HOTARARE Nr.
444 din 21 aprilie 2008
privind organizarea la
Bucuresti, in perioada 12 - 13 mai 2008, a celei de a XI-a intalniri a Grupului
de lucru pentru Europa de Est, Caucaz si Asia Centrala din cadrul Initiativei
pentru Apa a Uniunii Europene (EECCA- EUWI)
ACT EMIS DE:
GUVERNUL ROMANIEI
ACT PUBLICAT IN:
MONITORUL OFICIAL NR. 322 din 23 aprilie 2008
In temeiul art. 108 din Constituţia României,
republicată, şi al art. 4 alin. (5) din Ordonanţa Guvernului nr. 80/2001
privind stabilirea unor normative de cheltuieli pentru autorităţile
administraţiei publice şi instituţiile publice, aprobată cu modificări şi
completări prin Legea nr. 247/2002, cu modificările ulterioare,
având în vedere Memorandumul cu tema „Preluarea de
către România a preşedinţiei componentei pentru Europa de Est, Caucaz şi Asia
Centrală din cadrul Iniţiativei pentru Apă a Uniunii Europene",
Guvernul României adoptă
prezenta hotărâre.
Art. 1. - Se aprobă organizarea la Bucureşti, în
perioada 12-13 mai 2008, a celei de a XI-a întâlniri a Grupului de lucru pentru
Europa de Est, Caucaz şi Asia Centrală din cadrul Iniţiativei pentru Apă a
Uniunii Europene (EECCA-EUWI).
Art. 2. - Se aprobă finanţarea cheltuielilor pentru
organizarea evenimentului prevăzut la art. 1, în sumă totală de 221.124 lei,
din prevederile bugetare aprobate Ministerului Mediului şi Dezvoltării Durabile
pe anul 2008, la capitolul 74.01 „Protecţia mediului", titlul II „Bunuri şi servicii", cu
respectarea prevederilor legale, conform devizului estimativ de cheltuieli
prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art. 3. - (1) In scopul
organizării şi desfăşurării activităţii prevăzute la art. 1, se aprobă
invitarea în ţară a unui număr de 32 de personalităţi, prin derogare de la prevederile cap. II pct. 2 şi pct. 5 lit. B din Normele
privind organizarea în ţară a acţiunilor de protocol şi a unor manifestări cu
caracter cultural-ştiinţific, precum şi cheltuielile ce se pot efectua în acest
scop de către instituţiile publice, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr.
552/1991, cu modificările ulterioare.
(2) Pentru buna desfăşurare a
activităţii prevăzute la art. 1, partea română asigură cheltuielile legate de
transportul internaţional, pentru invitaţii străini.
Art. 4. - Ministerul Mediului şi Dezvoltării Durabile
şi alte organe abilitate de lege vor controla modul de utilizare, în
conformitate cu prevederile legale, a sumei alocate potrivit prezentei
hotărâri.
PRIM-MINISTRU
CĂLIN POPESCU-TĂRICEANU
Contrasemnează:
Ministrul mediului şi dezvoltării durabile,
Attila Korodi
Ministrul afacerilor externe,
Lazăr Comănescu
Ministrul economiei şi
finanţelor,
Varujan Vosganian
ANEXA
DEVIZ ESTIMATIV DE CHELTUIELI
Nr. crt.
|
Acţiunile organizatorice
|
Suma alocată
(lei)
|
1.
|
Cheltuieli pentru săli, servicii de traducere şi alte servicii
|
|
|
1.1. Sălile de conferinţă şi echipamentele aferente
- chirie (inclusiv sonorizare şi sistem de conferinţă): 3.850
lei/zi x 2 zile = 7.700 lei
- 5 posturi conexiune internet: 385 lei/zi x 2 zile = 770 lei
- videoproiector şi ecran: 735 lei/zi x 2 zile = 1.470 lei
- instalaţie pentru traducere simultană în două limbi, inclusiv
100 de căşti şi receptori: 1.750 lei/zi x 2 zile = 3.500 lei
|
14.770
|
Nr. crt.
|
Acţiunile organizatorice
|
Suma alocată
(lei)
|
|
- 4 microfoane mobile: 350 lei/zi x 2 zile = 700 lei
- pupitru orator: 70 lei/zi x 2 zile = 140 lei
- două posturi telefonice fixe şi două posturi fax: 245 lei/zi x
2 zile = 490 lei
|
|
|
Garderobă, punct de înregistrare a participanţilor şi punct de
disponibilizare a documentelor: 315 lei/zi x 2 zile
|
630
|
|
1.2. Servicii de traducere:
- traducere documente: cca 100 pag. x 40 lei/pag. = 4.000 lei
- traducere simultană rusă/engleză: 2 persoane x 8 ore/zi x 2
zile x 100 lei/oră persoană = 3.200 lei
|
7.200
|
|
1.3. Alte servicii:
- cheltuieli de secretariat (consumabile, rechizite, pixuri, ecusoane etc): 100 persoane x 75 lei/persoană =
7.500 lei
- asigurarea asistenţei tehnice, echipamentelor electrice,
electronice şi IT: 1 persoană x 150 lei/zi persoană x 2 zile = 300 lei
- cheltuieli pentru materiale promoţionale - toate inscripţionate
cu sigla reuniunii = 5.134 lei
• mape: 100 persoane x 30 lei/persoană = 3.000 lei
• blocnotesuri: 100 persoane x 10 lei/persoană = 1.000 lei
• 1 banner (3 x 6 m2) x 63 lei/m2 = 1.134
lei
- transport/transfer: 1 autocar x 1.050 lei/zi autocar x 2 zile =
2.100 lei
|
15.034
|
2.
|
Organizarea unui cocteil oferit de secretarul de stat (pentru 100
de persoane): 100 persoane x 12,5 lei/persoană = 1.250 lei
|
1.250
|
3.
|
Cheltuieli zilnice de masă (pentru 32 de invitaţi străini): 32
persoane x 75 lei/zi persoană x 2 zile = 4.800 lei
|
4.800
|
4.
|
Alte cheltuieli: cafea, apă minerală, sucuri sau alte trataţii
oferite în timpul şedinţelor (100 de persoane): 100 persoane x 6,5 lei/zi
persoană x 2 zile = 1.300 lei
|
1.300
|
5.
|
Cadouri (pentru 12 delegaţii ale ţărilor şi organizaţiilor
internaţionale participante): 12 delegaţii x 225 lei/delegaţie = 2.700 lei
|
2.700
|
6.
|
Cazare (pentru 32 de persoane): 32 persoane x 800 lei/noapte
persoană x 3 nopţi = 76.800 lei
|
76.800
|
7.
|
Transportul internaţional al invitaţilor externi
(pentru 32 de persoane): 32 persoane x 2.949 lei/persoană =
94.368 lei
|
94.368
|
8.
|
Alte cheltuieli neprevăzute (asigurări medicale, vize etc.)
|
2.272
|
|
TOTAL:
|
221.124
|
NOTĂ:
In cazul apariţiei unor evenimente neprevăzute, sumele
se pot compensa între acţiunile 1-8.