Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

MEMORANDUM Nr

MEMORANDUM   Nr. 0 din 24 septembrie 2007

privind cadrul institutional al Initiativei de Pregatire si Prevenire a Dezastrelor din Sud-Estul Europei

ACT EMIS DE: ACT INTERNATIONAL

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 860 din 10 decembrie 2009



PREAMBUL

Guvernele Republicii Albania, Republicii Bulgaria, Republicii Croaţia, Republicii Macedonia, Republicii Moldova, Republicii Muntenegru, României şi Republicii Slovenia, denumite în continuare părţi ale Iniţiativei de Pregătire şi Prevenire a Dezastrelor din Sud-Estul Europei (părţi ale DPPISEE),

recunoscând ca fiind esenţială necesitatea de întărire a cooperării şi consultării regionale în domeniul managementului dezastrelor (creare de capacităţi, metode şi practici),

reafirmându-şi angajamentul faţă de Parteneriatul pentru pregătire, prevenire, răspuns şi înlăturare a efectelor dezastrelor, după cum este prevăzut în Declaraţia privind cooperarea în domeniul pregătirii şi prevenirii dezastrelor în sud-estul Europei, semnată la Bucureşti, România, la 5 iunie 2002,

recunoscând Iniţiativa de Pregătire şi Prevenire a Dezastrelor din Sud-Estul Europei ca fiind cadrul legal instituţional regional pentru naţiunile din sud-estul Europei, având scopul de a îmbunătăţi şi de a întări posibilităţile şi capabilităţile de prevenire şi răspuns la dezastre naturale şi antropice,

fiind de acord a transfera conducerea şi managementul Iniţiativei în cadrul regiunii şi a asigura sprijinul financiar pentru activităţile Secretariatului regional,

au convenit următoarele:

ARTICOLUL 1

Scopuri şi obiective ale DPPI SEE

Obiectivele principale ale Iniţiativei de Pregătire şi Prevenire a Dezastrelor din Sud-Estul Europei sunt de a contribui la crearea capacităţilor instituţionale ale organizaţiilor de management al dezastrelor pentru a intensifica prevenirea şi pregătirea în ţările regiunii, prin:

- funcţionarea ca reţea regională şi de facilitare în domeniul pregătirii şi prevenirii dezastrelor naturale sau antropice în regiunea Europa de Sud-Est;

- sprijinirea ţărilor din regiune pentru dezvoltarea şi/sau aplicarea strategiilor de management al dezastrelor şi a altor iniţiative legislative, reglementări şi coduri pentru prevenirea şi limitarea dezastrelor, în concordanţă cu îndrumarea şi practicile comune acceptate de UE şi comunitatea internaţională;

- întărirea şi intensificarea cooperării bilaterale şi multilaterale, facilitarea acordurilor bilaterale şi multilaterale între state şi schimbul de informaţii la toate nivelurile între agenţiile specializate de protecţie civilă şi managementul dezastrelor şi ministerele cu funcţii de sprijin din regiunea Europa de Sud-Est, în conformitate cu regulamentele naţionale în domeniul schimbului de informaţii;

*) Traducere.

- evaluarea programelor de pregătire existente şi dezvoltarea unei strategii de intensificare a acestor programe şi integrarea acestor eforturi în programe viitoare de impact al proiectelor;

- intensificarea eforturilor existente şi viitoare de educare/instruire în domeniul pregătirii şi prevenirii dezastrelor prin mesaje privind impactul proiectului, prevenirea şi înlăturarea efectelor dezastrelor;

- identificarea şi diseminarea lecţiilor învăţate şi a celor mai bune practici.

ARTICOLUL 2

Structura de guvernare şi coordonare a DPPI SEE

Intâlnirea regională a DPPI SEE

Intâlnirea regională a DPPI SEE este un forum/organism de conducere şi de decizie, format din şefi/directori/manageri generali ai protecţiei civile/agenţii de management al dezastrelor ale părţilor DPPI SEE, sprijinit de alte autorităţi relevante/ministere responsabile cu pregătirea, prevenirea şi managementul dezastrelor.

La Intâlnirea regională participă părţile DPPI SEE. De asemenea, pot participa membrii Comitetului consultativ DPPI SEE şi partenerii DPPI SEE.

Preşedinţia Intâlnirii regionale a DPPI SEE va fi preluată anual, prin rotaţie, de către părţile DPPI SEE. Termenii de referinţă pentru preşedintele în exerciţiu (CIO) al DPPI SEE sunt prezentaţi în anexa I la prezentul memorandum de înţelegere.

Intâlnirea regională a DPPI SEE aprobă programul/planul de lucru anual şi bugetul aferent, aprobă proiectele specifice şi poate constitui grupuri de lucru.

Intâlnirea regională a DPPI SEE asigură cadrul politic al Iniţiativei şi serveşte ca o platformă pentru consultări interne şi formulare de recomandări pentru a fi transmise autorităţilor naţionale competente în scopul facilitării procesului de luare a deciziilor pe plan naţional.

Aceasta sprijină colaborarea şi cooperarea cu organizaţiile internaţionale, schimbul de informaţii, experienţă, lecţii învăţate şi rezolvă probleme de interes general pentru Iniţiativă.

Intâlnirile regionale ale DPPI SEE au loc, în mod normal, de două ori pe an. Sesiunile extraordinare pot fi planificate la iniţiativa preşedinţiei şi cu aprobarea părţilor DPPI SEE.

Deciziile în cadrul întâlnirilor regionale sunt luate prin majoritate (consens) de voturi.

Preşedintele în exerciţiu al DPPI SEE va elabora rapoarte către Masa regională a Pactului de Stabilitate. După încheierea perioadei de tranziţie a Pactului de Stabilitate şi stabilirea Consiliului de Cooperare Regională (RCC), preşedintele în exerciţiu al DPPI SEE va raporta în cadrul întâlnirilor Consiliului.

Comitetul consultativ al DPPI SEE (DPPI SEE AB)

Comitetul consultativ al DPPI SEE este format din experţi cu expertiză funcţională, reprezentând partenerii internaţionali ai DPPI SEE, la invitaţia preşedintelui în exerciţiu al DPPI SEE. Comitetul consultativ al DPPI SEE formulează recomandări cu privire la proiectele şi activităţile în derulare şi contribuie la susţinerea politică adecvată.

Nu există drept formal de vot; deciziile sunt luate prin consens.

Termenii de referinţă pentru Comitetul consultativ al DPPI SEE sunt prezentaţi în anexa II la prezentul memorandum de înţelegere.

Grupurile de lucru ale DPPI SEE (DPPI SEE WG)

Intâlnirea regională a DPPI SEE poate constitui grupuri de lucru ale DPPI SEE ca organisme tehnice pentru dezvoltarea şi implementarea proiectelor DPPI SEE. Grupurile de lucru ale DPPI SEE vor fi prezidate de către o ţară din regiunea Europa de Sud-Est, cu participarea experţilor naţionali şi internaţionali. Grupurile de lucru ale DPPI SEE raportează în cadrul Intâlnirii regionale a DPPI SEE şi sunt sprijinite de către Secretariatul DPPI SEE.

Partenerii DPPI SEE

Statele interesate şi organizaţiile/instituţiile internaţionale pot deveni parteneri sau/şi donatori ai DPPI SEE şi participă la activităţile DPPI SEE prin notificarea preşedintelui în exerciţiu al DPPI SEE sau printr-un anunţ în cadrul Intâlnirii regionale a DPPI SEE. Participarea partenerilor la activităţile DPPI SEE se va face prin intermediul resurselor financiare şi umane proprii.

ARTICOLUL 3

Administrarea DPPI SEE

Secretariatul DPPI SEE

Structura administrativă/de sprijin pentru DPPI SEE şi preşedintele în exerciţiu al DPPI SEE este Secretariatul DPPI SEE.

Secretariatul DPPI SEE este format din şeful Secretariatului DPPI SEE şi asistentul pe probleme administrative/financiare. Locaţia în care funcţionează Secretariatul DPPI SEE este Sarajevo, Bosnia şi Herţegovina. Componenţa şi locaţia Secretariatului DPPI SEE pot fi schimbate, în urma deciziei Intâlnirii regionale a DPPI SEE, luată prin consens.

Ţara-gazdă a Secretariatului DPPI SEE va asigura facilităţile şi costurile de funcţionare ale Secretariatului DPPI SEE. Secretariatul DPPI SEE este administrat din punct de vedere financiare de către Organizaţia Internaţională pentru Migraţie (OIM), în baza Memorandumului de înţelegere încheiat între coordonatorul special al Pactului de Stabilitate pentru Europa de Sud-Est şi OIM, dacă nu se convine altfel.

Termenii de referinţă pentru personalul Secretariatului DPPI SEE sunt prezentaţi în anexa III la prezentul memorandum de înţelegere.

Secretariatul DPPI SEE îşi desfăşoară activitatea sub îndrumarea preşedintelui în exerciţiu al DPPI SEE şi va prezenta, de două ori pe an, în cadrul întâlnirilor regionale ale DPPI SEE, raportul asupra activităţilor şi cheltuielilor efectuate. Rapoarte suplimentare (descriptive şi financiare) pot fi solicitate de către preşedintele în exerciţiu al DPPI SEE. Bugetul DPPI SEE, pregătit şi prezentat de către Secretariat, presupune aprobarea formală în cadrul Intâlnirii regionale a DPPI SEE.

ARTICOLUL 4

Bugetul şi finanţarea DPPI SEE

Secretariatul DPPI SEE, în baza planului anual de lucru al DPPI SEE, va pregăti bugetul estimativ al DPPI SEE pentru a fi prezentat spre aprobare în cadrul Intâlnirii regionale a DPPI SEE, în cadrul sesiunii acesteia de toamnă. Secretariatul DPPI SEE va pregăti, de asemenea, planuri de acţiune adiţionale şi bugetul proiectelor, care urmează a fi implementate cu sprijinul partenerilor DPPI SEE.

Părţile DPPI SEE sunt de acord să asigure, prin finanţare proprie, resursele umane, tehnice şi financiare necesare pentru funcţionarea durabilă a Iniţiativei şi a Secretariatului DPPI SEE.

Părţile DPPI SEE sunt de acord să înceapă finanţarea costurilor administrative ale DPPI SEE în anul 2007 sau 2008 şi să continue această finanţare, asumându-şi astfel dreptul regional asupra Iniţiativei şi asigurând continuitatea acesteia.

Contribuţia financiară anuală a fiecărei părţi a DPPI SEE va fi de cel puţin 25.000 euro şi va fi transferată înaintea lunii aprilie a fiecărui an.

Partenerii DPPI SEE care contribuie la bugetul proiectelor DPPI SEE pot solicita rapoarte specifice de audit.

Părţile DPPI SEE care participă la proiecte sunt de acord să asigure contribuţia echivalentă sprijinului partenerilor DPPI SEE, subiect al acordului mutual, pentru dezvoltarea şi implementarea proiectelor.

ARTICOLUL 5

Dispoziţii finale

Prezentul memorandum de înţelegere va fi aprobat de către părţile DPPI SEE în concordanţă cu procedurile legale interne proprii şi va intra în vigoare în prima zi a lunii următoare lunii în care 6 părţi ale DPPI SEE au notificat depozitarul despre finalizarea procedurilor necesare în acest scop.

Dacă procedurile legale interne îi permit, oricare parte a DPPI SEE poate aplica provizoriu de la data semnării prevederile prezentului memorandum de înţelegere. Aplicarea provizorie a dispoziţiilor prevăzute în prezentul alineat va fi notificată depozitarului.

Anexele I-III constituie părţi integrante ale prezentului memorandum de înţelegere.

Guvernul Bosniei şi Herţegovinei va fi depozitarul prezentului memorandum de înţelegere.

Acest memorandum de înţelegere va rămâne valabil pe o perioadă de 2 ani de la data semnării şi se va prelungi automat cu încă 2 ani, dacă nu se convine altfel de către părţile DPPI SEE.

Oricare parte a DPPI SEE poate denunţa prezentul memorandum de înţelegere prin transmiterea unei notificări scrise în acest sens preşedintelui în exerciţiu al DPPI SEE. Denunţarea va produce efecte după 3 luni de la data primirii notificării.

In temeiul cărora semnatarii, fiind împuterniciţi de către guvernele din care fac parte, au semnat prezentul memorandum de înţelegere.

Semnat la Zagreb la 24 septembrie 2007, într-o singură copie autentică, în limba engleză.

Pentru Guvernul Republicii Albania,

Alfed OIM,

director general,

Ministerul de Interne - Directoratul general pentru urgenţe civile

Pentru Guvernul Republicii Bulgaria,

Andrey Ivanov,

director general,

Ministerul Poliţiei de Stat şi Accidentelor - Serviciul Naţional de Protecţie Civilă

Pentru Guvernul Republicii Croaţia,

Djuro Poldrugac,

director, Directoratul Naţional de Protecţie

Pentru Guvernul Republicii Macedonia,

Kosta Jovcevski,

director,

Directoratul de Protecţie si Salvare

Pentru Guvernul Republicii Moldova,

Andrei Sumleanschi,

şef serviciu,

Ministerul Afacerilor Interne - Serviciul de protecţie civilă şi situaţii de urgenţă

Pentru Guvernul Republicii Muntenegru,

Zoran Begovic,

ministru asistent adjunct şi şef de sector, Ministerul de Interne şi al Reformei Administrative - Sectorul pentru Managementul Situaţiilor de Urgenţă

Pentru Guvernul României,

Vladimir Secară,

inspector general,

Ministerul Internelor şi Reformei Administrative - Inspectoratul General pentru Situaţii de Urgenţă

Pentru Guvernul Republicii Slovenia,

Branko Dervodel,

director adjunct,

Ministerul Apărării -Administraţia pentru Protecţie Civilă si Salvare

Anexa la pagina de semnături a Memorandumului de înţelegere privind cadrul instituţional al Iniţiativei de Pregătire şi Prevenire a Dezastrelor din Sud-Estul Europei

Semnat la Sofia la 8 aprilie 2008, într-o singură copie autentică, în limba engleză.

Pentru Guvernul Bosniei şi Herţegovina,

Samir Agic,

ministru adjunct şi şef al Departamentului de Protecţie Civilă, Ministerul Securităţii

Pentru Guvernul Turciei,

Hasan Ipek,

director general,

Direcţia Generală Agenţia pentru Managementul Situaţiilor de Urgenţă

ANEXA I

INIŢIATIVA DE PREGĂTIRE Şl PREVENIRE A DEZASTRELOR DIN SUD-ESTUL EUROPEI (DPPI SEE)

Termeni de referinţă pentru preşedintele în exerciţiu (CIO) al DPPI SEE

Sub coordonarea generală a Intâlnirii regionale a DPPI SEE şi a Consiliului de cooperare regională (RCC), preşedintele în exerciţiu al DPPI SEE este responsabil de implementarea Iniţiativei, sub toate aspectele, de coordonarea generală a DPPI SEE şi de promovarea acesteia atât la nivel regional, cât şi internaţional.

Concret, preşedintele în exerciţiu:

- va stabili şi menţine relaţii cu oficialităţile din statele DPPI SEE, cu reprezentanţii organizaţiilor internaţionale, cu reţelele, iniţiativele şi organizaţiile nonguvernamentale implicate în managementul dezastrelor, precum şi cu comunitatea donatorilor;

- va oferi o conducere strategică şi va formula recomandări politice;

- va raporta Mesei regionale a Pactului de Stabilitate, Consiliului de cooperare regională (RCC) şi va informa părţile şi partenerii DPPI SEE asupra îndeplinirii sarcinilor şi diverselor angajamente;

- va coopera îndeaproape cu organizaţia sau entitatea ce administrează DPPI SEE (în prezent OIM). CIO va supraveghea bugetul DPPI SEE, activitatea Secretariatului DPPI SEE şi a personalului acestuia;

- va monitoriza implementarea activităţilor aprobate în statele SEE;

- va revizui proiectele şi va facilita colectarea fondurilor pentru implementare;

- va organiza şi va prezida întâlnirile DPPI SEE;

- va participa sau va delega participarea la seminarele, întâlnirile şi atelierele de lucru ale DPPI SEE şi va coordona activităţile, astfel încât să evite suprapunerile.

Cerinţe profesionale pentru preşedintele în exerciţiu:

- şefi/directori/manageri generali ai agenţiilor de protecţie civilă/management al dezastrelor ale uneia dintre părţile DPPI SEE sau reprezentanţii acestora de rang superior.

ANEXA II

INIŢIATIVA DE PREGĂTIRE Şl PREVENIRE A DEZASTRELOR DIN SUD-ESTUL EUROPEI (DPPI SEE)

Termeni de referinţă pentru Comitetul consultativ al DPPI SEE

Definirea rolului

Comitetul consultativ al DPPI SEE îndeplineşte următoarele funcţii:

- asigură progresul în activităţile DPPI SEE prin revizuire şi schimb de informaţii în domeniul pregătirii, prevenirii şi răspunsului în situaţii de dezastre;

- oferă supervizare si informaţii pentru activităţile DPPI SEE;

- coordonează proiectele planificate şi în derulare şi alte măsuri.

Dispoziţii

1. Obiective

Iniţiativa DPPI SEE caută să ofere un cadru adecvat ţărilor din regiunea Europa de Sud-Est pentru dezvoltarea de programe şi proiecte de întărire a capabilităţilorde prevenire şi răspuns la dezastre naturale şi tehnologice. Comitetul consultativ al DPPI SEE oferă îndrumare în acest sens, asigură resurse substanţiale şi valoroase pentru activităţile DPPI SEE şi oferă expertiză pentru proiectele legislative, pe linia pregătirii şi prevenirii dezastrelor. Aceşti termeni de referinţă specifică componenţa şi sarcinile Comitetului consultativ al DPPI SEE.

2. Componenţă

Comitetul consultativ al DPPI SEE este compus din experţi naţionali şi internaţionali cu expertiză funcţională şi geografică şi statele donatoare, invitaţi de către preşedintele în exerciţiu al DPPI SEE. Este încurajată contribuţia şi a altor părţi, în calitate de participanţi. Participanţii recunoscuţi vor fi incluşi în toate discuţiile Comitetului consultativ al DPPI SEE. Nu există drept de vot formal; deciziile trebuie luate prin consens.

3. Sarcini

Comitetul consultativ al DPPI SEE este responsabil în primul rând de asigurarea sprijinului politic relevant pentru DPPI SEE şi de îndrumarea generală a Iniţiativei. Comitetul consultativ al DPPI SEE evaluează activitatea Iniţiativei şi conturează direcţiile viitoare, precum şi priorităţile. De asemenea, Comitetul consultativ al DPPI SEE foloseşte acest forum ca o oportunitate pentru diseminarea lecţiilor învăţate şi a celor mai bune practici. Comitetul consultativ al DPPI SEE constituie un cvorum atunci când preşedintele în exerciţiu al DPPI SEE şi mai mult de jumătate dintre membri sunt prezenţi; deciziile şi activităţile se vor desfăşura în consens. Oricare membru sau participant poate lua cuvântul, iniţia şi sugera soluţii posibile şi recomandări.

4. Intâlniri

Comitetul consultativ al DPPI SEE se va întâlni de două ori pe an, de preferat în continuarea Intâlnirii regionale a DPPI SEE. Preşedintele în exerciţiu al DPPI SEE poate conveni, în funcţie de necesitate, şi alte întâlniri. Preşedintele în exerciţiu al DPPI SEE va pregăti, înaintea fiecărei întâlniri, un raport de activitate, stadiul privind finanţele şi un „program de acţiune" informai, conturând planurile de muncă şi priorităţile. Preşedintele în exerciţiu al DPPI SEE va pune la dispoziţie, înaintea întâlnirilor, proiectul de agendă şi, după, va elabora un raport privind concluziile desprinse. Comitetul consultativ al DPPI SEE este încurajat să utilizeze metode şi tehnologii alternative, incluzând conferinţe telefonice, e-mail şi videoconferinţe.

5. Factori decizionali

Implementarea efectivă a DPPI SEE depinde de implicarea deplină a factorilor decizionali, incluzând societatea civilă, autorităţile locale şi provinciale, guvernele şi organizaţiile internaţionale. Comitetul consultativ al DPPI SEE va lua toate măsurile necesare pentru implicarea factorilor decizionali pentru a asigura eficienţa şi legătura dintre activitatea DPPI SEE şi succesul proiectelor regionale.

6. Finanţare

Cheltuielile pentru întâlnirile Comitetului consultativ al DPPI SEE (în particular diurna şi transportul) vor fi în principiu suportate de către autorităţile naţionale trimiţătoare. Ţara-gazdă va furniza facilităţile necesare desfăşurării întâlnirilor. Costurile de secretariat pentru Comitetul consultativ al DPPI SEE vor fi acoperite din bugetul normal al DPPI SEE.

ANEXA III

INIŢIATIVA DE PREGĂTIRE Şl PREVENIRE A DEZASTRELOR DIN SUD-ESTUL EUROPEI (DPPI SEE)

Termeni de referinţă pentru şeful Secretariatului DPPI SEE

Şeful Secretariatului DPPI SEE, sub supervizarea preşedintelui în exerciţiu al DPPI SEE, va îndeplini următoarele sarcini şi activităţi:

- va sprijini preşedintele în exerciţiu al DPPI în activităţile de conducere, relaţiile politice, planurile şi operaţiunile iniţiativei;

- va sprijini şi va monitoriza a propunerile de proiecte, facilitarea colectării de fonduri, actualizarea informaţiilor în conformitate cu standardele internaţionale/Comisiei Europene;

- va organiza şi va coordona activităţile grupurilor de lucru ale DPPI SEE;

- va coordona implementarea proiectelor DPPI SEE;

- va participa la întâlniri în numele preşedintelui în exerciţiu al DPPI SEE;

- va menţine contactul, corespondenţa şi schimbul de informaţii cu partenerii DPPI SEE implicaţi în facilitarea şi implementarea proiectelor;

- se va deplasa în regiune, la nevoie, în sprijinul activităţilor DPPI SEE;

- va actualiza pagina de web a DPPI SEE.

Concret, ocupantul acestei funcţii va îndeplini următoarele sarcini:

- va raporta rezultatele activităţilor preşedintelui în exerciţiu al DPPI SEE şi va informa asupra activităţii îndeplinite, planificate şi asupra realizărilor;

- va planifica şi va pregăti bugetul DPPI SEE;

- va călători în regiune în sprijinul activităţilor DPPI SEE;

- va oferi sprijin general preşedintelui în exerciţiu al DPPI SEE şi statelor din regiune, conform cerinţelor;

- va participa la seminarele, întâlnirile şi ateliere de lucru ale DPPI SEE, conform cerinţelor;

- va coopera strâns cu OIM, care administrează finanţele DPPI SEE.

Cerinţe profesionale/Calificări:

- studii corespunzătoare;

- experienţă în domeniul managementului dezastrelor sau în alt domeniu conex (naţional, internaţional);

- cunoştinţe şi experienţă practică cu organizaţiile internaţionale şi structurile din domeniile conexe;

- înţelegere complexă a contextului politic, social, economic şi de securitate în SEE;

- comunicare excelentă şi abilităţi de comunicare în scris în limba engleză; cunoaşterea unei alte limbi din zona SEE reprezintă un atu;

- angajament, flexibilitate şi disponibilitate de a lucra în echipă;

- disponibilitate de a efectua misiuni în teren şi călătorii la nevoie.

Reglementări tehnice

Şeful Secretariatului DPPI SEE va fi contractat de OIM, dacă nu se convine altfel.

OIM va acoperi toate costurile referitoare la transport şi echipament din bugetul DPPI SEE - destinat şefului Secretariatului DPPI SEE.

Activitatea sa va fi evaluată de preşedintele în exerciţiu al DPPI SEE sau de către reprezentantul desemnat de acesta.

Termeni de referinţă pentru asistentul financiar/administrativ din cadrul Secretariatului DPPI SEE

Asistentul financiar/administrativ din cadrul Secretariatului DPPI SEE, sub supervizarea şefului Secretariatului DPPI SEE, va îndeplini următoarele sarcini şi activităţi:

- va controla şi va urmări folosirea bugetului DPPI SEE prin administrarea bazei de date financiar-administrative;

- va colabora cu şefii sectorului financiar-administrativ ai Biroului OIM din Sarajevo;

- va colabora cu şefii sectorului financiar-administrativ ai autorităţilor de protecţie civilă şi management al dezastrelor din ţările din regiune, referitor la procedurile financiare şi administrative;

- va pregăti raportul financiar al DPPI SEE care face parte din raportul intermediar al DPPI SEE şi raportul final;

- va asista şeful Secretariatului DPPI SEE în planificarea şi pregătirea bugetului DPPI SEE;

- va îndeplini alte sarcini administrative, conform cerinţelor. Concret, ocupantul acestei funcţii va îndeplini următoarele

sarcini:

- va raporta rezultatele activităţilor către şeful Secretariatului DPPI SEE şi va informa asupra activităţii îndeplinite, planificate şi asupra realizărilor;

- la nevoie, va călători în regiune în sprijinul activităţilor DPPI SEE;

- va oferi sprijin general şefului Secretariatului DPPI SEE şi statelor membre, la nevoie;

- va participa la seminarele DPPI SEE, la întâlniri şi ateliere de lucru, la nevoie;

- va coopera strâns cu OIM, care administrează finanţele DPPI SEE.

Cerinţe profesionale/Calificări:

- studii corespunzătoare;

- experienţă de câţiva ani în domeniul managementului dezastrelor sau în alt domeniu conex (naţional, internaţional);

- cunoştinţe şi experienţă practică în lucrul cu organizaţiile internaţionale şi structurile din domeniile conexe;

- înţelegere complexă a contextului politic, social, economic şi de securitate în SEE;

- comunicare excelentă şi abilităţi de comunicare în scris în limba engleză; cunoaşterea unei alte limbi din zona SEE reprezintă un atu;

- angajament, flexibilitate şi disponibilitatea de a lucra în echipă;

- disponibilitatea de a efectua misiuni în teren şi călătorii la nevoie.

Reglementări tehnice

Asistentul financiar/administrativ al DPPI SEE va fi contractat de OIM, dacă nu se convine altfel.


SmartCity5

COMENTARII la Memorandum 0/2007

Momentan nu exista niciun comentariu la Memorandum 0 din 2007
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Memorandum 0/2007
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu