E-mail:
Parola:
     
 Nu ai cont? Inregistreaza-te
 Ai uitat parola? Click aici
alerte legex
Vreau reclama pe legex.ro!
Registrul Agricol Integrat - www.registrulagricolintegrat.ro
Coduri postale şi prefixe telefonice naţionale şi internaţionale
Legături cu alte acte
Cele mai căutate legi
Ultimele acte citite
Sisteme de securitate
Produse Tradiţionale Sibiu
Coduri postale şi prefixe telefonice naţionale şi internaţionale
Registrul Agricol Integrat - www.registrulagricolintegrat.ro

Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (3) Trimite unui prieten Tipareste act

LEGE Nr

LEGE   Nr. 49 din 25 mai 1992

pentru modificarea si completarea unor reglementari din legislatia de asigurari sociale

ACT EMIS DE: PARLAMENT

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 107 din 26 mai 1992




    Parlamentul Romaniei adopta prezenta lege.

    Art. 1
    Pensia suplimentara din sistemul asigurarilor sociale de stat se majoreaza cu 200% .
    Cu acelasi procent se majoreaza pensiile suplimentare ce vor fi stabilite dupa intrarea in vigoare a prezentei legi, daca cei in cauza isi aleg ca baza de calcul, pentru stabilirea sau recalcularea pensiei, potrivit legii, salariile anterioare datei de 1 august 1991.
    Art. 2
    Decretul nr. 389/1972 cu privire la contributia pentru asigurarile sociale de stat se modifica si se completeaza dupa cum urmeaza:
    1. Alineatul 1 al articolului 1 va avea urmatorul cuprins:
    "Pentru persoanele juridice si fizice care folosesc personal salariat, contributia asigurarilor sociale de stat se stabileste diferentiat, astfel:
    - 35% asupra cistigului brut realizat de salariatii incadrati in grupa I de munca;
    - 30% asupra cistigului brut realizat de salariatii incadrati in grupa a II-a de munca;
    - 25% asupra cistigului brut realizat de celelalte categorii de salariati;
    - 15% asupra salariului brut primit, dar nu mai putin decit salariul minim brut pe tara, in cazul personalului casnic angajat de persoane fizice pentru ingrijirea persoanelor in virsta, handicapatilor si a copiilor."
    2. Dupa alineatul 1 al articolului 1 se introduce un alineat nou, cu urmatorul cuprins:
    "Cotele prevazute la alin. 1 cuprind si contributia de 2% pentru compensarea cresterii preturilor la medicamente, care se vireaza lunar Ministerului Sanatatii."
    3. Articolul 3 alineatul 1 va avea urmatorul cuprins:
    "Calcularea, precum si depunerea contributiei prevazute la art. 1 se fac lunar in contul asigurarilor sociale de stat."
    4. Dupa alineatul 1 al articolului 3 se introduce un alineat nou, cu urmatorul cuprins:
    "Termenele de plata a contributiei la asigurarile sociale de stat sint:
    - o data cu lichidarea drepturilor de salarii pe luna expirata, de catre persoanele juridice;
    - in 20 de zile de la expirarea lunii calendaristice, de catre persoanele fizice care folosesc personal salariat."
    5. Alineatul 2 al articolului 3 va avea urmatorul cuprins:
    "In cazul in care persoanele juridice sau fizice care folosesc personal salariat au platit, potrivit dispozitiilor legale, direct salariatilor lor unele drepturi de asigurari sociale prevazute de lege, altele decit cele care se suporta din fondurile proprii, acestea vor depune in contul asigurarilor sociale de stat numai diferenta dintre sumele reprezentind contributia datorata si drepturile de asigurari sociale ce trebuie platite din bugetul asigurarilor sociale de stat."
    6. Dupa alineatul 2 al articolului 3 se introduc doua alineate noi, cu urmatorul cuprins:
    "Neplata contributiei de asigurari sociale si pentru pensia suplimentara la termenele prevazute atrage majorarea sumelor datorate cu 0,2% pentru fiecare zi de intirziere, fara ca majorarile calculate sa depaseasca suma datorata. Sumele reprezentind majorarile de intirziere se fac venit la bugetul asigurarilor sociale de stat.
    Controlul incasarii veniturilor asigurarilor sociale de stat si a celor privind pensia suplimentara se asigura de organele Ministerului Muncii si Protectiei Sociale, care vor fi constituite, in acest scop, prin hotarire a Guvernului."
    7. Articolul 4 se abroga.
    8. Alineatul 1 al articolului 5 se abroga.
    Art. 3
    Legea nr. 3 din 30 iunie 1977 privind pensiile de asigurari sociale de stat si asistenta sociala se modifica si se completeaza dupa cum urmeaza:
    1. Articolul 10 va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 10
    Baza de calcul la stabilirea pensiei este media din 5 ani lucrati consecutiv, la alegere, din ultimii 10 ani de activitate, a salariului de baza si a urmatoarelor:
    - sporul de vechime in munca;
    - sporul pentru lucrul in subteran, precum si pentru lucrul pe platformele marine de foraj si extractie;
    - indemnizatia de zbor;
    - sporul pentru conditii grele de munca;
    - sporul pentru lucrul sistematic peste programul normal;
    - sporul pentru exercitarea unei functii suplimentare;
    - alte sporuri cu caracter permanent prevazute in contractele individuale de munca, potrivit legii."
    2. Articolul 20 alineatul 1 litera d) va avea urmatorul cuprins:
    "d) a indeplinit serviciul militar in termen, a fost elev al unei scoli militare sau al unei institutii de invatamint superior militare, a fost concentrata, mobilizata sau in prizonierat; de acest drept beneficiaza si cei pensionati dupa 1 iulie 1977. Drepturile cuvenite se vor acorda de la data intrarii in vigoare a legii, la cerere, incepind cu luna urmatoare depunerii acesteia."
    3. Alineatul 1 al articolului 64 va avea urmatorul cuprins:
    "Contributia de 3% pentru pensia suplimentara se plateste, in conditiile legii, de catre toti salariatii cuprinsi in sistemul asigurarilor sociale, pentru sumele incasate drept salarii de baza, la care se adauga:
    - sporul de vechime in munca;
    - sporul pentru lucrul in subteran, precum si pentru lucrul pe platformele marine de foraj si extractie;
    - indemnizatia de zbor;
    - sporul pentru conditii grele de munca;
    - sporul pentru lucrul sistematic peste programul normal;
    - sporul pentru exercitarea unei functii suplimentare;
    - alte sporuri cu caracter permanent prevazute in contractele individuale de munca, potrivit legii."
    4. Alineatul 2 al articolului 64 va avea urmatorul cuprins:
    "Contributia pentru pensia suplimentara se retine de persoanele juridice si fizice care folosesc personal salariat si se vireaza de acestea intr-un cont special la Casa de Economii si Consemnatiuni, pentru care se acorda dobinda."
    5. Dupa alineatul 2 al articolului 64 se introduce un alineat nou, cu urmatorul cuprins:
    "Fondurile pentru pensia suplimentara constituite din contributia platita de persoanele cuprinse in sistemul asigurarilor sociale de stat se gestioneaza de Ministerul Muncii si Protectiei Sociale, autorizat sa ia masuri pentru protejarea si valorificarea sumelor temporar disponibile, pastrindu-se in conturi in banci sau la C.E.C."
    6. Alineatul 2 al articolului 71 va avea urmatorul cuprins:
    "Pe perioada in care persoanele incadrate in munca nu-si pot indeplini obligatiile de munca, datorita imbolnavirii care necesita ingrijiri medicale, beneficiaza de concedii medicale si indemnizatii."
    7. Dupa alineatul 2 al articolului 71 se introduc trei alineate noi, cu urmatorul cuprins:
    "Indemnizatiile pentru plata concediilor medicale in caz de boala, prevenirea imbolnavirilor, intarirea si refacerea sanatatii se suporta astfel:
    - pentru primele 10 zile lucratoare, de catre persoanele juridice si fizice care folosesc personal salariat;
    - incepind cu a 11-a zi lucratoare, din bugetul asigurarilor sociale de stat.
    Indemnizatiile pentru concediile medicale acordate pentru boli profesionale si accidente de munca, cu exceptia accidentelor survenite in timpul deplasarii la si de la locul de munca, se suporta din prima zi de incapacitate temporara de munca si pina la data incetarii acesteia sau pensionarii, indiferent de vechimea in munca, din fondurile persoanei juridice sau fizice la care salariatul isi desfasoara activitatea.
    In cazul cind persoana juridica sau fizica ce foloseste personal salariat isi inceteaza activitatea, drepturile de asigurari sociale care au inceput sa curga anterior acestor situatii se platesc din fondurile de asigurari sociale de stat."
    8. Articolul 72 va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 72
    Pentru concediile medicale ce se acorda in caz de sarcina si lehuzie si ingrijirea copilului bolnav pina la virsta de 3 ani, precum si pentru concediile ce se acorda pentru cresterea copilului pina la implinirea virstei de un an a acestuia, indemnizatiile banesti se acorda integral, pe toata durata acestora, din bugetul asigurarilor sociale de stat."
    Art. 4
    Hotarirea nr. 880 din 21 august 1965 privind acordarea de ajutoare materiale in cadrul asigurarilor sociale de stat se modifica si se completeaza dupa cum urmeaza:
    1. Alineatul 1 al articolului 5 va avea urmatorul cuprins:
    "Cuantumul indemnizatiei pentru incapacitate temporara de munca determinata de boala sau accident, in afara cazurilor prevazute de art. 7, se stabileste in raport cu vechimea in munca, la salariul de baza si sporurile prevazute la art. 21 alin. 1, astfel:
    - pina la 2 ani .......... 50%
    - de la 2 - 5 ani ........ 65%
    - de la 5 - 8 ani ........ 75%
    - peste 8 ani ............ 85% ."
    2. Alineatul 2 al articolului 6 se abroga.
    3. Articolul 7 va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 7
    Cuantumul indemnizatiei pentru incapacitate temporara de munca provocata de accident de munca, de accident survenit in timpul deplasarii la si de la locul de munca in perioada si pe traseul normal al deplasarii, de boala profesionala, de tuberculoza sau de celelalte boli infectocontagioase din grupa A este de 100% din salariul de baza si sporurile prevazute la art. 21 alin. 1, indiferent de natura contractului de munca si de vechimea in munca."
    4. Alineatul 2 al articolului 11 va avea urmatorul cuprins:
    "Ajutoarele pentru carantina se acorda in cuantum de 90% din salariul de baza si sporurile prevazute la art. 21 alin. 1, indiferent de natura contractului de munca si de vechimea in munca."
    5. Articolul 15 va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 15
    Cuantumul ajutorului pentru sarcina si lehuzie este de:
    - 85% din salariul de baza lunar si sporurile prevazute la art. 21 alin. 1, dupa caz, pentru angajatele cu o vechime in munca de peste 12 luni;
    - 65% din salariul de baza lunar si sporurile prevazute la art. 21 alin. 1, dupa caz, pentru angajatele cu o vechime in munca de la 6 la 12 luni;
    - 50% din salariul de baza lunar si sporurile prevazute la art. 21 alin. 1, dupa caz, pentru angajatele cu o vechime in munca pina la 6 luni;
    - 94% din salariul de baza lunar si sporurile prevazute la art. 21 alin. 1, dupa caz, pentru angajatele care nasc al treilea copil si urmatorii, indiferent de vechimea in munca."
    6. Alineatul 1 al articolului 21 va avea urmatorul cuprins:
    "Pentru calcularea indemnizatiilor de asigurari sociale se ia in considerare salariul de baza din luna in care s-a acordat concediul medical, la care se adauga:
    - sporul de vechime in munca;
    - sporul pentru lucrul in subteran si pe platformele marine de foraj si extractie;
    - indemnizatia de zbor;
    - sporul pentru conditii grele de munca;
    - sporul pentru lucrul sistematic peste programul normal;
    - sporul pentru exercitarea unei functii suplimentare;
    - sporul pentru conditii nocive si periculoase;
    - alte sporuri cu caracter permanent prevazute in contractele individuale de munca, potrivit legii."
    Art. 5
    Dispozitiile prezentei legi se aplica de la data de 1 aprilie 1992.
    Art. 6
    Pe data intrarii in vigoare a prezentei legi se abroga:
    - alineatul 2 al articolului 3 din Decretul nr. 330/1970, cu modificarile ulterioare;
    - alineatul 2 al articolului 1 din Decretul nr. 389/1972, cu modificarile ulterioare;
    - articolul 9 din Hotarirea Guvernului nr. 1109/1990 cu privire la liberalizarea preturilor si masuri de protectie sociala, cu modificarile ulterioare;
    - articolul 27 din Legea nr. 32/1991 privind impozitul pe salarii;
    - punctul 4 din nota la anexa nr. 3 la Hotarirea Guvernului nr. 127/1991;
    - orice alte dispozitii contrare.

    Aceasta lege a fost adoptata de Senat in sedinta din 21 mai 1992, cu respectarea prevederilor art. 74 alin. (1) si ale art. 77 alin. (2) din Constitutia Romaniei.

                          PRESEDINTELE SENATUI
                     academician ALEXANDRU BIRLADEANU

    Aceasta lege a fost adoptata de Camera Deputatilor in sedinta din 21 mai 1992, cu respectarea prevederilor art. 74 alin. (1) si ale art. 77 alin. (2) din Constitutia Romaniei.

                     PRESEDINTELE CAMEREI DEPUTATILOR
                              MARTIAN DAN



COMENTARII la Legea 49/1992

 
17.02.2012 06:28:37  Anonim  a scris :
Niculae-comentariu legea 49/1992.Am o contribuție de 50 de ani, o lună și 12 zile. Am prestat ore suplimentare în baza legislației anterioare legii 57/74 (HCM 1546/1952, HCM 2579/1956, HCM 191/1963, Decret 175/1973 ) și am încasat un spor de 5-30%, iar după apariția Legii 57/74 am primit un spor de 5-25% in funcție de orele prestate.Pentru aceste venituri am plătit contribuții de asigurări de stat.Aceste contribuții nu-mi sunt recunoscute de Casa de Pensii, de Ministerul Muncii cu toate că Legea 49/92 le recunoaște ca spor pentru lucru sistematic peste programul normal de lucru.Chiar mai mult, Procurorul General al României a promovat recurs în interesul legii în această speță, care s-a finalizat cu Decizia 5/2010 a Înaltei Curți de Casație și Justiție.Acest stat vrea procese. Voi da Casa de Pensii în judecată.
   
 
16.02.2012 18:39:01  Anonim  a scris :
Niculae-comentariu legea 49/1992.Până la apariției Legii 19/2000, idemnizația de concediu de odihnă se calcula ca o medie a veniturilor pe ultimile 11 luni care era înmulțită cu numărul zilelor de CO.Deoarece de-a lungul perioadei de activitate am beneficiat de diverse sporuri, indemnizația mea de concediu era mai mare decât salariul și sporul de vechime în muncă care au fost luate în calculul pensiei mele.Am plătit contribuțiile stabilite de Decretul 389/1972 și Legea 49/1992 la câștigul brut, iar acum primesc un punctaj mediu anual raportat la salariul tarifar plus sporul de vechime.Pentru celelalte sporuri încasate trebuie să dovedesc eu că au avut caracter permanent.Despre ce contributivitate se vorbește în Legea 263/2010? Toți pensionarii care au avut și alte sporuri în afară de sporul de vechime sunt păcăliți.
   
 
16.02.2012 14:46:59  Anonim  a scris :
NICULAE - comentariu legea 49/1992 Când este vorba să încaseze bani,statul face vorbire de câștigul brut realizat. ACELAȘI STAT, când este vorba să calculeze pensiile, face vorbire despre salariul de bază și de sporurile cu caracter permanent. Care este moralitatea acestui stat?
   
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Legea 241 2013
    Buna ziua, Acest lucru este de a informa publicul în general că suntem în prezent sa dea împrumut la o rată scăzută a dobânzii de 3%. Daca sunteti interesati in aplicarea pentru un împrumut, să completați cererea de mai jos. Pentru mai multe detalii contactati-ne acum prin: +2348073676763 sau email: anitaloanfirm@hotmail.com INFORMAȚII IMPRUMUTAT NECESARE Nume: Țară: sex: Varsta: Telefon: Suma necesară: Ocupația: Durata de împrumut: Cu respect. Mrs.Isa Anita
ANONIM a comentat Hotărârea 416 2014
    ce preturi naspa
ANONIM a comentat Ordin 117 2010
    -nu face diferenta clara intre deseuri metalice si materiale metalice pentru care ANPM stabileste autorizatii de mediu diferite.Astfel fiind,operatorii care gestioneaza deseuri metalice sunt asimilati cu operatorii care recupereaza deseuri metalice din aceste materiale metalice ori nemetalice cum sunt,deseurile radiologice:filme radiologice si solutii din care se recupereaza argintul- activitati ce nu sunt cautate de functionarii cu atributii de control in puncte de lucru autorizate cu autorizatie integrata de APM CI SUNT CAUTATE IN PUNCTE DE LUCRU NEAUTORIZATE UNDE NU EXISTA.MOTIV PENTRU CARE,RESTURILE DIN PROCESELE DE RECUPERARE A ARGINTULUI DIN FILME ORI SOLUTII SUNT DEVERSATE IN CANALIZARE.
ANONIM a comentat Decretul 111 1951
    Decretul 111 din 1951 este considerat abuziv sau nu?
ANONIM a comentat Decretul 463 2014
    Aici este o oportunitate pentru oricine care este în probleme financiare și cei care sunt în nevoie de un împrumut pentru orice motiv, vom oferi împrumuturi la o rată foarte rezonabil de 2%, oferim toate tipurile de credite pentru persoane fizice și companii, angajat sau șomer, toți cei care sunt în nevoie de asistență financiară sunt binevenite. Mulți suferă și au nevoie de ajutor pentru a îmbunătăți standardul lor de viață, mulți sunt șomeri și au nevoie de ajutor financiar pentru a începe o afacere, mulți au nevoie de asistență financiară pentru a șterge facturile și datoriile lor. Nu conteaza ce tip de împrumut care aveți nevoie și pentru orice motiv contactati-ne astăzi, aceasta este o oportunitate de aur la ușa ta pas, contactati-ne astăzi, prin e-mail ca davidpetersonloanfirm@outlook.com și de a lua împrumut de azi. Daca sunteti interesati intr-o împrumut, atunci pur și simplu să ne contactați prin e-mail nostru de mai jos. Nume: David Peterson E-mail: davidpetersonloanfirm@outlook.com
ANONIM a comentat Decretul 463 2014
    Aici este o oportunitate pentru oricine care este în probleme financiare și cei care sunt în nevoie de un împrumut pentru orice motiv, vom oferi împrumuturi la o rată foarte rezonabil de 2%, oferim toate tipurile de credite pentru persoane fizice și companii, angajat sau șomer, toți cei care sunt în nevoie de asistență financiară sunt binevenite. Mulți suferă și au nevoie de ajutor pentru a îmbunătăți standardul lor de viață, mulți sunt șomeri și au nevoie de ajutor financiar pentru a începe o afacere, mulți au nevoie de asistență financiară pentru a șterge facturile și datoriile lor. Nu conteaza ce tip de împrumut care aveți nevoie și pentru orice motiv contactati-ne astăzi, aceasta este o oportunitate de aur la ușa ta pas, contactati-ne astăzi, prin e-mail ca davidpetersonloanfirm@outlook.com și de a lua împrumut de azi. Daca sunteti interesati intr-o împrumut, atunci pur și simplu să ne contactați prin e-mail nostru de mai jos. Nume: David Peterson E-mail: davidpetersonloanfirm@outlook.com
ANONIM a comentat Decretul 463 2014
    Bună ziua, Sunteți în căutarea pentru un împrumut de afaceri, credit de nevoi personale, împrumut acasă, etc ..? Va oferim personale și de afaceri de împrumut la orice individ interesat la dobândă 2% de la 1 la 30 de ani. Nume: Data nașterii: Sex: Stare civilă: Adresa: Oraș: Țară: telefon: Suma de împrumut: Durata de împrumut: Venitul lunar net. Contactati-ne: creditsolutionhome@outlook.com
ANONIM a comentat Legea 3 1977
    legea a fost f.buna,dar dupa 1989 pensionandu-ma in anul 1991, s-au repectat prevederile de calcul,dar din martie 1991 prin trecerea la milioane nu s-au respectat prevederile art.7 din lege privin IMPRESCRIPTIA si prin legi neconstitutionale si aplicate retroactiv,legea 19/2000, s-au diminuat sumele din decizia de pensionare cu 1 la 100000 rezultand o pensie de 0,26 roni(tot lei) din 2619 lei in decizie, in prezent,aug.2014,primesc numai 50%,adic a 1335 lei,..Milu Bajenaru Valentin,Brasov
ANONIM a comentat Ordin 73 2014
    As dori un raspuns competent la urmatoarea situatie cu care ne confruntam de luni de zile fara nici un rezultat in afara debransarii de la electrica si ramanerii astfel si fara apa de consum curent . Fiica mea a divortat si a facut partaj imobiliar din mai 2009, drept pentru care s-a prezentat la sediul enel oras Pantelimon pentru schimbare titular contract, vechiul contract fiind pe numele fostului sot. Deoarece acesta nu a fost de acord si beneficiaza de ,,cunostinte ''la Enel si primarie, nu s-a putut face aceasta modificare. Precizez ca in urma partajului, din cele 2 proprietati vecine, una i-a revenit mie, iar una lui , ambele imobile fiind bransate inca de la constructia lor prin plata costurilor ca sot si sotie la vremea respectiva. Fiind primii care am facut bransamentul,ulterior pe acest bransament s-au mai bransat alte 5 imobile. Fostul sot nu a fost de acord ca ea sa ramana bransata pe vechiul bransament, iar Enel Pantelimon a facut un proiect de bransare din capatul celalalt al strazii, cu costuri exorbitante , depeste 125 milioanelei. Cum pot rezolva legal acest lucru ,deoarece el intre timp a reziliat contractul pentru imobilul meu si am fost debransata chiar a doua zi de la contorul meu . Enel refuza rebransarea decat in conditiile puse de el , cand eu am facut cerere doar de schimbare titular contract cum se face de regula in situatii de divort si partaj. Precizez ca ea a platit mereu consumul prin banca chiar daca nu e titular de contract, in baza contorului detinut la imobil . Datorita abuzurilor fostului sot care uzeaza de relatii la primaria Pantelimon si la toti furnizorii de utilitati din localitate, au fost taiate toate utilitatile si cu mari costuri mi-am facut contractele si bransamente gaze , chiar daca imobilul avea utilitati inca din 2006. Cum pot demonstra ca astfel se face o discriminare ,iar lipsa de curent electric produce pagube imense, fiind singura casa unde poate locui ? De o alta rebransare nici nu poate fi vorba deoarece nu detin banii necesari si nici nu-i vad rostul atata timp cat bransarea s-a facut cu banii nostri in 1996 ca sot si sotie ,iar pentru rebransare la gaze am imprumutat banii sa platesc cca 60 milioane lei , deoarece aici nu aveam contor separat, si s-a facut in mai bine de 5luni . Astept sa-mi dati un sfat pe mail deoarece suntem disperati ca nu se poate rezolva decat cu aceste costuri propuse prin proiect. Putem demonstra cu acte si raspunsurile primite de la toate forurile,ENEL inclusiv de la ANRE , care a gasit ca solutia data de Enel Pantelimon jud Ilfov aste singura legala si ca trebuie sa platesc peste 125 milioane lei pentru a avea current electric si apa de consum . Datorita acestei situatii, in casa si curte nu mai poate locui nici macar un caine , iar cei care fac legea doar pentru ei jubileaza. Ne punem mari sperante in rezolvarea legala a acestei situatii, am citit toate legile in acest domeniu , nu am gasit o explicatie anume ,si nici chiar debransarea nu s-a facut dupa 21 zile cum este legal, ci doar dupa o zi , ca sa ne arate cine este mai puternic. Asteptam cu mare nerabdare o solutie in aceste abuzuri facute doar pentru capriciile fostului sot care ne-a demonstrat ca pana acum el face ce doreste doar ca sa ne hartuiasca si sa ne ameninte cu diverse , inclusiv cu arme. Cu multumiri pentru raspunsul care speram sa-l primim cat mai curand,
ANONIM a comentat Decretul 153 1970
    pai cum sa nu existe comentariu??? -Unde e atitudinea cetateneasca???Cand umbla in tara fel si fel de gasti de "infractori",interlopi !!!!!cum ar fi in P.Neamt niste jigodii de cica minori care fura,ataca si-n plina zi pe bietii oameni,femei neajutorate etc,iar interlopii isi fac de cap;degeaba exista atatea "politii":politie locala,jandarmerie,politie judet,SRI,etc Luati atitudine fratilor!!!!!!!!!!Faceti odata ceva!!!!!!!!!!!Sa se vada ceva !!!!Nu asteptati numai recompense.Ca nici cetateanu nu poate lua atitudine daca aceste structuri nu ia initiativa!!!Nici primaria nu misca nimic!!!
Alte acte pe aceeaşi temă cu Legea 49/1992
OUG 4 2005
privind recalcularea pensiilor din sistemul public, provenite din fostul sistem al asigurarilor sociale de stat
Legea 19 2000
privind sistemul public de pensii si alte drepturi de asigurari sociale
OUG 2 1999
privind modificarea si completarea Decretului nr. 389/1972 cu privire la contributia pentru asigurarile sociale de stat, modificat si completat prin Legea nr. 49/1992 pentru modificarea si completarea unor reglementari din legislatia de asigurari sociale
Ordin 2288 1997
pentru aprobarea Normelor metodologice privind constituirea Fondului initial de asigurari sociale de sanatate in anul 1998
Ordin 2288 1997
pentru aprobarea Normelor metodologice privind constituirea Fondului initial de asigurari sociale de sanatate in anul 1998
Ordin 2288 1997
pentru aprobarea Normelor metodologice privind constituirea Fondului initial de asigurari sociale de sanatate in anul 1998
Decizia 22 1993
privind exceptia de neconstitutionalitate a art. V din Legea nr. 49/1992 pentru modificarea si completarea unor reglementari din legislatia de asigurari sociale
Hotărârea 539 1992
cu privire la organizarea controlului in domeniul asigurarilor sociale de stat si unele masuri pentru incasarea veniturilor bugetului asigurarilor sociale de stat
Precizari 947 1992
privind aplicarea prevederilor Legii nr. 49/1992 pentru modificarea si completarea unor reglementari din legislatia de asigurari sociale
Precizari 181679 1992
privind aplicarea prevederilor Legii nr. 49/1992 pentru modificarea si completarea unor reglementari din legislatia de asigurari sociale
Rectificare 49 1992
Business Directory Directories Codul fiscal actualizat 2012 Coduri postale Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu