HOTARARE Nr.
818 din 21 iunie 2006
privind modificarea si
completarea Hotararii Guvernului nr. 521/1997 pentru aprobarea Normelor
metodologice privind finantarea lucrarilor de cadastru de specialitate
imobiliar-edilitar si de constituire a bancilor de date urbane
ACT EMIS DE: GUVERNUL
ROMANIEI
ACT PUBLICAT IN:
MONITORUL OFICIAL NR. 594 din 10 iulie 2006
In temeiul art. 108 din Constituţia României,
republicată,
Guvernul României adoptă
prezenta hotărâre.
Art. I. - Hotărârea Guvernului nr. 521/1997 pentru aprobarea Normelor
metodologice privind finanţarea lucrărilor de cadastru de specialitate
imobiliar-edilitar şi de constituire a băncilor de date urbane, publicată în
Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 247 din 12 septembrie 1997, se modifică şi se completează după
cum urmează:
1. Titlul hotărârii va avea
următorul cuprins:
„HOTĂRÂRE
pentru aprobarea Normelor metodologice privind finanţarea sistemului informaţional specific domeniului imobiliar-edilitar şi
băncilor de date urbane"
2. Articolul unic va avea
următorul cuprins:
„Articol unic. - Se aprobă Normele metodologice privind
finanţarea sistemului informaţional specific domeniului imobiliar-edilitar şi
băncilor de date urbane, prevăzute în anexa care face parte integrantă din
prezenta hotărâre."
3. Titlul anexei va avea
următorul cuprins:
„NORME METODOLOGICE
privind finanţarea
sistemului informaţional specific domeniului imobiliar-edilitar şi băncilor de date urbane"
4. Articolul 1 din anexă va
avea următorul cuprins:
„Art. 1. - Sistemul informaţional specific domeniului
imobiliar-edilitar şi băncilor de date urbane este sistemul de evidenţă,
măsurare, inventariere, gestiune şi actualizare sistematică a tuturor
imobilelor şi reţelelor edilitare din intravilanul localităţilor, sub aspect
tehnic şi economic, cu respectarea datelor de bază din cadastrul general,
privind suprafaţa, categoria de folosinţă şi proprietarul.
Sistemul informaţional are la bază atât datele din
domeniul imobiliar-edilitar, cât şi din alte sectoare de activitate, care
servesc la formularea strategiilor globale ale localităţilor, în corelare cu
programele de dezvoltare durabilă ale administraţiilor locale, la toate
nivelurile."
5. Articolul 2 din anexă va
avea următorul cuprins:
„Art. 2. - Potrivit art. 67 din Legea cadastrului şi a
publicităţii imobiliare nr. 7/1996, republicată, Ministerul Transporturilor,
Construcţiilor şi Turismului, ca autoritate publică centrală competentă în
domeniu, are obligaţia de a coordona şi de a organiza realizarea sistemului
informaţional specific domeniului imobiliar-edilitar şi băncilor de date urbane
la nivel naţional şi de a furniza datele specifice pentru integrarea acestora
în cadastrul general."
6. Articolul 3 din anexă va
avea următorul cuprins:
„Art. 3. - Sistemul informaţional specific domeniului
imobiliar-edilitar şi băncilor de date urbane se realizează în condiţiile
prezentelor norme metodologice şi în conformitate cu exigenţele tehnice
cuprinse în metodologiile privind executarea lucrărilor de introducere a
cadastrului imobiliar în localităţi şi a cadastrului reţelelor edilitare în
localităţi,aprobate prin Ordinul ministrului lucrărilor publice şi amenajării
teritoriului şi al preşedintelui Oficiului Naţional de Cadastru, Geodezie şi
Cartografie nr. 90/N/911 - CP/1997 şi, respectiv, prin Ordinul ministrului
lucrărilor publice şi amenajării teritoriului şi al preşedintelui Oficiului
Naţional de Cadastru, Geodezie şi Cartografie nr. 91/N/912 - CP/1997, publicate
în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 110 din
3 iunie 1997."
7. Titlul capitolului II din anexă va avea următorul cuprins:
„CAPITOLUL II
Coordonarea, organizarea şi realizarea sistemului informaţional specific domeniului
imobiliar-edilitar şi băncilor de date urbane"
8. Titlul capitolului III
din anexă va avea următorul cuprins:
„CAPITOLUL III
Finanţarea şi decontarea sistemului informaţional specific domeniului imobiliar-edilitar şi băncilor de date urbane"
9. Articolul 7 din anexă va
avea următorul cuprins:
„Art. 7. - Finanţarea sistemului informaţional specific
domeniului imobiliar-edilitar şi băncilor de date urbane se asigură prin
transferuri de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor,
Construcţiilor şi Turismului, pe bază de programe anuale, în limita sumelor
aprobate prin legea bugetului de stat cu această destinaţie.
Consiliile judeţene şi Consiliul General al
Municipiului Bucureşti vor cuprinde sumele necesare pentru finanţarea
sistemului informaţional specific imobiliar-edilitar şi băncilor de date urbane
în bugetele proprii, la partea de venituri, la capitolul «Subvenţii de la
bugetul de stat», subcapitolul «Finanţarea lucrărilor sistemului informaţional
specific domeniului imobiliar-edilitar şi băncilor de date urbane», în baza
sumelor aprobate în bugetul Ministerului Transporturilor, Construcţiilor şi
Turismului, la titlul «Transferuri între unităţi ale administraţiei publice»,
respectiv la «Transferuri pentru lucrările sistemului informaţional specific
domeniului imobiliar-edilitar şi băncilor de date urbane».
Consiliile judeţene şi Consiliul General al
Municipiului Bucureşti repartizează sumele primite pe unităţi
administrativ-teritoriale, conform anexei nr. 1 la prezentele norme
metodologice."
10. Alineatul 1 al
articolului 9 din anexă va avea următorul cuprins:
„Art. 9. - In limita alocaţiilor aprobate prin legea
anuală a bugetului de stat, Ministerul Transporturilor, Construcţiilor şi
Turismului va repartiza şi va comunica consiliilor judeţene şi Consiliului
General al Municipiului Bucureşti plafoanele aprobate pentru realizarea
sistemului informaţional specific domeniului imobiliar-edilitar şi băncilor de date urbane."
11. După articolul 10 din
anexă se introduce un nou articol, articolul 101, cu următorul cuprins:
„Art. 101. - Pentru
decontarea lucrărilor de realizare a sistemului informaţional specific
domeniului imobiliar-edilitar şi băncilor de date urbane, consiliile locale vor
înainta, cu adresă, consiliilor judeţene şi Consiliului General al Municipiului
Bucureşti documentaţia prevăzută în anexele nr. 4, 5, 5a) şi 6 la prezentele
norme metodologice, prin care se solicită întocmirea decontului justificativ."
12. Alineatele 1 şi 2 ale
articolului 11 din anexă vor avea următorul cuprins:
„Art. 11. - Consiliile judeţene şi Consiliul General al
Municipiului Bucureşti verifică documentaţia primită, acordă viza de control
financiar propriu şi întocmesc decontul justificativ, care se transmite, până
la data de 5 a lunii următoare încheierii trimestrului, Ministerului
Transporturilor, Construcţiilor şi Turismului, în două exemplare, potrivit
modelului prezentat în anexa nr. 3 la prezentele norme metodologice.
Ministerul Transporturilor, Construcţiilor şi
Turismului, pe baza deconturilor justificative, solicită Ministerului
Finanţelor Publice deschiderea de credite în limita alocaţiilor bugetare
aprobate, însoţită de decontul justificativ prezentat în anexa nr. 3a) la
prezentele norme metodologice, virează sumele consiliilor judeţene şi
Consiliului General al Municipiului Bucureşti, cu ordin de plată, în contul
21.42.02.29 «Venituri ale bugetului local - Finanţarea lucrărilor de cadastru
imobiliar», deschis pe numele acestora la Trezoreria
Statului."
13. După alineatul 3 al
articolului 11 din anexă se introduce un nou alineat, alineatul 4, cu următorul
cuprins:
„Sumele prevăzute la alin. 3 se virează de consiliile
judeţene şi de Consiliul General al Municipiului Bucureşti, pe baza anexelor
nr. 1 şi 3 la prezentele norme metodologice, în contul 21.42.02.29 «Venituri
ale bugetului local - Finanţarea lucrărilor de cadastru imobiliar», deschis la
Trezoreria Statului pe numele unităţilor administrativ-teritoriale beneficiare."
14. Articolul 12 din anexă
va avea următorul cuprins:
„Art. 12. - Preşedinţii consiliilor judeţene, primarul
general al municipiului Bucureşti şi primarii celorlalte unităţi
administrativ-teritoriale răspund, în conformitate cu prevederile art. 17 şi 19 din Ordonanţa
de urgenţă a Guvernului nr. 45/2003 privind finanţele publice locale, aprobată
cu modificări şi completări prin Legea nr. 108/2004, cu modificările şi
completările ulterioare, de utilizarea fondurilor transferate de Ministerul
Transporturilor, Construcţiilor şi Turismului, cu destinaţia pentru care au
fost alocate."
15. Titlul capitolului IV din anexă va avea următorul cuprins:
„CAPITOLUL IV
Contractarea realizării sistemului informaţional
specific domeniului imobiliar-edilitar şi băncilor de date urbane"
16. Alineatul 1 al
articolului 15 din anexă va avea următorul cuprins:
„Art. 15. - Contractarea realizării sistemului
informaţional specific domeniului imobiliar-edilitar şi băncilor de date urbane
se face cu respectarea prevederilor legislaţiei în vigoare privind achiziţiile
publice."
17. Alineatul 5 al
articolului 15 din anexă se abrogă.
18. In cuprinsul normelor metodologice, denumirea:
a) „Ministerul Lucrărilor
Publice şi Amenajării Teritoriului" se înlocuieşte cu „Ministerul Transporturilor, Construcţiilor şi
Turismului";
b) „Oficiul Naţional de
Cadastru, Geodezie şi Cartografie" se înlocuieşte
cu „Agenţia Naţională de Cadastru şi Publicitate Imobiliară";
c) „Ministerul
Finanţelor" se înlocuieşte cu „Ministerul
Finanţelor Publice";
d) „oficiul de cadastru,
geodezie şi cartografie judeţean" se
înlocuieşte cu „oficiul de cadastru şi publicitate imobiliară";
e) „lucrări de cadastru de
specialitate imobiliar-edilitar şi de constituire a băncilor de date urbane" se înlocuieşte cu „sistemul
informaţional specific domeniului imobiliar-edilitar şi băncilor de date
urbane".
19. Anexele nr. 1-6*) la normele metodologice se
înlocuiesc cu anexele nr. 1 -6 care fac parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art. II. - Hotărârea
Guvernului nr. 521/1997 pentru aprobarea Normelor metodologice privind
finanţarea lucrărilor de cadastru de specialitate imobiliar-edilitar şi de
constituire a băncilor de date urbane, publicată în Monitorul Oficial al
României, Partea I, nr. 247
din 22 septembrie 1999, cu modificările şi completările aduse prin prezenta
hotărâre, se va republica în Monitorul Oficial al României, Partea I, dându-se textelor o nouă numerotare.
PRIM-MINISTRU
CĂLIN POPESCU-TĂRICEANU
Contrasemnează:
Ministrul transporturilor,
construcţiilor şi turismului,
Radu Mircea Berceanu
Ministrul delegat pentru lucrări publice
şi amenajarea teritoriului,
Laszlo Borbely
Ministrul administraţiei şi internelor,
Vasile Blaga
Ministrul finanţelor publice,
Sebastian Teodor Gheorghe
Vlădescu
*) Anexele nr. 1-6 sunt reproduse în facsimil.
ANEXA Nr. 1
CONSILIUL*)
.......................................................
LISTA
cuprinzând sistemele informaţionale specifice
domeniului imobiliar-edilitar şi băncilor de date urbane, pe anul 200. cu
finanţare de la bugetul de stat, ce se realizează în conformitate cu
prevederile art. 67 din Legea cadastrului şi a publicităţii imobiliare nr. 7/1996, republicată
-lei-
Consiliul
local Denumirea lucrării
|
UM
|
Cantitatea
|
Preţul U.M.
|
Valoarea Totală
|
Valoarea
rămasă de executat
|
Valoarea
200...
|
Din care în
trim:
|
Termen
de
finalizare
|
I
|
II
|
III
|
IV
|
0
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
Total, din care:
A.Lucrări în continuare
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1.Consiliul Local............
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
a) Lucrări tehnice de identificare,
măsurare şi inventariere a imobilelor şi a reţelelor edilitare
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- lucrări geodezice
- lucrări topografice
- lucrări de cartare imobiliară
-lucrări de inventariere
reţele edilitare
|
ha
ha
ha
ha
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
b)Banca de date urbane
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- încărcare, organizare şi
prelucrare date grafice şi textuale privind imobilele şi reţelele
edilitare
- întreţinerea şi actualizarea băncii
de date urbane
-instruire-formare utilizatori
|
ha
ha
pers.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.Consiliul Local............
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
a)...........................
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
b)...........................
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TOTAL A
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
B.Lucrari noi
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
l.Consiliul Local............
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
a) Lucrări tehnice de identificare,
măsurare şi inventariere a imobilelor şi a reţelelor edilitare
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- lucrări geodezice
- lucrări topografice
- lucrări de cartare imobiliară
-lucrări de inventariere reţele
edilitare
|
ha
ha
ha
ha
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
b).Banca de date urbane
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- încărcare, organizare şi prelucrare date grafice
şi textuale privind imobilele şi reţelele edilitare
- întreţinerea şi actualizarea băncii
de date urbane
-instruire-formare utilizatori
|
ha
ha
pers.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.Consiliul Local............
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
a)...........................
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
b)...........................
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TOTAL B
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Preşedinte,
Intocmit.
Serviciul (biroul) de cadastru,
*) Se completează, după caz: JUDEŢEAN sau GENERAL AL
MUNICIPIULUI BUCUREŞTI
ANEXA Nr. 2
MINISTERUL TRANSPORTURILOR,
CONSTRUCŢIILOR ŞI TURISMULUI
Aprobat
Ordonatorul principal de credite
LISTA
cuprinzând sistemele informaţionale specifice
domeniului imobiliar-edilitar şi băncilor de date urbane, pe anul 200. cu
finanţare de la bugetul de stat, ce se realizează în conformitate cu
prevederile art. 67 din Legea cadastrului şi a publicităţii imobiliare nr. 7/1996, republicată
-lei -
Nr. crt.
|
|
Cantitatea
(ha)
|
Valoarea 200..
|
Din care în
trim:
|
Termenul
de finalizare
|
I
|
II
|
III
|
IV
|
0
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
|
TOTAL
|
|
|
|
|
|
|
|
|
din care:
|
|
|
|
|
|
|
|
A
|
Lucrări în continuare
|
|
|
|
|
|
|
|
1
|
Judeţul.........................
- sistemul informaţional specific
domeniului imobiliar-edilitar şi băncilor de date urbane în comuna, oraşul,
municipiul.....
-sistemul ...............
|
|
|
|
|
|
|
|
2
|
Judeţul.........................
-sistemul..........................
|
|
|
|
|
|
|
|
…
|
|
|
|
|
|
|
|
|
42
|
Municipiul Bucureşti
- sistemul informaţional specific
domeniului imobiliar-edilitar şi băncilor de dale urbane în
sectorul.............
|
|
|
|
|
|
|
|
B
|
Lucrări noi
|
|
|
|
|
|
|
|
1
|
Judetul............................
- sistemul informaţional specific
domeniului imobiliar-edilitar şi băncilor de date urbane în comuna, oraşul,
municipiul
- sistemul..................
|
|
|
|
|
|
|
|
…
|
|
|
|
|
|
|
|
|
42
|
Municipiul Bucureşti
- sistemul informaţional specific domeniului imobiliar-edilitar şi băncilor de date urbane în
sectorul.............
|
|
|
|
|
|
|
|
Direcţia generală economica şi buget
Director general,
Direcţia generală gestiunea localităţilor
Director general.
ANEXA Nr. 3
CONSILIUL*)
.......................................................
DECONT JUSTIFICATIV
privind fundamentarea necesarului de alocaţii
bugetare pe trimestrul...../200 ... în aplicarea prevederilor art. 67 din Legea cadastrului şi a
publicităţii imobiliare nr. 7/1996, republicată
-lei-
Nr.
Crt.
|
Beneficiarul
Executant
Denumirea
lucrării
|
Nr. şi data depunerii
documentelor
la consiliul*)
|
Nr. şi data
Contractului
|
Numărul
contului
si banca
beneficiarului
|
Valoarea
lucrărilor
executate
|
Disponibilul
la
finele
trimestrului
precedent
|
0
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
I
|
Consiliul Local.................
Executant.........................
Sistem informaţional specific domeniului
imobiliar-edilitar si băncilor de date urbane:
a)Lucrari tehnice de identificare,
măsurare şi inventariere a imobilelor şi reţelelor edilitare
b)Banca de date urbane
|
|
|
|
|
|
|
TOTAL Consiliul Local......
|
|
|
|
|
|
2
|
Consiliul Local.................
Executant.........................
Sistem informaţional specific domeniului
imobiliar-edilitar si băncilor de date urbane:
a)Lucrări tehnice de identificare,
măsurare ţi inventariere a imobilelor şi reţelelor edilitare
b)Banca de date urbane
|
|
|
|
|
|
|
TOTAL Consiliul Local......
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TOTAL Consiliul*)
|
|
|
|
|
|
Raspundem pentrn legalitatea, necesitatea,
oportunitatea, realitatea ţi exactitatea datelor
înscrise
Preşedinte,
Control financiar propriu
Director,
*) Se completează, după caz: JUDEŢEAN sau GENERAL AL
MUNICIPIULUI BUCUREŞTI
ANEXA Nr. 3a)
MINISTERUL TRANSPORTURILOR,
CONSTRUCŢIILOR ŞI TURISMULUI
Aprobat
Ordonatorul principal de credite
DECONT JUSTIFICATIV
privind fundamentarea necesarului de alocaţii
bugetare pe luna................/200 ... în aplicarea prevederilor art. 67 din Legea cadastrului şi a
publicităţii imobiliare nr. 7/1996, republicată
-lei-
Nr.
Crt.
|
Denumirea
lucrării
|
Valoarea
lucrărilor
executate
|
0
|
1
|
5
|
1
|
Sistem informaţional specific domeniului
imobiliar-edilitar si băncilor
de date urbane:
a)Lucrări tehnice de identificare,
măsurare şi inventariere a imobilelor şi
reţelelor edilitare
b)Banca de date urbane
|
|
TOTAL MINISTERUL TRANSPORTURILOR,
CONSTRUCŢIILOR ŞI TURISMULUI
|
|
Direcţia generala gestiunea localităţilor
Director general,
Direcţia generala economică şi buget
Director general,
ANEXA Nr. 4
EXECUTANT...................
SITUAŢIE DE LUCRĂRI
cuprinzând sistemul informaţional specific
domeniului imobiliar-edilitar şi băncilor de date urbane pe trimestrul....../200 .... în
localitatea (comuna, oraşul, municipiul) cu finanţare de la bugetul de stat,ce
se realizează în conformitate cu prevederile art. 67 din Legea cadastrului şi a
publicităţii imobiliare nr. 7/1996, republicată
Nr. Crt
|
Categoria de
lucrări
|
U.M.
|
Cantitatea
|
Preţul
U.M.
|
Valoarea (lei)
|
Valoarea
cu T.V.A.
(lei)
|
I
|
Lucrări tehnice de identificare,
măsurare şi inventariere a imobilelor ţi reţelelor
edilitare
|
|
|
|
|
|
1
|
Lucrari geodezice
|
ha
|
|
|
|
|
2
|
Lucrări topografice
|
ha
|
|
|
|
|
3
|
Lucrări de cartare imobiliară
|
ha
|
|
|
|
|
4
|
Lucrări de inventariere reţele edilitare
|
ha
|
|
|
|
|
|
TOTAL I:
|
|
|
|
|
|
II
|
Banca de date urbane
|
|
|
|
|
|
5
|
Incărcare, organizare şi prelucrare date grafice şi
textuale privind imobilele şi reţelele edilitare
|
ha
|
|
|
|
|
6
|
Intreţinere şi actualizare banca de date
urbane
|
ha
|
|
|
|
|
7
|
Instruire-formare utilizatori
|
pers.
|
|
|
|
|
|
TOTAL II:
|
|
|
|
|
|
|
TOTAL SITUAŢIE DE LUCRĂRI
|
|
|
|
|
|
Beneficiar.
Consiliul Local.......................
Primar,
Executant,
Societatea Comercială.....................
Director,
ANEXA Nr. 5
EXECUTANT...................
Contract nr............/200...
DEVIZ DE CHELTUIELI
privind sistemul informaţional specific domeniului
imobiliar-edilitar şi băncilor de date urbane pe trimestrul...../200 .... în localitatea (comuna, oraşul,
municipiul) cu finanţare de la bugetul de stat,ce se realizează în conformitate
cu prevederile art. 67 din Legea cadastrului şi a publicităţii imobiliare nr.
7/1996, republicată
-lei-
Nr. crt.
|
Articolele de
calculaţie şi
elementele de
cheltuieli
|
Valoarea
|
%
faţa de
totalul
preţului de cost
|
I
|
Materiale1)
|
|
|
2
|
Manopera2)
|
|
|
3
|
TOTAL 1-2
|
|
|
4
|
Cheltuieli generale ale societăţii
comerciale')
|
|
|
5
|
Cheltuieli de deplasare4)
|
|
|
6
|
TOTAL PREŢ:
|
|
|
7
|
Profit
|
|
|
8
|
TOTAL PREŢ DE COST:
|
|
|
9
|
T.V.A.(19% x rd.8)
|
|
|
10
|
TOTAL VALOARE DE DEVIZ
|
|
|
Beneficiar.
Consiliul Local.......................
Primar,
Executant.
Societatea Comercială.....................
Director,
1) Cuprinde costul
materialelor utilizate în activitatea de culegere a datelor din teren ( semnale
geodezice, bome, repere, picheţi, etc.) cât si în activitatea de birou (calc,
suport plastic transparent nedeformabil, hârtie xerox şi scris, tonner, truse
de capete Rotring pentru desen, etc.)
2) Se calculează
după modelul cuprins în anexa nr..5a) şi se vor acorda majorările prevăzute de
actele normative referitoare la indexarea salariilor.
3) Cuprinde:
amortismente utilaje şi echipamente, taxe şi impozite, energie electrică,
termică, gaze, apă, canalizare, telefon, fax, salarii ale conducerii societăţii
comerciale.
4) Se vor deconta pe
baza documentelor justificative, conform prevederilor
Hotărârii Guvernului nr.543/1995, republicată.
ANEXA Nr. 5a)
EXECUTANT...................
CALCULUL MANOPEREI
-lei-
Nr. crt.
|
Numele şi
Prenumele
|
Salariu
tarifar*)
|
Alte
venituri*)
|
Total
venituri brute
|
Spor de
vechime
|
Indemnizaţii
de conducere
|
Alte
sporuri
|
1
|
|
|
|
|
|
|
2
|
|
|
|
|
|
|
3
|
|
|
|
|
|
|
4
|
|
|
|
|
|
|
........
|
|
|
|
|
|
|
|
TOTAL MANOPERA DIRECTA
|
|
|
|
|
|
Impozite şi taxe aferente salariilor plătite de agentul economic conform legii
1
|
C.A.S.
|
|
2.
|
Ajutor de şomaj
|
|
.......
|
|
|
|
TOTAL MANOPERA DIRECTA:
|
|
Beneficiar.
Consiliul Local.......................
Primar,
Executant.
Societatea Comercială.....................
Director,
*)Conform ultimelor trei state de salarii şi numai
pentru personalul utilizat in execuţia lucrărilor care fac obiectul contractului.
ANEXA Nr. 6
EXECUTANT...................
PROCES - VERBAL DE RECEPŢIE-AVIZARE
din................./ 200.......
I.Denumirea lucrării........................................................................................................................................................................ ............................
........................................................................................................................................................................ .....................................................................
1. Beneficiar: Consiliul
Local............................................
2. Etapa:
trim......................................................................
3. Valoarea devizului de
cheltuieli.....................................
4. Responsabilul
lucrării.....................................................
5. Calificativul....................................................................
II.Etapele anterioare ale
activităţii de recepţie si avizare
Etapa şi conţinutul
|
Valoarea
devizului
|
Data
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
III. Comisia de recepţie-avizare*)
- Preşedinte:...........................
- Membrii:
1)..................................................................
2)..................................................................
3)..................................................................
4)..................................................................
5)..................................................................
- Invitaţi:
1)...................................................................
2)...................................................................
3)...................................................................
IV.
Constatari:................................................................................
V. Observaţii şi
recomandări:.......................................................
Beneficiar,
Consiliul Local.......................
Primar,
Executant.
Societatea Comerciala.....................
Director,
Vizat.
Oficiul de cadastru şi
publicitate imobiliară
Director,
*) Din comisia pentru recepţie-avizare trebuie să facă
parte reprezentantul Consiliului judeţean sau, după caz, al Consiliului General
al Municipiului Bucureşti şi reprezentantul Oficiului de cadastru şi
publicitate imobiliară.