Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 100 din 15 martie 2006

pentru aprobarea Planului-cadru de actiune in vederea reintegrarii sociale a copiilor strazii

ACT EMIS DE: AUTORITATEA NATIONALA PENTRU PROTECTIA COPILULUI SI ADOPTIE

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 297 din 3 aprilie 2006



In temeiul prevederilor Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr.    12/2001   privind înfiinţarea Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Copilului şi Adopţie, aprobată şi modificată prin Legea   nr. 252/2001, cu modificările ulterioare, şi ale art. 5 alin. (5) din Hotărârea Guvernului nr. 1. 432/2004 privind atribuţiile,   organizarea şi funcţionarea Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Drepturilor Copilului,

secretarul de stat al Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Drepturilor Copilului emite prezentul ordin.

Articol unic. - Se aprobă Planul-cadru de acţiune în  vederea  reintegrării  sociale  a  copiilor  străzii, prevăzut în  anexa  care  face  parte  integrantă  din prezentul ordin.

Secretarul de stat al Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Drepturilor Copilului,

Bogdan Adrian Panait

ANEXĂ*)

PLAN-CADRU DE ACŢIUNE

în vederea reintegrării sociale a copiilor străzii

Grupul ţintă avut în vedere este reprezentat de copiii care trăiesc şi/sau muncesc pe stradă, împreună sau nu cu familia lor, respectiv:

a) familii cu copii în stradă;

b) copiii străzii - cei care trăiesc permanent în stradă şi nu întreţin nici un fel de legături cu familia;

c) copii în stradă - cei care se află circumstanţial în stradă şi care păstrează legături ocazionale cu familia;

d) copii pe stradă - cei care se află permanent pe stradă trimişi de familie pentru a câştiga bani prin diverse munci, cerşit sau mici furturi.

Obiective generale:

•  Analiza situaţiei copiilor aflaţi în stradă;

•  Intervenţia în vederea controlului şi ameliorării acesteia;

•  Prevenirea situaţiilor similare.

Obiective operaţionale:

•  reducerea numărului de copii aflaţi în stradă;

•  crearea/dezvoltarea/diversificarea unor servicii specializate, adresate acestei categorii de copii, la nivelul primăriilor sectoarelor Municipiului Bucureşti/ consiliilor judeţene/DGASPC-uri;

•   specializarea personalului implicat în activitatea de evaluare, protejare, recuperare şi reintegrare a copiilor străzii;

•  înfiinţarea în cadrul DGASPC-urilor de echipe stradale/servicii sociale stradale, cuprinse în organigramă.

*) Anexa este reprodusă în facsimil.

Acţiuni premergătoare implementării planului de acţiune:

- înfiinţarea   şi   operaţionalizarea   serviciului   social   stradal, conform prevederilor   Ordinului   nr. 132/2005   pentru   aprobarea   standardelor minime obligatorii privind serviciile destinate protecţiei copiilor străzii, apărut în M. O. bis 743 /l 6. 08. 2005;

- instruirea/pregătirea poliţiştilor comunitari cu privire la prevederile Legii 272/2004 privind promovarea şi protecţia drepturilor copilului de către ANPDC în colaborare cu IGP;

- stabilirea echipelor de intervenţie şi a modului de colaborare a acestora;

-  informarea părinţilor cu privire la obligaţiile şi sancţiunile Legii 272/2004

„alin(1) îndemnul ori înlesnirea practicării cerşetoriei de către un minor sau tragerea de foloase de pe urma practicării cerşetoriei de către un minor se pedepseşte cu închisoare de la 1 la 3 ani; alin. (2) Recrutarea ori constrângerea unui minor la cerşetorie se pedepseşte cu închisoare de la 1 la 5 ani;

Dacă fapta prevăzută la alin. (1) sau (2) este săvârşită de un părinte sau de

reprezentantul legal al minorului, pedeapsa este închisoarea de la 2 la 5 ani, pentru fapta prevăzută la alin. (1), şi de la 2 la 7 ani şi interzicerea unor drepturi, pentru fapta prevăzută la alin. (2).

Art. 133 Fapta părintelui sau a reprezentantului legal al unui copil de a se folosi de acesta pentru a apela în mod repetat la mila publicului, cerând ajutor financiar sau material, se

pedepseşte cu închisoare de la 1 la 5 ani şi interzicerea unor   drepturi";.

-  identificarea zonelor de risc (zonele frecventate de copii ai străzii);

-  înaintarea către instanţele judecătoreşti a dosarelor în vederea decăderii din drepturi a părinţilor copiilor aflaţi pe stradă.

ACŢIUNI CONCRETE DE ÎMBUNĂTĂŢIRE A SITUAŢIEI COPIILOR STRĂZII (2006-2008)

Nr.

Activităţi

Responsabili

Termen propus de ANPDC

1

Infiinţarea unui Centru de coordonare care va

funcţiona   ca   serviciu   non-stop   ce   se   adresează beneficiarilor      indirecţi       (comunitate, poliţie, jandarmerie, ONG   etc). Centrul   va   funcţiona   în subordinea Primăriei generale a capitalei, amenajarea şi dotarea spaţiului va fi realizată de către ANPDC iar asigurarea permanenţei funcţionării serviciului va fi făcută de către specialişti din cadrul DGASPC-urilor celor şase sectoare care vor beneficia de formare în cadrul programului contractat de ANPDC. Centrul va fi dotat cu telefon şi va avea o bază de date cu informaţii   punctuale   (câte   locuri   sunt   în  cadrul serviciilor, unde au fost semnalate ultimele cazuri, componenţa    nominală    a    echipelor    stradale    şi informaţii cu privire la activitatea curentă a acestora. Activităţile şi normele de funcţionare vor fi aprobate de Consiliul General al Municipiului Bucureşti.

Primăria Generală a Municipiului Bucureşti ANPDC

Trimestrul    I 2006

2

Infiinţarea, prin hotărâre de consiliu local, în cadrul fiecărei  Direcţii  Generale de  Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului a unui compartiment specializat pe copiii străzii (minimum 3 specialişti) iar la nivelul sectoarelor Municipiului Bucureşti, a unui serviciu social stradal în care să activeze minim 8 specialişti.

Consiliile Locale Direcţiile Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului

Trimestrul 11 2006

3

Operaţionalizarea   centrelor   existente   şi   evaluarea situaţiei grupurilor ţintă la nivelul fiecărui oraş. In evaluarea grupurilor ţintă se va avea în vedere timpul cât au stat în stradă, judeţul de origine, starea sănătăţii, eventuala stare infracţională. Copiii nu vor sta în spaţiile destinate evaluării mai mult de 72 de ore   (*în situaţii speciale, acest termen se poate prelungi până la 15 zile).

ANPDC

Direcţiile Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului

Trimestrul II 2006

4

Acţiunile   vor  fi  pregătite  de  către  DGASPC-uri

împreună cu secţiile de poliţie (poliţia comunitară).

Locul şi ora acţiunilor vor fi stabilite de comun acord

de către şefii secţiilor de poliţie şi de directorul

DGASPC.

Acţiunile se vor efectua succesiv la perioade scurte de

timp şi la ore diferite.

Din   echipe  pot face   parte   şi   reprezentanţi   ai

organizaţiilor    neguvernamentale    autorizate     cu

activitate   şi   experienţă   în   protecţia/reintegrarea

socială a copiilor străzii care desfăşoară programe de   asistenţă   socială   în   raza   sectorului/judeţului respectiv

Directorii Direcţiilor Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului IGP (UP/DGPMB-Şefii Secţiilor de Poliţie comunitară) Organizaţiile neguvernamentale autorizate

Trimestrul II 2006

5

Identificarea zonelor de intervenţie şi aproximarea numărului de copii aflaţi în stradă.

Direcţiile Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Inspectoratele de Poliţie ANPDC

Trimestrul II 2006

6

Pregătirea periodică a acţiunilor.

Frecvenţa intervenţiilor în stradă va fi corelată cu

plecarea copiilor aduşi la acţiunile precedente în

spaţiile de evaluare.

Mijloacele de transport cu care  copiii vor fi duşi în

Centre vor fi puse la dispoziţie de către DGASPC-uri

şi secţiile de poliţie.

Consiliile locale Direcţiile Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului IGP (IJP/DGPMB-Şefii Secţiilor de Poliţie)

Permanent

7

Luarea măsurilor de protecţie pentru copiii proveniţi din stradă.

Protejarea    în    centrele    de    urgenţă/rezidenţiale (inclusiv centrele organizaţiilor neguvernamentale), precum şi transferul copiilor străzii spre alte instituţii specializate se va face prin decizie a directorului DGASPC respectiv prin hotărâre a Comisiei pentru Protecţia  Copilului şi/sau prin  hotărâre dată de instanţa judecătorească din judeţul/sectorul   în care se află instituţia.

In cazul în care este necesar transferul copilului într-o instituţie de ocrotire din alt judeţ, deplasarea se va face sub protecţia poliţiei; în această situaţie, copilul va fi insoţit de asistenţii sociali ai DGASPC judeţului de rezidenţă al acestuia.

Directorii Direcţiilor Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Comisiile pentru Protecţia Copilului Instanţele judecătoreşti Poliţia Transporturi

Permanent

8

Stabilirea  identităţii   copiilor  proveniţi   din   stradă (declararea     tardivă     a     naşterii, identificarea părinţilor, efectuarea anchetelor sociale etc).

Directorii Direcţiilor Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Inspectoratul General de Informatizare şi evidenţa populaţiei -şi structurile locale ale acestuia Institutul de Medicină Legală şi laboratoarele teritoriale pentru medicină legală

Permanent

9

Supravegherea  şi   asistarea  copiilor  proveniţi   din

stradă, în vederea reintegrării lor sociale.

Specialiştii serviciilor publice specializate vor întocmi

şi prezenta comisiei pentru profeţia copilului rapoarte

bilunare cu privire la evoluţia copiilor proveniţi din stradă.

Directorii Direcţiilor

Generale de

Asistenţă Socială şi

Protecţia Copilului

Comisia pentru Protecţia Copilului

Permanent

10

Analizarea    situaţiei    copiilor    străzii    în    cadrul comisiilor pentru protecţia copilului sau a instanţei judecătoreşti în cazul părinţii care refuză să îşi dea acordul conform legii: "In situaţia în care părinţii sau reprezentantul legal al copilului refuză sau împiedică în   orice   mod   efectuarea   verificărilor   de   către reprezentanţii direcţiei generale de asistenţă socială şi protecţia copilului, iar aceştia stabilesc că există motive temeinice care să susţină existenţa unei situaţii de pericol iminent pentru copil, datorată abuzului şi neglijării, direcţia generală de asistenţă socială şi protecţia copilului sesizează instanţa judecătorească, solicitând emiterea unei ordonanţe preşedinţiale de plasare a copilului în regim de urgenţă la o persoană, la o familie, la un asistent maternal sau într-un serviciu de tip rezidenţial, licenţiat în condiţiile legii; In   termen  de   48  de   ore   de   la  data   executării ordonanţei   preşedinţiale   prin   care   s-a   dispus plasamentul în regim de urgenţă, direcţia generală de asistenţă  socială  şi protecţia   copilului  sesizează instanţa judecătorească pentru a decide cu privire la: înlocuirea plasamentului  în  regim  de  urgenţă cu măsura plasamentului, decăderea totală sau parţială din exerciţiul drepturilor părinteşti''.

Comisia pentru Protecţia Copilului Instanţa judecătorească

Trimestrul II 2006

11

Incheierea    unor    convenţii    de    colaborare    între serviciile    publice    specializate, DGASPC-uri    şi organizaţiile    neguvernamentale    cu    activitate    şi experienţă în protecţia/reintegrarea socială a copiilor străzii.

Specialiştii    serviciilor   publice    specializate    vor colabora cu lucrătorii stradali şi asistenţii sociali ai organizaţiilor neguvernamentale; copiii vor putea fi plasaţi în centrele rezidenţiale ale acestora. De asemenea, în baza convenţiilor de colaborare, organizaţiilor neguvernamentale le vor fi repartizate anumite   zone   în   care   să   desfăşoare   activităţi specifice, în vederea monitorizării şi intervenţiei.

Consiliile locale de

sector

Direcţiile Generale

de Asistenţă Socială

şi Protecţia Copilului

în parteneriat cu

Organizaţiile

neguvernamentale

Comisiile pentru

Protecţia Copilului

Trimestrul II 2006

12

Crearea/dezvoltarea  unor  servicii   de  consiliere  şi suport  pentru  părinţi, adresate   inclusiv  familiilor copiilor aflaţi pe stradă.

Aceste  servicii pot fi  realizate  în parteneriat  cu organizaţii      neguvernamentale       autorizate      să desfăşoare activităţi în domeniul protecţiei copilului.

Direcţiile Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului în parteneriat cu Organizaţiile neguvernamentale

Permanent

13

Organizarea unor cursuri de pregătire a lucrătorilor sociali stradali/a personalului centrelor

Autoritatea Naţională Pentru Protecţia Drepturilor Copilului

Semestrul II 2006

14

Elaborarea   unor    instrumente   de   lucru   unitare, necesare în activităţile de monitorizare şi reintegrare

socială a copiilor străzii (fişa copilului, baza de date

etc)

In   realizarea   acestora   vor   colabora   specialiştii

organizaţiilor publice şi private cu experienţa în

domeniu.

Autoritatea Naţională pentru Protecţia

Drepturilor Copilului Direcţiile Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului

Organizaţii neguvernamentale

Semestrul I 2006

15

Crearea condiţiilor necesare pentru implementarea proiectului  cu  finanţare  externă  „Iniţiativa  Copiii Străzii", prin ratificarea acordului de împrumut dintre România   şi   Banca   de   Dezvoltare   a   Consiliului Europei, încheierea acordurilor de împrumut subsidiar între   Ministerul   Finanţelor   Publice   şi   ANPDC, înfiinţarea  unităţii   de   management  a  proiectului, elaborarea manualului de implementare a proiectului şi     demararea     procedurilor     de     selectare     a subproiectelor care urmează să fie implementate

Autoritatea Naţională Pentru Protecţia Drepturilor Copilului Ministerul Finanţelor Publice

Semestrul II 2006

16

Obţinerea     aprobării     BDCE     pentru     lista    cu judeţele/sectoarele şi subproiectele care urmează să fie implementate, începerea întocmirii studiilor de fezabilitate pentru aceste subproiecte şi demararea semnării   convenţiilor   de   implementare, stabilirea ONG-urilor  şi  a  altor parteneri  care  participă la proiect, începerea implemetării subproiectelor

ANPDC

Consiliile

Judeţene/Consiliile

Locale

DGASPC

Semestrul I 2007

17

Finalizarea      primelor      subproiecte, pregătirea personalului    din    noile    servicii, monitorizarea activităţii subproiectelor finalizate

ANPDC

Consiliile Judeţene/Consiliile Locale DGASPC

Semestrul II

2007

Rezultate aşteptate:

- scăderea numărului de familii cu copii în stradă, a copiilor proveniţi din familii care cerşesc şi/sau muncesc în stradă precum şi a copiilor aflaţi permanent în stradă, până în luna decembrie 2006 prin protejarea lor în sistemul de protecţie şi prin reintegrarea lor în familie;

- implementarea cadrului de acţiune la nivelul Municipiului Bucureşti şi la nivel naţional prin stabilirea unor direcţii clare de colaborare între sectoare şi Primăria Generală a Municipiului Bucureşti, Inspectoratele Judeţene de Poliţie şi DGASPC-uri;

- încheierea de convenţii de colaborare între serviciile publice specializate şi organizaţiile neguvernamentale şi adoptarea unei metodologii de lucru comune;

-  actualizarea bazei de date cu privire la evidenţa copiilor străzii şi monitorizarea situaţiei acestora existentă în cadrul Centrului de Coordonare şi Informare din Bucureşti şi crearea bazei de date la nivel naţional;

-  prevenirea revenirii în stradă a copiilor;

-  dezvoltarea de noi servicii destinate copiilor străzii/în cadrul proiectului „Iniţiativa copiii străzii" se vor înfiinţa la nivel naţional aproximativ 20 de centre care pot oferi adăpost de zi şi de noapte pentru circa 300 de copii, se vor organiza cursuri de instruire a circa 150 de asistenţi sociali în activităţi specifice, în special în domeniul prevenirii şi eliminării dependenţei de droguri.

ACŢIUNI DE INFORMARE CU PRIVIRE LA DREPTURILE, OBLIGAŢIILE ŞI RESPONSABILITĂTILE GRUPURILOR ŢINTĂ

Nr

Activităţi

Responsabili

Termen

1

Acţiuni de informare a părinţilor aflaţi cu copii în stradă

Acţiunile de informare se vor face de către fiecare DGASPC (care îşi vor desemna echipe pentru acest lucru), şi vor avea loc într-o etapă premergătoare acţiunilor prevăzute mai sus. Astfel, părinţii vor fi atenţionaţi şi informaţi cu privire la prevederile legii, vor fi informaţi cu privire la drepturile şi obligaţiile pe care le au şi care sunt consecinţele pe care le vor suporta în cazul în care mai sunt găsiţi în stradă în una din situaţiile menţionate pe tot parcursul planului cadru (exploatarea copiilor sub orice formă, etc)

Informaţiile oferite părinţilor aflaţi cu copii în stradă sau părinţilor ai căror copii sunt pe stradă (ceea ce implică verificări la domiciliu) trebuie să includă următoarele prevederi  ale Legii 272/2004 privind promovarea şi protecţia drepturilor copilului:

Art. 132

alin. (l)     Indemnul     ori     înlesnirea    practicării cerşetoriei de către un minor sau tragerea de foloase de pe urma practicării cerşetoriei de către un minor se pedepseşte cu închisoare de la 1 la 3 ani; alin. (2) Recrutarea ori constrângerea unui minor la cerşetorie se pedepseşte cu închisoare de la 1 la 5 ani; Dacă fapta prevăzută la alin. (1) sau (2) este săvârşită de un părinte sau de reprezentantul legal al minorului, pedeapsa este închisoarea de la 2 la 5 ani, pentru fapta prevăzută la alin. (1), şi de la 2 la 7 ani şi interzicerea unor drepturi, pentru fapta prevăzută la alin. (2). Art. 133

Fapta părintelui sau a reprezentantului legal al unui copil de a se folosi de acesta pentru a apela în mod repetat la mila publicului, cerând ajutor financiar sau material, se pedepseşte cu închisoare de la 1 la 5 ani şi interzicerea unor drepturi.

Prevederile   art. 132   şi   133   vor   fi   comunicate copiilor şi părinţilor care îşi exploatează copii obligându-i să cerşească. Prevederile art. 64 şi 94 vor fi comunicate copiilor care muncesc pe stradă (spălat   parbrize, cărat/   descărcat, vânzare   la tarabe pe stradă sau în pieţe etc), şi părinţilor

acestora si au în vedere condiţiile în care se poate lua o măsură de protecţie specială pentru copilul aflat în una din situaţiile menţionate.

Art. 64

alin. (l) Plasamentul copilului în regim de urgenţă este o măsură de protecţie specială, cu caracter temporar, care se stabileşte  în situaţia copilului abuzat sau neglijat (... ).

alin. (3) Pe toată durata plasamentului în regim de urgenţă se suspendă de drept exerciţiul drepturilor părinteşti, până când instanţa judecătorească va decide cu privire la menţinerea sau la înlocuirea acestei măsuri şi cu privire la exercitarea drepturilor părinteşti.

Art. 94

alin. (2) In situaţia în care persoanele prevăzute la alin. (1) refuză sau împiedică în orice mod efectuarea verificărilor de către reprezentanţii direcţiei generale de asistenţă socială şi protecţia copilului, iar aceştia stabilesc că există motive temeinice care să susţină existenţa unei situaţii de pericol iminent pentru copil, datorată abuzului şi neglijării, direcţia generală de asistenţă  socială  şi protecţia  copilului  sesizează instanţa judecătorească, solicitând emiterea  unei ordonanţe preşedinţiale de plasare a copilului în regim de urgenţă la o persoană, la o familie, la un asistent   maternal   sau   într-un   serviciu   de   tip rezidenţial, licenţiat în condiţiile legii; In termen de 48   de   ore   de   la   data   executării   ordonanţei preşedinţiale prin care s-a dispus plasamentul în regim de  urgenţă, direcţia generală de asistenţă socială   şi  protecţia   copilului   sesizează   instanţa judecătorească  pentru   a   decide   cu  privire   la: înlocuirea plasamentului în regim de urgenţă cu măsura plasamentului, decăderea totală sau parţială din exerciţiul".

In situaţia în care atât copiii, cât şi părinţii refuză serviciile de informare şi consiliere (pe stradă, la domiciliu sau la DGASPC) în mod repetat (2-3 ori), iar prezenţa în stradă a fenomenului cerşetoriei şi exploatării copiilor continuă, se recomandă aplicarea prevederilor    menţionate    anterior    şi    luarea deciziilor de plasament în regim de urgenţă pentru aceste cazuri, conform legislaţiei în vigoare.

Direcţiile Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului (serviciul social stradal) IGP (IJP/DGPMB-Poliţiştii comunitari

Permanent

2

Informarea cu privire la drepturile de care pot beneficia familia şi copiii acesteia (alocaţia de stat pentru   copii, alocaţia   complementară, venitul

minim   garantat, facilităţi   pentru   copiii   care urmează cursurile şcolare: burse sociale, cornul şi laptele, rechizite şcolare, precum şi   instituţiile şi autorităţile cărora li se pot adresa, pentru a putea beneficia de aceste drepturi) Campanii de informare a comunităţii cu privire la acţiunile destinate copiilor străzii, a serviciilor pe care le oferă DGASPC-urile şi ONG-urile, precum şi posibilităţile de sesizare a cazurilor de copii ai străzii de către opinia publică.

Direcţiile de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului

Serviciile Publice de

Asistenţă Socială

ISJ

DSP

IJP

Organizaţiile

neguvernamentale

Permanent

Rezultate aşteptate:

- realizarea de pliante, banere, broşuri, spoturi tv;

- scăderea numărului de părinţi cu copii aflaţi în stradă;

-  creşterea numărului de copii ai străzii beneficiari ai serviciilor de protecţie a copiilor;

- conştientizarea cetăţenilor cu privire la importanţa semnalării cazurilor de copii ai străzii;

- încheierea unor convenţii de colaborare între linia verde pentru protecţia copilului unde se pot semnala cazurile de copii ai străzii şi echipele stradale.


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 100/2006

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 100 din 2006
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 100/2006
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu