Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

LEGE Nr

LEGE   Nr. 64 din 13 iulie 1994

pentru aderarea Romaniei la Conventia privind recunoasterea internationala a drepturilor asupra aeronavelor, semnata la Geneva la 19 iunie 1948

ACT EMIS DE: PARLAMENT

ACT PUBLICAT IN:            MONITORUL OFICIAL  NR. 201 din  3 august 1994


SmartCity3


    Parlamentul Romaniei adopta prezenta lege.

    ARTICOL UNIC
    Romania adera la Conventia privind recunoasterea internationala a drepturilor asupra aeronavelor, semnata la Geneva la 19 iulie 1948.

    Aceasta lege a fost adoptata de Senat in sedinta din 12 aprilie 1994, cu respectarea prevederilor art. 74 alin. (2) din Constitutia Romaniei.

                      PRESEDINTELE SENATUI
                   prof. univ. dr. OLIVIU GHERMAN

    Aceasta lege a fost adoptata de Camera Deputatilor in sedinta din 29 iunie 1994, cu respectarea prevederilor art. 74 alin. (2) din Constitutia Romaniei.

                   PRESEDINTELE CAMEREI DEPUTATILOR
                           ADRIAN NASTASE

                            CONVENTIE
privind recunoasterea internationala a drepturilor asupra aeronavelor*)
                 Semnata la Geneva la 19 iunie 1948

    *) Traducere.

    Avand in vedere ca Conferinta Aviatiei Civile Internationale, reunita la Chicago in lunile noiembrie si decembrie 1944, a recomandat adoptarea, la o data apropiata, a unei conventii privind transferul proprietatii asupra aeronavelor,
    tinand seama de dorinta expresa, in interesul dezvoltarii viitoare a Aviatiei Civile Internationale, ca drepturile asupra aeronavelor sa fie recunoscute pe plan international,
    subsemnatii, legal autorizati, au convenit, in numele guvernelor respective, asupra dispozitiilor urmatoare:

    Art. 1
    1. Statele contractante se angajeaza sa recunoasca:
    a) dreptul de proprietate asupra aeronavelor;
    b) dreptul detinatorului unei aeronave de a dobandi proprietatea prin cumparare;
    c) dreptul de a utiliza o aeronava in executarea unui contract de inchiriere consimtit pe o durata de cel putin 6 luni;
    d) ipoteca, "mortgage" si orice drept similar asupra aeronavei, creat conventional ca garantie a platii unei datorii, cu conditia ca astfel de drepturi sa fie:
    (i) constituite in conformitate cu legea statului contractant in care este inmatriculata aeronava in momentul constituirii lor, si
    (ii) in mod regulat inscrise in registrul public al statului contractant in care aeronava este inmatriculata.
    Regularitatea inscrierilor succesive in diferite state contractante este determinata dupa legea statului contractant unde este inmatriculata aeronava in momentul fiecarei inscrieri.
    2. Nici o dispozitie a prezentei conventii nu interzice statelor contractante sa recunoasca, prin aplicarea legii lor nationale, validitatea altor drepturi care greveaza aeronava. Totusi nici un drept preferabil celor enumerate la paragraful 1 al prezentului articol nu trebuie sa fie admis sau recunoscut de catre statele contractante.

    Art. 2
    1. Toate inscrierile referitoare la o aeronava sunt efectuate in acelasi registru.
    2. Cu exceptia unei dispozitii contrare a acestei conventii, efectele inscrierii unuia dintre drepturile mentionate la paragraful 1 al art. I cu privire la o terta parte sunt determinate in conformitate cu legea statului contractant unde este inscris acest drept.
    3. Orice stat contractant poate interzice inscrierea unui drept asupra unei aeronave care nu ar putea fi valabil constituit in conformitate cu legea sa nationala.
    Art. 3
    1. Adresa autoritatii responsabile cu tinerea registrului sa fie indicata pe certificatul de inmatriculare al fiecarei aeronave.
    2. Orice persoana este indreptatita sa primeasca de la aceasta autoritate copii sau extrase certificate in mod corespunzator, care fac dovada, pana la proba contrara, a inscrierilor din registru.
    3. Daca legea unui stat contractant prevede ca depunerea la dosar a unui document tine loc de inscriere, aceasta depunere la dosar are aceleasi efecte ca si inscrierea in scopurile conventiei. In acest caz, se vor lua masurile necesare pentru ca acest document sa fie accesibil publicului.
    4. Autoritatea responsabila cu tinerea registrului poate percepe taxe rezonabile pentru indeplinirea serviciilor.
    Art. 4
    1. In eventualitatea ca vreo creanta aferenta:
    a) platilor datorate pentru salvarea aeronavei; sau
    b) cheltuielilor extraordinare indispensabile pentru conservarea aeronavei
    da nastere, conform legii statului contractant unde operatiunile de salvare sau conservare au fost terminate, unui drept de urmarire asupra aeronavei, acest drept va fi recunoscut de catre statele contractante si va avea prioritate asupra tuturor celorlalte drepturi asupra aeronavelor.
    2. Creantele enumerate la paragraful 1 al prezentului articol vor fi luate in considerare in ordinea cronologica inversa a evenimentelor care le-au determinat.
    3. Oricare dintre aceste creante pot fi inregistrate in registru, intr-un interval de 3 luni de la data terminarii operatiunilor de salvare sau conservare.
    4. Aceste drepturi nu mai sunt recunoscute de celelalte state contractante dupa expirarea celor trei luni mentionate la paragraful 3, cu exceptia cazului in care, in decursul acestui termen:
    a) creanta a fost mentionata in registru, in conformitate cu paragraful 3, si
    b) cuantumul creantei a fost fixat pe cale amiabila sau a fost introdusa o actiune judiciara privind aceasta creanta.
    In acest caz, legea tribunalului sesizat va determina cauzele intreruperii sau suspendarii termenului.
    5. Dispozitiile prezentului articol se aplica cu precadere asupra celor ale paragrafului 2 al art. I.
    Art. 5
    Prioritatea care se acorda drepturilor mentionate la paragraful 1 lit. d) al art. I se extinde asupra tuturor sumelor garantate. Totusi, in ceea ce priveste dobanzile, prioritatea nu este acordata decat celor datorate pentru trei ani anteriori deschiderii procedurii de executare si in cursul acesteia din urma.
    Art. 6
    In caz de sechestru sau de vanzare silita a unei aeronave sau a unui drept asupra acesteia, statele contractante nu sunt obligate sa recunoasca in prejudiciul, fie al creditului care a instituit sechestrul sau care a inceput urmarirea, fie al cumparatorului, constituirea sau transmiterea unuia dintre drepturile enumerate la paragraful 1 al art. I de catre persoana impotriva careia a inceput procedura de vanzare sau de executare, daca ea avea cunostinta despre aceasta.
    Art. 7
    1. Procedurile de vanzare silita a unei aeronave sunt cele prevazute de legea statului contractant in care este efectuata vanzarea.
    2. Dispozitiile urmatoare trebuie, totusi, sa fie respectate:
    a) Data si locul vanzarii sa fie fixate cu cel putin 6 saptamani inainte;
    b) Creditorul care a instituit sechestrul trebuie sa remita tribunalului sau oricarei alte autoritati competente un extras, certificat in mod corespunzator, al inscrierilor privind aeronava. El trebuie, cu cel putin o luna inainte de ziua fixata pentru vanzare, sa publice un anunt, in conformitate cu dispozitiile legii locale, si, prin scrisoare recomandata, trimisa la adresele mentionate in registru, daca este posibil, prin posta aeriana, sa previna pe proprietar, precum si pe titularii drepturilor sau creantelor mentionate in registru in conformitate cu paragraful 3 al art. IV.
    3. Consecintele nerespectarii dispozitiilor paragrafului 2 sunt cele prevazute de legea statului contractant in care este efectuata vanzarea. Cu toate acestea, orice vanzare efectuata cu incalcarea regulilor instituite in acest paragraf poate fi anulata la cererea depusa, in termen de 6 luni socotind de la vanzare, de orice persoana care a suferit un prejudiciu datorat acestei incalcari.
    4. Nici o vanzare silita nu poate fi efectuata, daca drepturile dovedite in fata autoritatii competente si care au prioritate potrivit prezentei conventii, asupra celor ale creditorului care a instituit sechestrul, nu pot fi acoperite din pretul vanzarii sau nu sunt preluate de cumparator.
    5. Atunci cand, pe teritoriul statului contractant unde este efectuata vanzarea, o paguba la sol este cauzata de o aeronava grevata de unul dintre drepturile prevazute la art. 1, ca garantie a unei creante, legea nationala a acestui stat contractant poate dispune, in caz de sechestrare a acestei aeronave sau a oricarei alte aeronave avand acelasi proprietar si grevata de drepturi asemanatoare in beneficiul aceluiasi creditor:
    a) ca dispozitiile paragrafului 4 de mai sus sa fie fara efect fata de victime sau reprezentantii acestora, in calitatea lor de creditori care au instituit sechestrul;
    b) ca drepturile prevazute la art. I garantand o creanta si grevand aeronava sechestrata sa nu fie opozabile victimelor sau reprezentantilor acestora decat pana la concurenta a 80% din pretul sau de vanzare. Totusi, dispozitiile de mai sus din prezentul paragraf nu sunt aplicabile atunci cand dauna cauzata la sol este acoperita in mod convenabil si suficient de catre cel care exploateaza aeronava sau in numele sau, printr-o asigurare corespunzatoare de catre un stat sau o intreprindere de asigurari a unui stat oarecare.
    In lipsa oricarei alte limitari prevazute de legea statului contractant unde s-a procedat la vanzarea prin sechestru a unei aeronave, asigurarea va fi considerata corespunzatoare, in sensul prezentului paragraf, daca cuantumul asigurarii corespunde valorii in stare noua a aeronavei sechestrate.
    Cheltuielile legal exigibile, potrivit legii statului contractant unde este efectuata vanzarea, care sunt create in interesul comun al creditorilor, in cursul procedurii de executare in vederea vanzarii, vor fi rambursate din vanzare inaintea oricaror alte creante, chiar si a celor care sunt privilegiate in conformitate cu art. IV.
    Art. 8
    Vanzarea silita a unei aeronave, in conformitate cu dispozitiile art. VII, transfera proprietatea asupra acestei aeronave, libera de orice drepturi care nu sunt recunoscute de cumparator.
    Art. 9
    Cu exceptia cazului de vanzare silita pe calea justitiei, in conformitate cu dispozitiile art. VIII, nici un transfer de inscriere sau de inmatriculare a unei aeronave in registrul unui stat contractant in cel al unui alt stat contractant nu poate fi efectuat fara radierea prealabila a drepturilor inscrise sau fara consimtamantul titularilor acestor drepturi.
    Art. 10
    1. Daca, in virtutea legii statului contractant unde este inmatriculata aeronava, unul dintre drepturile prevazute la art. I, reglementar inscris asupra unei aeronave si constituit ca garantie a unei creante, se extinde asupra unor piese de schimb depozitate intr-unul sau mai multe amplasamente determinate, aceasta extindere este recunoscuta de toate statele contractante, cu conditia ca aceste piese sa fie conservate in amplasamentele mentionate si o publicitate corespunzatoare, facuta la fata locului prin afisare, sa avertizeze in modul cuvenit tertii asupra naturii si extinderii dreptului care greveaza aceste piese si sa indice registrul in care acesta este inscris, precum si numele si adresa titularului.
    2. Un inventar aratand natura si numarul aproximativ al respectivelor piese va fi anexat documentului inscris. Aceste piese pot fi inlocuite cu piese similare fara a afecta dreptul creditorului.
    3. Dispozitiile art. VII paragrafele 1 si 4 si ale art. VIII se aplica vanzarii, prin sechestru, a pieselor de schimb. Totusi, daca creanta celui care a instituit sechestrul nu este insotita de o garantie reala, dispozitiile art. VII paragraful 4 sunt considerate ca permitand adjudecarea prin licitatie la doua treimi din valoarea pieselor de schimb, asa cum a fost determinata de catre expertii desemnati de autoritatea insarcinata cu vanzarea. In afara de aceasta, din momentul distribuirii pretului, autoritatea insarcinata cu vanzarea poate limita, in favoarea creditorului care a instituit sechestrul, cuantumul platibil creditorilor cu drepturi anterioare, la doua treimi din produsul vanzarii dupa deducerea cheltuielilor prevazute la art. VII paragraful 6.
    4. In sensul prezentului articol, prin expresia piese de schimb se intelege piesele care compun aeronavele, motoarele, elicele, aparatele de radio, instrumentele, echipamentele, garniturile, piesele din aceste elemente diferite si, in general, oricare alte obiecte, indiferent de natura lor, conservate in vederea inlocuirii unor piese care compun aeronava.
    Art. 11
    1. Dispozitiile prezentei conventii se aplica, in fiecare stat contractant, tuturor aeronavelor inmatriculate intr-un alt stat contractant.
    2. Totusi, fiecare stat contractant va aplica aeronavelor inmatriculate pe teritoriile lor:
    a) dispozitiile art. II, III, IX;
    b) dispozitiile art. 4, cu exceptia cazului in care salvarea sau operatiunile de conservare a aeronavei au fost terminate pe propriul teritoriu.
    Art. 12
    Dispozitiile prezentei conventii nu afecteaza dreptul statelor contractante de a impune unei aeronave legile lor nationale referitoare la imigrare, la vama sau la navigatie aeriana.
    Art. 13
    Prezenta conventie nu se aplica aeronavelor folosite in servicii militare, de vama sau de politie.
    Art. 14
    Pentru aplicarea prezentei conventii, autoritatile judiciare si administrative competente ale statelor contractante pot, in lipsa unei dispozitii contrare din legea nationala, sa corespondeze direct intre ele.
    Art. 15
    Statele contractante se angajeaza sa ia masurile necesare pentru a asigura executarea dispozitiilor prezentei conventii si sa le faca cunoscute, fara intarziere, secretarului general al Aviatiei Civile Internationale.
    Art. 16
    In sensul prezentei conventii, prin aeronava se intelege: celula, motoarele, elicele, aparatele de radio si orice piese destinate functionarii aeronavei, fie ca sunt parte componenta a aeronavei, fie ca sunt temporar separate.
    Art. 17
    Daca un registru distinct de inmatriculare a aeronavelor este tinut intr-un teritoriu reprezentat de un stat contractant in relatiile sale externe, orice referire facuta in prezenta conventie la legea statului contractant se intelege ca o referire la legea acelui teritoriu.
    Art. 18
    Prezenta conventie ramane deschisa pentru semnarea pana la intrarea ei in vigoare in conditiile prevazute in art. XX.
    Art. 19
    1. Prezenta conventie va fi ratificata de catre statele semnatare.
    2. Instrumentele de ratificare vor fi depuse in arhivele Organizatiei Aviatiei Civile Internationale, care va notifica data depunerii instrumentului de catre fiecare dintre statele semnatare sau de catre cele care au aderat.
    Art. 20
    1. Atunci cand doua state semnatare au depus instrumentele lor de ratificare a prezentei conventii, acesta intra in vigoare, pentru ele, in a nouazecea zi de la depunerea celui de-al doilea instrument de ratificare. Ea va intra in vigoare, pentru fiecare stat care dispune instrumentul sau de ratificare dupa aceasta data, in a nouazecea zi de la depunerea instrumentului sau de ratificare.
    2. Organizatia Aviatiei Civile Internationale notifica fiecaruia dintre statele semnatare data la care prezenta conventie a intrat in vigoare.
    3. Dupa intrarea in vigoare, prezenta conventie va fi inregistrata pe langa Natiunile Unite prin grija secretarului general al Organizatiei Aviatiei Civile Internationale.
    Art. 21
    1. Dupa intrarea sa in vigoare, prezenta conventie va fi deschisa pentru aderare statelor nesemnatare.
    2. Aderarea se va face prin depunerea la arhivele Organizatiei Aviatiei Civile Internationale a unui instrument de aderare. Organizatia notifica data acestei depuneri fiecaruia dintre statele semnatare care au aderat.
    3. Aderarea va produce efecte din a nouazecea zi dupa depunerea instrumentului de aderare in arhivele Organizatiei Aviatiei Civile Internationale.
    Art. 22
    1. Fiecare stat contractant poate denunta prezenta conventie notificand aceasta denuntare Organizatiei Aviatiei Civile Internationale, care va informa pe fiecare dintre statele semnatare sau care au aderat despre data primirii acestei notificari.
    2. Denuntarea produce efecte dupa sase luni de la data primirii de catre organizatie a notificarii de denuntare.
    Art. 23
    1. Orice stat parte, in momentul depunerii instrumentului de ratificare sau de aderare, sa declare ca prezenta conventie nu se aplica nici unui teritoriu sau mai multor teritorii pe care le reprezinta in relatiile externe.
    2. Organizatia Aviatiei Civile Internationale notifica o asemenea declaratie fiecaruia dintre statele semnatare sau care au aderat.
    3. Cu exceptia teritoriilor in privinta carora a fost facuta o declaratie in conformitate cu paragraful 1 al prezentului articol, prezenta conventie se aplica tuturor teritoriilor pe care un stat contractant le reprezinta in relatiile externe.
    4. Orice stat poate adera la prezenta conventie separat, in numele tuturor teritoriilor sau al oricarui teritoriu in privinta carora a facut o declaratie in conformitate cu paragraful 1 al prezentului articol; in acest caz, dispozitiile paragrafelor 2 si 3 ale art. XXI se aplica acestei aderari.
    5. Orice stat contractant poate denunta prezenta conventie in conformitate cu dispozitiile art. XXII, separat, pentru totalitatea teritoriilor sau pentru un teritoriu oarecare pe care acest stat il reprezinta in relatiile externe.
    Drept care, plenipotentiarii subsemnati, autorizati legal, au semnat prezenta conventie.
    Intocmita la Geneva, in a nouasprezecea zi a lunii iunie din anul una mie noua sute patruzeci si opt, in limbile franceza, engleza si spaniola, fiecare dintre aceste texte avand aceeasi putere doveditoare.
    Prezenta conventie va fi depusa in arhivele Organizatiei Aviatiei Civile Internationale unde, in conformitate cu art. XVIII, va ramane deschisa spre semnare.



SmartCity5

COMENTARII la Legea 64/1994

Momentan nu exista niciun comentariu la Legea 64 din 1994
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Legea 64/1994
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu