Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

Legea Nr.228 din 02.08.2018

pentru modificarea şi completarea Legii nr. 267/2008 privind unele măsuri speciale pentru reglementarea avansului rest de justificat şi pentru efectuarea recepţiei în fază unică a lucrărilor de construcţii şi a instalaţiilor aferente acestora la obiectivul de investiţii Palatul Parlamentului, precum şi pentru reglementarea unor măsuri cu privire la administrarea imobilului „Palatul Parlamentului"
ACT EMIS DE: Parlamentul Romaniei
ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 681 din 06 august 2018



SmartCity1

Parlamentul României adoptă prezenta lege.ARTICOL UNICLegea nr. 267/2008 privind unele măsuri speciale pentru reglementarea avansului rest de justificat şi pentru efectuarea recepţiei în fază unică a lucrărilor de construcţii şi a instalaţiilor aferente acestora la obiectivul de investiţii Palatul Parlamentului, precum şi pentru reglementarea unor măsuri cu privire la administrarea imobilului „Palatul Parlamentului", publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 779 din 20 noiembrie 2008, cu modificările şi completările ulterioare, se modifică şi se completează după cum urmează: 1. După articolul 1 se introduce un nou articol, articolul 11, cu următorul cuprins: Articolul 11 În sensul prezentei legi, termenii şi expresiile de mai jos au următoarele semnificaţii: a)supraveghere - activitate desfăşurată de către o comisie de supraveghere constituită pe baza ordinului secretarului general al Camerei Deputaţilor, formată din specialişti din cadrul aparatului de lucru al Camerei Deputaţilor, în vederea urmăririi îndeplinirii procedeelor avizate de către consiliul interdepartamental la nivel de demnitari în vederea regularizării sumei reprezentând avansul primit de către titularii de avans, respectiv succesorii în drepturi şi obligaţii ai acestora; comisia de supraveghere poate solicita formarea de alte comisii alcătuite din specialişti din cadrul aparatului de lucru al Camerei Deputaţilor în vederea ducerii la îndeplinire a rezoluţiilor consiliului interdepartamental la nivel de demnitari; aceste comisii vor depune un raport asupra activităţii lor comisiei de supraveghere; b)regularizarea sumei reprezentând avansul primit de către titularii de avans, respectiv succesorii în drepturi şi obligaţii ai acestora - procedee de preluare de către Camera Deputaţilor a oricăror bunuri sau materiale de la titularii de avans, respectiv succesorii în drepturi şi obligaţii ai acestora, considerate a fi necesare pentru întreţinerea şi funcţionarea obiectivului de investiţii Palatul Parlamentului, procedee de transmitere fără plată de la titularii de avans, respectiv succesorii în drepturi şi obligaţii ai acestora către alte instituţii publice a unor bunuri sau materiale şi procedee de valorificare prin licitaţie şi casare a oricăror materiale de construcţii, echipamente, instalaţii şi a celorlalte bunuri procurate din avansurile acordate. 2. La articolul 3, după alineatul (5) se introduce un nou alineat, alineatul (6), cu următorul cuprins:
(6) După acceptarea procesului-verbal de inventariere, fără contestaţie, de către titularii de avans, respectiv succesorii în drepturi şi obligaţii ai acestora, se încheie etapa justificării avansului. În baza finalizării inventarierii se încheie raportarea sumei de 169.725.486 lei la preţurile stabilite la nivelul anului 1989. 3. La articolul 5, alineatul (1) se modifică şi va avea următorul cuprins: Articolul 5
(1) Valoarea materialelor de construcţii, echipamentelor, instalaţiilor şi a celorlalte bunuri procurate din avansurile acordate titularilor, respectiv succesorilor în drepturi şi obligaţii ai acestora este defalcată potrivit anexei nr. 2.
4. La articolul 5, după alineatul (1) se introduce un nou alineat, alineatul (11), cu următorul cuprins: (11) În vederea regularizării sumei reprezentând avansul primit de către titularii de avans, respectiv succesorii în drepturi şi obligaţii ai acestora, în lipsa documentelor care să ateste caracteristicile tehnice ale bunurilor şi materialelor din inventar, precum marca, anul fabricaţiei, durata de folosinţă etc., reprezentanţii legali ai acestora furnizează comisiei de supraveghere, constituită prin ordinul secretarului general al Camerei Deputaţilor, cel puţin următoarele documente: raport de analiză tehnică, raport de evaluare şi raport de verificare a raportului de evaluare. Regularizarea sumei reprezentând avansul primit de către titularii de avans, respectiv succesorii în drepturi şi obligaţii ai acestora se realizează prin unul sau mai multe dintre procedeele prevăzute în anexa nr. 3. 5. La articolul 5, alineatul (2) se modifică şi va avea următorul cuprins:
(2) Sumele obţinute prin unul sau mai multe dintre procedeele prevăzute în anexa nr. 3 se virează la bugetul de stat. 6. La articolul 5, după alineatul (2) se introduce un nou alineat, alineatul (3), cu următorul cuprins:
(3) În situaţia în care cheltuielile ocazionate cu organizarea operaţiunilor de valorificare prin licitaţie sau, după caz, casare efectuate de către titularii de avans, respectiv succesorii în drepturi şi obligaţii ai acestora nu sunt acoperite integral de sumele obţinute în urma acestor operaţiuni, diferenţa de sumă rămâne în sarcina acestora. 7. Articolul 6 se modifică şi va avea următorul cuprins: Articolul 6
(1) Până la valorificarea bunurilor consemnate în procesul-verbal de inventariere menţionat la art. 3, titularii de avans, respectiv succesorii în drepturi şi obligaţii ai acestora au obligaţia de a asigura securitatea, păstrarea şi depozitarea lor.
(2) În situaţia în care pe parcursul oricăror etape de regularizare a sumei reprezentând avansul primit se constată existenţa lipsurilor în gestiune, acestea vor fi recuperate de la titularul avansului, respectiv succesorul în drepturi şi obligaţii al acestuia, la valoarea de înlocuire. Prin valoare de înlocuire se înţelege costul de achiziţie al unui bun cu caracteristici şi grad de uzură similare celui lipsă în gestiune la data constatării pagubei, care cuprinde preţul de cumpărare practicat pe piaţă, la care se adaugă taxele nerecuperabile, inclusiv TVA, cheltuielile de transport, aprovizionare şi alte cheltuieli accesorii necesare pentru punerea în stare de utilitate sau pentru intrarea în gestiune a bunului respectiv. Această valoare de înlocuire se stabileşte de către comisia formată din specialişti în domeniu ai Camerei Deputaţilor.
8. Articolul 13 se modifică şi va avea următorul cuprins: Articolul 13Anexele nr. 1-3 fac parte integrantă din prezenta lege. 9. Anexa nr. 2 se modifică şi va avea următorul cuprins: ANEXA Nr. 2Valoarea materialelor de construcţii, echipamentelor, instalaţiilor şi a celorlalte bunuri procurate din avansurile, rest de justificat, în sumă totală de 169.725.486 lei, defalcată pe titulari de avansuri, respectiv succesori în drepturi şi obligaţii ai acestora

Nr. crt. Titular de avans, respectiv succesori în drepturi şi obligaţii ai acestuia Valoare în preţuri stabilite la nivelul anului 1989 - lei -
1. Societatea Comercială Instalaţii Carpaţi - S.A. 124.583.712
2. Societatea Comercială TC Carpaţi - S.A. 36.690.270
3. Societatea Comercială UPA Carpaţi - S.A. 1.770.633
4. Societatea Comercială Mobest - S.A. 6.680.871
TOTAL 169.725.486

10. După anexa nr. 2 se introduce o nouă anexă, anexa nr. 3, cu următorul cuprins: ANEXA Nr. 3Regulament PRIVIND PROCEDEELE PENTRU REGULARIZAREA SUMEI REPREZENTÂND AVANSURILE PRIMITE DE TITULARII DE AVANS, RESPECTIV SUCCESORII ÎN DREPTURI ŞI OBLIGAŢII AI ACESTORA Articolul 1Regularizarea sumei reprezentând avansul primit de către titularii de avans, respectiv succesorii în drepturi şi obligaţii ai acestora, prin procedeul preluării de către Camera Deputaţilor a oricăror bunuri sau materiale de la titularii de avans, respectiv succesorii în drepturi şi obligaţii ai acestora, se realizează cu respectarea următoarelor reguli: a)pe baza avizului primit de la consiliul interdepartamental la nivel de demnitari, Camera Deputaţilor poate prelua de la oricare dintre titularii de avans, respectiv succesorii acestora bunuri sau materiale considerate a fi necesare pentru întreţinerea şi funcţionarea obiectivului de investiţii Palatul Parlamentului; b)se pot prelua materiale sau bunuri până la concurenţa sumei reprezentând avansul acordat; preluarea parţială reprezintă preluarea unor bunuri sau materiale de către Camera Deputaţilor în condiţiile în care titularul de avans, respectiv succesorul acestuia rămâne cu un rest de avans în urma acestei operaţiuni; preluarea totală reprezintă preluarea unor bunuri sau materiale de către Camera Deputaţilor în condiţiile în care se stinge integral avansul acordat titularului de avans, respectiv succesorului acestuia, în urma acestei operaţiuni; c)preluarea se efectuează pe cheltuiala Camerei Deputaţilor care acoperă transportul şi manevrarea; bunurile astfel preluate se înregistrează în evidenţele Camerei Deputaţilor cu respectarea Legii nr. 348/2004 privind denominarea monedei naţionale, cu modificările şi completările ulterioare. Articolul 2Regularizarea sumei reprezentând avansul primit de către titularii de avans, succesorii în drepturi şi obligaţii ai acestora, prin procedeul de transmitere fără plată de la titularii de avans, succesorii în drepturi şi obligaţii ai acestora către alte instituţii publice a unor bunuri sau materiale, se realizează cu respectarea următoarelor reguli: a)Camera Deputaţilor poate solicita consiliului interdepartamental la nivel de demnitari avizarea transmiterii fără plată a unor bunuri şi materiale aflate în gestiunea titularilor de avans, respectiv succesorilor acestora în drepturi şi obligaţii către alte instituţii publice; b)în baza avizului favorabil primit de la consiliul interdepartamental la nivel de demnitari, Camera Deputaţilor transmite adrese însoţite de listele de inventar către instituţii publice pe care le va considera relevante, ori de câte ori consideră necesar; informările scrise pot fi însoţite de rapoarte de analiză tehnică furnizate de către titularii de avans, acolo unde există, având în vedere că aceste bunuri şi materiale nu sunt date în folosinţă, fiind supuse unei degradări morale şi fizice rezultate în urma depozitării; c)în cazul în care, după 15 zile calendaristice de la data trimiterii informărilor scrise, bunurile şi materialele disponibilizate nu au fost solicitate de alte instituţii publice în vederea transmiterii fără plată, se vor putea demara procedeele de valorificare şi de casare; d)instituţiile publice interesate în obţinerea unor bunuri şi materiale pot solicita transmiterea fără plată a acestora; transmiterea fără plată către aceste instituţii publice se face în prezenţa unei echipe mixte de preluare cu reprezentanţi din partea Camerei Deputaţilor, instituţiei publice solicitante şi titularului de avans, respectiv succesorilor în drepturi şi obligaţii ai acestuia, pe bază de proces-verbal de predare-preluare; procesul-verbal de predare-preluare este semnat de către membrii echipei mixte şi aprobat de către ordonatorul de credit al instituţiei publice primitoare şi de către reprezentantul legal al titularului de avans, respectiv al succesorului în drepturi şi obligaţii al acestuia; consiliul interdepartamental la nivel de demnitari primeşte spre avizare aceste procese-verbale de predare-preluare la următoarea şedinţă întrunită, în vederea regularizării sumei din avans; e)cheltuielile efectuate cu ocazia preluării bunurilor şi materialelor de tipul transportului şi manevrării etc. sunt suportate de către instituţia publică care preia bunurile şi materialele; f)la predarea-primirea fără plată a bunurilor şi materialelor, conducătorul instituţiei publice care le preia, împreună cu conducătorul compartimentului financiar-contabil din respectiva instituţie, răspunde de înregistrarea în evidenţele contabile a operaţiunilor privind intrarea în gestiune a bunurilor şi materialelor. Articolul 3
(1) Regularizarea sumei reprezentând avansul primit de către titularii de avans, respectiv succesorii în drepturi şi obligaţii ai acestora prin procedeul valorificării prin licitaţie se realizează cu respectarea următoarelor reguli:a)în vederea demarării valorificării prin licitaţie publică, reprezentanţii legali ai titularilor de avans, respectiv ai succesorilor în drepturi şi obligaţii ai acestora vor prezenta comisiei de supraveghere din cadrul Camerei Deputaţilor, în vederea avizării de către consiliul interdepartamental la nivel de demnitari, un plan care va cuprinde cel puţin următoarele:

(i) identificarea din listele de inventar a bunurilor, materialelor şi instalaţiilor care sunt în stare de
funcţionare şi a celor care sunt utilizabile cel mult ca deşeu; pot fi valorificate prin licitaţie bunuri şi materiale doar în condiţiile în care prin raportul tehnic nu se menţionează că acestea pot prezenta un potenţial risc pentru persoane, bunuri şi mediul înconjurător; bunurile şi materialele cu potenţial risc pentru persoane, bunuri şi mediul înconjurător se vor putea casa direct prin unităţi specializate de către titularul de avans, respectiv succesorul acestuia;
(ii) propunerea de organizare a unei licitaţii publice deschise cu strigare în cel puţin 3 etape; reluarea fiecărei etape de licitaţie se va face la o distanţă de cel puţin 7 zile de la data precedentei etape;
(iii) propunerea privind metoda de licitare a bunurilor pe bucăţi, pe lot de bunuri sau întreaga gamă de bunuri din listele de inventar şi preţul iniţial de vânzare, respectiv, după caz, procentul de diminuare a preţurilor pentru fiecare etapă de licitaţie succesivă; preţul iniţial de pornire al licitaţiei se stabileşte pe baza unui raport de evaluare;
(iv) un anunţ de vânzare cu propunerea de fi afişat cel puţin la sediul propriu al titularului de avans, respectiv succesorului în drepturi şi obligaţii al acestuia şi la sediul autorităţii administraţiei publice locale în a cărei rază teritorială funcţionează;
(v) stabilirea cuantumului cheltuielilor preconizate cu organizarea operaţiunilor de valorificare sau, după caz, casare;
(vi) anunţul privind vânzarea prin licitaţie va conţine următoarele informaţii:

denumirea şi adresa instituţiei, precum şi locul unde pot fi văzute bunurile sau, după caz, materialele sau piesele care fac obiectul licitaţiei; adresa, data şi ora ţinerii licitaţiei de vânzare a bunurilor, precum şi datele de desfăşurare a următoarelor licitaţii, în caz de neadjudecare; numărul de telefon sau de fax unde se pot obţine relaţii despre bunurile şi materialele scoase la vânzare şi condiţiile pe care trebuie să le îndeplinească potenţialii achizitori spre a fi admişi la licitaţie; preţul de pornire a licitaţiei conform metodei sau metodelor de licitare pe bucăţi, pe lot de produse sau întreaga gamă de bunuri din listele de inventar; cota de cheltuieli de participare; b)documentele de participare la licitaţia de vânzare a bunurilor se primesc cu cel mult 5 zile înaintea datei stabilite pentru ţinerea licitaţiei de vânzare a bunurilor.
(2) La licitaţiile de vânzare a bunurilor, materialelor şi instalaţiilor poate participa orice persoană fizică sau juridică potenţial cumpărătoare care prezintă, până la data ţinerii şedinţei de licitaţie, următoarele documente:a)chitanţa de achitare a cotei de cheltuieli de participare la licitaţie, eliberată de casieria titularului de avans, respectiv a succesorilor în drepturi şi obligaţii al acestuia; b)copie de pe certificatul de înmatriculare la registrul comerţului şi codul fiscal, pentru persoanele juridice române, sau actul de identitate, pentru persoanele fizice.
Articolul 4
(1) Titularul de avans, respectiv succesorul în drepturi şi obligaţii al acestuia, în termen de cel mult 10 zile de la data de avizare a planului întocmit conform prevederilor art. 3 alin. (1) lit. a), constituie o comisie de licitaţie.
(2) Comisia de licitaţie se va constitui din reprezentanţi ai titularilor de avans, ai succesorilor în drepturi şi obligaţii ai acestora şi va fi formată din preşedinte, 2 membri şi un secretar al comisiei. Preşedintele şi membrii în comisia de licitaţie trebuie să fie specialişti cu experienţă profesională în domeniu şi cu probitate morală.
(3) Nu pot participa la licitaţie, în calitate de cumpărători, angajaţi ai titularului de avans, respectiv ai succesorilor în drepturi şi obligaţii ai acestuia, care au participat la întocmirea rapoartelor de evaluare sau la organizarea şi conducerea licitaţiei, şi nici soţul/soţia, fraţii, copiii şi părinţii acestora.
(4) Comisia de licitaţie va analiza documentele prezentate şi va întocmi lista cu ofertanţii acceptaţi, excluzându-i de la participare pe cei care nu au prezentat în totalitate, până la începerea licitaţiei, documentele de participare. Această analiză, împreună cu concluziile sale, este transmisă comisiei de supraveghere din cadrul Camerei Deputaţilor.
Articolul 5
(1) Şedinţa de licitaţie este condusă de preşedintele comisiei de licitaţie. La şedinţă participă reprezentanţi ai Camerei Deputaţilor propuşi de către comisia de supraveghere, cu avizul secretarului general al Camerei Deputaţilor.
(2) În ziua şi la ora stabilite pentru începerea licitaţiei, în cazul în care sunt minimum 2 participanţi la licitaţie, preşedintele comisiei de licitaţie anunţă obiectul licitaţiei, face prezenţa participanţilor la licitaţie şi constată dacă sunt îndeplinite condiţiile legale pentru desfăşurarea acesteia, inclusiv cele de publicitate. Preşedintele anunţă preţul iniţial de vânzare de la care se porneşte strigarea, cu precizarea salturilor de supralicitare stabilite de comisie.
(3) În cazul în care nu s-au prezentat minimum 2 participanţi la licitaţie sau în care niciun ofertant nu a oferit cel puţin preţul de pornire, licitaţia se declară închisă, redactându-se un proces-verbal de constatare în cel puţin două exemplare. Un exemplar va fi preluat de către reprezentanţii Camerei Deputaţilor.
(4) Repetarea licitaţiei se va face după trecerea a cel puţin 7 zile de la data precedentei, putând să se aplice diminuarea preţului iniţial cu maximum procentul propus în planul supus avizului consiliului interdepartamental la nivel de demnitari.
(5) În cazul când nici de această dată nu se prezintă cel puţin 2 participanţi la licitaţie sau nu se oferă cel puţin preţul de pornire, licitaţia se va relua după 7 zile, iar preţul de pornire poate fi diminuat cu maximum procentul propus în planul supus avizului consiliului interdepartamental la nivel de demnitari.
(6) În cazul în care nici de această dată nu s-a oferit cel puţin preţul de pornire a licitaţiei, titularul de avans, respectiv succesorul în drepturi şi obligaţii al acestuia constată închisă procedura de valorificare şi poate demara demersurile pentru casarea bunurilor.
(7) Participanţii la licitaţie vor prezenta oferta de preţ prin strigări, ofertă care trebuie să respecte condiţiile de salt precizate la deschiderea licitaţiei. Preşedintele comisiei de licitaţie anunţă tare şi clar suma oferită de licitant.
(8) Dacă la a treia strigare a ultimei oferte nu se strigă o sumă mai mare, preşedintele comisiei de licitaţie anunţă adjudecarea licitaţiei în favoarea participantului la licitaţie care a oferit ultima sumă.
(9) După anunţarea câştigătorului de către preşedintele comisiei de licitaţie, se declară închisă licitaţia, în urma căreia se întocmeşte procesul-verbal în 3 exemplare care se semnează de către comisia de licitaţie şi de către participanţii la licitaţie. Un exemplar al acestui proces-verbal se înmânează reprezentanţilor Camerei Deputaţilor prezenţi la licitaţie.
(10) Procesul-verbal împreună cu documentele privind organizarea şi desfăşurarea licitaţiei sunt prezentate spre avizare consiliului interdepartamental la nivel de demnitari la următoarea şedinţă a acestuia.
(11) Participanţii la licitaţie pot formula contestaţii în cazul în care consideră că nu s-au respectat prezentele dispoziţii referitoare la organizarea şi desfăşurarea licitaţiei. Contestaţiile se depun la sediul titularului de avans, respectiv al succesorului în drepturi şi obligaţii al acestuia, care a organizat licitaţia, în termen de 24 de ore de la încheierea acesteia. Titularul, respectiv succesorul în drepturi şi obligaţii al acestuia are obligaţia de a înştiinţa comisia de supraveghere în scris cel târziu a doua zi lucrătoare de la primirea contestaţiei.
(12) Titularul, respectiv succesorul în drepturi şi obligaţii al acestuia este obligat să soluţioneze contestaţia în termen de 5 zile de la data depunerii acesteia şi are obligaţia de a informa în scris comisia de supraveghere asupra corespondenţei şi soluţionării contestaţiei.
(13) Câştigătorul licitaţiei este obligat să semneze contractul de vânzare-cumpărare cu reprezentantul legal al titularului de avans, respectiv al succesorului în drepturi şi obligaţii al acestuia şi să achite integral preţul adjudecat al bunului în termen de 10 zile de la data licitaţiei în contul menţionat. Contractul de vânzare-cumpărare se va semna în cel puţin 3 exemplare, un exemplar original revenind Camerei Deputaţilor. Se anexează la contract lista cu bunurile achiziţionate, semnată de către câştigătorul licitaţiei şi de către reprezentantul legal al titularului, respectiv al succesorului în drepturi şi obligaţii al acestuia.
Articolul 6Regularizarea sumei reprezentând avansul primit de către titularii de avans, respectiv succesorii în drepturi şi obligaţii ai acestora prin procedeul valorificării prin casare a bunurilor şi materialelor se realizează cu respectarea următoarelor reguli: a)titularii de avans, respectiv succesorii în drepturi şi obligaţii ai acestora vor prezenta cel puţin două oferte de la societăţile specializate pentru achiziţionarea spre casare a bunurilor şi materialelor care, fie se vor casa direct, respectiv nu au fost valorificate prin licitaţie; aceste oferte vor fi prezentate consiliului interdepartamental la nivel de demnitari spre avizare; se va alege oferta din care va rezulta o sumă mai mare în urma deducerii costurilor ocazionate cu această operaţiune; b)titularii de avans, respectiv succesorii în drepturi şi obligaţii ai acestora vor prezenta distinct costul ocazionat cu aceste operaţiuni; c)titularii de avans, respectiv succesorii în drepturi şi obligaţii ai acestora vor prezenta calendarul casării bunurilor şi materialelor, astfel încât reprezentanţii Camerei Deputaţilor să fie prezenţi la aceste operaţiuni; d)aceste documente sunt supuse avizării consiliului interdepartamental la nivel de demnitari; e)după avizarea consiliului interdepartamental la nivel de demnitari, documentele de tipul contractelor, proceselor-verbale de predare-primire cu bunurile transferate spre casare sau documentele cu valoarea de vânzare a acestor bunuri, încheiate de către titularii de avans, respectiv succesorii în drepturi şi obligaţii ai acestora cu firmele specializate, se vor semna în 3 exemplare, un exemplar original revenind Camerei Deputaţilor; aceste documente sunt prezentate consiliului interdepartamental la nivel de demnitari în următoarea şedinţă.
Această lege a fost adoptată de Parlamentul României, cu respectarea prevederilor art. 75 şi ale art. 76 alin. (2) din Constituţia României, republicată. p. PREŞEDINTELE CAMEREI DEPUTAŢILOR, FLORIN IORDACHE p. PREŞEDINTELE SENATULUI, ADRIAN ŢUŢUIANU



SmartCity5

COMENTARII la Legea 228/2018

Momentan nu exista niciun comentariu la Legea 228 din 2018
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Legea 228/2018
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu