Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

INSTRUCTIUNI Nr

INSTRUCTIUNI   Nr. 115665 din 12 iunie 1991

privind tehnica de calcul al impozitului pe salarii, formularistica corespunzatoare, atributiile si raspunderile organelor fiscale

ACT EMIS DE: MINISTERUL ECONOMIEI SI FINANTELOR


SmartCity3

PUBLICATE IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 134 din 24 iunie 1991

    In temeiul prevederilor art. 20 din Legea nr. 32 din 29 martie 1991 privind impozitul pe salarii s-au elaborat prezentele instructiuni metodologice privind tehnica de calcul al impozitului pe salarii, formularistica corespunzatoare, precum si atributiile si raspunderile organelor fiscale in acest domeniu.
    I. Tehnica de calcul al impozitului pe salarii
    1. Platitorii de impozit pe salarii
    Potrivit art. 1 din lege, veniturile sub forma  de salarii si alte drepturi salariale realizate de catre persoanele fizice romane sau straine, pe teritoriul Romaniei, sunt supuse impozitului in conditiile prevederilor acestei legi.
    In cazul persoanelor straine, la impozitarea veniturilor sub forma de salarii si alte drepturi salariale realizate pe teritoriul Romaniei se va tine seama de prevederile din conventiile si acordurile de evitare a dublei impuneri la care Romania este parte.
    Inventatorii si inovatorii sunt supusi impozitului pentru recompensele primite, cu cotele si in conditiile prevazute de reglementarile legale in vigoare.
    2. Baza de calcul al impozitului pe salarii
    Impozitul pe salarii se calculeaza asupra totalitatii sumelor brute primite in cursul unei luni, sub forma de salarii si alte drepturi salariale, astfel cum sunt enumerate la lit. a) - h) ale art. 2 din lege, indiferent de perioada la care se refera, cu exceptiile prevazute la art. 3 din lege.
    Recompensele acordate conform art. 2 din Hotararea Guvernului nr. 537/1990 se impun prin cumulare cu drepturile salariale in luna in care se platesc.
    La determinarea venitului lunar impozabil al personalului casnic nu se iau in calcul avantajele in natura (locuinta si cheltuielile de intretinere aferente, hrana etc.).
    Drepturile banesti acordate persoanelor care desfasoara activitati pe baza de contracte civile, fara a avea calitatea de salariati, inclusiv cele din cadrul asociatiilor de locatari, se impoziteaza, in toate cazurile, indiferent de nivelul acestora, fara a se aplica scutirile sau reducerile prevazute la art. 6 si art. 7 alin. 2 din lege.
    Totodata, castigurile, onorariile si celelalte categorii de drepturi banesti, prevazute la art. 4 din lege, constituie baza de calcul al impozitului pe salarii si se impun pe fiecare loc de munca, separat de veniturile realizate din salarii si alte drepturi salariale obtinute la unitatea unde persoanele au functia de baza.
    Veniturile de aceasta natura realizate de salariati la unitatea unde au functia de baza, pentru impozitare, se cumuleaza cu cele prevazute la art. 2 din lege.
    3. Calcularea, retinerea si varsarea impozitului pe salarii Impozitul pe salarii se calculeaza lunar, pe fiecare loc de munca, asupra totalitatii venitului realizat in luna expirata de catre fiecare salariat, prin aplicarea cotelor prevazute la art. 7 din lege, utilizandu-se calculatoarele elaborate de Ministerul Economiei si Finantelor.
    Pentru stabilirea impozitului pe salariile si drepturile salariale aferente perioadei ianuarie - aprilie 1991 inclusiv, se utilizeaza Calculatorul nr. 1 sau nr. 2, dupa caz, publicate in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 15 bis din 23 ianuarie 1991*).
    Calculatorul nr. 1 sus-mentionat se utilizeaza in continuare si pentru transformarea in venituri brute a veniturilor nete lunare primite de catre salariati anterior datei de 1 ianuarie 1991, in vederea stabilirii indemnizatiilor cuvenite pentru concediile legale de odihna, potrivit art. 28 din lege.
    Incepand cu salariile si alte drepturi salariale aferente lunii mai 1991 se vor utiliza noile calculatoare nr. 1 si nr. 2, care s-au elaborat de Ministerul Economiei si Finantelor, in conditiile prevazute in anexa nr. 2 la Hotararea Guvernului nr. 219/1991, publicate in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 107 bis din 17 mai 1991.
    Calculatorul nr. 1 se utilizeaza si pentru calcularea impozitului asupra sumelor realizate, de natura celor prevazute la art. 4 din lege.
    Pentru toate veniturile supuse impozitului potrivit acestei legi, inclusiv cele prevazute la art. 4, impozitul se va calcula si se va retine fie integral, fie redus cu 20%, in functie de faptul ca beneficiarul venitului se incadreaza sau nu in prevederile art. 8 din lege.
    Pentru a beneficia de prevederile art. 8 din lege, persoanele indreptatite vor prezenta la unitatea unde realizeaza venituri acte doveditoare (certificate eliberate de Ministerul Sanatatii si Ministerul Muncii si Protectiei Sociale, potrivit normelor elaborate in acest scop de ministerele respective, certificate de nastere ale copiilor, acte de stare civila etc.).
    Salariile si alte drepturi salariale in valuta se impun, cu cotele de la art. 7 din lege, cu modificarile ulterioare si in conditiile prevazute la alin. 5 al acestui articol.
    In cazul in care salariatul realizeaza venituri de aceasta natura atat in lei cat si in valuta, impozitul se calculeaza conform aceleiasi metodologii, se retine si se varsa in lei si in valuta, proportional cu ponderea acestora in totalul venitului impozabil.
    Exemplu:
   ---------
  Venituri in lei ............................................ = 6.000
  Venituri in valuta (100$x60 lei/$).......................... = 6.000
----------------------------------------------------------------------
  Total venit impozabil lei .................................. =12.000
  Ponderea veniturilor in valuta in total venit .............. =   50%
  Impozit total lei .......................................... = 3.072
   din care:
  impozit in lei ............................................. = 1.536
  impozit in valuta (1536 lei: 60 lei/$) ..................... =   26$
    Impozitul astfel calculat se va varsa dupa cum urmeaza: 1.536 lei si 26 dolari S.U.A.
    Fractiunile de pana la 50 de bani inclusiv si peste 50 de bani se neglijeaza, respectiv se reintregesc la leu. In mod asemanator se procedeaza si in cazul platilor in valuta.
    Aceeasi metodologie de calcul se aplica si in cazul platii in valuta (integral sau partial) a drepturilor banesti de natura celor prevazute la art. 4 din lege.
    Potrivit art. 9 din lege, impozitul pe salarii se calculeaza de platitorii acestora, se retine si se varsa lunar din sumele cuvenite la a doua chenzina.
    In cazul platilor de salarii si altor drepturi salariale care se achita lunar, calcularea, retinerea si varsarea impozitului pe salarii se fac o data cu ridicarea de la banca a sumelor pentru plata salariilor.
    Pentru drepturile banesti de natura celor prevazute la art. 4 din lege, impozitul se calculeaza si se retine la fiecare plata, prin cumulare cu sumele platite anterior in cursul aceleiasi luni, de catre acelasi platitor.
  Exemplu:
  ---------
  Data platii       Venit impozabil           Impozit
--------------------------------------------------------------
  2.4.1991                 700 lei               58 lei
  9.4.1991                 500 lei                 -
 -------------------------------------------------------------
            TOTAL        1.200 lei              168 lei
   Impozit de retinut pe 9.4.1991 (168-58)      110 lei
 16.4.1991                 600 lei               -
 -------------------------------------------------------------
            TOTAL        2.000 lei              352 lei
   Impozit de retinut pe 16.4.1991 (352-168)    184 lei
 -------------------------------------------------------------
    Salariile si alte drepturi salariale aferente perioadelor anterioare datei de 1 ianuarie 1991, care se vor plati pana la 31 decembrie 1991, se impoziteaza cu cotele si in conditiile prevazute de legislatia in vigoare la 31 decembrie 1990. In situatia in care platitorul de salarii sau de alte drepturi salariale nu are  sau nu foloseste cont bancar pentru plata acestor drepturi, calcularea, retinerea si varsarea la bugetul administratiei centrale de stat a impozitului aferent se fac lunar, dar nu mai tarziu de 2 zile lucratoare de la data platii acestor drepturi.
    Bancile nu vor executa documentele de plata pentru ridicarea sumelor in numerar pentru salarii (cu exceptia avansurilor sau a chenzinei 1) decat conditionat de virarea in aceeasi proportie a impozitului pe salarii, in cazul cand in contul platitorului de salarii nu sunt disponibilitati pentru acoperirea integrala a salariilor nete si a impozitului aferent.
    In cazul retinerii in plus a impozitului pe salarii, se poate proceda fie la restituirea sumelor beneficiarului respectiv, fie la compensarea cu obligatiile fiscale viitoare de aceeasi natura, potrivit cererii exprese a beneficiarului, unitatea platitoare fiind obligata sa mentioneze aceasta situatie in evidenta contabila si in documentele de plata a salariului si a impozitului pe salarii.
    Restituirea impozitului retinut in plus se va efectua de catre platitorul de salarii prin diminuarea cu sumele respective a impozitului pe salarii cuvenit bugetului administratiei centrale de stat in luna efectuarii acestei operatiuni.
    4. Scutiri si inlesniri la plata impozitului pe salarii Scutirile si inlesnirile la plata impozitului pe salarii se acorda persoanelor prevazute la art. 6 lit. c) si d) din lege, numai de unitatea unde au functia de baza, determinata potrivit reglementarilor in vigoare, coroborate cu prevederile art. 2 din Legea nr. 2 din 7 ianuarie 1991 privind cumulul de functii.
    La acordarea scutirii prevazute la art. 6 lit. c) din lege se au in vedere sumele sub 2.000 lei brut lunar ce se compun din salariul de baza, precum si din celelalte drepturi salariale, astfel cum sunt mentionate la art. 2 din lege, primite de la unitatea unde salariatul are functia de baza, indiferent de cauzele care au condus la realizarea unor venituri de pana la 2.000 lei brut lunar.
    Scutirea de impozitul pe salarii pentru categoriile de salariati prevazute la art. 6 lit. d) si e) din Legea nr. 32/1991 se acorda incepand cu luna urmatoare celei in care persoanele in cauza prezinta actele doveditoare prin care se atesta situatia respectiva.
    Potrivit art. 17 din lege, Ministerul Economiei si Finantelor poate acorda, in cazuri temeinic justificate, esalonari si amanari la plata impozitului pe salarii.
    Fata de aceste prevederi exprese ale legii, organele fiscale teritoriale nu au competenta sa acorde asemenea inlesniri la plata impozitului pe salarii.
    Veniturile de natura drepturilor salariale, astfel cum sunt definite la art. 2 si 4 din Legea nr. 32/1991 privind impozitul pe salarii realizate de veteranii de razboi, sunt scutite de plata acestui impozit.
    5. Contestatii
    La art. 14 si 15 din lege se prevad treptele ierarhice de rezolvare a contestatiilor privind modul de aplicare a Legii nr. 32/1991, care trebuie respectate in mod obligatoriu de toate organele fiscale cu sarcini in acest domeniu.
    In toate cazurile, verificarea contestatiilor si deciziilor emise urmare acestor verificari se va face pe baza prevederilor Legii nr. 32/1991 si ale prezentelor instructiuni metodologice.
------------------------
    *) Aceste calculatoare au fost publicate si in Suplimentul Revistei de finante, credit, contabilitate.
    II. Formularistica utilizata pentru evidenta, calcularea, retinerea, varsarea si declararea salariilor si a impozitului pe salarii
    1. Veniturile sub forma de salarii si alte drepturi salariale cuvenite salariatilor pentru plata muncii prestate se reflecta in formularele cuprinse in "Catalogul formularelor tipizate comune" aprobate pe baza prevederilor Decretului nr. 10/1986, volumul 1 I.S.I.A.P. si anume:
    - Stat de retributii (cod 14-4-1 si 14-4-1/a);
    - Stat de retributii (cod 14-4-1/b M);
    - Stat de retributii, fara elementele componente ale retributiei totale (cod 14-4-1/c M si cod 14-4-1/d M);
    - Fisa de evidenta a retributiilor (cod 14-4-2);
    - Fisa de evidenta a retributiilor, cu elementele componente ale retributiei (cod 14-4-2/a).
    In formularele "Stat de retributii" se aduc modificari in sensul ca dupa coloanele corespunzatoare de calcul al salariilor si al altor drepturi salariale se mai trece in coloana urmatoare "Venitul lunar impozabil" urmat de coloana "Impozit". Restul coloanelor nu se modifica.
    In formularul "Fisa de evidenta a retributiilor" in locul "Contributiei persoanelor fara copii" se va mentiona felul impozitului aplicat (100% sau 80%).
    In conditiile intocmirii statelor de salarii si fiselor de evidenta a salariilor cu ajutorul tehnicii de calcul, situatiile de iesire obtinute vor trebui sa contina aceleasi elemente ca in cazul intocmirii manuale a acestor formulare.
    Pentru celelalte formulare specifice privind veniturile sub forma de salarii si alte drepturi salariale (castigul salariatilor zilieri sau temporari, onorariile incasate de avocati prin barouri, sumele obtinute din colaborari de orice natura, onorariile de expertiza etc.) se vor modifica si completa conform normelor de mai sus.
    Normele de utilizare a formularelor financiar-contabile comune raman cele in vigoare la data aplicarii Hotararii Guvernului nr. 52/1991, respectiv a Legii nr. 32/1991.
    2. Darea de seama prevazuta la art. 11 din lege se intocmeste de platitor conform modelului din anexa la prezentele instructiuni si se depune la organul financiar, semestrial, respectiv pentru semestrul 1 pana la 15 iulie si pe intregul an, cumulat, pana la 15 ianuarie al anului urmator.
    In darea de seama anuala se vor evidentia separat si datele referitoare la persoanele care realizeaza  venituri de natura celor prevazute la art. 4 din lege.
    In darea de seama anuala se vor evidentia toate modificarile aparute ulterior semestrului 1, ca urmare a verificarilor efectuate de organele financiare sau solutionarii contestatiilor inaintate in conditiile legii de beneficiarii veniturilor.
    Persoanele fizice care folosesc personal casnic nu sunt obligate sa depuna darea de seama prevazuta la art. 11 din lege, intrucat acest personal nu este folosit in exercitarea activitatii persoanelor fizice. In aceste cazuri, persoanele fizice care folosesc asemenea personal sunt obligate sa depuna trimestrial, la organul financiar pe raza caruia isi au domiciliul, statele de plata a salariului care, dupa verificare si vizare, se restituie persoanelor respective.
    III. Atributiile si raspunderile organelor fiscale privind impozitul pe salarii
    1. Potrivit art. 13 din lege, controlul privind calcularea, retinerea si varsarea impozitului pe salarii se efectueaza de organele fiscale la care platitorii de salarii sunt obligati, potrivit art. 11 din lege, sa depuna darile de seama, sau statele de plata privind calcularea, retinerea si varsarea impozitului pe salarii.
    Pentru aducerea la indeplinire a acestor atributii, la nivelul organelor fiscale judetene, municipale, orasenesti, al municipiului Bucuresti si ale sectoarelor acestuia, se va avea in vedere evidenta nominala a tuturor persoanelor fizice si juridice care folosesc salariati si care au obligatia calcularii, retinerii si varsarii impozitului pe salarii. In acest sens, pe langa evidentele proprii, se vor utiliza datele existente la organele cu atributii legale privind aprobarea si inregistrarea agentilor economici (Camera de Comert si Industrie a Romaniei - Oficiul registrului comertului si organele sale teritoriale, judecatoriile si tribunalele, ministerele si departamentele economice etc.), precum si la unitatile bancare si C.E.C.
    Pe baza acestor evidente, conducerile directiilor generale ale finantelor publice judetene si a municipiului Bucuresti vor intocmi programe de verificare semestriale si anuale detaliate pe obiective de verificat si pe inspectori.
    Aceasta evidenta tehnico-operativa a platitorilor de salarii se va completa si cu datele privind impozitul virat de fiecare platitor de salarii in parte, inregistrat pe baza documentelor de plata emise de platitor.
    Verificarea la platitori a modului de evidenta, calcul, retinere si varsare a impozitului pe salarii se efectueaza cel putin o data pe semestru si ori de cate ori apare necesar in baza datelor din evidenta condusa de organele fiscale.
    2. Obiectivele de control privind evidenta, calcularea, retinerea si varsarea impozitului pe salarii sunt, in principal, urmatoarele:
    - corecta conducere a evidentei contabile privind drepturile si obligatiile salariatilor si ale celorlalte persoane ale caror venituri se impun in aceleasi conditii ca si salariile;
    - corecta calculare, retinere si varsare a impozitului pe salarii, respectiv stabilirea venitului impozabil, aplicarea cotelor de impozit si respectarea termenului de plata;
    - acordarea scutirilor si inlesnirilor la plata impozitului pe salarii, potrivit prevederilor legale;
    - intocmirea si depunerea corecta si la termen a darilor de seama semestriale si anuale, precum si a statelor de plata lunare privind calcularea, retinerea si varsarea impozitului pe salarii;
    - modul de solutionare a contestatiilor adresate la nivelul platitorului de salarii, frecventa acestora si cauzele care au generat astfel de contestatii;
    - modul de aducere la indeplinire a masurilor de remediere a deficientelor, astfel cum au fost dispuse si, respectiv, constatate prin procesele de verificare anterioare.
    Obiectivele de control enumerate nu sunt limitate, acestea putand fi extinse in functie de aspectele rezultate din analiza evidentei conduse la nivelul organelor fiscale sau pe baza situatiilor constatate in timpul desfasurarii verificarii.
    Verificarea se efectueaza in prezenta contabilului sef sau a altei persoane desemnate de acesta, care are obligatia de a pune la dispozitia organelor fiscale toate documentele solicitate, si cuprinde intreaga perioada de la ultimul control sau, in cazul platitorilor de salarii inca neverificati, de la inceputul activitatii, cu respectarea termenelor de prescriptie legale.
    Rezultatele verificarii, deficientele constatate, precum si masurile ce trebuie intreprinse pentru eliminarea acestora se consemneaza intr-un proces-verbal semnat de organul de control, de conducatorul si contabilul sef in cazul persoanelor juridice, sau numai de persoana fizica in cazul acesteia din urma, din care un exemplar ramane la persoana verificata.
    IV. Alte prevederi
    1. Impozitul pe salarii se varsa de catre agentii economici la bugetul administratiei centrale de stat in contul 60.04x00*) deschis la unitatile Bancii Comerciale Romane pe seama organelor fiscale (administratiile financiare municipale sau ale sectoarelor municipiului Bucuresti si circumscriptiile financiare orasenesti) din raza de activitate a acestora.
    Agentii economici cu sediul sau domiciliul in comune varsa impozitul pe salarii in contul directiei generale a finantelor publice judetene pe raza careia se afla.
    Persoanele juridice si fizice care nu au cont la banca varsa impozitul pe salarii, in contul mentionat mai sus, astfel:
    - la agentul fiscal, care elibereaza chitanta pentru suma incasata;
    - la unitatile C.E.C.
    2. In cazul salariatilor societatilor comerciale cu sediul in Romania care desfasoara activitate si realizeaza venituri sub forma de salarii si alte drepturi salariale in strainatate, pentru impozitarea acestora se vor aplica prevederile din conventiile sau acordurile de evitare a dublei impuneri la care Romania este parte.
    Pentru impunerea veniturilor de aceeasi natura incasate pe teritoriul Romaniei se vor aplica prevederile Legii privind impozitul pe salarii.

                     Ministrul bugetului,
                     veniturilor statului
                     si controlului financiar,
                         Florian Bercea

    ANEXA 1

  UNITATEA PLATITOARE .........................
  ADRESA ......................................
  CONT BANCAR .................................

                      DARE DE SEAMA
privind calcularea, retinerea si varsarea impozitului pe salarii pe perioada................

------------------------------------------------------------------------------
  Nr.         Nr. total       din care:         Total    Impozite  Nr. si data
  crt.  Luna    de      ------------------     venituri retinute  documentului
              salariati cu    fara  scutiti    brute      si      de
                        copii copii de impozit platite  varsate   plata
------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------
                                                                             
       Director,                        Contabil sef,
                                      


SmartCity5

COMENTARII la Instrucţiuni 115665/1991

Momentan nu exista niciun comentariu la Instrucţiuni 115665 din 1991
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Instrucţiuni 115665/1991
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu