Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

Ordinul Nr.1024 din 29.07.2013

privind aprobarea modelului şi conţinutului formularului „Decizie privind nemodificarea bazei de impunere ca urmare a inspecţiei fiscale“
ACT EMIS DE: Agentia Nationala de Administrare Fiscala
ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 501 din 08 august 2013



SmartCity1


În baza prevederilor art. 12 alin. (3) din Hotărârea Guvernului nr. 109/2009 privind organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, cu modificările şi completările ulterioare,în temeiul dispoziţiilor art. 86 alin. (1), art. 109 alin. (3) şi art. 228 alin. (2) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,preşedintele Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală emite următorul ordin: Articolul 1Se aprobă modelul şi conţinutul formularului „Decizie privind nemodificarea bazei de impunere ca urmare a inspecţiei fiscale“, cod 14.13.02.99/3, prevăzut în anexa nr. 1. Articolul 2Formularul „Decizie privind nemodificarea bazei de impunere ca urmare a inspecţiei fiscale“ se completează conform instrucţiunilor prevăzute în anexa nr. 2. Articolul 3Caracteristicile de tipărire, modul de difuzare, utilizare şi păstrare a formularului „Decizie privind nemodificarea bazei de impunere ca urmare a inspecţiei fiscale“ sunt stabilite în anexa nr. 3. Articolul 4Direcţia generală coordonare inspecţie fiscală, Direcţia generală tehnologia informaţiei, Direcţia generală de reglementare a colectării creanţelor fiscale, Direcţia generală de administrare a marilor contribuabili, Autoritatea Naţională a Vămilor din cadrul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, precum şi direcţiile generale ale finanţelor publice judeţene şi a municipiului Bucureşti vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin. Articolul 5Anexele nr. 1-3 fac parte integrantă din prezentul ordin. Articolul 6Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. Preşedintele Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, Gelu-Ştefan Diaconu
ANEXA Nr. 1 DECIZIE privind nemodificarea bazei de impunere ca urmare a inspecţiei fiscale 1. Datele de identificare ale contribuabilului Denumirea contribuabilului: ........ ................ Codul de identificare fiscală: ........ ................ Domiciliul fiscal: localitatea ........ ................, str. ........ ................ nr. ....., bl. ........, sc. ........, ap. ........, judeţul/sectorul ............. 2. Date privind obligaţiile fiscale supuse inspecţiei fiscale 2.1. Obligaţii fiscale verificate

Nr. crt. Denumirea impozitului, taxei sau contribuţiei verificate Perioada verificată
De la data Până la data
0 1 2 3
zz.ll.aaaa zz.ll.aaaa

2.1.1. Motivul de fapt: ........ ................ ................ ................ ................ ......... 2.1.2. Temeiul de drept: ........ ................ ................ ................ ................ ........ ........... 3. Data comunicării: Data comunicării actului administrativ fiscal reprezintă:

data semnării de primire, dacă se asigură remiterea acestuia contribuabilului/împuternicitului, în condiţiile art. 44 alin. (2) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

data înscrisă de poştă la remiterea „confirmării de primire“, dacă a fost transmis prin poştă, cu scrisoare recomandată cu confirmare de primire, în condiţiile art. 44 alin. (2) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

data confirmării de primire în cazul comunicării prin alte mijloace, cum sunt fax, e-mail sau alte mijloace electronice de transmitere la distanţă, în condiţiile art. 44 alin. (21) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

data la care expiră termenul de 15 zile de la data afişării anunţului publicitar, în condiţiile art. 44 alin. (22) şi (3) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.4. Dispoziţii finale La prezenta decizie se anexează Raportul de inspecţie fiscală care, împreună cu anexele, conţine.... pagini. În conformitate cu art. 205 şi 207 din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, împotriva prezentului act administrativ se poate formula contestaţie, care se depune în termen de 30 de zile de la data comunicării la organul fiscal emitent, sub sancţiunea decăderii.

Aprobat Avizat Întocmit
Conducătorul activităţii de inspecţie fiscală Şef serviciu Nume şi prenume Semnătura
Funcţia Numele şi prenumele 1.
Numele şi prenumele 2.
Semnătura şi ştampila*) Semnătura 3.

*) Ştampila se va aplica numai pentru coloana „Aprobat“. Cod 14.13.02.99/3 aprobat prin Ordinul preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 1.024/2013. ANEXA Nr. 2INSTRUCŢIUNI de completare a formularului „Decizie privind nemodificarea bazei de impunere ca urmare a inspecţiei fiscale“ Formularul „Decizie privind nemodificarea bazei de impunere ca urmare a inspecţiei fiscale“ reprezintă actul administrativ fiscal emis de organele de inspecţie fiscală în aplicarea prevederilor legale pentru comunicarea rezultatelor inspecţiilor fiscale atât la persoane juridice, cât şi la persoane fizice, conform Ordonanţei Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare. Formularul „Decizie privind nemodificarea bazei de impunere ca urmare a inspecţiei fiscale“ se va completa la finalizarea unei inspecţii fiscale generale sau parţiale pentru obligaţiile fiscale pentru care s-a constatat că baza de impunere nu se modifică, iar creanţa fiscală a fost corect determinată. Decizia privind nemodificarea bazei de impunere ca urmare a inspecţiei fiscale se întocmeşte de către organul de inspecţie fiscală, se avizează de şeful de serviciu şi se aprobă de conducătorul activităţii de inspecţie fiscală. Informaţiile din conţinutul formularului „Decizie privind nemodificarea bazei de impunere ca urmare a inspecţiei fiscale“ se vor completa după cum urmează: 1. „Datele de identificare ale contribuabilului“ va cuprinde, în clar, următoarele informaţii:

denumirea contribuabilului;

codul de identificare fiscală;

domiciliul fiscal.2. „Date privind obligaţiile fiscale supuse inspecţiei fiscale“ va cuprinde: 2.1. Obligaţii fiscale verificate: se va completa câte un rând pentru fiecare impozit, taxă sau contribuţie verificată cu informaţii referitoare la:

coloana 1 - denumirea impozitului, taxei, contribuţiei: se va înscrie denumirea impozitului, taxei sau contribuţiei pentru care s-a constatat că baza de impunere nu se modifică. În cazul inspecţiei fiscale pentru soluţionarea decontului cu sume negative de taxă pe valoarea adăugată, cu opţiune de rambursare, se vor înscrie şi numărul şi data decontului. Dacă se soluţionează mai multe deconturi se va completa câte un rând pentru fiecare decont la care nu s-au stabilit diferenţe;

coloana 2 - perioada verificată de la data: se va înscrie sub forma zz.ll.aaaa şi reprezintă data de început a perioadei verificate;

coloana 3 - perioada verificată până la data: se va înscrie sub forma zz.ll.aaaa şi reprezintă data de sfârşit a perioadei verificate.2.1.1. „Motivul de fapt“: se vor înscrie constatările care au condus la concluzia că baza de impunere nu se modifică. 2.1.2. „Temeiul de drept“: se va înscrie prevederea legală pentru emiterea deciziei de nemodificare a bazei de impunere ca urmare a inspecţiei fiscale. 3. „Data comunicării“: reprezintă data stabilită în conformitate cu prevederile art. 44 din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, în funcţie de modalitatea de comunicare, după cum urmează:

data semnării de primire, dacă se asigură remiterea acestuia contribuabilului/împuternicitului, în condiţiile art. 44 alin. (2) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

data înscrisă de poştă la remiterea „confirmării de primire“, dacă a fost transmis prin poştă, cu scrisoare recomandată cu confirmare de primire, în condiţiile art. 44 alin. (2) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

data confirmării de primire în cazul comunicării prin alte mijloace, cum sunt fax, e-mail sau alte mijloace electronice de transmitere la distanţă, în condiţiile art. 44 alin. (21) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

data la care expiră termenul de 15 zile de la data afişării anunţului publicitar, în condiţiile art. 44 alin. (22) şi (3) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.O copie a anunţului publicitar care a fost afişat va fi anexată deciziei de impunere şi va fi transmisă, împreună cu aceasta, la organul fiscal competent în administrarea căruia se află contribuabilul verificat, iar o altă copie va fi anexată la exemplarul rămas la organul de inspecţie fiscală care a efectuat verificarea. 4. „Dispoziţii finale“ Se va completa cu numărul total de pagini al raportului de inspecţie fiscală care se anexează la Decizia privind nemodificarea bazei de impunere ca urmare a inspecţiei fiscale. Decizia privind nemodificarea bazei de impunere ca urmare a inspecţiei fiscale se va întocmi în 3 exemplare, toate cu titlu de original, de către echipa de inspecţie fiscală, avizată de şeful de serviciu şi aprobată de conducătorul activităţii de inspecţie fiscală. ANEXA Nr. 3Caracteristicile de tipărire, modul de difuzare, de utilizare şi păstrare a formularului „Decizie privind nemodificarea bazei de impunere ca urmare a inspecţiei fiscale“ 1. Denumire: Decizie privind nemodificarea bazei de impunere ca urmare a inspecţiei fiscale 2. Cod: 14.13.02.99/3 3. Format: A4/tl (număr variabil de pagini) 4. Caracteristici de tipărire:

se tipăreşte pe o singură faţă, utilizându-se echipamente informatice pentru editare. Poate avea un număr variabil de pagini, în funcţie de impozitele, taxele sau contribuţiile verificate.5. Se difuzează gratuit. 6. Se utilizează de organele de inspecţie fiscală pentru comunicarea rezultatelor inspecţiei fiscale, când baza de impunere a uneia sau mai multor obligaţii fiscale verificate nu s-a modificat. 7. Se întocmeşte în 3 exemplare de organul fiscal cu atribuţii de inspecţie fiscală. 8. Circulă:

un exemplar la contribuabil;

un exemplar la organul fiscal care a efectuat inspecţia fiscală;

un exemplar la organul fiscal cu atribuţii de gestiune a declaraţiilor şi a dosarului fiscal al contribuabilului.9. Se arhivează la dosarul fiscal al contribuabilului.


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 1024/2013

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 1024 din 2013
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
     Hello Sir/Ma I work as Financial Consultant for my clients..Am direct mandate to an Active, Reliable and Capable provider of bank instruments,such as fresh cut BG, SBLC, MTN and LC which are specifically for lease/purchase, our Bank instruments can be engage in PPP Trading, Discounting, Signature Project(s) such as Aviation, Agriculture, Petroleum , Telecommunication, Construction of dams, Bridges, Real Estate and all kind of projects. Right now we currently have options for lease/Collateral for Loan and we can deliver instruments strictly with our terms and procedure only. Best Regards Martin Steffens Email: marts.capitalfinance@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 162 1999
    Kindly let me know your requirement to apply for loan, with 2% interest rate. So I can provide you solution accordingly. "CAPITAL CITY” approves loan from maximum to minimum amount and we give out our Loan in USD ($), GBP (£) Or Euro (€). all replies are further to company email and we accept phone call. Email: capitalcityloan@live.com Tel: +1 (908) 481-5837 whatsapp : +1 862-621-9274 Thank you, CAPITAL CITY LOAN & JEWELRY
ANONIM a comentat Legea 12 2018
    Necesitatea de a împrumuta urgent? Căutați capital de afaceri? Aveți nevoie de un împrumut pentru orice motiv?    Serviciile noastre sunt foarte rapide și de încredere și sunteți garantat să obțineți împrumutul de îndată ce aplicați, pur și simplu contactați-ne acum la EUROPAFUNDING@GMAIL.COM și primiți aprobarea de azi.
ANONIM a comentat Legea 12 2018
    Oferim facilități de împrumut atât persoanelor fizice, cât și companiilor care au nevoie de împrumut pentru a-și finanța idealurile de afaceri, pentru a-și achita facturile, pentru a-și extinde afacerile existente, pentru a consolida datoriile, pentru a finanța proiecte eT.c la o rată a dobânzii de 2%. De asemenea, ghidăm și oferim consultanță financiară clienților noștri. Vă rugăm să ne contactați astăzi pentru toate nevoile dvs. financiare, astfel încât să putem discuta, să semneze acordul și apoi să vă finanțăm proiectul sau afacerea pentru dumneavoastră. E-mail: franklinleoloanhome@gmail.com
ANONIM a comentat Legea 195 2000
    We Offers Financial Consulting To Client, Companies Seeking Debt / Loan Financing And Seeking For Working Capital To Start A New Business Or To Expand Existing Business. Interested Parties Should Contact Us For More Information Through Via E-mail: SuiteCapitals@gmail.com ( SuiteCapitals@post.com ) We Have Loan Programs Tailored For Any Profile And You've Come To The Right Place To Satisfy Your Business Needs. If Your Company Or You Know Of Any Company With Viable Projects / Proposals That Needs Financing, Kindly Write Us With The Loan Requirement. Please, Contact Us For More Information: SuiteCapitals@gmail.com ( SuiteCapitals@post.com ) You Will Hear From Us. Well Nice To Meet You And I look forward to our Business Acquaintance. Interested Parties Should Contact Us For More Information Through Via E-mail: SuiteCapitals@gmail.com ( SuiteCapitals@post.com )
ANONIM a comentat Legea 195 2000
    We Offers Financial Consulting To Client, Companies Seeking Debt / Loan Financing And Seeking For Working Capital To Start A New Business Or To Expand Existing Business. Interested Parties Should Contact Us For More Information Through Via E-mail: SuiteCapitals@gmail.com ( SuiteCapitals@post.com ) We Have Loan Programs Tailored For Any Profile And You've Come To The Right Place To Satisfy Your Business Needs. If Your Company Or You Know Of Any Company With Viable Projects / Proposals That Needs Financing, Kindly Write Us With The Loan Requirement. Please, Contact Us For More Information: SuiteCapitals@gmail.com ( SuiteCapitals@post.com ) You Will Hear From Us. Well Nice To Meet You And I look forward to our Business Acquaintance. Interested Parties Should Contact Us For More Information Through Via E-mail: SuiteCapitals@gmail.com ( SuiteCapitals@post.com )
ANONIM a comentat Decretul 62 2018
    Do You Seek Funds To Pay Off Credits and Debts? { EllinasFinances@gmail.com } Is Here To Put A Stop To Your Financial Problems. We Offer All Kinds Of Loan (Personal Loan, Commercial Loan, etc.) We Give Out Loan With An Interest Rate Of 1.00%. Interested Applicants Should Contact Us Via Email: EllinasFinances@gmail.com Please Fill the Application Form Below: - Complete Name: - Loan Amount Needed: - Loan Duration: - Purpose Of Loan: - City / Country: - Telephone: - How Did You Hear About Us: If You Are Interested To Get A Loan Then Kindly Write Us With The Loan Requirement. Please, Contact Us via email: EllinasFinances@gmail.com
ANONIM a comentat Decizia 17 2017
     We have a direct genuine provider for BG/SBLC specifically for lease, at leasing price of 4+2 of face value, Issuance by HSBC London/Hong Kong or any other AA rated Bank in Europe, Middle East or USA. Contact : Mr. Leon Tourish Email:Mchugh017@gmail.com Skype ID: Mchugh017@gmail.com Intermediaries/Consultants/Brokers are welcome to bring their clients and are 100% protected. In complete confidence, we will work together for the benefits of all parties involved. All inquires to Mr. Leon Tourish should include the following minimum information so I can quickly address your needs: Complete contact information: What exactly do you need? How long do you need it for? Are you a principal borrower or a broker? Contact me for more details. Leon Tourish
ANONIM a comentat Hotărârea 1037 2004
    Private Lender Avit Investment Authority. Greetings to you by ADIA. We are a France-Paris based investment company known as Avit Development Investment Authority working on expanding its portfolio globally and financing projects. We would be happy to fund and invest with you in any profitable project if you have any viable project we can finance by making mutual investment with you. If you are interested, kindly contact us on:avitinvestmentauthority2@gmail.com for more details. Looking forward hearing from you soonest. Yours truly, Mrs Rose Williams (Personal Assistant) Avit Development Investment Authority(ADIA) 501 Avenue Montaigne,75008 Paris-France Paris-France.Avit Development Investment Authority (ADIA)
ANONIM a comentat Ordin 342 2016
    Hallo allemaal, Ik ben een particuliere geldschieter, ik bied een lening aan van 2% dit is een legitiem bedrijf met eer en onderscheid, wij staan klaar om u te helpen bij enig financieel probleem dat u biedt Wij bieden alle soorten leningen, dus als u geïnteresseerd bent in deze leningaanbieding vriendelijk contact met ons op onze e-mail: (anggadiman1@gmail.com) Geef ook de volgdetails op zodat we meteen door kunnen gaan met de lening. Naam: Benodigde hoeveelheid: Duur: een land: Doel van de lening: Maandinkomen: Telefoonnummer: Neem contact met ons op met de bovenstaande gegevens op onze e-mail: anggadiman1@gmail.com Groeten aan jullie allemaal...
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 1024/2013
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu