Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

LEGE Nr

LEGE   Nr. 117 din 15 decembrie 1992

privind acceptarea de catre Romania a Actului constitutiv al Comisiei Europene de Lupta impotriva Febrei Aftoase

ACT EMIS DE: PARLAMENT

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 331 din 24 decembrie 1992


SmartCity3


    Parlamentul Romaniei adopta prezenta lege.

    ARTICOL UNIC
    Romania accepta Actul constitutiv al Comisiei Europene de Lupta impotriva Febrei Aftoase, aprobat de Conferinta Organizatiei Natiunilor Unite pentru Alimentatie si Agricultura la 11 decembrie 1953, amendat de catre comisie la cea de-a XXII-a sesiune din 29 martie - 1 aprilie 1977 si aprobat de Consiliul Organizatiei Natiunilor Unite pentru Alimentatie si Agricultura la cea de-a 72-a sesiune din 8 - 10 noiembrie 1977.

    Aceasta lege a fost adoptata de Senat in sedinta din 1 septembrie 1992, cu respectarea prevederilor art. 74 alin. (2) din Constitutia Romaniei.

                        PRESEDINTELE SENATUI
                       prof. univ. OLIVIU GHERMAN

    Aceasta lege a fost adoptata de Camera Deputatilor in sedinta din 3 decembrie 1992, cu respectarea prevederilor art. 74 alin. (2) din Constitutia Romaniei.

                    PRESEDINTELE CAMEREI DEPUTATILOR
                             ADRIAN NASTASE

                            ACT CONSTITUTIV
al Comisiei Europene de Lupta impotriva Febrei Aftoase*)

    *) Asa cum a fost amendat de catre comisie la cea de-a XXII-a sesiune (29 martie - 1 aprilie 1977) si aprobat de Consiliul Organizatiei Natiunilor Unite pentru Alimentatie si Agricultura la cea de-a 72-a sesiune (8 - 10 noiembrie 1977).
    Traducere.

                               PREAMBUL

    Statele contractante, luind in considerare necesitatea urgenta de a impiedica ca agricultura europeana sa fie supusa din nou unor grele pierderi datorate epizotiilor repetate de febra aftoasa, infiinteaza, prin prezenta, in cadrul Organizatiei Natiunilor Unite pentru Alimentatie si Agricultura, o comisie denumita Comisia Europeana de Lupta impotriva Febrei Aftoase, al carei obiect il constituie stimularea pe plan national si international a masurilor adecvate de lupta impotriva febrei aftoase in Europa.

    Art. 1
    Membrii
    1. Pot deveni membri ai Comisiei Europene de Lupta impotriva Febrei Aftoase (denumita in cele ce urmeaza comisia) statele europene membre ale Organizatiei Natiunilor Unite pentru Alimentatie si Agricultura si statele europene membre ale Oficiului International de Epizootii, facind parte din Organizatia Natiunilor Unite, care adera la prezentul act constitutiv, in conformitate cu dispozitiile art. XV. Comisia poate ca la o majoritate de doua treimi din membrii sai sa admita, in calitatea de membru al comisiei, orice alt stat european care face parte din Organizatia Natiunilor Unite sau din oricare alte institutii specializate sau ale Agentiei Internationale pentru Energia Atomica, care au depus o cerere de admitere insotita de un instrument oficial prin care accepta obligatiile ce decurg din actul constitutiv in vigoare la momentul admiterii sale.
    2. Organizatia Natiunilor Unite pentru Alimentatie si Agricultura (denumita in cele ce urmeaza, organizatia), Oficiul International de Epizootii (denumit, in cele ce urmeaza, oficiu) si Organizatia de Cooperare si Dezvoltare Economica au dreptul sa fie reprezentate la toate sesiunile comisiei si ale comitetelor sale, reprezentantii lor neavind insa drept de vot.
    Art. 2
    Obligatiile membrilor in domeniul politicii nationale si de cooperare internationala privind lupta impotriva febrei aftoase
    1. Membrii se angajeaza sa lupte impotriva febrei aftoase si la eradicarea acesteia prin adoptarea de masuri sanitare veterinare si de carantina eficiente, cit si prin aplicarea uneia sau a mai multora din metodele de mai jos:
    1. conduita de sacrificare;
    2. conduita combinata de sacrificare si de vaccinare;
    3. imunizarea integrala a efectivului de bovine prin vaccinare;
    4. vaccinarea efectivului intr-un anume perimetru, in jurul focarelor de febra aftoasa.
    Metodele adoptate vor fi riguros aplicate.
    2. Membrii care adopta a 2-a sau a 4-a metoda se angajeaza sa-si procure o cantitate de virus suficienta pentru producerea vaccinului si o cantitate suficienta de vaccin in vederea asigurarii protectiei efectivului in cazul in care se declara epizootia. Fiecare membru va acorda celorlalti membri colaborare si asistenta pentru tot ceea ce priveste o actiune comuna impotriva febrei aftoase, in special pentru aprovizionarea cu vaccin si virus, in caz de necesitate. Cantitatile de virus si de vaccin ce se pun in rezerva pentru utilizare nationala si internationala vor fi fixate de catre membri in lumina concluziilor comisiei si avizelor date de oficiu.
    3. Membrii vor lua masuri pentru ca sa fie identificat imediat virusul cu prilejul unei epizootii de febra aftoasa si vor comunica rezultatele identificarii comisiei si oficiului.
    4. Membrii se angajeaza sa furnizeze comisiei toate informatiile de care ea ar avea nevoie pentru a se achita de functiile sale. In special, ei vor semnala, fara intirziere, comisiei si oficiului toate epidemiile noi si extinderea lor si vor furniza in acest scop rapoarte detaliate care ar putea fi utile comisiei.
    Art. 3
    Sediul
    1. Sediul comisiei si sediul secretariatului sau sint la Roma, la sediul organizatiei.
    2. Comisia se reuneste la sediul sau, cu exceptia cazului in care a fost hotarit altfel la o sesiune anterioara sau, in circumstante exceptionale, de catre comitetul sau executiv.
    Art. 4
    Functiuni generale
    Functiunile generale ale comisiei sint urmatoarele:
    1. incheierea cu oficiul, prin intermediul directorului general al organizatiei si in cadrul oricarui acord care exista intre organizatie si oficiu, de intelegeri capabile sa garanteze ca:
    1.1. toti membrii vor primi avizele tehnice asupra oricaror probleme ce trateaza lupta contra febrei aftoase;
    1.2. informatii complete asupra epidemiilor de febra aftoasa si identificarii virusurilor vor fi efectuate si difuzate in cel mai scurt timp;
    1.3. lucrarile speciale de cercetare pe care le necesita febra aftoasa vor fi efectuate;
    2. stringerea de informatii privind programele nationale de lupta si cercetare privind febra aftoasa;
    3. determinarea, in concordanta cu membrii interesati, a naturii si marimii asistentei de care au nevoie membrii pentru executarea programelor lor;
    4. promovarea si organizarea, de fiecare data cind o astfel de actiune va fi necesara, de actiuni concertate pentru depasirea dificultatilor intimpinate in executarea programului de lupta si, in acest sens, sa ia masurile care sa permita de a dispune de resursele necesare pentru productia si depozitarea vaccinurilor, spre exemplu, pe baza acordurilor incheiate intre membri;
    5. prevederea mijloacelor materiale necesare identificarii virusurilor;
    6. studierea posibilitatilor crearii unui laborator international pentru identificarea virusurilor si productia de vaccinuri;
    7. fixarea si tinerea la zi a unui registru asupra disponibilitatilor de virus si vaccinuri in diferite tari;
    8. furnizarea, altor organizatii, de instiintari privitoare la atribuirea oricaror fonduri disponibile pentru lupta impotriva febrei aftoase in Europa;
    9. incheierea, prin intermediul directorului general al organizatiei, cu alte organizatii, grupari regionale de stat, care nu sint membre ale comisiei, de intelegeri in vederea participarii lor la lucrarile comisiei sau ale comitetelor sale, cit si de intelegeri de asistenta mutuala privind problemele de lupta impotriva febrei aftoase. Aceste intelegeri vor putea duce la crearea de comitete mixte sau la participarea la lucrarile unor astfel de comitete;
    10. examinarea si aprobarea, pentru transmiterea la consiliul organizatiei, prin intermediul directorului general, a rapoartelor comitetului executiv, darilor de seama asupra exercitiului trecut, cit si a programului de munca si a bugetului pe perioada bienala.
    Art. 5
    Functiuni speciale
    Functiunile speciale ale comisiei sint urmatoarele:
    1. sa contribuie dupa cum considera comisia si membrii interesati, la lupta contra epidemiilor de febra aftoasa cu caracter critic. In acest scop, comisia sau comitetul sau executiv, care actioneaza in virtutea paragrafului 5 al art. XI, poate sa utilizeze tot soldul neangajat al bugetului administrativ, despre care este vorba la paragraful 7 al art. XIII, cit si toate contributiile suplimentare varsate in scopul masurilor de urgenta, in conformitate cu dispozitiile paragrafului sus-amintitului articol.
    2. sa ia masurile dorite in urmatoarele domenii:
    2.1. producerea si stocarea, de catre comisie sau in contul sau, de virus si vaccinuri pentru distribuit membrilor in caz de necesitate;
    2.2. incurajarea stabilirii de catre membri, in caz de nevoie, de cordoane sanitare in vederea circumscrierii epizootiei;
    3. sa execute orice proiect nou determinat care ar putea fi propus de catre membri sau comitetul executiv si aprobat de catre comisie, in vederea atingerii obiectivelor comisiei, astfel cum este definit in prezentul act;
    4. soldul creditor al bugetului administrativ poate fi folosit pentru scopurile descrise la paragrafele 2 si 3 ale prezentului articol, sub rezerva ca aceasta decizie sa fie aprobata de catre comisie cu majoritate de doua treimi din voturile exprimate, aceasta majoritate trebuind sa fie superioara jumatatii numarului membrilor comisiei.
    Art. 6
    Sesiunile
    1. Fiecare membru este reprezentat la sesiunile comisiei printr-un singur delegat, care poate fi insotit de un supleant, experti si consilieri. Supleantii, expertii si consilierii pot lua parte la dezbaterile comisiei, dar ei nu au drept de vot, cu exceptia cazului cind un supleant este autorizat corespunzator sa inlocuiasca delegatul.
    2. Fiecare membru dispune de un vot. Deciziile comisiei sint luate cu majoritatea sufragiilor exprimate, cu exceptia cazului cind prezentul act nu prevede altfel. Majoritatea membrilor comisiei constituie cvorumul.
    3. Comisia alege, dintre delegati, la sfirsitul fiecarei sesiuni ordinare, un presedinte si doi vicepresedinti. Presedintele si vicepresedintii ramin in functie pina la sfirsitul sesiunii ordinare urmatoare. Ei pot fi realesi.
    4. Directorul general al organizatiei, in concordanta cu presedintele comisiei, convoaca comisia in sesiune ordinara cel putin o data la fiecare 2 ani. El poate convoca comisia in sesiune extraordinara, fie cu acordul presedintelui comisiei, fie la cererea comisiei, exprimata in cursul unei sesiuni ordinare, sau la cererea a cel putin unei treimi din membrii comisiei, formulata in intervalul sesiunilor ordinare.
    Art. 7
    Comitetele
    1. Comisia poate crea comitete temporare speciale sau permanente, insarcinate cu efectuarea de studii si rapoarte asupra problemelor din competenta comisiei, sub rezerva ca bugetul aprobat al comisiei sa puna la dispozitie fondurile necesare.
    2. Aceste comitete sint convocate de directorul general al organizatiei, impreuna cu presedintele comisiei, in locurile si datele care convin scopului pentru care ele au fost create.
    3. Din aceste comitete pot face parte toti membrii comisiei, unii dintre membrii sai nominalizati in virtutea competentei lor in probleme tehnice, ca urmare a deciziei comisiei.
    4. Fiecare comitet isi alege presedintele.
    Art. 8
    Regulamentul interior si regulamentul financiar
    Sub rezerva dispozitiilor prezentului act, comisia poate, cu majoritate de doua treimi dintre membrii sai, sa adopte si sa amendeze propriile sale regulamente interioare si financiare, care se conformeaza regulamentului interior adoptat de conferinta si regulamentului financiar al organizatiei. Regulamentul interior al comisiei si toate amendamentele care ar putea fi aduse vor intra in vigoare de indata ce ele au fost aprobate de directorul general al organizatiei. Regulamentul financiar si amendamentele care ar putea fi aduse vor intra in vigoare dupa aprobarea de catre directorul general, sub rezerva ratificarii de catre consiliul organizatiei.
    Art. 9
    Observatorii
    1. Orice stat membru al organizatiei, care nu face parte din comisie, sau statul membru asociat poate, la cererea sa, sa fie reprezentat de un observator la sesiunile comisiei. El poate sa prezinte referate si sa participe la dezbateri fara drept de vot.
    2. Statele care nu fac parte din comisie si nu sint membri sau membri asociati ai organizatiei, dar sint membri ai Organizatiei Natiunilor Unite sau ai oricareia din institutiile specializate sau ai Agentiei Internationale de Energie Atomica, pot, la cererea lor, cu asentimentul comisiei, dat prin intermediul presedintelui sau si sub rezerva dispozitiilor adoptate de conferinta organizatiei privind concesiunea statutului de observator, sa fie invitate sa participe la sesiunile comisiei in calitate de observator.
    3. Participarea organizatiilor internationale la lucrarile comisiei si relatiile dintre comisie si aceste organizatii sint reglementate prin dispozitii pertinente ale actului constitutiv si ale regulamentului general al organizatiei, precum si de regulile adoptate la conferinta sau consiliul organizatiei, privind relatiile cu organizatiile internationale. Aceste relatii sint asigurate prin intermediul directorului general al organizatiei. Relatiile dintre organizatie si oficiu sint reglementate prin acordurile in vigoare intre acestea.
    Art. 10
    Comitetul executiv
    1. Comisia constituie un comitet executiv compus din presedinte si doi vicepresedinti ai comisiei si de 5 membri din delegatii alesi de comisie la sfirsitul fiecarei sesiuni ordinare. Presedintele comisiei este presedintele comitetului executiv.
    2. Membrii comitetului executiv ramin in functie pina la sfirsitul sesiunii ordinare urmatoare a comisiei. Ei pot fi realesi.
    3. In cazul in care in comitetul executiv se produce un loc vacant, comitetul poate sa solicite unui membru al comisiei sa numeasca un reprezentant care sa ocupe locul devenit vacant pina la expirarea mandatului.
    4. Comitetul executiv se reuneste cel putin de doua ori in intervalul dintre doua sesiuni ordinare ale comisiei.
    5. Secretarul comisiei asigura functiile secretarului comitetului executiv.
    Art. 11
    Functiile comitetului executiv
    Comitetul executiv:
    1. prezinta comisiei propunerile privitoare la orientarea generala a activitatilor si programul de lucru;
    2. traduce in viata politicile si programele aprobate de comisie;
    3. supune comisiei proiectele de program si buget administrativ si de evidenta contabila pe ultimii 2 ani;
    4. elaboreaza si supune spre aprobare comisiei si remite directorului general al organizatiei raportul privind activitatea comisiei din ultimii 2 ani;
    5. aduce la indeplinire toate sarcinile incredintate de comisie, in special cele prevazute la paragraful 1 al art. V, privind cazurile de urgenta.
    Art. 12
    Administratia
    1. Membrii secretariatului comisiei sint numiti de catre directorul general, cu aprobarea presedintelui comitetului executiv si sint raspunzatori din punct de vedere administrativ in fata directorului general. Statutul lor, precum si conditiile lor de angajare sint aceleasi cu ale personalului organizatiei.
    2. Cheltuielile comisiei sint acoperite de la bugetul administrativ, cu exceptia acelora ce sint aferente personalului, serviciilor si imobilelor pe care organizatia poate sa le puna la dispozitia sa. Cheltuielile care cad in sarcina organizatiei sint stabilite si onorate de catre organizatie in cadrul bugetului bienal elaborat de directorul general si aprobat de catre conferinta organizatiei, in conformitate cu dispozitiile regulamentului general si ale regulamentului financiar al organizatiei.
    3. Cheltuielile aferente participarii delegatilor, supleantilor, expertilor si consilierilor la sesiunile comisiei si ale comitetelor sale, in calitate de reprezentanti guvernamentali, cit si cheltuielile aferente participarii observatorilor la sesiuni cad in sarcina guvernelor si organizatiilor respective. Cheltuielile expertilor invitati de catre comisie sau comitetele sale sa asiste la sedinte, cu titlu personal, cad in sarcina bugetului comisiei.
    Art. 13
    Finantele
    1. Fiecare membru se angajeaza sa depuna la bugetul administrativ o contributie anuala, in conformitate cu baremul stabilit de comisie, adoptat cu majoritate de doua treimi dintre membrii sai, in conformitate cu dispozitiile regulamentului financiar.
    2. Contributia membrilor comisiei, admisi in intervalul dintre doua sesiuni ordinare ale comisiei, este stabilita de catre comitetul executiv in conformitate cu dispozitiile regulamentului financiar al comisiei; in acest scop, se va tine cont de acele criterii care pot fi enuntate in regulamentul susmentionat. Deciziile comitetului executiv in materie sint supuse spre confirmare comisiei la sesiunea sa ordinara urmatoare.
    3. Contributiile anuale prevazute la paragrafele 1 si 2 de mai sus sint exigibile inainte de expirarea primei luni a anului pentru care ele sint datorate.
    4. Contributii suplimentare pot fi acceptate de unu sau mai multi membri, de catre organizatii sau persoane particulare, in vederea finantarii masurilor de urgenta sau demararii proiectelor speciale sau campaniilor de combatere pe care comisia sau comitetul executiv poate sa le adopte sau sa le recomande in aplicarea dispozitiilor art. V.
    5. Toate contributiile membrilor sint platite in moneda determinata de comisie, cu acordul fiecaruia dintre cei interesati.
    6. Orice contributie primita este varsata la un "fond de depozit", administrat de directorul general al organizatiei, in conformitate cu dispozitiile regulamentului financiar al organizatiei.
    7. La incheierea fiecarui exercitiu financiar, orice sold neangajat al bugetului administrativ este inscris intr-un cont special, ale carui fonduri pot fi folosite in scopurile mentionate la art. IV si V.
    Art. 14
    Amendamente
    1. Prezentul act constitutiv poate fi amendat printr-o decizie luata de comisie cu o majoritate de doua treimi dintre membrii sai.
    2. Propuneri de amendament la prezentul act pot fi prezentate de toti membrii comisiei printr-o comunicare adresata presedintelui comisiei si directorului general al organizatiei. Directorul general aduce imediat la cunostinta membrilor comisiei orice propunere de amendament.
    3. Nici o propunere de amendament la prezentul act nu poate fi inscrisa pe ordinea de zi a unei sesiuni daca directorul general al organizatiei nu a fost avizat cu cel putin 120 de zile inainte de deschiderea sesiunii.
    4. Amendamentele nu intra in vigoare decit dupa ce au fost aprobate de consiliul organizatiei.
    5. Un amendament care nu atrage dupa sine noi obligatii pentru membrii sai intra in vigoare din ziua in care se pronunta consiliul.
    6. Un amendament care, dupa parerea comisiei, antreneaza obligatii suplimentare pentru membrii comisiei, intra in vigoare, dupa aprobarea consiliului, pentru acei membri ai comisiei care-l accepta, incepind cu ziua din care numarul de membri este de doua treimi dintre membrii comisiei; ulterior acestei date, el intra in vigoare, pentru orice alt membru al comisiei, de la data in care directorul general primeste de la membrul interesat instrumentul de acceptare a acestui amendament.
    7. Instrumentele acceptarii amendamentelor care antreneaza obligatii suplimentare sint remise directorului general al organizatiei, care informeaza pe toti membrii comisiei de primirea acestor instrumente.
    8. Drepturile si obligatiile oricarui membru al comisiei, care nu a acceptat un amendament ce antreneaza obligatii suplimentare, se extinde pe o perioada ce nu depaseste 2 ani de la data intrarii in vigoare a amendamentului, pot fi reglementate prin dispozitiile actului constitutiv in vigoare anterior datei la care respectivul amendament a intrat in vigoare. La expirarea acestei perioade, orice membru al comisiei care nu va accepta acest amendament va fi supus dispozitiilor actului constitutiv astfel amendat.
    9. Directorul general informeaza toti membrii comisiei de intrarea in vigoare a oricarui amendament.
    Art. 15
    Aderarea
    1. Aderarea la prezentul act constitutiv se realizeaza prin depunerea instrumentului de aderare directorului general al organizatiei si intra in vigoare, pentru membrii organizatiei sau oficiului, la primirea sus-numitului instrument de catre directorul general, care informeaza imediat pe fiecare dintre membrii comisiei.
    2. Admiterea in calitate de membru al comisiei, in ceea ce priveste statele care satisfac conditiile enuntate in primul articol, dar care nu fac parte din organizatie sau oficiu, intra in vigoare incepind cu data la care comisia aproba cererea de admitere in conformitate cu dispozitiile art. I. Directorul general informeaza fiecare membru al comisiei despre aprobarea oricarei cereri de admitere.
    3. Acceptarea la prezentul act constitutiv poate fi supusa unor rezerve. Directorul general notifica imediat fiecarui membru al comisiei primirea oricarei cereri de admitere sau instrument de aderare la prezentul act, care contine o rezerva. O rezerva nu intra in vigoare decit dupa aprobarea unanima a membrilor comisiei. Membrii comisiei, care nu vor raspunde intr-un termen de 3 luni de la data notificarii, se considera ca au acceptat rezerva. Daca o rezerva nu a fost aprobata in unanimitate de catre membrii comisiei, statul care a facut aceasta rezerva nu devine parte la prezentul act constitutiv.
    Art. 16
    Retragerea
    1. Orice membru poate sa se retraga din comisie dupa expirarea unui termen de un an, incepind cu cea mai recenta din urmatoarele doua date: data intrarii in vigoare a prezentului act sau data la care adeziunea acelui membru a intrat in vigoare. In acest scop, el notifica in scris retragerea sa directorului general al organizatiei, care informeaza imediat toti membrii comisiei. Retragerea devine efectiva dupa un an de la data primirii avizului de retragere.
    2. Orice membru care nu a achitat contributiile aferente pe 2 ani consecutiv va fi considerat ca fiind retras din comisie.
    3. Orice membru al comisiei care, ca urmare a retragerii sale din organizatie sau oficiu, nu mai este membru al nici uneia dintre aceste doua institutii, va fi considerat ca fiind retras simultan din comisie.
    Art. 17
    Reglementarea diferendelor
    1. In caz de contestatie privind interpretarea sau aplicarea prezentului act, membrul sau membrii interesati pot solicita directorului general al organizatiei sa numeasca un comitet insarcinat cu examinarea diferendului.
    2. Directorul general, dupa luarea la cunostinta de catre membrii interesati, numeste un comitet de experti cuprinzind reprezentanti ai numitilor membri. Acest comitet examineaza diferendul in lumina tuturor documentelor si elementelor probatorii prezentate de catre membrii interesati. Comitetul prezinta un raport directorului general al organizatiei, care il comunica membrilor interesati si altor membri ai comisiei.
    3. Intrucit recunoasterea recomandarilor acestui comitet are un caracter obligatoriu, membrii convin ca ele vor servi ca baza pentru o noua examinare de catre membrii interesati in problema aflata in litigiu.
    4. Membrii interesati suporta, in parti egale, cheltuielile rezultate din recursul facut comitetului de experti.
    Art. 18
    Dizolvarea
    1. Prezentul act se abroga in urma unei decizii a comisiei, luata cu majoritate de trei patrimi dintre numarul total al membrilor comisiei. El va fi automat abrogat in cazul cind numarul membrilor comisiei, ca urmare a retragerii, devine mai mic de sase.
    2. In cazul in care prezentul act va fi abrogat, directorul general al organizatiei va lichida activul comisiei si, dupa reglarea pasivului, va distribui proportional soldul membrilor pe baza baremului de contributii in vigoare la data lichidarii. Statele care nu au achitat contributiile lor timp de 2 ani consecutiv vor fi considerate, in fapt, ca fiind retrase din comisie in baza dispozitiilor paragrafului 2 din art. XVI, neavind drept la o cota-parte din sold.
    Art. 19
    Intrarea in vigoare
    1. Prezentul act constitutiv va intra in vigoare de indata ce directorul general primeste avizele de acceptare a sase state membre ale organizatiei sau ale oficiului, sub rezerva ca, contributia globala a statelor respective sa reprezinte cel putin 30% din totalul bugetului administrativ fixat la paragraful I al art. XIII.
    2. Statele care au depus instrumentele de aderare vor fi informate de catre directorul general cu privire la data la care prezentul act intra in vigoare.
    3. Textul prezentului act, redactat in limbile engleza, franceza si spaniola, avind aceeasi valabilitate, a fost aprobat de catre conferinta organizatiei la data de 11 decembrie 1953.
    4. Doua exemplare ale prezentului text vor fi autentificate prin semnarea lor de catre presedintele conferintei si directorul general al organizatiei; un exemplar va fi depus la secretarul general al Natiunilor Unite, iar altul la arhivele organizatiei. Copiile certificatelor semnate de directorul general vor fi adresate tuturor membrilor comisiei, cu indicarea datei la care prezentul act constitutiv a intrat in vigoare.



SmartCity5

COMENTARII la Legea 117/1992

Momentan nu exista niciun comentariu la Legea 117 din 1992
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Legea 117/1992
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu