Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

HOTARARE Nr

HOTARARE   Nr. 1045 din 23 septembrie 2009

privind stabilirea masurilor pentru buna organizare si desfasurare a alegerilor pentru Presedintele Romaniei din anul 2009

ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 639 din 28 septembrie 2009



In temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată, şi al art. 27 alin. (1) din Legea nr. 370/2004 pentru alegerea Preşedintelui României, cu modificările şi completările ulterioare,

Guvernul României  adoptă prezenta hotărâre.

Art. 1. - (1) Pentru coordonarea şi urmărirea îndeplinirii sarcinilor prevăzute de legislaţia în vigoare privind alegerea Preşedintelui României care revin ministerelor şi celorlalte organe de specialitate ale administraţiei publice centrale, precum şi instituţiilor prefectului, se constituie Comisia tehnică centrală, în componenţa prevăzută în anexa nr. 1.

(2) La şedinţele Comisiei tehnice centrale pot participa, în calitate de invitaţi, reprezentanţi ai partidelor politice parlamentare, ai Clubului Român de Presă, ai altor instituţii ale administraţiei publice centrale interesate şi ai organizaţiilor neguvernamentale.

Art. 2. - (1) Până cel mai târziu cu 25 de zile înainte de data alegerilor, prefecţii şi preşedinţii tribunalelor întocmesc listele cuprinzând persoanele care pot fi desemnate, potrivit legii, preşedinţi ai birourilor electorale ale secţiilor de votare şi locţiitori ai acestora.

(2)  In termen de cel mult două zile de la întocmirea lor, prefecţii centralizează listele prevăzute la alin. (1) şi le transmit spre avizare, prin poştă electronică, Autorităţii Electorale Permanente, în formatul solicitat de aceasta.

(3)  Avizul Autorităţii Electorale Permanente se comunică prefecţilor şi preşedinţilor tribunalelor până cel mai târziu cu 5 zile înaintea desemnării preşedinţilor birourilor electorale ale secţiilor de votare şi a locţiitorilor acestora.

Art. 3. - (1) Ministerul Administraţiei şi Internelor şi autorităţile administraţiei publice locale dispun măsuri pentru menţinerea şi asigurarea ordinii şi liniştii publice în localităţile ţării, pe întreaga perioadă electorală şi, în mod deosebit, în ziua votării, precum şi în zilele care premerg şi succedă acestei zile.

(2) Ministerul Administraţiei şi Internelor şi autorităţile administraţiei publice locale asigură paza secţiilor de votare şi a dosarelor întocmite de birourile electorale, pe timpul transportului acestora la birourile electorale, respectiv la Biroul Electoral Central, precum şi paza pe timpul tipăririi, transportului şi depozitării buletinelor de vot  şi a celorlalte materiale necesare votării.

Art. 4. - (1) Ministerul Administraţiei şi Internelor, prin Centrul Naţional de Administrare a Bazelor de Date privind Evidenţa Persoanelor, asigură tipărirea listelor electorale permanente, în două exemplare, şi a copiilor de pe listele electorale permanente, în 3 exemplare. In situaţia organizării unui al doilea tur de scrutin, Centrul Naţional de Administrare a Bazelor de Date privind Evidenţa Persoanelor asigură tipărirea copiilor de pe listele electorale permanente, care vor fi identice cu cele folosite la primul tur de scrutin, într-un singur exemplar.

(2) Materialele consumabile necesare tipăririi listelor electorale permanente şi a copiilor de pe listele electorale permanente se asigură de către instituţiile prefectului.

Art. 5. - (1) Institutul Naţional de Statistică asigură numărul necesar de statisticieni, informaticieni şi personal tehnic auxiliar, dotarea necesară cu echipamente şi tehnică de calcul, precum şi sistemul informaţional utilizat în monitorizarea şi desfăşurarea operaţiunilor tehnice de constatare a rezultatelor alegerilor.

(2) Institutul Naţional de Statistică asigură instruirea personalului implicat în efectuarea operaţiunilor tehnice pentru stabilirea rezultatelor alegerilor.

Art. 6. - Ministerul Educaţiei, Cercetării şi Inovării, Ministerul Culturii, Cultelor şi Patrimoniului Naţional, Ministerul Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale, Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii şi Ministerul Apărării Naţionale dispun măsurile necesare pentru a pune la dispoziţia autorităţilor administraţiei publice locale spaţii corespunzătoare în unităţile din subordine, în vederea organizării de secţii de votare, precum şi pentru sprijinirea cu personal a operaţiunilor tehnice la secţiile de votare.

Art. 7. - Ministerul Sănătăţii ia măsurile necesare pentru asigurarea asistenţei medicale la secţiile de votare.

Art. 8. - (1) Ministerul Afacerilor Externe face propuneri Autorităţii Electorale Permanente pentru acreditarea observatorilor străini, precum şi a delegaţilor externi ai mass-mediei.

(2)  Ministerul Afacerilor Externe va lua măsurile necesare pentru organizarea şi dotarea secţiilor de votare din străinătate, precum şi pentru funcţionarea biroului electoral pentru secţiile de votare din străinătate.

(3)   Ministerul Afacerilor Externe va depune, în limita competenţelor sale, diligentele necesare, inclusiv prin efectuarea de demersuri pe lângă autorităţile locale competente, pentru asigurarea pazei secţiilor de votare din străinătate şi a materialelor şi documentelor necesare votării, cu luarea în considerare a condiţiilor specifice din statul de reşedinţă.

(4)   Materialele consumabile necesare tipăririi tabelelor electorale utilizate în secţiile de votare din străinătate se asigură de către Ministerul Afacerilor Externe.

Art. 9. - (1) In termen de 3 zile de la data intrării în vigoare a prezentei hotărâri se constituie comisiile tehnice judeţene şi Comisia Tehnică a Municipiului Bucureşti, în componenţa prevăzută în anexa nr. 2, cu atribuţii în coordonarea şi urmărirea îndeplinirii sarcinilor ce revin autorităţilor administraţiei publice locale şi serviciilor publice deconcentrate ale ministerelor şi ale celorlalte organe de specialitate ale administraţiei publice centrale, prevăzute în legislaţia în vigoare, în domeniul alegerii Preşedintelui României.

(2)  La şedinţele comisiilor tehnice judeţene şi ale Comisiei Tehnice a Municipiului Bucureşti pot participa, în calitate de invitaţi, reprezentanţi ai partidelor politice parlamentare, ai Clubului Român de Presă, precum şi ai organizaţiilor neguvernamentale.

(3) Pentru urmărirea şi soluţionarea operativă a problemelor curente din judeţe, respectiv din municipiul Bucureşti, pe lângă comisia tehnică se constituie un grup tehnic de lucru, condus de un subprefect, format din specialişti desemnaţi de conducătorii serviciilor publice deconcentrate ale ministerelor şi ale celorlalte organe de specialitate ale administraţiei publice centrale, organizate la nivelul judeţului, respectiv al municipiului Bucureşti. Din grupul tehnic de lucru vor face parte şi 2-3 specialişti din aparatul de specialitate al consiliilor judeţene, respectiv al Consiliului General al Municipiului Bucureşti.

(4) In perioada în care îşi desfăşoară activitatea în cadrul grupului tehnic de lucru, membrii acestuia sunt degrevaţi de sarcinile de serviciu.

(5) Condiţiile materiale necesare funcţionării grupului tehnic de lucru se asigură prin grija prefectului. Salariile şi celelalte drepturi băneşti cuvenite personalului care îşi desfăşoară activitatea în grupul tehnic de lucru se achită de către unităţile de la care aceştia provin.

Art. 10. - (1) Ministerul Administraţiei şi Internelor, cu sprijinul Autorităţii Electorale Permanente, organizează, în termen de cel mult 5 zile de la data intrării în vigoare a prezentei hotărâri, instruirea prefecţilor şi a subprefecţilor cu privire la organizarea şi desfăşurarea alegerilor pentru Preşedintele României din anul 2009.

(2)   Prefecţii, cu sprijinul filialelor Autorităţii Electorale Permanente, organizează în cel mai scurt timp instruirea primarilor şi a secretarilor comunelor, oraşelor şi municipiilor cu privire la sarcinile ce le revin în vederea organizării şi desfăşurării în bune condiţii a alegerii Preşedintelui României.

(3) Prefecţii stabilesc un grafic de distribuire a buletinelor de vot primite de la Ministerul Administraţiei şi Internelor, precum şi a celorlalte materiale necesare desfăşurării procesului electoral, în funcţie de asigurarea condiţiilor de păstrare în siguranţă a acestora, cu respectarea prevederilor legale.

(4)  Prefecţii, cu sprijinul primarilor, instalează, la intrarea în secţiile de votare speciale, camere web conectate la calculatoare cu suficientă capacitate de stocare pentru 14 ore de imagine video, care vor înregistra video cetăţenii ce îşi exercită dreptul de vot în aceste secţii. Operarea computerelor va fi asigurată de unul dintre membrii biroului electoral al secţiei de votare. Fişierul cuprinzând înregistrarea video va fi salvat pe un suport optic, CD sau DVD, şi va fi înaintat către biroul electoral judeţean, respectiv al sectorului municipiului Bucureşti într-un plic sigilat, pe care se aplică ştampila de control a secţiei de votare şi semnătura membrului biroului electoral al secţiei de votare care a asigurat operarea computerului, împreună cu dosarul cuprinzând tabelele electorale utilizate şi declaraţiile pe propria răspundere ale alegătorilor. Birourile electorale judeţene, respectiv ale sectoarelor municipiului Bucureşti transmit plicurile sigilate conţinând înregistrările video, împreună cu dosarele de la secţiile de votare cuprinzând listele şi tabelele electorale utilizate, precum şi declaraţiile pe propria răspundere ale alegătorilor, Biroului Electoral Central, care le predă Autorităţii Electorale Permanente în vederea depozitării într-un singur spaţiu, asigurat de către Secretariatul General al Guvernului.

(5) In situaţia în care prefectul se află în imposibilitatea de a-şi exercita atribuţiile, precum şi în cazurile în care această funcţie este vacantă, unul dintre subprefecţi asigură îndeplinirea sarcinilor ce îi revin prefectului, potrivit legii, în vederea organizării şi desfăşurării corespunzătoare a alegerii Preşedintelui României.

(6)   In perioada electorală, Ministerul Administraţiei şi Internelor şi Autoritatea Electorală Permanentă acordă sprijin de specialitate prefecţilor şi primarilor, în vederea realizării la termen şi în condiţii corespunzătoare a sarcinilor ce le revin în organizarea şi desfăşurarea alegerilor pentru Preşedintele României din anul 2009.

Art. 11. - (1) Sediul Biroului Electoral Central se asigură de către Secretariatul General al Guvernului prin Ministerul Culturii, Cultelor şi Patrimoniului Naţional, cel al biroului electoral pentru secţiile de votare din străinătate, de către Ministerul Afacerilor Externe, sediile birourilor electorale judeţene se asigură de către prefecţi şi de preşedinţii consiliilor judeţene, iar cele ale birourilor electorale de sector, precum şi ale birourilor electorale ale secţiilor de votare, de către primari, împreună cu prefecţii.

(2) Dotarea tehnică şi materială a Biroului Electoral Central se asigură de Ministerul Administraţiei şi Internelor, dotarea tehnică şi materială a biroului electoral pentru secţiile de votare din străinătate se asigură de Ministerul Afacerilor Externe, iar dotarea tehnică şi materială a birourilor electorale judeţene se asigură de prefecţi împreună cu preşedinţii consiliilor judeţene. Dotarea tehnică şi materială a birourilor electorale ale sectoarelor municipiului Bucureşti se asigură de prefectul municipiului Bucureşti împreună cu primarii sectoarelor municipiului Bucureşti.

(3)   Autoritatea Electorală Permanentă, împreună cu Ministerul Administraţiei şi Internelor, asigură aparatul tehnic auxiliar necesar funcţionării Biroului Electoral Central. Aparatul tehnic auxiliar necesar funcţionării biroului electoral pentru secţiile de votare din străinătate se asigură de Ministerul Afacerilor Externe, împreună cu Autoritatea Electorală Permanentă.

(4) Serviciul de Telecomunicaţii Speciale asigură serviciile şi echipamentele de comunicaţii speciale, închirierea de la operatorii publici a elementelor de infrastructură pentru servicii de comunicaţii, pentru crearea de aplicaţii specifice şi funcţionarea sistemului de colectare a datelor privind participarea la vot, necesare Biroului Electoral Central, birourilor electorale judeţene sau ale sectoarelor municipiului Bucureşti şi biroului electoral pentru secţiile de votare din străinătate.

(5) Prefecţii, preşedinţii consiliilor judeţene şi primarii asigură condiţiile corespunzătoare pentru funcţionarea birourilor electorale judeţene sau ale sectoarelor municipiului Bucureşti.

Art. 12. - (1) Autoritatea Electorală Permanentă sprijină instruirea şi informarea membrilor birourilor electorale şi a celorlalţi participanţi la procesul electoral.

(2) Autoritatea Electorală Permanentă elaborează materiale pentru instruirea şi informarea membrilor birourilor electorale şi a celorlalţi participanţi la procesul electoral.

(3) Autoritatea Electorală Permanentă stabileşte organizaţiile neguvernamentale şi instituţiile mass-media care îndeplinesc condiţiile legale pentru desemnarea de observatori interni, respectiv reprezentanţi interni ai mass-mediei la alegerile pentru Preşedintele României. La propunerea Ministerului Afacerilor Externe, acreditează observatorii externi şi reprezentanţii externi ai mass-mediei.

(4) In termen de 5 zile de la intrarea în vigoare a prezentei hotărâri, Autoritatea Electorală Permanentă stabileşte procedura de eliberare a adeverinţelor prin care se atestă îndeplinirea condiţiilor prevăzute la art. 198 alin. (7) şi (8) din Legea nr. 370/2004 pentru alegerea Preşedintelui României, cu modificările şi completările ulterioare, şi procedura de acreditare a observatorilor externi şi a reprezentanţilor externi ai mass-mediei.

(5)  Autoritatea Electorală Permanentă îşi desemnează reprezentanţii în birourile electorale şi sprijină activitatea acestora cu personal tehnic auxiliar, potrivit legii şi în limita personalului disponibil.

(6) In termen de 6 luni de la primire, Autoritatea Electorală Permanentă verifică copiile de pe listele electorale permanente şi tabelele utilizate în cadrul secţiilor de votare la alegerile pentru Preşedintele României, în vederea descoperirii cazurilor în care o persoană a votat fără a avea drept de vot sau a votat de mai multe ori la acelaşi tur de scrutin. In situaţia în care Autoritatea Electorală Permanentă descoperă indicii privind săvârşirea infracţiunilor prevăzute de art. 265 alin. (1) lit. a) şi b) din Legea nr. 370/2004, cu modificările şi completările ulterioare, sesizează organele de urmărire penală competente.

(7)  La expirarea termenului prevăzut la alin. (6) pentru verificarea copiilor de pe listele electorale permanente şi a tabelelor utilizate în cadrul secţiilor de votare, Autoritatea Electorală Permanentă asigură arhivarea lor electronică, precum şi a declaraţiilor pe propria răspundere prevăzute de art. 195 alin. (4) şi (5) din Legea nr. 370/2004, cu modificările şi completările ulterioare, de către un furnizor de servicii de arhivare electronică, conform Legii nr. 135/2007 privind arhivarea documentelor în formă electronică.

Art. 13. - (1) Regia Autonomă „Monitorul Oficial" realizează imprimarea buletinelor de vot, a modelelor tabelelor prevăzute la art. 7 din Legea nr. 370/2004, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi a celorlalte imprimate şi materiale necesare desfăşurării procesului electoral, până cel mai târziu cu 10 zile înainte de data alegerilor.

(2)  Regia Autonomă „Monitorul Oficial" asigură editarea şi tipărirea de broşuri cuprinzând variante actualizate ale reglementărilor legale privind alegerile prezidenţiale, traducerea acestora în engleză, franceză şi maghiară, precum şi editarea şi tipărirea altor materiale de informare realizate de Autoritatea Electorală Permanentă.

(3)     Regia Autonomă „Monetăria Statului" asigură confecţionarea ştampilelor cu menţiunea „VOTAT".

Art. 14. - (1) Prefecţii sprijină, potrivit legii, instanţele judecătoreşti, respectiv Curtea Constituţională, în topirea buletinelor de vot întrebuinţate sau neîntrebuinţate, a celor nule, a proceselor-verbale şi a ştampilelor necesare votării, a celorlalte materiale utilizate în procesul electoral, precum şi a listelor de susţinători.

(2)  Prefecţii pot pune la dispoziţia instanţelor judecătoreşti, respectiv a Curţii Constituţionale, în limita posibilităţilor, spaţii pentru depozitarea materialelor prevăzute la alin. (1) până la topirea acestora.

(3)  Secretariatul General al Guvernului pune la dispoziţia Autorităţii Electorale Permanente un spaţiu pentru depozitarea copiilor de pe listele electorale permanente şi a tabelelor utilizate la secţiile de votare, precum şi a celorlalte materiale rezultate din procesul electoral care se păstrează în arhiva acesteia.

(4) Autoritatea Electorală Permanentă asigură arhivarea electronică a documentelor primite de la Biroul Electoral Central de către un furnizor de servicii de arhivare electronică, conform Legii nr. 135/2007, apoi predă spre topire materialele şi documentele primite de la Biroul Electoral Central operatorilor economici specializaţi.

Art. 15. - (1) Comisiile tehnice judeţene şi a municipiului Bucureşti vor informa săptămânal Comisia tehnică centrală în legătură cu stadiul pregătirii şi organizării alegerilor pentru Preşedintele României din anul 2009.

(2) Comisia tehnică centrală va informa săptămânal Guvernul în legătură cu stadiul îndeplinirii acţiunilor privind pregătirea şi organizarea alegerilor pentru Preşedintele României din anul 2009.

Art. 16. - La solicitarea Autorităţii Electorale Permanente, autorităţile publice implicate în organizarea şi desfăşurarea alegerilor pentru Preşedintele României comunică acesteia modalitatea de realizare a atribuţiilor în domeniul electoral, precum şi abaterile şi neajunsurile, inclusiv de ordin legislativ, constatate în organizarea şi desfăşurarea scrutinului.

Art. 17. -Anexele nr. 1 şi 2 fac parte integrantă din prezenta hotărâre.

PRIM-MINISTRU

EMIL BOC

Contrasemnează:

Viceprim-ministru, ministrul administraţiei şi internelor,

Dan Nica

Preşedintele Autorităţii Electorale Permanente,

Octavian Opriş

Secretarul general al Guvernului,

Daniela Nicoleta Andreescu

p. Ministrul afacerilor externe,

Bogdan Mazuru,

secretar de stat

Ministrul finanţelor publice,

Gheorghe Pogea

Ministrul muncii, familiei şi protecţiei sociale,

Marian Sârbu

Ministrul educaţiei, cercetării şi inovării,

Ecaterina Andronescu

Ministrul culturii, cultelor şi patrimoniului naţional,

Theodor Paleologu

Ministrul sănătăţii,

Ion Bazac

Ministrul justiţiei şi libertăţilor cetăţeneşti,

Cătălin Marian Predoiu

ANEXA Nr. 1

COMPONENŢA

Comisiei tehnice centrale

Preşedinte:

Viceprim-ministru, ministrul administraţiei şi internelor

Membri:

- secretarul de stat pentru relaţia cu instituţiile prefectului din Ministerul Administraţiei şi Internelor;

-  secretarul de stat şef al Departamentului ordine şi siguranţă publică din Ministerul Administraţiei şi Internelor;

- secretarul de stat pentru comunităţile locale din Ministerul Administraţiei si Internelor.

a) Reprezentanţi, la nivel de secretar de stat sau secretar general, ai:

- Ministerului Finanţelor Publice;

- Secretariatul General al Guvernului;

- Ministerului Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale;

- Ministerului Afacerilor Externe;

- Ministerului Apărării Naţionale;

- Ministerului Justiţiei şi Libertăţilor Cetăţeneşti;

- Ministerului Educaţiei, Cercetării si Inovării;

- Ministerului Culturii, Cultelor şi Patrimoniului Naţional;

- Ministerului Sănătăţii;

- Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii;

- Autorităţii Electorale Permanente;

- Institutului Naţional de Statistică;

- Administraţiei Naţionale a Rezervelor de Stat.

b) Reprezentanţi ai:

- Serviciului de Telecomunicaţii Speciale;

- Agenţiei Naţionale de Presă AGERPRES;

- Societăţii Comerciale „Electrica" - S.A.;

- Societăţii Române de Televiziune;

- Societăţii Române de Radiodifuziune.

NOTE:

Lucrările de secretariat tehnic ale Comisiei tehnice centrale sunt asigurate de Ministerul Administraţiei şi Internelor.

Componenţa nominală a Comisiei tehnice centrale se stabileşte prin ordin al viceprim-ministrului, ministrul administraţiei şi internelor, pe baza propunerilor formulate de conducătorii ministerelor şi ai celorlalte instituţii/societăţi menţionate.

ANEXA Nr. 2

COMPONENŢA

comisiei tehnice judeţene sau a municipiului Bucureşti

- prefectul judeţului, respectiv al municipiului Bucureşti

- un subprefect

- secretarul judeţului, respectiv secretarul general al municipiului Bucureşti

- directorul direcţiei regionale/judeţene de statistică

- directorul coordonator al direcţiei generale a finanţelor publice a judeţului, respectiv a municipiului Bucureşti

- inspectorul-şef al inspectoratului judeţean de poliţie, respectiv directorul general al Direcţiei Generale de Poliţie a Municipiului Bucureşti

- şeful biroului judeţean sau al serviciului municipiului Bucureşti de administrare a bazelor de date privind evidenţa persoanelor

- şeful serviciului public comunitar judeţean de evidenţa persoanelor

- inspectorul-şef al inspectoratului de jandarmi judeţean, respectiv directorul general al Direcţiei Generale de Jandarmi a Municipiului Bucureşti

- inspectorul general al inspectoratului şcolar judeţean, respectiv al municipiului Bucureşti

- directorul autorităţii de sănătate publică a judeţului, respectiv al Direcţiei de Sănătate Publică a Municipiului Bucureşti

- reprezentantul teritorial al Autorităţii Electorale Permanente

- reprezentantul teritorial al Societăţii Comerciale „Electrica" - S.A.

- corespondentul teritorial al Agenţiei Naţionale de Presă AGERPRES

NOTE:

Lucrările de secretariat tehnic ale comisiei tehnice judeţene sunt asigurate de personalul din cadrul instituţiei prefectului.

Componenţa nominală a comisiei tehnice judeţene sau a municipiului Bucureşti se stabileşte de prefect, prin ordin.


SmartCity5

COMENTARII la Hotărârea 1045/2009

Momentan nu exista niciun comentariu la Hotărârea 1045 din 2009
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu