Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

Ordinul Nr.1279 din 29.10.2014

pentru aprobarea Metodologiei privind verificarea şi certificarea datelor înscrise în Situaţia obligaţiilor de plată peste termenul de scadenţă, mai vechi de 90 de zile, pe categorii de furnizori, rămase neachitate de Spitalul Clinic de Urgenţă Bucureşti la data publicării Hotărârii Guvernului nr. 914/2014 privind suplimentarea bugetului Ministerului Sănătăţii din Fondul de rezervă bugetară la dispoziţia Guvernului, prevăzut în bugetul de stat pe anul 2014
ACT EMIS DE: Ministerul Finantelor Publice
ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 802 din 04 noiembrie 2014



SmartCity1

Văzând Referatul de aprobare nr. N.B. 9260/14 al Direcţiei generale buget şi contabilitate,în temeiul prevederilor art. X alin. (2) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 65/2014 pentru modificarea şi completarea unor acte normative, ale art. 7 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 144/2010 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Sănătăţii, cu modificările şi completările ulterioare, ale art. 281 alin. (2) din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătăţii, cu modificările şi completările ulterioare,ministrul sănătăţii emite următorul ordin: Articolul 1(1) Se aprobă Metodologia privind verificarea şi certificarea datelor înscrise în Situaţia obligaţiilor de plată peste termenul de scadenţă, mai vechi de 90 de zile, pe categorii de furnizori, rămase neachitate de Spitalul Clinic de Urgenţă Bucureşti la data publicării Hotărârii Guvernului nr. 914/2014 privind suplimentarea bugetului Ministerului Sănătăţii din Fondul de rezervă bugetară la dispoziţia Guvernului, prevăzut în bugetul de stat pe anul 2014, prevăzută în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.
(2) Obligaţiile de plată peste termenul de scadenţă, prevăzute la alin. (1), reprezintă contravaloarea produselor, bunurilor, serviciilor, investiţiilor şi reparaţiilor capitale care au fost procurate prin aplicarea procedurilor legale privind achiziţiile publice şi sunt evidenţiate în contabilitatea Spitalului Clinic de Urgenţă Bucureşti, pe baza documentelor justificative, avizate şi aprobate de persoanele în drept. Articolul 2Verificarea şi certificarea datelor se fac de către o comisie constituită la nivelul Ministerului Sănătăţii, din reprezentanţi ai Ministerului Sănătăţii şi ai Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate, iar rezultatele analizei efectuate vor fi consemnate într-un proces-verbal de constatare. Articolul 3 Direcţiile de specialitate din Ministerul Sănătăţii, Casa Naţională de Asigurări de Sănătate, precum şi Spitalul Clinic de Urgenţă Bucureşti vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin. Articolul 4 Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. p. Ministrul sănătăţii,Dorel Săndesc,secretar de stat
ANEXĂMETODOLOGIE privind verificarea şi certificarea datelor înscrise în Situaţia obligaţiilor de plată peste termenul de scadenţă, mai vechi de 90 de zile, pe categorii de furnizori, rămase neachitate de Spitalul Clinic de Urgenţă Bucureşti la data publicării
Hotărârii Guvernului nr. 914/2014 privind suplimentarea bugetului Ministerului Sănătăţii din Fondul de rezervă bugetară la dispoziţia Guvernului, prevăzut în bugetul de stat pe anul 2014 1. În sensul prezentei metodologii, obligaţiile de plată reprezintă contravaloarea produselor, bunurilor, serviciilor, investiţiilor şi reparaţiilor capitale care au fost procurate prin aplicarea procedurilor legale privind achiziţiile publice şi sunt evidenţiate în contabilitatea Spitalului Clinic de Urgenţă Bucureşti, pe baza documentelor justificative, avizate şi aprobate de persoanele în drept. 2. Spitalul Clinic de Urgenţă Bucureşti întocmeşte situaţia obligaţiilor de plată, potrivit modelului din anexa la Hotărârea Guvernului nr. 914/2014 privind suplimentarea bugetului Ministerului Sănătăţii din Fondul de rezervă bugetară la dispoziţia Guvernului, prevăzut în bugetul de stat pe anul 2014, completată cu o coloană în care sunt înscrise numerele ordinelor de plată, pe răspunderea managerului şi a conducătorului compartimentului financiar-contabil, care semnează pentru exactitatea şi realitatea datelor transmise, certificând prin semnătură că produsele, bunurile şi serviciile, investiţiile şi reparaţiile capitale au fost procurate prin aplicarea procedurilor legale privind achiziţiile publice, în cadrul prevederilor bugetare aprobate, şi sunt evidenţiate în contabilitatea proprie pe baza documentelor justificative. 3. Situaţiile prevăzute la pct. 2 sunt prezentate, în termen de două zile lucrătoare de la efectuarea plăţilor, Ministerului Sănătăţii, însoţite de copii ale facturilor care au stat la baza stabilirii cuantumului obligaţiilor, precum şi de copii ale ordinelor de plată şi ale extraselor de cont. 4. La nivelul Ministerului Sănătăţii se constituie o comisie formată din 5 membri, din care 3 reprezentanţi ai direcţiilor de specialitate din cadrul Ministerului Sănătăţii, respectiv Direcţia generală buget şi contabilitate, Direcţia generală de asistenţă medicală şi sănătate publică, Corpul de Control şi 2 reprezentanţi ai Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate. 5. Comisia va analiza următoarele aspecte: a)corespondenţa datelor din situaţia menţionată la pct. 2 cu cele înscrise în facturile anexate la acestea, atât din punctul de vedere al naturii cheltuielilor, respectiv produse, bunuri şi servicii, investiţii şi reparaţii capitale, cât şi al concordanţei sumelor; b)încadrarea facturilor în termenele de plată stabilite de lege, respectiv mai vechi de 90 de zile; c)existenţa avizării şi certificării prin semnătură de către persoanele în drept; d)transmiterea de către Spitalul Clinic de Urgenţă Bucureşti a situaţiei obligaţiilor stinse, pe furnizori, a copiilor ordinelor de plată şi ale extraselor de cont, în termen de 48 de ore de la data efectuării plăţilor, potrivit legii; e)în cazul unor sume rămase neutilizate, existenţa documentelor de virare a acestora către Ministerul Sănătăţii în termen de 5 zile de la încheierea operaţiunilor de plată.6. Constatările comisiei, ca urmare a analizei efectuate, vor fi consemnate într-un proces-verbal de constatare pentru sumele de plată, conform modelului din anexa care face parte integrantă din prezenta metodologie, denumit în continuare proces-verbal. 7. Procesul-verbal, întocmit conform modelului prezentat în anexă, va fi semnat de preşedintele şi membrii comisiei. 8. În cazul în care comisia constată că nu au fost îndeplinite toate condiţiile legale privind plata arieratelor, Spitalul Clinic de Urgenţă Bucureşti are obligaţia restituirii sumelor către Ministerul Sănătăţii, în termen de 5 zile lucrătoare de la primirea procesului-verbal. 9. Procesul-verbal se emite în 4 exemplare originale şi se transmite, însoţit de situaţia menţionată la pct. 3, după cum urmează:

un exemplar Spitalului Clinic de Urgenţă Bucureşti;

un exemplar Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate;

un exemplar Ministerului Sănătăţii - Direcţia generală buget şi contabilitate;

un exemplar rămâne la nivelul comisiei. ANEXĂla metodologie Proces-verbal de constatare pentru sumele de plată Încheiat astăzi ........ ......... Comisia, formată din doamna/domnul ........ ........ ............. preşedinte şi domnul/doamna ........ ........., în calitate de membrii ai comisiei, în urma analizei situaţiei obligaţiilor de plată înregistrate peste termenul de scadenţă, mai vechi de 90 de zile şi neachitate, a constatat următoarele:

Spitalul Clinic de Urgenţă Bucureşti a întocmit la termenul stabilit situaţia obligaţiilor de plată peste termenul de scadenţă mai vechi de 90 de zile şi neachitate, pe categorii de furnizori, în conformitate cu modelul prezentat în anexa la Hotărârea Guvernului nr. 914/2014 privind suplimentarea bugetului Ministerului Sănătăţii din Fondul de rezervă bugetară la dispoziţia Guvernului, prevăzut în bugetul de stat pe anul 2014;

managerul şi conducătorul compartimentului financiar-contabil ai Spitalului Clinic de Urgenţă Bucureşti au semnat situaţia mai sus menţionată, certificând realitatea şi exactitatea datelor;

managerul şi conducătorul compartimentului financiar-contabil au certificat pe propria răspundere că produsele, bunurile şi serviciile, investiţiile şi reparaţiile capitale din situaţia prezentată au fost procurate prin aplicarea procedurilor legale privind achiziţiile publice şi în limita prevederilor bugetare aprobate;

managerul şi conducătorul compartimentului financiar-contabil au transmis Ministerului Sănătăţii situaţia obligaţiilor stinse, pe furnizori, copiile ordinelor de plată şi ale extraselor de cont, în termen de 48 de ore de la data efectuării plăţilor, potrivit legii;

managerul şi conducătorul compartimentului financiar-contabil au virat Ministerului Sănătăţii, în termen de 5 zile de la încheierea operaţiunilor de plată, suma de ........... mii lei, rămasă neutilizată, conform Documentului nr. .......... .Faţă de cele de mai sus, comisia stabileşte că au fost îndeplinite condiţiile legale pentru plata obligaţiilor peste termenul de scadenţă, mai vechi de 90 de zile şi neachitate de către Spitalul Clinic de Urgenţă Bucureşti, astfel: Total obligaţii de plată ........ ................ ........... lei, din care:

medicamente ........ ................ ......... lei;

materiale sanitare ........ ........ .......... lei;

alţi furnizori de bunuri şi servicii ....... lei;

investiţii ........ ................ ........ ......... lei;

reparaţii capitale ........ ........ ............ lei.Alte menţiuni*): ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ......... .*) Se vor enumera cazurile sau situaţiile în care comisia constată că nu sunt îndeplinite condiţiile legale. Faţă de cele de mai sus, comisia stabileşte că nu au fost îndeplinite condiţiile legale pentru plata obligaţiilor peste termenul de scadenţă, mai vechi de 90 de zile şi neachitate de către Spitalul Clinic de Urgenţă Bucureşti, drept care suma de .......... lei va fi restituită Ministerului Sănătăţii în termen de 5 zile lucrătoare de la primirea prezentului proces-verbal. COMISIA SEMNĂTURA: DOAMNA/DOMNUL ........ ................ ........ ..........., PREŞEDINTE -........ ................ ................ ............. DOAMNA/DOMNUL ........ ................ ........ ..........., MEMBRU ........ ................ ................ ........ ........... DOAMNA/DOMNUL ........ ................ ........ ..........., MEMBRU ........ ................ ................ ........ ........... DOAMNA/DOMNUL ........ ................ ........ ..........., MEMBRU ........ ................ ................ ........ ........... DOAMNA/DOMNUL ........ ................ ........ ..........., MEMBRU ........ ................ ................ ........ ........... DATA ........ ................ ........ ..........


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 1279/2014

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 1279 din 2014
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 1279/2014
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu