Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

Ordinul Nr.1242 din 05.09.2019

privind publicarea acceptării Cerinţelor pentru întreţinerea, examinarea amănunţită, încercarea operaţională, revizia generală şi reparaţia bărcilor de salvare şi a bărcilor de urgenţă, a instalaţiilor de lansare la apă şi a mecanismului de declanşare, adoptate de Organizaţia Maritimă Internaţională prin Rezoluţia MSC.402(96) a Comitetului de siguranţă maritimă din 19 mai 2016
ACT EMIS DE: Ministerul Transporturilor
ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 777 din 25 septembrie 2019



SmartCity1

Având în vedere Referatul Direcţiei transport naval nr. 27.703/1.259 din 24.07.2019 pentru publicarea acceptării Cerinţelor pentru întreţinerea, examinarea amănunţită, încercarea operaţională, revizia generală şi reparaţia bărcilor de salvare şi a bărcilor de urgenţă, a instalaţiilor de lansare la apă şi a mecanismului de declanşare, adoptate de Organizaţia Maritimă Internaţională prin Rezoluţia MSC.402(96) a Comitetului de siguranţă maritimă din 19 mai 2016, ţinând seama de prevederile regulii 20 din capitolul III al Convenţiei internaţionale din 1974 pentru ocrotirea vieţii omeneşti pe mare (SOLAS 1974), aşa cum a fost amendată, la care România a aderat prin Decretul Consiliului de Stat nr. 80/1979,în temeiul prevederilor art. 4 alin. (1) din Ordonanţa Guvernului nr. 42/1997 privind transportul maritim şi pe căile navigabile interioare, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale art. 2 pct. 20, precum şi ale art. 5 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 21/2015 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Transporturilor, cu modificările şi completările ulterioare,ministrul transporturilor emite următorul ordin: Articolul 1Se publică Cerinţele pentru întreţinerea, examinarea amănunţită, încercarea operaţională, revizia generală şi reparaţia bărcilor de salvare şi a bărcilor de urgenţă, a instalaţiilor de lansare la apă şi a mecanismului de declanşare, adoptate de Organizaţia Maritimă Internaţională prin Rezoluţia MSC.402(96) a Comitetului de siguranţă maritimă din 19 mai 2016, prevăzută în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin. Articolul 2Autoritatea Navală Română duce la îndeplinire dispoziţiile prezentului ordin. Articolul 3 Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I, şi intră în vigoare de la 1 ianuarie 2020. p. Ministrul transporturilor, Ion Iordăchescu, secretar de stat ANEXĂREZOLUŢIA MSC.402(96) (adoptată la 19 mai 2016) Cerinţe pentru întreţinerea, examinarea amănunţită, încercarea operaţională, revizia generală şi reparaţia bărcilor de salvare şi a bărcilor de urgenţă, a instalaţiilor de lansare la apă şi a mecanismului de declanşare Comitetul de siguranţă maritimă, amintind articolul 28(b) al Convenţiei privind crearea Organizaţiei Maritime Internaţionale referitor la funcţiile comitetului, amintind, de asemenea, Măsurile de prevenire a accidentelor cu bărcile de salvare (MSC.1/Circ.1206/Rev.1) şi Recomandarea intermediară privind condiţiile de autorizare a furnizorilor de servicii pentru bărcile de salvare, instalaţiile de lansare la apă şi a mecanismului de declanşare sub sarcină (MSC.1/Circ.1277) aprobate de acesta, recunoscând necesitatea stabilirii unui standard uniform, sigur şi documentat pentru întreţinerea, examinarea amănunţită, încercarea operaţională, revizia generală şi reparaţia bărcilor de salvare (inclusiv a bărcilor de salvare lansate la apă prin cădere liberă) şi a bărcilor de urgenţă (inclusiv a şalupelor rapide de salvare), a instalaţiilor de lansare la apă şi a mecanismului de declanşare, notând că, prin Rezoluţia MSC.404(96), a adoptat modificări la regulile III/3 şi III/20 din Convenţia internaţională din 1974 pentru ocrotirea vieţii omeneşti pe mare („Convenţia"), referitoare la întreţinerea, examinarea amănunţită, încercarea operaţională, revizia generală şi reparaţia bărcilor de salvare şi a bărcilor de urgenţă, a instalaţiilor de lansare la apă şi a mecanismului de declanşare, notând, de asemenea, că regula III/20 a Convenţiei mai sus menţionată prevede că întreţinerea, examinarea amănunţită, încercările operaţionale, revizia generală şi reparaţia trebuie să se efectueze în conformitate cu Cerinţele pentru întreţinerea, examinarea amănunţită, încercarea operaţională, revizia generală şi reparaţia bărcilor de salvare şi a bărcilor de urgenţă, a instalaţiilor de lansare la apă şi a mecanismului de declanşare („Cerinţele"), luând în considerare, în cadrul celei de-a nouăzeci şi şasea sesiune a sa, recomandarea făcută de Subcomitetul privind sistemele şi echipamentele navale, la a treia sesiune a sa, 1 adoptă Cerinţele pentru întreţinerea, examinarea amănunţită, încercarea operaţională, revizia generală şi reparaţia bărcilor de salvare şi a bărcilor de urgenţă, a instalaţiilor de lansare la apă şi a mecanismului de declanşare, al căror text este prevăzut în anexa la prezenta rezoluţie; 2 invită guvernele contractante la Convenţie să ia notă că Cerinţele vor intra în vigoare la 1 ianuarie 2020, odată cu intrarea în vigoare a amendamentelor aduse la regulile III/3 şi III/20 ale Convenţiei; 3 invită, de asemenea, guvernele contractante la Convenţie să ia măsurile pe care le consideră adecvate pentru a se asigura că producătorii naţionali de echipamente certificate pentru instalarea şi utilizarea la bordul navelor conform capitolului III al convenţiei se angajează să asigure că echipamentul, instrucţiunile, instrumentele specializate, piesele de schimb, instruirea şi accesoriile, după cum este necesar, sunt puse la dispoziţia furnizorilor de servicii independenţi într-o manieră rentabilă şi în timp util; 4 solicită secretarului general să transmită copii certificate ale acestei rezoluţii şi textul Cerinţelor cuprinse în anexă tuturor guvernelor contractante la Convenţie; 5 solicită, de asemenea, secretarului general să transmită copii ale acestei rezoluţii şi anexa tuturor membrilor Organizaţiei care nu sunt guverne contractante la Convenţie. ANEXĂla Rezoluţia MSC.402(96) CERINŢE pentru întreţinerea, examinarea amănunţită, încercarea operaţională, revizia generală şi reparaţia bărcilor de salvare şi a bărcilor de urgenţă, a instalaţiilor de lansare la apă şi a mecanismului de declanşare 1 Generalităţi 1.1 Obiectivul acestor Cerinţe pentru întreţinerea, examinarea amănunţită, încercarea operaţională, revizia generală şi reparaţia bărcilor de salvare şi a bărcilor de urgenţă, a instalaţiilor de lansare la apă şi a mecanismului de declanşare (Cerinţele) este stabilirea unui standard uniform, sigur şi documentat pentru întreţinerea, examinarea amănunţită, încercarea operaţională, revizia generală şi reparaţia echipamentelor menţionate la paragraful 2.1. 1.2 Procedurile detaliate acoperite de aceste Cerinţe sunt furnizate în secţiunea 6. 1.3 Aceste Cerinţe se referă la următoarele reguli: .1 Regula SOLAS III/20 - Pregătirea pentru funcţionare, întreţinere şi inspecţii; şi .2 Regula SOLAS III/36 - Instrucţiuni pentru întreţinerea la bord. 1.4 Compania trebuie să se asigure că întreţinerea, examinarea amănunţită, încercarea operaţională, revizia generală şi reparaţia la bordul navelor sale se efectuează în conformitate cu aceste Cerinţe şi cu regula III/20 din SOLAS. Compania trebuie să stabilească şi să pună în aplicare proceduri de sănătate, siguranţă şi mediu (HSE) care să acopere toate activităţile stabilite în aceste Cerinţe. 1.5 Personalul care efectuează întreţinerea, examinarea amănunţită, încercarea de funcţionare, revizia generală şi reparaţia descrise la paragrafele 4.2 şi 4.3 trebuie să fie certificat de un furnizor de servicii autorizat în conformitate cu Cerinţele specificate în secţiunea 8. Atunci când efectuează astfel de activităţi la bordul navelor, acesta trebuie să respecte instrucţiunile şi procedurile stabilite de companie. 2 Aplicare 2.1 Aceste cerinţe se vor aplica la întreţinerea, examinarea amănunţită, încercarea operaţională, revizia generală şi repararea: .1 bărcilor de salvare (inclusiv bărcilor de salvare lansate la apă prin cădere liberă), bărcilor de urgenţă şi şalupelor rapide de salvare; şi .2 instalaţiilor de lansare la apă şi a mecanismului de declanşare sub sarcină şi fără sarcină pentru bărcile de salvare (inclusiv mijloacelor primare şi secundare ale instalaţiilor de lansare la apă pentru bărcile de salvare lansate la apă prin cădere liberă), bărcile de urgenţă, şalupele rapide de salvare şi plutele de salvare lansate cu gruiul. 2.2 În sensul acestor Cerinţe: .1 Furnizor de servicii autorizat înseamnă o entitate autorizată de administraţie în conformitate cu secţiunea 3 şi secţiunea 7. .2 Echipament înseamnă echipamentul menţionat mai sus la care se aplică Cerinţele. .3 Producător înseamnă producătorul echipamentului original sau orice entitate care a preluat responsabilităţile legale şi legitime pentru echipament, atunci când producătorul echipamentului original nu mai există sau nu mai oferă servicii postvânzare pentru echipament. .4 Mecanismul de declanşare fără sarcină înseamnă un mecanism de declanşare care eliberează ambarcaţiunea de salvare/barca de urgenţă/şalupa rapidă de salvare atunci când este în stare de plutire sau atunci când nu există nicio sarcină pe cârlige. .5 Mecanismul de declanşare sub sarcină înseamnă un mecanism de declanşare care eliberează ambarcaţiunea de salvare/barca de urgenţă /şalupa rapidă de salvare cu sarcină pe cârlige. .6 Reparaţie înseamnă orice activităţi care necesită dezasamblarea echipamentului sau orice alte activităţi care nu fac obiectul instrucţiunilor de întreţinere la bord şi de reparaţie de urgenţă ale dispozitivelor de salvare, pregătite în conformitate cu regulile III/36.2 şi, respectiv, III/35.3.18 din SOLAS. .7 Revizia generală înseamnă o activitate periodică definită de producător care demonstrează capacitatea de a-şi exercita funcţia în continuare, în scopul definit, pentru o perioadă determinată, sub rezerva unei întreţineri corecte. 3 Autorizare 3.1 Administraţiile se asigură că examinarea amănunţită, încercarea operaţională, revizia generală şi reparaţia echipamentului (a se vedea paragrafele 4.2 şi 4.3) se efectuează în conformitate cu regula III/20 din SOLAS de către furnizorii de servicii autorizaţi în conformitate cu secţiunea 7. 3.2 Cerinţele din secţiunea 7 se aplică, de asemenea, producătorilor atunci când acţionează în calitate de furnizori autorizaţi de servicii. 4 Niveluri de calificare şi certificare 4.1 Inspecţiile săptămânale şi lunare şi întreţinerea de rutină, după cum se precizează în manualul/manualele de întreţinere a echipamentului, trebuie să fie efectuate de către furnizorii de servicii autorizaţi sau de către personalul de la bord sub conducerea unui ofiţer superior al navei, în conformitate cu manualul/manualele de întreţinere. 4.2 Examinările amănunţite anuale şi încercările operaţionale, aşa cum sunt descrise la paragraful 6.2, trebuie să fie efectuate de personalul certificat al producătorului sau al unui furnizor de servicii autorizat, în conformitate cu secţiunea 7 şi secţiunea 8. Furnizorul de servicii poate fi operatorul navei, cu condiţia ca acesta să fie autorizat în conformitate cu secţiunea 3 şi secţiunea 7. 4.3 Examinarea amănunţită la cinci ani, orice revizie, încercare operaţională la suprasarcină, descrise la secţiunea 6.3, şi reparaţie trebuie să fie efectuate de personalul certificat fie al producătorului, fie al unui furnizor de servicii autorizat în conformitate cu secţiunea 7 şi secţiunea 8. 5 Rapoarte şi înregistrări 5.1 Toate rapoartele şi listele de verificare trebuie să fie completate şi semnate de persoana care efectuează lucrările de inspecţie şi întreţinere şi contrasemnate de reprezentantul companiei sau de comandantul navei. 5.2 Înregistrările privind întreţinerea, examinarea amănunţită, încercarea operaţională, revizia generală şi reparaţia trebuie să fie actualizate şi păstrate la bordul navei pe durata de viaţă a echipamentului. 5.3 Atunci când se finalizează examinarea amănunţită, încercarea operaţională, revizia generală şi reparaţia, producătorul sau furnizorul de servicii autorizat care a efectuat lucrarea va emite imediat o declaraţie care confirmă faptul că mijloacele de salvare rămân adecvate scopului destinat. O copie a documentelor valabile de certificare şi de autorizare, după caz, trebuie să însoţească declaraţia. 6 Proceduri specifice pentru inspecţie, întreţinere, examinare amănunţită, încercare operaţională, revizie generală şi reparaţie 6.1 Manuale de întreţinere 6.1.1 Orice inspecţie, examinare amănunţită, încercare operaţională, revizie generală şi reparaţie trebuie să fie efectuate în conformitate cu manualele de întreţinere şi documentaţia tehnică aferentă elaborate de producător. 6.1.2 Un set complet de manuale de întreţinere şi documentaţia tehnică aferentă menţionate la paragraful 6.1.1 trebuie să fie disponibile la bord. 6.1.3 Manualele de întreţinere şi documentaţia tehnică aferentă, astfel cum se specifică la paragraful 6.1.1, trebuie să includă cel puţin elementele enumerate în secţiunile 6.2 şi 6.3 şi trebuie să fie actualizate de companie, ţinând cont de informaţiile relevante furnizate de producător. 6.2 Examinarea amănunţită şi încercarea operaţională 6.2.1 Toate elementele incluse în listele de verificare pentru inspecţiile săptămânale/lunare cerute de regulile III/20.6 şi III/20.7 din SOLAS constituie, de asemenea, prima parte a examinării amănunţite anuale. 6.2.2 Înregistrările inspecţiilor şi a întreţinerii de rutină la bord efectuate de echipajul navei şi certificatele aplicabile pentru echipament vor fi revizuite. 6.2.3 Pentru bărcile de salvare (inclusiv bărcile de salvare lansate la apă prin cădere liberă), bărcile de urgenţă şi şalupele rapide de salvare, următoarele elemente trebuie să fie examinate amănunţit şi verificate pentru o stare şi o funcţionare satisfăcătoare: .1 starea structurii bărcii, inclusiv a echipamentelor fixe şi libere (inclusiv o examinare vizuală a pereţilor externi ai spaţiilor goale, în măsura în care este posibil); .2 motorul şi sistemul de propulsie; .3 sistemul cu pulverizator, acolo unde există; .4 sistemul de alimentare cu aer, acolo unde există; .5 sistemul de guvernare; .6 sistemul de alimentare cu energie electrică; .7 mijloacele de evacuare a apei; .8 tranchetele/brâul de protecţie la acostare; şi .9 sistemul de redresare a bărcii de salvare, acolo unde există. 6.2.4 Pentru mecanismul de declanşare al bărcilor de salvare (inclusiv al bărcilor de salvare lansate la apă prin cădere liberă), bărcilor de urgenţă, şalupelor rapide de salvare şi plutelor de salvare, următoarele trebuie să fie examinate amănunţit pentru o stare şi o funcţionare satisfăcătoare după încercarea anuală de funcţionare a frânei vinciului cu barca goală sau o încărcătură echivalentă, conform cerinţelor de la paragraful 6.2.10: .1 funcţionarea dispozitivelor de activare a mecanismului de declanşare; .2 jocul excesiv (toleranţe); .3 sistemul de blocare hidrostatică, acolo unde este există; .4 cablurile pentru control şi declanşare; şi .5 fixarea cârligului. NOTE: 1 Setarea şi întreţinerea mecanismului de declanşare sunt operaţiuni critice pentru menţinerea funcţionării în siguranţă a bărcilor de salvare (inclusiv a bărcilor de salvare lansate la apă prin cădere liberă), a bărcilor de urgenţă, a şalupelor rapide de salvare şi a plutelor de salvare lansate cu gruiul. Atunci când se efectuează toate operaţiunile de inspecţie şi întreţinere a echipamentului, se va acorda o atenţie deosebită. 2 Nu se efectuează întreţinerea sau reglarea mecanismului de declanşare în timp ce cârligele sunt sub sarcină. 6.2.5 Încercarea operaţională a mecanismului de declanşare sub sarcină a bărcilor de urgenţă şi a bărcilor de salvare lansate cu gruiul se efectuează după cum urmează: .1 se poziţionează barca parţial în apă astfel încât masa bărcii să fie susţinută în mod substanţial de cabluri şi sistemul de interblocare hidrostatică, acolo unde există, nu este declanşat; .2 se acţionează mecanismul de declanşare sub sarcină; .3 se resetează mecanismul de declanşare sub sarcină; şi .4 se examinează mecanismul de declanşare şi fixarea cârligului pentru a se asigura că cârligul este complet repoziţionat şi că nu au apărut deteriorări. 6.2.6 Încercarea operaţională a mecanismului de declanşare fără sarcină a bărcilor de urgenţă şi a bărcilor de salvare lansate cu gruiul se efectuează după cum urmează: .1 se poziţionează barca astfel încât să fie complet în stare de plutire; .2 se acţionează mecanismul de declanşare fără sarcină; .3 se resetează mecanismul de declanşare fără sarcină; şi .4 se recuperează şi repune barca în poziţia de arimare şi se lasă pregătită pentru funcţionare. În timpul încercării, înainte de ridicare, se verifică dacă mecanismul de declanşare este complet şi corect resetat. Repoziţionarea finală a bărcii la post se va face fără nicio persoană la bord. 6.2.7 Încercarea operaţională a mecanismului de declanşare a bărcii de salvare lansată la apă prin cădere liberă se efectuează după cum urmează: .1 se activează dispozitivele pentru încercare fără a lansa barca de salvare, conform punctului 4.7.6.4 din Codul LSA, după cum se specifică în instrucţiunile de utilizare ale producătorului; .2 dacă este necesar să fie la bord, operatorul trebuie să fie aşezat în mod corespunzător şi asigurat, pe scaunul de la care va fi operat mecanismul de declanşare; .3 se acţionează mecanismul de declanşare pentru a elibera barca de salvare; .4 se repune barca de salvare la post, în poziţia de arimare; .5 se repetă procedurile menţionate la .2 până la .4 de mai sus, utilizând mecanismul de declanşare de rezervă, dacă este cazul; .6 se înlătură dispozitivele pentru încercare fără a lansa barca de salvare, conform cerinţelor paragrafului 4.7.6.4 din Codul LSA; şi .7 se verifică dacă barca de salvare este la post în poziţia de arimare gata de lansare. 6.2.8. Încercarea operaţională a mecanismului de declanşare automată a plutelor de salvare lansate cu gruie se efectuează după cum urmează: .1 se decuplează manual cârligul cu o sarcină de 150 kg pe cârlig; .2 se decuplează automat cârligul cu o greutate de încercare de 200 kg pe cârlig atunci când acesta este coborât la sol; şi .3 se examinează cârligul de declanşare şi fixare a cârligului pentru a se asigura că cârligul este complet repoziţionat şi că nu au apărut deteriorări. Dacă se utilizează o plută pentru încercare, în locul unei greutăţi de încercare, mecanismul de declanşare automată trebuie să elibereze pluta când aceasta este în stare de plutire. 6.2.9 Pentru instalaţiile de lansare la apă pentru bărcile de salvare (inclusiv bărcile de salvare lansate la apă prin cădere liberă), bărcile de urgenţă, şalupele rapide de salvare şi plutele de salvare, următoarele elemente trebuie să fie examinate pentru o stare şi o funcţionare satisfăcătoare: .1 gruiele sau alte structuri de lansare, în special în ceea ce priveşte coroziunea, nealinierea, deformarea şi jocul excesiv; .2 cablurile şi rolele, pentru posibile deteriorări, cum ar fi răsucirile şi coroziunea; .3 lubrifierea cablurilor, rolelor şi părţilor mobile; .4 dacă este cazul: .1 funcţionarea limitatoarelor; .2 sistemele de acumulatori; .3 sistemele hidraulice; şi .5 pentru vinciuri: .1 inspectarea sistemului de frânare în conformitate cu manualul vinciului; .2 înlocuirea ferodourilor de frână, când este necesar; .3 suportul vinciului; şi .4 dacă este cazul: .1 sistemul de control la distanţă; şi .2 sistemul de alimentare cu energie. 6.2.10 Pentru vinciurile instalaţiilor de lansare la apă pentru bărcile de salvare (inclusiv bărcile de salvare lansate la apă prin cădere liberă), bărcile de urgenţă, şalupele rapide de salvare şi plutele de salvare, încercările operaţionale anuale se efectuează prin coborârea ambarcaţiunii goale, a bărcii sau a unei încărcături echivalente. Atunci când ambarcaţiunea a atins viteza maximă de coborâre şi înainte de intrarea ambarcaţiunii în apă, frâna trebuie acţionată brusc. În urma acestor încercări, părţile structurale aflate sub tensiune vor fi reinspectate în cazul în care structura permite reinspecţia. 6.3 Examinarea amănunţită, revizia generală şi încercarea operaţională în suprasarcină la cinci ani 6.3.1 Încercarea operaţională la cinci ani a vinciurilor instalaţiilor de lansare la apă se efectuează cu o sarcină de probă egală cu de 1,1 ori greutatea ambarcaţiunii de salvare sau a bărcii de urgenţă cu efectivul complet de persoane şi echipament. Când sarcina de probă a atins viteza maximă de coborâre, frâna trebuie acţionată brusc. 6.3.2 În urma acestor încercări, părţile structurale aflate sub tensiune vor fi reinspectate în cazul în care structura permite reinspecţia. 6.3.3 Încercarea operaţională şi revizia generală la intervale de cinci ani a mecanismului de declanşare pentru bărcile de salvare (inclusiv bărcile de salvare lansate la apă prin cădere liberă), bărcile de urgenţă, şalupele rapide de salvare şi plutele de salvare trebuie să includă: .1 demontarea unităţilor de decuplare a cârligelor; .2 examinări privind toleranţele şi cerinţele de proiectare; .3 reglarea sistemului mecanismului de declanşare după montare; .4 încercări operaţionale conform paragrafelor 6.2.5, 6.2.6, 6.2.7 sau 6.2.8 de mai sus, după caz, dar cu o încărcătură egală cu de 1,1 ori greutatea ambarcaţiunii de salvare sau a bărcii de urgenţă cu efectivul complet de persoane şi echipament; .5 examinări ale părţilor esenţiale pentru a detecta eventualele defecte şi fisuri. 6.3.4 Orice altă revizie, dacă este cazul, se efectuează în conformitate cu paragraful 6.3.3. 7 Cerinţe pentru autorizarea furnizorilor de servicii 7.1 Autorizaţia, conform cerinţelor paragrafului 3.1, include şi demonstrează cel puţin: .1 angajarea şi documentarea personalului certificat în conformitate cu un standard naţional, internaţional sau industrial recunoscut, după caz, sau cu un program de certificare stabilit de producător. În fiecare caz, programul de certificare trebuie să respecte secţiunea 8 pentru fiecare marcă şi tip de echipament pentru care serviciul urmează a fi furnizat; .2 disponibilitatea instrumentelor suficiente şi în special, a instrumentelor specializate specificate în instrucţiunile producătorului, inclusiv a instrumentelor portabile necesare pentru lucrările care trebuie efectuate la bordul navei; .3 accesul la piesele şi accesoriile adecvate conform specificaţiei pentru întreţinere şi reparaţii; .4 disponibilitatea instrucţiunilor producătorului pentru lucrările de reparaţii care implică dezasamblarea sau reglarea mecanismelor de declanşare sub sarcină şi a vinciurilor gruielor; şi .5 un sistem de calitate documentat şi certificat, care acoperă cel puţin următoarele aspecte: .1 codul de conduită pentru personalul implicat în activitatea relevantă; .2 întreţinerea şi calibrarea instrumentelor de măsură şi a indicatoarelor de nivel; .3 programe de instruire pentru personal; .4 supravegherea şi verificarea pentru a asigura respectarea procedurilor operaţionale; .5 înregistrarea şi raportarea informaţiilor; .6 managementul calităţii filialelor şi agenţilor; .7 pregătirea lucrării; şi .8 revizuirea periodică a procedurilor procesului de lucru, reclamaţiilor, măsurilor corective şi emiterea, menţinerea şi controlului documentelor. NOTĂ: Un sistem documentat de calitate, care să respecte versiunea curentă a seriei ISO 9000 şi care include elementele de mai sus, ar fi considerat acceptabil. 7.2 Administraţia trebuie să se asigure că este disponibilă informaţia privind furnizorii autorizaţi de servicii. 7.3 În cazurile în care un producător nu mai este în activitate sau nu mai oferă asistenţă tehnică, administraţia poate autoriza furnizorii de servicii pentru echipament pe baza autorizării prealabile a echipamentului şi/sau a experienţei pe termen lung şi a competenţei demonstrate ca furnizor autorizat de servicii. 7.4 Emiterea şi menţinerea documentului de autorizare: .1 După un audit iniţial terminat cu succes al unui furnizor de servicii, administraţia va emite un document de autorizare care defineşte domeniul de aplicare al serviciilor furnizate (de exemplu, mărcile şi tipurile de echipament). Data expirării trebuie scrisă clar pe document; .2 Administraţia trebuie să se asigure, de exemplu printr-un audit periodic, că lucrările continuă să fie efectuate în conformitate cu aceste Cerinţe şi trebuie să retragă autorizaţia furnizorilor de servicii care nu sunt în conformitate; şi .3 Administraţia poate accepta sau recunoaşte furnizorii de servicii autorizaţi de alte administraţii sau de organizaţiile lor recunoscute. 8 Cerinţe pentru certificarea personalului 8.1 Personalul pentru lucrările specificate la paragrafele 4.2 şi 4.3 trebuie să fie certificat de producătorul sau de furnizorul de servicii autorizat pentru fiecare marcă şi tip de echipament cu care va lucra în conformitate cu dispoziţiile prezentei secţiuni. 8.2 Studii şi instruire 8.2.1 Certificarea iniţială se eliberează numai personalului care are terminate studiile, instruirea şi evaluarea competenţelor. Studiile realizate vor include, cel puţin: .1 regulile şi reglementările relevante, inclusiv convenţiile internaţionale; .2 proiectarea şi construirea de bărci de salvare (inclusiv bărcile de salvare lansate la apă prin cădere liberă), bărci de urgenţă, şalupe rapide de salvare, inclusiv mecanismul de declanşare sub sarcină şi instalaţii de lansare la apă; .3 cauzele accidentelor care implică bărcile de salvare şi bărcile de urgenţă; .4 studiile şi instruirea practică în procedurile specificate în secţiunea 6 pentru care se solicită certificarea; .5 proceduri detaliate pentru examinarea amănunţită, încercarea operaţională, repararea şi revizia generală a bărcilor de salvare (inclusiv bărcilor de salvare lansate la apă prin cădere liberă), bărcilor de urgenţă şi şalupelor rapide de salvare, instalaţiilor de lansare la apă şi a mecanismului de declanşare sub sarcină, după caz; .6 procedurile pentru emiterea unui raport în urma lucrărilor efectuate şi a unei declaraţii care confirmă faptul că mijloacele de salvare rămân adecvate scopului destinat, în temeiul paragrafului 5.3; şi .7 aspecte legate de muncă, sănătate şi siguranţă, în timpul desfăşurării activităţilor la bord. 8.2.2 Instruirea trebuie să includă instruire tehnică practică privind examinarea amănunţită, încercarea operaţională, întreţinerea, reparaţiile şi tehnicile de revizie, utilizând echipamentul pentru care urmează a fi certificat personalul. Instruirea tehnică trebuie să includă dezasamblarea, reasamblarea, operarea corectă şi reglarea echipamentului. Instruirea în clasă trebuie să fie completată cu experienţa pe teren în operaţiunile pentru care se solicită certificarea, sub supravegherea unei persoane certificate. 8.2.3 Înainte de emiterea certificatului, o evaluare a competenţei trebuie să fie finalizată în mod satisfăcător, utilizând echipamentul pentru care urmează să fie certificat personalul. 8.3 Valabilitatea certificatelor şi reînnoirea lor 8.3.1 După finalizarea instruirii şi evaluarea competenţei se eliberează un certificat care defineşte nivelul calificării şi domeniul de aplicare al certificării (adică mărcile şi tipurile de echipamente şi se precizează în mod specific ce activităţi din paragrafele 4.2 şi 4.3 sunt acoperite de certificare). Data expirării trebuie să fie înscrisă clar în certificat şi trebuie să fie de trei ani de la data emiterii. Valabilitatea oricărui certificat este suspendată în cazul oricărei deficienţe în performanţă şi revalidată doar după o evaluare suplimentară a competenţei. 8.3.2 Pentru reînnoirea certificatului va fi efectuată o evaluare a competenţei. În cazurile în care se consideră că sunt necesare cursuri de împrospătare a cunoştinţelor, se efectuează o nouă evaluare după finalizarea acestora.



SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 1242/2019

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 1242 din 2019
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 1242/2019
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu