  |_| Cheltuieli de participare
    si expozitii                conform contractului cu
    internationale,             organizatorul, incluzand:
    organizate in                _
    strainatate, cu stand       |_| Inchirierea standului,     ...............
    propriu sau in                  taxa de participare
    asociere cu alti             _
    agenti economici            |_| Amenajarea standului       ...............
                             _
                            |_| Cheltuieli de transport        ...............
                             _
                            |_| Cheltuieli de cazare,          ...............
                                pe perioada targului
                             _
                            |_| Cheltuieli cu transportul      ...............
                                mostrelor

                            TOTAL                              ...............

    Denumirea activitatii   Tipul de cheltuiala                Valoarea
                                                               finantarii pentru
                                                               care se solicita
                                                               anularea
                                                                    - lei -
________________________________________________________________________________
                                Denumirea targului/expozitiei internationale
                                la care se renunta:
                                ..............................................
 _                           _
|_| Participari la targuri  |_| Cheltuieli de participare
    si expozitii                conform contractului cu
    organizate in tara,         organizatorul, incluzand:
    cu stand propriu sau         _
    in asociere cu alti         |_| Inchirierea standului,     ...............
    agenti economici                taxa de participare
                                 _
                                |_| Amenajarea standului       ...............
                             _
                            |_| Cheltuieli de transport,       ...............
                                pe perioada targului
                             _
                            |_| Cheltuieli de cazare           ...............

                            TOTAL                              ...............

                                Denumirea targului/expozitiei internationale
                                la care se renunta:
                                ..............................................
 _                           _
|_| Elaborarea si           |_| Elaborarea si productia
    productia de materiale      materialelor publicitare
    tiparite de promovare       stipulate in contractul
    a agentului economic        ce urmeaza a fi semnat
    - pliante                   cu furnizorul                  ...............
    - brosuri
    - cataloage                 Denumire partener contractual la care se
    - afise                     renunta:
    - CD-uri                    ..............................................
 _                           _
|_| Realizarea unui site    |_| Elaborare de pagini WEB
    pe Internet pentru          pentru prezentarea pe
    prezentarea                 Internet a activitatii
    activitatii                 solicitantului si a
    solicitantului si a         produselor promovate la
    produselor promovate        export                         ...............

                                Denumire partener contractual la care se
                                renunta:
                                ..............................................
 _                           _
|_| Participari la cursuri  |_| Taxa de participare la curs    ...............
    de formare/calificare    _
    sau de specializare/    |_| Cheltuieli pentru transport    ...............
    perfectionare            _
    profesionala            |_| Cheltuieli pentru cazare
                                pe perioada cursului           ...............

                            TOTAL                              ...............

                                Denumire curs la care se renunta:
                                ..............................................

    Denumirea activitatii   Tipul de cheltuiala                Valoarea
                                                               finantarii pentru
                                                               care se solicita
                                                               anularea
                                                                    - lei -
________________________________________________________________________________
 _                           _
|_| Achizitionarea de       |_| Cheltuieli pentru achizitia de
    diverse scule,              diverse scule, dispozitive,
    dispozitive,                echipamente, utilaje, masini,
    echipamente, utilaje,       precum si achizitionarea de
    masini, precum si           calculatoare si de aparate de
    achizitionarea de           marcat electronice fiscale     ...............
    calculatoare si de
    aparate de marcat           Denumire partener la care se renunta:
    electronice fiscale         .............................................
    necesare pentru
    desfasurarea
    activitatii

    SECTIUNEA C
    Declaratie pe propria raspundere

    Subsemnatul/subsemnata .................................................., identificat/identificata cu actul de identitate seria ...... nr. ............, eliberat de ................. la data de .................., cu domiciliul in localitatea ........................., str. ................ nr. ...., bl. ...., sc. ...., ap. ...., sectorul/judetul ........................., in calitate de reprezentant legal al societatii .................................., declar pe propria raspundere ca solicit anularea totala sau partiala a finantarii pentru care am primit acordul de principiu al ANIMMC, in conformitate cu cele declarate mai sus.

    Semnatura autorizata si stampila solicitantului*1)           Functia

    Data semnarii:

           
    *1) Toate cererile depuse pentru acest program vor fi semnate de aceeasi persoana autorizata sa reprezinte legal societatea.



SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 143/2005

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 143 din 2005
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 143/2005
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu