E-mail:
Parola:
     
 Nu ai cont? Inregistreaza-te
 Ai uitat parola? Click aici
alerte legex
Coduri postale şi prefixe telefonice naţionale şi internaţionale
Legături cu alte acte
Cele mai căutate legi
Ultimele acte citite
Sisteme de securitate
Registrul Agricol Integrat - www.registrulagricolintegrat.ro
forum legex.ro

Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

LEGE Nr

LEGE   Nr. 132 din 21 aprilie 2004

pentru aprobarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 91/2003 privind organizarea Garzii Financiare

ACT EMIS DE: PARLAMENT

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 372 din 28 aprilie 2004




    Parlamentul Romaniei adopta prezenta lege.

    ARTICOL UNIC
    Se aproba Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 91 din 2 octombrie 2003 privind organizarea Garzii Financiare, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 712 din 13 octombrie 2003, cu urmatoarele modificari:
    1. La articolul 1, alineatul (3) va avea urmatorul cuprins:
    "(3) Garda Financiara exercita controlul operativ si inopinat privind prevenirea, descoperirea si combaterea oricaror acte si fapte care au ca efect evaziunea si frauda fiscala, cu exceptia stabilirii diferentelor de impozite, taxe si contributii, precum si a dobanzilor si penalitatilor aferente acestora, a urmaririi, incasarii veniturilor bugetare si solutionarii contestatiilor."
    2. La articolul 3, alineatul (2) va avea urmatorul cuprins:
    "(2) La solicitarea Garzii Financiare, Ministerul Administratiei si Internelor asigura Comisariatului General al Garzii Financiare, comisariatelor regionale si Comisariatului Municipiului Bucuresti personalul necesar pentru asigurarea protectiei si sigurantei operatiunilor desfasurate de comisarii Garzii Financiare in realizarea actului de control. Personalul necesar se asigura din cadrul subunitatilor specializate de interventie rapida ale politiei. Conditiile concrete si modalitatile in care personalul subunitatilor specializate de interventie rapida ale politiei participa la actiunile de control se stabilesc prin protocol de Ministerul Administratiei si Internelor si Autoritatea Nationala de Control."
    3. La articolul 5, alineatul (1) va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 5
    (1) Garda Financiara, in exercitarea atributiilor proprii, incheie, ca urmare a controalelor operative si inopinate, acte de control prin care constata contraventiile savarsite si aplica sanctiunile stabilite de lege, inclusiv cele prevazute in competenta Ministerului Finantelor Publice, cu exceptiile specificate la art. 1 alin. (3)."
    4. La articolul 7, litera f) va avea urmatorul cuprins:
    "f) sa constate acte si fapte care au avut ca efect evaziunea si frauda fiscala, sa solicite organelor fiscale stabilirea obligatiilor fiscale in intregime datorate, sa ceara organelor de executare competente, potrivit Ordonantei Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedura fiscala, luarea masurilor asiguratorii ori de cate ori exista pericolul ca debitorul sa se sustraga de la urmarire sau sa isi ascunda ori sa isi risipeasca averea si sa sesizeze, dupa caz, organele de urmarire penala;"
    5. La articolul 8, alineatul (1) va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 8
    (1) Comisarii Garzii Financiare poarta uniforma cu insemne specifice si sunt dotati cu armament, stabilite prin hotarare a Guvernului, in conditiile legii."
    6. La articolul 13, alineatul (1) va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 13
    (1) Personalul Garzii Financiare beneficiaza de stimulente in procent de 15% din sumele incasate pentru bugetul statului ca urmare a controlului, reprezentand amenzi si sume confiscate, si in procent de 7% din sumele provenite din valorificarea bunurilor rezultate din confiscari, dupa deducerea cheltuielilor efectuate in scopul valorificarii acestora."
    7. La articolul 16, alineatul (1) va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 16
    (1) Pentru indeplinirea atributiilor stabilite prin lege, Garda Financiara are acces la informatiile necesare, in mod operativ si gratuit, de la Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor, Oficiul National al Registrului Comertului, Autoritatea Nationala a Vamilor, Agentia Nationala de Administrare Fiscala, Inspectoratul General al Politiei de Frontiera, Directia Generala de Evidenta Informatizata a Persoanei, Serviciul Pasapoarte din cadrul Ministerului Administratiei si Internelor, precum si de la institutiile financiar-bancare, in conditiile legii."

    Aceasta lege a fost adoptata de Senat in sedinta din 4 martie 2004, cu respectarea prevederilor art. 76 alin. (1) din Constitutia Romaniei, republicata.

                          PRESEDINTELE SENATUI
                             NICOLAE VACAROIU

    Aceasta lege a fost adoptata de Camera Deputatilor in sedinta din 16 martie 2004, cu respectarea prevederilor art. 76 alin. (1) din Constitutia Romaniei, republicata.

                    PRESEDINTELE CAMEREI DEPUTATILOR
                              VALER DORNEANU




COMENTARII la Legea 132/2004

Momentan nu exista niciun comentariu la Legea 132 din 2004
Comentarii la alte acte
maryann alfredo maryann a comentat Legea 165 2013
    Atenție vă rog !!! aveți nevoie de un împrumut de urgență? Ofer o garanție de bază non și non împrumut comision în avans la un interes scăzut de 2%, tot ce trebuie să faceți pentru a obține împrumut este de a înregistează la noi! contactati-ma prin (maryannalfredo@outlook.com)
maryann alfredo maryann a comentat Hotărârea 32 2015
    Atenție vă rog !!! aveți nevoie de un împrumut de urgență? Ofer o garanție de bază non și non împrumut comision în avans la un interes scăzut de 2%, tot ce trebuie să faceți pentru a obține împrumut este de a înregistează la noi! contactati-ma prin (maryannalfredo@outlook.com)
ANONIM a comentat Decretul 346 2015
    Credit de nevoi personale este parte a creditelor de consum. Caracteristica de credit de nevoi personale nu este alocat un anumit proiect și, prin urmare, utilizarea sa este gratuit. Cu toate acestea, principiul este la fel ca alte creanțe, o organizație plătește o anumită sumă trebuie să plătească în fiecare lună cu interes. Potrivit creditorilor, credit de nevoi personale pot fi, de asemenea, numit: credit clasic, credit de nevoi personale, împrumut rambursabil sau credit de nevoi personale. Dar, indiferent de denumirea utilizată, sunt aceleași condiții care vor fi disponibile pentru you.Contact ne pentru cererile dvs. de împrumut privat $ 5000-5000000 pentru cei care au nevoie de finanțare, toplimitedloanfirm@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 463 2014
    Credit de nevoi personale este parte a creditelor de consum. Caracteristica de credit de nevoi personale nu este alocat un anumit proiect și, prin urmare, utilizarea sa este gratuit. Cu toate acestea, principiul este la fel ca alte creanțe, o organizație plătește o anumită sumă trebuie să plătească în fiecare lună cu interes. Potrivit creditorilor, credit de nevoi personale pot fi, de asemenea, numit: credit clasic, credit de nevoi personale, împrumut rambursabil sau credit de nevoi personale. Dar, indiferent de denumirea utilizată, sunt aceleași condiții care vor fi disponibile pentru you.Contact ne pentru cererile dvs. de împrumut privat $ 5000-5000000 pentru cei care au nevoie de finanțare, toplimitedloanfirm@gmail.com
ANONIM a comentat Cuantum - 2015
    Buna Ziua, Acest lucru este de a informa publicul larg care domnul Amer, un creditor împrumut privat are deschide o oportunitate financiar pentru toată lumea care are nevoie de orice ajutor financiar. Ne da afară împrumut la rata dobânzii de 2% pentru persoane fizice, firme si companii sub un punct de vedere si starea clare și ușor de înțeles. contactati-ne astăzi prin e-mail la: (ameraligeorge@gmail.com)
ANONIM a comentat OUG 3 2015
    oug 3/2015 Cerintele APIA 2015 sant primul pas al distrugerii agriculturii romanesti.Dupa multe tergiversari si antirzieri a iesit ceva ce ne aminteste de legi de prin 1950.UE a trimis sprijin financiar pentru plati directe pentru suprafete de teren si pentru animale,eligibile bineanteles.Ai nostri au conditiona in proportii stricte posesia terenului si a animalelor fara a analiza posibilitatile de asociere cu sau fara personalitate juridica,in practica lucru greu de realizat.de exemplu ai pasune(pajiste) si nu ai animale pici de la plata,ai animale si nu ai teren tot asa.Multa lume este in situatia asta iar fara srijin financiar, existent,se va ajunge la imposibilitatea platii impozitelor si continuarea muncii in agricultura.
ANONIM a comentat Ordin 3512 2008
    Am intrebarea urmatoare: in cazul unei pensii sistate din 2011 pana acum s-a platit toata suma acumulata si neplatita prin casieria Casei de Pensii pe o suma mai mare de 11000 lei(suma acumulata din pensii sistate la plata pe o perioada de 4 ani).Pensionarul ma fost placat in strainatate si nu are cont deschis la nici o banca si in 2 zile placa din tara. Daca nu ecorect cum am procedat cum putea pensionarul sa intre in posesia drepturilor de pensie sisitate? Astept raspuns va rog la adresa de mail :secretariat@cpbrc.ro
ANONIM a comentat OUG 3 2015
    OUG 3/2015 DOAMNE AJUTA Parca nu-mi vine sa cred ca cei ce lucreaza la coada vacii vor primii si sprijin prin plati directe.M-asi bucura mult ca cea ce am inteles eu sa fie si real. Oare nu este un vis? Intrebare Pasiunea unde pasiuneaza animalele mele este intabulata pe o asociatie composesorala a carui membru sint si eu. Intre mine ca persoana fizica si tot eu ca membra a asociatiei composesorale trebuie sa existe vreun contract daca sint una si aceeasi persoana. Multumesc
ANONIM a comentat Decizia 38 2015
    Ponta ce lege este asta cine sunt arendasii mafiotii politici ,de la cine primesti comenzi noi care am achitat pretul terenului luom creante iar smecherii tai teren sugeamiai pula si tu si ti care sustin legea
ANONIM a comentat Decizia 38 2015
    Care este interesul Zegrean cand a cumparat CHIORU LA NANA de ce nu sa aplicat aceasta lege BAI FUTONGURA PE MATA MOARTA DE HANDICAPAT MOTORIU
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu