Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

Ordinul Nr.120 din 01.02.2012

privind procedura comună de avizare a structurilor şi personalului care gestionează asistenţa financiară nerambursabilă comunitară, conform art. 4 alin. (7) lit. c) şi d) din Hotărârea Guvernului nr. 595/2009 pentru aplicarea Legii nr. 490/2004 privind stimularea financiară a personalului care gestionează fonduri comunitare
ACT EMIS DE: Ministerul Finantelor Publice
ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 126 din 21 februarie 2012



SmartCity1

Având în vedere prevederile art. 4 alin. (7) lit. c) şi d) şi alin. (10) şi ale art. 6 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 595/2009 pentru aplicarea Legii nr. 490/2004 privind stimularea financiară a personalului care gestionează fonduri comunitare, cu modificările şi completările ulterioare,în temeiul prevederilor art. 9 alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 967/2011 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Afacerilor Europene, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale art. 10 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 34/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Finanţelor Publice, cu modificările şi completările ulterioare,ministrul afacerilor europene şi ministrul finanţelor publice emit prezentul ordin. Articolul 1(1) Pentru a beneficia de majorările salariale prevăzute la art. 4 alin. (1)-(6) din Hotărârea Guvernului nr. 595/2009 pentru aplicarea Legii nr. 490/2004 privind stimularea financiară a personalului care gestionează fonduri comunitare, cu modificările şi completările ulterioare, instituţiile publice solicită, pentru personalul şi structurile prevăzute la art. 4 alin. (7) lit. c) şi d) din Hotărârea Guvernului nr. 595/2009, cu modificările şi completările ulterioare, avizul comun al Ministerului Afacerilor Europene şi al Ministerului Finanţelor Publice, respectiv:a)pentru personalul care are atât atribuţii de gestionare a instrumentului ex-ISPA, cât şi de gestionare a fondurilor structurale şi de coeziune din cadrul structurilor prevăzute la art. 2 alin. (1) lit. b) pct. 2 şi 10 din Hotărârea Guvernului nr. 595/2009, cu modificările şi completările ulterioare; b)pentru personalul încadrat în structurile prevăzute la art. 2 alin. (1) lit. b) pct. 16 din Hotărârea Guvernului nr. 595/2009, cu modificările şi completările ulterioare, care desfăşoară activităţi de natură juridică ce fac parte integrantă atât din gestionarea instrumentului ex-ISPA, cât şi din gestionarea fondurilor structurale şi de coeziune. (2) Dosarul în baza căruia se solicită avizarea structurilor şi personalului care au ca obiect de activitate gestionarea asistenţei financiare nerambursabile comunitare, conform art. 1lit. a) din Hotărârea Guvernului nr. 595/2009, cu modificările şi completările ulterioare, se întocmeşte şi se depune la registratura Ministerului Finanţelor Publice şi conţine următoarele documente: a)cererea de avizare; b)regulamentul de organizare şi funcţionare al instituţiei publice; c)structura organizatorică a instituţiei publice; d)ordinul/decizia de constituire a structurilor prevăzute la art. 2 alin. (1) lit. b) pct. 6 şi 9 din Hotărârea Guvernului nr. 595/2009, cu modificările şi completările ulterioare, emis/emisă de către conducătorul instituţiei respective; e)ordinul/decizia de numire/încadrare a personalului pentru care se solicită avizarea, pe posturi cu atribuţii în gestionarea asistenţei financiare nerambursabile comunitare, emis/emisă de către conducătorul instituţiei respective, care va cuprinde şi lista persoanelor numite/încadrate în funcţie; f)fişele de post ale personalului pentru care se solicită avizarea, aprobate în condiţiile legii, care să cuprindă toate atribuţiile şi timpul alocat în procente pentru îndeplinirea acestora; g)statul de funcţii al structurii din care face parte personalul pentru care se solicită avizarea; h)nota de fundamentare privind necesitatea şi numărul de persoane alocate, în cazul personalului din cadrul structurii prevăzute la art. 2 alin. (1) lit. b) pct. 16 din Hotărârea Guvernului nr. 595/2009, cu modificările şi completările ulterioare, avizată de conducerea structurilor prevăzute la art. 2 alin. (1) lit. b) pct. 1-15 din aceeaşi hotărâre, după caz, şi aprobată de conducătorul instituţiei. Articolul 2(1) Ministerul Finanţelor Publice, în urma analizării dosarului cererii de avizare conform criteriilor prevăzute la art. 2 alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 595/2009, cu modificările şi completările ulterioare, se pronunţă corespunzător competenţelor sale, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea dosarului complet, astfel:a)în cazul în care Ministerul Finanţelor Publice constată că sunt îndeplinite condiţiile pentru acordarea avizului favorabil, ministrul finanţelor publice sau persoana delegată în acest sens prin ordin semnează avizul favorabil comun, completează lista provizorie a structurilor şi/sau persoanelor pentru care se propune acordarea avizului favorabil şi le înaintează împreună cu dosarul cererii de avizare Ministerului Afacerilor Europene - Direcţia generală autoritatea pentru coordonarea instrumentelor structurale (DG ACIS); b)în cazul în care Ministerul Finanţelor Publice constată că nu sunt îndeplinite condiţiile pentru acordarea avizului favorabil, va întocmi în acest sens un document justificativ privind respingerea cererii de avizare. (2) Documentul justificativ în baza căruia se emite respingerea cererii de avizare cuprinde motivele care stau la baza propunerii respingerii cererii de avizare, care sunt preluate în scrisoarea de respingere semnată de către ministrul finanţelor publice sau de către persoana delegată în acest sens prin ordin şi înaintată instituţiei care a solicitat avizarea, iar spre ştiinţă Ministerului Afacerilor Europene. Articolul 3(1) Ministerul Afacerilor Europene, după recepţionarea documentaţiei trimise de către Ministerul Finanţelor Publice, se pronunţă conform competenţelor, în termen de 10 de zile, astfel:a)în cazul în care Ministerul Afacerilor Europene, în urma propriei analize, constată că sunt îndeplinite condiţiile pentru acordarea avizului favorabil pentru structurile şi/sau persoanele prevăzute în lista provizorie, semnează avizul favorabil comun şi întocmeşte lista structurilor şi/sau persoanelor pentru care se acordă avizul favorabil al Ministerului Afacerilor Europene şi Ministerului Finanţelor Publice; b)în cazul în care Ministerul Afacerilor Europene, în urma propriei analize, constată că nu sunt îndeplinite condiţiile pentru acordarea avizului favorabil pentru structurile şi/sau persoanele prevăzute în lista provizorie, va întocmi un document justificativ în acest sens privind propunerea motivată de respingere a cererii de avizare. (2) Semnarea avizului favorabil se realizează de către ministrul afacerilor europene sau de către persoana delegată, în baza unui aviz consultativ elaborat de DG ACIS.(3) În situaţia în care, în urma analizării dosarului cererii de avizare, DG ACIS constată că nu sunt îndeplinite condiţiile pentru acordarea avizului favorabil, va întocmi documentul justificativ privind respingerea cererii de avizare.(4) Documentul justificativ în baza căruia se emite respingerea cererii de avizare cuprinde motivele care stau la baza propunerii respingerii cererii de avizare, care sunt preluate în scrisoarea de respingere semnată de către ministrul afacerilor europene sau de către persoana delegată şi înaintată instituţiei care a solicitat avizarea, iar spre ştiinţă Ministerului Finanţelor Publice. Articolul 4Avizul favorabil comun se întocmeşte în 3 (trei) exemplare de către Ministerul Finanţelor Publice, Ministerul Afacerilor Europene fiind responsabil de comunicarea câte unui exemplar instituţiei care a solicitat avizarea, precum şi Ministerului Finanţelor Publice. Articolul 5Motivele de respingere a cererii de eliberare a avizului favorabil sunt: a)netransmiterea de către instituţia publică care solicită eliberarea avizului favorabil a unuia sau mai multor documente dintre cele prevăzute la art. 1 alin. (2); b)neîndeplinirea criteriilor prevăzute la art. 2 alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 595/2009, cu modificările şi completările ulterioare, din punct de vedere al competenţelor Ministerului Afacerilor Europene şi/sau ale Ministerului Finanţelor Publice; c)nerespectarea condiţiilor de formă şi fond ale documentelor prevăzute la art. 1 alin. (2), în cazul documentelor reglementate prin acte normative; d)netransmiterea tuturor informaţiilor solicitate de către Ministerul Afacerilor Europene sau de către Ministerul Finanţelor Publice, după caz, în vederea eliberării avizului favorabil. Articolul 6Instituţia publică a cărei cerere de avizare a fost respinsă poate înainta o nouă cerere doar după remedierea problemelor constatate, menţionate în scrisoarea de respingere a cererii de avizare emisă de către Ministerul Afacerilor Europene sau de către Ministerul Finanţelor Publice, după caz. Articolul 7(1) Ministerul Afacerilor Europene sau Ministerul Finanţelor Publice, după caz, poate retrage avizul favorabil acordat în următoarele cazuri:a)în cazul în care instituţiile publice al căror personal beneficiază de majorări salariale nu comunică Ministerului Finanţelor Publice sau Ministerului Afacerilor Europene, după caz, orice modificare de personal, structură, organizare şi/sau funcţionare, intervenită după obţinerea avizului, împreună cu documentele constatatoare, conform prevederilor art. 8 din Hotărârea Guvernului nr. 595/2009, cu modificările şi completările ulterioare; b)în cazul în care Ministerul Afacerilor Europene sau Ministerul Finanţelor Publice constată încălcări ale criteriilor prevăzute la art. 2 alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 595/2009, cu modificările şi completările ulterioare. (2) În cazul în care încălcările prevăzute la alin. (1) se constată de către unul dintre ministerele avizatoare, acesta are obligaţia să înştiinţeze şi celălalt minister.(3) După remedierea problemelor constatate şi care au stat la baza retragerii avizului favorabil, eliberarea unui nou aviz se va face la cerere, potrivit aceloraşi reguli generale. Articolul 8Cererea de avizare, avizul favorabil, avizul consultativ şi documentul justificativ privind respingerea cererii de avizare se întocmesc potrivit modelelor prevăzute în anexele nr. 1-4, care fac parte integrantă din prezentul ordin. Articolul 9Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. Ministrul afacerilor europene, Leonard Orban Ministrul finanţelor publice, Gheorghe Ialomiţianu ANEXA Nr. 1[Antetul instituţiei solicitante] Nr. ........... din ................ CERERE privind avizarea structurilor şi a personalului care au ca obiect de activitate gestionarea asistenţei financiare nerambursabile comunitare Domnilor miniştri, În temeiul dispoziţiilor art. 4 alin. (7) lit. c) şi d) şi alin. (10) din Hotărârea Guvernului nr. 595/2009 pentru aplicarea Legii nr. 490/2004 privind stimularea financiară a personalului care gestionează fonduri comunitare, cu modificările şi completările ulterioare, vă rugăm să eliberaţi un aviz favorabil prin care să fie atestat faptul că următoarele structuri şi/sau persoane din cadrul ........ ................ ................ ................ ........... au ca obiect de activitate gestionarea (denumirea instituţiei publice care solicită avizul favorabil) asistenţei financiare nerambursabile comunitare şi îndeplinesc criteriile prevăzute la art. 2 din Hotărârea Guvernului nr. 595/2009, cu modificările şi completările ulterioare, pentru a beneficia de majorările salariale reglementate de Legea nr. 490/2004 privind stimularea financiară a personalului care gestionează fonduri comunitare, cu modificările şi completările ulterioare:
Nr. crt. Persoanele pentru care se solicită avizarea favorabilă (numele şi prenumele) Funcţia Structura din care fac parte (direcţia generală, direcţia, serviciul, biroul, compartimentul)
1. ........ ........ ........ .............. ........ ................ ........ ........
2. ........ ........ ........ .............. ........ ................ ........ ........
3. ........ ........ ........ .............. ........ ................ ........ ........

Domnului ........ ........ ............., (numele şi prenumele) ministrul finanţelor publice Domnului ........ ........ ............., (numele şi prenumele) ministrul afacerilor europene Persoana de contact din cadrul instituţiei noastre desemnată în acest sens este doamna/domnul ........ ................ ........ (tel. ........ .........., fax ........ ..........., e-mail ........ ...........). Cu stimă, ........ ................ ......... (numele şi prenumele) ........ ................ .......... (funcţia) [L. S.] ANEXA Nr. 2

Ministerul Afacerilor Europene Nr. ........ ................ .......... Ministerul Finanţelor Publice Nr. ........ ................ ...........

AVIZ FAVORABIL În temeiul dispoziţiilor art. 4 alin. (7) lit. c) şi d) şi alin. (10) din Hotărârea Guvernului nr. 595/2009 pentru aplicarea Legii nr. 490/2004 privind stimularea financiară a personalului care gestionează fonduri comunitare, cu modificările şi completările ulterioare, având în vedere Cererea ........ ................ ................ ................ ................ cu nr. .......... din........ ........, (denumirea instituţiei publice care solicită avizul favorabil) în urma analizării reglementărilor comunitare privind gestionarea fondurilor nerambursabile comunitare şi a următoarelor documente prezentate: 1. ........ ................ ................ ................ .............; 2. ........ ................ ................ ................ .............; 3. ........ ................ ................ ................ .............; 4. ........ ................ ................ ................ .............; 5. ........ ................ ................ ................ .............; ........ ................ ................ ................ ................, Ministerul Finanţelor Publice şi Ministerul Afacerilor Europene atestă faptul că structurile şi/sau persoanele menţionate în anexă au ca obiect de activitate gestionarea asistenţei financiare nerambursabile comunitare şi îndeplinesc criteriile prevăzute la art. 2 alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 595/2009, cu modificările şi completările ulterioare, pentru a beneficia de majorările salariale reglementate de Legea nr. 490/2004 privind stimularea financiară a personalului care gestionează fonduri comunitare, cu modificările şi completările ulterioare. Persoanele pentru care se acordă prezentul aviz favorabil beneficiază de majorarea salarială conform prevederilor art. 4 alin. (8) din Hotărârea Guvernului nr. 595/2009, cu modificările şi completările ulterioare.

Ministrul afacerilor europene Ministrul finanţelor publice
........ ................ ............. (numele şi prenumele) [L. S.] ........ ................ ............. (numele şi prenumele) [L. S.]

ANEXĂla Avizul favorabil nr. ......./.............. Lista structurilor şi/sau persoanelor pentru care se acordă avizul favorabil al Ministerului Afacerilor Europene şi Ministerului Finanţelor Publice, conform Cererii ........ ................ ................ ................ ................ ........ ...........cu nr. ........ din .......... (denumirea instituţiei publice care solicită avizul favorabil)

Nr. crt. Persoanele pentru care se acordă avizul favorabil (numele şi prenumele) Funcţia Structura din care fac parte (direcţia generală, direcţia, serviciul, biroul, compartimentul)
1. ........ ............... ........ ................ ........ ................ ................ ..............
2. ........ .............. ........ ........ .......... ........ ................ ................ ..............
3. ........ ............. ........ ........ ......... ........ ................ ................ ..............

Semnătura ........ ........ ............... ANEXĂla Avizul favorabil nr. ......./.............. Lista provizorie a structurilor şi/sau persoanelor PENTRU CARE SE PROPUNE ACORDAREA AVIZULUI FAVORABIL AL MINISTERULUI FINANŢELOR PUBLICE, CONFORM CERERII ........ ................ ................ ................ ................ ........ ...........CU NR. ........ DIN .......... (DENUMIREA INSTITUŢIEI PUBLICE CARE SOLICITĂ AVIZUL FAVORABIL)

Nr. crt. Persoanele pentru care se propune acordarea avizului favorabil (numele şi prenumele) Funcţia Structura din care fac parte (direcţia generală, direcţia, serviciul, biroul, compartimentul)
1. ........ ............... ........ ................ ........ ................ ................ ...............
2. ........ .............. ........ ........ .......... ........ ................ ................ ...............
3. ........ ............. ........ ........ ......... ........ ................ ................ ...............

Semnătura ........ ........ .............. ANEXA Nr. 3Ministerul Afacerilor Europene Direcţia generală autoritatea pentru coordonarea instrumentelor structurale Nr. ................/........ ........ AVIZ CONSULTATIV În temeiul dispoziţiilor art. 4 alin. (7) lit. c) şi d) din Hotărârea Guvernului nr. 595/2009 pentru aplicarea Legii nr. 490/2004 privind stimularea financiară a personalului care gestionează fonduri comunitare, cu modificările şi completările ulterioare, având în vedere Cererea ........ ................ ................ ................ ........ ........ cu nr........... din........ ........, (denumirea instituţiei publice care solicită avizul favorabil) în urma analizării reglementărilor comunitare privind gestionarea fondurilor nerambursabile comunitare şi a următoarelor documente prezentate: 1. ........ ................ ................ ................ .............; 2. ........ ................ ................ ................ .............; 3. ........ ................ ................ ................ .............; 4........ ................ ................ ................ ...............; 5. ........ ................ ................ ................ .............; ........ ................ ................ ................ ........ ........, Direcţia generală autoritatea pentru coordonarea instrumentelor structurale atestă faptul că structurile şi/sau persoanele menţionate în anexă au ca obiect de activitate gestionarea asistenţei financiare nerambursabile comunitare şi îndeplinesc criteriile prevăzute la art. 2 alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 595/2009, cu modificările şi completările ulterioare, pentru a beneficia de majorările salariale reglementate de Legea nr. 490/2004 privind stimularea financiară a personalului care gestionează fonduri comunitare, cu modificările şi completările ulterioare. ........ ................ ............., (numele şi prenumele) director general [L. S.] Avizat ........ ................ ........ .......... (numele şi prenumele/funcţia/data) Semnătura ........ ........ .............. Redactat ........ ................ ........ ........... (numele şi prenumele/funcţia/data) Semnătura ........ ........ ............... ANEXĂ la Avizul consultativ nr. ......./.............. Lista structurilor şi/sau persoanelor pentru care se propune acordarea avizului favorabil, conform Cererii ........ ................ ................ ................ ................ ........ ........... cu nr. ........ din .......... (denumirea instituţiei publice care solicită avizul favorabil)

Nr. crt. Persoanele pentru care se acordă avizul consultativ (numele şi prenumele) Funcţia Structura din care fac parte (direcţia generală, direcţia, serviciul, biroul, compartimentul)
1. ........ ............... ........ ................ ........ ................ ................ ..............
2. ........ .............. ........ ........ .......... ........ ................ ................ ..............
3. ........ ............. ........ ........ ......... ........ ................ ................ ..............

Semnătura ........ ............. ANEXA Nr. 4Ministerul Afacerilor Europene/Ministerul Finanţelor Publice Direcţia generală autoritatea pentru coordonarea instrumentelor structurale/ Direcţia generală autoritatea de management ex-ISPA Nr. ........./......... DOCUMENT JUSTIFICATIV privind respingerea cererii de avizare În temeiul dispoziţiilor art. 6 alin. (2) din Hotărârea Guvernului nr. 595/2009 pentru aplicarea Legii nr. 490/2004 privind stimularea financiară a personalului care gestionează fonduri comunitare, cu modificările şi completările ulterioare, în urma analizării reglementărilor comunitare privind gestionarea fondurilor nerambursabile comunitare şi a următoarelor documente prezentate: 1. ........ ................ ................ ................ .............; 2. ........ ................ ................ ................ .............; 3. ........ ................ ................ ................ .............; 4. ........ ................ ................ ................ .............; 5. ........ ................ ................ ................ .............; ........ ................ ................ ................ ................, Direcţia generală autoritatea pentru coordonarea instrumentelor structurale/Direcţia generală autoritatea de management ex-ISPA respinge Cererea ........ ................ ................ ................ ........ ........ (denumirea instituţiei publice care solicită avizul favorabil) cu nr. ........... din ........ ............ privind avizarea structurilor şi/sau persoanelor menţionate în anexă. Respingerea cererii se întemeiază pe următoarele considerente: ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........... ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ............ ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ............ ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ............ ........ ................ ............. (numele şi prenumele) director general [L. S.] Avizat ........ ................ ........ .......... (numele şi prenumele/funcţia/data) Semnătura ........ ........ .............. Redactat ........ ................ ........ ........... (numele şi prenumele/funcţia/data) Semnătura ........ ........ ............... ANEXĂla Documentul justificativ nr.........../.............. privind respingerea cererii de avizare Lista structurilor şi/sau persoanelor pentru care se propune respingerea Cererii de avizare ........ ................ ................ ................ ................ ........ .......... cu nr. ........ din ........... (denumirea instituţiei publice care solicită avizul favorabil)

Nr. crt. Persoanele pentru care se propune respingerea cererii de avizare (numele şi prenumele) Funcţia Structura din care fac parte (direcţia generală, direcţia, serviciul, biroul, compartimentul)
... ........ ............... ........ ................ ........ ................ ................ ...............
... ........ .............. ........ ........ .......... ........ ................ ................ ...............
... ........ ............. ........ ........ ......... ........ ................ ................ ...............

Semnătura ........ ........ ..........



SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 120/2012

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 120 din 2012
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 120/2012
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu